Opinie o Locon Sp. z o.o.
Rekrutowałem się do działu IT na backend developera, panowie przeprowadzający rozmowę byli bardzo profesjonalni a zaproponowana umowa była atrakcyjna (m.in przewidzana przerwa od świadczenia usług przy współpracy na B2B). Nie mniej jednak, nie podjąłem zatrudnienia ze względu na start w ostatniej chwili nowego projektu w mojej aktualnej firmie. Kodu co prawda nie widziałem ale w oparciu o rozmowę z panią K. oraz panami M. i M. firma wygląda na bardzo interesujące miejsce pracy zwłaszcza że rozwijają swoje produkty (informacje można znaleźć na ich stronie). Gdy szukałem opini na temat firmy znalazłem kilka negatywnych opinii (dotyczących różnych działów), więc zostawiam swoją żeby dać znać że na tyle na ile udało mi się wyciągnąć poszczególne informacje firma wygląda spoko :D
Jestem programistą Java i praca w tej firmie pozwoliła mi nauczyć się wykorzystywać posiadaną wiedzę w praktyce. To co mnie ucieszyło, to fakt, że firma inwestuje w rozwój swoich pracowników. Nie na jednym szkoleniu byłem, na które sam nie mógłbym sobie pozwolić. Atmosfera w firmie jest przyjazna, duży plus za wyjścia integracyjne.
Zaglądam od czasu do czasu na opinie byłej pracy. I się dziwię, że większość ludzi odradza firmę włączając kandydatów. Osobiście powiem, że każda firma ma własny charakter pracy, w tym miejscu jest możliwość na rozwój, sprawdzenie się z wieloma sprawami. Ale dających dużo wewnętrznego doświadczenia. Każdy z pracowników ma przedstawione cele, które są przejrzyste i zna zasady. Może swobodnie kreować swoją pracę, po przez uskutecznianie pomysłów i sugestii widać jak powstaje to na Twoich oczach . Przede wszystkim sam byłem świadkiem tego rozwoju. Fakt bywały bardzo dobre chwile, ale też i mniej ciekawe. Jak to w każdej pracy, gdzie sam człowiek miał czasem zły dzień- rzecz naturalna . Nie wspomnę o cudownym widoku, który towarzyszył mi co rana, pijąc dobrą kawę. Nie miałem nigdy zwyczaju pisania na tym portalu- do dziś. Co do zespołu. Zespół jest zgrany i normalny. Co do stawki zarobku, każdy zna swoją przy podpisywaniu umowy i wie na co się pisze. Nasza firma, wybaczcie, że pisze w czasie teraźniejszym. Nie jest od roku czy 2-ch lat. a ma za sobą 2dekady-więc też o czymś to świadczy współpracując z solidnymi firmami telekomunikacyjnymi. W Loconie można dostać na start doobrego doświadczenia niezależnie na jakim stanowisku się znajduje. Nie wiem jak jest teraz, bo trochę minęło czasu i podchodzę z sentymentem do ludzi tam pracujących. Ale jedno wiem, w tej firmie można się sprawdzić. Nie żałuję, że pracowałem w dobrym gronie ludzi. A kto wie... Życzę sukcesów! Pozdrawiam, Marcin.
Pracuję dla Locon prawie 2 lata. Jestem programistą z piętnastoletnim stażem. Na rynku jest wiele firm outsourcingowych, w których programiści traktowani są jak najemnicy, skacząc z jednego projektu do drugiego i nigdy nie wiadomo co będzie za pół roku. Tutaj tego nie ma, a atmosfera jest naprawdę przyjemna, do tego comiesięczne premie oraz możliwość pracy zdalnej. Ponadto rozwijamy i tworzymy tylko swoje produkty, których jest całkiem sporo. Zarobki są na wysokim poziomie, które bez problemu mogą konkurować z korporacjami. Jeżeli miałbym polecić tę firmę, to polecam ją każdemu programiście, który chce uciec z korporacji i być traktowany jak człowiek, a przy tym mieć możliwość rozwoju.
