Twój głos ma znaczenie,
podziel się swoją historią!
Rekrutowałam przez Pracuj.pl na stanowisko związane ze zdalną obsługą klienta. 5 lat doświadczenia w obsłudze, znajomość dwóch języków, znajomość branży turystycznej, gotowość do pracy od zaraz, no, jednym słowem wszystko co było uwzględnione w wymaganiach. Rekruter otworzył moją aplikację (2 str CV + 1 str list motywacyjny) i po dokładnie niecałej minucie dostałam podziękowanie. Nawet nie pofatygował się żeby zapoznać się z treścią :) Odradzam udział w rekrutacji, prawdopodobnie sugerują się tylko i wyłącznie kwotą oczekiwanego wynagrodzenia, które trzeba uzupełnić w formularzu i poszukują amatorów głodowych stawek.
Tak włąśnie jest. W esky odbyłem najmniej profesjonalną rozmowę o pracę w swoim życiu. Moja kandydatura została odrzucona z powodu zbyt małego doświadczenia - 15 letniego... Tylko się roześmiałem. Bo cóż tu dodać.
UWAGA (usunięte przez administratora) I nie pisze tego anonimowo ! Bardzo słaba komunikacja, wg. Mojej oceny oszuszci: Zmieniliśmy z rodziną datę wylotu, dostaliśmy link do opłaty ważny 24h. Oplacilismy po 30 minutach szybka platniscia. ( w mailu napisali, iż jest to całkowita kwota dopłaty ) Dostaliśmy od razu maila z informacją że pieniądze są zaksiegowane. Kwota 1850zl , Ale po 2 dniach nadal w aplikacji nie wyświetlaliśmy się ze jest zmieniona data wylotu. Po mojej interwencji mailowej dostaliśmy informację , że zmiana lotu nie jest zatwierdzona i proszą o kolejneją dopłatę 1350 zł , że niby lina lotnicza zmieniła kwotę. Podesłali nam linka do opłacenia , oczywiście z informacją iż i ta kwota może nie być ostateczna. Po długiej wymianę maili , wyrazajac moje niezadowolenie z zaistniałej sytuacji, wyłączyli ten drugi link do płatności- blokując nam automatycznie dokonanie zmiany i możliwość wylotu !!! , znając nasza sytuację iż w Dubaju opłaciliśmy 2 kolejne doby w hotelu bez możliwości zwrotu pieniędzy. przestali odpisywać na maile, infolinia - praktycznie cały czas zajęta!!! To już 2 nieprzyjemna sytuacja z ESKY - podczas tej podróży: Wcześniej doliczyli nam kwotę za bagaż rejestrowany 1480zl , pomimo iż pani na infolini informowała na ze to będzie max 750! Z tego co piszą klienci na różnych portalach jest to celowa praktyka Esky , robią to bardzo często i z premedytacją. Sam portal ma ponad 32% niezadowolonych klientów. Bardzo żałuję, że nie sprawdziłem tego wcześniej. Tomasz Pytel Tel 888 270 383 nr. Rezerwacji 2256171314
Mam pytanie, mianowicie czy bilety były prawdziwe? bo się denerwuję, że zapłaciłam za lot, a jest tylko rezerwacja
Pokazała mi się oferta dla administratora sieci. bardzo prosiłbym o opinie z warunków zatrudnienia. przyznam, że przedziały palcowe mnie zainteresowały, bo wynoszą od 16 800 do 20 000 zł (B2B). w jaki sposób oceniacie więc prace na dziale i poziom trudności by się dostać?
Proszę zwrócić uwagę na opłatę serwisową !!! to nie jest opłata lotniskowa !!! można jej uniknąć kupując na innych stronach!!!
Ktoś pracował jako QA Engineer w eSky.pl SA? Warto starać się o zatrudnienie tutaj?
Czy ktoś tutaj brał udział w rekrutacji na UX Writera? Nie podają widełek w ofercie i zastanawiam się czy warto aplikować. A jeśli ktoś był na rozmowie, to może opowie coś więcej o pytaniach, zespole? Albo ktoś pracuje w zespole, do którego rekrutują i może powiedzieć coś więcej o atmosferze zarobkach?
