brak logo

Dong Yang Electronics Sp. z o.o.

Mława

Opinie o Dong Yang Electronics Sp. z o.o.

Misiek 25 2015-03-07 23:38
Zgadzam sie z Tobą "Stary" :)To jest przyklad,ze bez matury tez mozna zyc,wystarczą jedynie "inne" atuty,niekoniecznie wiedza :D No coż...figura kiedys przeminie a charakter i to co w głowie (czyli nic) pozostanie :) Gratuluje wyboru kadry w DY :) Tylko pozazdroscic :) Pozdrawiam :)
5
beny 2015-03-08 08:32
Wielki powrót pani Małgorzaty D,wielkiej i bardzo pracwowitej mistrzyni!!! I o czym tu gadać,sami wyciągnięcie wnioski. Inny pracownik byłby już dawno zwolniony po tak długim chorobowym. Proste i logiczne. Nic dodać, nic ująć. Pozdrawiam.
6
danny 2015-03-08 19:03
Uczepiliście się teraz kolejnej osoby? Targety sobie stawiacie?! Powiem Wam tyle, dziewczyna robiła rok czasu na maszynie. Były przyjęcia na stanowisko asystenta? Bylo trzeba wysłać Cv jak i ona. Każdy stara się o lepsze warunki pracy. Jedni kradną, drudzy się kształcą. Świnie jesteście. Tyle mam wam do powiedzenia. Zazdrościcie jej figury, urody, i stanowiska.
2
Adrian Wernik 2015-03-08 22:04
Co za [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] D Jak macie coś do powiedzenia to śmiało prosto w oczy (strach wam nie pozwala?) a nie potraficie anonimowo [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] Ludzka zazdrość nie ma granic, słabi ludzie tylko potrafią gadać jak mają źle, a nic ze swoim życiem nie potrafią robić. Trzeba zacząć od siebie, a potem patrzeć na kogoś :)
2
Adrian Wernik 2015-03-08 22:43
Czemu Ty to anonimowo napisałeś? Przedstaw się i pokaż jaki z Ciebie kozak;)
/////// 2015-03-09 18:36
No i po co nam wojna na Ukrainie jak mamy ją w DY między POLAKAMI!!!!!!!! WSTYD!!!!!!!
6
dong 2015-03-11 16:06
Dobra rada:nie bron jej tak :P Nie warto,wiem co pisze... To tylko sugestia,nie musisz odpisywac,ze h** mi do tego itp.(bo pewnie zaraz tak bedzie) :)
2
robol 2015-03-11 16:59
Niech sie wezmą za kontrol jakości bo tylko przez telefon rozmawiają i kablują do brygadzistki. Wiadomo o kogo chodzi o Sylwie S. My telefonu nie możemy używać na linni a tu taka pannica ciągle rozmawia. Weź sie dziewczyną do pracy a nie.
1
Adrian W 2015-03-11 23:35
Znasz Ją? Bo pewnie nie więc cicho siedź ;) A z rady nie skorzystam, i pozdrawiam tchórzy :)
maku 2015-03-12 09:03
a gdzie nasza zapomoga? już dwunasty, a na koncie dalej się kurzy...
1
Pan Staszek 2015-03-12 09:06
Co do kompetencji Pani Klaudyny, jak kiedyś robiła zlecenia na nadgodziny to ludzie do tej pory pieniędzy nie zobaczyli. A jej rozmowa kwalifikacyjna wyglądała tak: Przeszedł się dyrektor po maszynach wskazał palcem na nią i już była asystentką. O żadnym CV nie było mowy. Jedynie co mi nie przeszkadza to jej styl ubierania, faceci wiedzą o co mi chodzi.
2
Adrian W 2015-03-12 16:53
I co boli Cię to :) A Ty, aby możesz tylko popatrzeć ;)
2
Nieznam 2015-03-12 18:48
Dream Job nie przelewa wypłat nie dość że niskie płace to jeszcze o kasę się martwić trzeba
1
mmmmmmmm 2015-03-12 23:16
Kiedy będą nasze pieniądze może ktoś nam w końcu coś wyjaśni a nie jeden zwala na drugiego a pieniędzyjak nie było tak nie ma
dong 2015-03-13 19:45
Mialem ta przyjemność :p
DONG 2015-03-13 19:51
Znam,znam :) Lepiej niz Ci sie wydaje :D
po prostu 2015-03-15 00:20
Pani Klaudyna nie skladala zadnego CV. Spodobala sie i tyle i dlatego z maszyny nr 15 zostala zabrana do biura. Taka polityka dyrektorow. Gratuluje panie Wer.k tak jej pan broni a moze i pan zobaczy jaka ona jest. Fajne ma krosty i plamy na ciele ale moze to panu nie pprzeszkadza.
1
Adrian W 2015-03-15 17:03
Hehe:D Śmieszne jest to co tu piszesz, ale też mi się podobają;) Napisz kim jesteś, a ja Ciebie ocenie :) Zobaczymy kto się ukrywa po drugiej stronie, no ale odwaga nie pozwala:) Trzeba czasami spojrzeć na siebie i dopiero oceniać innych. Ja nikogo nie obronie ja tylko zwracam uwagę tym za których przemawia nienawiść, zazdrość, kłamstwo, tchórzostwo.
AA 2015-03-17 13:08
WY LEPIEJ WYWALCIE W KOSMOS BEHAPOWCA GÓWNIARZA BEZ POJĘCIA.KTO GO ZATRUDNIŁ TO MA COŚ Z GLOWĄ
rexona 2015-03-17 22:37
popieram ! Pan BHP-owiec to zero kultury! dzień dobry to w ogóle nie przechodzi mu przez gardło!
AA 2015-03-17 22:53
przywitanie -to jest nic ,ale pobił rekord chamstwa dając facetom szafki w damskiej szatni.co jeszcze wymyśli?dała bym mu za to w pysk
3
xxx 2015-03-18 19:18
W pysk to ty mozesz dostac,a nawet wziasc.Slyszalas o integracji?To jest integracja.OniOna wjednej szatni,a nie na magazynie miedzy wozkami.
maku 2015-03-18 21:37
Mi tam taka integracja pasuje, ale zależy z kim...
AA 2015-03-18 22:45
żeby komuś włożyć w pysk to trzeba go po pierwsze mieć,a po drugie to synku jesteś za młody żeby ze mną o takich rzeczach dyskutować,a integracja to tobie się przyda ze szczotką ryżową .lecz się,przyda ci się trochę kultury
1
zzzz 2015-03-20 11:39
Dla panow to sama przyjemnosc korzystac z damskiej szatni popatrza sobie.
assasa 2015-03-24 06:49
wera odrazu po ryju trzeba trzaskać tych ludzi co plotkują za plecami a nie potrafią ci tego powiedzieć w oczy :) Paaaweleeeeeeek :)
1
wyczerpany 2015-03-24 14:46
DY - tu liczy się norma. Ludzie pracują jak roboty, nawet podrapać po tyłku nie mają się czasu. Wszędzie nagonka szybciej, szybciej, szybciej. Nie dziwię się, że tak podkręcają normy skoro większość i tak pokazuje, że da radę więcej. Normy powinny być ale sensowne. Jakie ma kwalifikacje ten co je ustala???? Stoper i kartka nie wystarczy - tu trzeba jeszcze pomyśleć. Człowiek nie jest robotem, który wykonuje tysiąc identycznych ruchów na godzinę. Gdzie tu jest ergonomia pracy jeżeli ktoś oczywiście wie o czym mówię. Zresztą czego tu wymagać, skoro brygadzistka nie umie nawet poprawnie wykonać prostych działań arytmetycznych a mistrz to nie do końca mistrz. Dobrze, że chociaż za nich się wzięli i też mają pracować a nie chodzić i bąki zbijać - najlepiej w biurze ... Zresztą wszyscy tu pracujący wiedzą jak jest. Miłej zmiany życzę :) Cieszmy się że pracujemy - takie nasze pokolenie.
ja 2015-03-28 08:09
Cieszy mnie to, że Adrian W. ma jaja i nie kryje swojej tożsamości jako JEDYNY na tym forum !!! A co do reszty .... sami sobą dajemy pomiatać przez te koreańskie świnie, jakbyśmy wszyscy się postawili raz i drugi.... przecież wszystkich nie zwolnią, tylko kierownictwo - to logiczna zasada u Koreańczyków
1
maku 2015-03-28 19:28
Nie tylko u Koreańczyków! Japonia, Indonezja, Chiny i Tajwan w taki sam sposób traktują zwykłych pracowników. Kraje mniejsze niż nasz mają większą liczbę ludności, zamożniejsze społeczeństwa itd. ponieważ nie wyprzedają wszystkiego za grosze jak polacy. Teraz pozostaje nam tylko czekać i wyglądać dni kiedy to 12-letnie dzieci będą musiały pracować w tych azjatyckich zakładach pracy, bo rodziców nie będzie stać na utrzymanie.
