Nie polecam żabki w Gliwicach na ulicy przyszowskiej (koło kaplicy w Łabędach) pracuje tam dziewczyna, która traktuje klientów jak zero, gnębi swoje koleżanki po fachu. Krzyczy na magazynie i rzuca mięsem. Nie raz byłem świadkiem jak wyzywała i wyrzywała się na nowo przyjętych pracownikach. Kierownik nic nie robi z skargami, wielu moich znajomych się na nią skarżyli, właśnie Pani Kierowniczce, i nic się nie zmieniło. Szkoda mi tylko tych dziewczyn co z nimi pracują, nikt nie zasługuje na takie traktowanie.
(usunięte przez administratora) zrezygnowałem z pracy, przeszłem szkolenie na ktore jezdziłem prawie 3 tygodnie ponad 50km, zarejestrowałem działalność. Stwierdzili że nie zdałem egzaminu bo nie zaliczyłem lerningu.
Przestrzegam przed żabka na ulicy Traugutta 90/100 we Wrocławiu. Zobaczyłam penne szpinak w promocji 2szt. za 3,50 napisanym na opakowaniu z końcem daty ważności. Kasjerka w czarnych włosach wydała okrzyk O Nie! Ja chciałam to zjeść! Hit. Mało tego. Następnie skasowala mi produkt z promocji 3,50 napisanym na opakowaniu na normalną cenę. Patrząc że cena wyszła mi za wysoka powiedziałam; - rozumiem że produkt jest w promocji? ,a ona wydukala po cichu -że to jeszcze dobre. Nie do końca rozumiejąc co do mnie mówi poprosiłam o paragon, którego nie chciała wydać. Po opuszczeniu sklepu zorientowałam się, że wydała mi zły paragon. No brawo. Pracownik miesiąca.
Jestem sprzedawcą w innym sklepie ale widzę że z takimi klientami jak Pani to strach wchodzić w jakąkolwiek interakcję.
Jak to możliwe, że takie kuriozum jeszcze istnieje? Zatrudnić się w żabce, to jak powrót do lat 90, kiedy pracodawca mógł zalegać z wypłatą i ogólnie mieć w doopie kodeks pracy. Osoby z nożem na gardle, niedoświadczeni studenci, patologia to jest kasjer idealny dla ajenta. Cała filozofia sprzedaży firmy nie pozwala zarobić ajentowi, a ten z kolei okrada kasjera coby nie być stratnym. (usunięte przez administratora) Nie polecam.
sama rekrutacja w porządku. ajentka zadała parę pytań odnośnie doświadczenia w handlu, przedstawiła swoje wymagana.
zwykła, lużna rozmowa, dotycząca sieci.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Witam jestem byłą ajentka, niestety zadłużoną w Żabce. Może jest tu ktoś, komu spółka umorzyła weksel. I może podpowiedzieć jak to zrobić? Ja już kilkakrotnie pisałam i za każdym razem odpisuja mi, że spółka nie pozwala na umorzenie
Hej, jestem zainteresowany otwarciem żabki. Czy jest jakaś szansa na kontakt osobisty z Tobą poza forum? :)
Prosze o kontakt z osobami ktore maja problemy z zabka ja mam zostalam z dlugami iwekslem moze razem cos zrobimy
Opiszesz dokładniej swój problem? Proszę o więcej informacji, co do współpracy z Żabką w charakterze franczyzobiorcy. Interesuje mnie przede wszystkim, skąd u Was takie problemy i jak oceniacie warunki współpracy?
Wiecie co? Daję pochwałkę temu sklepowi, w 2016 r. był tam nieporządek, brudne lodówki i niemiłe panie a teraz w 2019 r. obsługa super, wszystko czyste, przebudowane. Łapka w górę z mojej strony!
mam sklep i dobrze wsyzstko idzie
Wobec tego nie pozostaje nic innego, jak tylko być bardzo zadowolonym z tego faktu. W swoim kolejnym poście napisz nam proszę, od jak dawna już prowadzisz sklep Żabka Polska. A czy poleciłbyś prowadzenie tego typu działalności osobom, które nie posiadają większego doświadczenia w branży handlowej? Namawiam Cie do dalszego, aktywnego uczestniczenia w dyskusji.