Jeśli oz mianach była mowa to wiem, że były one też wskazane w tej wcześniejszej ofercie dla specjalisty ds. obsługi klienta. chodzi o godziny od 8 do 16 oraz od 11 do 19. Nie wiecie czasem czy nie można pracować tylko na jedna, pod pewnymi warunkami? Ta 8 bardziej by mi odpowiadała
Czy w Locon Sp. z o.o. zaszły jakieś zmiany od momentu pojawienia się ostatnich opinii?
Rekrutowałem się do działu IT na backend developera, panowie przeprowadzający rozmowę byli bardzo profesjonalni a zaproponowana umowa była atrakcyjna (m.in przewidzana przerwa od świadczenia usług przy współpracy na B2B). Nie mniej jednak, nie podjąłem zatrudnienia ze względu na start w ostatniej chwili nowego projektu w mojej aktualnej firmie. Kodu co prawda nie widziałem ale w oparciu o rozmowę z panią K. oraz panami M. i M. firma wygląda na bardzo interesujące miejsce pracy zwłaszcza że rozwijają swoje produkty (informacje można znaleźć na ich stronie). Gdy szukałem opini na temat firmy znalazłem kilka negatywnych opinii (dotyczących różnych działów), więc zostawiam swoją żeby dać znać że na tyle na ile udało mi się wyciągnąć poszczególne informacje firma wygląda spoko :D
Ostrzegam przed Firmą Locon. Przestrzegam wszystkich, którzy szukając ofert pracy trafiają w każde możliwe miejsce w sieci na oferty tej firmy. Ciągła, nieustanna rekrutacja menedżerów wyższego szczebla - do sprawdzenia w internecie. Wygórowane oczekiwania pracodawcy, ogrom pracy na etapie rekrutacji (to zbieranie know-how), referencje jak do pracy w NASA, praca na 3 miesiące i zmiana menedzera. Praca pod ogromną presją (mobbing). To standard od lat. Zanim wyślecie aplikacje, poświęcicie czas na budowanie dla nich strategii i oddacie know-how przeliczcie sobie czy to się Wam opłaca. Sprawdźcie opinie u osób, które tam pracowały. Przestrzegam! Szkoda czasu i życia na pracę w takim miejscu.
Dzień dobry, Locon Sp. z o.o. to miejsce pracy dla osób szukających ambitnych wyzwań i chcących budować swój sukces razem z sukcesem firmy, co z powodzeniem od lat udaje się wielu naszym pracownikom, o czym świadczy też fakt, że nasi managerowie zostają z nami na długo - 4, 7, 10, a nawet 15 lat. Zespół developerski złożony jest z pracowników z wieloletnim stażem - możemy pochwalić się zespołem, który od lat buduje nasze aplikacje - co przy rotacji w branży jest rzadkością. Oczywiście ogłoszenia o pracę są regularnie publikowane i świadczy to o dynamicznym rozwoju naszej firmy i potrzebie rozbudowania zespołów, wiele zespołów powiększyło się o ponad 50% w okresie ostatniego roku. Zadania rekrutacyjne czy referencje, to standard rynkowy, który pomaga pracodawcy wyłonić najlepszych kandydatów. Są to istotne etapy, weryfikujące wszelkie istotne informacje przekazywane przez kandydata na temat poprzedniego zatrudnienia, jego umiejętności, wyników pracy, etc. Oczywiście każdy przed aplikacją na dane stanowisko ma prawo do własnego researchu na temat pracodawcy, natomiast my jako firma do każdej rekrutacji podchodzimy indywidualnie i staramy się jak najlepiej dopasować nasze potrzeby do umiejętności/ambicji/planów kandydata. Pozdrawiam, Karolina Szczepaniak HR Manager
Dzień dobry, Praca nie jest na 3 miesiące. Zależy nam na długoterminowej współpracy. 3 miesięczny jest tylko okres próbny. Pozdrawiam, Karolina Szczepaniak HR Manager
Krótko i na temat odnośnie rekrutacji - Brak informacji zwrotnej - HR nie odpisuje na maile - Słabe podejście do Kandydatów