Tu ogólnie rozmowy rekrutacyjne są po angielsku w całości może? widzę ze jeszcze przez dwa tygodnie ma być dostępna oferta dla speca do aplikacji mobilnej i właśnie cala oferta nie jest napisana po polsku, wiec się zastanawiam… do tego jeszcze te opinie od klientów.. czy ta praca jest stresująca?
Znalazłem ofertę pracy dla trenera wewnętrznego (internal trainer). Jednym z benefitow są zniżki na bilety. Jakiej kwoty można się w ten sposób dorobić w skali roku? Starczy na lot dookoła świata?
UWAGA (usunięte przez administratora) I nie pisze tego anonimowo ! Bardzo słaba komunikacja, wg. Mojej oceny oszuszci: Zmieniliśmy z rodziną datę wylotu, dostaliśmy link do opłaty ważny 24h. Oplacilismy po 30 minutach szybka platniscia. ( w mailu napisali, iż jest to całkowita kwota dopłaty ) Dostaliśmy od razu maila z informacją że pieniądze są zaksiegowane. Kwota 1850zl , Ale po 2 dniach nadal w aplikacji nie wyświetlaliśmy się ze jest zmieniona data wylotu. Po mojej interwencji mailowej dostaliśmy informację , że zmiana lotu nie jest zatwierdzona i proszą o kolejneją dopłatę 1350 zł , że niby lina lotnicza zmieniła kwotę. Podesłali nam linka do opłacenia , oczywiście z informacją iż i ta kwota może nie być ostateczna. Po długiej wymianę maili , wyrazajac moje niezadowolenie z zaistniałej sytuacji, wyłączyli ten drugi link do płatności- blokując nam automatycznie dokonanie zmiany i możliwość wylotu !!! , znając nasza sytuację iż w Dubaju opłaciliśmy 2 kolejne doby w hotelu bez możliwości zwrotu pieniędzy. przestali odpisywać na maile, infolinia - praktycznie cały czas zajęta!!! To już 2 nieprzyjemna sytuacja z ESKY - podczas tej podróży: Wcześniej doliczyli nam kwotę za bagaż rejestrowany 1480zl , pomimo iż pani na infolini informowała na ze to będzie max 750! Z tego co piszą klienci na różnych portalach jest to celowa praktyka Esky , robią to bardzo często i z premedytacją. Sam portal ma ponad 32% niezadowolonych klientów. Bardzo żałuję, że nie sprawdziłem tego wcześniej. Tomasz Pytel Tel 888 270 383 nr. Rezerwacji 2256171314
Dzień dobry. Miałam podobną sytuacje. Wykupiłam lot w esky.pl tydzień przed wylotem do Niemiec na kwotę 246 zł,. Dwa dni do wylotu, a ja nie otrzymałam biletu na e-maila, więc zadzwoniłam. Pani z biura obsługi klienta stwierdziła, że linie lotnicze / Rayaner / nie potwierdziły zabukowania lotu, ale jeżeli dopłacę 400 zł. to będę mogła lecieć. Dlatego szybko wybrałam loty bezpośrednio od przewoźnika, konkretnie wizzair. Mój bilet kosztował 432 zł. Domagam się od esky.pl zwrotu pieniędzy za bilet oraz różnicy która wynikła z zapłaty za bilet w esky.pl a, zapłatą za lot w wizzair. Pośrednik esky.pl jest (usunięte przez administratora) Każdego będę przed nimi ostrzegać.
