brak logo

Ranbaxy ( Poland ) Sp. z o. o.

Warszawa

Opinie o Ranbaxy ( Poland ) Sp. z o. o.

Sisley 2012-04-23 21:05
Faktycznie, jest troche lepiej - zdrcydowanie jesli chodzi o ceny dla pacjenta (wiele leków ma najlepsza cenę) i klarowność przekazu poprawiło się.
nowy 2012-11-15 21:37
Czy ktokolwiek może coś powiedzieć aktualnego na temat ranbaxy/??
Artur K.jest generalnie zły czy niektóre osoby toleruje???
zelazny 2012-11-19 09:52
pewnie nic sie nie mieniło
:) 2012-11-19 18:11
Pracuje 2 lata na normalnej umowie o pracęi jest OK. Generalnie atmosfera pewnie zależy od DM
Nowy 2012-11-21 10:39
widziałem ogłoszenie o pracę.rozmyslałem nad złożenie aplikacji
XXX 2012-12-30 16:18
Dziwię się zarządowi firmy, że ten kierownik regionalny jeszcze pracuje - zgadzam się w 100% z wypowiedziami poprzednik ów/poprzedniczek - wizerunek firmy to ludzie w niej pracujący....
1
pracownik 2013-04-11 11:18
Sprawdza się stara zasada "wszędzie dobrze gdzie nas nie ma"
a prawda jest taka że są dni lepsze i gorsze jak wszędzie .Pracy dużo i wymagania również ale zarobić naprawdę dają i o to chodzi .A jeżeli komuś to nie odpowiada to droga wolna.
olo 2013-04-11 11:25
Zgadzam się z poprzednikiem. Akurat szukam pracy i wchodzę na tego rodzaju fora . Ale to chyb bez sensu . W taki sposób nikt nigdy nie znajdzie pracy .
2
pracownik 2013-04-11 11:26
No tak , najlepiej wylać wiadro pomyj na kogoś - anonimowo.
1
Gosiak 2013-04-21 18:52
Pracowałam, nie polecam.Kontrakt zamiast umowy o pracę.
ona 2013-05-24 10:31
Pomoc finansową ? a to się ubawiłam ,oni kombinują jak tu zmniejszyć premię i za co ją zabrać , regulamin bonusów zmienili -oczywiście zmniejszając w lutym tego roku a płacili za ostatni cykl 2012 już według nowych zasad- trochę średnio to działa na wizerunek firmy prawda? A swoją drogą jakaś kontrola by się przydała z PIP.
3
Były pracownik 2014-04-08 11:50
Z ranbaxy doczynienia miałem ponad 3 lata. Poziom jak tzw. couchingu na poziomie żenującym. Ta cała kadra menadżerska nadaje się do zbiorowego pozwu o mobing. To jak się traktuje ludzi jest poniżej krytyki. Co można pomysleć o poziomie firmy i kompetencji osób skoro Product Menadżerem od kluczowych leków zostaje osoba, która wcześniej zajmowała się w firmie samochodami, telefonami i organizacją spotkań firmowch, albo osoba, której poziom merytoryczny nt. leków jest niższy niz niejednego doświadczonego przesdstawiciela - i ktoś taki ma szkolić ludzi????ŻART. Jeżeli nie chcecie zejsc na zawał przed 30-stką albo czuć się jak szmatławiec to zdecydowanie jak najdalej od RANBAXY.Mógłbym tak długo i ze szczególami ale szkoda moich nerwów bo jak tylko zbiera mnie na wspominki to żygać mi się chce.
4
as 2014-05-21 23:24
Mi juz sam poziom rozmowy kwalifikacyjnej pozwolil zrozumiec z jakim dnem i 5 metrami mulu mam do czynienia...zenada
5
dziwne 2014-06-12 20:29
to jak oni Wam płacą skoro jest to umowa o dzieło?
co jest dziełem w tym przypadku? wyrobienie planu? jeśli tak to w przypadku nie zrealizowania np. planu miesięcznego nie płacą Wam nawet tej "podstawy"? czy jak to jest bo ciekawi mnie to a nigdy nie miałem do czynienia z taką umową w przypadku rep'a
pozdrawiam
$$$$ 2014-09-05 18:26
ukazały się ogłoszenia do tej firmy. Czy ma ktoś aktualne info dlaczego rekrutują na tak wiele terenów? zwolnienia grupowe czy wszyscy uciekają? Jaka podstawa i czy nadal umowa o dzieło?
2
padawan86m 2014-09-26 15:02
No ogloszemia byly np na pracuj.pl
Czy do kogos z małopolskiego dzwonil DM w sprawie IIego etapu rekrutacji w Warszawie?
2
~~ 2014-10-03 13:04
Dalej śmieszne umowy. Rotacja jest bardzo duża.
1
xxx 2014-12-20 06:40
umowa o dzieło albo własna działalność przez Dendrite, zarobić można 3 tyś. na rękę, na umowę o pracę można przejść po 6-9 miesiącach, dziwny sposób zatrudnienia, dla kogoś kto nie ma roboty można spróbować, dla doświadczonego PM to raczej kanał
1
m 2015-01-30 12:16
Uwaga.... firma oferuje Umowę o dzieło, o czym nie informuje w ogłoszeniach na Przedstawiciela Medycznego!
1
normalna 2015-02-09 18:32
pracuję jak wszędzie, mam super szefa , na umowę o pracę nie mam powodów narzekać , po prostu wykonuję zadania i mi to się udaje, i o to w tym wszystkim chodzi zawsze można mieć 1000-ce ale jak komuś zależy to robi co lubi i nie narzeka
1
kaziu 2015-09-21 11:11
proszę o info jak wygląda rekrutacja II etap w Waw? jakie zarobki?
kaska 2015-10-26 15:11
jak wygkąda drugi etap? czy ktoś juz byl moze?
kaska 2015-10-26 15:12
i jak drugi etap?
kaska 2015-10-27 17:15
a co az tak Cię zachęca jeśli mogę zapytac?
2
4x4 2015-10-29 16:40
Hej czy coś wiadomo więcej o firmie - mam propozycję i nie wiem czy wchodzić czy nie.
1
Świadomy 2016-02-17 21:14
Ta pseudo firma z kraju trzeciego świata jeszcze istnieje? Wśród lekarzy ma opinię bardzo złą. Leki słabe i drogie. Wodę do produkcji preparatów biorą chyba z rzeki Ganges bo wszystko działa jak placebo. Prezesina chromiec musi być z tego baaardzo dumny.
1
Janeczka 2016-02-20 14:36
WITAM ,CZY MOŻECIE PODAĆ MI ,JAKIEKOLWIEK NAMIARY FIRMY RANBAXY ?POLAND ?
John 2016-02-22 18:35
To "firma z trzeciego świata" i taka sama panuje w niej atmosfera. Leki drogie i mało skuteczne. Bardzo częsta rotacja wśród PM.
7
Doświadcznony 2016-03-12 12:09
Komo! Byłem u nich na 2 etapach. Drugi etap to nie czysta formalnosc, podpisanie umowy itd.tak jak piszesz. Skad masz takie informacje? Mam swierze info bo bylem, widzialem, probowalem .Drugi etap trwa 4-5 godz. Jest assessment w duzej grupie, sa scenki sprzedazowe ...troche tego jest wiec jesli ktos pojedzie na 2 etap to niech nie nastawia sie na formalnosc z podpisaniem umowy ! Trzeba sie wykazac kreatywnością, odwagą itd !
JANINA 2016-03-23 02:50
TO FIRMA AMERYKANSKA,ZERKNIJ NA STRONE USA.POZDRAWIAM
JANECZKA 2016-03-30 03:46
DZI,EKUJĘ ZA RADĘ.NAPISAŁAM,ALE BEZ ECHA.MOŻE PODASZ MI LINK.DZIĘKI.POZDRAWIAM SERDECZNIE .JANECZKA
Doe 2016-04-16 17:43
Tp, że firma ma swoją filię w USA nie oznacza , że jest firmą amerykańską :-). Nie ma co dywagować firma jest indyjska (co nie musi oznaczać nic złego :-)) i tyle. PZDR :-)
Doe 2016-04-23 15:15
A poza tym niedawno została przejęta przez równie indyjską Sun Pharama :-))
1
Beti 2016-04-30 14:49
Czasem jak czytam te opinie to mnie ogarnia lekki śmiech - ludzie, auto służbowe, laptop, 4 tysie....a Wy narzekacie, moja mama po 20 latach nawet nie ma połowy tego co ja teraz na starcie. Doceńcie to.

pozdrawiam
Alehandro 2016-06-20 15:29
Widzę, że ktoś był na drugim etapie. Jakiego typu są tam zadania ? Czy jest tylko grupowe rozwiązywanie problemu ? Indywidualne rozmowy też ? Warunki dokładniej ktoś mógłby przybliżyć ?
Alehandro 2016-06-20 21:26
Dzięki, ale to mogę wyczytać z ogłoszenia :) konkrety może ktoś coś ?
Zlodzimati 2016-08-16 23:25
O firmie można napisać bardzo wiele , ale żadne słowa nie zastąpią tego:
A to świadczy o przygotowaniu , wiedzy czy inteligencji "kadry zarządzającej", a szczególnie tego smutnego DISTRIKTA :).
Z naciskiem na slowo distrikt.

Strasznie się uśmiałam...
http://www.goldenline.pl/tomasz-wawrzyniak5/
karka 2016-08-22 13:36
Czy mógłby ktoś napisać jak dokładnie wygląda 2 etap ?
Alehandro 2016-08-22 17:31
2 etap - to AC - testy i rozmowy indywidualne.
Były pracownik 2016-10-08 08:55
Pracowałam tam kilka lat, zarobki ok, sprzęt ok, ale atmosfera tragiczna, ilości opakowań przyprawiają o ból głowy i do tego wyliczone jak kto chce, różnice opakowan wsród przedstawicieli to przepaść. Jeden ma 200 opakowan drugi 600, premie - zapomnij, sporadycznie komuś sie udało, kadra zarządzająca fatalna, widzą tylko swoj czubek nosa, trakrują przedstawiciela jak śmiecia, liczy sie tylko kilku najlepszych, reszta to dno i nie ma o czym z nimi rozmawiać, nie pracują w terenie i nie maja zielonego pojęcia co sie dzieje, jakie panują realia i jak działają inne firmy, szef zamiast Ci pomoc, to jeszcze potrafi zniszczyć wypracowane relacje, dobra firma na początek, uczy naprawde duzo, mozesz sie zastanowić, czy chcesz potem iść w stronę aptek czy lekarzy, bo w Ranbaxy, musisz umiec sprzedać w gabinecie i farmaceucie. Rotacja olbrzymia - jedziesz na szkolenie i siw okazuje, ze polowe twarzy nie znasz, teraz pracuje w innej firmie i nie żałuje, duzo lepsza atmosfera. Firma na początek idealna, na dalsza współpracę i zasiedzenie sie - porażka ...
5
juki 2016-10-08 11:28
Teraz już odchodzi sie z tego co wiem od klasycznych rozmów tylko wprowadzają jakieś testy ja jeszcze nie miałem okazji uczestniczyć w takim w sumie nie wiem czy w branzy medycznej tez to stosują? Bo oferty teraz posiadają o prace
Kkk 2016-11-03 12:56
Oj chyba błędne info z tym USA
Medyceusz 2017-01-15 18:58
Szukam pracy reprezentanta medycznego w Ranbaxy ale nie mogę znaleźć zapotrzebowania w rejonie mazowieckim. Jeśli ktoś coś wie bardzo proszę o informacje.Mam już spore oświadczenie w tej branży ale chcę sobie poprawić finanse może tu się uda? Proszę o info.
Friend 2017-01-26 13:29
Nie mogą być dobra firma skoro pracuje dla nich taka osoba jak Grzegorz J. Z Rudy Śląskiej.
Człowiek ten oszukał wiele osób
Jeżeli macie z nim styczność to przestrzegam bo możecie zostać oszukani,
Obecny 2017-01-27 09:12
Nie można oceniać firmy przez pryzmat jednego człowieka. Firma jest spoko a to jest forum oceniające firmę.
Alicja 2017-02-28 11:06
Czy ktoś z Was był już na rozmowie kwalifikacyjnej do Ranbaxy ( Poland ) Sp. z o. o.? Dostaliście upragnioną pracę? :)
Pan K 2017-03-28 10:14
Hej czy jest tu ktoś z porannej grupy i został zaogertowany przez Ranbaxy ? Co o tym myślicie ?
R. 2017-03-28 10:16
Witam, czy jest tu ktoś z porannej grupy i dostał propozycje od ranbaxy ? Co o tym myślicie ?
M 2017-03-30 07:10
Witam. Ja dostałem i przyjąłem.
2
Czarek 2017-04-11 15:07
Widzę , że Ranbaxy ( Poland ) ma sporo miejsc dla przedstawicieli medycznych? Jak teraz prowadzą rekrutację? Jakie wyposażenie dostaje pm? Czy coś warto jeszcze wiedziećprzed złożeniem cv? Jeśli ktoś ma jakieś info ...
Zostaw swoją opinię o Ranbaxy ( Poland ) Sp. z o. o. - Warszawa
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Ranbaxy ( Poland ) Sp. z o. o.