Opinie o EkoNorm Sp. z o.o. w Katowice

Poniżej zobaczysz opinie byłych oraz obecnych pracowników o firmie EkoNorm Sp. z o.o.. Znajdziesz poniżej też opinie kandydatów do pracy w firmie EkoNorm Sp. z o.o. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Prowadzenie badań i analiz technicznych dla firm

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o EkoNorm Sp. z o.o. w Katowice

Pytanie
 Pytanie

Jakie godziny pracy obowiązują w EkoNorm Sp. z o.o.?

Pracownik
@Iza

Dzień dobry. Od 7-go kwietnia te sprawy rozstrzygnęła za nas wszystkich nowelizacja Ustawy Kodeks Pracy. Jesteśmy na etapie uzgadniania Regulaminu określającego zasady pracy zdalnej. Twoje pytanie dotyczy opcji uwzględnionej przepisami, czyli pracy zdalnej okazjonalnej. W praktyce wspomniana nowelizacja nie wprowadza niczego szczególnie nowego w naszej organizacji, a jedynie formalizuje to zagadnienie. Na co dzień występują wszystkie opcje opisane przepisami: praca zdalna stała, hybrydowa, a w uzasadnionych przypadkach - okazjonalna. Więc odpowiadając na zakończenie najkrócej jak jest to możliwe - tak, jest możliwe uzyskanie zgody na pracę zdalną okazjonalną, po złożeniu właściwego wniosku i uzasadnienia.

Olga Nowy wpis
Kandydat
 Pytanie

Jakie benefity zapewnia EkoNorm Sp. z o.o.?

Nowy wpis
Pracownik
@Olga

Dzień dobry, System benefitów, czyli jak rozumiem elementów wynagradzania pracowników poza wynagrodzeniem podstawowym, obejmuje przede wszystkim wypracowany w poszczególnych działach kwartalny system premiowy. Uznajemy, że najlepszym decydentem, na co mają być przeznaczone dodatkowe środki generowane przez zespół i tym samym firmę, jest sam pracownik. System jest przejrzysty i przewidywalny. Poza tym występują takie elementy jak: - fundusz socjalny, w tym dofinansowanie do urlopów (tzw. wczasy pod gruszą), - pełne finansowanie szkoleń, o które wnioskuje pracownik, - elastyczny czas pracy, - możliwość przyprowadzenia dziecka do pracy w sytuacji losowej.

Damian Nowy wpis
Inne

Rozumiem takie wymagania, jak wykształcenie kierunkowe, czy umiejętność obsługi komputera, ale co ze znajomością podstawowych technik analitycznych? Na ile, to ostatnie kryterium decyduje, ile bym zarobił, jako Laborant w Pracowni Analiz Instrumentalnych? Z ogłoszenia nie wynika, co decyduje o faktycznej wysokości pensji, ani w jakim zakresie można się na tym polu dogadywać.

Nowy wpis
Pracownik
@Damian

Panie Damianie, Aktualnie proces rekrutacyjny dzielimy na 4 etapy: 1. Wstępna klasyfikacja wniosków na podstawie analizy informacji załączonych do zgłoszenia, w tym tak podstawowych jak: doświadczenie, znajomość technik analitycznych realizowanych w naszym laboratorium, a także widełki oczekiwań finansowych, potencjalny czas oczekiwania na dołączenie do naszego zespołu, 2. Telefoniczne zaproszenie do udziału w spotkaniu w siedzibie naszej firmy i gotowość do takowego ze strony osoby aplikującej, z naszych doświadczeń wynika, że złożenie aplikacji przez portal o gotowość do odbycia do spotkania to nie zawsze to samo :) 3. Spotkanie, zwykle około godzinne, któremu poświęcamy sporo uwagi na szczegółową prezentację miejsca pracy, jej charakteru, zagadnień organizacyjnych, ustalenia finansowe, ale też na poznanie kandydatury, jej oczekiwań, umiejętności, 4. Analiza porównawcza kandydatur i końcowe podjęcie decyzji. Taka procedura zapewnia, iż wszyscy uczestnicy procesu mają okazję na wzajemne poznanie i podjęcie świadomych decyzji, które są wymagane dla tak ważkiej sprawy jak ewentualna zmiana pracy.

Pytanie
 Pytanie

Czy EkoNorm Sp. z o.o. zapewnia kartę multisportu?

Pytanie
 Pytanie

Wiecie może, czy w EkoNorm Sp. z o.o. szukają chętnych na staż?

Pracownik
@Pytanie

Dzień dobry, Niestety, z uwagi na obecne, znacząco większe obciążenie Zespołów realizacją bieżących projektów we wszystkich działach, w tym sezonie letnim podjęliśmy decyzję o nieprzystępowaniu do programów stażowych. Po prostu nie jesteśmy w stanie poświęcić czasu stażystom. Jeśli sytuacja ulegnie zmianie, przedstawimy stosowną informację na naszej stronie www.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak przebiegła Twoja rozmowa kwalifikacyjna w firmie EkoNorm Sp. z o.o.? Napisz o swoich odczuciach ze spotkania. Czy coś Cię zaskoczyło w oferowanych warunkach współpracy? Opowiedz nam o tym.
logo firmy Specjalista ds Wsparcia Sprzedaży
Gdańsk
Sunsol Sp. z o.o.
(32 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Serwisant rowerowy
Warszawa
Kross S.A.
(836 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Account Manager
Warszawa
IQFM Sp. z o.o.
(179 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Dział Ogród -Sprzedawca
Wodzisław Śląski
Ruta Sp. z o.o.
(8 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Pytanie
 Pytanie

Jakie godziny pracy obowiązują w EkoNorm Sp. z o.o.?

Pracownik
@Pytanie

Dzień dobry, W firmie obowiązuje elastyczny czas pracy. Mamy wśród nas skowronki, startujące o 5 (nie żartuję), ale mamy również pracowników, dla których dobry czas na rozpoczęcie działań służbowych to godz. 10:00. Ale szczyt krzywej Gaussa oscyluje wokół 7:00. Przy realizacjach teamowych/delegacyjnych trzeba się dostosować do rytmu zespołu.

Olga
Inne
@MŻ

Chciałabym zapytać o jedną rzecz. Ten elastyczny grafik trzeba wcześniej planować czy po prostu o której się człowiek pojawi w biurze to tak pracuje?

