brak logo

Premium Distribution Sp. z o. o.

Jawor

Opinie o Premium Distribution Sp. z o. o.

T 2010-02-03 18:08:25
Jest OK.
:))))) 2010-02-04 23:04:58
Hej Wszystkim :) a ja Kocham tą Firmę i jest mi w niej dobrze
:))))))))) 2010-02-05 12:50:50
wiem ,ja nie mam nic do ukrycia ,i jeszcze raz powtarzam że Kocham tą firmę i jestem od niej uzależniony :))
zawodolony 2010-02-17 14:43:39
Jak dla mnie super robota! Wolne weekendy!! Fajny klimat, ludzie sobie pomagają, a zarobić też mogę całkiem nieźle!! Polecam!
loco 2010-02-26 13:33:43
Hej pietruszka, chcialbym wiecej uslyszec informacji na temat tej firmy, jak mozna sie z toba skontaktowac?
pozrdrawiam
krzysiek 2010-03-04 01:20:58
Pietruszka, prosze o kontakt. Zainteresowany jestem ich działaniami.
Piotr 2010-07-29 08:49:43
A jak dla mnie jest ok.

Gdyby było lepiej chyba bym nie wytrzymał
edek 2010-12-03 08:50:04
po co pisac cos na tym portalu jak tu mozesz wpiszc wszystko i tak nikt tego nie sprawdza napisz pismo do sanepidu
kaczor 2011-01-13 15:58:50
pracownik - 2011-01-07 17:04 odpowiedz | cytuj | ( usunięte przez administratora ) kroku tylko hce uciąć ( usunięte przez administratora ) br /> ( usunięte przez administratora ) ( usunięte przez administratora ) ( usunięte przez administratora ) Miała też , umieścić na swoim samochodzie ( demo-car -Nissan Navara ) naszą reklamę ? w formie oklejenia - dużymi, naszymi ?logo?. To warunki, które wynegocjowaliśmy i wspólnie podpisaliśmy umowę, a wszystko to, za niezapłacenie nam faktur za tuning w/w demo-cara ? jakim był wspomniany - Nissan Navara. Minęło kolejne pół roku, reklamy nie ma. Navara jeździ pod naszym nosem w Bielsku ? Białej, a Devil Energy dalej gra nam na nosie i śmieje się w twarz. ( usunięte przez administratora ) I choć ta sytuacja uczy , że każdy może oszukać, nasze podejście do klientów jest nadal ufne i wierzymy, że samochody terenowe umiłowali pozytywni i uczciwi ludzie. W końcu świat jest mały i lepej mieć przyjaciół niż wrogów. Poniżej opis tego, co wykonaliśmy przy tym samochodzie: - [treść usunięta przez moderatora]
pracownik 2011-01-13 16:02:58
pracownik - 2011-01-07 17:04 odpowiedz | cytuj | ( usunięte przez administratora ) ( usunięte przez administratora ) ale to dalej on! Nawed jego wspolnik odszedl od niego bo go okradał a miał taką załog ( usunięte przez administratora ) Na Madagaskar z nimi ! Pracownik był - 2010-11-04 17:52 ( usunięte przez administratora ) . Sprawa jest w toku. Poniżej inne ( usunięte przez administratora ) ( usunięte przez administratora ) ( usunięte przez administratora ) i. Pracują w zimnej hali,( usunięte przez administratora )Co ta kretynska firma z debilowatymi szefami jeszcze robi na rynku? Kto się za nich weźmie? Nie ma na nich mocnych? ( usunięte przez administratora ) !!! Trzeba zadzwonić do TVP do "Ekspresu Reporterów" lub "Sprawy dla Reportera". Niech naświetlą na cały kraj ich [usunięte przez administratora] czyny. były - 2010-08-18 12:50 odpowiedz | cytuj | ja też tam pracowałem. już prawie rok próbuję ściągnąć kasę i lipa. Komornik olewa sprawę. Ja chyba złożę donos do prokratuty i załążę sprawę cywilną. Wtedy będą szanse na ściganie z imienia i nazwiska [treść usunięta przez moderatora]. Najlepsze jest to że już w zeszłym rok interesowała się nimi prokuratura [treść usunięta przez moderatora] Wiecie, że nie zapłacili projektantom nowych etykiet. Takich spraw jest bez liku. [treść usunięta przez moderatora] Były pracownik - 2010-07-19 23:51 odpowiedz | cytuj | popieram kolege ponizej, [treść usunięta przez moderatora], nie wyplacaja wyplat, sadzilem sie z nimi ale "szefo" nie miał nawet odwagi przyjechac do sadu wiec bylem sam, wygralem sprawe, nadal jest problem ze sciagnieciem pieniedzy za przepracowane przeze mnie ciezko 2 miesiace, [treść usunięta przez moderatora]
bamboleo 2011-01-13 16:05:16
