brak logo

Virtual Line sp. z o.o.

Łódź

Opinie o Virtual Line sp. z o.o.

klient 2015-05-20 11:48
jestem ich klientem od kilku miesięcy, do chwili obecnej nie miałem żadnych problemów z netem oprócz tego że raz mnie zablokowali za brak wpłaty, po telefonie do biura w ciągu 15min łącze miałem aktywne, zainteresowanym polecam
??? 2015-05-26 19:52
praca ciekawa atmosfera też dobra, pracuję od 2 mies. Zobaczymy co będzie dalej. Pozdrawiam
widzewiak 2015-06-15 10:35
Na Widzewie internet z vline-u działa bez zarzutu.Prawie rok juz korzystam z usług tej firmy i nie mam się do czego przyczepić.Polecam jak najbardziej.
klient 2015-06-19 09:50
CO TU DUŻO PISAĆ NISKA CENA, USŁUGI NA WYSOKIM POZIOMIE, DOBRE PROMOCJE I MIŁA OBSŁUGA TECHNICZNA ORAZ BIUROWA.
Anet 2015-07-03 20:46
Straszni szczęściarze z was (mówię do tych co nie mają problemów). Jakieś 2 lata temu miałam TOYE - zero problemów, jak raz na miesiąc neta na chwilę odcięli to było max. Ale tu? Przeklinam dzień w którym połasiliśmy się na tańszy internet w vline. Od samego początku problemy, niestabilne łącze, raz nawet była sprawa że płaciliśmy za 30 mega a jak później się okazało dawali nam o 10 mniej. Od zgłoszenia tego minął ponad tydzień zanim "naprawili". Teraz już od jakichś 2 tygodni internet mi się rozłącza co 10-30 min na jakieś 2 min, gdy za pierwszym razem zadzwoniliśmy twierdzili że u nich wygląda wszystko w porządku więc to coś u nas i za wizytę technika chcieli 60 zł. Nie mieliśmy pieniędzy więc odmówiliśmy i całe szczęście bo później przypadkowo zgadaliśmy się z sąsiadką że mamy internet u tego samego operatora i jak się okazuje u niej jest ten sam problem z rozłączaniem. Zadzwoniliśmy wtedy do bok vline jeszcze raz żądając wyjaśnień i wtedy nagle pani powiedziała "a no tak, jest usterka na klatce, technik przyjdzie wieczorem". Czy był i coś robił na klatce to nawet nie wiem, bo do nas nie zajrzał, a działanie internetu nadal pozostawia wiele do życzenia mimo że teraz rzadziej rozłącza. Nie mam już sił do tej firmy, za 2 miesiące kończy nam się umowa i NIGDY więcej nie chcę ich widzieć na oczy. Nawet nie wiecie ile się nerwów przez nich najadłam, bardzo nie polecam!!!
8
Krecik 2015-07-13 10:03
V-line totalny koszmar. zamawiane 40 dostarczane z łaski 10. Na zgłoszenia nie reagują. KOSZMAR nie polecam nikomu , nawet wrogowi.
6
kieraj 2015-09-01 06:33
Słabo. Firma dobra dla studenciaka, który chce sobie dorobić i nie planuje robić kariery w vline. Niby można się czegoś nauczyć, zobaczyć "na żywo" jak działa tak duża sieć komputerowa, ale nie jest to warte stresu i śmiesznych pieniędzy. Dziwię się tym, co mają żony i dzieci że nadal chcą pracować za ochłapy.
3
stalker 2015-09-02 09:12
szkoda że najczęściej negatywne opinie piszą osoby zwolnione za totalny brak chęci do pracy.
1
działanie interneti 2015-09-18 10:57
Od 2 lat mam podłączenie do sieci vline polecił mi znajomy ich usługi obecnie mam z vline net i telefon stacjonarny za wszystko płace niecałe 50zł ale naprawdę polecam jeżeli ktoś potrzebuje stałego dostępu do internetu i zastanawia się nad dostawcą to polecam vline
1
hugo 2015-10-21 15:08
mam internet z vline od 3 miesięcy przepustowość łącza taka jak w podpisanej umowie czyli 100mb/s ma 5 mb/s polecam tylko z tego co wiem nie wszędzie są możliwości na podłączenie.
1
klient 2015-10-21 15:09
witam ja mam net na dąbrowie od 2 miesięcy i ani razu nie miałem nawet chwilowej przerwy w dostawie sygnału mam urządzenie które monitoruje mi łącze 24 h na dobę kolego poniżej zmień sprzęt który masz bo coś mi się wydaje że po jego stronie leży wina mam dużo znajomych którzy mają łącze z vline i nie słyszałem żeby ktoś narzekał pozdrawiam
1
pawel 2015-10-21 15:10
kilka miesięcy temu pisałem na różnych forach zapytania jak działa vline, skusiłem się na ich usługi i mogę powiedzieć że jestem bardzo zadowolny mam łącze 30 megowe za 50zł i spisuje się bardzo dobrze teraz ja mogę polecić z czystym sumieniem neta z vline.
2
Radek 2015-11-24 18:26
Ta firma to jakiś żart. Może faktycznie powinni zatrudnić więcej osób na infolinię. Drugi dzień problemów z internetem. Dzisiaj już całkiem nie działa. Dodzwonić się do nich nie można, jutro wybiorę się osobiście. Ponad godzina czekania na telefonie i ciągle, wszyscy konsultanci są zajęci. Jeżeli ktoś się wyraża o dostawach internetu pozytywnie to naprawdę ma dużo szczęścia albo pracownicy dostali przykazanie wrzucać pozytywne opinie.
1
Oskar 2015-11-30 11:22
Wypowiem się jako ich klient od niemal roku. Już przy samej instalacji był problem ponieważ łącze zamiast 100 działało 15 !! W tedy instalatorzy kazali się kontaktować z infolinią i zgłosić. Po prawie 2 !!(DWÓCH) !! miesiącach w końcu zaczęło działać około 70mb. Później ciągłe zgłaszanie przerw, wysyłanie maili ze speedtest-ami. Mówią mi że to wina mojego urządzenia. Więc pożyczyłem z firmy sprzęt za jakies 1200zł, i dalej to samo. Max leci 60 mb na kablu. Przyjechał do mnie ich technik. Był u mnie godzinę. Przez połowę tego czasu łącze działało w porywach do 40 mb. Ale że po jakimś czasie coś się tam ustabilizowało to śmigało chwilami do 90, i takie też (90mb) wyniki wpisał do raportu swojego !! W tej chwili męczę się z niskim transferem oraz ciągłymi utratami pakietów !
1
jarek 2015-12-28 11:44
zamówiłem podłączenie netu z virtuala, technik nie dotarł na umówiony termin, dostałem telefon z biura że przepraszają jako normalny człowiek nie robiłem z tego zbyt wielkiego problemu w ramach rekompensaty otrzymałem gratisowe zwiększenie prędkości na pierwszy miesiąc do 30mbps na testach i praktyce sprawdza się super polecam.
tomek radogoszcz 2016-01-28 18:01
założyłem net z vline o przepustowości 150mbps transfer ok jak w umowie, cyfrówka od nich też się spisuje nieźle polecam
reni87 2016-07-27 09:45
w ubiegły piątek byłam na rozmowie o pracę, firma wygląda nieźle zarobki też całkiem całkiem w poniedziałek zaczynam pracę zobaczymy jak to będzie.
1
mariusz 2016-07-27 09:47
ja też byłem na pierwszym etapie rozmów, praca wygląda fajnie, zarobki jak wszędzie, ludzie wydają się spoko, od wtorku zaczynam,
1
mariusz 2016-07-29 14:23
powiem szczerze że jest ok, miła atmosfera bez żadnej nagonki, ludzie są spoko, mam nadzieje że będzie tak cały czas
1
Artur 2016-09-25 18:44
Witam, od około miesiąca dobijają się do mnie z orange, mieszkam na radogoszczu, orange to kupa mają ukryte opłaty, prędkość nie jest gwarantowana, znajomy wziął na pocztątku czerwca pakiet w orange po tygodniu zaczął żałować. Mam pakiet 100mb + tv cyfrowa z vline i jestem bardzo zadowolony, prędkość ok, jakość usług bardzo dobra, polecam jak ktoś ma do wyboru orange lub vline polecam w 100% virtual line.
1
olek87 2016-09-28 14:01
przerw nie ma, połączenie stabilne, brak jakichkolwiek problemów z transferem danych polecam.
1
edeko 2016-09-28 14:53
Najważniejsze jest dla mnie to @boss, że każdy dba o to, żeby dbać o niezłe zatrudnienie, ale czy wypłata jest na czas? W końcu dostawać wynagrodzenie na czas jest bardzo ważne, a przynajmniej mi to potrzebne
1
MAREK 2016-10-30 15:20
Najgorsza firma jaka istnieje!!!!! Nie przestrzegaja praw, nie radze nikomu ani pracowac ani podpisywac z nimi umowe, bo traktuja cie jak smiecia.
1
kuba 2016-11-06 20:51
Nie jestem zbyt wymagającym klientem i jest to moja pierwsza opinia dotycząca jakiejkolwiek firmy. Twór o nazwie VIRTUAL LINE bo ciężko ich nazwać firmą to najgorsza z dostępnych możliwości. Internet z prędkością do 60mb/s w swoim najlepszym dniu osiągnął poziom 12,7mb/s, pomimo korzystania w centrum miasta. Kontakt z firmą wiąże się z brakiem kompetencji, gburowatością i chamstwem... Usterki, brak internetu kilka razy w miesiącu. Dwa dni temu złożyłem wypowiedzenie umowy z dniem 20 grudnia b.r., oczywiście do tego czasu muszę opłacać nie małe faktury, a VL już mi ten internet odcięło.... Jakim prawem ???!!! skoro płacę jeszcze półtora miesiąca!!!! Banda złodziei i oszustów!!!!!! Sprawą zajmie się Rzecznik Praw Konsumenta..... ODRADZAM WSZYSTKIM, OMIJAJCIE VL SZEROKIM ŁUKIEM!!!!
4
Klient 2016-11-25 15:24
Firma nieżetelna nastawiona tylko na swój zysk, nie traktująca stron umowy jako równorzędnych partnerów.
Biuro obsługi klienta tragedia!!!!!
1
Igor 2016-11-27 09:17
Witam! Pracuje w vline od 2 tygodni, praca ciekawa i fajna atmosfera dobra, współpracownicy mili i pomocni, wrażenie bardzo pozytywne.pozdrawiam
1
zdzisław w RDG 2016-11-27 09:22
mam po światłowodzie u nich telewizję i net i jakoś nie mam takich problemów 300mb/s to mb na sekundę,tv też działa bez zarzutu kilku znajomych ma vl w różnych rejonach Łodzi i jakoś nie słyszałem żeby narzekali no ale marudy zawsze się znajdą których wiedza informatyczna kończy się na włączeniu przeglądarki.
1
klient vline 2016-11-27 09:30

też mam łącze światłowodowe co prawda 300mb/s ale tak jak w umowie prędkość jest 300 mb/s w orange jest fajnie kolega przezszedł do orange ma 600 mb a osiąga 96mb/s a prędkość gwarantowana według orange to 37mbps wiec wtedy można złożyć dopiero reklmację haha

1
Marek 2016-11-29 12:07
w piątek jestem umówiony na drugi etap rozmowy kwalifikacyjnej, napiszę po rozmowie.
1
klient 2016-12-29 16:31
jestem klientem vline od niedawna od jakiś 3 miesięcy, do chwili obecnej nie było żadnej awarii net cały czas działa bardzo dobrze i co najważniejsze jak dla mnie to transfer ponieważ dużo ściągam z netu, polecam.jestem klientem vline od niedawna od jakiś 3 miesięcy, do chwili obecnej nie było żadnej awarii net cały czas działa bardzo dobrze i co najważniejsze jak dla mnie to transfer ponieważ dużo ściągam z netu, polecam.
adam teofilów 2016-12-29 16:34
jak wyżej mam po światłowodzie 300mb/s z tv cyfrową, polecam net i tv
krzysiek z radogoszcza 2016-12-30 10:23
nie pakujcie się w orange, ja naszczęcie odstąpiłem od umowy, to ich 600mb/s jest tylko na papierku, wróciłem do vline mam net 300mb/s i tv prędkość zgodna z umową, bez awaryjnie, polecam
Klient 2017-01-25 21:52
Podejście firmy do klienta stoi na najniższym z możliwych poziomów. Proponowany internet światłowodowy to tak jak by sobie do domu wpuścić obcego. Wprowadza się klientów w bład ( po prostu okłamuje). Mami prędkością, a prawde ukrywa o mozliwosci przegladania zawartosci komputera przez np. administratora LUDZIE NIE ZAMIENIAJCIE KABLA NA SWIATLOWOD BO TO SCIEMA. Hub(urządzenie dostępowe) który proponuje vl to chinski szmelc za okolo 100zl, a nie jak jest w umowie 700zł.
hhid1 2017-02-10 12:43
Mój internet działa bez zarzutu, jestem zdowolony z usług VL
HHiD
mariusz 2017-02-26 13:41
Od niecałych dwóch tygodni jestem pracownikiem technicznym, generalnie jestem zadowolony 8 godzinny tryb pracy, w razie nadgodzin są płatne, auto służbowe komputer, itd polecam
Alicja 2017-03-02 15:07
@mariusz to się ceni! Dzięki za opinie :)
Paweł 2017-03-23 10:03
po dwóch miesiącach pracy jako technik, jestem bardzo zadowolony
klient 2017-03-23 10:12
Ja jestem klientem Virtual Line od 9 lat. Nie mam porównania z innymi firmami, ponieważ Virtual jest moim pierwszym "domowym" dostawcą internetu ale nigdy nie miałem problemu z pingiem tudzież dedykowanym download'em w umowie. Znajomi korzystają z usług innych firm i często ich narzekania nie mają końca. Owszem zdarzały się u mnie przerwy w dostawie ale to głównie w przypadku gwałtownych nawałnic przechodzących nad Łodzią
Alicja 2017-03-23 10:15
@Paweł to dobrze. Powiesz coś więcej? Z czego przede wszystkim jesteś zadowolony?
robert 2017-03-29 12:14
Na Widzewie internet z vline-u działa bez zarzutu.Prawie rok juz korzystam z usług tej firmy .Polecam jak najbardziej.
Biuro Obslugi 2017-04-03 16:16
Internet okej może byc ale zeby połączyć się z Biurem Obsługi to jaka totalna masakra... 0,10 zł za minutę połączenia... Trzeba czekać z jakieś 20 minut żeby ktoś odebrał... Najlepszy jest komunikat "Obecnie wszytskie linie są zajęte" po czym ktoś odbiera i się od razu rozlacza... Naciegacze
klient teofilów 2017-04-26 09:12
Niedrogie usługi na wysokim poziomie (lepszy ping i porównywalny transfer do droższych/'lepszych' pakietów konkurencji). Osobiście byłem obsłużony bardzo szybko i profesjonalnie przez telefon.
Alicja 2017-04-26 09:23
A co możecie powiedzieć o Virtual Line sp. z o.o. jako pracodawcy? Jak przedstawiają się warunki pracy w firmie? Podzielcie się z innymi swoimi doświadczeniami.
NAVARO 2017-05-18 21:46
Virtual Line sp. z o.o wydaje się dobrym dostawcą internetu, tylko u nich 100mb/s (w umowie to przedział od 50 do 75mb/s i wtedy jest OK według VLINE). Na ten przedział można liczyć. Umowa na 24 miesiące z karą za zerwanie umowy. Czasami się opłaci zapłacić i mieć spokój. Do infolinii dzwoniłem przez 27 min i łączyłem się kilkakrotnie, czasem przerywało po kilu minutach.
adgy 2017-05-25 13:41
Do wszystkich inteligentów powyżej. Wiecie, że portal gowork jak sama nazwa wskazuje służy do oceniania firmy jako PRACODAWCY, a nie do oceniania w jaki sposób świadczy usługi. Od tego macie opineo czy inne google.

Może ktoś podzielić się opinia nt stanowiska technik serwisu? Chodzi mi o warunki pracy, wynagrodzenie, możliwość rozwoju.
2
Klient z Teofilowa 2017-05-30 09:27
na Teofilowie też działa ok, mam 300mb/s ale łącze jest niezawodne i bezawaryjne.
były pracownik 2017-05-31 11:39
Niedrogie usługi na wysokim poziomie (lepszy ping i porównywalny transfer do droższych/'lepszych' pakietów konkurencji). Osobiście byłem obsłużony bardzo szybko i profesjonalnie przez telefon
Alicja 2017-05-31 11:44
To bardzo dobrze, że jesteście zadowoleni z usług Virtual Line sp. z o.o. Dziękujemy za Wasze opinie. A kto zatrudniony jest w powyższej firmie? Jak oceniacie Virtual Line sp. z o.o. jako pracodawcę?
Magda 2017-06-18 17:00
Firma porażka..
W weekendy nie pracuje biuro obsługi!!!!odbiera tylko jedna Pani która nic nie wie...tempa i durna konsultanta
Czekam tylko do końca umowy.
pis 2017-06-22 12:42
każdy chce mieć wolny weekend, ja mam internet u nich i ani razu jeszcze nie wykonałem telefonu do biura, płace w terminie, internet polecam
1
Zostaw swoją opinię o Virtual Line sp. z o.o. - Łódź
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Virtual Line sp. z o.o.