Logowanie dla kandydatów/kursantów

Rejestracja | Zapomniałem hasła

Logowanie dla Pracodawców

Rejestracja pracodawcy | Zapomniałem hasła

Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

plus Dodaj ofertę pracy | Logowanie
Praca opiekunka
Kursy / Szkolenia - zobacz wszystkie 199!
Praca w Niemczech dla opiekunek - płacimy o 1000 zł więcej niż konkurencja
Sortuj: Najnowsze | Najstarsze

Opinie o Tropical

Pracowałeś w firmie Tropical i chcesz podzielić się opinią o niej? A może chciałbyś w niej pracować i zastanawiasz się, jakie warunki oferuje pracodawca? Dodaj wpis - może on pomóc Tobie i innym zainteresowanym osobom w uzyskaniu poszukiwanych informacji.

zdjecie uzytkownika
jozek produkcja - 2015-04-05 03:54:22 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
a coż wy macie w glowie? tyle co w gebie... jak sie wam da to i łeb do niczego, ryba gnije od głowy
zdjecie uzytkownika
jozek produkcja - 2015-04-05 04:00:40 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [KAPUŚ LIZUS WAZELINKA - 2015-04-03 18:13:56]:
CZŁOWIEK CZŁOWIEKOWI WROGIEM... nie wrogiem ale wilkiem,... cytuj dokładnie głąbiu
zdjecie uzytkownika
WROGI PIEPSZONE ,KAPUSIE - 2015-04-05 10:54:31 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [jozek produkcja - 2015-04-05 04:00:40]:
EJJJJ!!!! TY UCZONY- DEBIL,,,,,- NAWET NIE DO WILKÓW ,,, TYLKO DO SZAKALI I HIEN ,ZA NAJJNIZSZA KRAJOWA KAPUJECIE WAZELINIARZE ,POWIEDZCIE TO ŻONA,MĘŻOM I DZIECIOM W DOMU CO ROBICIE TO SIĘ ZDZIWIĄ
zdjecie uzytkownika
józek niedaryje ci tej nocy!!!!!! - 2015-04-05 10:58:31 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [jozek produkcja - 2015-04-05 04:00:40]:
cos te smierdzi mordy spac nie potrafia,,,,,aha brakuje wyżycia sie w pracy,,,,,bo w domciu morda w kubeł,,,,,i wszystko samemu,, trza,, zrobic mmmmm
zdjecie uzytkownika
czytający - 2015-04-06 12:19:54 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Wstyd, aby tak sie wysławiać i to kobiety i mężczyżni a także kierownictwo,
W tym zakładzie to totalny MOBING a z tym trzeba zwrócić sie do innych Organów, aby dokłanie przyjrzały sie sytuacji jaka panuje w naszy zkładzie.

Najbardziej WULGANĄ osoba tutaj na tym portaliku jest osoba pod niczkiem LIZACZEK.
Czy taka jest tez w domu :( o Boże bron osoby bedące w jej towarzystwie.

