brak logo

konsultant Infolinii Technicznej Neostrada

Warszawa

Opinie o konsultant Infolinii Technicznej Neostrada

były pracownik 2012-08-06 00:55:31
Normalna praca... dobra atmosfera. Zwolniłem się na własne życzenie... ale może niepotrzebnie...
były pracownik 2012-12-28 18:41:44
miałem nieprzyjemności pracować na infolini tp. Nieustający [usunięte przez moderatora] straszenie zwolnieniem żenująco niska płaca która na nic nie wystarcza. dawniej można było określać dni w które chce sie.pracować a w momencie gdy odchodzilem nazucali z góry jak masz pracować i kiedy, a gdy mowiles że w ten dzień nie możesz to odpowiadali ci że mają to w [usunięte przez moderatora] i jak sie nie podoba to możesz sie.zwolnić bo na twoje miejsce jest 100 innych. dodatkowo kierownictwo wini za wszystko konsultantow. brak jasnego modelu premierowego, nawet jak premia ci sie należy to dzień przed jej wypłata dowiadujesz sie że jej nie dostaniesz. opisując pracę jednym słowem można powiedzieć że to [usunięte przez moderatora]. dawniej było fajnie ale teraz ta praca to jedno wielkie [usunięte przez moderatora] pracownika z każdej możliwej strony, dlatego ludzie z.doświadczeniem zaczynają odchodzić i w sieci można znalezc oferty pracy na które lepiej nie odpowiadać. gdyby ktoś miał wątpliwości to najlepiej porozmawiać z konsultantami na sali jak przyjdziecie na rozmowę kwalifikacyjna. przepraszam za wszelkie błędy ortograficzne i interpunkcyjne
oszukany przez Neostradę 2013-04-08 14:14:43
Radzę uważać na Neostradę i jej oddział na ul. Rakowickiej 51. Startowałem tam i na obu etapach rekrutacji obiecano mi że mnie przyjęto do pracy, pokazano mi salę i zaznajomiono ze wszystkimi. Później miałem przyjść na szkolenie, ale nie zadzwonili do mnie bo się ROZMYŚLILI ! ! !

[usunięte przez moderatora], która zajmuje się tam rekrutacją, powinna już dawno iść na bezrobocie. Nikt mnie tak nie potraktował jeszcze.
były słuchawkowy 2013-12-04 20:51:43
pracowałem na słuchawce na rakowickiej w kwietniu i w maju. płaca to 10 zł brutto za godzine. praca po 8 godzin dziennie. socjal? haha - możesz pograć sobie w przerwie w piłkarzyki. umowa zlecenie na agencję zewnętrzną. pracujesz cały tydzień na rano albo cały tydzień na popołudnie do 24. Musisz mieć kilka pracujących sobót i niedziel w miesiącu, jest to praca również w święta. Duży poziom stresu, klienci jadą po tobie, kierownicy też. Do pracy musisz przyjść minimum 30 min wcześniej żeby zająć działający komputer. W przeciwnym wypadku może nie udać ci się zalogować bo jeżeli w ciągu 15 min od godziny rozpoczęcia pracy nie będziesz zalogowany to taki dzień pracy jest nie uznany i możesz iść już do domu. praca dla osob które naprawdę nie mogą znaleźć innego zajęcia. nie mogę się nadziwić niektórym osobom pracującym tam po kilka lat w nadziei na dostanie umowy o pracę za 1600 zł w orange
3
naznaczony 2014-09-02 19:09:07
Na Rakowickiej 51 nie ma już samego projektu Neostrada, ale jest projekt Wsparcie Orange. Stawka się nie zmieniła: 10 złotych brutto. Szkolenie trwa 4 tygodnie (20 dni roboczych) i jest płatne po przepracowaniu 700 godzin (5 miesięcy pracy). Powodzenia.