Prowadzę sklep ponad rok już. Można bez doświadczenia śmiało otwierać, bo pomogą z żabki ze wszystkim, ale sporo nauki i pracy przed takim człowiekiem na pewno.
Fajnie, że jesteś zadowolony ze współpracy. Takie pozytywne nastawienie jest zachętą dla innych osób do podjęcia tego typu działalności. Wiem, że działa to na zasadzie franczyzy, ale czy sam możesz decydować o zaopatrzeniu sklepu, czy masz to narzucone odgórnie? Napisz jakie widzisz zalety w tego typu współpracy, a co chciałbyś poprawić lub zmienić?
prowadze z nimi sklep i nie moge narzekac.
bardzo łatwy początek, Żaba zapewnia dobre szkolenia z prowadzenia sklepu, spoko daję radę
Żabka Dworzec Główny Wrocław 2 stycznia 2019 roku godzina 17 30 Ja jako klient kupiłem kartę za 5 zł na Play wbijam do PLAY aby zajeresrtować Kartę Pan mówi ze w tej chwili nie maja polaczenia z siecia play aby mnie zajeresrtować .To przychodzę do ząbki gdzie kupowałem i chciałem zwrócić nie otwarty pakiet play Pani na to mówi ze nie chce zwrócić pieniędzy przy sb miałem paragon .powiedziała dowiedzenia i smutny pojechałem do domu ????????????????????
Prowadze zabke i moge polecic. Wszystko bangla.
I jsk to wygląda. Co trzeba opłacić z tych 15 tys początkowych. Czy to faktyczmie jest 15 tys?
czy to prawda, że jak się żabke otwiera to firma daje kasę na początek co miesiąc po kilkanaście koła?
Wchodzisz już w zasadzie na gotowe - oni mają już lokale, a Ty go "dostajesz" i prowadzisz. Najlepiej do nich napisz to ci wytłumaczą wszystko.
I co musisz oplacic z tych 15 tys? Jaki zostaje zysk dla ciebie po odliczeniu wszystkich kosztów. Proszę o więcej informacji jak wygladaja początki wspolpracy juz po przejęciu sklepu i wszystkie wydatki.
Żabka ul. Kołłątaja Wrocław. 18.04.19 r w godzinach wieczornych. Ekspedientki musza miec anielska cierpliwość do klijentow!!! ANIELSKA!!! Wszelka pyskówka klijentki o pomidorki to poziom bazaru i rynsztoka!! Sprzedawczyni z klasa wysłuchała co ma starsza pani do powiedzenia, przyjmuje do wiadomości i podejmuje decyzje co do zwrotu towaru. Poziom przedszkola i zachowanie STRARSZEJ pani typowe dla nowobogadzkiej. Ten problem zasygnalizowałam z innymi osobami do której oczekiwaliśmy w kolejce do kasy. Starsza pani wykrzyczała do sprzedawczyń „klijent nasz pan”! Była strasznie kłótliwa, nerwowa. Mamy 21 wiek, pracownik to tez człowiek, któremu należy się szacunek. Wszystko ma swoje granice!!! Podziwiam panią (blondynkę) za jej podejście do trudnego klijenta. Dziewczyny, które zostały publicznie poniżone przez takiego (usunięte przez administratora) powinny wiedzieć, ze w życiu nie liczą się pieniądze, dobro właściciela lecz szanujcie swoją godność. Wyrzucic klijenta (usunięte przez administratora) na zbity pysk, nie ten klijent będzie następny a ten będzie musiała zrobić gdzie indziej zakupy i przynajmniej może zmieni swoje podejście do LUDZI!!! Obsługa bardzo miła, pomocna i chylę czoła w wasza strone.
