1.Rozmowa kwalifikacyjna to tak naprawde formalnosc. Byl to pierwszy i ostatni dzien w kiedy mialem okazje rozmawiac z niektorymi pracownikami. Pozniej okazalo sie ,ze nawet na korytarzu nie sa w stanie odpowiedziec Dzien dobry/ Czesc ,gdyz maja o sobie takie mniemanie czyt.,,specjalisci''. 2.Sama praca wyglada w ten sposob,ze jesli nawet jestes noga ale jednak sprzedajesz i robisz target to liderzy przymykaja oko na duuuuuuuzo rzeczy. Dawka stresu jaka dostaniesz na dzien dobry oraz miny pracownikow ,mowa same za siebie. Dobre wrazenie o pracy w tej firmie znika po pierwszym spedzonym tam dniu a kazdy kolejny przybliza cie do odczekania wygasniecia pierwszej umowy/rezygnacji/wypowiedzenia.
Odejście z Pekao Direct w porę to najlepsza decyzja mojego życia. Odradzam bardzo.
WITAM, czy pracownik może liczyć na fundusz socjalny, typu: dofinansowanie do wypoczynku , dodatki a święta?
Masz na myśli że nie płaci się za szkolenia? A jak ktoś z pracowników che pójść na dodatkowy kosztowny kurs to firma wymaga podpisania umowy lojalnościowej? Czy też takie sytuacje się nie zdarzają?
Wie ktoś jak dkstac się do backoffice lub do fraudow ? Czy jest możliwa migracja tam z etatu specialisty w dziale osbkugi klienta i sprzedaży?
To jest ciekawe, że tu pisaliście o tym, że sprzedawcom brakło laptopów w firmie, bo teraz jest nabór dla mł. specjalisty ds. sprzedaży i uwaga! - wymagane jest sztywne łącze internetowe w domu. Czyli to home office po wdrożeniu, ale lapki dają swoje. Teraz kto wie, ile czasu się wdrażasz? A co za tym idzie - jak długo jest się w biurze?
Hej, chciałabym aplikować na Młodszego Specjalistę ds. Sprzedaży, jak wygląda u was realizowanie targetów. Czy jest ciężko, prowizje dobre oferują?
Ludzie nie chcą brać kredytów xzy pożyczek i ciężko coś komuś sprzedać.. jeśli nawet umówisz na drugą linie to ludzie nie odbierają telefonów i kolo się zamyka..generlanie ciężki czas dla konsultantów by wyrabiać ske z targetami na dany miesiąc.mozma umówić i 40 leadow a nic z tego bo nic się nie sprzeda..więc premi nie ma
Trafiłam na forum po ogłoszeniu. Interesuje mnie nabór na stanowisko HR Project Manager. Można tylko się upewnić, czy wspomniana umowa o pracę jest od razu i czy na stałe ? Bo podali, że dają umowę o pracę tylko. Z mojego doświadczenia wiem, że czasem firmy tak piszą a i tak wymagają okresu próbnego na zleceniu. Dlatego wolę się upewnić
Dają umowę o pracę na okres 2 miesięcy - okres próbny i zponiej na okres 6 miejscy a po już umowa na czas nieokreślony - tak jest jna stanowisku Młodszy Specialista czyli po prostu infolinia.. Plus praca zdalna dopiero po kilku miesiącach że słuchu słyszałem że dopiero po 9 miesiachc można się dopytywać czy taka możliwość jest..
W firmie nie ma zleceń. Wszyscy są zatrudnieni na UoP, natomiast może być okres próbny np pół roku. W zespołach backoffice jest bardzo mała roracja
bardzo mila rozmowa ale widac ze przyjmuja kazdego, te pytania to tylko pozory
bardzo podstawowe
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Odejście z Pekao Direct w porę to najlepsza decyzja mojego życia. Odradzam bardzo.
Tutaj do oddziału w Krakowie szukają młodszego specjalisty do sprzedaży. Wakatów jest wiele, z jakiegoś konkretnego powodu? Ile średnio czasu ludzie tu pracują w sprzedaży? Może jestem za bardzo podejrzliwa. Ponoć nie trzeba robić na caly etat, mi to pasuje, ale czy macie wpływ na grafik? Da się go podpasować do siebie, czy masz narzucone dni pracy? Czy onboarding jest konkretny? Czy trzeba samemu się wdrażać głónie?
Wakatów jest wiele bo co bardziej ogarnięty ucieka po dwóch miesiącach. Grafik masz taki, że wpisylijesz do 10-go np września grafik na październik. Masz zrobić dwie soboty a pozostałe dni podzielić po równo zmiany 9-15 lub 15-21. Szkolenie było ok i to na tyle co było ok w tej "firmie".
Przez te 2 miesiące to jest się na okresie próbnym? Za soboty to jest dodatkowa pensja czy można wziąć dni wolne, przykładowo poniedziałki po weekendzie pracującym?
ile średnio ludzie tu pracują? z mojej 7-osobowej grupy szkoleniowej już 3 odeszły po 2 tygodniach :') ja z grafikiem miałam straszne problemy, niby nie zgadzały się godziny, dużo zamieszania, wymuszanie godzin. Soboty płatne normalnie jak inne dni. Ogólnie nie polecam
w sieci widnieje oferta pracy na stanowisko młodszego specjalisty ds. obsługi i sprzedaży produktów bankowych. firma oferuje pracę w systemie zmianowym z możliwością zgłoszenia własnych preferencji. w takim razie na ile zmian się tutaj pracuje? i czy jest szansa dogadać się, aby cały czas pracować w takich samych godzinach, skoro można zgłosić swoją preferencję? dajcie znać, jak to wszystko wygląda w praktyce...
Pracujesz w godzinach 9-21. Niektóre osoby przychodzą też na 8mą. W zależności od wymiaru etatu zmiany masz 9-15/9-17 i 15-21/13-21. Są to zmiany stałe, nie można sobie wpisać zmiany np 12-20. Zmian popołudniowych musisz mieć co najmniej 50%. Do 10ego danego miesiąca wprowadzasz preferencje na miesiąc kolejny teraz do 10 lutego będziemy wprowadzać na marzec. Dwie soboty są obowiązkowe po 8h. Za sobotę masz 1 dzień wolny w tygodniu i minus 2h z dnia pracy. W preferencjach możesz oznaczyć 2 dni wolne i dwa dni pracujący, których grafik nie zmieni. Każdy inny dzień w rzeczywistości możesz mieć pozmieniany według widzimisię (potrzeb) grafika co jest w tej firmie normą.
Ten poprzedni wątek o wypowiedzeniach dotyczył stanowiska Młodszy Specjalista ds. sprzedaży? Aż taka rotacja jest? A ja chciałam zapytać o sprzęt, czy po okresie próbnym w cc, gdy przechodzisz na pracę zdalną, to dają swój komputer/laptop itp... A jakie zarobki, może chociaż dla nich warto popracować?
Rotacja jest, normalna sprawa. Sprzęt dostajesz od firmy, tylko, nie mają aktualnie na stanie, także ta praca ,,hybrydowa'' to takie troche nietrafione stwierdzenie, z tego co się orientowałem, to dostć dlugo sie czeka na lapka.
Rotacja jest duża stąd stale ponawiające się oferty pracy. Ludzie przeważnie sami składają wypowiedzenia i nie należy się dziwić, klient indywidualny banku jest trudnym klientem i o ile sam nie jest zainteresowany produktem ciężko go nakłonić do skorzystania z oferty. Nie mówiąc o tym że niestety nierzadko rozmowy nie należą do najprzyjemniejszych, a target należy wyrobić. Jeśli chodzi o pracę zdalną to tak jak powyżej, możliwość jest, sprzęt jest, ale to nie takie hop-siup z tego co mi wiadomo. Co do zarobków: na 3/4 etatu podstawa 3000 zł brutto, na etacie 4000 zł brutto, do tego premia za sprzedaż jeśli ją wyrobisz. Wyrobić się da, choć niełatwo, bo nawet jeśli przekażesz dużo deklaracji na drugą linię spora część z nich może nie zostać sfinalizowana, bo np. klient się rozmyśli, nie uda się z nim ponowić kontaktu, klient zrezygnuje z produktu w ciągu 14 dni od daty sprzedaży. No ale niemało zależy od przypisanej kampanii, od sezonu, od Twoich umiejętności czy też determinacji i od klienta który się trafi, a trafiają się nie sami z piekła rodem, więc nie ma się co zniechęcać przed startem.
Hm, ale te wypowiedzenia składają tylko dlatego, że klienci bywają trudni? Myślę, że większość osób aplikująca na takie stanowisko wie, jak może wyglądać praca. Chyba, że jest jeszcze jakiś inny czynnik? Skoro pracodawca pozwala na pracę zdalną, to w czym dokładnie tkwi problem? I ostatnie pytanko odnośnie do tych premii, ile tak przeciętnie wychodzi w miesiącu?
Podobno min pol4oku jak nie więcej orscy stacjonarnej, potem można się pytać czy pozwolą.. Ale nie każdy dostaje taka możliwość
Od czego to zależy? Od zaufania przełożonego i tego jak w pierwszym roku tzn. czy wydajnie? Jak hybryda to ile dni w tygodniu w biurze a ile na zdalnym?
Którzy mają szansę dostać laptop do domu. Co myślisz o Pani Ani, tej z rekrutacji. Ona zawsze tak spoko
Wydaje mi się że większość tych opinii jest wyssana z palca. Tu pracują ludzie i są od tego żeby wszystko zgłaszać. To nie są roboty. Początki są trudne jak wszędzie ale kto daje rady ten daje. Minie pół roku i gwarantuje wam dobrą pracę. Jak nie sprubujesz to się nie przekonasz. Ja pracę polecam a ci którzy byli po pół roku lub krócej, no cóż, nie nadają się
Żenada, tak jednym słowem można opisać tą firmę. Liderzy maja w nosie wszystko do momentu kiedy nie przychodzi rozmowa o wyniku na dany miesiąc. Zgłaszanie czegokolwiek, rozmowa o tym co nam nie pasuje? NIE MA SZANS. Obietnice składane przez jakiegokolwiek z pracowników BEZ POKRYCIA Praca zdalna i jakiś problem? ZAPRASZAMY W TAKIM UKŁADZIE DO BIURA, w sensie ze brak pomocy Może taki był mój lider ale do Ciebie mówił co chcesz usłyszeć a za plecami obrabiał cztery litery na obiadach z paniami kierowniczkami. Plany założone za wysokie na to co dostajesz od firmy. Tylko wymagania ze strony liderów i kierownictwa, logiczne argumenty nie trafiają jakoby ktoś próbował. Podziwiam wszystkich śmiałków którzy się zgłoszą do pracy BO TO BANK Tylko z nazwy kochani ✌???? Pracowałem w firmie w roku 2023
Cześć, a to w jakim dziale jest tak mało przyjemnie pod względem zachowania kierownictwa? Nie przypadkiem w sprzedaży i obsłudze klienta? Właśnie szukają specjalisty i w sumie to byłam krok od wysłania cv, ale chyba się lepiej wstrzymać? Inne kwestie jak oceniasz? Zarobki, benefity, atmosferę między pracownikami?
Z moim liderem nie mam takich problemów. Jestem z nim w stałym kontakcie, raz w tygodnie mamy odprawę z całą grupą. W razie problemów — zawsze można podejść również do kierowniczki. Wszyscy podchodzą bardzo ludzko i dbają o atmosferę. Z liderem mamy nawet raz w miesiącu wyjścia na miasto, więc...
Na jakie wsparcie w PEKAO DIRECT Sp. z o.o. mogą liczyć kobiety w ciąży? Czy przestrzegane są ich prawa wynikające z Kodeksu pracy?
Tak. Nie spotkałam się, by któraś pani narzekała. Nie ma też problemu z wzięciem wolnego, gdy dziecko jest chore.
Czyli według was, te nowy oferty pracy pojawiły się przez rotację.. to już nie wiem, co robić, bo chciałam aplikować na młodszego specjalistę centrum obsługi zdalnej. Ktoś niżej bardzo dobrze opis prace i warunki dla pracowników sprzedaży, mogłabym was prosić o informację na temat tego stanowiska. Tzn. jak w jego przypadku wyglądają widełki, ten system premiowy. Byłam przekonana, że to stanowisko zdalne, ale chyba jednak hybryda?
1.Rozmowa kwalifikacyjna to tak naprawde formalnosc. Byl to pierwszy i ostatni dzien w kiedy mialem okazje rozmawiac z niektorymi pracownikami. Pozniej okazalo sie ,ze nawet na korytarzu nie sa w stanie odpowiedziec Dzien dobry/ Czesc ,gdyz maja o sobie takie mniemanie czyt.,,specjalisci''. 2.Sama praca wyglada w ten sposob,ze jesli nawet jestes noga ale jednak sprzedajesz i robisz target to liderzy przymykaja oko na duuuuuuuzo rzeczy. Dawka stresu jaka dostaniesz na dzien dobry oraz miny pracownikow ,mowa same za siebie. Dobre wrazenie o pracy w tej firmie znika po pierwszym spedzonym tam dniu a kazdy kolejny przybliza cie do odczekania wygasniecia pierwszej umowy/rezygnacji/wypowiedzenia.
Śmiech na sali - nikt tam nie słyszał o Kodeksie Pacy. Osoby z ORZECZENIEM o niepełnosprawności - pilnujcie się! Już w pierwszym tygodniu pracy było kilka naruszeń KP (przypisano mi nadgodziny w ramach szkolenia - praca 8 godzin), a potem grafik miałam zaplanowany na pracę nocną (do 22) - co również jest nielegalne, a zmiana grafiku jest tam prawie niemożliwa. Zwolnił*m się bo szkoda mojego zdrowia, z okresem wypowiedzenia mimo okresu próbnego. Praca może być w porządku dla osób o mocnych nerwach, które umieją wytrzymać pod presją ze strony klienta, i przełożonych.
Młodszy Specjalista Infolinii PekaoBiznes24 to tam ma w ogóle szanse na awans na starszego ew regulara? jeszcze 2 dni temu wisiało ogłoszenie, wspomnieli dosyć tak ogólnie o premiach, ale o tym i o zarobkach nie, a to dosyć ważne dla mnie i chciałabym mieć to czarno na białym, jakie mam tutaj możliwości po prostu. Tylko proszę o aktualne informacje, jakby ktoś pisał :)
Dziś na salę na 9 piętrze przyszła pani menedżer K i lider M i rozdawali ciasta, jakieś owoce I słodycze tylko wybranym konsultantom. Wiem, że to bzdurna sprawa, ale wiecie jakie to przykre, jak menedżer I lider rozdają jakieś słodkie rzeczy I cię omijają? Poczułam się jak śmieć, którego można ominąć. Serio, wiem że to głupota - mam w czterech literach te słodkie rzeczy. Ale sam fakt, ze menedżerka I lider omijają część konsutlantow I robią owocowo-slodki piątek dla wybranych - żenada. Naprawdę firma jest tak biedna, że funduje owoce I ciasta wybranym konsultantom na oczach reszty? Przecież to ten sam zespół I ten sam dział... Wiecie jakie to było żenujące, jak człowieka omijają? Jestem jakas gorsza?
Jak dotąd nikt z tzw. "góry" nie odniósł do komentarza. Tym bardziej wszyscy mogą być skłonni uwierzyć, że to prawda i w firmie panuje segregacja. Ciekawie to nie wygląda.
W sieci wisi aktualna oferta pracy na stanowisko młodszego specjalisty infolinii pekaobiznes24. W ofercie na samej górze jest napisane, że pracuje się w trybie hybrydowym. Jednak poniżej, widnieje informacja na temat pracy zdalnej. W takim razie jest szansa w 100% pracować z domu? Poza tym, na czym polega ten elastyczny czas pracy, który również został uwzględniony w ogłoszeniu? Dajcie znać - będę składać tu CV.
Wszystko niby ok dopóki nie postanawiasz zmienić pracy. W firmie nie funkcjonuje "za porozumieniem stron", okres wypowiedzenia musisz odpracować, nawet zaległego urlopu nie udzielą... w kadrach pracują ludzie, którzy nie znają podstawowych przepisów KP. Na wypłatę ekwiwalentu czekasz kilka tygodni, podają różne terminy, z których się nie wywiązują. Generalnie podstawa wpływa na konto kilka dni przed końcem maca.. Ci do reszty składników trzeba się uzbroić w cierpliwość, bo na kompetencje i słowność nie ma co liczyć.
Ja jak się zwalniałam to usłyszałam, że "jedynym sposobem wzięcia dnia wolnego jest L4". Teź mi robili problemy, choć nie aż tak jak Tobie.
A w jakim okresie pracowałaś tak w sumie? zastanawiam się czy przed poprzednikiem tu w opinii czy zaraz po? Ciekawi mnie czy warunki może się luzują z czasem czy niekoniecznie? Ktoś teraz na bieżąco jest i by napisał?
Pracowałam kilka miesięcy w Peako Direct w Krakowie. Rozmowa o pracę przebiegała w stylu 40 minutowego opowiadania bajek. Podsumowując pracę nazywam (usunięte przez administratora) Nie licz na elastyczny grafik. Zespół efektywności i tak ustawi ci grafik tak jak im się podoba. Ciągle naciskanie na sprzedaż i targety, które często są niedowykonania. Procedury Contact Centre w tym banku to nie śmieszny żart. Dzwonienie do klientów między 7 - 22 i wciskanie im ofer sprzedażowych jest niewdzięczne. Pracowników jest za mało. Wieczne kolejki aby dodzwonić się na infolinię. A stanowisk do pracy za mało. Nie raz miałam sytuację, że w ciągu dnia pracy musiałam zmieniać stanowisko pracy kilka razy, bo nie ma jak usadowić konsultantów !!!! Zarobki bardzo niskie patrząc się na to, że masz być dyspozycyjny 24/7. Premie sprzedażowe są, to duży plus, ale w dziale obsługi klienta detalicznego jest ciężko cokolwiek sprzedać. Wiecznie musisz przepraszać klientów za to, że bank jest nie poważny i ma wieczne problemy i błędy, głównie również z aplikacją. Musisz się tłumaczyć liderowi z każdego wylogowania z systemu nawet jeśli to była minuta. A nie miałam ani jednego dnia w pracy żeby te beznadziejne systemy na którym pracuje całe Pekao Direct się nie ścinały. Mało czasu na przerwę i nie zawsze możesz na nią iść. Niektórzy liderzy zamiast pomagać zachowują się jakby mieli wyżej (usunięte przez administratora). Najmocniej przepraszam za słownictwo, ale regularnie pracowników oblewali ciepłym moczem, zamiast pomagać merytorycznie. Nigdy w życiu nie czułam takiego wypalenia zawodowego jak w tej pracy.
Jak długo trwa proces awansu w PEKAO DIRECT Sp. z o.o.?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w PEKAO DIRECT Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy PEKAO DIRECT Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 197.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w PEKAO DIRECT Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 129, z czego 22 to opinie pozytywne, 61 to opinie negatywne, a 46 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy PEKAO DIRECT Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w PEKAO DIRECT Sp. z o.o. napisali 7 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.