jp 2015-04-06 21:04
I jutro do pracy rodacy :D
u bram piekieł 2015-04-16 11:16
Ciekawie jak długo tak mamy jeszcze zapier..... normalnie gorzej niż maszyny, o poniżeniu na każdym kroku nie wspomnę. Dlaczego jakoś w LG ludzie pracują normalniej i nie nikt nie wydziera jałopy nad tobą - to wszystko pachnie mobbingiem i inspekcją pracy. Popracujemy, zobaczymy pod warunkiem że przeżyjemy. ciekawie kiedy zaczną nas na noszach wynosić???? Czyja to zasługa - naszej kochanej PANI kierownik, brygadzistów czy może dyrekcji, chyba trzeba tych ostatnich zapytać.
1
ktos 2015-04-16 18:09
inspekcja pracy nie pomoże była już kilka razy i wszystko jest ok. a w rzeczywistości popsute paleciaki, niesprawne widlaki zagrażające życiu, brak odzieży ochronnej nawet nieraz głupich rękawiczek nie ma. Brak butów ochronnych dla ludzi z magazynu i innych tzw. latających, nie raz widziałem jak wózkiem transportowym najechali sobie na nogę. to na pewno bolało. A pan od BHP wraz z panią od ochrony środowiska chodzi sobie po zakładzie i różnego rodzaju zdjęcia na palarni i napisy w toaletach przywiesza. Zajęcie godne wykształcenia. Koszulki z napisem firmy nam kupują i myślą że to załatwi wszystkie problemy.
A że krzyczą to tylko dla tego że brygadzistom już tak głowę rozwalili normami że sami już nie wytrzymują i to tylko wina dyrektorów i nas zwykłych ludzi że się na to zgadzamy. Ale pracować trzeba niestety.
Byłem kilka razy na hali wysyłek jako pomoc do pakowania i tam to dopiero jest piekło. Prawdziwa walka z czasem. Zrozumiałem to dopiero jak musiałem tam popracować bo zawsze myślałem że akurat tam jest ok. Czasem mają pół godziny aby coś przepakować i wysłać żeby do LG dojechało i tam dopiero nerwy puszczają bo presja czasu do tego doprowadza. Widziałem jak brygadzista wózkiem widłowym po towar na naszą halę jeździ bo czas nagli a kierownik magazynu sam wózki wkłada na samochód, a u nas kierowniczka lakierni nigdy nie dałaby rady popracować fizycznie bo duma jej na to nie pozwala. Ona krzyczy na mistrzów i brygadzistów a oni muszą nas popędzać.
Dziwny zakład ale o pracę ciężko
2
amigos 2015-04-17 14:19
Dlaczego ktoś usuwa opinie w języku angielski?????
Czyżby nasze kierownictwo nie chciało żeby Koreańczycy dowiedzieli się co tu się dzieje!!!! Pani kierownik to słoma z butów wystaje, że po śladach to i do domu jej by trafił, a wyzwiska to i głuchy bu usłyszał. Takie hrabiostwo.
2
3 2015-04-17 19:49
jak ktos kiedys bedzie mial czelnosc powiedziec ze ten drugi magazyn nic nie robi to niech puknie sie w glowe i idzie tam chociaż na 30 minut! Ci ludzie walcza z czasem, zapieprzaja az im pot po d.. leci!!Spakowanie jednego wózka zajmuje im 3 minuty! a i tak s [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] e nic nie robią. Te kobitki nie maja już siły stać ale pakują z honorem! Wielki Szacun Drodzy wspolpracownicy! u nas na linii to nic chociaz linia zapier.. jak glupia..
