NEONET S.A.

1.9 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o NEONET S.A.

Pytanie
 Pytanie

Jak długo czekaliście na odzew z NEONET S.A.? Oddzwaniają zawsze?

1
Odpowiedź
Inne
@Pytanie

Po kilku dniach zmienili status aplikacji na pracuj.pl na rozpatrywanie i po następnych kilku dniach telefon z zaproszeniem na rozmowę

Daga
Inne
@Odpowiedź

A na jakie stanowisko była aplikacja? Jak przebiegała rozmowa? Poza nią są jakieś inne etapy rekrutacji?

Odpowiedź
Inne
@Daga

Stanowisko doradca klienta rozmowa to opowiedz coś o sobie doświadczenie zawodowe, były jakieś scenki sprzedażowe i na koniec szczegóły zatrudnienia na następny dzień odpowiedź że chcą mnie zatrudnić dalszych etapów nie ma

Nwa Nowy wpis
Inne
 Pytanie
@Odpowiedź

A na jakie zarobki można liczyć?

sdf Nowy wpis
Pracownik
@Nwa

Minimalna + premia w zależności od lokalizacji bo obrót w różnych miejscach jest inny a premie wypłacane identycznie. Gorzej, że oni wymagają od ciebie zawsze konkretnej premii którą wyrobisz (usunięte przez administratora)

Eeeee Nowy wpis
Pracownik

Nacisk na profesjonalizm od doradców. Każda rozmowa ma być zgodna na tip top. Na każdą obiekcję klienta odpowiedź znać musisz. Generalnie jesteś tylko pionkiem od którego wymaga się wiele. Osoby z centrali nie czytają nawet tego co napisały (zwłaszcza dział marketingu) promocje to nigdy nie są zgodne z tym co jest faktycznie. Promocja bosch a w opisie kup za X zł produkt marki Electrolux zyskaj… drzazgi w oczach doradców widzicie w belki w swoim nie :). Drodzy pracownicy poza sklepami. Wymagajcie najpierw czegoś od siebie potem od innych bo „Wasz” profesjonalizm woła o pomstę do nieba. Doradcy miejcie wywalone bo sama kasa nie jest zła. A w procesie restrukturyzacji każdy z dyrektorów obszarów, pracowników centrali niech oni się poświęcą i biorą najniższą bo na tyle zasługują :) bez doradców nie ma Was.

YO Nowy wpis
Inne

Na cześć, czytam właśnie ofertę dla kierownika sklepu, bo w moim rejonie teraz właśnie jest poszukiwany i piszą w nim o możliwości rozwoju w kierunku Dyrektora Obszaru Sprzedaży lub pracownika centrali. W tym drugim przypadku miałoby to techniczny sens? Pracuje się w 100% zdalnie i można mieć lepsze zarobki niż taki kierownik?

Monia
Użytkownicy czekają na odpowiedź 35 dni.
Inne
 Pytanie

Hej. Jak sie pracuje w neonet Kluczbork?

Kierownik Sklepu
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Profesjonalna rozmowa

Pytania

Co Pani wie o naszym sklepie Jakie są Pani wady i zalety Jak radzi sobie Pani ze stresem Jakie ceni Pani wartości w życiu Co by Pani zrobiła żeby klient był zadowolony

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
Klient
Inne

Neonet Wschowa pracuje Pani bodajże na identyfikatorze było imię Sylwia bardzo sympatyczna,pomocna na każde zadawane pytanie męża potrafiła odpowiedzieć i doradzić zakup z którego jestem zadowolona. Więcej takich pracowników.

IH
Inne

Hej, powiecie czy osoba pracująca na stanowisku Buyer to musi mieć jakąś szkołę konkretną? Próbowałam się zorientować poprzez stare ogłoszenia, takie sprzed roku chociażby, ale niestety nawet wtedy nie pisali o tym, to tu zajrzałam. Liceum może być po prostu, patrzą na to?

