brak logo

Kleffmann

Poznań

Opinie o Kleffmann

anonim 2011-09-28 20:31:06
a czy ktos z was orientuje sie jak jest przy kodowaniu/wpisywaniu ankiet? jak tam atmosfera, ekipa i szefostwo?
Lola 2012-02-21 15:43:36
Aż dziw, że nikt nie odpowiedział. Kodowanie jest si, ludzie fajni - do pogadania, ale mimo wszystko klika - nie jesteś od nas to wypad. Komputery stare, o długopisy trzeba się prosić na kolanach. Wypłata... szkoda gadać, pół wieku się czeka.
;) 2012-02-24 13:18:17
Zgadzam się z powyższą opinią. Pracodawca nie warty dobrej opinii. Radzę unikać. Wymagania spore, stawka godzinowa niska, faworyzuje się tylko niektórych, reszta traktowana jest z góry. Kolesiostwo pełną gębą.
2
ruda 2012-06-19 15:57:08
A po jakim czasie następuje wypłata? Po miesiącu czy co tydzień?
gość 2012-06-21 22:03:37
po miesiącu, ale nie licz na stałą datę wypłaty, czasami jak nie mają na wypłatę to przelewają tylko część pieniędzy, informują o tym z dnia na dzień.
byly pracownik 2012-08-22 19:12:56
nie polecam
były pracownik 2012-09-18 23:19:17
ja również nie polecam, omijać szerokim łukiem, zwłaszcza panią M[usunięte przez moderatora] i A[usunięte przez moderatora] ... żal....
2
kleptomanka 2012-09-27 11:42:37
zgadzam się kierownictwo tragiczne, faworyzują swoje wybrane panienki, które z nimi sympatyzują a resztę traktują z góry i przyczepią się do byle pierdołki
3
cre 2012-10-04 12:46:59
Trudno się dziwić skoro call center zarządzane jest rodzinnie przez siostry i na faworyzację niektórych osób przymyka się oko. Małe cc, gdzie wydaje się osobom rządzącym, że mogą wszystko i oferują wiele, a w rzeczywistości to prywatne rozgrywki i zabawa w realizację małych projektów. Toksyczne warunki pracy i tyle.
2
jackie 2012-10-13 01:33:32
ta firma to dno , a panie z kierownictwa wspomniane przez kogoś wyżej jeszcze większe dno. na szczęście szybko udało mi się znaleźć dużo lepszą pracę gdzie zarządzają znacznie bardziej kompetentne i sympatyczne osoby i płacą więcej.
1
alen 2013-09-20 16:31:10
Hej, piszecie ciągle o cc, a jak jest z kodowaniem? Też taka fatalna atmosfera? Nie wiem czy mam się zdecydowac. Jeśli mają mnie otaczać ponuraki, to w to nie wchodzę.
Lwtsj 2013-09-22 20:21:06
PRACA JEST NA DWIE ZMIANY OD 6.30 DO 14 I OD 14 DO 21.30.
1
ccc 2014-05-22 19:56:49
Dziękuje za opinie o tej (usunięte przez administratora) firmie bo chciałem tam pracować,ale skoro tam tak jest to nie idę na rekrutację
3
barak 2015-01-05 17:01:55
może zaskoczyć pozytywnie acz nie musi. I z tego co widzę po niektórych wpisach na tym forum to jest niestety z kasą niezbyt fajnie. Podobno ciężko na początek dostać chociażby dyszkę na rękę co już stawia firmę w nienajlepszym świetle. No ale cóż... może jakaś droga awansu jest tego warta w Kleffmanie
Marenga 2015-03-16 23:53:39
Patrząc na usługi jakie świadczy Kleffmann tj. AdHoc czy połączenia z siecią agro na całym świecie to trochę się dziwię, że pracownicy mają takie słabe warunki. Jeżeli startuje się za mniej niż 10 na rękę to trochę ciężko się zmobilizować do większego wysiłku, a swoją drogą czy wymiar finansowy to jedyny który ma wpływ na podjęcie decyzji o pracy?
Kamil 2015-03-31 05:45:34
Pojawił się może tu jakiś łaskawca z Kleffmanna, bo potrzebuję pilnie opinii odnośnie zakładu obecnie. Mam możliwość dostania się do firmy, ale pytanie czy nie ma tam zbytniego syfu organizacyjnego. Kleffmanna nie znam pod tym względem, także prosiłbym o informację zwrotną,bo czas też jest ograniczony na odpowiedź.
hildores 2015-04-15 09:17:50
Witam.Jak wygląda praca jako teleankieter w Poznaniu?
