Słyszałem ze w Decathlonie jest młody zespół pracowników i raczej nie zatrudniają osób starszych, to prawda ?
Moim zdaniem tragedia. Szkoda, ze dopiero teraz odkrylam ta strone.. ok miesiaca temu bylam swiadkiem jak traktowni sa pracownicy w tym sklepie..bylo widać, ze urwanie glowy bo byl to okres ferii, jeden biedny pracownik na kilku alejkach..kiedy padlo pytanie ode mnie czy wszyscy pracownicy na przerwie bo dany pracownik probuje obsluzyc jednego klienta, a kolejnych 5 sie juz ustawia w kolejce- odpowiedź krotka, nie ma więcej pracowników...szkoda mi bylo chlopaka. Ja mam chyba takie szczęście zeby trafic na rozne inne sytuacje jak np poniżanie pracownicy i zastraszanie ze jesli pojdzie z tym do dyrektora wyleci z pracy bardzo szybko bo przeciez ja tutaj jestem kierowniczka..poczekalam chwile i podeszlam do niej z prośbą o pomoc w wyborze danego produktu, pracownica bardzo mila, pomocna, uslyszalam to co chcialam. Polecila mi rowniez wiele innych produktow oraz poinformowala , ze jesli byloby cos nie tak jak trzeba zawsze moge zwrocic. Na koniec zyczyla mi milego dnia. Bylo widac, ze ma podejscie do klienta, a gdybym ja miala taka kierowniczke to chyba bym ja udusila...co to ma byc
Witam. Wczoraj przyjechałem na drobne zakupy do tego sklepu. I chcialem zwrócić uwagę na ludzi którzy te ciuchy przede wszystkim kasują. Obsługa w ogóle chyba nie przeszkolona. Kupilem 4 rzeczy i gość zamiast to ładnie złożyć żeby był jakiś wizerunek to skasował te rzeczy i jak szmatę do podłogi brzydko mówiąc pier...lnął na glebę i mówi ''proszę''.i leży to zebym sobie zabrał w ręce. I poskladałdo kupy. To jak tak klientów traktujecie jak pakujecie to zmieńcie pracę. Nawet nie spytał czy zapakować. Gdzie w większości sklepach to chociaż złożą i to i zaproponują bądź spakuja. 175 zl zostawiłem. W ogóle to powinien to normalnie spakować jeszcze musiałem pytać i 50 gr zapłacić za torebkę. Rozumiem ekologiczne ok. . Ale jak by was tak obsłużyli to nie było by to z waszego punktu widzenia fajne. Kierowniku proszę przeszkolić zespół bo tragedią jest to że nie fajnie to wygląda.
Miło czyta się opinie zadowolonych klientów, dobrze, że ktoś docenia pracę pracowników DECATHLON . Może znajdzie się wśród użytkowników pracownik zatrudniony w firmie? Napiszcie jak z waszego punktu widzenia wygląda praca? W okresie wakacyjnym z pewnością poszukiwani są studenci?
Miesiąc temu kupowaliśmy z mężem rowery. Nie bardzo wiedzieliśmy na jakie się zdecydować. Szczęśliwie trafiliśmy na fachowca, merytorycznie doradził w sposób życzliwy i stonowany. Dokupiliśmy też kilka gadżetów do nowych pojazdów. Po miesiącu - 23 maja - znów trafiliśmy do decathlon w Legnicy, ponieważ jeden z rowerów wymagał korekty w ustawieniach. Trafiliśmy na tego samego Pana obsługującego. Równie fachowo nas obsłużył. Okazało się, że ma na imię Damian (koledzy dodali, że jest kierownikiem). Nasze podziękowania Pan Damian przyjął w sposób bardzo skromny. Postanowiliśmy wtedy, że koniecznie podziękujemy na forum, co czynimy. Pozdrawiamy Pana Damiana oraz cały zespół pracowników, którzy wykazali się pracowitością i życzliwością. No, to tyle... Basia i Wojtek
tak, to prawda, że szkolenia mają naparwde rózne, ale zastnawiam się jeszcze nad praca u nich jako Magazynier - Pracownik Zespołu Logistycznego, bo praca jest rozwojowa no ale też trzeba mieć jednak to min 2 letnie doświdczenie na podobnym stanowisku jak widze.
Jak wygląda atmosfera pracy i rekrutacja w firmie DECATHLON SP. Z O.O. ? Czekamy na nowe opinie.