QWERTY
Inne

Buyer jakie ma obecnie stawki? Rok temu ponad jeszcze wystawiali oferty, teraz coś cisza. Ale może jest rekrutacja a po prostu przestali się tutaj ogłaszać? Mam nadzieję, bo mi mega zależy na pracy, tutaj zwłaszcza no bo mam blisko. Gdzie indziej kawał do dojazdu

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Rafi
Inne

To ja zapytać o pracę zajrzałem, a tu takie wieści. Czy w związku z tą restrukturyzacją jest już info o zwolnieniach? I czy będą jakieś odprawy lub inna pomoc świadczona pracownikom, jak choćby zwolnienie z obowiązku świadczenia pracy w okresie wypowiedzenia? Wiem, że niektóre firmy tak robią. I czy może mi Pan wyjaśnić, jakie nie halo praktyki, co do pracowników miał na myśli w swej wypowiedzi?

5
anonim
Były pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Fonk
Pracownik
 Pytanie

Czyli nawet po podpisaniu oświadczenia, firma nie może nas zmusić do opłacenia start inwentaryzacyjnych?

DPL
Były pracownik

Tak się składa, że wygrałem z neonetem, ale wygrałem bo nie przeprowadzona została inwenteryzacja w ostatnim dniu mojej pracy, lecz 13 dni po. Dodatkowo firma w pozwie do sądu dodała, iż w trakcie inwenteryzacji, przebywałem na urlopie. Naszczescie już nie pracowalem, a firma tak stwierdzila. Hehe pokazałem w sądzie pracy Swiadectwo Mojej pracy. Praca upłynęła 13 dni przed inwenteryzacją. Nie dawałem uprawnień takze dla pelnomocnika ws inwenteryzacji. Zaden prawnik od NeoNet na sprawie się nawet nie pojawil. Noty dostałem, nawet nie wiem za jaki zaginiety towar, dostawałem noty "ot tak, za coś tam sobie".Grunt ze nie pracuję już w Neonet, a premia w mojej firmie to 1200 zl netto/mc+ 3000 brutto od 1 dnia pracy.

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Po co pytasz? Idź do inspekcji pracy. To jest ich myk nań odzyskiwanie pieniędzy, są tacy co płacą a oni są do przodu

3
NOŁNET
Były pracownik

Akurat w pewnym mieście na Dolnym Śląsku sędzia Sądu Pracy wręcz kazała pracownikom zapłacić chore roszczenia firmy. Neonet nie stawiał się na rozprawy , jeśli już przyjechał jakiś przedstawiciel , to nie miał wymaganych upoważnień - cyrk, mimo wszystko sędzia przekładała terminy rozpraw , absolutnie nie słuchając tego, co mają do powiedzenia pracownicy. Tragiczna firma , będąc na szczycie tak upaść i się zeszmacić w ciągu zaledwie kilku lat. Pamiętam , kiedy praca w Neonecie była uznawana za pewien prestiż, liczyła się fachowa wiedza oraz profesjonalne doradztwo, zarabiało się naprawdę sensowne pieniądze. Teraz kryterium zatrudnienia jest takie, że trzeba umieć samodzielnie oddychać i się podpisać, wiedzy nie trzeba żadnej , za to trzeba wszystkim bez wyjątku sprzedać UI oraz PG do wszystkiego. Żenua...

Maciej były pracownik
Były pracownik

Po pierwsze jak pracowałeś na próbnym to musisz mieć opiekuna stażu i osobę wprowadzająca w procedury. Można Ci zarzucić tylko te straty na które miałeś faktyczny wpływ, czyli w zasadzie żadne. Generalnie o ile wystąpią do sądu to osobiście uważam, że nie wygrają. Osobiście odpisał bym i uzasadnił dlaczego nie zapłacę.

FN
Inne
@Maciej były pracownik

Rozumiem, że taka osoba jak opiekun stażu jest przydzielana każdemu nowemu pracownikowi? Ktoś też pisał o szkoleniach i opisał je raczej jako słabe. Ile takie szkolenie trwa? Jak ono w ogóle wygląda?

IL
Inne

Powie ktoś na jakiej zasadzie działa wynagrodzenie na doradcę klienta? Bo tam w ogłoszeniu na stronie jest napisane o jakimś systemie premiowym, że my sami mamy wpływ niby na wysokość zarobków, tylko tak bez konkretów większych. Od czego ta premia i jak wyjść można na koniec miesiąca?

CL
Inne

Czy kasjer/sprzedawca musi się faktycznie znać na elektronice żeby móc pracować? Tak pytam, bo jednak w obowiązkach w ogłoszeniu nic nie ma o tym, żeby trzeba było na jakieś techniczne pytania odpowiadać albo ja czegoś nie rozumiem. A nawet jeśli to na szkoleniu nie uczą o produktach? No ja aż takim pasjonatem nie jestem, ale nie ukrywam, że bardzo mi zależy na pracy teraz.