Wrocław ul.krupnicza 3/1c WAŻNE... !!! Ja nie wiem czy wy wszyscy w tym sklepie robicie to na poważnie czy poprostu wiecie ze jesteście upośledzeni psychicznie i nie bierzecie pracy na poważne... któryś raz z rzędu od sierpnia wydano mi źle resztę widzę ze zmieniła się obsługa szkoda moja rada powinniście popracować nad sobą bo ile można dorabiać na klientach i więcej godności do drugiego człowieka... I proszę nie odgrzewać pieczywa w piecu z poprzedniego dnia bo widać co robicie przez szybę przed otwarciem sklepu a z tego co wiem piec macie tylko na sklepie ponieważ żabka jako sieć sklepów przeszła remodeling na wersję Galaxy dla konsumenta aby zachęcić do kupna świeżego pieczywa!!!! A Zapach tego pieczywa ma rozchodzić się po sklepie reklama dzwignia handlu!!! Parówki do hot dogòw tez powinno się wykładać szczypcami to taki przyrząd aby zarazki nie przechodziły na pożywienie a wy tego nie robicie!!! a jezeli już to robice to przynajmniej załóżcie rękawice foliowe na te brudne łapy po porannej toalecie higiena pracy tak jak i osobista to podstawa w zyciu codziennym... Ceny produktów w sprzedaży tez nie zgadzają się z tymi które powinny być są zawyżone różnica wychodzi dopiero przy kasie fiskalnej... Powinniście stale kontrolować ekspozycję na sklepowych półkach i dbać o odpowiednią wizualizację to szczególnie ważne w przypadku produktów świeżych z krótkim terminem przydatności takich jak na przykład nabiał jest jednym z popełnianych błędów przez was wysteaczy sprawdzać daty produktów... Aaaa i co ważne miło z waszej strony ze macie imiona na paragonach Pani JUSTYNA może sobie odpuscic teksty typu... - dziś dzień beż reszty - ze ???? zł nie wydam Panu reszty ponieważ reszta jest moja itp to wcale nie jest miłe a jezeli ma Pani ciężką sytuację rodziną może Pani pójśc do opieki społecznej lub mopsu tel. 71 782 23 22 ul. Strzegomska 6, Wroclaw tam udziela Pani pomocy zle to swiadczy o tym sklepie Pan Robert Więsyk czyli szef powinnien coś z tym zrobić.
ja to bym do pracy tam zaprosiła żeby zobaczyć jak to wygląda Panią lub Pana madralinskiego... wy klienci nie macie w ogóle kultury... Zero rozumu... więc nie mówcie jak inni mają pracować debile
Nie polecam żabki na ulicy Pużaka 7 w Częstochowie. Na półkach produkty po terminie,szczególnie te na promocji 50%. Brak bułek bo się nie chce (usunięte przez administratora) ruszyć i wypiec bułek. Zle ceny produktów. Ostatnio wyszlo mi o 20 gr więcej niż powinno. Pan z brodą wchodzi klientowi w (usunięte przez administratora) aby im dodatkowo coś wcisnąć. Obrzydliwe zgnile owoce i warzywa w koszykach. Nie polecam!
Towar który zamówimy z centrali niby w hurcie jeśli nam ukradna i podczas inwentaryzacji okaże się że go niema musimy oddać dla zabki po cenie której klijent by kupił Moje sugestie dla Żabka Polska: Przestać oszukiwać ajentów bo to oni napędzają wam biznes Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Partnerzy powinni bardziej pomagać w różnych kwestiach sklepu a nie tylko kazac
nieszczescie i dramat ludzi i tyle w temacie Moje sugestie dla Żabka Polska: przyjrzec sie tzw.partnerom Zabki z Gdanska Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: a czy firma zabka jest pracodawca?
omijac szerokim łukiem!!!!
Nie polecam współpracy z siecią żabka!!! Prowadziłam sklep pół roku, klienci zadowoleni a z dnia na dzień weszli mi zamknąć sklep bo znaleźli innego franczyzobiorcę i zostałam z długami na kwotę 90 tysięcy po 6 miesiacach!!! Oszusci!!! Kwota jest nie zgodna z rozliczeniem... Muszę oddać za cały towar który jest na sklepie mimo że go nie mam! :/ Nie dajcie się oszukać i zostać na lodzie
Co Ty kobieto bredzisz Tyle ludzi prowadzi Żabki i jest o.k ja też prowadzę może mialaś zamknięty sklep że Ci go zabrali a skąd te długi
W mojej okolicy są 2 żabki w których od 5 lat regularnie co 4 miesięce zmieniają się właściciele. Oczywiście wierzę w niesamowicie przystępne warunki prowadzenia franczyzy z żabką. A hoj
Zosiu. Nie Tak do końca bredzi. Pomyśl . Jeśli zatowarowanie sklepu było na powiedzmy 160000 i w tym momencie z nieznanej dla nas bliżej przyczyny sklep został zamknięty to towar zabrano do centrali. Wystawiono korekty . Oczywistym jest że należy od nich odprowadzić VAT i dochodówkę bo była to sprzedaż. Średnio przyjmując 40 % vat-u i podatku łącznie wychodzi już 64000 do tego pewnie jeszcze protokoły likwidacji , jakieś prze terminy, braki w inwentaryzacji i masz te 90000 złotych. Czy można to jednak nazwać oszustwem? Myślę ze nie. Gdyby firma tego nie zabrała były by większe straty. Każdy kto podejmuje się takiej współpracy musi sobie zdawać sprawę z tego że kiedyś trzeba będzie odejść i do takiego odejścia się przygotować a nie odchodzić z godziny na godzinę. I nie ma co płakać że firma oszukała tylko trzeba myśleć co się robi.
Ludzie co wy w ogóle wygadujecie ?!? Franczyzna z Żabką nie jest taka jak wy to mówicie zapewne na forum wypowiadają się ludzie którzy nie mają nawet pojęcia na czym polega to wszystko i nie mieli z tym styczności. Zacznę od początku ponad 3 lata pracowałam w Żabce szefostwo bardzo fajne nadmienię że pracowałam tylko u jednego właściciela nigdy nie bylo z niczym problemu i wynagrodzenie również zadowalało. Po tych 3 latach za namową szefa sama zdecydowałam się otworzyć Żabka i jestem mega zadowolona moi pracownicy również nie mają z niczym żadnego problemu wypłata nie jest zła po mimo tego że siedzę w domu na (usunięte przez administratora) a ludzie za mnie pracują a i tak mam z tego niezłe pieniądze oczywiście nie płacę pracownikowi 10 zl/H bo to jest jedynie wykorzystywanie. Jest ktoś taki jak PDSS (partner do spraw sprzedaży) który pomaga w prowadzeniu sklepu nigdy nie odmawia pomocy jak i również francyzobiorca szkoleniowy który Cię szkołom do otwarcia takiej żabki to się tylko wydaje że jak to oni dają wszystko a ty tylko musisz to prowadzić a tak właśnie jest dbasz o standardy na sklepie weryfikacja wcale nie jest straszna a premie są zadowalające z tego wszystkiego marżą od produktu też niezła w każdym bądź razie żabka wcale nie okrada ludzi trzeba tylko dbać o wszystko i mieć czujność. A wy łby myślicie że wam się wszystko należy za darmo powodzenia wam życzę z takim podejściem. Żabka prowadze 2 lata dorobiłam się samochodu nie za kredyt o wartości 27tys zł ;)
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Żabka Polska?
Zobacz opinie na temat firmy Żabka Polska tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Żabka Polska?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 0 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Żabka Polska?
Kandydaci do pracy w Żabka Polska napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.