brak logo

Nordea Bank Polska

Gdynia

Opinie o Nordea Bank Polska

anonim 2011-01-25 00:10:51
Na stanowisku Specjalisty ds. Obsługi Klienta w Zespole Klienta (oddział internetowy) płaca wynosi 1800 netto , brak jakichkolwiek premii sprzedażowych więc BARDZO SŁABO !!! inne banki dają dodatkowo premie! Rozmowa kwalifikacyjna o prace GRUPOWA, niemiła atmosfera ogólnie NIE polecam. Praca na stoczni w Gdańsku, chociaż chcą ludzi przerzucić do centrali w Gdyni.
Agaton 2016-03-12 04:23:26
Szkoda gadać, przestał istnieć.
Najwięcej temu bankowi szkodzili szwedzcy nadzorcy. Zaś rada nadzorcza była tylko fasadą, wymaganą przez kh.
Szkoda tylko pracowników, którzy stracili pracę. Wiekszość to byli wspaniali ludzie i pracownicy.
Zostaw swoją opinię o Nordea Bank Polska - Gdynia
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Nordea Bank Polska