brak logo

Azymut Sp. z o.o.

Stryków

Opinie o Azymut Sp. z o.o.

aloalo 2015-11-05 18:54
Co prawda to prawda, sam szukam czegoś innego w międzyczasie. Udawało Ci się wyrobić wydajność powyżej 400? Bo ja za [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] nie mogę, chociaż biegałem a i tak nic to dużego nie dało. Nie wiem jak Ci ludzie to robią ze maja taka wydajność.
Edward 2015-11-11 09:29
Na suwaku chlopie daj sobie spokoj dobra rada chyba ze masz stalowe nerwy i lubisz rzady kierownika w stylu ja mam zawsze racje ,do tego naprawde musisz znac dobrze wawe bo bedziesz mial ciezko sie na poczatku odnalesc .i z tego co wiem maja juz komplet ludzi no ale proboj jak chcesz.
Heniek 2015-11-23 18:04
Z tym ze na suwaku wozek widlowy odpala sie 2 x dziennie a reszte czasu operator przyjmuje recznie dostawy sprawdza uklada wysylke do strykowa ,
Praca tam ma sens dopiero w tedy jak ja polaczysz z byciem kierowca w tedy sama robota jest calkiem fajna i ciekawa .Pozdrawiam
Leon 2015-11-24 11:58
Kierowcy mają też dalsze trasy, czy tylko okolice Warszawy? No i jak tam płacą?
Heniek 2015-11-24 20:41
Kiedys 1900 na reke wychodzilo a trasy glownie wawa i okolice da sie ogrnac tylko troche czasu potrzeba
KoKsU 2015-12-12 15:19
Mówisz o którym kierowniku ? o tym grubym ? Tzn Kubie ?
2
KoKsU 2015-12-12 15:22
Ale potwierdzam twój post ... mianowicie najlepsze osoby jakie tam poznałem to jest Marcin i Emil ... oczywiście nie dawno wyleciałem
KoKsU 2015-12-12 15:26
Zarobisz 2000 zł spokojnie ... jak zapier*** po 10 godzin dziennie + Soboty ... logika w chuj druga zmiana w 31 grudnia robi od 10-18 bodajże suuuper
KoKsU 2015-12-12 15:53
CHĘTNYCH PROSZĘ O PYTANIA I ZACHĘCAM DO PRZECZYTANIA!! Pracując na Umowę Zlecenie ludzie po południu robią po 10 godzin czyli np . od 16:00 do 2:00 jak są duże zamówienia ... Kolejny minus ? jest taki że jak napisałem wyżej UMOWA ZLECENIE ... przez agencje Randstad jest UMOWA O PRACĘ TYGODNIOWA bo TYGODNIOWA ale zawsze umowa o pracę plus zwracają przy rozliczeniu rocznym Koszty dojazdu w kwocie bodajże 135 zł miesięcznie chyba ... jakoś to tak jest ... Plusy pracy przez Randstad ? pracuje się normalnie po 8 godzin i soboty wolne czyli ludzie mają Weekend ... minusy ? Stawka 9.50 netto Umowa Zlecenie 11.50 czyli 14 Brutto a Randstad 12 Brutto ... oczywiście jak by to było mało są ludzie co podpierdalają jak leci (uważajcie z kim gadacie) ... Praca oczywiście na dwie zmiany ale 2 tyg. popołudnie a tydzień Rano .... czyli pracujecie 1 tydzień w miesiącu na rano ... Randstad płaci też oczywiście za godziny nocne nie wiem ile ale w umowie jest że są one od 23:00 do 7:00 możliwość zostawania po 10 godzin jest ... wystarczy iść do Kierownika i powiedzieć jak to wygląda .. Przerwy ? można sobie rozłożyć tzn. ogólnie przerwa jest 30 minut w godzinach 11:30 do 12:30 ... Randstad i Umowa Zlecenie daje premie za wyrobienie jakieś tam normy nie wiem jakiej ... wiem że ogólna jest 500 i kure** trudno ją wyrobić ... Praca polega na chodzeniu z Wózkiem i koszem do Kompletacji ... Ps . Normę da sie wyrobić jeżeli się szybko chodzi i ma się zlecenia przez 8 godzin od 25 i dobry Skaner a to jest nie możliwe bo nie raz wam sie trafi 3 lub 1 na prawie drugim końcu hali ... przez to norma spada ... a jak idzie wam przez parę godzin że macie takiego farta to was będzie przerzucał z góry na dół ( na dole nie wyrobi się normy szczególnie na T01) Zakład jest dwu poziomowy Sama góra jest to P52 i P51 ... Środek P02 i P01 ... Sam dół T01 i T02 ... jeżeli macie pytania piszcie odpowiem . Pozdrawiam
1
o co kaman ??? 2015-12-14 23:49
Dzień dobry ludzie z Randstad "super biura":).Przychodząc do pracy chcieliści sobie posiedzieć ??Barany tu się pracuje!Co do waszego kompletowania jak wy wyrabiacie norme 60/h to myślicie że was zostawią bo tacy jesteście zajebiści??Ogólnie dam wam rade spiedalajcie na ZJAZDOWĄ ZIEMNIAKI SPRZEDAWAĆ!!!! do tej pracy się nie nadajecie!Kierowników zmian, niektórych brygadzistów i Pana Szanownego Dyrektora (eksperta od logistyki) powinni wymienić.Panie i panowie zacytuję pewną osobę "Wypalili się zawodowo":)
2
bezrobotna :D 2015-12-15 17:04
Te zarzuty o normę 60/h to nie do mnie :D Barany to raczej biegają całe życie między regałami zasapane, kompletując książki których nawet nie umieją czytać i robią do 3 w nocy przez tyle godzin bez przerwy za taką stawkę. Ludzie z Randstad przynajmniej przychodzą do takiej pracy tylko tymczasowo, żeby dorobić, a nie żeby spędzić tam całe życie i robią normalnie po 8 godzin. A żebyś wiedział, znam gościa, co ziemniaki sprzedaje na Zjazdowej, ma własny warzywniak i zaj***bicie sie na tym dorobił, więc nie nabijajcie się tak z nich, bo na pewno mają od was więcej kasy a i pracować lepiej z ziemniakami, niż z takimi burakami i konfidentami :)
4
kaczja 2015-12-15 18:10
To trzeba było iść sprzedawc te ziemniaki do kloegi
bezrobotna :D 2015-12-15 19:07
Dzięki za podpowiedź, ale trochę za wcześnie wstają do tych ziemniaków, a ja lubię się wyspać. W lutym kończę studia, poczekam na coś związanego z moim wykształceniem.
Zarobiony123 2015-12-16 01:23
Ja powiem tak pracuje tam długo bardzo długo...
Ludzi tam się w ogóle nie szanuje!!! pensje tragedia..
sama praca nie jest zła ale monotonna ale kto co lubi.
Kierownictwo hmmm Kuba bardzo w porządku oby więcej takich!
Andrzej też jest spoko ale czasami przesadza nawet bardzo..
brygadziści Emil i Marcin świetni, na drugiej zmianie Brygadziści nic kompletnie nie robią nic!!! chodzą i udają głupich jedynie Paulina coś robi i to dużo ...
przyjemniaczek 2015-12-18 15:06
Ludzie myjcie się albo zmieniajcie ciuchy bo trzeba odwracać trasę jak się koło Was przechodzi.
1
Nyna 2016-01-07 11:20
Praca wyniszczająca ludzi po 2 miesiącach nic nie zostaje z człowieka, na TO1 i T02 kurz że można się podrapać do samej krwi, wszystko swędzi i wszędzie pełno papierów o którą można się zabić. Nie polecam.
1
Petra 2016-01-10 02:57
Chyba o tym grubym bo Remigiusz był całkiem spoko.Jak trzeba byo to zakasał rękawy i zapierdielał,a grubemu [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] urosła bo tylko miżdzył się do młodych panienek,które przynoiły mu smakołyki.One miały luzik,a reszta musiała.( usunięte przez administratora )

1
petra 2016-01-10 03:06
Masz racje!!!Ci,którzy pracują tam od dłuższego czasu to ....rodzinka,rodzinka....popedza.Ci najbardziej wartościowi wyjechali za chlebkiem za granicę albo znaleźli sobie bardziej godna pracę.Ludzie po studiach zapierdzielali z wózkiem,a kier.po zasadce obstawił swoja rodzinka cały AZYMUCIK.Przykre!!!!!!!!!!
2
petra 2016-01-10 03:20
Nadgodziny,praca w sobote czy w jakieś święta była zawsze zarezerwowana dla ;PUPILI:!Reszta załogi dowiadywała się,że może ewentualnie dorobić najpierw w stacji,a jak było mało chętnych ogłaszano przez radiowęzeł.P.S.Nawet muzyki można było słuchac tylko tej,która zaproponowały ;ULUBIENICE:p.Kuby.
2
petra 2016-01-10 03:28
Siedza tam do 3-ciej w nocy bo...jak jest przestój,a b.często w godzinach nocnych był.Czekało się az pakowacze skończą prace i.t.d.to małolaty pległy się w stacjach.Z tąd tyle Azymuckich dzieci.Większość była zadowolona ,że dłużej jest w pracy.Kompletacja mogła wyjść wcześniej ale........ci z łodzi musieli czekac na transport,a ci z okolicznych wiosek/ze swoim wwłasnym transportem woleli posiedzieć jak najdłużej w pracy bo...wiadomo....rozrywka.
3
pracuś 2016-02-17 13:25
Powiem Wam tak,na kompletacji trzeba się nalatać i te ich pieprzone normy,które Ci podwyższą bo wpadnie sobie brygadzista z nudów i pobiega między regalami....Ogólnie to trzeba uważać bo pełno tam konfidentów.Większość brygadzistów to lizo....y kierowników.Jak się postawisz któremuś to Cie mają na cenzurowanym.Atmosfera jeżeli chodzi o ludzi to mega pozytyw,ludzie wyczesani są bardzo i to jest plus!!Kierownik K..spoko,kierownik A.. ma lekko nie równo pod czachą jak po tobie jedzie i mu się postawisz to od razu leci z płaczem do góry żeby Cie zwolnić bo masz coś do powiedzenia i nie dasz mu się zgnoić.Ogólnie to robi się mały [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] Masz tam dwa prawa:ROBIĆ I MILCZEĆ.
2
Uczeń 2016-06-01 16:57
Witam.
Mam pytanie. Dostałem możliwośc pracy w azymucie na umowę zlecenie przez cały lipiec. Podobno idzie wyrobić na dzień 100 złotych. Warto iść na komplementację ?
Kropla 2016-06-15 12:32
Zapraszamy jeśli jesteście chętni pracować od lipca dwa tygodnie pod rząd na popoludnie i biegać za norma hehehe
Kropla 2016-06-15 12:34
A co do przyjęć to są cały czas
fdsfsdfsdf 2016-09-05 23:14
nie no 12 pln brutto.. to ile będzie na rękę ? :) faktycznie kokosy... Pewnie temu szukają pracowników ciągle
Adam 2017-02-01 20:48
Robiłem tam dobre pół roku i co mogę wam powiedzieć :
Plusy :
Fajna atmosfera ( na zmianie u kierownika Kuby)
Pomocni ludzie
Zatrudnienie przez Magazyn
Duża swoboda w porównaniu np: z Corningiem gdzie jest rygor
Przerwa 30min a nie 20 .

Minusy:
Słaby sprzęt do pracy
Kierownik Andrzej do wywalenia za przedmiotowe traktowanie ludzi ogólnie bardzo nie sympatyczna osoba
Brygadziści mało wyrozumiali w niektórych kwestiach Brygadzista Marcin uważa czasami się za władcę magazynu .
Normy które przy małych zleceniach są nie do wyrobienia
Umowa zlecenie a nie np: jak w Arvato o pracę
Nie szanują ludzi zwalniają pod koniec Grudnia i wolą zatrudniać UKRAINĘ
4
Przemek 2017-02-01 20:54
Sprzęt w tym magazynie to porażka , Brygadzista Marcin chodzi i czepia się o normę która jest nie do wyrobienia kiedy ma się mało zleceń to samo kierownik Andzej chory na łeb który uważa się za króla tego magazynu ... Praca ok ale nie na długo gdyż nie dbają o pracowników wywalają pod koniec grudnia i biora Ukrainę
4
ewelinlaaaaa 2017-02-22 16:13
Praca tam jest srednia. Atmosfera jeszcze gorsza. Jesli chodzi o brygadzistow to marcin spoko :) paulina wielka gwiazda azymutu kazdy musi jej liza [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] potrafi tylko obgadywac [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] innym ze swoimi psiapsiólkami. Lata za wszystkimi chlopakami.
2
Szarak 2017-03-09 13:27
Praca Jak każda inna ludzia zle bo robić trzeba. Niektórzy to by chcieli przyjść i poleżeć. Co do brygadzistow to totalna porażka łącznie z brygadzista rotacji na zmianie i kuby. Nie robi nic oprócz szwedania się po magazynie za swoją panienka tzn. Drugim brygadzista. Co do Pauliny wredna i fałszywa lepiej na nią uwarzac zgodzę się z poprzednim komentarzem lubi lizać. .....
Magda 2017-03-09 16:08
Azymut stawia teraz na tanią siłę robocza sprowadził sobie Ukrainę i ma w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] Polaków wstyd!!. Co do brygadzistow Paulinka fałszywa osoba Marcin nawet okej choć za bardzo drze ryj a reszta to lelum polelum..
2
Szarak 2017-03-10 00:28
A co Ty masz do tych Ukraińców oni chociaż pracują a nie tak jak nasi myślą jakby tu tylko posciemniac i zarobić. Jak dla mnie nasi Ukraińcy sa naprawdę spokoNic nie można im zarzucić takie jest moje zdanie.
magda 2017-03-13 11:22
ponieważ zabierają pracę polaką ciulu ;) i nie napędzają gospodarki to mam pomyśl trochę ;) do @szarak
2
adam 2017-03-13 11:24
W azymucie wolą wyręczać się ukrainą niż dać pracę własnym rodakom bo tamci robią 12godzin i za mniejszą stawkę to pewnie dlatego dziwi mnie to kiedyś Azymut to była firma teraz jest to [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] dla Ukrainców
1
adam 2017-03-13 11:27
do @magda polakom * nie każdy to rozumie dla szefostwa z @ to lepiej że mają tanią siłę roboczą niż swoich lepiej jest nimi rządzić taka armia wiesz
Aga 2017-03-13 11:29
Byłam spytać o pracę w Azymucie na razie mówią że może pod koniec Kwietnia znając życie bedzie to czerwiec bo trzymają tamtych
2
dawny pracownik 2017-03-16 00:02
Jeżeli chodzi o firmę znajdującą się na ulicy Senatorskiej w łodzi (bo tam pracowałem) to tragedia. Największym problemem jak niektórzy wymienili jest Pan Dyrektor, który nie ma bladego pojęcia o druku jak i samych maszynach . Nawet gdy nie ma racji to ją ma. Dodatkowo na "start" praca na umowę zlecenie za śmieszne pieniądze, jeżeli uda ci się wybłagać umowę o prace to już jesteś wielkim szczęściarzem (przynajmniej tak było przed 2017 rokiem nie wiem jak jest teraz bo pożegnałem firmę). Ogólnie cały czas wielki chaos i opieprz że nie wykonałeś roboty jaka została ci powierzona ( zdarza się bardzo często ,że samemu biegasz po całej hali robiąc za 3 osoby bo takie są wymagania). W tej chwili pracują już nawet Ukraincy bo nikt się nie godzi na warunki jakie firma dyktuje. Praca na 3 zmiany (każda zmiana w porywach składa się z 3-4 osób a zdarza się ,że nawet 2 osoby są na jednej zmianie).
1
Szarak 2017-03-17 15:52
Zatrudniają Ukraińców bo naszym sie pracować nie chce. Wiem co mówię bo tam pracuje od bardzo dawna i kiedy potrzebowaliśmy ludzi do pracy to chętnych nie bylo dlatego od sierpnia do grudnia druga zmiana pracowała po 10 godzin. Naszym Polaka nie dogodzisz a to za dużo godzin a ti stawka nie taka zawsze źle . Dlatego zatrudniają Ukrainę tyle w temacie
max 2017-04-04 12:35
Do SZARAK naszym się nie chce? ludzie chodzą do kierownika i pytają kiedy będzie praca dla polaków wiec nie pierd ol
Weronika 2017-04-04 12:37
ZATRUDNIAJĄ UKRAINĘ BO TO TANIA SIŁA ROBOCZA 12 godzin robią za mniejszą stawkę więc logiczne że przeszli na Ukrainę a do pana wyżej niejakiego SZARAKA widać , że jesteś albo lizusem albo z biura prawda jest taka że dużo osób jest chętnych do pracy w @ więc nie siej propagandy ... poza tym z tego co słyszę to normy w Azymucie sa nie sprawiedliwe ukraina robi 12h a polacy 8h a norma jest ta sama przez co ukraina robi premię gdzie tu logika ?
max 2017-04-04 12:39
W chwili obecnej jest tam chyba z 20 ukrainców więc do póki są oni nie ma szans na zatrudnienie dla naszych ... @ to była KIEDYŚ DOBRA FIRMA teraz jest taka jak większość nie wspominam o sprzęcie na magazynie bo bez komentarza
Bez kometarza 2017-04-05 00:05
Widocznie się nie nadajesz do tej pracy.Jakoś najlepszych zleceniowcow zostawili z końcem roku a już teraz dostali umowy co do normy i premii to jak sie wysilisz troche to premie zrobisz w 5 dni pracując po 8 godzin . Tu trzeba pracować a nie udawać i chodzić za Marcinem jak przedszkolak i mu dupe zawracać. Teraz nawiązuje do osoby która się tu wymadrza a została wyj.... bo nawet do zamiatanie cie nie chcieli i nic Ci nie da jak bedziesz przychodził co tydzień się pytać bo Cię nie chca !
Szarak 2017-04-05 00:13
Do weronika.
Słuchaj nie jestem ani lizusem ani pracownikiem z biura widze Co się dzieje i wiem jak jest byl moment taki w azymucie ze chętnych do pracy nie bylo przez dlugi czas na bramie wjazdowej wisiało ogłoszenie ze azymut szuka pracowników i wiesz co było cisza . Jeszcze jedno pytanie pracowałaś wogole w azymucie i jak długo ?
szybki i wściekły 2017-04-05 19:11
a co to wg ciebie oznacza , że Polakom się nie chce pracować ? piszesz o banerze który wisiał na płocie taki baner tez wisi co najmniej w kilku magazynach na terenie Strykowa po prostu w pewnym momencie zaczęło brakować ludzi do pracy w magazynach i ludzie wybierali sobie te lepsze oferty pracy widocznie oferta pracy w Azymucie nie była zadowalająca dlatego wybierali inne lepiej płatne magazyny zapytałeś się osoby o nicku Weronika czy pracowała w Azymucie , ale czytając twoje wypociny zastanawiam się czy ty w tej firmie pracowałeś a jeśli tak to bardzo dawno temu piszesz o pracy po 10 h w trakcie popołudniowej zmiany to było dawno kiedy pracowało się max 10 h na popołudniówce w sezonie zdarzało się często 11 lub 12 h to wg ciebie powinno się pracować po 16 h dziennie ?
Szarak 2017-04-06 10:58
Jak dawno jeszcze w grudniu pracowaliśmy po tyle godzin bo nie bylo opcji wyjścia po 8 godzinach. Ale wy wiecie swoje a ja wiem swoje i niech tak zostanie. A i jeszcze jedno dla Twojej wiadomości pracuje cały czas.
EX Pracownik świąteczny 2017-04-11 14:26
Jaki jesteś Azymucie? - pracowałem tam w ostatnim kwartale 2016

