logo Utal sp. z o.o.

Utal sp. z o.o.

Gruszczyn

Opinie o Utal sp. z o.o.

zainteresowany 2016-12-23 22:00:51
Tradycja podtrzymana, kolejna osoba poleciała i to tuż przed świętami, szkoda jej. Nie zasłużyła sobie! Ale może ludziom otworzą się oczy ze zwalniają tam za szczerość i niedopasowanie do ramówki dupowłazów.
Catharsis 2016-12-24 15:36:06
I co wazeliniarze ? Byly prezenty dla waszego wszystkowiedzacego guru ? Dobrze, dobrze wazne ze kasa sie zgadza. Potakujcie, przymilajcie sie rodzince, imformujcie w gabinecie. Wasze rodziny sa pewnie dumne z tego co robicie. I znowu kolejny ciezki rok , postarajcie sie bardziej! Dziadek lubi byc zaskakiwany!
4
kondolencje 2016-12-25 22:00:16
Bardzo współczuję. Unikajcie wszyscy oparów chemi, farb, rozpuszczalników. To nikomu na zdrowie dobrze nie zrobi. To może być też rakotwórcze. Dbajcie o siebie..
2
żal 2016-12-29 10:00:42
Przykra sprawa to był przecież młody facet :(
Rychu 2016-12-29 19:40:15
Niedługo urodziny dziadka ! Jak tam przygotowani ? Będzie przemowa ? Łzy ? Ericsson przyjedzie ?
Stach 2017-01-01 20:51:49
Do marca jeszcze trochę i rozpocznie się 70 roczek..
1
Poniedzialek 2017-01-02 08:07:01
Wiadomo, ze juz czas do Ciechocinka. Dlatego ta firma notuje coraz gorsze wyniki, szczegolnie ta bardzo szybko spadajaca rentiwnosc. Czy Ericksson cos zrobi ? Czy ma juz kandydata ?
a little bit orientated 2017-01-02 18:26:31
Ponoć obrotu w 2016r ponad 90 baniek i potężny wzrost w porównaniu do 2015 ...
2
ciekawa jestem 2017-01-03 13:34:28
Gdzie można znaleść konkretne dane?
okv 2017-01-03 16:00:14
Sprzedaży może być nawet i 500 baniek pytanie jaki zysk!!!!
Neri 2017-01-03 18:59:00
można kilka podmiotów ustawić w łańcuszek sprzedażowy i kręcic licznik..
1
a little bit orientated 2017-01-03 19:18:42
Rentowność ponoć niecałe 10%, czyli zysku jakieś 8 baniek, także chyba średnio na jeża!
różdżka petru i posłanka szmit 2017-01-03 21:00:59
Nooo, patrząc na zyski naprawdę dużych polskich firm typu PKN ORLEN, LOTOS, KGHM, czy KOMPANIA WĘGLOWA (wszystkie grubo ponad 1mld PLN!!!) to rzeczywiście wygląda to tak sobie
1
Ksiegowy 2017-01-03 21:21:39
Trafilo sie zlecenie do Meksyku pierwsze i ostatnie stad nakrecil sie obrot. Surowe tablice w Polsce na minus. 2017 bedzie slabo. Zreszta Erikcsson bedzie chcial wszystko w dywidendzie. Dziadek skasuje 4 bańki , a pracownicy beda mogli mu kupic tort na urodziny i dostana dofinansowanie na narty.
4
Richie z Madery 2017-01-05 20:55:32
A kto, czego i za ile sprzedal do tego Meksyku?
placki 2017-01-06 18:17:10
Podobno po rezultatch wacek narobił placek
1
jedyny w swoim rodzaju 2017-01-06 22:58:26
Mam niepełne wyższe (jak prezydent kwasniewski, hehehe) (celowo z małej litery bo nie lubię czerwonych) to się nie znam za bardzo. 8 miljonów zysku to dużo czy mało? Co się z takim zyskiem potem robi? Ja gdybym miał tyle to bym chyba zainwestował w złoto albo w miedź.... A wy jaki macie pomysły?
Elegant z Mosiny 2017-01-07 12:15:49
Ja bym sobie zafundowal lekcje poprawnej polszczyzny, wiadomo, po robic sobie obciach. Po drugie koniecznie kilka par fajnych sandalow. Wiadomo, ze to posrod polskich prywaciarzy bardzo popularne obuwie biznesowe. Po trzecie kupilbym sobie miejsca w roznych prestizowych klubach, stowarzyszeniach itp. Aby czuc sie doceniony. Po czwarte koszule koniecznie z krotkim rekawkiem, tak aby potem po rozpoczeciu sezonu nie szukal czegos w pospiechu. Wiadomo, ze to nie szata zdobi czlowieka, ale wyszukane polaczenie garnituru, krawata i koszuli z krotkim rekawem jest bardzo popularnym strojem nie tylko na polskich weselach, ale rowniez w kregach biznesu tzw prywaciarskiego w Polsce.