Miałam identyczna sytuacje, zachorowałam i musiałam zmienić daty lotu (problemy z uchem, lekarz zabronił mi latać), nie martwiłam się, bo kupując bilet do Paryża (z Warszawy) za 1230 pln, dokupiłem opcje zmiany biletu - jakże się myliłam. Zadzwoniłam do Esky myśląc,z e to formalność - dowiedziałam się, ze zmiana daty lotu jest możliwa za dodatkowa opłata (polowa wartości biletu - 675,52 pln). Nie miałam wyjścia, zgodziłam się, dostałam maila z informacja, z jak najszybciej muszę dokonać wpłaty, bo nie gwarantują zmiany, bez opłaty. Opłatę uiściłam od razu..., ku mojemu zdziwieniu przez cały dzień nie dostałam potwierdzenia zmiany rezerwacji na późniejszy termin. Wykonałam tego dnia 6 telefonów do Esky, każdy z pracownikow, z którym rozmawiałam mówił co innego ;Pani Jowita: do 2 godzin zostanę maila, Pan Jakub: powinnam sobie przeczytać regulamin, maja na zmianę 24 h; Pani Ewa: zajmie się sprawa i odzwoni za 10 minut (nie dzwoniła), Pani Weronika: zajmują się sprawam jest priorytetowa, na koniec rozmowy zaczela się śmiać, Pani Karolina - cierpliwości, weryfikują.. W międzyczasie zadzwoniłam bezpośrednio do li nie lotniczych i dostałam informacje, ze nie odnotowalI ZADNYCH prób zmiany mojej rezerwacji przez Esky, o czym poinformowałam Panią Karolinę: znowu usłyszałam - weryfikacja i cierpliwości.. Dnia następnego (po tym jak nadal nie dostałam potwierdzenia zmiany rezerwacji, zadzwoniłam kolejny raz sio Esky - Pani Karolina: pojawiła się informacja, ze dopłatą musi być wyższa (tu się lekko zdenerwowałam), ale, ze to jeszcze sprawdza... i odzwoni do 14:00, nie dzwoniła..., kolejny telefon - Pan Filip (tu kolejna niespodzianka, niemiła): można zmienić rezerwacje za jedyne 4 tysiące dodatkowo i to będzie lot z przesiadkami (dodam, ze to lot Warszawa- Paryż i z powrotem,..... hahaha). Powiedziałam ,z e to jest granda i jak to możliwe, skoro na ich stronie (lot z data zmieniona o który prosiłam i na którego zmiana miała kosztowac początków 675 pln) jest na ich stania z 1058 płn, jest tez na stronie Air France za podobna kwotę, na co usłyszałam, ze to nieprawda i ze ten lot jest jazz wykupiony - specjalnie zjechałam z ulicy, by zaparkować i sprawdziła jeszcze raz (mam screeny z ich strony) - lot nadal był dostępny, na stronie Air France tez był. Zadzwoniłam raz jeszcze do Air France bezpośrednio i ku mojemu zdziwieniu dowiedziała się, ze: lot jest dostępny, jest sporo miejsc jeszcze, ze nikt z Esky nie kontaktował się z nimi w sprawie zmiany mojej rezerwacji i ze mogę zmienić ta rezerwacje bezpośrednio z Air France za kwo te 661 pln, co tez uczyniłam. Zadzwoniłam do Esky zapytać o zwrot kwoty 675, 52 pln - którą im wpłaciłam za miane rezerwacji, a której jak twierdzili nie mogą zmienić, albo mogą, ale za 4 tysiące....(lot z przesiadkami), zapytałam tez czy na pewno, na 100% nie mogę zmienić tej rezerwacji, na co usłyszałam: nie za 675 pln, ale za 4 tysiące tak... Żeby było zabawniej w tym samym czasie dostałam maila z Esky, który brzmiał: Zapoznaj się z nowym rozkładem Twojego lotu i zaakceptuj zmiany lub wybierz inną opcję. - to była zmiana na dokładnie to co zmieniłam z Air France, za co zapłaciłam Air France bezpośrednio, a wcześniej Esky (które odmówiło dokonania te zmiany za podobna kwotę - w dodatku większą, mimo ze twierdzili, ze to są tylko i wyłącznie bezpośrednie koszty przewoźnika). Pomyslałam - dzień świra. Zadzwoniłam jeszcze raz - pytając, czy są pewniej ze nie mogę dokonać zmiany rezerwacji za kwotę 675 pln, usłyszałam po raz kolejny, że nie i ze tak w ogóle ten lot już został wykupiony. Zapytałam co zatem z dodatkowa opłata za zmianę, która im oplaciłam i kiedy dostanę zwrot (ah, dodam, ze twierdzili, ze umowa, która ich obowiązuje z Air France, mówi, ze nie przysługuje mi zwrot kosztów za bilet na poprzednia rezerwacje, ten bilet który kupiłam pierwotnie z dodatkowa opłata za możliwość (hipotetyczna jak się okazalo) zmiany daty lotu) - Pani Karolina twierdziła, ze taka dyspozycja została przesłana, poprosiłam o potwierdzenie mailowe takiej "dyspozycji", odpowiedziano mi, ze cytuje: nie ma takiej możliwości, by mi wysłani potwierdzenie, ze pieniądze do mnie wrócą.... To się nadaje do UoKik i do prokuratury... To jest zwykłe oszustwo....i poręba wyłudzenia pieniędzy od klienta. Zamierzam to zgłosić do organów ścigania.
