brak logo

Agencja reklamowo-promocyjna Preludium

Warszawa

Opinie o Agencja reklamowo-promocyjna Preludium

per 2014-04-16 17:03:48
Pracowałem w preludium w Warszawie. Generalnie żal. Wtedy najgorsze stawki w całej Warszawie. Koordynatorzy zarabiają po 300 zł i najpierw musisz być tylko w weekendy później się okazuje, że w poniedziałek. Musisz być w całej warszawie na raz. Co 5 minut dzwoni do Ciebie jakaś Magda i wydziera ryj że exel źle uzupełniony. Tyrasz własny samochód wozisz jakieś głupoty i targasz to po magazynach robią listy tego co przywiozłeś. Szukają pracownika na stałe bo każdy odchodzi po miesiącu ( po pierwszej wypłacie) ja generalnie żałuję że zaczynałem najgorsza moja praca. NIE POLECAM za takie obowiązki powinni płacić około 3-4 tyś a płacą 3-4 stówki. Umawiają się na 10 zł czy 15 za jeden skontrolowany punk a później z jakiegoś śmiesznego arkuszu kalkulacyjnego w exelu wychodzi Ci że zarabiasz 300 zł masakra. znalezienie hostess ze stawką 7,5 jest nie możliwe nikt nie chce za tyle pracować. Jeżeli lubisz jak Ci się śmieją w twarz to praca dla Ciebie jeszcze za czasów grona dostawałem maile z wyzwiskami za stawkę 10 brutto. NIE POLECAM
oszukana 2014-05-04 14:48:49
Nie polecam , do dziś nie wypłacili mi kasy jeszcze uwalili 50% bo nie chciałam iść na kolejną ! Już nie liczę na to ,że w ogóle jakaś kase zobacze ! stałam jeden dzień przez 10 godzin , zero zorganizowanej akcji stałam przy półce z piwami nawet żadnego stoiska ludzie nawet nie byli zainteresowani , ani promocji na te piwo jak ktoś nie lubi takiego piwa to i tak nie kupi jak jeszcze w promocji były lepsze marki piw i to w 8 packu , kasa do 2 miesięcy pracowałam tak pisze w ich śmiesznym regulaminie . Ale nie liczcie na to ,że wam w ogóle wypłacą stawki marne uwalają za byle co !
gfthgfh 2014-05-24 23:55:40
Witam. Też dałam się nabrać na chwyty ludzi z Preludium. Stałam przy półkach z piwem przez 10 godzin (jak dziewczyna wyżej), żadnych przecen na nie, kompletnie nic. Musiałam reklamować piwo, które jak ludzie słyszeli jego nazwę to prawie że śmiali mi się w twarz (nie, tego nigdy w życiu nie kupię, chyba pani żartuje - albo po prostu śmiech do znajomych i ignorowanie mnie). Mi też odtrącili 50% za to, że nie chciałam iść kolejnego dnia - a to jest kompletnie bez sensu, bo ja nie wiedziałam nawet, że coś takiego jest. Pan który dał mi tę pracę 'zapomniał' wysłać mi regulaminu. Pracę dostałam w trybie natychmiastowym wręcz, więc nawet nie miałam okazji się zastanowić czy istnieje jakiś regulamin, głupia cieszyłam się z dodatkowych pieniędzy. Których pewnie i tak nigdy nie zobaczę.
1
promotorka 2014-06-03 19:52:16
Też NIE POLECAM.

Potwierdzam! wszystkie negatywne maile pisane powyżej.
lucyna 2014-06-05 15:48:36
(usunięte przez administratora) Przyszłam do hipermarketu, podchodzę do kobiety z recepcji, mówię, że przyszłam na promocję. Ona nic, tylko wyciąga rękę. Więc daję jej te wszystkie papierki. coś podbiła, rzuciła mi identyfikatorem i w dalszym ciągu słowem się nie odzywa. Pytam, do kogo mam iść, w którą stronę. pokazała mi drzwi i powiedziała : "na sklep". "Ok - to tylko chamstwo pracowników sklepu" - pomyślałam sobie.
Nigdy w tym sklepie nie byłam, bo to nie moja dzielnica, więc trochę musiałam po sklepie pokrążyć żeby znaleźć półki z alkoholem. Pomyślałam sobie, że powinno być jakieś stoisko, czy coś, albo chociaż jakaś promocja na to co mam reklamować. A tam nic. Piwo beznadziejnej marki które miałam reklamować było droższe od tych zdecydowanie lepszych. niczym się nie wyróżniało, żadnej etykietki chociażby, że dziś promocja czy coś.