3
Grzegoz Shetyna 2017-01-10 22:03:51
Zieeeeeew
4
Obeznany 2017-01-12 04:44:36
Ja bym.zainwestowal w koks...zdecydowanie w dobry koks
A
1
Liroy 2017-01-12 09:28:36
Będzie w końcu jedna tablica dla właściciela, a nie taki chaos i wyciaganie kasy z kieszeni podatnika przez drobnych dorobkiewiczów jak teraz. W końcu jakieś działania dla obywatela!
1
Amerykański Ninja 9 2017-01-12 22:46:03
Prosta zasada. Piłeś? Nie pisz!!!
2
Transformers 2017-01-13 02:19:57
A ja powiem tyle. Utal 'niby' 3 taka firma w świecie a żal i wstyd że się tam kiedyś pracowało. To co się teraz tam dzieje to po prostu jakiś armagedon!!! Sp Adam nazwany Andrzejem....ktos pomylił imię pracownika który spędzil tam pół swojego życia.... Rotacje takie że ciężko zapamiętać imiona ludzi tam pracujących.... No i oczywiście nie zapominajmy o 'doradcach' wyżej postawionych....plus jeden na produkcji tzn killer mały łysy. Szkoda że nie docenia się ludzi na prawde wartościowych tylko albo są zwalniani (jak ostatnio) albo nie zauważeni...
3
Flet prosty 2017-01-13 19:27:56
Ty chyba rotacji nie widziales. Ile tam jest tych zmian w roku? 5? 3? 2? Pojdz do takiego amazona. Albo bridgestone. Tam w ciagu roku 1/3 produkcji sie zmienia! A pracownikow szukaja przez radio. Albo ulotkami w skrzynkach w blokach na ratajach. + promocje, znajdz kolege to stowa do pensji, hehehe
3
Zlota raczka 2017-01-13 19:31:46
Dokladnie. Srednia dlugosc pracy w utalu na produkcji to pewnie 5-10 lat, takze nie wierzcie hejterom!
2
Sandaly do garnituru 2017-01-13 23:44:01
A ja powiem tak nie wierzcie lizusom, wazeliniarzom i rodzince prywaciarza. Rotacja w Amazonie i Bridgestone wynika z faktu, ze sa to pracownicy tymczasowi. Wyniki coraz gorsze, rentownosc gwaltownie spada. Tylko wacek , placek i rodzina trzymaja sie pazurami uczepieni dziadka. I potakuja na te wszystkie absurdy wyglaszane przez wszystkowiedzacego geniusza na naradkach. Kiwaja glowami, schlebiaja. Zalosny obraz.
Nie lubie polskich prywaciarzy 2017-01-14 11:45:36
czuc mi tutaj rodzinka lub wazeliniarzem. Po czym poznalem ? Bogaty slownik, kultura wypowiedzi itd. A ile zmiam bylo w biurach ? Ilu ludzi odeszlo lub zostalo wyrzuconych ? Ilu to sie przewinelo przez eksport ? Tu juz cisza !
3
Antywacek 2017-01-14 21:16:51
Dokładnie tak. W dziale exportu to na prawdę krzesła aż się palą. A produkcja owszem są osoby co pracują po kilka lat, co z tego jak traktują ich jak śmieci i nawet gdy mają jakieś pomysły czy coś mądrego do powiedzenia, podziela się wiedzą z jednym z wazeliniarzy a oni szybciutko do dziadzi sprzedać to jako swój pomysł..... Wacki placki itp nic tylko stoją w kolejce do biura sandalowego by wyspiewac każda nowinke i wyścig szczurów...kto pierwszy ten lepszy. A dziadek tylko zaciera rączki. Czy jest jeszcze szansa na lepsze czasy tam. Czy atmosfera panująca teraz się kiedyś poprawi?
3
Sylwia 2017-01-14 21:54:25
Oczywiście lizus albo rodzina, bo ma inne zdanie niz Ty, pfff...
1
spod chmury wędzidło 2017-01-14 22:51:18
Juz sam nick "nie lubie polskich prywaciarzy" swiadczy o jakis monstrualnych kompleksach. Nawet mi troche żal goscia. Sam pewnie g.... w zyciu osiagnal, pozostaje szczekanie zza klawiatury. A teraz dalej, daj glos, przez chwile znowu poczujesz sie "mocny" :D
3
Nie lubie polskich prywaciarzy 2017-01-15 09:57:17
Hehe to jest metoda. Jak ktos krytykuje i nie pisze ze jest cudownie, to ma kompleksy, g.. w zyciu osiagnal - znana metoda zdyskredytowac . Chcielisbyscie zeby tak bylo co ? Wszyscy ktorzy odeszli sobie doskonale radza. To przez was przemawia frustracja i zazdrosc, ze tak nie mozecie. W sumie to was rozumiem, wiadomo pracujecie tam i bez wzgledu na to, jak jest musicie pisac te pochwalne peany na czesc dziadka. Smieszne jest to potakiwanie na absurdy, ktore glosi Te jego teorie :) niech ktos je spisze i wyda drukiem, bedzie kupa smiechu !!!
