brak logo

Woodward Poland

Niepołomice

Opinie o Woodward Poland

Moskitier 2017-01-31 06:16
Chyba ktoś z hr to pisał.
Zapomniałeś ze dali 10 zł brutto za 1000 konwerterów ?
Najlepsza !
2
Zozola 2017-02-08 20:29
Czy mają zapotrzebowanie na EMC engineer, wiem że są dobrzy i bardzo mi zależy. Nic nie mogę znaleźć i proszę tu o pomoc. Wiem, że dodatki socjalne maja fajne, ludzie pracujący w zależności od ekipy również.
Aaron 2017-02-17 06:56
Są przyjęcia na produkcję?
Derek 2017-02-23 10:44
Czy Woodward ma jakieś nowe oferty pracy? Jak wyglada rekrutacja na stanowisko emc engineer? Czy są jakieś warunki?
Nie 2017-02-26 17:54
Pracowałem na produkcji w Woodward kilka miesięcy temu i chciałbym wrócić. Proszę o jakieś info jak teraz wygląda sytuacja z zamówieniami, przyjęciami itp
4
Patrycja 2017-02-28 09:16
j z tego co piszesz firma oferuje naprawdę dobre dodatkowe świadczenia, a jak z atmosferą w pracy?
j 2017-03-11 09:19
EMC inżynierów jest trzech, obecnie więcej nie potrzeba. Choć jeśli chcesz to w Delphi poszukują
j 2017-03-11 09:23
Nie jestem z HR :)