1
ania 2015-04-16 18:00:32
w call center przeprowadza się tylko ankiety. Na szczęście nie trzeba nic sprzedawać, ani wciskać. Wg mnie atmosfera jest pozytywna. Jasne warunki pracy, a w wakacje można dużo wyciągnąć za premie, bo płacą, za każdą ankietę. za godzinę pracy jest 10zł/brutto, ale dodatkowo za te ankiety płacą a robi się ich całkiem dużo
1
agi 2015-04-21 10:49:36
NIE POLECAM. Szczerze. Oszukują w wypłatach, stoją nad głową i pilnują czy i jak dzwonisz. Mnóstwo zbędnych uwag pod kątem osoby, która wpadła w niełaskę, bo ma brzydkie ubranie. Wyróżnianie starych pracowników, bo lubią zapalić. Pilnowanie przerw co do sekundy i mnóstwo programów kontrolnych. Rolnicy nie chcą rozmawiać u ujawniać dane. Obniżanie stawek. ZERO DROGI AWANSU. Nepotyzm. Odradzam. Słaba atmosfera. I nędzna kasa............ Ludzie uciekają z tej firmy po 5 latach pracy na umowie zlecenie...
1
ktos 2015-04-24 08:52:34
GoWork = portal ludzi niezadowolonych z pracy, ...że w ogóle muszą coś robić. Czy ktoś widział tu kiedykolwiek pozytywną opinię o jakiejkolwiek firmie? Bo ja nie! Dlatego uważam, że sugerowanie się opiniami, właśnie z tego portalu, idąc do nowej pracy jest błędem. Nie lepiej przyjść, popracować i zobaczyć jak faktycznie wygląda praca w danej firmie?
Kontynuując, chyba logiczne jest, że pracodawca kontroluje pracę pracowników?! Za nicnierobienie nikt nikomu pieniędzy nie da. Idąc do pracy, idzie się właśnie po to, aby wykonywać zadania, które do ciebie należą. Ja pracuje w tej firmie i jeszcze nigdy nie zostałam oszukana na wypłacie, ani nie uważam, żeby atmosfera była jakaś zła. Po prosu jak wiesz co do ciebie należy i to wykonujesz, nie ma żadnych problemów.
3
golA 2015-04-27 19:24:22
ja ostatnio zaczęłam pracę w tej firmie i nie mogę się zgodzić z powyższymi opiniami. Od samego początku zostałam przyjęta bardzo fajnie, wszystko mam dokładnie wyjaśnione co i jak, jak mam jakiś problem to nie ma najmniejszego problemu aby podejść i się zapytać. Zespół jest młody jest bardzo fajna luźna atmosfera. Rolnicy odbierają i bardzo miło ze mną rozmawiają :) Co do stawki to mam 10 zł za godzinę plus premie - albo za ankietę albo jakąś sumkę za badanie. Polecam wszystkim aby nie sugerowali się jakimiś opiniami niezadowolonych ludzi w większości sprzed paru lat tylko sami przyszli na rozmowę i się przekonali :)
2
koral 2015-05-22 20:45:40
hahah jak masz problem to podchodzisz i pytasz? dlaczego tak ohydnie kłamiesz? a może to któraś z supervisiorek napisała? pracowałam w tej firmie 3 lata i jak się miało problem to trzeba było sobie samemu radzić, a nieporadnych wyzywało sie i obgadaywało. i to samo kierownictwo dopuszczało się tak haniebnych czynów... firma jest kompletnie niekompetentna. ciagle muszą szukać osob do pracy, bo ludzie ochodzą. i najważniejsze. staszna niestałość pracy. praca jest, jak jest projekt, dwa tygodnie i potem czeka sie 2 miesiace za kolejnym zleceniem. odradzam
2
kleffmann 2015-05-27 17:08:49
Nie wiem jak w CallCenter ale praca przy wpisywaniu (AMIS) jest całkiem fajna :) atmosfera jest super, mega elastyczny grafik jest, jak nie można przyjść to wystarczy poinformować wcześniej i nie ma problemu :) za minus na pewno należy uznać monotonie pracy oraz sezonowość, bo mniej więcej od końca czerwca do początku listopada...
Wypłaty są co miesiąc do 10 dnia miesiąca,
da się z nich wyżyć :p
2
xxxzzz 2015-06-03 08:36:27
Ja też pracuję w Kleffmannie kilka lat w CC i też kodowałam. Od 2 lat na projekt czekałam tylko zimą i na pewno nie kilka miesięcy. Najdłuższa przerwa jaką miałam pracując tam to miesiąc. Nie wiem czego się czepiasz, skoro wszyscy wiedzą, że jest to praca sezonowa. P.S. supervisorką nie jestem...
1
zszokowana 2015-07-05 05:41:22
wszyscy wiedzą, ze jest sezonowa? hm... może i wiedzą. tylko dlaczewgo o tym, że konczy sie projekt dowiadują sie na dzień przed jego koncem, a wczesniej sa zapewniani, ze pracy jest ogrom. odpowiedz - bo dobrze wiesz jaka ona brzmi! ha... osoby, które kodują a są to zwykle 2 dziewczyny, to przyjaciółki szefostwa. wiec błagam - nie osmieszaj się!
2
JA 2015-07-10 13:24:24
A czy ktoś może powiedzieć gdzie odbywa się rozmowa rekrutacyjna oraz jak wygląda? Pozdrawiam
odeszlamzkleffa 2015-08-31 20:46:29
żałosna firma pełna nepotyzm. wieczny okres superviosiorki E**. osoby na kierowniczym stanowisku nie znają etykiety pracy a problemy w życiu osobistym wylądowuja na pracowniakach. wypłata jraz jest na czas raz trzeba czeka 3 miesiące. i jeszcze samemu się o nią upominać. często coś się nie zgadza. premie które przyznaje szefowa dla ankieterow zbieraja w ukryciu superviosiorki!
nie polecam
3
GOSC 2015-09-08 15:53:12
Zgadzam się z opiniami, że firma jest do bani. Codziennie siedzisz przy innym stanowisku, nic nie wolno. Pracowałam w kilku call center, ale to to zupełnie pomyłka. Panie kierowniczki, są do niczego, lekceważą starsze koleżanki, mówią im po imieniu, Niejedna z nich mogła by być nie tylko córką, ale wnuczką. Brak profesjonalizmy, taktu, kultury.
1
becia 2015-09-08 19:43:38
Ale narzekanie! Skoro starsze (jak sama nazwałaś)
KOLEŻANKI proszą o to aby im mówić po imieniu wszystkich pracowników, to dlaczego wyjątkiem miałoby być kierownictwo. Mi to nie przeszkadza i większości chyba też. Co prawda nie pracuję długo, ale wypłatę zawsze miałam na czas. Jak było kiedyś, nie wiem?
Natalia 2015-09-11 15:12:27
Chciałabym w tym miejscu wypowiedzieć się, jako osoba pracująca w Spółce Kleffmann. Osobiście dokonuję comiesięcznych przelewów dla pracowników działu Call Center i są one wykonywane regularnie, od lat, do 10 dnia kolejnego miesiąca pracy.
Jednocześnie pragnę zaznaczyć, że wśród teleankieterów przeprowadzamy ocenę współpracy z pracownikami firmy Kleffmann, aby móc stworzyć optymalne warunki do pracy.
Opinie Państwa, zarówno pozytywne, jaki negatywne są dla nas bardzo ważne. Dziękujemy za umieszczanie wszystkich zgodnych z prawdą.
1
xyz 2015-09-13 17:07:32
odnosnie ankiet prowadzonych w cc to radziłbym dokładnie zapoznać się z ich specyfiką i rzetelnym podejsciem do sprawy. bo co z tego, że się wyżalimy w nich, jak i tak się nic nie zmienia? wygłoszone wszystko zawsze, o ile połowa nie jest gdzieś ukryt. mam nadzieję, że teraz będzie lepiej. bo na ten moment nie jest.
xyz2 2015-10-07 14:26:07
Zgadzam się z wypowiedzią xyz, rzeczywiście ankiety są, jednakże opinia brana ich jest z nich wybiórczo, dokładnie wiadomo przez kogo są pisane, później są z tego konsekwencje, oczywiście nie wprost. Wypłata jest z poślizgiem, jeśli chodzi o premię, bo dostanie się pieniądze, jak skończy się projekt, za godzinówkę nie ma problemu z wypłatą. Atmosfera jest gęsta, bo taką wprowadzają osoby nadzorujące. Nerwowość i kolesiostwo, widać na każdym kroku. Atmosfera może wykończyć psychicznie, nie warto, nie polecam.
2
fika 2015-10-10 21:25:08
podpopiecznych? PIKA - widzę, że piszesz jako jedna z osób nadzorujących. Bo ewidentnie ankieter napisałby - że nie zawsze lubi się swoich PRZEŁOŻONYCH ;)
fajnie, że wiesz, że ma 25 lat doświadczenia. ale praca słaba. nie polecam. nawet ciężko ją nazwać pracą na przeczekanie. psychika wysiada. kasa słaba. wymagania w stosunku do tego co dostaje się (wypłata czy premie - o ile to można tak nazwać) są chore!
pzdr
1
agi 2015-10-10 21:32:23
dokładnie! ankiety to jakaś żenuuua! niby są. ale jak sie potem wycionga wnioski z nich? wobec zarzutów jakie są wskazane w tych anonimowych ankietach oceniających wobec głównie superviosiorki nie są wyciagane zadne konsekwencje. tylko zale do nas ze napisalismy prawde. i potem nam sie obrywa. nie w prost. ale docinki, ale upomnienia, jakies wredne komentarze.
o ile ktos tych ankiet nie wyciongnie, przed "oficjalnym" odczytem, co nie? ;>
2
xxx 2015-10-14 21:26:10
Odpisywanie na zamieszczone komentarze przez przełożonych firmy podszywających się pod niesamowicie zadowolonych pracowników jest żenujące. Drogie Panie, nie zniżajcie się więcej do tego poziomu, bo jedyne co osiągacie to... śmieszność i kompromitacje tej firmy "z 25 letnim doświadczeniem na rynku i oferujacej swoim klientom w branzy rolniczej wielu kluczowych informacji odnosnie roslin, nasion, hodowli zwierzat".
7
luki 2015-10-22 11:13:28
Atmosferę w firmie budują ludzie, niestety w tej firmie jest prosta zasada: jeżeli nie nadajesz na tych samych falach, co osoby nadzorujące pracę, masz przechlapane. Liczy się brak własnego zdania, lojalność. Wierzę, że każdy pracownik ma naciski od tego, który jest nad nim i taka piramida sprawia, że każdy żyje w stresie, bo wobec każdego są wymagania. Jednak atmosfera w call center jest nie do zniesienia, ze względu na nadmierną kontrolę i nieproporcjonalny ochrzan za najdrobniejsze przewinienia. Ankiety są stosunkowo trudne, ale nie docenia się dobrych pracowników, liczy się ilość a nie jakość. Ale ochrzan dostaje się za jakość, bo tego wymaga góra. I tak to wszystko się nakręca. W wielu call center pracowałem, ale tylko w tym spotkałem się z tym, że ludzi traktuje się jak [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] bo to tylko teleankieterzy.
2
murin 2015-12-13 13:58:24
@koleżanko, wiesz że zarobi wzrosły a nie wiesz, jaka umowa jest podpisana? Ciekawy przypadek!
Megi 2016-06-17 10:44:37
Ja tam jestem zadowolona. Spoko praca dla studentów, ktorzy chcą dorobić. Nie ma się co okłamywać, przeprowadzanie ankiet skomplikowane nie jest, czasami jest to wręcz nudne, ale wolę to, niż pracę w dziale gdzie się sprzedaje przez telefon. Kiedyś pracowałam w sprzedaży to była masakra. Ankiety przy tym to pikuś.
Piotrek 2016-06-17 11:00:23
Pracowałem w dziale CC. Poszedłem tam tylko dlatego bo szukałem pracy na wakacje. Łatwo się dostać do pracy-wymagania praktycznie żadne. Generalnie nie ma tragedii, pracowałem 3 miesiące i jakoś dawałem radę.
CallCenter 2016-06-21 08:36:40
Witam. Zależy jakie stanowisko pracy Pana/ią interesuje. Jeżeli chodzi o pracę w Call Center przy realizowaniu ankiet, to tak, wystarczy dobra dykcja, umiejętność obsługi komputera i chęć do pracy, ponieważ przed każdym projektem przeprowadzane jest szkolenie przez Kierownika Projektu. Pozdrawiam.
WakeUp 2016-08-19 11:04:16
kierownictwo i pracownicy zaprzyjaźnieni z kierownictwem na pewno potwierdzą, reszta niekoniecznie :P
okiop 2016-08-19 14:39:07
Świetnie, że nawet nie ma u nich żadnej rotacji wśród pracowników. Widocznie rotacja wśród pracowników nie jest u nich na porządku dziennym, bo każdy dba o to, żeby posiadać u nich zatrudnienie. Może wiecie czy wypłata jest terminowa? Dzięki za odpowiedź.
Zostaw swoją opinię o Kleffmann - Poznań
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Kleffmann