Opinie o Ultimo S.A.
Jak ja się cieszę ze mam już ten (usunięte przez administratora)za sobą. Nie polecam nikomu ani na chwile ani na stałe.
Jestem w szoku czytając te opinie...Zacznę od minusów by dopasować się do tłumu :) a potem przejdę do pozytywów, na których warto się skupić :) -zabójcze tempo połączeń wpadających (PD) ogarnicza komfort pracy znacznie. Prawda, że nie masz nawet czasami czasu napić się pomiędzy połączeniami -jest to korporacja (i mogą wmawiać, że korporacja bez charakteru korpo) - bo widać że jest lekki wyścig szczurów. Szczególnie za pomocą konkursów I teraz pozytywy: - można zarobić. Nie mówię, że to kokosy, zgadzam się, że mogłoby być więcej. ALE. Prawda jest taka, że nie musisz mieć specjalnych umiejętności, kwalifikacji. Zarobisz tu mimo wszystko więcej niż w marketach/gastronomii a praca nie jest ciężka. Może być obciążaja psychicznie (nie wyobrażam sobie pracować na słuchawce dłużej niż 2 lata i szczerze podziwiam osoby, które pracują ta wiele lat - a takich jest sporo!) -ludzie, współpracownicy są pozytywnie nastawieni. Trafiłam do świetnego teamu, który mogę polecić podpisując się rękami i nogami! -dostęp do benefitów (multisport, opieka medyczna, ubezpieczenie) -fotele do masażu, darmowa kawa, automaty z jedzeniem, xbox, piłkarzyki Jeżeli ktoś chce pracować nie powinien mieć problemu z pracą. Wyzwiska ze strony klientów (dłużników) są. Ale trzeba pamiętać, że to tylko świadczy o ich poziomie, kulturze i cwaniactwie. A karma lubi wracać ;) Podsumowując: polecam pracę :)
Nie trzeba. Zazwyczaj bierzemy masarz na fotelu z kawą w ręce, kto się na miejsce nie złapie to idzie na ixboxa. Polecam pracę w Ultimo.
Co do ludzi z niską kultura... Ja mam bardzo wysoka kulturę osobista ale nawet świętego wyprowadzi z równowagi sytuacja która ma miejsce w waszej firmie a raczej tym (usunięte przez administratora)biznesie to jest Firma windykacyjna? Dobry zart jest to firma (usunięte przez administratora)! 1370zl długu (przy splacaniu długu na czas, na raty po 200zl co miesiąc) po pół roku mam 3050zl do oddania,ponieważ pomimo zawarcia ugody naliczane były odsetki oraz odsetki od odsetek, koszta sądowe (bez posiadanej klauzuli) , później koszta za klauzulę itp. Więc niech się pani nie dziwi że na Panią krzyczą jeśli przykłada pani do tego reke
Coś kręcisz. Z tym przyrostem długu bardziej prawdopodobne jest to że firma zakupiła coś jeszcze. Co do ugody jeżeli masz jakieś podpisaną, to niech się (usunięte przez administratora)
Czy w Ultimo nadal są długi mające 10 lat i więcej? Kolega mówił że dzwonili do niego w sprawie jakiegoś długu z 2009 roku i tak dzwonią już od 8 lat, a do sądu nic nie było. Pytam ponieważ chcę aplikować do pracy, ale nie chciałabym wydzwaniać po takich sprawach.
Tylko tytuł egzekucyjny zaopatrzony w klauzulę wykonalności jest skutecznym środkiem egzekucji długu.
po pierwsze to prościej można napisać: tytuł wykonawczy, zamiast tytuł egzekucyjny zaopatrzony w klauzulę wykonalności, po drugie nie ma czegoś takiego jak skuteczny środek egzekucji długu, ponieważ nawet egzekucja komornicza często bywa bezskuteczna.
Zakończona
Nie otrzymałam linku na spotkanie rekrutacyjne, nie odbierali telefonów po 3 telefonie udało mi się doprosić o link na spotkanie rekrutacyjne przez co spoznilam się na spotkanie rekrutacujne dla Pani z rekrutacji to było zabawne. Pani kierownik odrazu mnie nie polubiła śmiała się przez całe spotkanie, dość nieprzyjemy widok. Nie podali stawki ,ponieważ jak twierdzili to indywidualne ustalenie i dzwonią z tą informacją później. Całą rozmowa to było zbywanie mnie. Bardzo nie profesjonalnie.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
W jakich godzinach odbywa się praca? Czy są elastyczne godziny pracy? Są jakieś zmiany? Czy wszyscy pracują w tych samych godzinach?