też słyszałem o tej premii 10 zł, współczuję.
Natalia 2017-03-20 09:44
Woodward ma aktualną ofertę pracy dla supplier development engineer w Niepołomicach. Zależy mi na pracy dla nich tylko mam pytanie, może ktoś ma wiedzę w tym temacie i mógłby cos więcej dodać? A jaka jest atmosfera w firmie? Czy poza pensja są jakieś dodatki?
apk 2017-03-27 11:41
kolejne zwolnienia ,brak zamowien praca ok zarobki głodowe nie wiem jakimi kryteriami się kierują przy zwolnieniach bo na pewno nie oceniają po pracowitości sumienności i fachowości
7
Zainteresowany 2017-04-01 08:52
Ile osób zwolniono z firmy i jaka jest kondycja przedsiębiorstwa ? Spotkałem się z określeniem że firma się powoli zwija.
1
Lukas 2017-04-08 12:15
Jeśli nawet firma na jakieś problemy to chyba nie ma powodu do radości. Pracuję tu i wiem, że nie jest tak źle jak piszecie. Kto lubi tu pracę ten jest zadowolony.
1
Optymista. 2017-04-08 20:42
Umysły ścisłe, wydawało by się, że także o wysokim ilorazie iq, a jednak nie. Uczepiliście się tej strefy ekonomicznej, jak by to była jedyna "planeta w galaktyce". Obecnie bezrobocie jest najniższe od prawie 30 lat, 8.5 %. Przejrzyjcie na oczy. Jeśli naprawdę ktoś z was jest coś wart, nie będzie miał problemu ze znalezieniem pracy, tej właściwej, dla siebie. Ale jak widać, nieudacznicy z was i tyle w temacie.
4
Nie 2017-04-10 18:26
mam info ze weszło jakies zamówienie i będą przyjęcia? Mozesz zweryfikowac czy to prawda czy po prostu plotka? z góry dzięki
aa 2017-04-10 23:21
już jest dwóch. Jeden został "zredukowany".
Qwerty 2017-04-11 19:55
Są jakieś przyjęcia na produkcję?
Misia 2017-04-25 17:48
Świetna firma, zakres prac bardzo poważny a jak czytam opinie to myślę, że to o firmie w garażu. Przyukro to czytać!
3
Rozczarowany 2017-05-03 23:03
Typowa zagraniczna korporacja , nie liczy się z szeregowymi pracownikami. Po ostatnich zwolnieniach pracę straciło prawie 100 ludzi z produkcji ( agencyjni pracownicy). Nie wiadomo czym firma kieruje się przy przejmowaniu pracowników z agencji na kontrakty ale na pewno nie przez pryzmat pracy czy wydajności. Na pierwszy rzut oka wszystko wygląda bardzo dobrze , fajna praca , miła atmosfera itp. Po niedługim czasie wychodzą wszystkie brudy czyli zawiść współpracowników , wzajemne podpieprzanie , włażenie w d..ę przełożonym itp. Stawki zależne od zapotrzebowania , jak mają ciśnienie to może uda ci się wywalczyć odpowiednią stawkę , jak nie to pracujesz za niewiele ponad najniższą. Te wszystkie dodatki socjalne to niech sobie wsadzą , jak jesteś przez agencję to gówno dostaniesz a te pikniki rodzinne czy smieszny hot dog day to i tak idzie z funduszu socjalnego sponsorowanego przez pracowników. Ostatnio to nawet bedąc już bezpośrednio pod firmą to nie można się czuć pewnie. Przykład z ostatnich dni-firma wyrzuciła praktycznie całą zmianę z magazynu,rzekomo sami się zwolnili( większość na umowach na czas nieokreślony). Chłopaki mieli odwagę postawić się szefowi i skończyło się tak a nie inaczej co pokazuje jak firma cie traktuje jak sie wychylasz. Nie wiem jak długo tam popracuję ale jak maja mnie zwolnić z dnia na dzień to ja dziękuję. Odradzam jeżeli ktoś szuka czegoś na dłużej.
14
Poter 2017-05-04 20:45
Wiesz może czy szykują się jakieś przyjęcia na produkcję?
Grzeczny 2017-05-05 11:03
Woodward Poland musi trzymać dyscyplinę, bez tego będzie w firmie źle. Generalnie to warunki stawia ten kto płaci, pracownik nie może dyktować jak firma ma być prowadzona, chyba że to jest jego praca! Zawsze można ją zmienić i wszyscy mogą być zadowoleni.
byly 2017-05-08 12:27