Pracownik
@Olga

Dzień dobry. Swoboda jeśli chodzi o czas startu zależy od działu, w którym się pracuje, a także od stopnia samodzielności w realizacji powierzonych obowiązków. I tak na przykład w dziale monitoringu prace wykonywane są zawsze w zespołach minimum dwuosobowych, co wynika z charakteru projektów i względów bezpieczeństwa. Tym samym ustalenia dotyczące rozpoczęcia działań w danym dniu ustalane są na poziomie team leaderów. Nie było dobrze, gdyby spakowany na wyjazd zespół czekał, kiedy pojawi się ostatnia osoba.. W działach konsultingowych swoboda w tym względzie jest na pewno większa, zwłaszcza na samodzielnych stanowiskach. Tam gdzie potrzebne jest szkolenie lub wsparcie merytoryczne, również lepiej jest, by w jak największym stopniu wykorzystać czas pobytu zwierzchnika w pracy i tym samym z nim najlepiej ustalać rytm dnia. Ale podejście jest generalnie zdroworozsądkowe :) Nie wiem, czy właściwie odpowiedziałem na zadane pytanie, ale jeśli mi się to nie udało, proszę o dodatkowe pytanie "naprowadzające" Pozdrawiam. MŻ

Iza
Inne
@MŻ

I jeszcze co do tej elastyczności. Czy w sporadycznych, nagłych sytuacjach można wziąć pracę zdalną np. na kilka dni? Nie chodzi mi o hybrydową prace, ale np. jak ktoś czuje się na tyle źle, że nie może iśc do pracy, ale na tyle dobrze by pracować z domu? Jest na to szansa?

Pracownik
@Iza

Dzień dobry. Od 7-go kwietnia te sprawy rozstrzygnęła za nas wszystkich nowelizacja Ustawy Kodeks Pracy. Jesteśmy na etapie uzgadniania Regulaminu określającego zasady pracy zdalnej. Twoje pytanie dotyczy opcji uwzględnionej przepisami, czyli pracy zdalnej okazjonalnej. W praktyce wspomniana nowelizacja nie wprowadza niczego szczególnie nowego w naszej organizacji, a jedynie formalizuje to zagadnienie. Na co dzień występują wszystkie opcje opisane przepisami: praca zdalna stała, hybrydowa, a w uzasadnionych przypadkach - okazjonalna. Więc odpowiadając na zakończenie najkrócej jak jest to możliwe - tak, jest możliwe uzyskanie zgody na pracę zdalną okazjonalną, po złożeniu właściwego wniosku i uzasadnienia.

Baranek
Pracownik

Lata lecą, a w firmie nic się nie zmienia. Szefostwo ciągle niekompetentne. Każdy mądrzejszy, który się zatrudni zaraz ucieka. Święte krowy przyklejone do (usunięte przez administratora), a Ty na nie pracuj

Pracownik
 Pytanie
@Baranek

Dzień dobry, Dziękujemy za tą opinię. Choć przyznać należy, i nie jest to tylko nasze zdanie, że jej stosunkowo niski poziom merytoryczności nie pozwala zbytnio znaleźć wskazań do ewentualnej poprawy, a szkoda. Kilka wcześniejszych wpisów, które pojawiły się na tym portalu spełniło bardzo pozytywną rolę i pewne rozwiązania mogliśmy w organizacji wdrożyć i usprawnić. Bo przecież ciągła poprawa to proces nieustający. Na szczęście zarządy firm i ich kompetencje podlegają głównie ocenie: rynku, audytorów, stanu finansów zarządzanego podmiotu, pozycji w branży. I w tym miejscu musimy przyznać, że liczby i ich trendy, a nie emocjonalne wpisy na szanownym portalu, świadczą niezgorzej o poczynaniach nie tylko Zarządu, ale przede wszystkim całego naszego Zespołu. Szczególnie jeśli weźmiemy pod uwagę dość trudne, obecne czasy. Nie oceniamy, ale zawsze szanujemy decyzję naszych pracowników o zmianie czy to branży czy miejsca pracy. I to prawda, że sporo z tych osób osiąga dalsze sukcesy zawodowe, z czego bardzo się cieszymy. Mamy w tym gronie zarówno kilku właścicieli firm jak i samodzielnych specjalistów w zakładach przemysłowych czy jednostkach badawczo-naukowych. Co więcej, utrzymujemy z wieloma z tych osób dobre relacje na płaszczyźnie zawodowej. Czy to nie powód do pewnej dumy, że zebrane w naszej firmie doświadczenia mogły znaleźć wykorzystanie w innym miejscu i być kolejnym etapem w rozwoju zawodowym? Uważamy że tak :) Powiemy więcej, kilka osób po zebraniu takowych wróciło do naszej firmy i ją wzmocniło. Nie brzmi najlepiej epitet, jakim obdarzeni zostali koledzy z pracy. Ale to o tyle dziwne, że nie mamy problemów z wzajemną komunikacją i relacjami. Może należałoby podejść i porozmawiać? Zawsze bardzo do tego zachęcamy. A może, skoro jest tak niedobrze w naszym gronie, to lepszym rozwiązaniem byłoby założenie własnej działalności? Kilka kroków i już. Taki ładunek emocji, kumulacja dobrych rad, miks i gejzer wiedzy merytorycznej i zarządczej mógłby sprawić, że pojawiłaby się na rynku nowa konkurencyjna siła, prezentująca swe przewagi we wszystkich jego aspektach? Toż to przepis na gotowy sukces! Przyznaję, że jest to tylko nieco trudniejsze od dokonywania anonimowych wpisów w internecie, ale sądzimy, że tak ambicji jak i wiedzy menadżerskiej powinno na dobry start w zupełności wystarczyć. I wtedy będziemy pierwszymi którzy pogratulują tej żywiołowej decyzji. Choć może się okazać, że nie jest to aż tak proste.. Wszystkie opcje w wolnorynkowym świecie leżą na stole. The sky is the limit..

Paweł
Były pracownik

Nie refundują wcześniej uzgodnionej kwoty za okulary do pracy przy komputerze

GO
Pracownik
@Paweł

Dzień dobry. W naszej firmie zasady zwrotu wydatków poniesionych na zakup okularów korekcyjnych zostały przyjęte przed kilkunastu laty i nie uległy zmianie. Nie były i nie są prowadzone żadne indywidualne uzgodnienia w tym zakresie. W razie dodatkowych pytań proszę o bezpośredni kontakt. Pozdrawiam

Ewelina
Inne
@Paweł

Taka refundacja byłaby fajna, ja też noszę okulary. Próbowałeś to zgłosić jakoś? Oprócz tego jakie macie benefity, socjal? Znajdą się jeszcze jakieś dodatki?