pracownik - 2011-01-07 17:04 odpowiedz | cytuj | ( usunięte przez administratora ) a kazdym kroku tylko hce uciąć wypłate,nie szanuje ludzi( usunięte przez administratora ) O.zeby ludzie nie wiedzieli ze to ( usunięte przez administratora ) ale to dalej on! Nawed jego wspolnik odszedl od niego bo go ( usunięte przez administratora ) .Gdyby był normalny to firma hulała by do dzisiaj na najwększych obrotach a tak nie ma nic teraz jakies resztki tej firmy.Uważajcie na tą niby firme!!! lajkonik - 2010-11-04 16:44 ( usunięte przez administratora ) Na Madagaskar z nimi ! Pracownik był - 2010-11-04 17:52 ( usunięte przez administratora )wynagrodzenia mi i 4 innym kolegom. Sprawa jest w toku. Poniżej inne ( usunięte przez administratora ) ( usunięte przez administratora ) ( usunięte przez administratora ) A tak dla jasności : - samochód "odebrano -porwano" 07.05.2010 , - przedstawiana opinia rzeczoznawcy - jest z dnia 13.05.2010 r , - zaakceptowana i przyjęta faktura przez Devil Energy jest z dnia 19.05.2010 - ta faktura zgadza sie z naszymi wczesniejszymi ustaleniami - z listów e-mail , a wczesniejszą - wstępną fakturę ( tą , którą Devil prezentuje) - wraz z przedstawicielami Devila anulowaliśmy za pomocą korekty, zastepując inną wspomnianą fakturą - kwota końcowa była zgodna z naszymi ustaleniami i tu się nic nie zmieniło, zastosowaliśmy nawet dodatkowy rabat w ramach dobrej woli !!! ), - kolejno w dniu 28.05.2010 podpisujemy wspólnie ugodę i umowę na usługę reklamową - czyli wymuszone rozliczenie w zamian za reklamę, - w dniu 02.06.2010 - Devil podpisuje odbiór samochodu bez zastrzeżeń i zgodny z fakturą, nie wnoszac żadnych zastrzeżeń. Tym kończy sie nasza "współpraca" ... i wszystko miało być dobrze i kolorowo - przynajmniej tak nas zapewniał sam prezes - ( usunięte przez administratora ) br /> ... i reklamy nie zrobili. ( usunięte przez administratora ) ( usunięte przez administratora ) Miałeś oddanych pracowników tobie i firmie lecz pazerność twoja na kasę zniszczyła wszystko ma twoim stoliku w pokoiku paliły sie kiedyś świeczki większe i mniejsze symbolizując pracowników twojej firmy teraz zostało tylko kilka sztuk które ledwo co się palą wszystko zniszczyłeś niszczysz i będziesz niszczyć zrób sobie rachunek sumienia i zobacz co straciłeś jak teraz firma mogła wyglądać Piszecie jakies kretynskie wywody o rydzyku. A co na temat kretynskiej firmy Devil czy Jaworowy Zdr, jak kto woli. Pracują w zimnej hali, nie mają placone za nadgodziny i przelewają w niedziele jakiś czeski przeterminowany energetyk zmieniając etykiety z datą ważności. ( usunięte przez administratora ) Trzeba zadzwonić do TVP do "Ekspresu Reporterów" lub "Sprawy dla Reportera". Niech naświetlą na cały kraj ich [usunięte przez administratora] czyny. były - 2010-08-18 12:50 odpowiedz | cytuj | ja też tam pracowałem. już prawie rok próbuję ściągnąć kasę i lipa. Komornik olewa sprawę. Ja chyba złożę donos do prokratuty i załążę sprawę cywilną. Wtedy będą szanse na ściganie z imienia i nazwiska [treść usunięta przez moderatora]. Najlepsze jest to że już w zeszłym rok interesowała się nimi prokuratura [treść usunięta przez moderatora] Wiecie, że nie zapłacili projektantom nowych etykiet. Takich spraw jest bez liku. [treść usunięta przez moderatora] Były pracownik - 2010-07-19 23:51 odpowiedz | cytuj | popieram kolege ponizej, [treść usunięta przez moderatora], nie wyplacaja wyplat, sadzilem sie z nimi ale "szefo" nie miał nawet odwagi przyjechac do sadu wiec bylem sam, wygralem sprawe, nadal jest problem ze sciagnieciem pieniedzy za przepracowane przeze mnie ciezko 2 miesiace, [treść usunięta przez moderatora]
pracownik 2011-04-19 08:20:17
praca jak praca robisz swoje zarabiasz nie robisz wylatujesz
anonim 2011-05-11 09:04:11
A gdzie teraz mieści się firma, gdzie mam pytać opracę?
współpracownik 2011-05-11 21:10:26
To bardzo zła firma. Nie polecam. Tam sie krótko pracuje, zresztą jest duża rotacja ludzi. Nie płacą wypłat i wszystko mają na lewo. Co chwilę jakieś awantury (usunięte przez administratora) Szefostwo dobrze się bawi kosztem reszty. Myślą , że sa (usunięte przez administratora) - a mają lewe ręce do roboty. Kontrahenci też mają z nimi kłopoty, bo nie chcą płacić zobowiązań. Lepiej z nimi nic nie mieć wspólnego.
Daniel 2012-02-14 14:21:22
To co zostało wyżej zacytowane to niestety prawda. Firma oszukuje ludzi na wszystkim, także swoich kontrahentów. Najlepiej mieć wszystko na piśmie a i tak to nie wystarczy bo będą wykręcać kota ogonem.
Daniel 2012-05-07 22:13:56
Czyżby kolejny niezadowolony pracownik ??? ciekawe ilu jeszcze ich będzie?
pracownik 2012-05-11 16:02:36
ja tam pracuje już 2 lata i jakoś nie narzekam. fakt nie jest najlepiej ale powiedzcie mi gdzie jest perfekcyjnie?! miła atmosfera i życzliwi współpracownicy. więc jeśli masz zamiar pisać takie oszczerstwa to najpierw się 2 razy zastanów a potem pisz....
zadowolony 2012-05-11 16:10:05
moim zdaniem jest w tej firmie coraz lepiej. pomalutku się rozwija i jest więcej lepszych pracowników z którymi da sie normalnie pracować. wypłaty również się poprawiły i to znacznie więc polecam.
nowy 2012-05-11 16:16:34
dopiero co się przyjełem do tej firmy i z czystym sercem moge powiedzieć że to są oszczerstwa. pensja no fakt na początek niska ale jest ok. zgadzam się z opinią powyżej, człowieku zastanów się co piszesz. co może zostałeś zwolniony i chcesz się odegrać? nie słuchajcie go, firma jest naprawdę wporządku!
nowy 2012-05-11 16:17:29
dopiero co się przyjełem do tej firmy i z czystym sercem moge powiedzieć że to są oszczerstwa. pensja no fakt na początek niska ale jest ok. zgadzam się z opinią powyżej, człowieku zastanów się co piszesz. co może zostałeś zwolniony i chcesz się odegrać? nie słuchajcie go, firma jest naprawdę wporządku!
daro 2012-05-11 16:19:33
hahaha myślisz że jesteś wszystko wiedzący?! niech inni przyjdą i się sami przekonają, a nie piszesz jakieś śmieci i myślisz że jesteś kimś. człowieku zastanów się. bo jak narazie to tylko głupotą świecisz!!!
daro 2012-05-11 16:20:52
a tak właśnie kaczor przyznaj się czemu już tam nie pracujesz.
nowy 2012-05-11 16:22:43
dopiero co się przyjełem do tej firmy i z czystym sercem moge powiedzieć że to są oszczerstwa. pensja no fakt na początek niska ale jest ok. zgadzam się z opinią powyżej, człowieku zastanów się co piszesz. co może zostałeś zwolniony i chcesz się odegrać? nie słuchajcie go, firma jest naprawdę wporządku!
były pracownik 2012-05-11 16:59:36
ja jestem z e śląska pracowałem w firmie przez rok i było spoko ale zlikwidowali oddział szkoda
fachowiec 2012-05-11 17:18:41
wujowo pracowałeś i oddział upadł ot co
Stefan 2012-05-13 10:46:08
Ja tam pracuję i jest ok,
pracownik 2012-05-13 10:56:55
No tak, opluć można każdego.Ciekawe tylko skąd tyle goryczy czyżbyś okazał się nieudacznikiem? W firmie pracuje kilkadziesiąt osób ciekawe dlaczego Ci którzy sobie radzą, są z tej pracy zadowoleni i zarabiają dobrze powyżej średniej.
pracownik 2012-05-14 10:22:46
jest spoko fajni ludzie wiec jak nie pracujesz bo nie dałeś rady to nie pisz takich głupot .Rozumiem siedzisz w domu i ci się nudzi .Polecam byle nie na mój teren
pracownik 2012-05-15 07:09:08
Nie jest tak źle, praca dość lekka i jest dość sympatyczna atmosfera. Ja jakoś nie narzekam... Radze samemu sprawdzić a nie słuchać się innych którzy są tak strasznie pokrzywdzeni przez los....
nowy 2012-05-15 07:11:57
Spoko praca i pracownicy też. Wypłaty nie są najgorsze więc polecam
młody 2012-05-15 10:38:23
Właśnie przepracowałem pierwszy dzień i jest spoko. nie narzekam jak narazie, praca jest lekka i w ogóle. Polecam w 100%
pracownik 2012-05-16 15:59:04
jak robisz swoje to jest ok a jak nie to wstawia kogoś za ciebie
Maciek 2012-06-18 14:59:08
Jakimi autami jeżdżą PH?
1
wujek 2012-08-30 11:58:10
dno, dno, dno.
To [usunięte przez moderatora] i tyle. Przekręcają wszyskich i tak żyją. Załatwili juz wiele uczciwych firm i ludzi, bazują na naiwności tych co wierzą w uczciwy biznes. Nie polecam. Pewnie w tych napojach to jest podrobiona nawet woda ...
Kpina i wstyd - polscy biznesmeni. Świat schodzi na psy.
1
kalif 2012-10-10 14:28:01
Firma która nie istnieje zatrudnia ludzi (bo umowy nie podpiszecie z Premium Distribution Sp. z o.o. tylko z Broklicz ), tylko w tym kraju jest to możliwe. Zanim cokolwiek podpiszecie sprawdźcie w swoich źródłach, unikniecie problemów. Ogłoszenia znów się ukazują, bo firma zatrudnia nowych pracowników. Praca za najniższą krajową, bez ubezpieczenia ma się rozumieć....żenada.
Wojtek 2012-10-11 22:32:09
TEJ FIRMY NIKOMU NIE POLECAM. NEGATYWNE OPINIE TO JEST CZYSTA PRAWDA. Jak nie wierzycie to zapytajcie jakiegokolwiek pracownika co miał styczność z tą firmą.
1
dziadek 2013-07-29 14:32:39
Wielki chłam jest w tej firmie jeździ się po 12 godzin przeładowany przeżuca się tyle ton w miesiącu za marne 1700 zł i ciągle dodają obowiązków. Pracownicy są traktowani gorzej niż zwierzęta w rzeźni poniżani i zastraszani. Nowi pracują najwyżej 2 miesiące i uciekają. Więcej nie trzeba nic dodawać bo jeśli firma nie umie utrzymać pracowników to tylko żle o niej świadczy. Pan B.
3
DEVIL 2013-08-04 04:50:21
czasami ludzie nie chcę widzieć takich rzeczy sądząc że akurat im się to nie przytrafi. fakt negatywne opinie są pisane w większość przez ludzi, którzy odeszli z tej firmy gdyż dosyć mieli bycia oszukiwanymi. Niestety taka jest prawda. ja sam odszedłem z tej firmy po tym jak nie wypłacono mi należnej wypłaty.
