Hej, na jakim poziomie firma wymaga znajomosci języka angielskiego?
klient, rozumiem, że korzystałes z ich usług, a to forum pracy, jak to mawiają - zawsze znajdzie się mniej zadowolony klient. Co do pracy tutaj to poszukują specjalisty ds. telefonicznej obsługi klienta. Wymagania nie sa duże, oczekuja wysokich kompetencji komunikacyjnych (kultura języka, umiejętność szybkiego i trafnego rozpoznania potrzeb rozmówcy).
zdecydowanie ODRADZAM. żałuję współpracy
Pracuje się kijowo, ludzie donoszą na siebie, czekaja tylko na cudze wpadki aby przykryc brak swoich sukcesow. Szefostwo malo decyzyjne, wladza wyniesiona poza kregi firmy. Duzo niedomowien, duzo niejasnosci- brak szczerosci. ale faktycznie jak jestes po znajomosci to stworzą specjalne stanowisko np.kierownik lub dyrektor.... wylegarnia sztucznych tworow
jesli nie jestes tam po znajomosci nie ma szans na uczciwe traktowanie ale jesli jestes polecony to na pewno utworza stanowisko z dobra placa
[usunięte przez moderatora] jeden z najgorszych serwisów samochodowych w okolicy, w stodole juz lepiej samochody naprawiaja... nie polecam 0 atmosfery......