Opinie o MKRI Sp. z o. o.
Hej, a wiecie coś o tym, czy teraz mają wakaty i rekrutacje? Widziałam stare oferty dla kierownika sklepu, dla sprzedawcy, a gdzie coś nowego. Jak bym wysłała cv bez oferty, to jest sens, czy nie mają wolnych miejsc teraz? Szukam jakiejkolwiek pracy nawet fizycznej w sklepie.
a swoją drogą, to mógłby ktoś powiedzieć, czy ma sens np pójście do danego obiektu i złożenie cv osobiście? działa to jakoś szybciej wtedy?
No teraz cały czas jest oferta dla kierownika sklepu i chyba się zdecyduję, ale może zaniosę cv osobiście. Jeśli zadziała to super. A jak to kiedyś przyspieszało sprawę? W ogłoszeniu o pracę zabrakło mi podanych zarobków, uzupełni ktoś?
Kojarzysz moze jak jest teraz z przyjeciami w centrali?
to nie będzie dziwne jak nagle osoba która chce kandydować dopiero wyśle maila odnośnie zarobków? brzmi średnio
nie ma żadnych ofert w internecie ? wydaje mi sie że coś było jak ostatnio sprawdzałem
Jak atmosfera i praca na magazynie? Trzeba mieć uprawnienia? Te zwykłe na wózki UDT wystarczą w razie czego?
zdecydowanie mozna sie zatrudnic na dluzej, praca stabilna pod tym względem ze wyplaty na czas, nie trzeba sie obawiac ze z dnia na dzien cie zwolnią
a jesli chodzi o atmosfere to tez nie narzekam, raczej pracownicy sie razem trzymają a nie przeciwko sobie.. oczywiscie zalezy gdzie - ja mówię jak jest u mnie
wszystko zależy do tego jak sie dogadujesz i ewentualnie jakie są układy już na miejscu ale dla pocieszenia pracowałem już w dwóch rżnych miejscach tutaj i za każdym razem drużyna była spoko
jak cię zaproszą na rozmowę to wtedy wyjaśnią, co ty się już o działanie systemu martwisz jak jeszcze nawet pracy nie zaproponowali?
Wtedy na rozmowie można też niektóre informacje zweryfikować
siema wie ktoś może w jakich godzinach pracuje się na magazynie?
To płacone są nadgodziny, bo to wychodzi dziennie po 10h? Czy może dni wolne? Weekendy magazyn też jest w pracy, może tylko dla chętnych?
skoro pracujesz to mozesz jeszcze napisac dwa zdania o tym czy praca przyjemna/cięzka i jak atmosfera
fajne te godziny jak na magazyn, ale właśnie jak tutaj jest z wolnym skoro pracuje się po 10 godzin?
Za nadgodziny nie wypłacaja.. tylko dają ci za to wolne... nie ma żadnych dodatkowych pieniędzy. A co do premi budżet jest tak zawyżony że nie da rady wyrobić.
praca ciężka nie jest, czy przyjemna to jako takiej bym jej nie określił no chyba że takie klimaty bardzo lubisz. atmosfera jest na codzień raczej w porządku
Na jakich warunkach zatrudnienia robicie? najczesciej uop czy zlecenie?
Spoko taki termin myślisz że potem dają na nieokreślony?
tak, jest jakis czas maksymalny jesli chodzi o bycie na umowie o prace na okres okreslony
tyle ze okresu probnego nie da sie ominac, nawet na wyzszych stanowiskach jest to formalnosc nie do przeskoczenia
na umowie o prace z dnia na dzien cie chyba nie moga zwolnic to juz jakis plus
(usunięte przez administratora)
Naprawdę? Chciałem aplikować na specjalista ds. kadr i płac bo jeszcze chwilę temu było aktywne ale trochę mnie przestraszyłeś tymi zwolnieniami. W ogłoszeniu była umowa parce a nie zlecenie. Myślisz że nie na wszystkich stanowiskach wciskają sieciówkę? W biurze jak jest teraz?
Specjalista ds. Kadr i Płac w tym dziale atmosfera też ok, jest ktoś stamtąd? Zapewnione niezbędne narzędzia pracy przez pracodawcę to co takiego dokładnie?