Karolina
Inne

Nie wiecie przypadkiem czy aktualna jest jeszcze oferta pracy na asystenta projektanta, która wisi na stronie firmy? Jakich zarobków można się spodziewać na tym stanowisku? Piszą, że jest umowa o pracę - po jakim czas można mieć już na czas nieokreślony?

Pracodawca
@Karolina

Dzień dobry, Proszę złożyć aplikację na adres rekrutacja@ekonorm.pl Zostanie przedstawione kierownikowi danego działu. Jeśli znajdzie zainteresowanie, skontaktujemy się z Panią w celu ustalenia terminu spotkania. Zakładając jego pozytywny przebieg, efektem spotkania byłoby m.in. zaproponowanie warunków zatrudnienia, adekwatnych przede wszystkim od posiadanego doświadczenia i wiedzy merytorycznej.

Kamila
Inne
@MŻ

Można prosić o podanie chociaż widełek stanowiskowych? Albo jeśli widnieją gdzieś w sieci to chociaż o namiary. Jest możliwość pracy zdalnej? Jeszcze tak przy okazji spytam.

BezZnaczenia
Pracownik
@Kamila

Z widełek to Cię będą rozliczać a stawek i tak się nie dowiesz...

Pracownik
@Kamila

Dzień dobry, Dziękujemy za ponowne zainteresowanie systemem wynagrodzeń w naszej formie. Informacje, które zostały przekazane w styczniu, nie straciły na swej aktualności. Nie prezentujemy danych o wynagrodzeniach w sieci. Wprawdzie BezZnaczenia przedstawił pewne novum w tym wątku, ale mogę sobie wyobrazić, iż nie wnosi ono, jak to często bywa w anonimowych postach, odpowiedzi na zadane pytanie. Warunki startowe wynagrodzenia określane są w ramach rozmowy kwalifikacyjnej, i jeśli odpowiadają one obydwu stronom, znajdują swoje odzwierciedlenie w umowie o pracę. Jak wcześniej wspomniałem - zależą w głównej mierze od kandydata, jego cech, umiejętności i doświadczenia. Dalsza ścieżka jest już potrzebą zachowania równowagi pomiędzy przyszłymi, co naturalne - zwiększającymi się wymaganiami pracownika, jego kompetencji i wynikającej z nich wydajności, możliwościami nas jako pracodawcy oraz sytuacji rynkowej w otoczeniu zewnętrznym: zarówno u naszych Klientów jak i firm konkurencyjnych. Drugą składową są dodatki funkcyjne, związane z pełnieniem funkcji istotnych dla organizacji. Dotyczą kierowników, team leaderów, osób odpowiedzialnych za jakość itd. Trzecią składową wynagrodzenia jest premia. Jej warunki są określone poprzez algorytmy znane i uzgodnione w poszczególnych zespołach. Te zależą od wyników uzyskanych w kwartalnych okresach rozliczeniowych. Zdaję sobie sprawę, że nie do końca odpowiedziałem na intrygujące pytanie o spodziewanym wynagrodzeniu, ale proszę mi wierzyć - na rozmowie kwalifikacyjnej, której poświęcamy zwykle sporo czasu, jest zarezerwowany jej fragment na rozmowę "o tych sprawach". I to one są najczęściej, po części dotyczącej prezentacji obu stron - podstawą do podjęcia decyzji o tym, czy spotkanie będzie początkiem dalszej współpracy. Stąd zachęcam do śledzenia ogłoszeń rekrutacyjnych, aplikowania, i - jeśli do tego dojdzie - jak najlepszego zaprezentowania swojej kandydatury. Wszyscy pracownicy naszej firmy przeszli tą ścieżkę.

Solenizant
Były pracownik

Dzień dobry, że tak pozwolę sobie zacząć, pomimo tego, że żaden dzień w EkoNormie nie jest dobry, nawet jeśli jesteś na urlopie. Jestem byłym pracownikiem wyżej wymienionej firmy i pozwolę sobie napisać kilka ciepłych słów. (usunięte przez administratora) 1. Ciągłe czepianie się Pana (usunięte przez administratora) o różne mało istotne rzeczy, olewając przy tym ważne sprawy firmy. 2. Robienie ciągłych statystyk kto ile był na opiece czy L4, po czym wysyłanie to pracownikom z groźbami o zabraniu premii. 3. Praca kierownictwa, które ciągle zapomina informować pracowników o istotnych rzeczach związanych z pomiarami, a czasem nawet o samych pomiarach. 4. Laboratorium z kierowniczką o (usunięte przez administratora) i jej skokach nastroju. Nowe młode laborantki notorycznie robią pomyłki w zamówieniach lub partaczą analizy próbek. 5. Wynagrodzenie to kpina. Ciągłe obietnice podwyżek, które wynoszą (usunięte przez administratora) i to po ponad roku upominania się, a niektórzy nie dostają wcale pomimo inflacji. O premii to nawet lepiej się nie wypowiadać, bo są to śmieszne pieniądze, a Pan (usunięte przez administratora) tłumaczy to tym, że pracownicy nie pracują i są słabe wyniki teamów. 6. Obrażanie się Pana (usunięte przez administratora) na każdego kto pójdzie na L4 lub opiekę, bo się pieniążki nie zgadzają. (usunięte przez administratora) 8. Tak wysokie ego jednego z pracowników, że sufit przebija. Wykorzystywanie pracowników do zadań, za które sam jest odpowiedzialny i które przez długi czas są olewane, przez co jest tego ogrom, a potem przypisywanie sobie wszystkich zasług i wynajdywanie kolejnych problemów, do których można się przyczepić. 9. Dobra atmosfera w firmie upadła już parę lat temu, bo zaczęło się szczucie pracowników. Każdy miał harować, a każda, nawet najmniejsza przerwa była wytykana. 10. Kierownik nie wykonuje swojej pracy rzetelnie. Trzeba się go prosić nawet tydzień, żeby zrobił zwykłą ofertę, a gotowe sprawozdania do podpisu leżą u niego nawet ponad tydzień kiedy klientowi zależy bardzo na czasie. 11. Dział handlowy wiecznie robi pomyłki w ofertach i nie wiadomo co na danym zakładzie zrobić i co pobrać. Ciągłe odsyłanie na linii handlowy-kierownik. 12. Obrażanie, (usunięte przez administratora)i obgadywanie pracowników za plecami, po czym wielki szok i obraza gdy ktoś się zwalnia, a do tego robienie mu pod górkę z tego powodu i niewypłacanie należytej premii po odejściu. 13. Tutaj zostawiam miejsce wolne dla wszystkich, którzy mieli jakąkolwiek styczność z tym (usunięte przez administratora) żeby dopowiedzieli swoje zdanie. Podsumowując, polecam firmę ponieważ można z niej bardzo dużo wynieść. Oprócz depresji i problemów psychicznych można znienawidzić ludzi i pracę w tej branży. Dlatego obecnym pracownikom polecam zmianę zawodu, jest dużo lepiej i nie przywołuje to koszmarów związanych z EkoNormem. PS. Jak na początku wspomniałem, miało być parę ciepłych słów. Tak więc: ogień, słońce, plaża, lato. Dziękuję.