Dzień dobry. System dwuzmianowy dotyczy pracowników obszaru Contact Center. Pracownicy pracują na zmianie porannej i popołudniowej. Dokładne godziny pracy są ustalane z wyprzedzeniem w grafiku. Oczywiście dopuszczamy pewną elastyczność w ustalaniu godzin pracy, dostosowując się do potrzeb Pracownika, jednak musi to być uzgodnione z Przełożonym oraz zasadami pracy w dziale Contact Center. Wszystkich informacji dotyczących zasad i grafików pracy udzielamy także podczas procesu rekrutacji na którą zapraszamy. Jeżeli pojawią się dodatkowe pytania, zachęcamy do kontaktu pod adresem mailowym: kariera@ultimo.pl
Dzień dobry, wszystkie obszary, oprócz Contact Center, pracują między 8:00 a 17:00. Jednak w obecnej sytuacji pandemii, pracujemy rotacyjnie – częściowo z domu, częściowo z biura, i jesteśmy elastyczni w stosunku do potrzeb pracowników, którzy pracują z domu i muszą opiekować się dziećmi. Wszystko jednak zależy od obszaru w którym się pracuje i specyfiki wykonywanych zadań. Wszystkich informacji udzielamy w procesie rekrutacji, na którą zapraszamy. Wszystkie aktualne ogłoszenia o pracę dostępne są na stronie www.ultimo.pl/kariera
Bardziej angielski biznesowy czy potoczny, podczas rozmowy w Ultimo S.A.?
Dziękujemy za pytanie. W przypadku wykonywania codziennych zadań, wymagamy określonego poziomu języka angielskiego biznesowego. Poziom znajomości języka jest uzależniony od stanowiska na który się aplikuje. Wszystkie informacje o wymaganiach na danym stanowisku zawarte są w ogłoszeniu. W przypadku bardziej szczegółowych pytań zapraszamy do kontaktu poprzez adres: kariera@ultimo.pl.
To fakt , że marne pieniądze, ale ich kultura osobista i brak szacunku jest równa właśnie zarobkom jakie proponują. Ja nie polecam.
Nie warto zawracać sobie nimi głowę.
Nie polecam tej firmy ! Non stop pojawiające się te same ogłoszenia, niskie płace i można by jeszcze wymieniać. Zamiast dać ludziom godne zarobki i mieć stałych pracowników to u nich cały czas rotacja. Kultura niektórych osób w tejże firmie też pozostawia wiele do życzenia. Ja jestem na NIE.
W jakich godzinach odbywa się praca? Czy są elastyczne godziny pracy? Są jakieś zmiany? Czy wszyscy pracują w tych samych godzinach?
Witam, czy wszystkie oferty zamieszczone na stronie Ultimo są aktualne ?
Dzień dobry, tak, wszystkie ogłoszenia na naszej stronie są aktualne. Zapraszamy do udziału w rekrutacji.
Witam Państwa, Czy wszystkie zamieszczone oferty pracy na stronie Ultimo są aktualne ?
Czy Ultimo S.A. praktykuje "luźne piątki"?
@Pytanie Dzień dobry, dziękujemy za pytanie. Tak, mamy luźniejsze piątki, choć na co dzień nie ma u nas sztywnego dress code i nie obowiązuje strój tzw. oficjalny biznesowy (takie dress code jest zarezerwowany na spotkania zewnętrzne). Oczywiście na co dzień ubieramy się stosownie do biura, ale pracownicy mają swobodę w dobraniu stroju. W piątek zwykle jest jeszcze luźniej, jeśli chodzi o sposób ubrania, a w ostatni piątek miesiąca mamy tzw. Funny T-shirt Day. Tego dnia zapraszamy wszystkich pracowników do przyjścia do biura w zabawnym lub ciekawym t-shircie. Jest to forma zabawy, która bardzo przypadła wszystkich do gustu i chętnie w niej uczestniczymy. Pozdrawiamy Zespół Ultimo
Dzień dobry, dziękujemy za pytanie. Tak, mamy luźniejsze piątki, choć na co dzień nie ma u nas sztywnego dress code i nie obowiązuje strój tzw. oficjalny biznesowy (takie dress code jest zarezerwowany na spotkania zewnętrzne). Oczywiście na co dzień ubieramy się stosownie do biura, ale pracownicy mają swobodę w dobraniu stroju. W piątek zwykle jest jeszcze luźniej, jeśli chodzi o sposób ubrania, a w ostatni piątek miesiąca mamy tzw. Funny T-shirt Day. Tego dnia zapraszamy wszystkich pracowników do przyjścia do biura w zabawnym lub ciekawym T-shircie. Jest to forma zabawy, która bardzo przypadła wszystkim do gustu i chętnie w niej uczestniczymy. Pozdrawiamy Zespół Ultimo
@Ultimo , pytanie dotyczące "luźnego Piątku" to dotyczy korporacji, jeśli mówimy o wyjaśnienie dress code i etykiety biznesowej. Państwa firma nie zalicza się do "koorpracji" w Tym przypadku zatem dotyczy to wyjaśnienia czasu pracy w Piątki, czyli czy pracuje się krócej , np. do 15:00? Wynika to z faktu, że firmy praktykują pracę w tygodniu od poniedziałku do czwartku w wymiarze 8, 5 godzin , po to żeby w Piątek skończyć 2 godziny szybciej.