2
nick 2013-08-09 00:50:09
Może po to, żeby nic nie było na właściciela. Ma tyle spraw w sądzie, tyle odszkodowań do wypłacenia, że w oczach prawa lepiej nic nie mieć, nieprawdaż? A poza tym nikt nie wspomniał że źle prosperująca firma. Po prostu [usunięto przez moderatora] i tyle. A najłatwiej się dorobić wyzyskując i oszukując.
Oszukany 2014-09-13 16:35:23
Jak najdalej od tej firmy i pseudoprezesa. Teraz firma zarejestrowana jest w Zielonej Górze i ma prezesa słupa. Nie zapłacili mi za 2 miesiące,sprawa w sądzie w toku,podobnie jak kilku moich kolegów. Oszukują pracowników i kontrahentów. Radzę omijać szerokim łukiem
2
nick 2014-09-22 12:10:25
A wystarczyło przeczytać wcześniejsze opinie i nie podejmować pracy. ...u mnie sprawa wygrana, wyrok niby jest i co z tego...dobrze że z tym krajem nic mnie już nie łączy. Banda krętaczy którzy bezkarnie oszukują
1
ikikikujyhy 2015-01-20 17:21:17
na stronie widnieją zapiski i wszystkie badania są potwierdzone więc nie wiem dlaczego nick tam ma wątpliwości. A jeżeli chodzi o pracę u nich to są od czasu do czasu jakieś ogłoszenia i gdzie ich szukać jak coś? w jaki sposób zazwyczaj poszukują nowych pracowników i jak wyglada rozmowa kwalifikacyjna?
Kamacz 2015-03-21 22:10:55
Przydałyby się bardziej wiarygodne informacje poparte przykładami a jeśli było by to możliwe to nawet jakimiś dowodami, bo takie rzucanie słów może być pociągane do konsekwencji jakimi jest wizyta w sądzie. Nie chce bronić firmy tylko dowiedzieć sięcoś wiarygodnego. Ostatnio zresztą cicho zrobiło się Premium Distribution.
Pracownik 2015-04-15 13:24:02
Jak jest sie przedstawicielem handlowym na rejon kotliny kłodzkiej to współczuje!! Do wyrobienia kosmiczny target na biednym rejonie, inni zostawiają jedynie ochłapy wsrod sklepów a ty sie martw. Na dodatek trzeba szukać nowych klientów i człowiek sie tylko w*urwia.
Nie polecam pracy na stanowisku przedstawiciela.
Jest to firma ktora liczy tylko na sprzedaż, snoby!!
1
Bylypracownik 2015-04-20 12:21:39
A najgorzej jak maja syf i inni przedstawiciele (usunięte przez administratora) sie na twój rejon i potem tylko nerwy, bo jeden Ci zabierze punkt sprzedaży, drugi Ci zabierze...
ofshore 2015-05-12 18:06:14
ogólnie to wpisują się tutaj ludzie którzy nigdy nie pracowali w Premium Distribution( nie Premium Distributors - handel napojami alkoholowymi), a praca jak każda inna, są wymagania, jest wynagrodzenie, z wypłatami się nie spóźniają za bardzo -max 2dni. tylko ta wypłata...najniższa....
nick 2015-05-14 23:29:01
Problem jest np. związany z brakiem składek w ZUS-ie
Byly 2015-07-16 16:52:41
Chyba jesteś śmieszny, ze oferty dla przedstawicieli wyglądają niezle... Sam sprzedaj jaworowego za tyle kasy ile wymagają to sie osr*** a nie sprzedasz. Firma kogucik, brak reklamy i ciagle słyszysz tylko sprzedaż sprzedaż sprzedaż, a nic od siebie...
1
brzoskwinia 2015-12-02 10:46:12
Stawka minimalna.
umowy dość sezonowe-pracujesz 2-3 msc i koniec.
jak jest przestój w produkcji to każą ci iść na urlop wypoczynkowy- a powinno być przestojowe płacone.
mafijna atmosfera pana B.
War 2016-05-14 12:32:23
Mam wrazenie, że jesli chodzi o premium distriution to jest super
Zostaw swoją opinię o Premium Distribution Sp. z o. o. - Jawor
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Premium Distribution Sp. z o. o.