Mam pytanie, mianowicie czy bilety były prawdziwe? bo się denerwuję, że zapłaciłam za lot, a jest tylko rezerwacja
Rekrutowałam przez Pracuj.pl na stanowisko związane ze zdalną obsługą klienta. 5 lat doświadczenia w obsłudze, znajomość dwóch języków, znajomość branży turystycznej, gotowość do pracy od zaraz, no, jednym słowem wszystko co było uwzględnione w wymaganiach. Rekruter otworzył moją aplikację (2 str CV + 1 str list motywacyjny) i po dokładnie niecałej minucie dostałam podziękowanie. Nawet nie pofatygował się żeby zapoznać się z treścią :) Odradzam udział w rekrutacji, prawdopodobnie sugerują się tylko i wyłącznie kwotą oczekiwanego wynagrodzenia, które trzeba uzupełnić w formularzu i poszukują amatorów głodowych stawek.
Skąd to podejrzenie? A może po prostu znaleźli już kogoś i dlatego tak zrobili, żeby Ci chociaż podziękować?
Weszłam tutaj, żeby poczytać opinie i Twój post świetnie obrazuje moje odczucia odnośnie rekrutacji w eSky. Spełniłam wszystkie wymagania z ogłoszenia i posiadam naprawdę bogate doświadczenie w branży turystycznej, a moja kandydatura została odrzucona dosłownie 1 minutę po otwarciu mojego cv! xD I oczywiście dostałam maila kopiuj-wklej, że dziękują za zainteresowanie. Zakładam, że głównym wymogiem jest status studenta, wiek <26 lat i chęć do pracy za minimalną krajową.
Tak włąśnie jest. W esky odbyłem najmniej profesjonalną rozmowę o pracę w swoim życiu. Moja kandydatura została odrzucona z powodu zbyt małego doświadczenia - 15 letniego... Tylko się roześmiałem. Bo cóż tu dodać.
Zakup usług w esky.pl TO TOTALNY BŁĄD !!! Bilety zakupione dwa dni temu, przelew błyskawiczny zrealizowany zaraz po zakupie biletow, a status w systemie ciagle "oczekujący na potwierdzenie". 21 wiek a oni nie potrafią zaksięgować przelewu czy też celowo nie chcą ???. Informują, że cena biletow może ulec zmianie i zależy od terminu ksiegowania przelewu na koncie. A co bedzie jak cena spadnie - zwrócicie pieniadze? Próba kontaktu z biurem obslugi klienta zakończona porażką. Nie można się dodzwonić i wyjaśnić sprawy. W odpowiedzi na wyslanego @ otrzymalem informację, "Dziękujemy za kontakt z eSky. Przeanalizujemy Twoją sprawę i wyślemy odpowiedź najpóźniej 14 dni od daty wysłania zgłoszenia." 14 dni na odpowiedź - śmiech na sali !!! Ludzie omijajcie tą firmę z daleka !!! Nie pozostaje nic innego jak tylko pisać skargi do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK). Po wielu reklamacjach telefonicznych raczyli zaksięgować pieniądze na koncie i po dwóch dniach wysłali informację, że dokonano rezerwacji biletów. Niestety w dalszym ciągu nie mam przydzielonych miejsc w samolocie. Pomimo, iż zakupiłem pakiet dodatkowych usług, zgodnie z ofertą esky, typu: możliwość wyboru miejsc w samolocie, transfer na lotnisku, ubezpieczenia itd. TO ŻADNE USŁUGI NIE BĘDĄ ZREALIZOWANE Z interpretacji esky zakupiłem możliwość wykupienia tych usług. Problem tylko w tym, iż otrzymałem informacje o wykupieniu biletów w konkretnych terminach i nie mam możliwości dokonywania dodatkowych wyborów. Nie wiem więc nawet za co zapłaciłem i nie mam jakiejkolwiek możliwości wyboru dodatkowych opcji. Odpowiedź udzielona na @ **************************************** Sprawdziliśmy warunki rezerwacji, która określa zasady korzystania z