Mam pytanko odnośnie stanowiska specjalisty ds szkoleń i rozwoju pracowników. Jestem w trakcie studiów ale mam jakieś doświadczenie w szkoleniach, myślicie, że to daje mi jakąś przewagę?
No i mam biegły angielski który jest mile widziany dlatego zastanawiam się czy warto aplikować, bo część warunków spełniam a część nie, ale jestem na końcówce studiów więc może akurat się uda. Ktoś może mi powie jak to wygląda?
To ja dopytam, czy jak jednak ma się i studia i doświadczenie, to można dostać więcej pensji, niż jak osoba bez wykształcenia wyższego? Jest tu różnica w pensji? I jaka generalnie jest tu kasa?
A jakie doświadczenie trzeba posiadać na to stanowisko? w sensie z jakiej branży najlepiej?
pewnie z branzy szkoleniowej, a co do ilosci doswiadczenia to powinni to okreslic w ofercie pracy jak nie to wazne zeby w twoim cv byl wpis ze robiles w temacie
Najpierw była rozmowa telefoniczna, taka dosyć typowa gdzie pytają o ogół a potem zdalnie już typowa rekrutacyjna rozmowa z kimś z HRu :)
Czyli po rozmowie telefonicznej jest kolejna rozmowa i tylko jest jedyny etap rekrutacji/ Czy jest inne etap jeszcze np. zadanie rekrutacyjne? Ile jest tych etapów w sumie?
Powiesz jaka jest atmosfera na tym spotkaniu? Wszystko było okej jak się rekrutowałeś?
odpowiadają na twoje cv telefonicznie, masz tam taki wstepny wywiad podczas którego prezentują ci już mniej więcej ofertę firmy i środowisko pracy no i oczywiście sprawdzają na co się nadajesz
potem masz rozmowę w cztery oczy że tak powiem i może byc też czasem online, chociaż chyba nie do sklepów no i decyzja
Co do samego procesu to warto się uzbroić w cierpliwość, natomiast myślę, że więcej niż miesiąc to to nie zajęło.
sa jakies nowo otwarte sklepy gdzie szukaja akurat?
godziny pracy zaleza od punktu tak w ogole czy wszedzie w tych samych godzinach sie pracuje?
Idzie ogarnąć wszystko przez te 2 tygodnie czy raczej ciężko? Te 2 tygodnie wtedy też są normalnie płatne?
koledze chodziło że dwa tygodnie formalności od momentu otwarcia rekrutacji i już kogoś mają na sklepie, jak jest pilnie potrzebny wię nie będą za to płacić xd
dodam że co do braku tego doświadczenia chodzi mi o prace w sklepie
No najpierw ktoś ci zawsze musi przecież pokazać co i jak, w żadnej firmie nie ma czegoś że zaczynasz i robisz wszystko sam
W różnych firmach różnie się do tego podchodzi. Tam, gdzie kiedyś robiłam, to też niby było wdrożenie. Czyli szybkie przejście się po zakładzie i wskazanie stanowiska pracy. Na więcej nie było czasu. Ile więc tu się poświęca na to czasu i czy jest kogo pytać bez wysłuchiwania w zamian złośliwości, czy wywracania oczami, że się komuś gitarę zawraca?
zależy od sklepu pewnie wiesz jak jest, praca nie gwarantuje ci tego na jakich ludzi trafisz, mogę ci na pokrzepienie powiedzieć że ja miałem bardzo fajna ekipe na początek i wszystko było na spokojnie wytłumaczone
To na jaki sklep się najlepiej dostać, wiesz może? Zdradzisz kogo miałeś w ekipie żebym wiedziała czy dobrze trafiłam? :)
nie wypowiadaj się za każdy sklep, bo np. u mnie problemu z ilością ludzi nie ma
zazwyczaj jest, aczkolwiek no praca nie na tyle skomplikowana żeby cały czas ktoś nad toba wisiał i pokazywał ci co i jak
orientujesz się czy są teraz przypadkiem jakieś przyjęcia?
może jacyś studenci? albo ktoś kto ma gdzie indziej umowę o pracę i szuka czegoś bez podatku? nie wiem ja bym uopa nie zamienił
Innej opcji sam nie widzę, bo poza tym umowa o prace o niebo lepsza. Taką stabilność wtedy czuć chociaż wiecie o co mi chodzi.
pro po studentów wiesz może czy można się tutaj zatrudnić na jakiś taki niepełny etat?
a wiesz moze jaką umowę mają studenci?