Nie mamy zasad zw. z pracą kilka dni w tygodniu dłużej, by jednego dnia pracować krócej. Obecnie sytuacja i tak jest specyficzna - powoli rozpoczynamy powrót do biura, zmianowo, w systemie "tydzień w biurze, dwa tygodnie na home office". Opracowujemy również nowe zasady związane z poszerzeniem formuły home office, by wdrożyć je po ustabilizowaniu się sytuacji pandemicznej. Pozdrawiamy, Zespół Ultimo
Jestem byłym pracownikiem tej „firmy”. Przygoda moja trwała tam 6 miesięcy. Uważam, ze jest to praca na „przeczekanie”. U mnie wyglądało to następująco : przez pierwsze 3 miesiące, dzwoniłam utrzymanie, wiec nie musiałam się nasłuchiwać za dużo, raczej spokojne rozmowy = Premii praktycznie żadnej. W 4 miesiącu dostałam pozyskanie, po kilku tygodniach miałam dość. Zaczęły się wyzwiska, rozmowy z Grazynami i Januszami ( fakt, zdarzały się wyjątki), zero większych wpłat a na koniec miesiąca wypłata praktycznie sama podstawa.. po 6 miesiącu już mnie tam nie było. Podziwiam i szanuje ludzi, którzy tam pracują latami.. za takie pieniądze.. ULTIMO WSTYD. Jeżeli chodzi o team był ok, lider nastawiony na odzysk ( bo z tego mieli premie). Dla mnie od początku to była praca na chwile i nie brałam pod uwagę pracy na dłużej. Nie przejmowałam się odzyskiem, wiścigiem szczurów w rankingach, urlopami planowanymi w grudniu - na wakacje, bo wiedziałam, ze mnie już tam nie będzie. Do dyspozycji jest kawa, herbata, fotel do masażu i to tyle. Wiec jeżeli ktoś szuka pracy na chwile, to polecam. Jeżeli szukacie pracy na stałe- odradzam. Oczywiście jak nie zrealizujecie celu, nie będzie was w pracy 2 dni w miesiącu, będziecie mieć złe rozmowy- premii ŻADNEJ nie zobaczycie na oczy :) takze co kto lubi. Ja zmieniłam bo uważam, ze to jest wyzysk i polecam każdemu PRACOWNIKOWI. Szukajcie nowej pracy! Świat na Ultimo się nie kończy a wręcz przeciwnie!
W trakcie szkolenia Doradców, pracujemy nad tym, aby byli oni przygotowani na każdy scenariusz związany z obsługą klienta. Dodatkowo po zakończonym szkoleniu Doradca otrzymuje również wsparcie opiekuna/mentora, który, dzieląc się swoim doświadczeniem, pomaga wykorzystać wiedzę w praktyce. Pracownik jest objęty specjalnym programem adaptacji, którego celem jest stałe podnoszenie kompetencji i umiejętności prowadzenia rozmów.
Troszcząc się zarówno o bezpieczeństwo naszych klientów, jak i stale udoskonalając standardy naszych rozmów, wdrożyliśmy narzędzia automatycznie monitorujące 100% prowadzonych przez nas rozmów telefonicznych, jak i prowadzimy odsłuchy manualne wybranych rozmów.
A jeszcze nie tak dawno temu nowi pracownicy byli kierowani do rozmów z klientami po 5 dniach szkolenia :) Co do mentorów/opiekunów to nikt raczej nie będzie się wysilał i dzielił wiedzą z nowymi pracownikami za "prestiż".
gwarantuję, że nie są przygotowani na każdy scenariusz :)
Szkolenia wstępne są kilkutygodniowe, a wsparcie nowych pracowników przez doświadczonych stażem jest u nas standardem i wymaganiem. Pozdrawiamy!