~załoga EkoNorm
Pracownik
@Solenizant

Życzymy sukcesów na cały przyszły rok, zdrowych i gorących Świąt i jeszcze więcej zadowolenia z życia wśród nowych wyzwań. A my wszyscy będziemy sobie musieli razem ze sobą jakoś poradzić.

~koledzy
Pracownik
 Pytanie
@Solenizant

Może jeśli ci się wszystko nie nie podobało, kierownictwo i kumple /koleżanki z pracy, to przemyśl - może to jednak z tobą było coś nie tak? Może brak premii i podwyżki był skutkiem twojej słabej frekwencji? Słabych wyników? Wożenia się na innych? Warto sobie najpierw przemyśleć sprawy nieco z boku, z dystansu, żeby potem wbijać anonimowe posty na dzień przed świętami.. Jak już już wrócisz z ciepłych krajów - ochłoń :) Pozdrówka

BezZnaczenia
Pracownik
@Solenizant

Witam, Skoro już nie pracujesz i piszesz co Ci nie "odpowiadało" w pracując w tej firmie, to miej też na uwadze kolegów / koleżanki którzy nie zaszli Ci za skórę i przemyśl kolejny wpis...Złote słowa... Pomyśl zanim coś powiesz / napiszesz. DoSiego i powodzenia.

1
Nick
Pracownik
@~załoga EkoNorm

Poradzić poprzez, wypalanie pracowników, dokręcając śrubę.

Danuta
Inne
@Nick

jak sobie wyobrażasz teraz, żeby jeszcze tę wspomnianą śrubę dokręcili? Są tu jakieś konkretne plany na ten rok, że tak piszesz?

Pracownik
@Danuta

Zasadą funkcjonującą od wielu lat w firmie EkoNorm jest to, że pracownik sam określa sobie tempo własnej pracy i własną wydajność. W firmie nie ma kamer, 60% pracowników konsultingu spędza czas służbowy w trybie home office lub w siedzibie klienta, realizując proces outsourcingowy. Oczywiście bez żadnego fizycznego nadzoru ze strony firmy. To samo tyczy się pracowników działu monitoringu, którzy z definicji – wynika to z typu realizowanych usług - 65% czasu spędzają poza siedzibą firmy, w samochodzie, na instalacji u Klienta. Tym samym, jedynym sposobem oceny pracy jest jej rzeczywista efektywność, a nie pilnowanie co kto robi i czym się w danej chwili zajmuje. Byłoby to po prostu fizycznie niemożliwe. Zarząd nigdy nie dokonał kontroli rzetelności pracy w domu, zasadności L4 czy opieki. To nie jest filozofia pracy naszej firmy. Efektywność narzuca sobie sam pracownik. I to czasem może być rzeczywiście trudne. Tyle pokus krąży wokół :) Cieszymy się, że większość naszego zespołu jest bardzo dojrzała i dobrze radzi sobie w dbałości o nadzór samego siebie. To olbrzymia wartość dla firmy, ale w szczególności dla jej Klientów. Ocenę stwierdzenia o „dokręcaniu śruby” pozostawiam bez komentarza – każdy może sobie jej dokonać - samodzielnie.

Piotr
Były pracownik

Witam, jestem byłym pracownikiem tej firmy. Decyzję o rezygnacji z pracy podjąłem na podstawie wielu czynników, które rzetelnie postaram się Państwu przedstawić. 1. Kwestie finansowe, zupełnie co innego zostaje podane podczas rozmowy kwalifikacyjnej, a z czym innym spotykamy się na miejscu. Wszystkie nadgodziny i diety za delegacje wypłacane są "pod stołem". Co do premii, faktycznie jest, ale zasady jej przyznawania i okres rozliczania to jakaś kpina. Nikt nie wie kiedy, za jakie kwartały i czy w ogóle coś dostanie. Ja również jak inni pracownicy musiałem o swoją premię walczyć. Rozliczenie było przesuwane tyle razy, że nastąpiło już po tym jak się zwolniłem, lecz za okres w którym pracowałem. Po czasie zastanawiam się, czy to nie był umyślny ruch ze strony MŻ. 2. Rotacja pracowników. W tej firmie pracownik nie jest warty nic, każdego można zastąpić i Pan MŻ nie stara się tego ukrywać. Każda chęć rozwoju zawodowego czy zwiększenia poziomu zarobków duszona jest w zarodku. 3. Zachowanie osób z zarządu i kierownictwa. Pan MŻ, który tak pieczołowicie odpisuje na wszystkie wiadomości na co dzień zachowuje się jak pajac. Jest osobą nieprofesjonalną która jednego dnia podskakuje jak nastolatek, a drugiego potrafi się obrazić, nie odzywać do pracownika a nawet go obrażać przy innych osobach. Druga za nim jest kierownik laboratorium, Pani Aleksandra. Pani która wszystkie swoje problemy osobiste odbija na pracownikach na przemian krzycząc, płacząc lub ignorując pracowników. Zdarza się tak zawsze o ile pojawia się w miejscu pracy. Reszta kierownictwa ok, lecz mało decyzyjna. Wszyscy się pod stronniczym butem MŻ Ogólnie polecam każdemu przyjść tam do pracy na okres próbny, tak, żeby potem mieć już rozeznanie jakich firm, a przede wszystkim ludzi unikać.