No więc przyjęłam, że pewnie mam stanąć przy tej półce i po prostu zagadywać do ludzi. To było okropne, bo czułam się jak idiotka wciskając ludziom beznadziejny produkt za wyższą niż inne cenę. Moja pani koordynatorka dzień przed podjęciem przeze mnie pracy była bardzo miła, wszystko fajnie, ale już w dzień pracy, po kilku godzinach jak już padałam ze zmęczenia, ale dalej gadałam do ludzi, dostałam od niej smsa : "doszły mnie wieści, że nie jesteś aktywna, nie promujesz i nie zachęcasz klientów do zakupu. Rusz się, bo za stanie nie płacimy". Nie rozgadywałam się z nią, nie widziałam sensu. Wieczorem napisałam, że następnego dnia nie przyjdę, że wysłałam wszystkie potrzebne dokumenty za dziś. To mi odpisała, że dostanę w takim razie o połowę mniej kasy, choć ja też tak jak osoba w komentarzu wyżej już pisała - nie dostałam regulaminu. najgorsze, że oni ciągle się reklamują na Tablicy.pl, mam ochotę wrzucić ogłoszenie ostrzegające przed nimi, żeby nikt więcej nie popełnił błędu i nie poszedł na ich żałosne "promocje".
anita 2014-07-29 12:02:11
byl ktos ostatnio na szkoleniu do animacji wołowiny QMP ? czy cos sie zmieniło w ciagu kilku lat? czy nadal jest tak żle jak ludzie pisali. proszę o odpowiedz
anita 2014-07-29 12:03:40
tak, 28 była rekrutacja w siedzibie firmy w warszawie
hostessa 2014-08-02 22:21:56
Preludum to najgorsza agencja na jaką można się natknąć ( pomijając PMT marteking system) nie ma gorszych koordynatorów, spóźnienia w wypłatachsą zawsze lub nie ma ich WCALE. Pan Michał koordynator z gdańska nawet nie odpisuje, a kasy jak nie ma tak nie było.
1
agnieszka 2014-08-03 18:32:54
uwazajcie na tą agencje cały czas sie ogłasza na tablica.pl. nie chcą przed pracą podpisac umowy, tylko w dniu wypłaty. a kooordynator na szkoleniu mi powiedzial ze umowa zlecenie i tak nie jest podstawą do wypłacenia. co za idioci. uwazajcie ludzie i nie dajcie sie robic w konia.
agnieszka 2014-08-03 18:34:32
moja wypowiedz tyczyla sie agnecji preludium w warszawie.
Daria 2014-09-19 14:19:11
Mnie się bardzo dobrze współpracowało z ta agencja. Jeśli ktoś chce umowę odrazu to czy tak ciężko o nią poprosić ? Nie robili by pewnie problemów. Faktycznie jeśli chodzi o Warszawę były wcześniej problemy, ale po zmianie koordynatora (czy jak mu tam) jest dużo lepiej. Zawsze można się jakoś dogadać. Pozdrawiam wszystkich hejterow. ;)
1
Emma 2014-11-17 12:22:04
To najgorsza agencja jaka może być. Nie ma podawanych rzetelnych informacji, wszystko na odwal. Koordynujący w ogóle się nie interesują hostessami. Przychodzą kiedy chcą. W dodatku gościówa, rzuca się z pretensjami :" Czemu sobie chodzę po sklepie". Nie można się do nikogo odezwać, ruszać. I umowa której nie ma mowy podpisać przed akcją. Żałosne! Dziewczyny nie dawajcie się. Ja też po wszystkim nie przeczytałam tych ostrzeżeń, dlatego teraz żałuje. Ludzi się powinno traktować jak ludzi a nie jak śmieci!!
kasia 2014-11-19 13:42:03
Emma-koordynator nie musi zapowiadać kiedy przyjdzie , on przychodzi Ciebie sprawdzić czy dobrze stoisz , zachęcasz ludzi , a druga sprawa hostessy nie mogę sobie łazić po całym sklepie tylko w okolicy działu w którym promują produkty a nie stać sobie z inna hostessa w całkiem oddalonej od swojej alejce i rozmawiać, brak słów jak się czyta takie komentarze...