Szkoda ze w departamencie windykacji prawnej matki po urlopach macierzyńskich dostają tzw KOPA????(usunięte przez administratora) Stabilne Ultimo. WSTYD!!!!!!!!!!!!
Rzeczywiście w ostatnim czasie, z jedną z osób, których urlop zbliżał się do końca zawarliśmy porozumienie dot. rozwiązania stosunku pracy. Ze względu na zmiany organizacyjne oraz zmiany procesów nie udało nam się przedstawić tej osobie propozycji stanowiska, które mogłoby być przez nią przyjęte. W tej sytuacji przedstawiliśmy szczególne warunki odejścia, które zostały przez nią zaakceptowane.
Jasne po czym wrzuciliście ogłoszenie na młodszego specjalistę hahaha. Masakra! Nie polecam tej firmy. Płaca bardzo niska! Jak można tak kłamać!!!! Zmiana organizacyjna? Tam są wiecznie zmiany.
Regularnie prowadzimy rekrutacje na inne stanowiska w firmie, natomiast wynagrodzenie lub kompetencje oczekiwane na danym stanowisku nie dla wszystkich potencjalnych kandydatów są odpowiednie. Nie zawsze też osoby, których zmiana organizacyjna dotyka są zainteresowane pozostaniem w firmie na innym stanowisku. Zawsze jednak, w przypadku podjęcia decyzji o likwidacji stanowiska lub przy innego rodzaju zmianach organizacyjnych mających wpływ na pracowników, oferujemy szczególne warunki odejścia. Jeśli chodzi o wynagrodzenie, to chcielibyśmy zwrócić uwagę na fakt, że na stanowiskach, na których nie oczekujemy żadnego doświadczenia oraz inwestujemy w szerokie szkolenia i wdrożenia pracownika w Contact Center, proponujemy na początek wynagrodzenie od 3100 zł + 500 zł brutto gwarantowanej premii na okresie próbnym.
Nie kłamcie, bo premia nie jest gwarantem, wystarczy powyżej dwóch dni nieobecności nie zaplanowanej, a premii pracownik nie dostaje
Dziękujemy za podzielenie się z nami Twoimi uwagami dotyczącymi systemu premiowego. Zgodnie z wcześniejszą naszą odpowiedzią faktycznie w pierwszym okresie zatrudnienia gwarantujemy premię w wysokości nie mniejszej niż 500 PLN. Ponieważ premia jest formą docenienia za wykonaną pracę, jej wysokość jest powiązana z faktem wykonywania pracy zgodnie z zaplanowanemu harmonogramem. W przypadku nieobecności nieplanowanej wysokość wypłacanej premii jest naliczana proporcjonalnie do okresu świadczenia pracy. Nie jest zatem prawdą informacja, że w przypadku nieobecności nieplanowanej dłuższej niż dwa dni nie otrzymuje się gwarantowanej premii. Pozdrawiamy, Zespół Ultimo
aha, fajnie! pracownik zrobi target w 100%, nawet mimo że grypa powali go do łóżka na 2 tygodnie - a dostanie tylko połowę premii bowiem będzie ukarany za to że ośmielił się zachorować. brawo ultimo!
Na premię pracowników wpływa wiele czynników - nie tylko osiąganie zakładanych targetów. Nasi Pracownicy mają wiedzę co wpływa na jej wysokość. Pozdrawiamy, Zespół Ultimo.
Niezleznie kiedy tu wejdę zawsze negatywne opinie o tej firmie. Słabo słabo słabo!
Dostał ktoś PIT-11, kto zakończył współpracę w 2019 roku?
Czy organizowane są wyjazdy, imprezy, spotkania integracyjne w Ultimo S.A.?