Skoncz gadac glupoty tylko w tym kraju jest tak ze firma robi co chce z pracownikami. Za odra jesli masz staly kontrakt jestes chroniony w pelni przez firmy i zwiazki zawodowe nie oplaca sie firmie zwalaniac ludzi. Chyba ze pracujesz przez agenacje to jest tak jak u nas. To dziwne ze niemcowi oplaca sie zaplacic za to sama prace w tych samych warunkach na tym samym stanowisku to samo co polakowi tylko ze w EURO. To jest nic innego jak wyzysk to wy generujecie zyski i premie niemcą. A warunki w normalnym Panstwie nie stawia tylko ten kto placi tyko rynek pracownika decyduje o stawkach. Jesli godzicie sie pracowac za miche ryzu to dostaniecie miche ryzu. Ale jesli jeden z drugim wypnie 4 litery to sila rzeczy wymusi na pracodawcy lepsza stawke bo inaczej jasnie Pan sam bedzie pracowal
12
Andrzej 2017-05-09 10:53
Dla mnie Woodward Poland to miejsce pracy, które daje mi wielką satysfakcję.
Sprawiedliwość 2017-05-12 07:09
Akurat z tym magazynem i zwolnieniami bardzo dobrze sie stalo. Co wolno wojewodzie to nie Tobie smrodzie. A jak widzialem tego cwaniaczka Strugałe jak z łzami w oczach opuszczał firmę to prawie popłakałem się ze śmiechu. Pozdrawiam Chojraku.
4
jurgen 2017-05-18 22:55
Widzę, że Woodward Poland nie ma zupełnie nowych ofert pracy, a szkoda bo miałem zamiar składać cv w firmie.
Jeden z Was. 2017-06-09 17:50
Czyżby tą sprawiedliwością był "skubidu"? gość z magazynu w brylkach jak Stępień?
8
Sprawiedliwość 2017-06-09 18:15
3400 brutto to nie stawka minimalna. Ambicja tych co odeszli, miedzy innymi tego ktorego wymienilem to tatuś za granicą to w razie czego pomoże. Pozdrawiam.
Sprawiedliwość 2017-06-09 18:19
Nie.. idiotyzm tych pajaców, zgranej paczki którym się wydawalo, ze rozdaja karty na magazynie bo juz jednego w brylach sie pozbyli to im sie zachcialo drugiego. Gówniarze bez wyobraźni.
Sprawiedliwość 2017-06-09 18:43
Notabene to niezła przykrywka, ze go znasz bardzo dobrze jak to przeciez Ty piszesz ;d pi.zda jak piszesz jestes raczej Ty. Taki wesoly chodziles, z podniesiona glowa cwaniaczek, a teraz wylewasz smutki i oczerniasz firme, ktora placila Ci za nic nierobienie. Żal Ci dupsko sciska bo w zyciu nie znajdziesz takiej pracy, ze mogles przesiedziec pol dnia na tylku na magazynie i dostawales te plus minus 2tys na reke, a z nadgodzinami przesiedzianymi w WC 3tys. Teraz bujaj na budowie na obczyźnie noszac cegly. Zarobisz wiecej bo w euro to fakt...Pytanie czy warto. Zejdz na ziemie. Uwolniles sie od woodwardu i pracy za miske ryzu to nie obrzydzaj pracy innym bo poza paroma minusami praca sama w sobie jest łatwa i nie wyczerpująca. Nie wracam do domu wytyrany jak wół i przez to, że takie siurki jak Ty opuścily ta firme, atmosfera sie oczyscila. Poczytaj co to darwinizm. Jestes typowym przykladem. Sam sie wykonczyles. Powodzenia w zyciu:-)
Zozola 2017-06-11 09:54
Widzę że trzy osoby używają sobie ile tylko mogą. To jest forum na wypowiedzi o firmie żeby pomóc nowym chętnym do pracy.
1
Wkurwiony 2017-06-11 19:18
Widzę że cię pizdeczko ruszyło:) Dla twojej wiadomości nie jestem tą osobą za którą mnie bierzesz. Ciekawe co ten chłopak ci zrobił że tak go jedziesz na forum:)? Patrząc na twoje wpisy to musiałeś być ładnie jebany skoro teraz odgryzasz się publicznie. Dobrze wiem kim jesteś bo zdążyłem cię dobrze poznać ty cip.o. Sprzedawałeś wszystkich którzy cię dojeżdżali , byłeś pupilkiem szefa i uważałeś się za niewiadomo kogo a cały zakład śmiał się z ciebie i miał cię za ciotę. Otaczałeś się przydupasami , wyglądaliście razem jak banda kolesi z zemsty frajerów. Nie rozumiem tylko jednego i powtórze to jeszcze raz-dlaczego ty tchórzliwa mendo nie powiedziałeś nikomu z tych "pajaców" co o nich myślisz tylko piszesz anonimowe komentarze? Wiesz dlaczego? Bo jesteś sprzedajną k..wą bez honoru. Tyle w tym temacie..
Acha..3400 brutto można zarobić..ale po przepracowaniu tam 10 lat i dostając 50 zł brutto podwyżki rocznie:)

