FairWind Sp. z o.o.

Szczecin

Opinie o FairWind Sp. z o.o.

naos 2017-03-31 10:17
Witam,
Jak wygląda sprawa z językiem? Bez ang ani rusz? Czy i tak pracujesz w polskich grupach i ten ang z początku nie jest ci aż tak potrzebny?
8
Do doświadczonych 2017-04-02 12:46
Panowie możecie doradzić w jakiej walucie bardziej opłaca się brać wynagrodzenie ?
Aneta 2017-04-03 11:55
Pracujesz w FairWind Sp. z o.o.? Chętnie dowiemy się jakie obecnie są warunki zatrudnienia w firmie. Na jakie benefity mogą liczyć pracownicy?
18
Technik 2017-04-06 17:55
Ja budowałem turbinę z papieru. Nie przejmuj sie selection day napewno przejdziesz biorą wszystkich bez wyjątków. (usunięte przez administratora) Zapytaj na SD o godziny standby i czy liczą sie do ewaluacji....
3
Jes 2017-04-06 18:04
Jesteś biurowym z FW? Zgadzam sie z Twoim przedmówca 8h na projekcie i do domu (usunięte przez administratora) Standby nie liczony do ewaluacji bardzo dużo niekoniecznie ze względu na wiatr wystarczy widzi mi sie IL z którym chyba jako swierzak, czosnek nie będziesz sie kłócił ?
Nowy 2017-04-09 16:33
Wie ktoś jak to jest z vatem? Trzeba być vatowcem czy nie? A jeśli nie, to co się bardziej opłaca będąc na ryczałcie? Z góry dzięki za odpowiedź.
Technician 2017-04-10 16:20
Nie musisz być na vacie i jako technik nie chcesz być- wystarczy Ci ryczalr. Kolego dobrze sie zastanów od tygodnia siedzimy w hotelu ,za darmo z powodu dużego wiatru. 4 tydzień a ja mam przepracowane 70h połowa z tego na stanby na wiatr - czytaj. Nie liczy sie do ewaluacji.
3
Technician 2017-04-10 16:21
Nie musisz być na vacie i jako technik nie chcesz być- wystarczy Ci ryczalr. Kolego dobrze sie zastanów od tygodnia siedzimy w hotelu ,za darmo z powodu dużego wiatru. 4 tydzień a ja mam przepracowane 70h połowa z tego na stanby na wiatr - czytaj. Nie liczy sie do ewaluacji.
kandydat 2017-04-11 11:12
A na święta macie zjazd i można spędzić z rodziną?
Niemiec 2017-04-11 12:46
To moze najpierw niech sie Pan doinformuje na temat standby na wiatr , poniewaz jezeli jest to standby na wiatr pracujacy to do ewaluacji sie liczy. I co widzisz zlego w vacie skoro ty jako firma doliczasz ten podatek do faktury i fair wind placi ci fakture odrazu z vatem:) Wiec nie rozumiem kto moze nie chcec byc na vacie:)
Technik z FW 2017-04-12 10:53
Żeby był sens vatu i kpir/zasad ogólnych trzeba mieć możliwość robienia kosztów, jak robić koszty skoro siedzisz np w Afryce trzy miesiące?
Kto na święta zjeżdża ten zjeżdża:)
xyz 2017-04-13 10:16
Wystarczy wziac auto w leasing:)I juz sie oplaca. A wszyscy w afryce 3 miesiace nie siedza:)
Zainteresowany 2017-04-14 09:02
Witajcie,
Proszę życzliwe osoby o kilka informacji:
1. jak wygląda rozliczanie czasu pracy - czy codzienny dojazd i powrót między miejscem noclegu oraz montażu wliczany jest do stawki godzinowej ?
2. jakiego rzędu koszty generuje ubezpieczenie na stanowisku technika (ile kosztuje przyzwoita polisa dla stanowiska o tej charakterystyce pracy)?