1
x 2016-06-04 21:26:34
grafik do kitu i nie do zmiany, całego etatu nie dadzą, do tego musisz się tłumaczyć za błędy firmy, kiero zamiast to docenić to krytykuje i jeszcze dorzucają nowe obowiązki, za to stawka godzinowa zostaje taka sama jak przed nowymi obowiązkami, szkolenia odwoływane są nawet po parę razy, sami pracownicy się z tego śmieją, że mają przesuwane terminy szkoleń, ta firma to nieporozumienie i jeden wielki bur... odradzam każdemu tą firmę. tam dobrze się mają tylko kierownicy którzy się dawno oderwali od rzeczywistości. najgorzej mają konsule bo mają kiero oderwanego od rzeczywistości i klienta, który chce pomocy i są po środku.
79
x 2016-06-04 21:37:22
jak się zatrudnicie w tej firmie to się przekonacie jaki tam panuje bur... co nawet przyznają sami kierownicy i koordynatorzy po cichu, niektórzy kiero tylko czekają aż ta firma upadnie bo widzą co się dzieje i, że to tak dłużej nie pociągnie, kiedyś musi być krach, ludzie coraz częściej odchodzą, a ci, którzy zostają nie mają zbyt dużego pojęcia o technicznej obsłudze - poza wyjątkami, liczy się zasada BMW bierni mierni wierni - tacy pracownicy są najbardziej doceniani przez kiero, którzy sami niewiele wiedzą.
78
x 2016-06-04 21:54:59
schemat rozmowy konsula jest z góry narzucony, nie ma miejsca na miłą rozmowę z Klientem, musisz mówić jak robot według narzuconych zasad, jak wysyłasz technika to jest obowiązkowe informowanie o opłacie karnej 39 zł jeśli jest z winy Klienta i musisz to powiedzieć, musi być komunikat w rozmowie i tłumacz się zdenerwowanemu Klientowi, że nie robisz z niego de.ila i nie chcesz naciągać na koszty tylko że tak musisz, kryj nieudolność firmy ładnymi słówkami bo firma musi mieć wizerunek, przyjmuj skargi, że gadżet nie dotarł, tłumacz się dlaczego firma nie może pociągnąć kabla przez działkę od działki sąsiada albo z sąsiedniej ulicy, tłumacz zdenerwowanemu Klientowi dlaczego mieli być Technicy kiedy Klient wziął urlop w pracy, a oni się nie zjawili cały dzień, jak już udzielisz tych złych informacji to jeszcze firma wymaga żeby coś sprzedać - jakąś usługę Neo, tel, komórkę - cokolwiek i jeszcze poprosić Klienta, żeby wypełnił ankiete na same piątki. Nie liczy się, że nie Twoją winą jest, że nic innego nie można zrobić bo takie są procedury i system, liczy się, że jak Klient da niską ocenę rozmowy to potem się ciebie konsulu czepiają ale, że nie masz wpływu na system i procedury to bez znaczenia, liczy się ankieta i procedury.
79
x 2016-06-04 22:09:08
zatrudnienie przez agencje pośrednictwa pracy tymczasowej, przerzucanie z firmy pośredniczącej do innej firmy pośredniczącej po to żeby firma nigdy nie dała umowy o pracę na czas nieokreślony, tylko żeby te umowy cały czas zaczynały się od początku i tym sposobem firma obchodzi zasadę, że trzecia umowa o pracę musi być na czas nieokreślony - nie musi, po to te kombinacje.
77
x 2016-06-04 22:24:26
chcecie być zatrudnieni bezpośrednio w Orange - to najwcześniej po 5 latach i to pod warunkiem, że będziecie super realizować każdą statystykę firmy, a ich jest ho ho ho... i jedna sprzeczna z drugą,