Pracodawca
@Piotr

Dzień dobry, nie pierwszy raz przychodzi mi odnieść się na tej platformie do opinii, jak mniemam z kontekstu, byłego już pracownika laboratorium EkoNorm. I jak to zwykle bywa, sięgam do faktów, nie zaś anonimowych, emocjonalnych stwierdzeń. Anonimowych, gdyż nasze archiwa nie odnotowują imienia Piotr w strukturze EkoNorm Sp. z o.o. Niemniej bardzo dziękuję Autorowi za treść anonsu, gdyż napędza nas do jeszcze lepszej pracy i ciągłej poprawy funkcjonowania firmy. Ad 1. Nie jest prawdą, że warunki ustalone w ramach rozmowy kwalifikacyjnej są inne niż w umowie o pracę. To, że w naszej firmie nie obowiązują inne systemy niż umowa o pracę, pisałem już tutaj kilka razy, więc trudno wyobrazić sobie sytuację, że kandydat do pracy podpisze kontrakt na odmiennych niż uzgodnione warunkach. Każdego z naszych zatrudnionych pracowników, który spotkał się z taką sytuacją i czyta te słowa, proszę o bezpośredni kontakt ze mną, choć wiem, że taka sytuacja po prostu nie ma miejsca. Nie jest prawdą, że należności w stosunku do pracowników, w tym diety czy premie wypłacane są „pod stołem”. Należności te realizowane są przelewem, z jednoczesnym uregulowaniem koniecznych danin państwowych. Prawdą jest, że funkcjonujący system premiowy był niedoskonały, szczególną bolączką był zbyt długi okres naliczenia premii, sięgający kilku miesięcy po danym okresie rozliczeniowym. Pisałem już o tym w jednym z poprzednich postów. Gubił się tym samym efekt motywacyjny całego systemu premiowania. Wdrożyliśmy zmiany limitujące okres wyznaczania premii do 1-go miesiąca po kwartale oraz mechanizm decydowania o podziale premii wśród członków zespołów przez leaderów. Nie jest prawdą, że zwolnienie się pracownika wpływa na fakt wypłacenia premii. Jeżeli pracownik w okresie zatrudnienia, będącym jednocześnie okresem rozliczeniowym, osiągnął wyniki monitorowane przez system rozliczeniowy, wyliczona premia jest przelewana na konto, mimo że w momencie tegoż nie jest już pracownikiem firmy. Jeśli nie została wypłacona premia, to tylko z powodu, iż osiągnięty wynik przez pracownika, generowany przez system, był poniżej wartości nominalnej – okresu rozliczeniowego pomnożonego przez stawkę dzienną. Premię traktujemy jako nagrodę za dobrą pracę, nie zaś dodatek do pensji - jest to zasada generalna, stosowana zarówno do aktualnych pracowników, jak i tych, którzy odeszli z firmy.

Pracodawca
@Piotr

Dzień dobry, nie pierwszy raz przychodzi mi odnieść się na tej platformie do opinii, jak mniemam z kontekstu, byłego już pracownika laboratorium EkoNorm. I jak to zwykle bywa, sięgam do faktów, nie zaś anonimowych, emocjonalnych stwierdzeń. Anonimowych, gdyż nasze archiwa nie odnotowują imienia Piotr w strukturze EkoNorm Sp. z o.o. Niemniej bardzo dziękuję Autorowi za treść anonsu, gdyż napędza nas do jeszcze lepszej pracy i ciągłej poprawy funkcjonowania firmy. Ad 1. Nie jest prawdą, że warunki ustalone w ramach rozmowy kwalifikacyjnej są inne niż w umowie o pracę. To, że w naszej firmie nie obowiązują inne systemy niż umowa o pracę, pisałem już tutaj kilka razy, więc trudno wyobrazić sobie sytuację, że kandydat do pracy podpisze kontrakt na odmiennych niż uzgodnione warunkach. Każdego z naszych zatrudnionych pracowników, który spotkał się z taką sytuacją i czyta te słowa, proszę o bezpośredni kontakt ze mną, choć wiem, że taka sytuacja po prostu nie ma miejsca. Nie jest prawdą, że należności w stosunku do pracowników, w tym diety czy premie wypłacane są „pod stołem”. Należności te realizowane są przelewem, z jednoczesnym uregulowaniem koniecznych danin państwowych. Prawdą jest, że funkcjonujący system premiowy był niedoskonały, szczególną bolączką był zbyt długi okres naliczenia premii, sięgający kilku miesięcy po danym okresie rozliczeniowym. Pisałem już o tym w jednym z poprzednich postów. Gubił się tym samym efekt motywacyjny całego systemu premiowania. Wdrożyliśmy zmiany limitujące okres wyznaczania premii do 1-go miesiąca po kwartale oraz mechanizm decydowania o podziale premii wśród członków zespołów przez leaderów. Nie jest prawdą, że zwolnienie się pracownika wpływa na fakt wypłacenia premii. Jeżeli pracownik w okresie zatrudnienia, będącym jednocześnie okresem rozliczeniowym, osiągnął wyniki monitorowane przez system rozliczeniowy, wyliczona premia jest przelewana na konto, mimo że w momencie tegoż nie jest już pracownikiem firmy. Jeśli nie została wypłacona premia, to tylko z powodu, iż osiągnięty wynik przez pracownika, generowany przez system, był poniżej wartości nominalnej – okresu rozliczeniowego pomnożonego przez stawkę dzienną. Premię traktujemy jako nagrodę za dobrą pracę, nie zaś dodatek do pensji - jest to zasada generalna, stosowana zarówno do aktualnych pracowników, jak i tych, którzy odeszli z firmy.