Ogarnijcie siebie o osoby ktore sa w waszym Towarzystwie bo Z-d traci na renomie
zdjecie uzytkownika
jozek produkcja - 2015-04-06 22:51:54 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [WROGI PIEPSZONE ,KAPUSIE - 2015-04-05 10:54:31]:
homo homini lupus est.... jak juz sie wysilasz na cytaty to dokladnie,.. i nie uzywaj słów ktorego znaczenia nie rozumiesz... tak bedzie lepiej, zmien pracę kazdemu ulzy
zdjecie uzytkownika
HOMO NIE WIADOMO - 2015-04-08 18:12:58 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [jozek produkcja - 2015-04-06 22:51:54]:
hahaha,,,,,,,,,, profesorek homo nie wiadomo !!!!!!! nieźle masz zajarany łeb,,,,ale mnie to nie dziwi tacy tam tylko zostają ,,,,JEDEN PLUS ,ŻE SIE ZGADZASZ ,ŻE JESTEŚCIE WROGIEM DLA SIEBIE,,,,, fajna macie prace kazdy idzie ,ale żaden nie lubi brrrr walczcie o nagrdę 1 miejsce macie jak nic,,,MOJA FAJNA PRACA,,
zdjecie uzytkownika
LIZUSEK - 2015-04-08 18:49:20 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
NO WŁAŚNIE DZIŚ BYŁ SPOKÓJ JAK WAS NIE BYŁO -PRAWDA WSZYSTKO NA TEMAT OCH ACH OCH ACH OCH ACH..........PRZEMYŚL TO SOBIE .....
zdjecie uzytkownika
powtarzam to znow - 2015-04-08 20:25:30 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Pokaż mi te gnębione osoby, bo normalnie mi ręce opadają. Ty mi pokaż pracę, w której przełożony nie wydaje poleceń,nie zwraca uwagi, nie wkurza się kiedy się zawaliło sprawę. Pisząc to tylko się pogrążasz. Idąc twoim tokiem myślenia wychodzi na to, że Ty rozmawiając chociażby ze mną, żartując,
jesteś dwulicowa, zakłamana,fałszywa i bijesz punkty u kogo? U mnie? Naprawdę trudno uwierzyć w to, że po prostu można z kimś normalnie rozmawiać. Ja przychodzę do pracy, robię co do mnie należy, żadne prace mnie jakoś nie omijają (nie mam żadnych przywilejów) Może nie każdych lubię, ale każdego toleruję i naprawdę staram się z każdym dobrze żyć. A ty przestań być incognito, to następnym razem Bożena albo pan Heniek wystosują do Ciebie pismo z prośbą o wykonanie pracy, zapytają czy masz w ogóle czas, czy Ci nie przeszkadzają. Robota jest jak mówiłam raz lżejsza raz cięższa, trzeba ją wykonać i najzwyczajniej w świecie spadać do domu.ROZUMIESZ
zdjecie uzytkownika
ŚWIĘTA RACJA - 2015-04-08 20:31:00 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
NO WŁAŚNIE DZIŚ BYŁ SPOKÓJ JAK WAS NIE BYŁO -PRAWDA WSZYSTKO NA TEMAT OCH ACH OCH ACH OCH ACH..........PRZEMYŚL TO SOBIE .
ŚWIĘTA RACJA DOBRZE NAPISANE