Ania 2014-12-16 22:56:49
OMIJAJCIE TĄ AGENCJE SZEROKIM ŁUKIEM DZIEWCZYNY !! żałuje,ze wczesniej nie weszlam na te forum(przed akcją) i nie zobaczyłam opinni ,bo moze byloby to dla mnie przestrogą. NIE POLECAM ,NIGDY WIĘCEJ,tylko zmarnowany czas. Nigdy tak źle nie współpracowało mi sie z jakąkolwiek agencja w porównaniu do tej , kordynator zupelnie 'zielony' i niekompetentny. ODRADZAM w 100 %
1
Ania 2015-01-11 20:23:46
Nie ma co czasu tracic na tą agencje, sa inne agenje ,ktore oferują o wiele atrakcyjniejsze stawki a przedewszystkim wywiązują sie z umowy i wypłata jest w terminie.Polecam np. Pos Media ;)
aska 2015-01-27 19:53:13
Współpracowałam z PRELUDIUM 4 miesiące jako hostessa. Fakt na wypłatę czekało się długo, ale zgodnie z warunkami umowy. Sama organizacja akcji - pozostawię to bez komentarza, zero gadżetów ani stoiska. Tak samo stałam przy półce z piwem i zagadywałam ludzi żeby kupili. Było to trudne, ale nie niemożliwe do wykonania, więc jeżeli ktoś ma podejście do klienta i nie boi się wychodzić z inicjatywą to miał dobre wyniki. Mimo wszystko dobrze wspominam współpracę z tą agencją. Na stawkę też nie narzekałam. Najważniejsze, że pieniądze zawsze się zgadzały :)
1
Emma 2015-02-02 13:45:50
Oczywiście miała być kasa i umowa do 2 miesiący a już minął trzeci. Oszuści i tyle!! Zgłoszę tą sprawe do pipu. Niech ona się tym zajmie.
niki 2015-02-06 14:08:29
beznadziejna forma, koordynatorzy nie ogarnięci, mi umowe miala Pani dostarczyc w czasie juz mojej akcji-ale było przed świetami i oczywiście cały weekend nie było miejsca na parkingu, nie dostałam umowy, nie mam nic, dzwonie do niej i pisze i czekam na kase za promocje piwa i zero. nie wiem czy wg l odzyskam tą kase
1
Nika 2015-02-13 12:39:02
Firmy kompletnie nie polecam, koordynatorzy totalnie nie ogarnięci zdezorientowani, zero kontaktu , kontakt z nimi był tylko wtedy jak oni coś chcieli. Biuro Obsługi do którego dodzwonić można się od razu totalnie nieodpowiedzialne, nic nie potrafią zrobić ani powiedzieć co jak i dlaczego, a co do Księgowości to sprawa śmiechu warta pieniądze które miały być już wysłane 3 tygodnie temu dopiero po kilkunastu telefonach i ostatnim z groźbami że poda się ich firme do sądu i na policje następnego dnia z samego rana ( bo już koło 10 ) pieniądze były na koncie . Za to moje 2 znajome po 2 miesiącach od akcji nie otrzymały rozliczeń. FIRMY TOTALNIE NIE POLECAM JEST NIE POWAŻNA I NIE ODPOWIEDZIALNA. Próbuje wszystkich zrobić w ch***.
1
Emma 2015-02-16 13:50:05
Hej. Do Nika. A czy ty odsyłałas im podpisaną wstępną umowe o prace? Czy dostałaś normalną umowe na poczte lub maila??
Viki 2015-03-11 16:19:19
OSZUKUJA I KŁAMIĄ A TYM BARDZIEJ MŁODYCH ODLICZAJĄ POŁOWE PIENIEDZY NIE POLECAM W DODATKU PODRABIAJĄ KSIĄŻECZKI ZDROWIA I TYM ZAJMIE SIĘ KTOŚ ZBYT DUŻO LUDZI JUŻ OSZUKALI...
1
Ilona 2015-03-18 21:03:11
A ja mam dobre doświadczenia z tą firmą. Stoje zawsze na Carlsbergu, więc nie mam problemu ze sprzedażą bo to dobra marka, co prawda nie ma żadnych artykułów pomocniczych ani ulotek ale da się jakoś to ogarnąć. Najgorsze jest to, że trzeba 2 miesiace czekac na kase, ale nigdy mi sie nie zdazylo nie dostać. A 50% obcinaja jak ktos sie zapisze na akcje i nie poinformuje do 48h że sie nie pojawi i tak jest w kazdej agencji, w ktorej pracowalam. A jak sie da zwolnienie lekarskie ze faktycznie nie mozna pracować to nie obcinaja. Mówie o preludium na Śląsku (głównie Katowice i Sosonowiec).