3. czy ubrania i wyposażenie robocze zapewniane przez FairWind są wystarczające (jest czas po przepracowanym dniu na przywrócenie używalności tych ubrań - mam na myśli przypadek złych warunków atmosferycznych, czy też "umiesz liczyć, licz na siebie" ) ? Zapewniany jest jeden komplet, czy więcej ?
4. przestoje z powodu np. awarii sprzętu/awarię ludzką lokalnego usługodawcy wykonującego usługę podnoszenia elementów (dźwig i jego operator) generują Wasz przestój - czy FairWind wówczas płaci Wam normalne stawki, czy macie niepłatny przez FairWind, a kosztowny chociażby z racji wyżywienia pobyt w Afryce, Ameryce, Azji ?
TechnikFW 2017-04-14 23:21
Ad.1 Niestety nie jest. Na przykład aktualnie jestem na projekcie gdzie tracimy na dojazd w jedną stronę 45 min. Kiedyś słyszałem o zasadzie, że jeśli mieszka się powyżej tam kilkudziesięciu km (nie pamiętam dokładnej odległości) to wówczas jest jakiś dodatek. Ale nie wiem jak jest to na innych projektach aktualnie.
Ad.2 Jeśli pytasz się o OC to ja płacę około 500 zł. Nie wiem ile to ubezpieczenie jest warte i mam nadzieję się nie dowiedzieć ;-) Ale myślę, że sky is the limit.
Ad.3 W 2014 dostałem dwie pary spodni, jednego softshella, kurtkę, kombinezon i komplet na deszcz. Oczywiście do tego bielizna termoaktywna i skiety ;-) Nie wiem jak jest teraz. Wiadomo, że jeśli chodzi o bieliznę to dwa komplety nie wystarczą i lepiej sobie dokupić. A wierzchnie ubrania to przez noc powinny wyschnąć.
Ad.4 Większość kontraktów posiada zapis, że wówczas masz płacone 50% stawki (chyba max. 40h w tygodniu), ale z zaznaczeniem, że FW może nie wypłacić jeśli klient również nie pokryje tych kosztów. W praktyce jeszcze nigdy nie siedziałem na hotelu z takiego powodu, co nie znaczy, że się nie zdarza.
Tak jak czytam wpisy w tym wątku to sobie myślę, że muszę mieć niezłego farta bo odkąd zacząłem pracę trzy lata temu to raczej ja odmawiałem wyjazdu. A pisanie o ZUSie i innych opłatach przy zarobkach na poziomie 20-30 tys zł jest śmieszne. Nawet jeśli masz posiedzieć w zimie kilka miesięcy to jest z czego odłożyć i można ten czas wykorzystać na bycie z rodziną.
technik 2017-04-15 19:56
Zapewniam ze ubezpieczenie za 500 zl jest nic nie warte , pozniej jest placz jak cos sie stanie ze ubezpieczenie nie pokrywa. Wole spac spokojnie i zaplacic wiecej za ubezpieczenie. Piszac o zarobkach 20-30 tys masz na mysli wyplate po 2-3 latach pracy. Wiec nie napalaj swiezakow na takie pieniadze na poczatek. A jezeli chodzi o placenie za przestoje to Fair Wind caly czas zmienia kontrakty wiec nowo przyjeci moga miec calkiem inne zasady rozliczania.
4
zorientowany 2017-04-20 21:14
Z tego co wiem najtańsze OC znajdziesz naprzeciwko urzędu miasta www.lepszapolisa.pl, ważne jest czy będziesz pracował w UE czy poza
1
Miedviediev 2017-04-22 14:27
Czy ktoś ma informacje na temat rekrutacji w Białymstoku, bo dostałem tel z Fairwind że ma się odbyć 26 kwietnia ale nie przesłali mi adresu.
Na facebooku znalazłem, że rekrutacja jest jeszcze dzień wcześniej w Olsztynie, co by mi bardziej pasowało bo jestem z Gdańska ale takiej informacji przez tel nie otrzymałem.
2
FairWind Sp. z o.o. 2017-04-24 10:00 [pracodawca]
Witam,