Szanowny Panie, Na wstępie chciałabym zaznaczyć, że wszelkie nasze rekrutacje odbywają się w oparciu o system e-rekruter i przez ten system też korespondujemy z naszymi kandydatami. Nie widzę żadnego kandydata w systemie, który nie otrzymał odpowiedzi na zadane pytanie lub informacji zwrotnej dotyczącej statusu jego aplikacji. Osoby biorące udział w rekrutacjach do Locon Sp. z. o.o. chwalą sobie fakt, że w przypadku decyzji o zakończeniu procesu udzielamy odpowiedzi zwrotnej, a jeśli kandydat chce wiedzieć więcej, to umawiamy się na dłuższą rozmowę, aby wesprzeć go w przyszłych procesach rekrutacyjnych i wskazać obszary, w których się nie dopasowaliśmy. Jeśli z jakiś przyczyn potrzebujemy więcej czasu między etapami rekrutacyjnymi, to wtedy również kandydaci otrzymują takie informacje. Jeżeli w Pana przypadku zaszły niedogodności, o których Pan wspomina w opinii, to chętnie to zweryfikuję dokładniej, ponieważ oczywiście każdy system bywa zawodny, ale bardzo niepokoi mnie użyta liczba mnoga w słowie „maile”, co wskazuje na permanentny brak odpowiedzi, a taka sytuacja nie miała miejsca. Do każdej rekrutacji podchodzimy indywidualnie i staramy się jak najlepiej dopasować nasze potrzeby do umiejętności/ambicji/planów kandydata, a Pan to podejście ocenia jako słabe, więc chętnie wysłucham Pana argumentów. Proszę o bezpośredni kontakt (karolina.szczepaniak@locon.pl), abyśmy mogli wspólnie zweryfikować sprawę. Dziękuję! Pozdrawiam, Karolina Szczepaniak HR Manager
Czy firma Locon Sp. z o.o. w całości finansuje szkolenia dla pracowników?
:) poniedziałek zamówiona kamerka +abonament 12-stp miesięczny wtorek dotarła przesyłka , środa na odległość stwierdzona wada produktu i zapewnienie wysłania bez zwłoki nowej kamerki. Czwartek informacja o wysłaniu produktu iż koleżanka już się tym zajęła. Czwartek południe info iż wszystko jest w trakcie. Chwila obecna ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, przypuszczalnie otrzymanie produktu +abonamentu szacowane na wielkanoc 2021 roku. zenada podejście do klienta i jego obsługa. Zakup zrobić zapłacić i dalej obracajmy środkami klienta .....a klient oj tam oj tam. nie polecam
Kontaktowałeś się w tej sprawie bezpośrednio z firmą Locon? Trudno uwierzyć, że prawie 2 lata miałbyś czekać na zamówiony produkt. Czy to w ogóle możliwe?
Szanowny Panie, dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić jak najwyższy poziom obsługi naszych klientów. Przeprowadziliśmy weryfikację przebiegu Pańskiej reklamacji i wyglądał on następująco: * 9.10. zgłosił Pan problem z kamerą, próbowaliśmy Panu pomóc zdalnie, ale niestety się nie udało, więc zaproponowaliśmy wymianę kamery. * 10.10. skontaktował się Pan z nami z pytaniem o status sprawy, otrzymał Pan odpowiedź, że w dniu następnym (11.10.) wysyłamy do Pana nową kamerę. Musieliśmy ją przetestować, aby mieć pewność, że sprzęt jest w 100% sprawny. * 11.10. wysłaliśmy do Pana nową kamerę i poinformowaliśmy SMS-em o wysyłce. Reklamacja została więc obsłużona sprawnie i zrealizowana zaledwie w 3-4 dni. Bezskutecznie próbowaliśmy się z Panem skontaktować, aby poznać Pańską ocenę przebiegu procesu reklamacji. Z naszych informacji wynika, że do dnia dzisiejszego korzysta Pan z zakupionego produktu. Jeśli możemy coś zrobić dla Pana w celu podniesienia Pańskiej satysfakcji z zakupionego produktu, zapraszamy do kontaktu.