1
Mati 2015-03-18 21:13:35
Podrabiają książeczki? To chyba Ty jesteś jakaś niepełnosprytna skoro idziesz stać o sklepu na promocje bez książeczki. Jakbyś miała swoją to nikt by ci nie musiał niczego podrabiac... brak słów...
hostessa zwykła 2015-03-25 22:02:29
Współpracowałam przez jakiś czas z Preludium i szczerze nie Polecam nikomu..
Jeśli chodzi o stawkę to niska bo 7,6 netto za godzinę , ja gdy zaczynałam to załapałam się do stawki wizerunkowej 9,3 netto za godzinę bo mam ponad 170 cm więc nie narzekałam , tą stawke może miałam z 5 razy w ciągu pół roku potem cały czas stawka 7,6 to gdy pytałam koordynatorki kiedy będzie stawka wizerunkowa to mówiła że jest martwy miesiąc i słaby budżet w agencji ... Byłam rozczarowana bo myślałam że stawka zależy od wzrostu ale widocznie oni tylko na początku specjalnie tak mówili dla zamydlenia oczu ... NIE POLECAM!!!
1
niiki 2015-05-01 08:52:52
nie polecam tej agencji... nawet umieją przestrzegać regulaminu...
niiki 2015-05-01 08:53:28
miało być * nie umieją.
hostessa 2015-05-18 16:20:04
Ja miałam tak samo, pracowałam za stawkę wizerunkową, później miałam dłuższą przerwę od pracy na promocjach ze względu na pracę zawodową, a teraz jak wróciłam to nawet mnie koordynatorka nie poinformowała, że jest 7 zł netto. Za taką stawkę bym weekendu nie marnowała. A pracownicy marketu się śmieją tylko, że mamy najgorszą robotę, bo tego piwa i tak nikt by nawet za darmo nie wziął...
dawna hostessa 2015-05-19 20:39:22
oj skąd ja to znam... wql te całe ich akcje jeśli chodzi o carlsberg to jest śmiech na sali , zero jakiejkolwiek organizacji ... żadnego stanowiska , kompletnie NIC , niektórzy ludzie to nawet to wyśmiewali i pytali czy pani półki z piwami pilnuje bo nawet żadnego stanowiska nie było , tylko miałam ludzi zachęcać do produktu który nawet nieraz nie był promocji
hostessa zła 2015-05-20 18:44:06
Ta firma to jeden wielki żart. Zawsze stałam na carlsberg i tak jak koleżanka wyżej również nie miałam stanowiska żadnego, rozrzucana byłam gdzie się tylko dało. To że wypłata po 2 miesiącach to przeżyje, bo tak było w regulaminie. Ale musisz się o nią upominać. umowa również jest śmieszna, i stawka nie dość że śmieszna to jeszcze została obcięta. nie polecam nikomu współpracy z tą firmą
hostessa 2015-05-20 21:32:22
Nikomu nie polecam pracy w tej agencji... śmieszna stawka najniższa jaka może być jeśli chodzi o hostessy, tymbardziej że to jest alkohol , jak rozmawiałam z różnymi osobami które stały na alkoholu ale z innej agencji miały minimalnie po 9-10 zł netto za godzine , a tu nawet 8 zł za godzine nie ma , żeby zamydlić oczy hostessom to wyróżniają niby ze względu na wzrost stawkę 9,3 netto za godzinę , sama zostałam " wyróżniona " tą stawką , tylko że miałam ją może kilka razy a potem cały czas leciała najniższa stawka , no poprostu jednym słowem ŻENADA
host. 2015-05-23 20:59:33
Brak słów! Nie polecam, chyba że ktoś chce marnować czas na darmo!!! Stałam 2 razy, pierwszy raz był ,,ok'' chociaz stanie 10 godzin z tacą na plecach na której ma sie 3 rodzaje piwa był morderstwem, ale przynajmniej zaplacili za te 3 dni. W marcu stalam na calsbergu do dzisiaj nie zobaczylam pieniedzy za to .... NIE POLECAM
zła hostessa 2015-05-23 22:01:13
jeśli chodzi o carlsberg to jeśli stałaś w marcu to kase dostaniesz teraz pod koniec maja bo tak jest w ich śmiesznym regulaminie że kasa dopiero po dwóch miesiącach , porażka.
host. 2015-05-25 12:03:47
Wypłaty pieniędzy za poprzedni miesiąc kalendarzowy odbywają się w pierwszy poniedziałek po 10tym następnego miesiąca tak jest w regulaminie.... to ile można czekać ?!?! PORAŻKA!!