Dziękuję za zainteresowanie. Poproszę o wysłanie zapytania, odnośnie rekrutacji w Białymstoku, do pkw@fairwind.dk.
Jess 2017-04-24 16:13
Odezwij się kolego jak jedziesz do Białegostoku. Ja lecę z Gdyni autem możemy się zgadać
Daniel 2017-04-24 16:32
Mogę zabrać jutro kogoś z okolic Gdyni. Jutro jest spotkanie w Białymstoku.

dano.gopro@gmail.com
1
kandydat 2017-04-26 22:35
Ktos tutaj sie juz pytał ale nie było odpowiedzi ,wiec ja powtorze pytanie .w jakim stopniu jest koniecznosc znajomosci jezyka angielskiego ,czy to jest praca w polskiej grupie ,gdzie nie jest taka koniecznosc ,czy na poczatek podstwy angielskiego wystarcza ,praktycznie tylko to powstrzymuje mnie przed sprobowaniem swoich sił w zasadzie nowej dziedzinie , dzialalnosci ,jeszcze jedno ,jaka jest atmosfera w takim zespole wspołpracownikow ,bo to bardzo wazne .Z gory dziekuje za odpowiedz .
V max 2017-04-26 23:51
Ktoś się zdecydował na współpracę po ostatnim spotkaniu?
3
Mat 2017-05-04 23:15
próba nie strzelba. Idź zrób rozpoznanie bojem ;) najwyżej dowiesz się ile jeszcze musisz nadrobić
Pat 2017-05-05 22:06
Witam. Lepiej zawieźć Cv czy przesłać emailem ? Jak mówiła Pani zajmująca się kadrami. Jeśli ktoś posiada to bym poprosił adres bo gdzieś zgubiłem kartkę
xxx 2017-05-07 22:25
Witam. Pytanko do znających realia pracy w FairWind.
1. Co z przestojami na ten rok? Czy FairWind ma dużo projektów?
2. Czy pracownicy z wyższą stawką częściej siedzą w domu niż świeżaki? Jak to wygląda?

Pytam bo mam propozycje z firmy dla doświadczonego technika (z wyższą stawką) i słabo byłoby podpisać umowę i siedzieć w domu.
FairWind Sp. z o.o. 2017-05-08 08:39 [pracodawca]
Witam. Najlepiej wysłać emailem na jobs@fairwind.com. Dziękuję i pozdrawiam.
1
FairWind Sp. z o.o. 2017-05-08 08:40 [pracodawca]
Witam. Jak najbardziej. Proszę aplikować na jobs@fairwind.com. Pozdrawiam.
1
FairWind Sp. z o.o. 2017-04-19 08:29 [pracodawca]

Szanowni Państwo,

Dziękujęmy bardzo za Wasze komentarze, pytania, oraz zainteresowanie.

Sukces naszej firmy bazuje na dobrej współpracy z technikami, którzy co dziennie robią niesamowite rzeczy na projektach na całym świecie.

To nie jest praca dla każdego i cieszymy się, ze istnieje forum, takie jak to, ktore umozliwia kandydatom lepsze zrozumienie, jak będzie wyglądała współpraca z FairWind

Według polityki firmy oraz forum GoWork, nie usuwamy negatywnych komentarzy, z wyjątkiem tych, które zawierają nieprawdziwe informacje. Warunki GoWork pozwalają na usunięcie komentarzy tylko w takich przypadkach.

Niestety, pojawiają się komentarze z błędną lub kompletnie nieprawdziwa informacją, odnośnie kontraktów, stawek wynagrodzenia, projektów, kosztów, podatków. Rozpowszechnianie tego typu  kłamstw są nie tylko niekorzystne dla Firmy, potencjalnych  kandydatów, ale też mogą być nie zgodne z prawem.

Firma poszukuje poodwykonawców w związku z intesywnym poszerzaniem portoflia projektow. Umozliwiamy kazdemu technikowi rozwoj i mamy jasno sprecyzowaną sciezkę kariery. Wiele, jeśli nie większość, naszych kierowników i koordynatorów rozpoczynało wspólpracę z firmą jako technicy i monterzy.