Koniec roku, praca sezonowa i było wiadomo że nas z okazji Bożego Narodzenia zwolnią.

Pracowałem na magazynie pod opieką Kierownika Andrzeja, Pauliny i Michała.

1. Miejsce pracy - duży magazyn, z 3 piętrową andresolą, praca polega na rozkładaniu dostaw książek i kompletowaniu zamówień. Jeździ się wózkiem między regałami. Jak ktoś ma problemy z kręgosłupem niech sobie daruje bo nie wytrzyma. Średni przebieg tj. ok. 12 km na zmianę pokonanego dystansu, tak pokazywała mi opaska.

2. Kierownictwo - Kier. Andrzej nie mogę złego słowa powiedzieć bo... tylko na dzień dobry i do widzenia. Ulubione zajęcie na koniec zmiany w piątek wezwanko na skanerze do niego i wywalanie z roboty, tak dla sportu musi sobie kogoś wywalić, średnio 2 - 3 osoby. Paulina dla mnie miła i uczynna osoba, przeszkoliła, nie wchodziłem z nią w ploty bo czasu nie było. Michał też w miarę ok, choć ma swoje "napady hormonalno alkoholowe" i jest opryskliwy.

3. Magiczny sprzęt - skaner, jak zaczynasz pracę rano nie czekać do startu godziny 6 lub 5 tylko jak najszybciej znaleźć sprzęt dobrze działający inaczej.... można dostać szału i wpływa to na "wyniki i normy"

4. Wyniki czyli normy i tablica "śmiechu". Norma 500 przy rozkładaniu i kompletowaniu jest NIEREALNA. Nie próbujcie nawet bo szkoda zdrowia. Max przy w/w czynnościach i szybkiej pracy tj. 270 - 320. Osoby które mają powyżej 400 to są osoby zatrudnione bezpośrednio przez Azymut pracujące na sorterach i innych stanowiskach gdzie te pkt. nabijane są inaczej. Efekt cała kadra zaznaczona jest na czarno jako do zwolnienia za brak wyrabiana normy. Na początku wszyscy się przejmują, później zastanawiają, na koniec śmieją i nie patrzą na coś co jest zwyczajną kpiną. Faktem jest to że osoby które robią poniżej 200, są wyrzucani ale przeważnie były to osoby które więcej stukały w telefonie niż pracowały. Pracując dobrze i robiąc te 280 normy (czyli ponad połowa) pracujesz.

5. Przerwa dostajesz 30 min, jak przekroczysz następnego dnia potrącenie z następnych przerw. Lipa totalna, w większości firmy jest 30 min ale dodatkowe 20 min na 2 kawy. Tutaj bardzo restrykcyjne

6. Zaplecze - stołówka czysta, szatnie ok ale nie ogrzane zimą szybkie przebieranie, autobus ok.

Podsumowanie - zarobki ja wyciągałem w nadgodzinami czyli (zmiana popołudniowa dwa tygodnie w m-cu po ok. 12 godzin) max 2 300 zł na rękę. Atmosfera ok, ludzie spoko (inni pracownicy). Z kim chcesz gadasz, z kim nie (nie musisz).

Wariant Ukraiński wkroczył pod koniec listopada, i zatrudnili chyba ze 30 osób. Pewnie taniej. I wyjdzie Wam to drogi Azymucie [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] bo zniesione zostały wizy dla Ukraińców od UE, więc szybko się zawiną z tego eldorado wyzysku ich na stawkach. I dobrze chytry traci podwójnie.

