Opinie o Contactpoint w Rzeszów

Poniżej znajdziesz opinie aktualnych i byłych pracowników o firmie Contactpoint. Zobaczysz tutaj również opinie kandydatów do pracy w firmie Contactpoint na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Contactpoint w Rzeszów

anonim Nowy wpis
Były pracownik
 Pytanie

firma jeszcze istnieje, czy profesjonalni liderzy poprowadzili ją na (usunięte przez administratora) ?

skąpiec Nowy wpis
Były pracownik

wyzysk pracownika

odradzam Nowy wpis
Były pracownik

jak najdalej trzymajcie się od tej firmy. Zatrudniają na umowę śmieciową, każą tyrać ponad 8 godzin dziennie tyrać a pensje minimalne.

marek Nowy wpis
Były pracownik

Fatalne zarządzanie, pomimo starań liderów, wszechobecna dezorganizacja.

logo firmy Specjalista / Specjalistka ds. sprzedaży zagranicznej
Rzeszów
Europak Sp. z o.o. sp.k.
(6 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Pracownik Stoiska Mięsnego
Rzeszów
Frac Detal Sp. z o.o.
(7 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Spawacz MIG MAG TIG
Rzeszów
TEKTRUM Sp. z o.o. Sp. k.
(74 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Likwidator szkód rolnych i majątkowych
Rzeszów
MWJ Rzeczoznawcy Sp. z o.o.
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Ruda
Były pracownik

W życiu nie spotkałam się z takim kolesiarstwem jaki tam panuje. Jeden z liderów ciągle liżący tyłek kierowniczce który załatwił swojej dziewczynie posadkę za przysłowiową .........nikt nic nie ogarnia tylko biorą Cię na "coaching" ( sami nie wiedzą co ta nazwa oznacza) i ciągle krzyczą jeśli się nie spełnia wyników no ale tak to jest jak sie dostaje posadki za kolesiarstwo i nie potrafi się zbudować solidnego zespołu- tak tak pozdrawiam panią A... Oczywiście zdarza się ktoś spoko np liderzy wiecznie zapracowani :) ogólnie nie polecam przez stres i bałagan jaki tam panuje, jak się spełnia wyniki jest ok jeśli nie to zaraz krzyczą i grozą wyrzuceniem, pensja to też jakiś śmiech na sali w porównaniu do utraty zdrowia psychicznego.

Dawid
Inne

Bhp jest raz w roku?

Angelika
Były pracownik

Moim zdaniem ta firma powinna zostać rozwiązana, gdyż osoby na wyższych stanowiskach mają wszystko gdzieś, nie traktują swoich obowiązków poważnie, wobec konsultantów źle się zachowują.Często dochodzi do nadużywania "władzy", a pani na recepcji non stop rozmawia o ploteczkach przez słuchawkę, zamiast prawidłowo wypłacić pensje(nigdy się ona nie zgadza). Słuchawki oraz sprzęt służący do pracy jest w fatalnym stanie.

mała
Były pracownik

Witam. Pracowałam w tej firmie. Czas pracy wyznaczasz sobie sama . musisz tylko obowiązkowo miec 25 h w tyg. Ja zrezygnowałam z tego bo gardło zdziera się pięknie. Póżniej jestes rozliczana z rozmów itd( rozmowy są nagrywane) . nie polecam

ruda
Były pracownik

podziwiam ludzi wiele lat tam pracujących przy takim stresie i mobbingu nie da rady tam wytrzymać

star trek
Były pracownik

Pracowalam tam kilka miesiecy kasa jaka zarabialam to katastrofa!! Liderzy sa niemili

Anonimowo
Były pracownik

predictive, presja na wyniki, masa telefonów - to minusy, a plusów nie ma

pracującaw cp
Były pracownik

Jesli chodzi o atmosfere to nie jest ona rewelacyjna. Ciagle naciskaja na sprzedaz i karza wciskac ludziom na sile , za wszelka cene rzeczy ktorych nie chca. A jak sie nie sprawdzasz wysylaja cie na bezplatny urlop (przymusowy oczywiscie )

hmhmm
Były pracownik

Poniszczony sprzęt, brudne stanowiska w boxach, nie działające słuchawki itd. - już to widziałem i również słyszałem krzyki liderów: kiedy przeprowadzam rozmowę z klientem a liderka/lider drze się na mnie(podsłuchując jednocześnie rozmowę)-, zbijaj obiekcje, daawaj,dawaj ...

nikczemna praca
Były pracownik

nikczemna praca za psie pieniądze - niskie zarobki przy wielu godzinach pracy

Była pracownica
Były pracownik

Nie polecam. Kierownictwo to jakiś żart. Zero pomocy tylko straszenie zwolnieniem. Jestem w szoku jak ta firma wgl jeszcze działa.

chora atmosfera
Były pracownik

chora atmosfera i chorzy liderzy nie polecam

Jarzabek Waclaw
Były pracownik

Przestrzegam przed praca w Contactpoint w Rzeszowie - nie nalezy do najprzyjemniejszych :) W duzym skrocie: Praca: mordega straszliwa, tylko dla wytrwalych komandosow przyzwyczajonych do ciaglych atakow biurowych zombies.

Rekruter
Były pracownik

Klimat - brak klimatu a raczej klimatyzacji. Na wiosnę śmierdzi na sali jak w kurniku w lato klimat piekarnika. Pot cieknie po (usunięte przez administratora) a serwery, co i rusz padają z przeciążenia. Nie da się oddychać. Gdzieniegdzie poustawiane wiatraczki ledwo, co dychając mielą śmierdzące powietrze przez cały dzień. Do stołów i klawiatury komputera można się przykleić. Gąbczaste nakładki na słuchawki swój kolor straciły w ubiegłym stuleciu. Kleją się od pudru, potu, usznych wydzielin i Bóg wie jeszcze czego. MASAKRA !!!

spocona
Były pracownik

małe zarobki nacisk z strony liderów

caterina
Były pracownik

niestety w kwestii liczenia czasu pracy często jest dużo niejasności, zapisywanie czasu pracy w systemie co do minuty (przerwa 10 minut na godzinę pracy), często są przez to niezadowolenia, bo wiadomo, że nikt co do sekundy się nie wyrobi. Osobiście doświadczyłam wprowadzenia w błąd w kwestii wynagrodzenia, natomiast mam nadzieję, że u innych nie będzie takiej sytuacji (bo to kwestia indywidualna).

Zostaw merytoryczną opinię o Contactpoint - Rzeszów

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Contactpoint?

    Zobacz opinie na temat firmy Contactpoint tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 42.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Contactpoint?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 41, z czego 0 to opinie pozytywne, 37 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Contactpoint?

    Kandydaci do pracy w Contactpoint napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Contactpoint
Przejdź do nowych opinii