chcecie się o tym wszystkim przekonać - zgłoście się na rekrutacje, przejdźcie szkolenie i popracujcie to się przekonacie jaka to jest naprawdę firma,

starsi wiekiem pracownicy, którzy pamiętają TP mówią, że tak źle jak obecnie to nigdy w tej firmie nie było
77
x 2016-06-12 11:24:46
za niedługo może być samoobsługa w firmie, tzn, że każdy kto się przeszkoli w firmie i będzie miał doświadczenie skoro firma żągluje pracownikami skoro nie dba o swoich pacowników i woli zatrudnić nowych, żeby znowu się ich pozbyć i znowu atrudnić nowych i tak w kółko, jak każdy będzie wiedział w czym pracował to będzie dzwonił na infolinie i będzie mówił konsulowi świeżo po szkoleniu - kliknij to, zrób to, teraz tamto, tu potwierdź, itd, itp - taka będzie obsługa na infolini tej firmy, w salonach podobnie - jest i będzie coraz mniej doświadczonych osób, teraz każdy kto korzysta z usług tej firmy robi to na własne ryzyko, złe podejście firmy do pracowników, źle traktowani pracownicy i tacy, którzy czekają na wiek emerytalny, żeby odejść niewiele pomogą
77
x 2016-06-12 12:31:31
kiero każą przepraszać klienta kiedy dzwoni z pretensjami, nie dociera do nich, że klient nie chce przeprosin, tylko chce, żeby działało, a kiero dalej swoje, żeby przepraszać - niby za co bo raczej nie za siebie skoro nie masz wpływu na firme, za nieudolność firmy - przepraszam, że firma jest nieudolna - tak by to miało brzmieć zgodnie z prawdą, jeszcze pamiętaj, żeby sprzedać klientowi komórkę, neo, stacjonarny i poprosić o piątki w ankiecie. - ta firma jest normalna ? odpowiedzcie sobie sami/same
78
x 2016-06-12 12:40:31
szacunek dla pracownika w tej firmie to pojęcie obce, ta firma nie szanuje pracowników tylko ich wykorzystuje. o tym wszystkim powinni wiedzieć klienci firmy żeby świadomie podejmowali decyzje czy chcą się wiązać umową z taką firmą w której nie mogą liczyć na fachową pomoc dlatego, że ludzie, którzy nie mają co robić wymyślają coraz głupsze rzeczy jak coraz bardziej utrudnić życie pracownikom, którzy chcą pomagać klientom ale to pomaganie jest coraz trudniejsze im głupsze decyzje zapadają na górze - to jest rzeczywistość w tej firmie
78
x 2016-06-12 13:29:00
dam wam przykład grafiku w tej firmie - dadzą np od południa np od 15:00 do nocy np do 23:00, potem dzień przerwy i od samego rana np. 07:00 do 14:00, kiedy indziej dadzą 12 h, jeszcze w inny dzień po 5 h - fajny rozstrzał, co? niemożliwe ? no to oprócz tego jak ktoś ma grafik korzystny dla siebie to firma przesuwa pracowników z rannych zmian na popołudniowe-wieczorne, praca w weekendy i święta płatna normalnie bez żadnych dodatków do zarobku
77
Nina 2016-06-23 12:11:53
Moja opinia o pracy na infolinii w Orange:
-praca w systemie zmianowym- dla studentów i osób nie lubiących monotonii jak najbardziej ok ale na dłuższą metę może być to męczące
-zarobki marne ale zawsze na czas
-umowa o pracę
-praca dobra na zdobycie fajnego doświadczenia zawodowego lub przeczekanie gdy nie masz nic lepszego- pieniądze z nieba nie lecą
-praca w stresie ale tym samym szansa na nabycie nowych umiejętności- o ile nadajesz się do tej pracy (klienci dzwonią do nas z p r o b l e m a m i)
-w okresie sesji egzaminacyjnej bywało, że musiałam przyjść później lub wyjść wcześniej ale zawsze można się dogadać z kierownikami
-atmosfera i ludzie świetni :)
-w rozmowie z klientem obowiązują pewne reguły i należy recytować gadki ze skryptu- moim zdaniem sporo z nich jest bez sensu ale regulamin to regulamin-rób swoje
-firma dużo wymaga i nie szanuje pracownika- osoby wymyślające coraz to dziwniejsze formułki i normy powinny trochę popracować na słuchawkach zamiast dziwić się takiej rotacji
-praca w święta bez dodatków :(
3
x 2016-06-26 23:22:32
jak ktoś chce pracować w tej firmie to musi się przygotować na start, że będzie odpowiadać za błędy firmy na które w ogóle nie ma wpływu. klienci, którzy dzwonią myślą, że pracujesz od lat i, że możesz pomóc ale jak system nie pozwoli to nie pomożesz i tu się może zacząć zgrzyt jak klienta to nie interesuje, a ty masz pomóc. wymagania firmy idą w górę - wynagrodzenie nie. szkolenie trwa prawie miesiąc i kasa za nie jest wypłacana jak prawie zapomnisz, że było to szkolenie czyli po bardzo dużej ilości godzin, żebyś za szybko nie uciekł/a jak zobaczysz w czym ci przyjdzie pracować i jakich narzekań klientów przyjdzie ci słuchać, do tego normy firmy zwane statystykami. najlepsze, że firma zmienia warunki co pewien czas bez pytania o zgodę pracowników, w efekcie po czasie okazuje się, że nie do takiej firmy się zgłosiłeś/aś kiedy się zgłaszałeś/aś do tej pracy - pierwotnie było inaczej, a potem jest inaczej, coraz bardziej utrudniają prace. chcecie to pracujcie w takich warunkach. z tej firmy każd/y/a odejdzie. jak policzyć te wszystkie statystyki, to wszystko co trzeba zrobić, obsłużyć system to kiedy jest czas na pomoc klientowi. praca w tej firmie to praca na chwile, z tej firmy ludzie odchodzą i będą odchodzić - to nie jest miejsce na stałe zatrudnienie. kasa zawsze na czas ok, ale to marne pocieszenie w porównaniu do wszystkich negatywów jakie dominują w firmie. no i to marna kasa. klienci zaczynają sobie uświadamiać jakim gów... jest ta firma i zaczynają odchodzić do innych firm, a niektórzy myślą, że jak postraszą odejściem to co coś zmieni - nic nie zmieni.
78
x 2016-06-26 23:28:30
a niektórzy klienci myślą, że jak postraszą odejściem i płaceniem rachunków innej firmie to co coś zmieni - nic nie zmieni. - o to chodziło wcześniej.
76
xx 2016-07-21 00:18:22
pod powyższymi opiniami można się podpisać rękami i nogami, jedyną rzeczą krzepiącą serce są faktycznie ludzie tam pracujący, wszak na jednym wozie jedziemy. Jednak te wszystkie procedury, i tłumaczenie się z nieporadności jednych partaczy przed drugimi rozżalonymi desperatami to nieporozumienie. A te ankiety to niech sobie wsadzą..., sam fakt tego iż skala oceniania od 1 do 5 i klientowi mydli się że zależy na rzetelnej ocenie, to masz mieć z góry na dół 5 i h...j inaczej op...dol bo jako wydział spadamyyy a wina tylko konsultantów.
6
Zostaw swoją opinię o konsultant Infolinii Technicznej Neostrada - Warszawa
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie konsultant Infolinii Technicznej Neostrada