brak logo

CCL Contact Centers Ltd

Warszawa

Opinie o CCL Contact Centers Ltd

ccl m 2009-12-03 23:58:32
przeciętny pracodawca. są lepsi!
Lop 2012-08-28 23:59:03
CCL już nie ma teraz jest Customer Care
joł 2012-08-29 09:02:13
Lop - 2012-08-28 23:59:03

CCL już nie ma teraz jest Customer Care
- ale obecny stan rzeczy mnie nie interesuje i temat dotyczy CCL więc uwaga raczej nie w temacie
1
looooool 2012-08-31 19:19:11
tak wszystcy narzekaja na ta firme,sorry ale ja sie nie dziwie ze wywalili tyle osob,kiedys mozna bylo miec 4 WDŻ na rok,pozwolono wszystkim informowac bez limitu,jak nie potrafiliscie uszanowac tego,ze poszli wam na reke to wasza sprawa,teraz wielce pokrzywdzeni bo was wywalili ? nie znam zadnego pracodawcy ktory pozwolilby pracownikowi na nieprzychodzenie do pracy np 8 razy w miesiacu bez zwolnienia,przyczyny. nie chcialo wam sie pracowac to teraz piszcie glupoty a pozew? powodzenia zycze skoro ccl nie ma haha wielcy buntownicy po stracie pracy ,ktorej tak naprawde nie potrafiliscie uszanowac,bo albo pozawieszane dzialalnosci albo totalnie wywalone na wszystko i robienie po 100h moze wiecej.zatrudniacie sie wielcy dorosli,zakladacie firmy a zachowanie jak u dzieci,gdybyscie spelniali swoje obowiazki bylo by inaczej,a jesli chodzi o kontakty z innymi? hmm w kazdej firmie gdzie pracuje tyle osob znajda sie osoby ktore sie lubi albo osoby,na ktore rzygac sie chce,normalne . takze jeszcze raz zycze powodzenia w skladaniu pozwu :)
jemm 2012-09-04 01:48:30
popieram dajcie namiary na kancelarie
abc123 2012-09-06 14:58:21
ja nie jestem osobą opisywaną przez Ciebie, która nie przychodzi i nie pracuje solidnie, a też zostam zwolniona przez(usunięte przez administratora) Sam albo nie wiesz co piszesz, albo jesteś głuchy i ślepy.
jagoda 2013-09-27 14:03:27
Pracowałam kiedyś w call center i dlatego przeraziłam się. Może mi jeszcze powiesz że na 14 godzin pracy jest tylko jedna przerwa na toaletę tak?
piko 2013-10-03 18:30:52
Na toaletę nie masz nawet jednej przerwy , jedynie 6 min na godzinę +10min(ha,ha...)jeźeli siedzisz tam 14godzin. ale to musi wystarczyć na wszystko,toaletę,jedzenie,wypoczynek.Zgadzam się z poprzednikiem, praca raczej dla osób zdesperowanych, potrzebujących bardzo pieniędzy, można pracować na prawie dwa etaty w jednej firmie. Są pieniądze,ale i koszty własne bardzo wysokie,nie warto...
kowalik 2014-05-27 18:52:44
dokładnie, popieram wcześniejsza wypowiedz, albo masz dwie zmiany albo 8 godzin, albo elastycznie, więc trochę nie chce mi się wierzyć, że aż 14 godzin pracujecie, co na to dyrekcja
aero 2014-08-01 03:51:44
Dyrekcja? Chyba jest z tego faktu zadowolona...generalnie konsultanci na kase też nie narzekają. Jak napisano wyżej - szanujesz pracę, swe obowiązki - wszystko jest w porządku, jeśli jest odwrotnie zawsze znajdzie się powód do narzekania. Elastyka? Jest.. dowolność zamian między współpracownikami, nie pasuje jeden termin Tobie? Znajdziesz kogoś kto przyjdzie za Ciebie i w drugą stronę. Wszystko kwestia dogadania, podejścia i przede wszystkim - trzeba rozmawiać, nie tylko z klientami w porządku, ale i z przełożonymi. Tak jest wszędzie i tego nie przeskoczysz. Pozdrawiam :)
olek 2014-09-21 13:54:29
tak, ja mam dokładnie taką samą opinię o nich, pracowałem u nich, ale któtko
marchewka89 2015-02-02 17:14:31
popieram twoją wypowiedź Pracowita Klaro, też sądze że do pracy nie idzie się odpoczywac, trzeba te kilka godzin wykorzystać jak najbardziej produktywnie i efektywnie. mnie zależy na pracy w ccl bo z tego co się dowiedziałam oni potrzebują teraz pracowników z takim podejściem jak ja mam. czy są u nich aktualnie jakieś wolne miejsce pracy?
Jedno 2016-05-15 14:31:16
No ja nie wiem jak jest aktualnie w CCL Contact Centers Ltd i powiem Wam, że szkoda, bo firma wydaje się być coraz bardziej ogarnięta pod pewnymi względami, no ale co ja tam mogę wiedzieć w tym temacie
Zostaw swoją opinię o CCL Contact Centers Ltd - Warszawa
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie CCL Contact Centers Ltd