Witam Państwa serdecznie ! Moja negatywna opinia była raczej napisana pod wpływem złych emocji. Proszę mi wybaczyć, jeśli zamówi sobie klient dany produkt i go nie otrzymuje w dany terminie to złość może być niepohamowana. Przykład kupując coś komuś w prezencie.... Wiem, że niepotrzebnie wszedłem na portal dotyczący zatrudnienia ale wiele osób niezadowolonych potrafi zepsuć reputację w przyspieszonym tempie. Dzwoniliście do mnie w tej sprawie dlaczego taka opinia została opublikowana ..... i dogadaliśmy się "polubownie" Zezwoliłem Państwu na zlikwidowanie tej opinii ale tkwi ona do tej pory. Jeżeli większość rozmów jest rejestrowana to mogliście przesłać materiał do administracji gowork.pl, gdzie na pewno zareagowaliby pozytywnie. Na dzień dzisiejszy od powyższej opinii mijają 2 lata, gdzie mam u Was wykupioną usługę (nie licząc wcześniejszej kamery) i jestem w 99% zadowolony z usługi. Za zaistniałą wcześniej sytuację przepraszam "człowiek uczy się mówić szybko, a milczeć zazwyczaj bardzo późno" Pozdrawiam Leszek Jagiełko ze Szczecina.
Ta firma zdecydowanie dba o swoich pracowników. Może o tym świadczyć m.in. prywatne ubezpieczenie medyczne. Naprawdę, szczerze polecam, bo i premie można fajne wywalczyć :-).
To może napiszesz co sam sądzisz na temat pracy w Loconie? Czy to dobre miejsce do rozwoju? Ile tu płacą i jak wygląda atmosfera w zespole? Pracownicy dobrze ze sobą współpracują? :) Koniecznie daj znać!
(usunięte przez administratora)
Ta firma to piracka łajba, która wypłynęła początkowo na szerokie wody na fali inwestycji w Internet of Things jako piękny okręcik polskiego IT. Obecnie ciągną już tylko z eurodotacji, oraz z napompowanej sprzedaży bubli wpychanych jako dodatek do oferty operatorów sieci. Kod? Rozgotowane, rozpadające się przy pierwszej próbie refaktoringu spaghetti z długiem technologicznym sięgającym 10 lat. Załoga od wielu lat zasiedziała, produkuje coraz paskudniejsze programistyczne potworki. Ambitnym i dobrze wykształconym deweloperom szczerze odradzam. Szukającym instytucji charytatywnej regularnie wspierającej rozwiązania technologiczne z poprzedniego milenium typu dokumentacja pseudo API ręcznie klepana Wordzie, polecam.
@Jack Sparrow zastanawiające porównanie do „pirackiej łajby” ale od razu wiem, że nie spędziłeś w Locon wystarczająco dużo czasu bo zapewne nazwałbyś nas Okrętem, który z dnia na dzień rozwija swoje żagle zarówno organizacyjnie, technologicznie ale i produktowo a „buble”, o których wspominasz oceniane są przez naszych użytkowników w ankietach NPS na +75 w skali -100 do +100. Nasuwa się więc prosty wniosek - nie masz pojęcia o naszym sprzęcie a Twoja opinia zapewne napisana jest pod wpływem negatywnych emocji związanych z zakończeniem współpracy :) Wspomnę również, że istniejemy na rynku od ponad 25 lat i wykorzystujemy potencjał, który tkwi w możliwości lokalizacji osób oraz przedmiotów w oparciu o technologie GPS oraz GSM. I owszem jak każda prężnie działająca firma korzystamy z Projektów Unijnych a także współpracujemy z operatorami, jednak stwierdzenie, że „ciągniemy” tylko dzięki dotacjom i sprzedaży „bubli” jest dość nietrafione- to akurat najmniejsza część przychodu firmy. Przejdźmy do jakże uwielbianego przez wszystkich spaghetti - rozgotowane, rozpadające się? Szczerze współczujemy- często zamawiamy obiady w firmie i przyznam, że są rewelacyjne! Chętnie polecimy sprawdzone restauracje :spaghetti: A teraz przejdźmy do konkretów: Firma istnieje od ponad 25 lat i co oczywiste mamy sporo Legacy Code jednak tu Cię zaskoczę mamy tego świadomość i stale pracujemy nad zmianami. Refaktoryzacja, zmiany architektoniczne, infrastrukturalne - nie jest to proste zadanie ale jakże ambitne! Rozumiemy, że nie każdy deweloper CHCE i POTRAFI takie wyzwanie podjąć, oczywiste jest, że dużo łatwiej pracuje się z nowymi projektami lub rozpoczyna się projekt na nowo, a po kilku miesiącach przeskakuje do kolejnego. Jednak, czy to jest ambitne podejście?