biletu. Zgodnie z nimi, linia nie umożliwia rezygnacji z podróży i zwrotu równowartości wykupionego biletu na konto bankowe. Wyjaśniamy, że pasażer, który wykupił Pakiet usług w trakcie rezerwowania biletu, jest zwolniony z opłat pobieranych przez eSky za usługi dodatkowe w przypadku modyfikacji zakupionego biletu (zgodnie z Regulaminem serwisu). Jeżeli linia lotnicza pobiera opłatę za zwrot, modyfikację biletu albo dodatkowe usługi, wynikającą z warunków taryfy, to pasażer jest zobowiązany do jej uregulowania. Jeśli dodatkowa usługa nie jest dostępna w linii lotniczej, Pakiet usług nie pozwala na jej dodanie. *************************************** Ludzie tracą czas, pieniadze i nerwy bo esky.pl nie może się ogarnąć w tym za co bierze pieniadze. Bilety za ponad 9000zl i ani biletow ani pieniedzy a dodatkowe usługi nie są możliwe do realizacji. Czuje sie (usunięte przez administratora) przez esky.pl
Jak długo trwa proces awansu w eSky.pl SA?
Widzę komentarz już usunięty. Ścieżka jest bardzo prosta, musisz łazić i się przymilać, jest tam paru takich którzy tak robią to wszystko widać. To są ci co lubią konfitury.
Ale bzdury wypisujesz. Awans sie dostaje jak sie zrekrutujesz do innego zespolu tradycyjną scieżką rozwoju kariery z udzialem HR itd. Nie ma w tej firmie awansu za przymilanie, albo jestes wyjatkowo niemiłą osobą, ze zaden zespol nie chce Cie w swoich strukturach
i te awanse to taki standardowe jak wszędzie? ciekawa jestem jakiejś przykładowej ścieżki kariery pod względem zdobywanego doświadczenia ale też podwyżek płacy. po ilu latach z najniższego szczebla można byłoby wejść na sam szczyt? ktoś tak miał?
Nie bzdury tylko to prawda. Ludzie chodzą tam na skargi albo się przymilają, śmianie się z nieśmiesznych żartów, to wygląda odpychająco. Jest tam dużo osób, które tak robią, taki jest tam właśnie klimat. Mozna by było książkę napisać o tym, ale po co? Niektórzy ku.. mają we krwii, więc chodzą skarżyć i się podlizują. Z jednej strony się nie dziwie, bo management tam to jak nie chodzisz i się nie przymilasz to są zmiany w zachowaniu od razu w stosunku do Ciebie. To co się tam dzieje to jedna wielka parodia od najniższych szczebli po wielkich panów, którzy całe życie spędzili w esky. Później trafia taki przygłupczyk do projektu do innej firmy i psuje swoim zachowaniem atmosferę, bo wcześniej było przyzwolenie na skrażenie i podlizywanie. Zresztą ta firma ma już łatkę i tak pewnie już zostanie. EOT
to takie serio sprawdzone info z tą łatką? nie wiem na ile w tym prawdy ale teraz to ciekawa jestem jak rekrutacja do innej firmy wygląda gdy ma się staż tutaj na cv... Znasz z życia wziętą jakąś przykładową sytuację gdzie faktycznie to był problem?
Z jakich powodów pracownicy kończą współpracę z eSky.pl SA? Czy sami rezygnują ze współpracy, czy są zwalniani?
Głównie zwalniani mówią na początku, że masz miesiąc na wdrożenie i Ciebie nie obowiązuje miesięczny target do wyrobienia ale to pic na wodę 90% jest zwalniana bo go nie wyrabia po prostu a tłumaczenie jest takie że przecież było szkolenie i musisz to umieć. Były jednostki które dostaly wypowiedzenie po 3 msc okresie próbnym
No to faktycznie szybko, ale z drugiej strony może to i lepiej przynajmniej wiadomo na czym się stoi . A targety są w ogóle możliwe do wykonania?
