Jakaś cisza na temat tej firmy ? Dlaczego?
@30 serio na takie rzeczy jest popyt . Jak mam byc szczera pierwsze słysze... tak czy inaczej na chwile obecną Orto Plus Lifts nie szuka ludzi do pracy. Może niebawem sie to zmieni?
W związku z nieprawdziwymi wpisami precyzujemy wpis naszego klienta: 1. naprawa został wykonana przez zmianę ustawień falownika; 2. urządzenie dźwigowe zgodnie z zapisami w umowie i polskim prawem wymaga konserwacji- klient tego nie robił w związku z tym stracił gwarancje; 3. urządzenia dźwigowe wymagają systematycznej konserwacji, aby działać niezawodnie; 4. klient dokonał samodzielnej naprawy części urządzenia- spalonego falownika, poza serwisem; przez co stracił gwarancje; 5. klient doskonale wiedział, że nasze regulacje falownika nie były konserwacją, nie dokonywaliśmy żadnych wpisów w książce konserwacji, ponieważ klient nie zlecił konserwacji konserwatorowi i książki najzwyczajniej nie miał;
Kupiłem w grudniu 2012, windę Strategos za 58104,00 zł pierwsze zgłoszenie reklamacyjne miało miejsce w styczniu 2013, jak temperatura spadała poniżej zera, winda wjeżdżała na poziom ok 2 metry na kilka razy, im zimniej tym więcej przystanków. Serwisanci tej firmy przyjeżdżali dwa razy, zawsze kiedy było ciepło, stwierdzając,żę wszystko w porządku i montując jakieś osłonki nad przyciskami (???) usteraka nigdy nie została usunięta. W swej naiwności myślałem, że to rzetelna firma, ale dla nich liczy się tylko sprzedaż, później kliencie martw się sam. Myślałem, że jak serwis był dwa lub 3 razy w okresie pierwszego roku to również konserwują urządzenie, ale się myliłem. Teraz wykręcili się z obowiązków gwarancyjnych, uzasadniając to brakiem umowy z firmą konserwującą, mają w nosie że wada, która wyszła po miesiącu użytkowania nigdy nie usunęli.... Ostrzegam przed nimi, jeśli ktoś chce skorzystać z ich usług, proponuję zastanowić się dwa razy i jeśli wyjdzie coś nie tak, od razu do prawnika, bo inaczej zostanie na lodzie jak ja ...