Firma Locon szuka ludzi na kilka stanowisk w Warszawie i Szczecinie, m.in. specjalisty ds. social mediów https://locon.elevato.net/pl/specjalista-ds-social-media,j,134 Pytanie - ile lat doświadczenia przybliża szansę kandydata na bycie wybranym? Jestem również ciekawa tego wejścia na rynki zagraniczne. Jeśli wiecie, dajcie proszę znać.
Jestem programistą Java i praca w tej firmie pozwoliła mi nauczyć się wykorzystywać posiadaną wiedzę w praktyce. To co mnie ucieszyło, to fakt, że firma inwestuje w rozwój swoich pracowników. Nie na jednym szkoleniu byłem, na które sam nie mógłbym sobie pozwolić. Atmosfera w firmie jest przyjazna, duży plus za wyjścia integracyjne.
Cieszę się, że zdobyłem pracę w tym miejscu. Obowiązuje wysoka kultura pracy, do tego pracownicy mają dostęp do świeżych warzyw. Szefostwo przyznaje również premie co uważam za ogromny plus. Super!
Ja z pracy w firmie jestem bardzo zadowolony. Cieszy mnie, że pracownicy rzeczywiście są doceniani. Zdecydowanie polecam.
Zaglądam od czasu do czasu na opinie byłej pracy. I się dziwię, że większość ludzi odradza firmę włączając kandydatów. Osobiście powiem, że każda firma ma własny charakter pracy, w tym miejscu jest możliwość na rozwój, sprawdzenie się z wieloma sprawami. Ale dających dużo wewnętrznego doświadczenia. Każdy z pracowników ma przedstawione cele, które są przejrzyste i zna zasady. Może swobodnie kreować swoją pracę, po przez uskutecznianie pomysłów i sugestii widać jak powstaje to na Twoich oczach . Przede wszystkim sam byłem świadkiem tego rozwoju. Fakt bywały bardzo dobre chwile, ale też i mniej ciekawe. Jak to w każdej pracy, gdzie sam człowiek miał czasem zły dzień- rzecz naturalna . Nie wspomnę o cudownym widoku, który towarzyszył mi co rana, pijąc dobrą kawę. Nie miałem nigdy zwyczaju pisania na tym portalu- do dziś. Co do zespołu. Zespół jest zgrany i normalny. Co do stawki zarobku, każdy zna swoją przy podpisywaniu umowy i wie na co się pisze. Nasza firma, wybaczcie, że pisze w czasie teraźniejszym. Nie jest od roku czy 2-ch lat. a ma za sobą 2dekady-więc też o czymś to świadczy współpracując z solidnymi firmami telekomunikacyjnymi. W Loconie można dostać na start doobrego doświadczenia niezależnie na jakim stanowisku się znajduje. Nie wiem jak jest teraz, bo trochę minęło czasu i podchodzę z sentymentem do ludzi tam pracujących. Ale jedno wiem, w tej firmie można się sprawdzić. Nie żałuję, że pracowałem w dobrym gronie ludzi. A kto wie... Życzę sukcesów! Pozdrawiam, Marcin.