Na koniec, sprawdzanie normy, zwalnianie przez Kier. Andrzeja i inne "historie" o których niestety słyszałem ale..... Powiem tak takiego brudu i syfu jaki tam jest na magazynie nie widziałem nigdzie a pracowałem już na kilka magazynach. Idąc tam do pracy kupcie sobie robocze ciuchy które są spisane na straty ze względu na brud. Tak Panie Andrzeju Kierowniku - wstyd jak można odpowiadać za taki syf w magazynie z...... książkami, a jest jak na składzie budowlanym. Gdyby dostawcy zobaczyli w jakim stanie czystości odbywa się ta usługa logistyczna szybko by renegocjowali warunki współpracy z Azymutem. Zamiast co drugi piątek robić połajanki i zwalniać lepiej wziąć pronto i przetrzeć jedną półkę na tzw. T01 - T05. Blisko Pana.

Na koniec - to że zostaniemy zwolnieni na koniec sezonu wszyscy wiedzieli, myślę że nic by się nie stało jakby każdy dostał 100 zł bonu świątecznego, pracownicy Azymut mieli dodatki od 400 zł w górę. Dla agencyjnych nic tylko kop w d..... i zapewnienie że w marcu się odezwiemy, gdy było wiadomo że koledzy z Ukrainy będą dominować.

Życzę wszystkim powodzenia podejmując pracę w Azymucie, na drugim magazynie nie pracowałem.
1
Mrowka 2017-04-16 10:12
Czytam te wasze wypociny i nie wiem czy mam się śmiać czy płakać. Kurczę ludzie i co wam chodzi z tą normą idzie zrobić to minimum 450 z palcem w ... każdy wie o co mi chodzi. Co Ty człowieku pieprzysz napewno nie bylo 30 Ukraińców chyba że widzisz podwójnie
Monia 2017-04-25 22:02
Azymut to bród smród i ubóstwo ;) tyle w temacie nie polecam tam pracy w tym syfie i sprzęt z czasów średniowiecza
1
Andżelika 2017-04-25 22:04
było 30 Ukraińców jest z 20 bo liczyłam z listy więc @mrówka osoba która napisała na górze wie co pisze LICZYŁAM NA WŁASNE OCZY ;) wstyd Azymut nie dbać o rodaków kiedy przychodzą i pytają o pracę
1
EX PR. ŚWIĄTECZNY 2017-04-26 23:36
mam gdzieś fotkę z tej listy "wykonania normy" tyle że mało co widać bo na wydruk dla pracowników w kolorze można pomarzyć (jest rok 2017) więc wszyscy poniżej są na czarno i nie widać. Szkoda że nie można zamieścić, przy okazji można by pokazać czystość tej luksusowej pracy na magazynie. Dokładnie tak jak poniżej napisano... WSTYD. Czerpiecie kasę ze sprzedaży do polaków, a polaków nie zatrudniacie, to może tam na Ukrainie posprzedawajcie skoro są tacy "lepsi" od nas. Łodzian.
Miasto 2017-05-08 09:05
Serial brazylijski i " Moda na sukces " w jednym, romanse i wieczne coś... Praca jak praca da się przeżyć i przyzwyczaić. Dużo chodzenia i niby normy do wyrobienia, ale sciemniac można bardzo. Ludzie i atmosfera mega zła!! Brygadzisci hmm zależy jak leży haha... Marcin wiecznie zadowolony, Emil wiecznie [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] Michał ymmm internet, a Paulina... ona jest najgorsza. W głowie zero, merda tylko pupa z koleżankami, praca drugorzędna. Kawka i śmiechy z koleżankami, w głowach towarzystwa wzajemnej adoracji jest nic. Nie polecam!!!! Kierownictwo wszystko ma gdzieś.
Zostaw swoją opinię o Azymut Sp. z o.o. - Stryków
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Azymut Sp. z o.o.