1
zła hostessa 2015-05-25 20:46:08
coś kombinują bo ja właśnie mam w tym ich "regulaminie" że po dwóch miesiącach
hostessa 2015-05-29 22:28:27
nie polecam nikomu tej agencji , chyba że ktoś chce się z nimi " użerać" i prosić o swoje....
hostessa 2015-06-02 14:33:15
Ja wczoraj odebrałam moje pieniądze za LUTY! Tak, tak, za luty odebrałam pierwszego CZERWCA! Bo k**wa źle umowę wypisali. Rozumiem, że można się pomylić jak ktoś pracuje po 200 godzin w miesiącu, ale nie jak jest 20 godzin a oni się mylą o połowę! Kwota zawrotna- 74 zł za 10 godzin pracy...
hostessa 2015-06-03 19:37:40
nie polecam nikomu tej agencji, opóźnienie w wypłatach , dopominanie się o swoje i nawet nie usłyszałam słowa przepraszam za te opóźnienie, żenada!.
były pracownik 2015-07-06 23:50:49
Praca w Agencji Reklamowej Preludium jako koordynator to najgorsze doświadczenie w moim życiu. Zamiast coś zarobić to trzeba dokładać ze swojego portfela. O każdą złotówkę trzeba wykłócać się z kimś kto podaje się za „szefa”, a w praktyce nic nie może, ani nie potrafi. Wypłata wpływa na konto jako paręnaście przelewów, żeby człowiek się nie połapał na ile został oszukany. Podkreślając, że czas oczekiwania na „kasę” to jakieś 2 miesiące. Co moim zdaniem jest jakimś absurdem, w szczególności ze jest to ok. 200zl. Telefon służbowy za każdym razem musisz nosić ze sobą, bo inaczej nie da rady-zamęczą cię. Tysiąc telefonów nawet po godzinie 23 od niby „szefa”. Wyjazdy na niby „szkolenia” do Warszawy to czyste szaleństwo! Człowiek traci czas i meczy się z dojazdami co jest całkowicie nieopłacalne. A wiedza wracając jest taka sama co przed „szkoleniem”. Oszukiwanie hostess to ich PRIORYTET, bo przecież „GŁUPIE DZIEWCZYNKI” (określenie „szefa”) łatwo wyrolować na kasę i zgarnąć ich ciężko zarobiony grosz dla siebie. Stawki to ok 7 zł na rękę i to w dużym mieście. Umowy jakie podpisują hostessy przed zaczęciem pracy to tylko kwestionariusz osobowy, w którym znajdują się jedynie ich dane, wiec to żadna UMOWA. Regulamin jaki podpisują hostessy to najgorsze głupstwo, które jest jedyne potrzebne im do tego, aby zrobić wodę z mózgu. Pieniądze wypłacane hostessą są po 3 miesiącach, a czasem nawet dłużej. Nie wspominając o tych, którzy nie dostana ani grosza za swoja prace, a jest ich z pewnością sporo. Koordynatorom każą wmawiać pracownikom, że swoja kasę dostaną jak najszybciej, czyli za jakiś 1-2 tygodnie, co nie ma nic wspólnego z prawda. Później zaczyna się wydzwanianie hostess upominających się o wypłacenie pieniędzy (co wcale mnie nie dziwi), jednak „szef” każe iść w zaparte i je zbywać i dalej zapewniać że pieniądze niedługo będą. Dla mnie jako koordynatora było to najgorsze, ponieważ nie jestem osobą, która potrafi/lubi wprowadzać w błąd innych i sama być oszukiwana. Mam jednak nadzieje, ze wszyscy którzy podjeli się współpracy ze mną dostali wypłaty i nie zostali wykiwani jak ja. Szczerze współczuję wszystkim którzy tam pracują i zamierzają podjąć współpracę z ta „agencja reklamowa”. ABSOLUTNIE ODRADZAM SZKODA NERWÓW I CZASU!!!!