Zdecydowanie stawiają na rozwój pracowników. Wynagrodzenie oferowane przez firmę moim zdaniem jest jak najbardziej uczciwe (zdarzają się premie i inne benefity).
Czy Locon Sp. z o.o. organizuje staże dla studentów?
(usunięte przez administratora)
jestem Dyrektorem Zarządzającym od 3 lat i nie przypominam sobie takiej sytuacji, jeśli chodzi o godziny pracy są u nas elastyczne, przy założeniu koncentracji na realizacji celów i max. 8 godzinnym dniu pracy. serdecznie zapraszam do bezpośredniej rozmowy.
Tak jak pisałem , jest to raczej przyjęty zwyczaj i nikt Ci nie powie wprost, ze masz zostać do 19.00, bo prezes jest w biurze. Pracownik w swoim dobrze pojętym interesie wie, ze powinien zostać dłużej. Ile dłużej - zależy od niego samego. Oczywiście jak wyjdziesz o 17,00 nikt Ci złego słowa nie powie, ale jesteś "na cenzurowanym". To nie jest dobre miejsce do pracy, szczególnie jak masz małe dziecko/
Ja tez brałam udział w rekrutacji. Pani zadzwoniła do mnie, żeby się spotkać miedzy 9-17 ja poprosiłam coś przed 9 albo po 17 ze względu na to, że pracuje - Pani odpowiedziała ja pracuje miedzy 9-17. Wycofałam sie z rekrtacji. Podejście jeszcze z minionej epoki. Uważać na tę firmę.
To ciekawe co piszesz, ale też i pewnie istotne dla osób zastanawiających się nad aplikowaniem do pracy w Locon. Długo już pracujesz w tym miejscu? Ciekawi mnie, jak duża jest ta firma i jak wielu pracowników zatrudnia. Czy wszyscy powinni się stosować do tych niepisanych reguł, o których wspominasz?
(usunięte przez administratora)
To mieliśmy okazję razem współpracować pracuję w firmie ponad 2,5 roku i dzisiaj jestem Team Leaderem Zespołu, zbudowany jest z osób o odpowiednich kompetencjach, a każda nowa osoba przechodzi merytoryczny onboarding. Cele mamy ambitne i z pasji do sprzedaży je realizujemy. Miło, że dobrze nas wspominasz, jeśli miałbyś ochotę do powrotu lub rozmowy bezpośredniej to zapraszam do biura.
Panie Krzysztofie, miałem na myśli oddział w Warszawie, ponieważ tam właśnie pracowałem. Domyślam się, ze zarządza Pan oddziałem w Szczecinie :) T.
Ciężko jest w systemie 12/12 w Locon Sp. z o.o.? Ktoś coś?
(usunięte przez administratora)
Uprzejmie informuję, iż odesłany do nas w ramach gwarancji zegarek został przetestowany przez naszych specjalistów i nie zostały stwierdzone żadne nieprawidłowości w działaniu – w związku z tym zegarek zgodnie z procedurą reklamacji został odesłany z odpowiednią informacją zwrotną. Po miesiącu zegarek trafił do nas ponownie, natomiast mimo kilku prób kontaktu (e-mail, SMS) nie udało nam się z Panią skontaktować, aby wyjaśnić wszelkie wątpliwości. Nasze Biuro Obsługi Klienta jest dostępne od poniedziałku do piątku od 8 do 19, zachęcamy do kontaktu: 91 887 10 01 lub pomoc@locon.pl.
Dosłownie kilka minut temu podjęliśmy dwie bezskuteczne próby kontaktu telefonicznego z Panią, aby wyjaśnić wszelkie wątpliwości. Trudno nam odnieść się do stawianych zarzutów, jeżeli nie możemy nawiązać z Panią żadnego kontaktu. Proszę o kontakt ze mną(usunięte przez administratora)
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Locon Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Locon Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 10.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Locon Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 8, z czego 5 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!