ANIA,ANETA,ANETA,OLA,DANKA,MONIKA,ASIA,IWONKA,KRYSIA
zdjecie uzytkownika
Beata - 2015-04-08 20:49:08 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Ludzie dajcie już sobie spokój z tym wzajemnym obrzucaniem się wyzwiskami i pomówieniami.Liczę na Wasz zdrowy rozsądek,5 dni w ciągu tygodnia mówimy sobie CZEŚĆ-DZIEŃDOBRY-SIEMA- a za plecami smarujemy innych "gównem" w czystej postaci,czy o to Wam chodzi i jaki macie w tym cel?Liczę na Wasz zdrowy rozsądek i dojrzałość a zwłaszcza tą emocjonalną i to czego nie którym brakuje czyli kulture osobistą która w tym przypadku przekłada się na znacznie zaniżony poziom kultury pracy.Szanujmy się mimo wszystko,i tylko tyle ,przemyśl sobie co tu piszesz bo tylko świadczy o tobie że jesteś pusta i swoje żale tutaj wypisujesz,bo nie masz znajomych a my bedzięmy bronic racji pamietaj WYWŁOKO WREDNA mAM NADZIEJE ZE TWOJ URLOP BEDZIE TRWAC WIECZNIE HAHA
zdjecie uzytkownika
RADEK - 2015-04-08 22:30:28 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Moi drodzy,jeśli Wasze niezadowolenie z pracy jak i współpracy z kierownictwem jest tak duże to może warto się zastanowić i mieć odwagę powiedzieć to wprost.Wypisywanie żali i złośliwości na "forum" ANONIMOWO,może zaszkodzić osobom, które zostaną niesłusznie posądzone o autorstwo Waszych wpisów,a co gorsza mogą mieć przecież inne zdanie.
Jak Wasz przełożony ma mieć "Dobry humor" czytając Wasze posty?
Tobie ulży pisząc "to i owo" lecz podejrzenie pada na WSZYSTKICH co powoduje że atmosfera w pracy jest jeszcze gorsza.Może warto to przemyśleć?!
Pozdrawiam wszystkich. MYŚLĘ ŻE TO PRZEMYŚLICIE NIEKTÓRZY BO TO ŚWIADCZY TYLKO O WAS A NIE O KIEROWNICTWIE BO JEST SPOKO
zdjecie uzytkownika
Józek produkcja - 2015-05-06 18:43:45 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Ryba gnije od głowy. .. pamiętam bossa, to już 8 lat,
zdjecie uzytkownika
yyyy - 2015-06-16 19:33:17 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [Józek produkcja - 2015-05-06 18:43:45]:
zostaw bossa w świętym spokoju
zdjecie uzytkownika
Józek produkcja - 2015-06-23 20:50:39 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
To był boss to miałem na mysli
zdjecie uzytkownika
yyyy - 2015-06-25 02:03:32 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [Józek produkcja - 2015-06-23 20:50:39]:
to super że tak myślisz jestem tego samego zdania
zdjecie uzytkownika
Józek produkcja - 2015-06-26 15:27:43 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
... naprawdę szkoda, dobrzy mądrzy ludzie odchodzą najszybciej
zdjecie uzytkownika
ANETKA - 2015-06-28 18:45:29 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
ALE OBŁUDA Z WASZEJ STRONY A SKĄD WY ZNACIE BOSSA ,JÓZEK JESTEŚ DINOZAUREM ŻE MOŻESZ POWIEDZIEĆ COŚ O ŚW.PAMIĘCI P. ANDRZEJU OGRODNIKU?CHŁOPIE TY (usunięte przez administratora) WIESZ NA TEN TEMAT...TRZYM DUPE Z DALA
zdjecie uzytkownika
Józek produkcja - 2015-06-28 21:21:32 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
.. Prosta robota prości ludzie bez komentarza
zdjecie uzytkownika
Józek produkcja - 2015-06-28 22:22:16 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Boss żyje i będzie żył . . W naszych sercach... a bydło to bydło i tak musi być. ...
zdjecie uzytkownika
stary - 2015-07-08 11:34:31 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [Józek produkcja - 2015-06-28 22:22:16]:
( usunięte przez administratora ). a zobaczcie na to, co to jest tam sie czas zatrzymał na latach 70.... to wyglada jak etykiety zastepcze, kogo oni tam karmia, jakis łamaczy tekstów... czy co,... sztampa, napis ryba tłumaczenie od prawa do lewa... jak drewno,... a nawet te ryby, juz tak zuzyte,... i jakby szpilkami do opakowania przyklejone, bogata firma i ślepcy.. kupic okulary, przegonic po spozywczym niech sie wybitni uczą od lepszych, sie nie nauczą... artysci.. hi hi
zdjecie uzytkownika
stary - 2015-07-08 13:44:16 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
i nie ma fotki produktu... na opakowaniu,... eh
zdjecie uzytkownika
leczicz - 2015-07-15 23:24:37 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Jak się nie ma do czego czepić, do człowiek czepi się do takich rzeczy jak @stary. No ale jeśli chodzi o pracę w Tropical to wiadomo, jak pilot wycieczek czy też w biurze obsługi klienta dużo zarobić nie można , no ale myślę, że jest to bardzo cenne doświadczenie, szczególnie jako taki np Rezydent na Dominikanie.
zdjecie uzytkownika
Józek produkcja - 2015-07-18 09:32:00 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Stary ma sporo racji ... to było cacy 10 lat temu, nawet bardzo cacy.. ten nasz nowy szeryf spoko ale trochę mało czytelny i nudny jak flaki z olejem.. :) wieeelki cczłowiek
zdjecie uzytkownika
TAK - 2015-07-24 12:24:26 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [Józek produkcja - 2015-07-18 09:32:00]:
RACZEJ MAJTEK NA ŁAJBIE,,,,,,
Zostaw swoją opinię
Powiadomienia
o nowych wpisach
Obserwuj ten wątek!
Akceptuję Regulamin
captcha
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Tropical

Wyraź opinię o innych firmach z tego miasta

Poznaj prywatne opinie na temat pracodawcy! Wyślij wiadomość do wszystkich użytkowników, którzy obserwują ten wątek.

Twoj email:
Wiadomość:
Masz pytanie do prezesa firmy Tropical?
Zadaj pytanie
alert