Pracownik
@MŻ

Ad 2. W okresie ostatnich 3-ch lat przyjęliśmy do działu Laboratorium 17 pracowników, odeszło 7. Z liczby tej 1 osoba po krótkim 1-miesięcznym okresie pracy złożyła wypowiedzenie, twierdząc, że to nie jest jednak to, o czym marzyła. 1 osobie nie przedłużyliśmy pierwszej umowy terminowej, gdyż z okresu 6 m-cy - 4 spędziła na L4. Pozostałe 5 osób przeszło do nas pierwotnie z innych, najczęściej konkurencyjnych ośrodków, i powody ich odejść były różne: od spraw rodzinnych po najzwyklejsze skrócenie drogi dojazdu do pracy, co w dzisiejszych czasach ma znaczenie. Żadnej z tych osób nie wypowiedzieliśmy umowy o pracę, to była ich decyzja, którą szanujemy. Nasza działalność jest wysokospecjalistyczna i oczywistym jest, że w celu zapewnienia ciągłości obsługi Klienta, niezależnie od odejść, których na wolnym rynku pracy wykluczyć się po prostu nie da, firma dba o zapewnienie zastępowalności. To podstawy zarządzania. Nie jest prawdą, że nie dbamy o rozwój zawodowy naszych pracowników. Nasz firma realizuje, jak wspomniałem wcześniej, wysokospecjalistyczne usługi i bez szkoleń nie byłoby to po prostu możliwe. Monitorujemy ten proces, osobiście zachęcam do rozwoju. Dużą ilość pracy w tym względzie wykonują leaderzy. Zdolni pracownicy są w stanie osiągnąć I-szy szczebel zarządzania już po 3-ch latach od zatrudnienia się w firmie. Osobiście nie wstrzymałem wniosku pracownika o udział w danym szkoleniu. Każdy pracownik laboratorium ma dostęp do systemowego dokumentu - matrycy kompetencji, prezentującego w sposób czytelny rodzaje procedur badawczych, zaliczenie których jest niezbędne do osiągnięcia danego stopnia w strukturze firmy – od asystenta do projektanta specjalisty. Nie jest prawdą, iż zwiększenie poziomu zarobków duszona jest w zarodku. Zrobiłem przegląd zmian wynagrodzeń w Dziale na przestrzeni lat 2019-22, i względne wartości mieszczą się w przedziale 30-70%, ze średnią +40%. Ad 3. Personalnych, anonimowych opinii nie będę komentował. Chcąc kontynuować ten wątek zapraszam Pana Piotra do bezpośredniego kontaktu. Będę Panu Piotrowi zobowiązany, myślę, że nie tylko ja - za nie prezentowanie swoich prywatnych opinii na temat pracowników naszej organizacji w tym miejscu. Pani Aleksandra jest cenionym pracownikiem, realizującym właściwie swoje obowiązki. Weryfikacja jej działań zawodowych zyskuje wysokie oceny zarówno przez kierownictwo jak i przez niezależnych audytorów jednostki certyfikującej, i to na przestrzeni kilkunastu lat. Co do poziomu zarządzania i podejmowanych decyzji, ocenę i pełną weryfikację daje nam rynek – arena realnych działań Zarządu i całego zespołu w obecnej rzeczywistości biznesowej. Sądzę, że zarówno Zarząd, jak i – przede wszystkim nasi pracownicy – radzimy sobie dość dobrze w ciągu szczególnie trudnych ostatnich trzech lat – okresu zawirowań pandemicznych i gospodarczych. Oraz w otoczeniu bardzo wymagającej, w tym korporacyjnej konkurencji. Zwiększyliśmy zatrudnienie, udział w rynku, wolumen sprzedaży i zamówień. Pozyskaliśmy wielu nowych Klientów. Na koniec prosiłbym: - naszych pracowników – jeśli nie zgadzacie się z jakimkolwiek stwierdzeniem, które zamieściłem w moim komentarzu, proszę o bezpośredni kontakt ze mną, - kandydatów do pracy w naszej organizacji – o śmiałe zadawanie pytań, dot. wszelkich zagadnień poruszonych w tym poście, jeśli nie będzie mnie na spotkaniu rekrutacyjnym, poproście poprzez osobą prowadzącą o moje dołączenie.

Pracownik
@Piotr

PS. Przejrzałem listę wydarzeń rozwijających kompetencje, w których uczestniczyli bądź zostali zgłoszeni pracownicy tylko w ciągu ostatnich 30 dni kalendarzowych: • dział obsługi inwestycji – Konferencja dotycząca termicznego przekształcania odpadów, 1 os. • dział outsourcingu – 3 dniowe szkolenie wyjazdowe, Zakopane: Ślad węglowy, etap 2, 1 os. • dział pomiarów – 2 dniowe szkolenie wyjazdowe, Wrocław: zarządzania zespołem, 2 os. • dział handlowy – szkolenie podwyższające kompetencje handlowe, 4 os. • dział pomiarów – szkolenie wewnętrzne dotyczące funkcjonalności i korzystania z systemu QNAP, 4 os.

Pytanie
 Pytanie

Jak szefostwo w EkoNorm Sp. z o.o. traktuje ludzi?

Danuta
Inne

Brzmi zastanawiająco. ;) Chodzi o jakąś elastyczność między stanowiskami czy o co?

Pytanie
Kandydat
 Pytanie

Jakie są zarobki na stanowisku laboratoryjnym? Są premie? Jesli tak to co miesiac, co kwartal, co rok...?

Odp
Były pracownik
@Pytanie

Półroczne premie uznaniowe, wypłacane kilka miesięcy po danym okresie, w kilku ratach.

GM
Pracownik
@Pytanie

Premie naliczane są kwartalnie, po dokonaniu rozliczeń rentowności podległego działu przez menadżera. Tak wyznaczona premia zespołowa wypłacana jest comiesięcznie dla członków zespołu. Zasada ta została złamana jednorazowo, przy rozliczeniu 4 kw.'20 i I kw.'21, kiedy panował pełny rozwój pandemii i w tym przypadku zbilansowano 2 kwartały. Niemniej zespół nawet w tak trudnym dla firmy okresie wypracował wynik premiowy.

MysiaPysia
Były pracownik
@GM

Niestety, ale łączenie kwartałów stało się standardem. Pozatym premie z 2 kwartałów są podobnej wielkości jak niegdyś pojedyńczego. Dodatkowo są nieregularne i ciągle z opóźnieniem. Życie kosztuje, a pensje stoją w miejscu.

Karolina
Inne
@MysiaPysia

To słabo. Premie kwartalne podwójne i do tego nieregularne to brzmi tak, jakby w ogóle ich nie było. Macie chociaż jakieś benefity pozapłacowe?

Odp
Były pracownik
@MysiaPysia

Czyli "wyjątek" stał się regułą. Wystarczy, że pracownik zniknie z pola widzenia np. L4, zwolnienie, dłuższy urlop (macierzyński czy zdrowotny) i o premii za przepracowany okres może zapomnieć.