W Ultimo wspólnie tworzymy dobrą atmosferę pracy i wdrażamy takie elementy, które doceniane są przez naszych pracowników. Organizujemy imprezy firmowe z atrakcjami dla pracowników i mamy dedykowane inicjatywy zw. z zespołowymi wyjściami integracyjnymi, czy świętowaniem dużych i małych sukcesów. Pracownicy mogą wygrać ciekawe nagrody w licznych konkursach tematycznych – związanych z aktualnymi wydarzeniami firmowymi czy dla chcących realizować się kreatywnie np. konkursy związane z akcją Movember, konkurs o odpowiedzialności, konkursy związane z ekologią czy podróżowaniem. Poza tym pracownicy mogą brać udział w wielu tematycznych warsztatach organizowanych specjalnie dla nich, dotyczących różnej tematyki, np.: profilaktyki zdrowia, samorozwoju, podróży, sportu itp. Mamy w Ultimo swój wewnętrzny kanał komunikacji – B2Gether, który działa podobnie jak Facebook. Jest to nasze wewnętrzne „centrum informacji” o wydarzeniach w firmie, a także miejsce rozrywki i komunikacji między pracownikami. Powstaje tu wiele ciekawych oddolnych inicjatyw pracowniczych, wymiana porad i wskazówek, a także miejsce gdzie pracownicy wspólnie mogą sobie organizować czas - stąd też mamy w firmie grupy „Gramy w gry” czy „Kooperatywa rodzicielska”. Ultimo jako członek międzynarodowej grupy B2Holding, umożliwia również pracownikom branie udziału w ciekawych, międzynarodowych projektach i związanych z nimi wyjazdach, także w ramach programu FuPo, czyli Future Potentials. Do tego mamy nowoczesne biuro, zlokalizowane w centrum miasta, w którym znajduje się wiele miejsc do wspólnych spotkań - chillouty, pokoje gier, z konsolami, piłkarzykami. Zespół Ultimo
(usunięte przez administratora)powinni zwolnić i to dyscyplinarnie. Jak ktoś postawiony wyżej niż pracownik CC jest nastawiony dobrze do pracownika, to wylatuje. Bo dla niej pracownicy to roboty, liczy się tylko hajs. Smutne to, nie da się tam długo wytrzymać. Jako zwykły konsultant odczuwam niepokój i uważam, że nie jest to osoba odpowiednia do zarządzania ludźmi. Kiedyś ona też była konsultantem i była inna, trochę jej odbiło po zostaniu liderem, ale od kiedy jest headem, jest masakra. Oby ktoś przejrzał na oczy i szybko ją zwolnił.
Od dawna wiadomo, że w tej firmie nie lubi się ludzi myślących, profesjonalistów z pasja i dbających o wynik. (usunięte przez administratora)zostanie doceniony przez nowego pracodawcę, a my zostaliśmy w bagnie pod nadzorem niekompetentnej Pani (usunięte przez administratora).
Jest nawet jeden taki (usunięte przez administratora)
Przez takich (usunięte przez administratora) wylatują ludzie kompetentni, drama nastała
Dobry mi nadzór, pokazała się z obwieszczeniem nowiny, a później zaginęła w akcji na papierosie...
Nawet nie trzeba pisać z nazwiska. Takie akcje to u niej standard. Cytując klasyka praca fajna tylko ludzie to *****
przepraszam bardzo...samodzielne stanowisko pracy? Jeśli można tak nazwać stanowisko, gdzie:system wrzuca ci sprawy na jakich masz rozmawiać i gdzie nie masz czasu by zapoznać się ze sprawą - nie ty wybierasz tylko system. Masz scenariusz rozmowy gdzie masz mówić to, co napisane. Gdzie jesteś ograniczany z każdej strony...a tak zwane PD czyli rozmowy wybierane przez system, bombardują cię. Jesteś pionkiem pod skrupulatną kontrolą przełożonych. Masz wykonywać telefony - nie myśleć. ŻADNE SAMODZIELNE STANOWISKO PRACY!! Nie ośmieszajcie się !! Pani w sklepie spożywczym ma bardziej samodzielne stanowisko niż negocjator lub konsultant, jak kto woli.
Pracowałam kilka miesięcy i się nie opłaca. Praca bardzo ciężka za przeciętne pieniądze. Obecnie na wrocławskim rynku pracy można znaleźć wiele lepszych miejsc pracy nawet w tej samej branży. Z tego co zaobserwowałam, to tracą najbardziej zdolnych i ambitnych ludzi. Firmy to nie interesuje, bo wszystko jest zautomatyzowane i przestają chyba byc potrzebni. Ja sie wiele nie zdążyłam nauczyć, a wiedzy mimo wszystko potrzeba do takiej skutecznej i profesjonalnej obsługi windykacyjnej bardzo dużo. Najgorsze jest chyba ta fałszywość, jak każą promować ich platformę internetową do spłaty i mówią, że to w interesie pracowników. Część ludzi w to wierzy i rywalizują w jakiś konkursach o śmieszne nagrody. W pewnym momencie pracownicy mogli wygrywać jakieś noże, plecaki, gry komputerowe i płyty z filmami... Poważnie raczej pracowników na słuchawce tam nie traktują.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Ultimo S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Ultimo S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 51.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Ultimo S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 17, z czego 2 to opinie pozytywne, 8 to opinie negatywne, a 7 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Ultimo S.A.?
Kandydaci do pracy w Ultimo S.A. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.