To nie pracownicy biurowi, ale doświadczeni fachowcy i koordynatorzy, decydują kogo wysłać na kolejny projekt, na podstawie pracy i umiejętność technika.

Prosimy o kontakt z nami  celem otrzymania prawidlowej informacji odnośnie wymagań, kontraktów, lub wynagrodzenia. Zapraszamy do współpracy!

Jeśli jesteś zainteresowany współpracą i chciałbyś dołączyć do naszego zespołu, wyślij swoją aplikację na adres: jobs@fairwind.dk z numerem referencyjnym T/04/2017.

4
kos 2017-05-09 22:13
Tego ci nie powiedzą. Musisz sam wejść w te chaszcze.
Generalnie, jeśli jesteś młody, krzepki, masz silne stawy, nie masz jeszcze założonej rodziny i nie przeszkadza ci że nie będziesz wiedział kiedy i jak długo będziesz w domu to próbuj.
Generalnie praca jak na budowie- z tym że nieprzewidywalna, często daleko i długo od domu, żadne luksusy, żadne kokosy jeśli chodzi o wynagrodzenie.
Możesz wylądować gdzieś na zadupiu w Brazylii czy Peru i stawiać wiatrak w interiorze.
Sam sobie dopowiedz w jakich warunkach będziesz tam przebywał miesiąc-dwa a może trzy.
Konieczność założenia własnej działalności i ubezpieczenia się, odpracowania firmowych kursów.
Praca jak na kontrakcie- firma jest minimalnie eksponowana na twoją osobę, nie jesteś jej pracownikiem tylko podwykonawcą. W każdej chwili może zakończyć z tobą współpracę.
Szczerze?
Są lepsze oferty na rynku pracy.
2
taki jeden 2017-05-08 22:38
Pousuwaliście niekorzystne dla was wpisy.
2
tomasz pomorskie 2017-05-11 14:03
Witam jak nie znam j.ang, a chciałbym pracować jestem monterem zurawi wiezowych i kratowych o 11 lat i bywałem przy moztazu turbin wiatrowych
Szkot 2017-05-12 17:00
Tomek próbuj ja byłem na selection day i było kilku co nawet nie potrafili się przedstawić po angielsku a zostali przyjęci, gdzie robiłeś papiery na montera żurawi wieżowych i kratowych ??
Papa 2017-05-13 11:40
Ktoś wie czy niebawem będzie jakiś selection day ? Bo wysłałem Cv ale nie wiem czy czekać :) Zresztą pewnie wpierw wezmą ludzi, którzy nie siedzieli za biurkiem.
Korek 2017-05-13 14:18
Czy ktoś się orientuje czy dalej przyjmują? I czy ludzie, którzy niby siedzieli za biurkiem mają jakieś szanse?
kos 2017-05-13 23:24
Nie wiesz w co się pakujesz.
Już praca marynarza jest lepsza niż to.
2
Korek 2017-05-14 11:43
Wiem ale wpierw trzeba dostać taką szansę. Pracuję jako handlowiec ale robię wszystko od ofert po załadunek trików i montaże hal.
Chętny 2017-05-15 13:05
Szykują się jakieś interview ? ktoś był nie dawno ?
Kasia 2017-05-16 14:57
to na to wygląda że każdy ma różną prace. Mój mąż różnie pracuje, czasami przez 2-3 miesiące siedzi w domu (ciężko bo zawsze to co zdołamy odłożyć potrzebne na miesiąc gdzie nie pracuje), jak już jest jakiś projekt to nie ma go 3-5 tyg. Pracuje od 8- 18,19, róznie ale rzadko 8 h. Zalezy tez gdzie projekty- w Niemczech pracują nawet w soboty. czyli czas na rozmowy z rodzina ma tylko poźno wieczorami albo w niedziele
Kasia 2017-05-20 13:39
nie zgadzam się z Twoją opinia. Mój mąż pracuje w tej firmie i jeszcze ani razu nie skończył pracy po 8h (pracuje 10-12 godz)
w dodatku nigdy nie wiesz kiedy bedzie miała wolne a kiedy bedzie pracował. Przez 3 miesiaće siedział w domu gdzie mowili ze pracy bezie pełno od stycznia- i co szlak trafił wszystkie oszczedności... a poza tym kiedy w wakacje wziął tydzień wolnego to póżniej musiał czekać 1,5 miesiąca na jakikolwiek projekt.
1
Jacqwall 2017-05-31 07:14
Jakie wykształcenie i kursy są mile widziane w FW?
1
Wojtek 2017-05-31 17:48
Jak raz pojdziesz na Vat to juz na zawsze zostaniesz vatowcem. Firma owszem zaplaci fakture plus Vat ale Ty i tak musisz go oddac skarbowce. Jesli nie ma kosztow bez sensu jest byc na Vacie. Wiecej roboty i ksiegowanie drozsze.
tomasz pomorskie 2017-06-01 09:57
papiery zrobiłem w udt i lata doświadczenia i certyfikaty producentów żurawi do kogo mam wysłać papiery cv
FairWind Sp. z o.o. 2017-06-01 11:21 [pracodawca]
Witam,
Najbardziej się przyda doświadczenie lub wykształcenie z branżach budowlanych, np elektryk, mechanika, itp. Jeśli Pan już ma jakieś kursy lub certyfikaty, związane z branżą turbin wiatrowych, jak GWO, to oczywiście pomoże.

