brak logo

s.b.l Żelbet

Mikołów

Opinie o s.b.l Żelbet

anonim 2010-12-31 16:21:17
coraz gorzej bu
anonim 2011-03-20 11:54:15
jest tu super nic nie robię a zarabiam krocie byle tak dalej
? 2011-03-20 12:10:12
firma ok
monter 2011-07-11 11:04:42
a coś więcej? co tam robisz?
? 2011-08-10 00:05:10
same rodzinki i nieroby na których trzeba robić za marną stawkę ale szef myśli że ma kadrę ok ale się myli same [usunięte przez moderatora] i nie roby kradną ile się da ropy i co się da byle było więcej kasy i innych oczerniają bo na robocie się nie znają i pier głupoty na innych ale ludzie co lepsi odchodzą z tego bagna bo za 12 zł za godzinę to można ale nie na mostach za miliony tylko kosić trawę wkoło bloku bagno i tyle
? 2011-08-10 00:28:38
teraz robię i jest ok w innej firmie kasa lepsza 18 na godzinę super nie
pracownik 2011-08-10 16:18:44
w każdej firmie jest leser i pracownik ok jeden pracuje a drugi kombinuje ale bez przesady nie wszyscy są źli ja tu pracuję i wszystko jest ok a komu nie pasuje to niech idzie i nie gada na firmę firma na 4+
G23 2012-08-01 11:11:41
Tak tylko wyglada z boku, wewnątrz to sysf i zabawa w jakoś.
Nadzór na hali to tylko gaduły i lizustwo!!
Warunki bhp na hali i malarni pod psem
anonim33 2014-02-20 22:24:14
W firnie ŻELBET nie ma takiego czegoś jak socjalne.
fazi 2015-01-07 18:30:57
Pracuje w tej firmie juz pare lat i jest coraz gorzej.Prezesi dążą do rozpadu firmy. Po zeszło rocznych obniżkach pensij wraz zabraniem dodatku za prace w delegacji, prezesi dalej uważaj ze jest "kryzys". Coraz wiecej osób sie zwalnia, a deklarowanych odejś na wiosne to przynajmniej 1/3 załogi. Ogólnie nie polecam.
fazi 2015-01-09 18:58:32
Na chwile obecną nie ma żadnych przyjęć,ale poczekaj do wiosny jak stara kadra ruszy gdzie indziej to może będą szukać.O ile się nie rozpadną.
były pracownik 2015-07-16 09:50:15
Dalej tam pracuje Wojtek magazynier od siedmiu boleści, Kawał (usunięte przez administratora)niczego nie umie nauczyć człowieka, stoi i tyko się gapi i z kierownika się (usunięte przez administratora) robiłem parę miechów bo z matołem nie szło wytrzymać.Jak tam koniki ha ha
Wojtek ty buraku.
byly pracownik 2015-08-07 23:50:11
No pewnie nie dałem rady, dużo roboty no robilem to wiem ha ha, opiekować sie jak dzieckiem to zes mi powiedzial, widzę ze zabolał post. A moja kariera ma sie dobrze ha ha
Ja 2016-04-23 23:56:38
Co do opinii że szanują pracownika i człowieka też tak myślałem ale 3 lata temu mi przeszło.
Ciekawe czy dalej w firmie "kryzysu i obniżone pensje z tego powodu......
karol 2016-05-21 19:14:40
a teraz tez beda kogos poszukiwać na te stanwosika macie moze jakies informacja poniewaz ja osobiscie szczerze bylbym zainteresowany tylko posada kierownika
Zostaw swoją opinię o s.b.l Żelbet - Mikołów
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie s.b.l Żelbet