brak logo

Lilou Sp. z o.o.

Warszawa

Opinie o Lilou Sp. z o.o.

admin 2015-07-29 11:20
Jak wygląda atmosfera pracy w firmie Lilou Sp. z o.o. ? Trudno jest pracować czy zespół jest zgrany i pomocny? Twoja opinia jest ważna!
Zemsta85 2015-09-01 21:41
Praca bardzo mocno stresująca pod każdym względem. Primo: specyficzni klienci- czyli zazwyczaj rozpieszczone panienki, których nie stać na pandorę a chciałyby mieć coś modnego, tzw warszafka. Ze względu na charakter produktów klienci są zmuszeni czekać na odbiór biżuterii co zazwyczaj powoduje konflikty i prowokuje klientów do zachowań czasem zwyczajnie chamskich i bezczelnych. Firma jest "ekskluzywna" także doradca jest zmuszony całować takich klientów po dupce i jeszcze z potem na czole wykonywać każde zamówienie "na cito", nie jedząc i czasem na pełnym pęcherzu bo nie ma kiedy iść się wysikać. Secundo: chaos jaki panuje w całej firmie, spowodowany brakiem kompetencji osób pracujących w zarządzie, brak jednolitych dla całej firmy zasad reklamacyjnych, brak płynności w przekazywaniu informacji w firmie a czasem totalny ich brak. Natomiast bez względu czy coś wiesz czy nie zawsze dostaniesz opier.. na audycie. Tertio: problemy z wypłatami, "ginące" dokumenty, niepłacone nadgodziny których nie ma kiedy odbierać, można zapomnieć o premii w grudniu kiedy człowiek zapomina którą ręką podciera sobie tyłek o ile w ogóle jeszcze wie jak to sie robi - taki zapier... Jedynym plusem jest dobra płaca jak na warunki sklepowe - jeśli więc masz nerwy jak ze stali, nie łapią Cię grzybice przenoszone na zapoconych sznurkach, krzyki klientó odbierasz jak śpiew łabędzi - a obchodzi Cię tylko kasa, to uwaga - jest to idealna praca dla Ciebie !!!
3
nnnn 2015-11-01 23:31
Zemsta85 - podpisuję się pod Twoim postem obiema rękami, lepiej by tego nie ujęła
1
Nikola 2015-11-18 01:07
Jakie są zarobki? Ile zarabia Kierownik ?
Kuba KU PRZESTRODZE 2016-06-10 16:54
KU PRZESTRODZE Moja dziewczyna poszła do pracy do salonu Lilou w Łodzi. Powiedziała, że to jakaś tragedia. Nie ma żadnej rozmowy kwalifikacyjnej z prawdziwego zdarzenia, zero profesjonalizmu ani chociaż pozorów zachowań fair play wobec pracowników, każdy chce cię wygryźć i wykorzystać. Pierwszego dnia dają Ci do podpisania umowę zlecenie bez żadnej sumy wymienionej za to z mnóstwem paragrafów ile zapłacisz za złamanie zasad firmy. W salonie panuje bałagan organizacyjny, a koleżanki i kierowniczka traktują jak powietrze mając nie wiedzieć czemu mega foch na Ciebie i klientów. Zero pojęcia o obsłudze klienta. Poza tym okradają firmę nie finalizując wszystkich transakcji w Subiekcie i na kasie. Powiedziała, ze nigdy więcej tam nie pójdzie, ani nie kupi.
zainteresowana 2016-08-02 22:19
Wie ktoś może ile zarabia w Lilou kierownik /zastępca kierownika ? Widzę, że ogłoszenia wiszą już jakiś czas i nie wiem czy jest sens w ogóle aplikować.
mamam 2016-09-26 13:13
Za moich czasów kierownik 3,5 tys, zastępca 3. Ale teraz chyba poobcinali o 500 zł. W sumie, nawet jakby dawali 5, to bym nie wróciła pracować w firmie z takim podejściem do pracownika. Klient nasz Pan, a pracownika mają w d...