Szukam często tanich lotów i na eSky.pl zobaczyłem sporo okazji. Rezerwowaliście albo kupowaliście tam bilety? Widziałem, że mają opcje "kup teraz, a zapłać później". Przez te 30 dni do zapłaty cena rezerwowanego lotu nie wzrośnie, ani nie zostanie on anulowany? Ktoś korzystał i może potwierdzić, że to bezpieczna opcja?
(usunięte przez administratora) Ale poczytaj sobie np. to co o eSky piszą na Trustpilot - polskim, a jeszcze lepiej angielskim, bo tam nie ma tylu fejkowych opinii- dużo negatywów i zakładam się, że większość jeżeli nie wszystkie są prawdziwe. eSky może i sprzedaje tanio bilety ale totalnie nie ogarnia zmian, zwrotów, anulacji, wysyłania kart pokładowych itp. I ogólnie mają problem z obsługą klientów, nie odpisują, nie odbierają telefonów, nikt nic nie wie i wszystko olewa. Jak chcesz tracić czas i nerwy to kupuj. Acha, a ich ceny też nie są aż tak okazyjne bo już po rezerwacji potrafią pójść w górę (dopłata), albo okazuje się, że dopłacasz za coś, co linie lotnicze normalnie oferują w pakiecie.
Potwierdzam nie chcą oddać pieniędzy a moim przypadku to nawet wykonują jakieś operacje na moim koncie i pobierają pieniądze sprawa w toku rozmowa cały czas z innym konsultantem zero kontaktu z osoba odpowiedzialna za sprawy księgowe katastrofa
Ogólnie pracodawca był niezbyt w porządku. Wynagrodzenie niestety słabe ale dodatki ok: benefity całkiem przyzwoite, owocowe poniedziałki. Biuro ładne, nowoczesne, kuchnia bardzo fajnie wyposażona. Dziewczyny na recepcji bardzo miłe i pomocne. Atmosfera zależnie od zespołu - trafili się w zespole ludzie całkiem sympatyczni jak i wyjątkowo uprzykrzający życie. Na plus na pewno świetna Team Leaderka, która chętnie pomagała i porozmawiała. W codziennej pracy jak to bywa - raz lepiej a raz gorzej ale źle nie było. Największy minus że z dnia na dzień nie przedłużyli umowy zostawiając osobę bez niczego. Mogli dać znać choćby dwa tygodnie prędzej żeby można było się przygotować na sytuację, w jakiej się znalazłem. Nie dostałem żadnego konkretnego uzasadnienia, jedynie HR-owy "bełkot" Tak się nie traktuje pracownika! Widząc jak traktują klientów, których loty są odwołane przez COVID (np. nieoddawanie 100% lub proponowanie vouchera itp) to w sumie się cieszę, że już tu nie pracuję - wstyd by mi było
Czy w eSky.pl SA zawierane są umowy zlecenie w okresie próbnym?
Jak czytam wpis z tego roku, że zwolnili bez uprzedzenia, to się zastanawiam jakie w takim razie umowy tutaj macie. Gdyby o pracę, to byłoby przecież chyba wypowiedzenie?
Mamy umowy o pracę, studenci najczęściej zlecenie, a ci, którzy chcą, mają kontrakty b2b. Ale umowa o pracę jest standardem, pierwsza na 3 miesiace, potem na rok albo dwa i potem na czas neiokreslony. Nie wierz we wszystko, co widzisz na goworku :D
Dokładnie tak. Umowa o pracę jest absolutnie standardem w eSky. Żadnych kombinacji w tym temacie.
Jeżeli ma ochotę, to dostaje umowę o pracę od razu, na 1/2, 3/4, albo cały etat. Tu naprawdę się da wszystko załatwić :D
Od ponad dwóch lat próbuję odzyskać pieniądze i dalej nic. Zasłaniają się przewoźnikiem i nic nie robią aby oddać pieniążki. Serdecznie nie polecam. Nigdy więcej nie skorzystam z ich usługi...