Wydaje mi się że tak ja pracuję na uopie ale tak też chciałem przypuszczam że dostałbyś zlecenie jak ci tak zalezy
Na zleceniu z reguły nie ma benefitów z tego co się zdążyłem zorientować
No i po co być kierownikiem skoro można być doradcą, wziąć prawie takie same pieniądze i mieć święty spokój, zero użerania się z centralą i pretensjami regionalnej? Brawo kaes, świetny podział obowiązków dla kierowników za marne pieniądze.
Nie mam żadnych bólów w przeciwieństwie do tej umęczonej biednej kierowniczki wyżej. Jestem doradcą z wyboru, a moja kierowniczka jest super akurat i nigdy nie wywyższa się ile to ma pracy strasznie więc ogarnij się i czytaj ze zrozumieniem w czym problem
To się ciesz naszą na urlopie,l4 a jak przyjdzie to wiecznie niezadowolona (usunięte przez administratora) z każdej strony ale Przyjdzie na nią czas
Czy firma ma zamiar zapłacić zobowiązania za Lyreco? Nie możemy zamówić papieru do drukarki, płynu do mycia naczyń nie wspomnę już że sklepy narzekają że nie mają papieru toaletowego ani wody do picia którą pracodawca powinien zapewnić pracownikom , jest to łamanie kodeksu pracy.
Pracodawca jest zobowiązany do zapewnienia napojów pracownikom zatrudnionym w warunkach szczególnie uciążliwych, czyli np. że względu na temperaturę powyżej 25⁰C. Nie masz racji, że w tej sytuacji jest to łamanie prawa. Inna sprawa- każdy sklep jest wyposażony w czajnik, można przegotować wodę i napić się już wystudzonej.
Przy ogłoszeniu - Asystent w Dziale Analiz i Planowana Sprzedaży pytają się m.in. o znajomość Excela, a także gotowość do pracy stacjonarnej w Malborku przez 3-miesięczny okres wdrożenia. A jak z zarobkami i klimatem między pracującymi w biurze ludźmi? Według ogłoszenia, to ja mam im kwotę podać. Ale, kto wie, ile sami są skłonni płacić?
Chyba wiesz najlepiej ile chciałbyś zarabiać, sprawdź też sobie ile przeciętnie na takim stanowisku się dostaje i najwyżej będziesz negocjował.
przeciez prawie zawsze tak jest, że to ty podajesz kwotę na rozmowie i potem ewentualne negocjacje. to ty powinieneś umieć wycenić swoje umiejętności. jak uzasadnisz dlaczego powinieneś zarabiac tyle ile podasz, to myślę, że mogą być skłonni do negocjacji itd.
Nawet dobra rada według mnie, przecież na negocjacje muszą być przygotowani skoro sami nie podali z góry żadnej stawki.
A tak z ciekawości to oczekują jakiegoś certyfikatu z excela czy po prostu znajomości oczekują?
skłonni do negocjacji? ciekawe, pensje stoją w miejscu, a dla nowych pracowników proponowane jest minimum.
nie ma sie co zastanwiac, troche wiecej wiary w siebie kolego :)
Dokładnie tak jak ktoś napisał nie ma co się zaniżać to ważna umiejętnosć być pewnym tego co ma się do zaoferowania, wszystkiego można się nauczyć nie ma praktycznie nic niemożliwego
A tacy wieloletni pracownicy mają chociaż dodatki stażowe? Po jakim czasie dla tych nowych są podwyżki, po roku czy więcej trzeba czekać? Ta duża ilość ofert to ze względu na rotację czy firma się jakoś rozwija?
Odpowiem tak: stażowe? Serio? Podwyżka za darmo? Przecież sama praca w tej firmie to benefit, po co Ci pieniądze! Najpierw rozmowa a potem może stówę Ci rzucą na dojazdy...
(usunięte przez administratora)
Teraz mamy takie ciężkie czasy w handlu i każdy ma nad sobą kogoś od kogo obrywa za wyniki, ale zespół na sklepie w tak małym gronie powinien trzymać się razem i znaleźć sposób na dobre działanie sklepu, kierownik też powinien mieć jakąś autorefleksję...
Tak bardzo jest mi przykro, że firma nie potrafi docenić pracowników którzy czasem harują do (usunięte przez administratora), a tu bo obcinają etaty, a tu bo jest nawał pracy i trzeba zrobić 1000 rzeczy w ciągu dnia czasem nawet nie w dwie osoby. Ucięta premia=brak motywacji dla doradcy klienta. I chociaż nie wiem jak cudowny by musiał być (usunięte przez administratora), nie zmotywuje pracownika do genialnej obsługi. Za takie pieniądze się odechciewa. Kiedyś chociaż każdy dążył do co prawda marnej, ale jakiejkolwiek premii. Premia dla kierowników? Śmiech na sali, wypłata doradcy i kierownika jest prawie na równi, a premia osiągnięta przy 95% realizacji budżetu jest po prostu żałosna. Marne 300 zł i to BRUTTO. Jak to jest że wraz z nowym rokiem podnosi się pensje aby lepiej się każdemu żyło, a tutaj dajemy krok wstecz. Bardzo lubię tą pracę, czuję się w niej dobrze lecz to co wyrabia z nami centrala to (usunięte przez administratora), całkowity brak szacunku dla ludzi tu pracujących czasem od wielu lat i nie chodzi tu o wielce prezenty na święta, tylko zwyczajnie godną dobrze wykonanej pracy wypłatę na którą myślę większość kierowników i doradców z czystym sumieniem zasługuje. Nie liczę na to że cokolwiek się zmieni, nie wierzę w to.. Lecz mam nadzieję, że cokolwiek w tym wszechświecie przemówi właścicielom, że tak się nie robi, może zapali się jakaś czerwona lampka kiedy zaczną odchodzić najlepsi pracownicy, którzy są fundamentami tej firmy. Pozdrawiam i życzę dobrej nocy
Macie w firmie jakieś udogodnienia, typu chociażby najzwyklejszy parking jakąś lodówkę czy mikrofalę? Bo po swojej ostatniej pracy gdzie samochód musiałam zostawić kilka minut drogi od punktu, a podgrzać w pracy to mogłam sobie coś jakbym ognisko na zapleczu rozpaliła mam już dość użerania się z takimi problemami.
(usunięte przez administratora)
A to nie wiesz że kierownicy mają dużo mniejsze wyrównanie niż doradcy? Ich pensja różni się o 200zl od sprzedawcy na dzień dzisiejszy :)
Dokladnie 200zl wiecej jak dobrze pojdzie. A zamień sie ze mna jako kierownikiem chetnie oddam za te miliony wieczne telefony woadomosci i telekonferencje w czasie wolnym
A ja chciałbym pracować tutaj, ale w biurze. W sieci jest wiele ogłoszeń dla kierownika sklepu, sprzedawcy, ale nic do biura. Dlaczego, tam nie ma rekrutacji i wakatów? Tam w posadach w sklepach oferują także UoP, czy w biurach tez jest taka możliwość, czy inne warunki są w centrali?
Bo poszły zwolnienia. Trzeba oszczędzać bo kryzys a na czym najlepiej? Na pracownikach. Góra ma swoje (usunięte przez administratora) i trzyma się ich kurczowo, reszta się nie liczy. Najnizsza krajowa, stres, wymagania przewyższające pensje, brak premii, brak szkoleń. Nie polecam
Prawda jest taka że firmie nie zależy ani na pracownikach ani na ludziach. Najnizsza krajowa zarówno na sklepach jak i w centrali. Zero premii, zero szkoleń, kompletny brak rozwoju. Gdy człowiek próbuje powalczyć o swoje jest zbywany płytkimi tekstami o kryzysie lub tym że skoro się nie podoba to do widzenia. Polityka firmy względem klienta kiepska, slabo wypadajaca na tle konkurencji, przez co klienci nie chcą wracac, ale oczywiście to wina pracowników nie kierownictwa. Bardzo toksyczna atmosfera w centrali. Ludzie którzy wprowadzali uśmiech i dobrą atmosferę pozbywali się raz dwa za to chętnie zostawiają tych którzy (usunięte przez administratora). Zdecydowanie omijać szerokim łukiem
Praca zdecydowanie dla hobbystów pracy w handlu, gdyż z pewnością nie dla osób, które liczą na jakikolwiek rozwój czy docenienie przez pracodawcę. Szukasz atrakcyjnego wynagrodzenia? Premii? Dodatków na święta? A może dodatkowych szkoleń, które pozwolą ci na rozwijanie umiejętności? To nie tutaj, szukaj dalej :) Mamy za to zakładane nierealne plany sprzedaży, brak premii, brak jakichkolwiek dodatków pieniężnych, obowiązki doradcy i kierownika w jednym, wykonywanie mnóstwa pobocznych zadań, które trzeba zrobić na czas mimo, że to obsługa klienta jest NA PIERWSZYM MIEJSCU. Niestety dałam się nabrać na piękną wizję w ogłoszeniu. Jak mamy sprzedawać skoro nie mamy czym handlować? Później pytania: Dlaczego taka słaba skuteczność? Być może dlatego, że klienci wchodzą, szukają konkretnych rozmiarów a ich po prostu nie ma. A często i nawet wychodzą szybciej niż weszli, gdyż nie znoszą nagabywania i naskakiwania. Czasy się zmieniły, klient wie czego chce i nie potrzebuje asystenta zakupowego a ten, który potrzebuje to zwyczajnie pyta. Niektórzy śmieją się, że sklep wygląda jak outlet :) No cóż, takie są realia. Niestety na ten moment więcej minusów niż plusów. Aktywna obsługa klienta? Po co, skoro zabrano nam premie (swoją drogą też absurdalnie niską przy tych planach z kosmosu) i nie mamy motywacji aby skutecznie sprzedawać i starać się robić dobre wyniki? Czas pokaże aczkolwiek idzie to niestety w złą stronę.
Firma dziś strzeliła sobie w kolano , teraz na pewno nie będą robione targety i plany sprzedażowe . Jak można zabrać coś co motywuje pracownika do pracy ? Firma teraz może przygotować się na masowe zwolnienia bo raczej nikt już za tak śmieszne pieniądze nie będzie pracować . Bo firma jest w ciężkiej sytuacji proponuję zmniejszyć ceny bo ceny są brane z kosmosu i w końcu zmienić towar a nie jeden i ten sam od kilu miesięcy. Kierownicy przygotujcie się że będziecie sami pracować ! O ile wy też się nie zwolnicie a nie no przecież jest premia uznaniowa której i tak nie zobaczycie
Chciałam wszystkich ostrzec przed praca w tej firmie. Od czego by tu zaczac? Hm... budzety nie z tej ziemi, obsluz kazdego klienta, sprzedaj do kazdego paragonu skarpetki na pewno wyrobisz ten plan:) Co miesiac budzet kazdego pracownika do wyrobienia to porazka, od stycznia nie bylo nawet jednego miesiaca ze stanem koncowym realizacji 100% (ale przeciez to nasza wina, bo słaby check lub jestes niewystarezajaco skuteczna ).(usunięte przez administratora)Odnoszac sie do premii to nawet jesli w Twoim sklepie jest wzystko super i tak Ci potraca z premii 10% jesli nie wyrabiasz wyników - co za tym idzie? Niekończąca się Opowieść :) Od kilku miesiçcy firma ewidentnie ma problem z dostawami towarów, ciagle zapewniaja nas ze przyjdą nowe kolekcje, świetne modele a od dluzszego czasu w kartonie jest max 20 rzeczy i to z dopelnienia, wiec ja sic pytam JAK MAM ZROBIC PLAN NIE MAJAC PRODUKTOW DO SPRZEDAZY? Prosby o zmniejszenie budzetu sa notoryeznie odrzucane, chociaz centrala widzi jak jestesmy zatowarowane .Pracownik tu sie nie liczy, liczą sie cyferki check, koszyk, skuteczność :) Ucięcie etatów spowodowalo to , ze na sklepie sa zatrudnione po 3/4 dziewezyny i strach isc w ogóle na L4 czy urlop , dziewczyny przychodza chore bo nie chcą robic problemów - jedno wielkie nieporozumienie. A bony świąteczne czy życzenia ? W tym roku równiez ich nie dostalysmy (bo jak mozna wysłać same życzenia bez bonów, czyżby firma sic wstydzila? ), centrala woli kupowaé nowe samochodu z salonu niz odpowiednio przygotowas swoje sklepy do sprzedazy produktow wlasnie min. w grudniu w najbardziej goracym okresie. (usunięte przez administratora) Cały mój komentarz nie polega na niszczeniu dobrego imienia firmy, po prostu chciałabym aby centrala zaczęła traktować nas jak ludzi- aby w końcu otworzyli oczy i uszy na nasze prośby, niech w końcu docenią pracowników którzy są z nimi od wielu lat. Chciałabym abyśmy wszystkie w koncu poczuły się docenione w tej firmie.
Niestety jako pracownik muszę się z tym wszystkim zgodzić. Może ktoś kiedyś nas doceni w tej firmie a nie tylko będziemy otrzymywać wieczna krytykę. Nawet przez klientów jesteśmy wyśmiewani jak patrzą na ceny produktów które mają być przecenione DO 50% a przecena wynosi max 20-30zl co daje śmieszne 10%.
Jeśli zaczniesz tutaj pracę, przygotuj się na to, ze będziesz niedoceniony/a. Finansowo szczególnie.
ZDECYDOWANIE NIE POLECAM. Możesz dawać z siebie 100% i być sumienną jak i lojalną, a jeśli obnażysz zachowanie (usunięte przez administratora)REGIONALNEJ,(usunięte przez administratora) brak jej profesjonalizmu jak i ludzkiego podejścia do pracowników zaczynasz być PROBLEMEM. W chwili kiedy postanowisz odejść z tej firmy ta Pani ma w nawyku wybielanie swoich błędów kosztem odchodzących pracowników. Stała tendencja do pomawiania o (usunięte przez administratora) zaniedbania, oczernianie byłych pracowników i kierowników. Myślę że to kwestia czasu aż otrzyma kiedyś pozew za te praktyki i niszczenie ludziom reputacji przez swój charakter. Praca z tą Panią to były wieczne telefony, (usunięte przez administratora) nakazuje kontakt z salonem i zwrócenia pracownikom uwagi że stoją za kasą bądź siedzą na pufie w chwili kiedy sklep jest pusty, ponieważ w ten sposób umywa sobie ręce i uchodzi za osobę która się nie czepia pracowników tylko robi to kierownik. Podczas nieobecności kierownika (urlop lub L4) i w tym czasie inny pracownik również zgłasza niedyspozycję jest totalny brak zaopiekowania się salonem i pracownikami mimo że to jej obowiązek. W salonach w których są same umowy zlecenie taki pracownik musi robić to co nie należy do jego obowiązków czyli: robi grafik, zamyka i otwiera salon, zajmuje się sprawami salonu od kadr po księgowość mimo że jest pracownikiem technicznym, to by móc zachować pracę musi się na to godzić. Mimo że zgłasza się jej problematycznego pracownika, który jest wulgarny wobec zespołu i poniża koleżanki, ona sama interweniuje o przywrócenie takiej osoby. Daje w ten sposób przyzwolenie na brak wzajemnego poszanowania wobec pracowników tylko dlatego że ta osoba ma SUPER SPRZEDAŻ. Jest to naganne i karygodne zachowanie jak i brak profesjonalizmu tej PANI. Mam nadzieję że kiedyś dosięgnie Panią regionalną ręka korporacyjnej sprawiedliwości i ktoś w końcu zareaguje na to co wyprawia ich pracownik, ponieważ obniża to ocenę pracy w tej firmie. Jestem w szoku że widząc co się dzieje na regionie tej Pani i ciągłą rotację na jej salonach nie daje to do myślenia jej przełożonym. Pewnie i tak zostanie mój komentarz usunięty.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w MKRI Sp. z o. o.?
Zobacz opinie na temat firmy MKRI Sp. z o. o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 220.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w MKRI Sp. z o. o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 86, z czego 5 to opinie pozytywne, 57 to opinie negatywne, a 24 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!