Euro 2016-09-28 20:55
Kierownik na pewno nie zarobi 3,5 tys roboty kupa koleżanka pracowała nie miała czasu na toaletę i posilek musiała wiazac sznurki stać na kasie ogólnie zero życia prywatnego itd itd najgorszapeaxa ever
Ala 2016-09-29 12:24
Z tego co mi wiadomo kierownik nie zarabia nawet trzech tysięcy to nie jest ludzkie zeby tak mało płacić za taką pracę.
żenada 2016-10-20 09:29
pracowałam w lilou nikomu nie polcam najgorsza praca jaka może być jedynym plusem są godziny otwarcia- kończy się wcześniej niz w galerii ale na tym te plusy sie kończa . wyzysk ponad wszystko bywały dni ze nie było mozliwości przez cały dzień zjesć czy sie wysikać. pracując tu robisz wszytsko sprzedajesz, grawerujesz, sprzątasz salon sprzątasz pomieszczenia socjalne myjesz okna bo nie ma sprzataczki bo szkoda kasy, wypełniasz obowiazki kierownika jak przyjmowanie dosatwy wysyłki itp. o wolnym weeknedzie zapomnij, wolne mają tylko kierownicy. bez odpowiedniego przeszkolenia każą Ci robić grwery a jak klientowi się nie spodoba i nie przyjmie to Ci zabierają z pensji równowartość tego elementu i każą oddawac za braki ktore wychodza w inwentaryzacji które bardzo często niewiadomo skąd wychodza śmiesznie . praca tam jest śmieszna a kierwownik troche ponad 2 zarabia, a sprzedawcy nie dzadzą w zyciu uowy o prace mimo wcześniejszych obietnic i zapewnień.
2
Kita 2017-06-26 20:25
Nie polecam... zdecydowanie nie polecam. Lilou niby zgrywa światową ekskluzywną markę a oszczędza na wszystkim poczynając od praciwników. jak myślisz,zesię tutaj rozwiniesz i fajnie zarobisz, moze awansujesz albo dostaniesz porządną umowę to ZAPOMNIJ. ja odeszłam i nie żaluje
Dominika 2017-07-20 13:10
@Kita
Rozumiem, że pracowałaś jako Doradca Klienta? Piszesz, że nie miałaś możliwości rozwoju zawodowego, jednak firma oferuje takie możliwości w treści oferty pracy. Ktoś z Was obecnie jest pracownikiem firmy i mógłby powiedzieć coś więcej o obecnie oferowanych warunkach?
E. 2017-07-21 10:41
Pojawił sie jeden komentarz dot. pracy w Łodzi, czy dalej jest tak samo?
Jak wygląda praca doradcy klienta w salonie w Łodzi? Warto w ogóle tam aplikować czy lepiej nie? Czytając powyższe komentarze można się troche przerazić...