Daria
Były pracownik
 Pytanie
@CL

A Ty, jak idziesz do elektromarketu, to oczekujesz, że sprzedawca będzie coś wiedział na temat sprzętu? Ja poszłam do Neonetu kompletnie zielona, jeśli chodzi o wiedzę produktową. Nikt na rozmowie mi nie powiedział, że muszę taką posiadać. Oczekiwali jedynie, żeby interesować się tematem. Powiedzieli, że wiedzę zdobędę ze szkoleń. Problem w tym, że Neonet ma bardzo słabe szkolenia i dotyczą one głównie najnowszych modeli, które wypuszcza dana firma na rynek. Najczęściej jest tak, że tych modeli nawet nie masz na sklepie, więc w sumie wiedza o nich jest raczej w ramach ciekawostki. Inna sprawa, że nie jesteś tylko kasjerem. Tam nie ma takiego stanowiska. Jesteś doradcą klienta co w tłumaczeniu na ludzki oznacza bycie doradcą, agentem ubezpieczeniowym, gościem od udzielania kredytów, często magazynierem, zajmujesz się też reklamacjami, zaciągnieciami towarów z innych oddziałów, sprzątaniem czy robieniem konwojów. Żeby pracować w tej firmie i nie zwariować trzeba mieć albo kompletnie wywalone na wszystko albo zwyczajnie to lubić. Będą od Ciebie wymagać sprzedaży konkretnych towarów, do których będziesz musiał dosprzedać ubezpieczenie, akcesoria i usługę najlepiej w ratach na wysoki procent, to tzw. sprzedaż komplementarna. Zarobki są zależne od premii, a premia od wszystkiego powyżej. Jeśli to lubisz to pewnie się odnajdziesz, ale jeśli czujesz, że to nie dla Ciebie to nie pchaj się w to.

4
Pytanie
 Pytanie

Czy możesz opisać cały proces rekrutacyjny i ocenić poziom rozmowy kwalifikacyjnej w NEONET S.A.? Dodali nowe ogłoszenia 21 listopada na Pracuj.pl.

VY
Kandydat

Hej, a zatrudniał się ktoś do nich na pracownika biurowego? Jest taka oferta, głównie chodzi o zamawianie kurierów. Podali w ofercie umowę zlecenie, wstępnie na 3 miesiące. Jakie są zasady potem przedłużania umowy? Następna byłaby już o pracę? I czy po okresie próbnym ta stawka 23,50 zł brutto / godz. może jeszcze wzrosnąć?

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

MN
Kandydat

Pytanie o jakich mniej więcej kwotach mówisz? Ciężko się odnieść do tematu, ja tu nie pracuję, chociaż to rozważam. Jak podstawy wyglądają i jak wypadają wtedy te prowizje?

Nikodem
Kandydat

Jaka jest polityka płacowa firmy? Na początku wiosny pisano, że zarobkiem jest tu minimalna krajowa, a starszy doradca ma podstawę większą o 160 zł? Czyli, jak jest teraz ogłoszenie dla doradcy klienta, bez podanej kwoty, to ma on płacone 3600 zł brutto pensji zasadniczej? Wyjaśnienia też wymagają słowa o rozbudowanym systemie premiowym i realnym wpływie na wysokość zarobków. Jakie więc kwoty mogą dochodzić z tytułu premii i co trzeba robić, by je regularnie uzyskiwać? Jest też coś o konkursach sprzedażowych, także, co można wygrać?

Doradca
Pracownik

A co do konkursów to jakieś są. Coraz częściej pojawiają się premie dodatkowe za sprzedaż danego towaru oraz można czasami wygrać jakiś sprzęt. Ostatnio był konkurs o laptopa.

Kiero
Pracownik
 Pytanie

Święte słowa.(usunięte przez administratora)czy dalej pracownicy poczynając od kierownika po robola doradcę będą stłamszeni do poziomu 0(usunięte przez administratora)

1
Mateusz
Inne

Zamówiony towar miał być do odbioru w sklepie w ciągu 24 h , czekam 4 dzień i nadal żadnej informacji , to już naprawdę nie pierwszy raz , porażka.....