Pozdrawiam
WEST 2017-06-02 11:38
Witam. Od 5 lat pracuję jako kierowca busa 3,5t na trasach międzynarodowych. Kilkanaście razy dostarczałem części na Farmy Wiatrowe w całej europie w Norwegi Finlandi Szwecji Grecji Niemczech we Włoszech (Sycylia Sardynia) Hiszpania Francja itd.
Głównymi odbiorcami były firmy NORDEX i VESTAS. Zainteresowała mnie praca przy turbinach wiatrowych czy jest szansa na współpracę z FairWind jako monter.
Krzysiek 2017-06-02 15:33
A jakie CV wysłać do firmy, polskie czy angielskie?
TOMASZ POMORSKIE 2017-06-05 07:35
Witam na jaki adres e-mail wysłać CV
Xxx 2017-06-05 19:56
Czy mając kursy GWO są jakieś większe szanse na przyjęcie do FairWind ?!
Wojtek 2017-06-05 21:07
Serio uwazasz ze dostarczajac busem palete z gratami na projekt powiekszasz tym samym doswiadczenie w branzy wiatrowej? Rownie dobrze fait wind powinien zatrudnic turka z kebaba bo karmi wiatrakarzy. Juz lepiej pochwal sie zdolnosciami manualnymi , elektrycznimi badz po prostu technicznymi.
1
FairWind Sp. z o.o. 2017-06-06 09:44 [pracodawca]
Dziękuję za pytanie.

Posiadanie GWO jest mile widziane, na pewno przyspieszy proces rekrutacji. Chociaż, jeśli ktoś nie ma, to nie jest minusem, bo możemy pomóc z dostarczeniem GWO.
FairWind Sp. z o.o. 2017-06-06 09:47 [pracodawca]
Witam,

Proszę wysłać CV do jobs@fairwind.com. Dziękuję.
FairWind Sp. z o.o. 2017-06-06 09:49 [pracodawca]
Witam,

Jeśli możliwe, proszę wysłać CV po angielsku. Dziękuję.
FairWind Sp. z o.o. 2017-06-06 09:50 [pracodawca]
Witam,

Jak najbardziej zapraszamy do rekrutacji. Proszę wysłać CV do jobs@fairwind.com. Dziękuję.
Zostaw swoją opinię o FairWind Sp. z o.o. - Szczecin
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie FairWind Sp. z o.o.