1
zbiku 2015-04-17 23:56
Najlepsza gr C pozdro chlopaki :)
1
ktos 2015-04-18 10:36
gr C najlepsza w opierdzielaniu sie ! pozdro chlopaki :)
3
ABC 2015-04-18 19:18
Gr.A i tak wymiata :) Pozdro :))))
1
A 2015-04-18 19:23
Pozdro zwłaszcza dla dlugowłosych brunetek z gr.A :)
1
bobo 2015-04-24 23:08
Super, miały być podwyżki a tymczasem nawet Ci, którzy mieli je dostać zostali olani. Róbcie tak dalej! Dawajcie więcej tym, którzy krótko pracują ale wiedzą co i jak podlizać, a resztę bełtajcie z błotem tak jak należy. Dla ludzi nawet 100zł to dużo...
4
eee 2015-05-05 20:48
co taka cisza w dong yangu . Kogoś zwolnili?
trrr 2015-05-09 17:54
Bo oni wola dac tym bezmozgowcom brygadzistkom i mistrzom po wykształceniu zawodowym fryzjerkom krawcowom itd te podwyżki niż wam!
3
k 2015-05-14 07:28
zakład dupowłazów
obserwator 2015-05-14 21:44
A największym dupowlazem jestes Ty !!!
////// 2015-05-22 08:01
czyżby zbliżał się koniec ?????????????
wkórwiony 2015-06-13 23:14
Mamy od jakiegoś czasy firmę sprzątającą i sklepik pod wodzą koreańczyka i jego żony. Apel do policji zajmijcie się tym.Naprawdę warto. 60 % kobiet sprzątających pracuje bez żadnej umowy. To są kobiety które są nawet są na zwolnieniu chorobowym a on ich przyjął i pracują. Sklepik to chyba działka policji skarbowej. Nigdy nie dostałem tam paragonu za zakupiony towar. Kasy fiskalnej też tam nie widziałem. I najlepsze - sprzedają kanapki robione przez nich na zapleczu bez zaplecza sanitarnego. Nie mają gdzie rąk umyć a te kanapki robią. Kanapki bez daty ważności i bez informacji o składnikach. A może ktoś jest uczulony na ser lub pomidora. Ale jak kupuje to nie ma nigdzie informacji i oczywiście dalej bez podatku bo bez kasy fiskalnej. Ludzie nie kupujcie tam i nie dorabiajcie chama. Szanowna policjo filtrujecie różne portale więc jak to czytacie to zróbcie porządek i u nas. Bo syf jest
2
madzialena 2015-06-15 12:41
Lakiernia w DY to przedsionek piekła na ziemi, podwajanie norm i redukcja etatów to ostatni krzyk kierowniczki jak tu przypodobać się koreańcom. ciekawie co dalej, sama stanie na taśmie????
Jak jest audyt to wszystko idzie wolno, jak nie ma to taśma na maksa. dziwne, że jeszcze nie wykryli, że gumki w stendach odpadają, bo kleju nie ma czasu dawać.
1
Tytus 2015-06-18 12:32
Witam wszystkich z Dong Yanga widze ze duze sie dzieje teraz w tym zakładzie ,wspolczoje tym zwyklym pracownikom co tam pracuja i tej bezczelnej kierowniczki jak zwykle jak jest audyt to wszystko ladnie pieknie a potem zapierdol by nadgonic produkcje tu chodzi o ilosc a nie jakosc aby duzo narobic a czy gumki sa to niewazne.A co do tych kanapek i sklepiku to sanepit niech nasla bo to po prostu obzydliwe zeby robic i spzedawac kanapki pracownikom w taki sposob jak oni je robia i tymi brudnymi koreanskim pazurami blllllllle typowe na koreancow oszczedzaja na wszystkim niedlugo pracownicy benda papier do [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] z soba nosic bo zakladu miebendzie stac.....
kasia 2015-06-18 19:50
skoro nie pasuje Wam sklepik to po co w nim kupujecie? Przecież nikt wam nie każe :)
1
stefan 2015-06-19 10:49
w LG kleja spoko:)
1
fiona 2015-06-19 13:48
śmieszna jesteś p.Kasiu nie prościej będzie podpisać się prawdziwym imieniem no ale .....gdzie tu prawda Gdyby była alternatywa dla sklepiku..marzenie kolega prezesa nietykalny.Jaka żona-chyba narzeczona,a sklepikowa chyba z PRL
Zostaw swoją opinię o Dong Yang Electronics Sp. z o.o. - Mława
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Dong Yang Electronics Sp. z o.o.