Rekin
Pracownik
@Mateusz

Wysyłka w ciągu 24h to nie to samo co dostawa w 24h :) Polecam nauczyć się czytać ze zrozumieniem, zanim napisze się negatywną opinię, bądź wyleje swój żal na pracownika sklepu ;)

grzegorz
Inne

Chłodziarka przyszła uszkodzona. Działa tylko zamrażarka. Serwis tragiczny. 4 razy naprawiali. Nic nie naprawili. Nie umieją tego zrobić. Kontakt z centralą straszny. Za wszelką cenę nie chcą przyjąć zwrotu tego bubla i oddać pieniędzy. Jestem miesiąc bez chłodziarki, ale za to w kłótniach ze sklepem który sięgnął dna. Nigdy więcej żądnych zakupów tutaj. Odradzam. Traktują klienta poniżej jakiejkolwiek krytyki. Podejmę kroki prawne.

ikona autora wywiadu

Wywiad udzielony przez użytkownika Król Julian

Były pracownik

23.08.2023 11:08

Chcemy Cię lepiej poznać. Napisz proszę, jaką historią chcesz się z nami podzielić?

Król Julianikona wywiad

Chciałbym podzielić się moimi doświadczeniami. W moim odczuciu firma nie jest kompetentną. Występują niepożądane zachowania ze strony kierownika, o których opowiem poniżej. Dzieje się to za zgodą kierowników regionu i wyżej. Zdarzają się też niezgodności w wynagrodzeniu - za nadgodziny.

Na jakim stanowisku pracowałeś/aś i na czym ono polegało?

Król Julianikona wywiad

Pracowałem na stanowisku doradcy klienta. Moje obowiązki to (standardowo): obsługa klienta, przyjmowanie towaru, pisanie umów kredytowych, przygotowywanie pakietów, obsługa reklamacji itp.

Czy miałeś/aś możliwość pracy zdalnej? Jeżeli nie, z czego wynikała ta decyzja?

Król Julianikona wywiad

Nie, ponieważ nawet w pandemię COVID-19 musieliśmy obsługiwać klientów, a firma zapewniła nam (podczas pierwszej fali pandemii) maseczki uszyte ze zwrotów koszulek firmowych.

Co było powodem zakończenia współpracy z firmą?

Król Julianikona wywiad

Powodem zakończenia współpracy były niepożądane zachowania ze strony kierownika sklepu i regionu. Obowiązkowa dyspozycyjność na WhatsAppie to standard. Konieczność wykonywania szkoleń w czasie wolnym, nawet na urlopie, oraz raportowania wszystkiego na grupie również. Ponadto, wielokrotne powtarzano nam "na twoje miejsce mam pięciu innych". BHP to tylko puste słowo. Ciągle uszkodzone wózki transportowe oraz brak ramp w autach dostawczych wymuszało na nas dźwiganie sprzętów, narażając na kontuzje. L4 było zawsze wypominane i obgadywane przez kierownika. Zebrania służyły wywołanie poczucia winy w pracownikach, a nie wzmocnienia ich. O wolnym na "żądanie" można było zapomnieć - zawsze znalazła się wymówka ze strony kierownika, żeby takiego wolnego nie wypisać.

Jakie są widełki wynagrodzeń na tym stanowisku?

Król Julianikona wywiad

Widełki na tym stanowisku to 2500-3500 zł netto przy zamykaniu planu na "styk", jeśli ktoś pracuje ciężej to można zarobić 4500 zł netto i więcej.

Jak długo pracowałeś/aś w tej firmie?

Król Julianikona wywiad

Pracowałem w tej firmie bardzo długo jak na te warunki, bo aż 7 lat. Wdał się syndrom "bitej żony". Mówiłem sobie: "będzie lepiej, zmieni się, docenią mnie". Zasiedziałem się w tej firmie i po prostu przyzwyczaiłem się do panujących warunków. Poświęcałem dużo czasu, nawet dni wolne, żeby sklep działał dobrze. W pewnym momencie to mnie - pracownikowi - zależało bardziej na poprawnym działaniu sklepu, niż kierownikowi. Decyzja o odejściu nie była łatwa, zbierałem się do niej od prawie dwóch lat. Kiedy kierownik i dyrektor doprowadzili mnie do ostateczności, nie wytrzymałem. Musiałem zadbać o siebie i o rodzinę. Kilkoro pracowników zgłaszało różne sprawy do Inspekcji Pracy, pisało skargi na kierownika, ale konfrontacja była bezowocna i beznadziejna. Kierownik regionu brał na zaplecze każdego pracownika i wypytywał o skargę, w obecności kierownika sklepu. Wiadomo, że pod taką presją nikt nic nie powie. Zmiany w zachowaniu kierownika nastąpiły po jego ponownym objęciu stanowiska kierowniczego.

Czy poleciłbyś/poleciłabyś pracę w tej firmie swojemu przyjacielowi? Uzasadnij swoją odpowiedź

Król Julianikona wywiad

Nie. Nie chcę, żeby ktokolwiek przechodził przez to, co ja w tej firmie. Po zapoznaniu się z moim wywiadem i innymi opiniami każdy sam wyrobi sobie zdanie i zrozumie, dlaczego nie poleciłbym pracy w tym miejscu.

Jakie były możliwości rozwoju na Twoim stanowisku / w Twoim dziale? Z czego to wynikało?

Król Julianikona wywiad

Żadne. Tylko szkolenia online, dotyczące promocji albo sprzętów. Sporadycznie jakieś wyjazdowe szkolenie sprzętowe - może raz na rok. Nawet jak człowiek chciał się kształcić dalej, to kierownik sklepu lub regionu, układał grafik tak, żeby nie można było studiować zacznie.

Jak oceniasz atmosferę panującą w firmie? Jak myślisz, z czego to wynikało?

Król Julianikona wywiad

W skali od 1 do 10 dałbym 3, bo miałem fajną ekipę. Centrala nie szanuje pracowników i eksploatuje ich jak tylko się da. Przykładowo są ciągłe zmiany cen - po 800-900 dziennie. Trzeba je przed pracą podmienić, a te godziny nie są liczone do nadgodzin. Dodatkowo zdarzają się częste pomyłki centrali w zmianach cen, a przy tej czynności trzeba zrobić kilka aktywności: synchronizację, pobranie, wydrukowanie, wycięcie i rozniesienie starych cen. Serwery są przeciążone. Jest tego dużo, i gdy dojdzie do pomyłki ze strony centrali, powtarza się ten proces i znowu roznosi się poprawione ceny, czyli ostatecznie robi się 1600 cen w jeden dzień. Do tego nie ma sprawnego i szybkiego sposobu na uzyskanie niezbędnych dokumentów. Trzeba z jedną sprawą wędrować od osoby do osoby. Wydłuża to czas oczekiwania na pożądany dokument - o dwa, nawet trzy tygodnie. Zrzuca się też na pracowników sklepów różne zadania, wymagające kilku dni pracy. Niestety otrzymuje się nakaz wykonania tego w kilka godzin, bo ktoś z centrali zapomniał to zlecić wcześniej. Trzeba też w międzyczasie obsługiwać klientów. Nie raz zostawało się po godzinach za darmo. Zwroty do centrali muszą być wykonywane "na już", zgodnie z rozpiską. Koordynator, mimo tego pośpiechu czepia się np., że nie taką folią są one owinięte, czy nie taką taśmą zaklejone, mimo że towar jest zabezpieczany zgodnie z wytycznymi z maila. Sam ton komunikacji w firmie również był nietaktowany. Nie raz zadając pytania, usłyszało się: "nie masz pytać, tylko robić". Pracowników zwabia się na darmowe szkolenia, a po wszystkim okazuje się, że trzeba za nie zapłacić. Były też nieciekawe sytuacje po synchronizacjach na magazynach. Czasem okazywało się, że w systemie są rzeczy (wskazane jako 'na stanie'), których nigdy nie mieliśmy. Inwentaryzacje robiono byle szybko, a za a braki trzeba było płacić. Pracownicy ponoszą odpowiedzialność materialną za niedociągnięcia tego typu, mimo że często nie ma w tym ich winy.

Jak oceniasz warunki i ustalenia z pierwszego dnia pracy względem przestrzegania tych ustaleń przez pracodawcę? Jeżeli pracodawca nie przestrzegał warunków, opisz dokładnie o jakie warunki chodziło i co nie było przestrzegane.

Król Julianikona wywiad

Była rozbieżność - co innego mówiono na rozmowie rozpoczynającej zatrudnienie, a zupełnie co innego w pracy. Tak jakby chcieli tylko złapać nowych pracowników, uwzględniając nawet rotację. Pracownikom obiecuje się np., że nie będzie problemu z ustalaniem dni wolnych. W momencie, kiedy ktoś studiuje, wiadomo, że musi mieć wolny co drugi weekend. Studia zaoczne są drogie i opuszczenie wykładów to strata pieniędzy. W momencie kiedy pracownik upomina się o dni wolne zgodnie z ustaleniami, słyszy: "to nie koncert życzeń", "albo praca albo studia", "na Twoje miejsce jest pięciu innych". Pracownikowi obiecuje się zapłatę za nadgodziny, mówiąc że rozliczy się je z następną wypłatą, a rozlicza się je częściowo i to z 2-3-miesięcznym opóźnieniem. Obiecuje się o wiele wyższe wynagrodzenie, ale nowi pracownicy po 1-3 miesiącach sami odchodzą, bo pieniądze o których była mowa (4000 netto w górę), a które otrzymali (najniższa krajowa), to zbyt duża rozbieżność. Grafik dostaje się z dnia na dzień (na początku miesiąca) i często nie są uwzględniane prośby urlopowe lub dni wolne. Grafik potrafi zmieniać się kilka razy w miesiącu. Nadgodziny oprócz tego, że wypłacane są z dużym opóźnieniem, często nie są naliczane. Trzeba tego pilnować. Szkolenia obowiązkowe nie są wliczane do nadgodzin. Szkolenia produktowe - obiecuje się szereg szkoleń certyfikowanych i wyjazdowych, a kończy się na szkoleniach online, które prowadzą pracownicy centrali.

Dzięki GoWork masz właśnie możliwość zasugerowania swojemu byłemu CEO/ Właścicielowi istotnych zmian. Co byś mu powiedział/a o organizacji i doradził/a co poprawić w firmie?

Król Julianikona wywiad

Zacznijcie szanować pracowników i inwestować w nich.



Żal
Były pracownik

Uciekajcie jeszcze przed rozmową kwalifikacyjna przyjmują wszystkich a jabardziej tych bez wiedzy i uległych ktorymi będa mogli sterować.

Maja
Kandydat
@Żal

Możesz jakoś to rozwinąć? Jeśli przyjmują wszystkich to czy to dobrze rokuje żeby zdobyć doświadczenie. Wiesz może jakie stawki są dla nowych osób teraz? Takich właśnie bez doświadczenia?

5
Nieoznakowany
Pracownik
@Maja

Dla nowych osób pensja to minimalna krajowa. Tu nie ma różnicy czy pracujesz tydzień czy jesteś doradca z doświadczeniem 2/3 lata. Jedynie starszy doradca podstawę ma większa tylko o 160 zł

1
anonim
Inne
@Nieoznakowany

To jak zostać tym doradcą starszym? I na ile osiąglane oraz motywujące są premie?

Lol-rozmowa rekrutacyjna
Kandydat

Rozmowa rekrutacyjna: konkretne biznesowe pytania lecz rozmowa jakoś dziwnie ekspresowa dająca świadomość kandydatowi, że niekoniecznie są nim zainteresowani. Taka sztuka dla sztuki. Brak info zwrotnej mimo podania konkretnego terminu....

Inez
Kandydat
@Lol-rozmowa rekrutacyjna

To ile czasu trwała ta rozmowa?? Jaki to czas? I jeszcze kto prowadził tę rozmowe rekrutacyjną, kto to był? Hrowiec czy nie?

LOL
Kandydat
@Inez

Rozmowa trwała ok. 35/40 min, zadane zostały 4 pytania. Prowadził przyszły przełożony i tylko on

Elizka
Kandydat
@LOL

A ona była stacjonarnie w biurze czy online? Była wgl opcja wyboru, w jaki sposób chce się tę rozmowę odbyć? Czy był tylko pytania do firmy, czy tez opowiadali nieco o pracy, stanowisku itd.?

Ciekawy
Kandydat
 Pytanie
@Elizka

Na jakie stanowisko? Na doradce?

Zostaw merytoryczną opinię o NEONET S.A. - Wrocław

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w NEONET S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy NEONET S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 966.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w NEONET S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 897, z czego 71 to opinie pozytywne, 431 to opinie negatywne, a 395 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy NEONET S.A.?

    Kandydaci do pracy w NEONET S.A. napisali 39 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

NEONET S.A.
Przejdź do nowych opinii