2
były pracownik 2015-07-13 12:19:42
Z pewnością żadnych zer w tej pensji nie zabrakło... i dodatkowych platnosci tez w Preludium nie ma. Ewentualnie ucinanie kasy bezpodstawnie.
była hostessa 2015-07-27 00:20:12
Dziewczyny, omijajcie szerokim lukiem ta agencje. Szkoda waszych nerwow na czekanie 3 miesiace na wyplate, placa marne grosze i oczekuja nie wiadomo czego. Ja juz stracilam wiare ze dostane zalegle pieniadze :(
do jacka 2015-08-18 23:13:50
jacek - 20 zł to chyba za cały dzień pracy, stawki są głodowe w tej agencji. Teraz na kase czekam 4 miesiac, oszusci
Koordynator Marv 2015-09-09 12:43:33
Ja pracuje dla innej agencji i jest też wiele sytuacji, kiedy winna nie jest agencja, ani koordynator, tylko hostessa. Dziewczyny - nie dostarczacie danych, to potem nie można wystawić umów. Stawka faktycznie niewysoka, ale chyba przy podejmowaniu pracy jest wam znana? Jeśli nie to na jakieś podstawie godzicie sie na prace, a jeśli tak, to trzeba było nie podejmować. Co do terminu wypłaty - podobna sytuacja, jeśli w regulaminie jest taki zapis, to po co narzekać. Jak wam nie pasuje to nie pracujcie.
oszuści 2015-11-03 12:59:58
ODRADZAM JAKĄKOLWIEK WSPÓŁPRACĘ Z TĄ AGENCJĄ.
Banda oszustów z niejakim szefem na czele. Stawki, które tam dają to ochłap. Na wypłatę trzeba czekać spokojnie 2-3 miesiące o ile w ogóle je wypłacają. Hostessy za plecami nazywane są naiwnymi dziewuszkami, zero szacunku dla pracownika. Zrobią wszystko, żeby wymigać się od płacenia. Preludium Warszawa od dawna zapracowało sobie na tak negatywną opinię. Nie polecam, szkoda czasu i nerwów.
1 2015-11-06 10:45:43
Umowy nie dostajesz, a jeśli dadzą Ci to będzie to zwykły świstek z podrobionym zeskanowanym podpisem SZEFOWEJ, nie mający żadnego prawnego znaczenia. Do podpisania dają Ci jedynie regulamin, który tak naprawdę potrzebny jest agencji do tego, żeby mieć jakikolwiek pretekst podparty świstkiem aby uciąć Ci wypłatę.
nieznajomy 2016-01-14 14:50:51
Najgorsza agencja jaka istnieje! pracowałem dla nich przez październik, a pieniądze dostałem w połowie stycznia!!! skandal!!! uczciwie dla nich pracowałem, robiłem dobrą sprzedaż, zawsze byłem aktywny, punktualny, a potraktowali mnie jak śmiecia. A na początku miałem mówione, że wypłata po miesiącu do 40dni. i co? śmiech na sali. ta firma to jakieś nieporozumienie, zasłaniają się regulaminami, oszukują, że nie dostawają formularza osobowego i nie mogą wystawić umowy(a mam dowód,że formularz dostali), podrabiają szkolenia bhp. Nie warto sobie zawracać głowy ich ogłoszeniami! chyba,że chcecie czekać na pieniądze min. 3 miesiące. Ta firma nadaje się do kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
1
popek 2016-04-10 20:24:45
Tan cały Pan Jakub nie jest szefem tylko lizusem Pani Agnieszki dziadostwo odradzam wszystkim współpracy.Dorabiają się na młodych i naiwnych dziewczynach a sami się dobrze mają i ich kotki.
mega porażka 2016-07-26 10:00:17
Masakra! W umowie napisane, że wypłata po 2 miesiącach- ja dopiero po 3 dostałam dokumenty, odesłałam i pięniądze miały być "maksymalnie do 2 dni" na moim koncie- minął ponad tydzień, a pieniędzy dalej nie ma! Nie polecam, odradzam, unikam jak najdalej
asia 2016-09-27 12:40:04
Zgadzam się ! Mega porażka ! Byłam jako hostessa na jeden dzień w lutym.... i co ? nadal nie dostałam pieniędzy ! kontaktu z Panią Agnieszką oszustką nie było wysłała dokumenty po miesiacu chyba... nie polecam ! mineło tyle mieisecy a pieniędzy dalej nie ma..
difylobotrioza 2016-09-27 13:35:25
Nie polecam. Stawka bardzo,bardzo niska, umowę za każdy miesiąc trzeba specjalnie wysyłać pocztą do Warszawy.Z wypłatą pieniędzy nie było problemów ale to niestety jedyny plus.
xxx 2016-09-27 14:47:32
A wiadomo jakiego rodzaju jest u nich teraz wypłata?
Zostaw swoją opinię o Agencja reklamowo-promocyjna Preludium - Warszawa
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Agencja reklamowo-promocyjna Preludium