wszyscy, ktorzy chca odzyskac pieniadze - prosze sobie poczytac czym jest chargeback i natychmiast zglosic taka sprawe do banku - jest to najszybsza opcja zwrocenia pieniedzy, tak bedziecie tylko informowani ze trzeba czekac w nieskonczonosc
Chciałem zmienić rezerwację. Zmiana rezerwacji kosztuje mnie kilka tysięcy drożej niż kupno nowych biletów bezpośrednio na stronie linii lotniczych na nowy termin. Przy zakupie opłaciłem możliwość zmiany biletów
Dzień dobry, Chciałbym w pełni potwierdzić bardzo negatywną opinię o drastycznie niskim poziomie obsługi konsultantów biura Esky.pl. Od około 6-7 tygodni po raz 4-ty dzwonimy z żoną w sprawie ustalenia zwrotu pieniędzy za lot na Cypr, którego godziny zostały zmienione i zrezygnowaliśmy. Zostałem zapewniony po przekazaniu wszystkich danych lotu, że będą one przekazane do linii lotniczych w celu odzyskania naszych pieniędzy do 2 tygodni. Po 2 tygodniach zadzwoniła żona i dowiedziała się, że żadne zgłoszenie nie zostało przyjęte ( kłamstwo ze strony konsultanta).Złożyła ponownie wniosek o zwrot pieniędzy za odwołany lot. Po kolejnych 3 tygodniach 3 raz dzwonimy i dowiadujemy się, że to może potrwać kilka miesięcy i Esky nic właściwie nie może bo to zasady linii lotniczych Wizzair. Dziś 4 kontakt z naszej strony i Pani powtarza monotonnym głosem, że nie wie kiedy będzie zwrot, nie może mnie połączyć z managerem (chciałem złożyć reklamację i porozmawiać wreszcie z osobą decyzyjną) i dopiero po naprawdę dosadnym podsumowaniu ich poziomu obsługi obiecała, że dziś zadzwoni i się dowie co dzieje się z naszymi pieniędzmi. Osobiście mam duże wątpliwości, że Pani coś załatwi ale czekam na kontakt. Podsumowując - ODRADZAM KOMUKOLWIEK ZAKUP BILETÓW NA LOTY PRZEZ BIURO ESKY.PL - JEŚLI CHCĄ SOBIE PAŃSTWO ZAOSZCZĘDZIĆ NERWÓW I NIE BYĆ POZOSTAWIONYM SOBIE SAMEMU ORAZ DOŚWIADCZYĆ ODPOWIEDZI "TO JEST NIEMOŻLIWE" powtarzaną 3 -4 razy podczas rozmowy TO UNIKAJCIE TEGO BIURA ZA WSZELKĄ CENĘ! Wierzę, że są jeszcze biura poza Esky.pl, które w uczciwy i rzetelny sposób, z kulturą potrafią pomóc klientowi, którego pieniędzmi od dłuższego czasu obraca Wizzair. Pozdrawiam, Łukasz Gabryś
Potwierdzam opinię Łukasz Gabryś. Od ponad dwóch lat próbuję odzyskać pieniądze i dalej nic. Zasłaniają się przewoźnikiem i nic nie robią aby oddać pieniążki. Serdecznie nie polecam. Nigdy więcej nie skorzystam z ich usługi...
potwierdzam, unikać, to zwykli krętacze. Aż dziwne że ta firma tak długo utrzymała się na rynku Mi udało się odzyskać pieniądze, ale musiałem szarpać się z tymi (usunięte przez administratora)prawie pół roku
drodzy pracownicy, jakie premie świąteczne dostaliście w tym roku ?
Atmosfera w miejscu pracy odgrywa kluczową rolę w osiąganiu wyników. Jak wygląda ten aspekt w eSky.pl SA?
W Contact Center mamy fajną atmosferę :) To znaczy, wiadomo, teraz, jak pracujemy więcej z domu niż w biurze, to nowym osobom może być trudniej zgrać się i zakumplować z zespołem, ale do swojego team leadera zawsze można się zwrócić i to jest chyba osoba, którą najlepiej się zna. A na naszej ostatniej imprezie firmowej Contact Center było bardzo wesoło :D
Jaka jest atmosfera pracy ? Czy większość połączeń to faktyczną obsługa podróży czy jakieś reklamacje ?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w eSky.pl SA?
Zobacz opinie na temat firmy eSky.pl SA tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 25.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w eSky.pl SA?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 18, z czego 4 to opinie pozytywne, 11 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy eSky.pl SA?
Kandydaci do pracy w eSky.pl SA napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.