7
Sprawiedliwość 2017-06-12 13:46
Pomyliłeś się, tyle tylko odpowiem:-)
moon 2017-06-15 17:14
firma nadaje się do przeczekania i poszukania lepszej pracy, no chyba, że lubisz podpierdalać... (ludzie normalni masowo się zwalniają, zostaną sami pupile przełożonych XD)
9
Abc 2017-06-16 18:37
Czy są przyjęcia na produkcję?
Maniek 2017-06-18 18:28
Każda firma jednej osobie pasuje a innej niestety nie. Tak samo jest z Woodward-em, który musi znosić całą złość niektórych osób. Przecież można zmienić firmę?
Normalny 2017-07-01 10:37
Prawda jest taka ze ta firma tonie niczym tytanik.
Kto był bardziej kumaty to uciekł z niej .
Ale banda ... ktora zostala widzi tylko woodward i nic więcej zakochała się w tej firmie i ciekawe co osiągnie tym zarabiają 2 tys miesiącznie.
Pracy na rynku jest tyle ze z dnia na dzień można mieć nowa . Ale po co w woodwardzie siedzi się nic się nie robi i się zarabia 2k .
przydupasy od bmw i z pogwizd owa mają dobrze bo liza [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] dwulicowi) a reszta daje się ...
A ci co piszą ze jest tam zajebiście ze super atmosfera to są przydupasami albo gorzej.
8
Zozo 2017-07-02 20:38
Niektórzy tak narzekają ale nie widzę dużej oferty pracy, czyli pozostałym praca odpowiada? Zawsze można szukać dziury w całym.
Johny 2017-07-13 12:41
Najlepsza jest recepcja... Można dzwonić 3h i nic.. Nr wewnętrzny to problem ze się do ich dzwoni.. Pozdrawiam
1
Johny 2017-07-13 12:42
Najlepsza jest recepcja... Można dzwonić 3h i nic.. Nr wewnętrzny to problem ze się do ich dzwoni.. Pozdrawiam
1
Margo 2017-07-15 17:22
Słyszałem sporo dobrego o firmie ale po lekturze wpisów zastanawiam się co robić.? Może mi ktoś napisze jak się pracuje? Czy można zarobić w miarę godziwe pieniądze?
Tak sobie 2017-07-15 23:41
1700 na produkcji jeżeli nie masz doświadczenia i mogą ci zwolnić w każdej chwili jeżeli jesteś pracownikiem agencyjnym , nie warto..
9
Gościu 2017-07-23 23:16
Słyszałem sporo dobrego o Woodward-zie i aplikuję do firmy. Czy może mi ktoś podpowiedzieć jak się tu pracuje? Na jaka umowę mogę liczyć na początku.?
costamwiem 2017-07-24 08:05
jakie stanowisko
Poszukiwacz 2017-08-02 22:13
Są może przyjęcia na produkcję lub magazyn? Ktoś pisze że 1700 na produkcji a na magazynie ile? Mam uprawnienie na wózki widłowe , nawet na wysoki skład , nie wiem na jakich się jeździ w tej firmie. Nie mam doświadczenia więc nie wiem ile mogę tam zarobić na początku , czy w ogóle jest sens składać CV?
Zołza 2017-08-09 18:10
Czy poprawiły się nastroje pracowników? Czasami bywa tak, że coś idzie źle i ludzie szukają zaraz sensacji. Dziwię się ponieważ tu pracują. Na szczęście jest spoko.
Penetrator cyganek 2017-08-11 16:04
Robilem tam na magazynie , na zlecenie, robota nienajgorsza ale zlecenie... i co dalej ? Porobisz i cie [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] bo umowy nie dadza... teraz robie na umowie o prace i mam [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] na takie roboty stala praca i urlop to podstawa... sa tam i fajni ludzie, i sa tez zjeby ale w wielu firmach to tak jest... Jesli chodzi o umowe i o kase , zadnej z tych rzeczy tu tak szybko nie dostaniesz chyba ze 1,8 tys na umowie o prace jak ci sie fartnie i to przez agencje jeszcze bo woodward umow nie rozdaje i musi miec mozliwosc wyjebania cie... U Karola mozna robic jest ok jesli komus odpowiada praca na sezon i zlecenie... :p
1
Penetrator cyganek 2017-08-11 16:05
Robilem tam na magazynie , na zlecenie, robota nienajgorsza ale zlecenie... i co dalej ? Porobisz i cie [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] bo umowy nie dadza... teraz robie na umowie o prace i mam [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] na takie roboty stala praca i urlop to podstawa... sa tam i fajni ludzie, i sa tez zjeby ale w wielu firmach to tak jest... Jesli chodzi o umowe i o kase , zadnej z tych rzeczy tu tak szybko nie dostaniesz chyba ze 1,8 tys na umowie o prace jak ci sie fartnie i to przez agencje jeszcze bo woodward umow nie rozdaje i musi miec mozliwosc wyjebania cie... U Karola mozna robic jest ok jesli komus odpowiada praca na sezon i zlecenie... :p
1
Rudy 2017-08-11 21:45
Nie ma sensu...
Janusz 2017-08-13 11:40
Specjalistyczna produkcja, dająca gwarancję ciągłości produkcji to już jest wielki atut firmy. Niestety osoby które nie lubią pracować zawsze będą narzekać. Dobrze, że skończyły się czasy " czy się stoi czy się leży wszystkim się równo należy" Powodzenia
Pogwizdow 2017-08-17 08:43
"Dajaca gwarancje ciągłości produkcji"

Buhahahahhahahaha uśmiałem się :D
2
Klara 2017-08-17 11:27
Jeśli ktoś uważa, że w innej firmie jest mu dobrze to ok. Dla mnie Woodward jest fajnym miejscem pracy, mam spokojną głowę, nie myślę że firma zaraz się zwinie i po pracy. Umowy mają różne tak jak wszędzie. Ogólnie jest spoko.
Zostaw swoją opinię o Woodward Poland - Niepołomice
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Woodward Poland