3
spod chmury wędzidło 2017-01-15 15:32:19
Ty też sobie dobrze radzisz? :)
leć adaś leć 2017-01-15 16:25:45
Kumu się dobrze pracuje ten pracuje dalej, kto uważa, że gdzieś indziej będzie mu lepiej, ten odchodzi. O co tu w ogóle te kłótnie?
Exwork 2017-01-15 19:01:04
Jasne, kazdy jest kowalem swojego losu. Chodzi tylko o to, ze trzeba mowic prawde, a nie klamac. Stad tez te dodatkowe informacje o tej manufakturze i stosunkach tam panujacych, bo tego na rozmowie kwalifikacyjnej nie powiedza. Ktos kto juz nie pracuje nie ma obciazenia i moze powiedziec wszystko.
3
Herkules 2017-01-15 21:15:23
Zdecydowanie sie z Tobą zgadzam i teraz wiem dlaczego na widok łysego karłowatego kilera zbierało mi sie na wymioty.
4
Obywatel 2017-01-15 21:36:23
Co racja to racja, dość dojenia obywateli
1
Agnieszka 2017-01-16 09:54:09
Prawda jest bardzo ważna.
subiektyw 2017-01-16 18:29:44
Trafne spostrzeżenie. Ten łysy fraj... dawno powinien wylecieć z firmy za to jak traktuje ludzi ale że "Prezesie uprzejmie donosze...." to trzyma się kurczowo swojej posady a tak na prawde nic nie robi. Jest tam tyle absurdalnych i żałosnych sytuacji że można by pisać i pisać.
4
mama 2017-01-16 19:50:51
Witam mam pytanie czy warto iść do pracy na stanowisko Elektromonter, Mechanik Maszyn
Może ktoś coś napiszę jaka płaca i warunku
Pozdrawiam
Damian 2017-01-16 22:48:48
Trzeba pisać, im wiecej informacji tym lepsze forum
2
Tropię kompleksy 2017-01-17 07:54:24
Nie rozumiem , czemu ciągle ta firma podaje że jest z Poznania ? Przecież to nie żaden Poznań, tylko Kobylnica, albo Gruszczyn. Nie ma czegoś takiego jak Poznań Gruszczyn. Czemu więc ta manipulacja ?
2
GPS 2017-01-17 18:15:33
Od Poznania Głównego to dopiero piąta stacja PKP w kierunku na Gniezno, potem jeszcze 2km ze stacji kolejowej na piechotę i już jest Utal ;)
3
mama 2017-01-17 19:14:48
Witam mam pytanie czy warto iść do pracy na stanowisko Elektromonter, Mechanik Maszyn
Może ktoś coś napiszę jaka płaca i warunku
Pozdrawiam
przyczajony tygrys z produkcji ramek 2017-01-17 19:21:11
NIe ma sie co napinać! W Eksporcie kręcą lody, po 10 podstawy i do tego premia. Dochodzą jeszcze diety, jak dużo jeżdżą to ukulają parę stówek. Na produkcji to inny świat.4 tys brutto to możesz powiedzieć, że grubo będzie. I do tego ta atmosfera - kapowanie i wazelina - poczytaj sobie mamo poprzednie posty.
3
eks 2017-01-18 10:03:05
Tylko w esporcie nieliczni maja dobre stawki a rotacja taka, ze zaraz i tak tracisz czas na szukanie roboty i wszystko sie wyrównuje..
2
przyczajony tygrys z produkcji ramek 2017-01-18 16:31:59
No wiesz z tego co wiem (bo się czasami chwalą na produkcji) to kasa niezła im leci. Ci nowi fakt , ochłapy, ale Ci starsi stażem to grubo ponad 10 tys, a jak jeszcze coś złapią to mają jakiś tam ułamek od obrotu.
Na produkcji to bieda w stosunku do tego co tam dostają. No ale trzeba było się uczyć języków niestety dla mnie.
klepię biedę 2017-01-18 20:10:44
Wierzyć się nie chce. Kto niby tyle zarabia? Mogą być inicjały ;)
kasia 2017-01-18 22:51:39
wackus plackus rodzinus
1
Ktos dobrze poinformowany 2017-01-18 23:08:12
Nie niby tylko ci co już trochę pracują i ci co kaśka wymienila. Ale jest tez kilka niespodzianek co dziadek chce wyprostować.
Sitodruki 2017-01-19 17:34:27
Że niby ci co dłużej pracują ? To oni mają takie siano ? Hm jeśli tak jest to dwa światy!
Zostaw swoją opinię o Utal sp. z o.o. - Gruszczyn
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Utal sp. z o.o.