Pozdrawiam
pracownik 2017-08-10 00:41
Jestem kierownikiem w jednym z butików LILOU. Nie mam pojęcia skąd tyle negatywnych komentarzy. Rozpoczynałam tam pracę jako Zastępca, teraz jestem Kierownikiem czyli szansa rozwoju jest. Firma robi też czasami rekrutację wewnętrzną do centrali, ale tutaj już trzeba liczyć się z przeprowadzką do Warszawy. Nie można wyjść do toalety albo zjeść? Ściema totalna. Wymagania oczywiście duże i klientom trzeba wchodzić w tyłek, ale z tym się trzeba liczyć zatrudniając się w marce premium- ale to już nie jest zależne od firmy tylko od mentalności klientów- też mam czasami ochotę ich trzasnąć bo czasami sa okropni. Co prawda jest 100% odpowiedzialności materialnej, ale wystarczy dbac o stany i pilnować biżuteri jak się ją pokazuje klientowi i braków nie będzie. Zarobki jak na sklep tez jedne z lepszych z jakimi ja miałam styczność - kierownik 3000 zł, zastępca 2500 zł, sprzedawca/grawer na umowie 2000 zł , a na zleceniu 13 zł brutto/h, premii sprzedażowych co prawda nie ma, ale w grudniu fajnie nas docenili, bo każdy dostał 200 zł bonów sodexo plus po min 300 zł premi od sprzedaży, także nie było źle. Nadgodziny których nie da się odrobić? Nie prawda, dział kadr bardzo o to dba i sprawdzają co miesiąc ilość godzin i jeżeli ktoś nie odbierze godzin w ciągu 3 miesięcy to sami przepominają o tym, a w krytycznych momentach dla danego salonu są w stanie nawet za nadgodziny zapłacić. Nie zgodzę się też z opinią o kierowniku w Łodzi- bardzo sympatyczna osoba, którą poznałam osobiście - nie sądzę aby źletraktowała pracowników. Chyba większość osób piszących tutaj komentrze to rozgoryczone dzieci z pokolenia X, które potrafią tylko wymagać, ale dać coś od siebie to juz nie bardzo. W każdej firmie są jakies standardy, których trzeba przestrzegać i z tym sie trzeba liczyć wszędzie. Nigdzie nie dają niczego za darmo. Żeby zarabiac trzeba pracować i dać coś od siebie.
1
Wwwwwww 2017-08-13 09:01
Również jestem obecnym pracownikiem tej firmy i potwierdzam słowa koleżanki wyżej. Nie zgodzę się jedynie z kwotami wypłat dla kierowników, które podała, natomiast to pewnie zależy także od miasta, w którym się pracuje. Atmosfera w firmie jest bardzo fajna, wszyscy są dla siebie mili i życzliwi. Możliwość awansów i rozwoju również jest. Jak jest ruch, to faktycznie trzeba się nalatać i może jest mało czasu na jedzenie, ale na pewno nie jest tak, ze nie możesz nic zjesc przez cała zmianę. Jak najbardziej polecam pracę w tej firmie.
2
pani 2017-08-23 21:05
smieszy mnie takie pisanie, że zeby zarabiać trzeba pracować. a to przepraszam ludzie tam nie pracują? komentarz jakby same nieroby tam siedziały i od biednego pracodawcy nie wiedzieć czemuchciały pieniedzy za wykonaną pracę!! pracowałam w jednym z butików i ludzie dosłownie jak woly harowali. graawer bez przeszkolenia, ogromna odpowiedzalność za wszystko... co w zamian? niska pensja, bo to wtedy była najnizsza krajowa (nie wiem jak teraz), wieczny zapiernicz a o umowie o prace można było pomarzyć. człowiek ledwo wiązał koniec z koncem pracując tam a do tego zero życia prywatngo bo praca całymi dniami. podejście generalnie ze pracownk to jest wół z którego trzeba wycisnac ostatnie soki dając wzamian jak najmniej.firma żaluje na głupią torebeczke i sie trzesie nad groszowym wydatkiem mimo takich dochodów:) pracownik tam nie ma nawet prawa mieć żadnych sugesti czy negocjować swojej stawki! śmiech na sali odchodziłam szczęsliwa i znalazłam znacznie lepsza pracee
Dominika 2017-09-13 09:09
@pani rozumiem, że pracowałaś w Lilou już jakiś czas temu. Piszesz, że nie można było liczyć na umowę o pracę. Jednak @pracownik pisze, że jest możliwość pracy właśnie na tym rodzaju umowy. Ktoś z obecnych pracowników może powiedzieć coś więcej na ten temat? Jak obecnie wygląda ta kwestia? Czy można rozpocząć już od umowy o pracę, czy też konieczne jest najpierw przepracowanie jakiegoś czasu?
Zostaw swoją opinię o Lilou Sp. z o.o. - Warszawa
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Lilou Sp. z o.o.