Pracownik
@Odp

Chciałem dodać w wątku kilka informacji konkretyzujących zagadnienia w nim poruszone. Tym bardziej, co nieco zaskakujące, w głównej mierze są autorstwa byłych pracowników. Stąd kilka słów komentarza. Niewątpliwie jesteśmy wszyscy, nie tylko EkoNorm, w trzecim roku zdarzeń ekstraordynaryjnych. Zarówno okres pandemii jak i zawirowania geopolityczne na Wschodzie nie wpływają pozytywnie na otoczenie biznesowe. Dla naszej branży ogólne skutki tych wydarzeń są poważne, z uwagi na duży udział w strukturze kosztów takich pozycji jak logistyka czy koszty płac. Dużym problemem w tym okresie były absencje, związane z pandemią, opieką nad dzieckiem (ponad 50% naszego zespołu to Panie), czy długotrwałymi L4. Aż 6 Pań – co cieszy - jest obecnie na urlopach macierzyńskich czy wychowawczych. Obiektywne wskaźniki wskazują na to, że EkoNorm dość dobrze radzi sobie w bieżącej sytuacji. Od roku 2020 nie został zwolniony ani jeden pracownik. Mieliśmy w tym okresie do czynienia z odejściami, co jest naturalne na wolnym rynku pracy. Śledząc losy większości naszych byłych pracowników stwierdzamy z dumą, że świetnie wykorzystują doświadczenia pozyskane w naszej firmie, najczęściej obecnie w trudnym środowisku przemysłowym. Co ważne, najczęściej nie tracimy z nimi kontaktu, utrzymując relacje, a często również – nawiązując współpracę na nowej płaszczyźnie. Patrząc na liczby – od roku 2020 do dziś były to 4 osoby z obszaru analityki i pomiarów oraz 3 z obszaru konsultingu. W tym samym okresie przyjęliśmy do naszego zespołu, łącznie z bieżącą akcją rekrutacyjną, 21 osób. Stan zatrudnienia sięgnął tym samym 70 osób. Nie jest prawdą brak podwyżek wynagrodzeń. Gdyby poziom wynagrodzeń nie dostosowywał się do bieżącej sytuacji rynkowej, mielibyśmy niewątpliwie ujemne saldo wielkości zatrudnienia. Średni poziom pensji w naszej organizacji jest wyższy od wartości prezentowanych przez branżowe portale zajmujące się zbieraniem i analizą wynagrodzeń dla branży ochrony środowiska (+9%). Co więcej, wszyscy nasi pracownicy, bez wyjątku, objęci są umowami o pracę. Co jak się okazuje wcale nie jest oczywiste: kilka osób, które dołączyły do naszego zespołu, prezentowały informacje o braku takich umów u poprzednich pracodawców, wypłatach części wynagrodzeń poza umową lub w krańcowych wypadkach – w ogóle brakiem wypłat wynagrodzeń. Prawdziwą jest informacja o braku wypłat premii za ostatnie 2 kwartały w dwóch z pięciu działów. Wynika to z wydłużonego okresu zatwierdzenia danych, przedstawionych przez Zarząd a stanowiących podstawę do ich wyliczenia, przez menadżerów tych zespołów. Odbyły się już rozmowy ponaglające w tej sprawie. I słusznie ktoś w tym wątku zauważył – tak duże opóźnienia sprawiają, że traci się podstawowy cel narzędzia motywującego, jakim jest premia, przy występowaniu braku wiedzy pracownika co do terminu jej uzyskania, mimo wyasygnowanych już środków firmy na ten typ działań. Cierpliwie czekamy na działania kierowników w tej sprawie. I tu jeszcze jedna uwaga – premie nie mają charakteru uznaniowego, lecz bazują na znanym i wypracowanym algorytmie, funkcjonującym od lat.

Honorata
Inne
@MŻ

Prosiłabym o ustosunkowanie się do sprawy zasygnalizowanej przez Odp. Osoby na L-4, macierzyńskim itp. nie dostają premii?

Pracownik
@Honorata

Premia naliczana jest za wypracowane wyniki kwartalne danego zespołu. O podziale premii decyduje kierownik zespołu. Mogę zakładać, że jeśli zwolnienie lekarskie lub inny rodzaj nieobecności w trakcie okresu rozliczeniowego obejmował znaczący lub pełny okres rozliczeniowy, premia może nie zostać przydzielona lub mieć wymiar proporcjonalny do uzyskanego wyniku. Pani Honorato, zachęcam do złożenia wniosku aplikacyjnego, jeśli zostanie on przyjęty z naszym zainteresowaniem, na zorganizowanym spotkaniu na pewno uzyska Pani więcej szczegółów warunków zatrudnienia. Myślę, że byłaby to lepsza okazja do uzyskania interesujących Panią informacji.

Anna
Inne
@Odp

Czy oprócz nieobecności w pracy coś jest jeszcze brane pod uwagę w związku z tą premią?

Pracownik
@Anna

Głównie efektywna obecność

Pytanie
 Pytanie

Jaki jest styl zarządzania w EkoNorm Sp. z o.o.?

Odpowiedź
Były pracownik
@Pytanie

Styl patriarchalny z domieszką trenerskiego

zyx
Były pracownik

"Jakoś(ć) to będzie" ;) poszło w dobrym kierunku. Promocje w Lidlu zostały

~Olly
Pracownik
@zyx

W dobie pandemii niejeden przedsiębiorca używał tego hasła. Koniec końców nasz zespół dał radę przetrwać najtrudniejszy okres w dobrych nastrojach, a co szczególnie ważne, firma nie zlikwidowała w tym okresie ani jednego miejsca pracy. Nie każda branża i pracownik mieli niestety taki komfort.

Pytanie
 Pytanie

Jaki dress code obowiązuje w EkoNorm Sp. z o.o.?

GM
Pracownik
@Pytanie

Zależny od sytuacji. Nie ma sztywnych reguł. Kiedy masz zaplanowane spotkanie, na pewno prezentować będziesz się inaczej, niż w przypadku wizyty u Klienta w celu inwentaryzacji źródeł emisji czy emitorów. Nie jesteśmy skostniałą organizacją w tym względzie. To cecha tej branży.

Kandydat
Kandydat

Prosiłem chyba z 4 razy o informacje odnośnie rekrutacji po czym czytam, że kogoś przyjęto bez totalnie żadnej informacji zwrotnej. No szacunkiem bym tego nie nazwał

Pracownik
@Kandydat

Szanowny Panie Kandydacie, Nasza firma organizuje rocznie co najmniej kilka procesów rekrutacyjnych z zastosowaniem profesjonalnych platform ogłoszeniowych. W efekcie każdej z nich otrzymujemy bardzo wiele wniosków o przyjęcie do pracy. Dzięki funkcjonalnościom aplikacji służących do sprawnego przebiegu rozpatrywania ofert pracy, jesteśmy w stanie nimi sprawnie zarządzać, natomiast nie jesteśmy w stanie każdorazowo, indywidualnie informować każdego z aplikujących kandydatów o końcowym efekcie rekrutacji. Z uwagi na wymagania RODO, po stosunkowo niedługim czasie, wielokroć krótszym niż termin ostatecznego wyboru kandydata, wszystkie zebrane kandydatury automatycznie są usuwane przez aplikację, co uniemożliwia fizycznie późniejszy kontakt z kandydatami. Bieżącą informacją o prowadzonej aplikacji są... anonsy o takowej, pojawiające się na danym portalu ogłoszeniowym. Zachęcamy do ich śledzenia. Ale rzeczywiście, nie możemy obiecać, że będziemy się z Panią/Panem każdorazowo kontaktować w celu prezentacji wyników naboru. Mamy nadzieję na zrozumienie.

alex
Kandydat
 Pytanie

Witam, (usunięte przez administratora) są oferty pracy specjalista ds.pomiarów emisji w Rzeszowie i Katowicach, wysłałem CV, moja aplikacja od jakiegoś czasu ma status rozpatrywane, a ogłoszenie jest aktualizowane co jakiś czas. Czy mogę mieć nadzieję, że się do mnie odezwą i zaproszą na rozmowę czy skoro aktualizują ogłoszenie to nie biorą już mojej aplikacji pod uwagę?. Będę wdzięczny za odpowiedź

Pracownik
@alex

Dzień dobry, Dziękujemy bardzo za zapytanie. Informujemy, że z uwagi na aktualną, dynamiczną sytuację pandemiczną zdecydowaliśmy o wstrzymaniu działań rekrutacyjnych i obserwowanie bieżących zdarzeń. Niemniej, trwa przegląd zgłoszonych kandydatur i ich kwalifikacja z punktu widzenia potencjalnych potrzeb naszej firmy. Proszę uzbroić się w cierpliwość i obserwować profil i status swojej aplikacji. Liczymy na zrozumienie.

alex
Kandydat
 Pytanie
@MŻ

Witam, Czy firma jeszcze rekrutuje na stanowiska wymienione przeze mnie w poście powyżej w Katowicach i Rzeszowie?, ponieważ oferty już są nieaktualne, a status aplikacji wciąż pozostaje niezmieniony. Proszę o odpowiedź Pozdrawiam

Pracownik
@alex

Dzień dobry, Informuję, że proces rekrutacyjny dla o/Rzeszów został zakończony w zeszłym tygodniu pozyskaniem nowego pracownika, z czego bardzo się cieszymy. W przypadku centrali firmy proces ten trwa i zostanie zakończony w miesiącu styczniu'21.

Anka
Inne

@Yolo no np. jaka jest oferowana umowa, czy są jakieś dodatki pozapłacowe do pensji?

Yolo
@Anka

Właściwie wszyscy są na umowach o pracę (informatyk jest tylko na b2b, no ale ma własną działalność i tak chciał chyba). Pierwsza umowa zwykle jest na okres próbny 3-6 miesięcy, druga już na czas nieokreślony, o ile jesteś kumata i chcesz się uczyć. Jest fundusz socjalny, tak więc grucha na wakacje czy na Mikołaja jest. Premia jest kwartalna, ale zespół musi mieć wypracowany wynik. Ci co pracują w pomiarach to mają raczej regularnie a w konsultingu zależy od koniunktury. Nie ma multisportów ani okeja ale ludzie zrobili zrzutę i zrobili własny gym w firmie:) W czasie Coronavirusa nie było żadnych zwolnień i chyba się nie zapowiada bo roboty jest dużo a w zasadzie coraz więcej.

Pytanie
 Pytanie

Napiszesz coś o warunkach zatrudnienia?

Yolo
@Pytanie

A co byś chciał wiedzieć? Pytanie trochę ogólne.. :P

194

Jestem pracownikiem dużego zakładu przemysłowego, który korzysta z ich usług w zakresie monitoringu od kilku lat. Jeszcze nigdy nie spotkałem się z tak ogromnym zaangażowaniem - merytorycznie i technicznie przygotowani na najwyższym poziomie.

MB.
@194

194 bardzo interesuje mnie twoja opinia dotycząc współpracy z firma EcoNorm. Czy była by mozliwosc porozmawiania osobiście. Mój nr telefonu 602277874

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Jakub
Inne
@MB.

Próbowałem znaleźć oferty pracy, które umieściła firma EkoNorm, jednak na oficjalnej stronie internetowej widnieje informacja, że firma nie poszukuje obecnie nowych pracowników. Pod koniec 2018 roku w wątku jeden z użytkowników napisał, że w firmie panuje duża rotacja, jednak żadnych ofert aktualnie nie ma. Dlatego chciałbym dowiedzieć się, czy coś w tej kwestii uległo zmianie? Trudniej jest dostać się do pracy u tego pracodawcy? Proszę o pomoc.

MZ
@Jakub

Oferty pracy pojawiają się dość regularnie w wiodących portalach zajmujących się rekrutacją. Dbamy o to by były one mocno pozycjonowane. Prowadzone rekrutacje wynikają z rozwoju firmy: zatrudniamy już pełnoetatowo ponad 70 pracowników, a dynamika rozwoju rok do roku przekracza zwykle 10%. Ceniąc sobie otrzymana sugestię umieścimy na naszej stronie zakładkę Praca, by prezentować również tam prowadzone bieżąco akcje rekrutacyjne.

MZ
@194

Dziękujemy za opinię. To przede wszystkim zasługa naszego Zespołu, z którego jesteśmy bardzo dumni :)

Zostaw merytoryczną opinię o EkoNorm Sp. z o.o. - Katowice

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w EkoNorm Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy EkoNorm Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 9.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w EkoNorm Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 1 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
EkoNorm Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii