brak logo

Wielkopolski Urząd Wojewódzki, Wydział Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców

Poznań

Opinie o Wielkopolski Urząd Wojewódzki, Wydział Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców

PRACOWADCA 2016-07-26 13:23:53
Witam, dziś czekałam na infolinii ponad godzinę na rozmowę z konsultantem, aby się tylko dowiedzieć, kto prowadzi moją sprawę. Oczywiście ani ta osoba, ani kierownik telefonów nie odbierają. Pracownicy mają urlopy, super, a ja NIE OD LAT! I się tłumaczą , że za mało mają ludzi, a co MNIE TO OBCHODZI?? jak żyć za moje pieniądze i ściągać podatki , to nie mają z tym problemu. I się nie pytają, czy mnie stać, czy ja zarobiłam . Koszmar. Czekać na pozwolenie 3 miesiące. Czyli mam postawić na "kołki" auto, bo nie dostanę na czas pozwolenia na zatrudnienie. Czy kogoś będzie obchodziło- banki, zus, us, że mnie nie stać im płacić bo czekam na pozwolenie od UW W POZNANIU??? Polska to kraj , który a ni trochę nie dba o osoby, którzy ją karmią, to właśnie z małych i średnich przedsiębiorstw mają "PAŃSTWOWE PIENIĄDZE" . A cały czas nam rzucają kłody pod nogi, aby nam było trudniej zarabiać. KIEDY I KTO MA ODWAGĘ TO ZMIENIĆ??? Zmiana rządzących nic nie daje, bo są to ci sami ludzie, którym na wszystko stać i wszystko mają za darmo. Pozdrawiam i ubolewam nad tym, że pewnie będę musiała zamknąć firmę, bo na stanie i czekanie mnie PO PROSTU NIE STAĆ!!!
Pracodawca - Poznań 2016-10-09 12:43:01
Zgadzam się z poprzednią opinią. Wydział Spraw Obywatelskich Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu to najgorzej pracujący wydział tego urzędu dla obywatela. Ponad miesiąc temu nasza firma złożyła wnioski o zezwolenia na pracę dla cudzoziemców. Do dzisiaj nie ma żadnej reakcji ze strony urzędników. Nagminnie łamią kodeks postępowania administracyjnego bowiem przed upływem 30 dni od otrzymania wniosków nie informują wnioskodawcy o nowym terminie załatwienia sprawy. Powyłączali telefony i uruchomili fikcyjną infolinię, bowiem nie można się dodzwonić na infolinię. Dzwoniąc jest tylko komunikat, że zadzwonić później bo dużo ludzi dzwoni. I tak np. przez dwa tygodnie codziennie. Polecamy Panu Wojewodzie aby tam sobie sam dzwonił i się tą drogą czegoś dowiedział o tym wydziale, to może jak w praktyce zobaczy tą fikcję jaką firmuje, przyjdzie wreszcie po rozum do głowy i spowoduje właściwą organizację. Pan wojewoda jednak dzwoni na komórkę do dyrektora wydziału jak coś potrzebuje i z infolinii nie korzysta. Tak samo jest z wysyłaniem e-maili. Podany adres e-mai to automat i na zapytanie przychodzi tylko odpowiedź, że odpowiedzą tak szybko jak to będzie możliwe. Mija miesiąc i nie ma żadnej odpowiedzi. Lepiej jak by uczciwie napisali - "nie dzwonić, nie pytać o sprawy, mamy wasze sprawy gdzieś ...". Po co ta fikcja z infolinią i adresem e-mail dla klientów ? (Pytanie retoryczne). Nowa ekipa PIS-u już rok rządzi tym wydziałem i jest 100% gorzej jak było za poprzednich dyrektorów. Zaczniemy składać pozwy przeciwko wojewodzie o odszkodowania bo to co się dzieje w tym Wydziale to kpina i cynizm z klientów i pracodawców.
Zostaw swoją opinię o Wielkopolski Urząd Wojewódzki, Wydział Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców - Poznań
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Wielkopolski Urząd Wojewódzki, Wydział Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców