Jak w każdym niemal korpo, ważne jest żeby się pokazać. Nie ważne co się mówi czy robi. Towarzystwo wzajemnej adoracji. Normalny pracownik / człowiek kierujący się w życiu rozsądkiem, postrada zmysły.
Nie polecam. Stawki niskie, absolutnie wszystkie rzeczy które możecie przeczytać w innych postach sa prawdziwe. Nie liczcie na żadne podwyżki, raz na rok jest 2-3 % brutto . Cały polski oddział w Wwa i Katowicach to "montownia" dla zachodu, głównie klikanie i powtarzalność. Nie spodziewajcie się żadnej kreatywnej pracy. Do tego sciemniają że nie są korpo, a to idealny przykład "udawanej korporacji", Tak, możesz mieć niebieskie wlosy, bo wszyscy jesteście wielką rodziną. Co z tego że twoj TL będąc w międzynarodowym dziale ledwo mówi po angielsku ( powiedzmy poziom a1, max a2), nie wiadomo skąd się tam wział, ale bełkot zapożyczonych zwrotów . Jeśli jestes "kolesiem" TLow i menago to będziesz miał w miare spoko, poza tym samo obgadywanie i plotki. Na święta dostaniesz skarpety i bilet do kina. Brakuje tylko choinki zapachowej do malucha albo używanej opony do stara. Podsumowując, nie warto, ew jeśli nie ma innych opcji to iśc tam na pół roku - rok max i relokować się gdzie indziej za lepsze pieniądze. Tak - tak robi tam dziesiątki ludzi, znaleźć kogoś nie będącego TLem i pracującego powyżej 3 lat to naprawdę wyczyn. Średnia wieku to pewnie 25 lat. Zalety: Naprawdę fajnie urządone biuro. Serio. Mimo że na piętrze pracuje z 300 osób, obicia w kolorze zielonym jakoś zmniejszają poczucie stresu. A tego będzie sporo.
Twój nick zwraca uwagę na jeszcze jeden problem. Biali, hetero mężczyźni maja w Grouponie pod górę. Ostrzegano mnie przed tym jak znaczynalem tam pracę ale nie chciałem wierzyć. Musiałem się przekonać na własnej skórze. Lepiej się trzymać z dala...
Ta firma to żenada. Właściwie wszystko zostało już opisane w poście o stosunkach feudalnych, księżniczkach z podestu (tak, tak..to jakaś odrębna funkcja/stanowisko- "menadżerki" plotkary, spiskowca i przekupy z bazaru). O niedouczonych, żujących gumę na spotkaniach i przeklinających TL-kach z łapanki już nie wspomnę. Pracowałam tam raptem kilka miesięcy. Myślę, że o te kilka za długo. Absolutna strata czasu (chyba że ktoś potrzebuje gotówki na już), chociaż i wtedy szkoda nerwów. Małpia, ogłupiająca robota..Maile, telefony, copy, paste etc. Towarzystwo - średnia wieku 25, zero poszanowania dla innych. Brudno w kuchniach i toaletach, gdyż niektóre grupy pracowników zachowują się jak w ZOO. Umowa na czas określony na 2 lata - czytaj jak się wychylisz z roli parobka, to Cię zetniemy bez konsekwencji dla firmy. W nagrodę za kosmiczny target dostaniesz banana. :-) Szczerze polecam skierować swoje kroki w przeciwną stronę, z dala od warszawskiego biura.
Pracowałem tam prawie 2 lata. Pod otoczką ekstra kreatywnej pracy (pracowałem jako Image Designer) przy fotoedycji i retuszu dostałem stanowisko polegające na wybieraniu stocków z bazy. Mieliśmy targety, których wyrobienie średnio rozgarniętej osobie zajmowało 2-3 godziny, a potem nikt nie potrafił zorganizować pracy reszcie zespołu. Miałem najwyższe wyniki ilościowe i jakościowe, po skończeniu targetów obsługiwałem Zendesk, czyli problemy przedstawicieli handlowych dotyczących ofert. Niestety szybko okazało się, że nie ma sensu robić więcej bo nikt tego nie docenia, nikt nawet nie chce rozmawiać z Tobą o podwyżce, a szef kwituje twoje starania stwierdzeniem, że "jego koledzy też zarabiają więcej, i on nie marudzi". Mieliśmy ambitny zespół pełen fotoedytorów i grafików, a nawet fotografów, którzy chcieli robić coś więcej i rozwijać się w strukturach firmy na ludzkich zasadach - zrobię więcej, pozwólcie mi więcej zarobić. Nic z tego. Do tego po skończeniu swojej pracy, robieniu targetów po 120% musieliśmy walczyć o jakieś zadania, żeby nie siedzieć bezczynnie. Po czasie taka sytuacja jest frustrująca, ale jeśli próbujesz swoją frustrację jakoś artykułować do swojego TL albo szefa działu, to dostajesz burę i jakieś nieuczciwe propozycje polegające na wykonywaniu pracy innych bez żadnych dodatków. Przez rok pracy dostałem 150 złotych brutto podwyżki. Miałem świetne wyniki więc zaoferowano mi awans - bez podwyżki miałem zostać analitykiem jakości zespołu, w którym pracowałem. Kadra bardzo młoda, niedoświadczona i niekompetentna, brak możliwości rozwoju, sporo kolesiostwa i premiowanie uległych i potulnych pracowników. Na plus nowoczesne biuro, ale jak zaczynasz z niego korzystać (na przykład z konsoli do gier), to zaczynają na Ciebie krzywo patrzeć a inny pracownicy skarżą, że im to nie odpowiada bo ich praca wymaga siedzenia przed komputerem 8 bitych godzin. Ogólnie nie polecam, chyba że "was niemcy gonią" i nie macie wyboru. Prędzej czy później przekonacie się, że to złota klatka, bo wygoda szybko przeradza się we frustracje, że nie jesteś w stanie się rozwinąć. Oczywiście na pewno są tam osoby, które budowały kariery, są też świetni team leaderzy i pracownicy. Ale to najprawdziwsze w świecie korpo z kolorowymi ścianami, nic więcej.
Jakie pytania są zadawane na rozmowie o prace ? Na co trzeba zwrócić uwagę ?
Szkoda czasu. Brak jakiegokolwiek profesjonalizmu. Przechodzisz dwa etapy rekrutacji, dostajesz informację, że odpowiedź do piątku i co? I od tego momentu mają Cie w (usunięte przez administratora) Nie licz na informację że Cie nie chcą chociaż zapewniają że dadzą informację.. To nawet lepiej że mnie nie chcieli patrząc na podejście ????
Potwierdzam opinię Xyz. Mnie również zostawiono w oczekiwaniu do piątku, lecz nie otrzymałem odpowiedzi. Dzwoniłem , lecz moje telefony sa ignorowane. W sumie piątek jest co tydzień, więc.... może chodzi o piątek, np w grudniu 2019? ;)
Ciekawe jest, to co piszecie. Czy inne osoby biorące udział w procesie rekrutacyjnym do pracy w firmie Groupon również nie otrzymały odpowiedzi? Chciałbym, abyście napisali, czy w trakcie procesu kwalifikacyjnego pracodawca sprawdzał w jakiś sposób Waszą wiedzę i umiejętności? Proszę o odpowiedź.
Ja dzis bralam udzial w rekrutacji z Salvatore i musze przyznac ze pelen profesjonalizm. 2,5 godziny po rekrutacji oddzwonila do mnie Pani i poinformowala mnie ze rekrutacja przebiegla pozytywnie.
Spotkało mnie to samo. Oczekiwanie bezwarunkowej dostępności z mojej strony i obietnica udzielenia informacji zwrotnej, a później cisza i całkowite ignorowanie prób kontaktu (telefony i maile).
Pracuje w Grouponie prawie od roku w dziale editorial i mam swoje spostrzeżenia. Ogólnie jestem bardzo zadowolony, gdyż jest to jedna z najprzyjemniejszych prac jakie kiedykolwiek miałem, choć też wiem że dużo to zależy od działu i zespołu do jakiego się trafi. Mi się przyfarciło ;) Ale do rzeczy, jeśli chodzi o samą firmę: - Widać że wyższemu managementowi (na poziomie USA) zależy na pracownikach, duży nacisk jest kładziony na możliwości rozwoju i pracy w innych działach, co chwile pojawiają się oferty wewnętrznych rekrutacji. Jest dużo benefitów - dopłaty do multisport, ubezpieczenia zdrowotnego i na życie (dla siebie i rodziny) oraz PPE (Pracownicze Programy Emerytalne), organizowane są raz na pół roku duże imprezy firmowe, raz na kwartał każdy zespół otrzymuje środki Groupon na własną integracje (każdy zespół wybiera sobie sam oferty na Groupon w których chce brać udział), a na codzień w biurze są za darmo kawa, herbata, woda, owoce, warzywa, płatki śniadaniowe, masło orzechowe, nutella - generalnie jak ktoś nie zdąży zjeść śniadania to z głodu nie umrze ;) - Warunki finansowe wg. mnie są w porządku, chociaż z nóg nie zwalają. Premie za osiągnięcie wyników kształtują się na poziomie 10-20% od podstawy wynagrodzenia, wszystkie wypłaty są zawsze na czas, bardzo często nawet dzień wcześniej. Jak wspomniałem wcześniej, managementowi zależy na transferach wewnętrznych pracowników, lecz nie zawsze ma od odzwierciedlenie w warunkach finansowych jakie są im proponowane - zdarzało się w przeszłości że osoby "z ulicy" otrzymywały na start więcej niż pracownicy wewnętrzni z 2-letnim doświadczeniem. - Mi osobiście na codzień pracuje się bardzo dobrze, nie czuje jakieś presji na wyniki czy stresu, ale wiem że nie wszyscy w firmie mogą podzielić moją opinie. Wszystko zależy od tego w jakim zespole sie pracuje i jakiego przełożonego się ma. Jest to bardzo duża firma, w biurze w Warszawie zatrudnionych jest koło 1000 osób, także serio atmosfera zależy od tego z kim sie pracuje. Grafik jest raczej luźny, zazwyczaj pracujemy po 8h, start pracy między 7 a 12 (standard to 9-17), ale jeśli jednego dnia musimy wyjść wcześniej to można odrobić innego dnia bez problemu. W miesiącu są 4 dni pracy zdalnej do wykorzystania, do tego można wziąć jeden w pełni płatny dzień na wolontariat (raz do roku o ile dobrze pamiętam). Jeśli jest dużo pracy i są dostępne nadgodziny to można je wziąć a potem odebrać, lub są płatne zgodnie z kodeksem pracy. - Jeśli chodzi o wady to przeszkadzają mi dwie rzeczy: po pierwsze komunikacja. Biura w Polsce robią "czarną robotę" dla USA, najczęściej są to proste czynności które nie wymagają zbyt dużego nadzoru ze strony USA. Natomiast bardzo często zdarza się że zostają zmienione zasady czy procedury, a osoby które je wykonują dowiadują się jako ostatnie i to 2 tygodnie po tym gdy zostały wprowadzone. Wydaje mi sie że na poziomie operacyjnym nie zostały utworzone efektywne kanały komunikacji między Polską a USA, brakuje definicji procesów i osób za nich odpowiedzialnych, dlatego gdy występują problemy lub konflikty to trzeba szukać osób do których można się z nimi udać. Kolejnym problemem jest dla mnie to, że mimo tego że Groupon stara się zatrzymywać pracowników i kładzie nacisk na rozwój wewnętrzny, to oferowane stanowiska są po prostu nudne. Jest to natomiast tylko i wyłącznie moja subiektywna opinia, być może są osoby które interesują się zarządzaniem sprzedażą, zespołem, czy marketingiem. Podsumowując uważam że jest to dobre miejsce do pracy, szczególnie dla młodych osób po studiach, ze znajomością języków. Praca jest przyjemna i nieskomplikowana, ma swoje wady, ale to jak każda inna praca. Można spokojnie przepracować 1-2 lata i potem wspinać się po szczebelkach korporacyjnej drabiny, albo poszukać czegoś innego co wydaje się być bardziej interesujące :)
Bardzo Ci dziękuję za tak wyczerpujący komentarz dotyczący pracy w firmie Groupon. Pisząc o wadach pracy w Groupon wspomniałeś o tym, że firma stara się zatrzymywać pracowników i kładzie nacisk na rozwój wewnętrzny. Możesz nam opisać jak wygląda możliwość otrzymania awansu w firmie?
Pracuję w niewielkim dziale Redemption 2 lata. Przy podjęciu pracy trochę bałam się tego KORPO, ale moje obawy zupełnie nie spotkały się z rzeczywistością. Mam super team i dobrą szefową zespołu, co jest dla mnie ogromnie ważne. Groupon jako firma podejmuje szereg inicjatyw wewnątrz firmy, można również uczestniczyć w akcjach wolontariackich, czy poszerzyć umiejętności, np. nauczyć się podstaw SQL w ramach tzw. Akademii Kompetencji. Istnieje system rekrutacji wewnętrznej, wdrażane są również narzędzia, które mają pracownikowi ułatwić podjęcie decyzji co do jego ścieżki kariery. Osoby, które pracować chcą i są sumienne, znajdą tutaj możliwość awansu (sama awansowałam po 4-5 miesiącach pracy, wiem również o osobie, która w ciągu 2 lat od podjęcia pracy awansowała ze specjalisty na lidera zespołu - da się!). Co kwartał mamy możliwość wykorzystania środków na integrację zespołu. Jeśli chodzi o mój dział - pracujemy w systemie zmian 9-17, 10-19, 11-19 (ostatnia to home office). Oprócz kilkorga agentów, mamy także 2 kontrolerów procesu, którzy służą również jako wsparcie dla specjalistów. Praca jest dość monotonna, wymaga spostrzegawczości i umiejętności logicznego myślenia - dla ludzi, którzy lubią pracę wg ustalonych reguł. Tak jak napisał kolega wcześniej - kasa jest OK, premie w systemie miesięcznym w zależności od wyników (o dziwo w zespole nie ma ogromnej presji na wyniki, za co niezmiernie szanuję kolegów i koleżanki). Generalnie: System korporacyjny czasem działa na nerwy - niektóre decyzje muszą przejść przez wiele stanowisk, przez co wdrożenie rzeczy trwa naprawdę długo. Również sprzęt pozostawia trochę do życzenia, ale muszę przyznać, że zaczęli go wymieniać. Dużym plusem są benefity, lokalizacja biura oraz wszelkie akcje, o przykładach których wspominałam wyżej. Jeśli miałabym odchodzić, byłoby mi żal atmosfery i ludzi oraz komfortu pracy.
Piszesz o pracy home office. Czy jest to praca zdalna i jakie należy spełnić warunki, żeby starać się o taką formę zatrudnienia?
Pragnę dodać, ze zwrot pieniędzy jest utrudniony tak samo jak i kontakt. Masakra! Nigdy wiecej nie skorzytam z GRUPON, zero pomocy, zaden nr telefonu nie działa !
Jako klient masz prawo do niezadowolenia i przejawia się to w Twojej opinii. Chciałbym wiedzieć jak postrzegają firmę pracownicy Grupona i czy są zadowoleni z pracy. Czekam na Wasze komentarze.
Pewna Pani zajmująca się rekrutacją w Groupon zadzwoniła do mnie z propozycją pracy. Pierwszym etapem był test językowy. Po pierwsze link do testu nie działał, a sw nawet nie raczyła odpowiedzieć na kilka moich telefonów i maili. Kompletny brak profesjonalizmu, zdecydowanie odradzam. Skoro nie potrafią nawet przeprowadzić rekrutacji, aż strach pomyśleć jak wygląda praca w tej firmie
Praca na dużym open space, gdzie są chyba wszystkie możliwe działy. Na sprzedaży/ obsługa klienta podstawa nieco ponad 2 200 netto plus premie. Z benefitów miedzy innymi zimne napoje z automatu...
Wspominasz o premiach. W jakiej wysokości są procentowo w stosunku do wynagrodzenia i czy targety są ustawione na takim poziomie, że są możliwe do osiągnięcia? To istotne informacje, więc proszę Cię o odpowiedź.
Niskie wynagrodzenie. (usunięte przez administratora)mimo świadomości sytuacji - zero reakcji ze strony kadry zarządzającej. Niesympatyczne pracownice działu kadr. Jedyny plus - dobra lokalizacja. Wytrzymałem rok. Nie polecam.
Masz rację, niskie wynagrodzenie to czynnik, który słabo motywuje do pracy. Czy próbowałeś negocjować warunki pensji, lub czy inne dodatki do postawy w postaci premii lub pakietu socjalnego mogły podwyższyć Twoje wynagrodzenie? A bonusy pozapłacowe takie, jak szkolenia branżowe były oferowane przez pracodawcę? Groupon zamieszcza obecnie sporo ofert pracy w Warszawie i Katowicach. Sądzicie, że warto zapoznać się z ich ofertą rekrutacyjną?
O Grouponie mógłby powstać film, najlepiej gdyby nakręcił go Smarzowski. Zacznijmy od teamu menadżerskiego - łapanka przypadkowych osób, bez jakiegokolwiek wykształcenia, ze słabą znajomością języków obcych, o umiejętnościach miękkich już nawet nie wspomnę. Oczywiście TeamLeaders wyłonione z rekrutacji wewnętrznych, w których niektóre nawet nie brały udziału. A te które rekrutacji nie przeszły albo odpadły w pierwszym etapie i tak dostają posadę na cudownym podeście. Tak, bo rzeczone menadżerki siedzą na swoich tronach i z góry doglądają swoich parobków, czy ktoś aby nie zagłada w telefon, czy ktoś nie robi czegoś poza małpim klepaniem maili i chatów. Dodam, że dość często zdarzają się wycieczki tych młodych dam, żeby sprawdzić, czy na stanowiskach agentów nie ma zabronionych rzeczy, tj. telefon czy cokolwiek papierowego, bo przecież możesz wynieść stos danych dotyczących klientów. Ale, ale, ten brak zaufania jest bardzo relatywny, bo możesz pracować z domu, gdzie już nikt Cię nie sprawdzi. TeamLeaders, QA jednak mogą mieć telefony, mogą w trakcie swojej pracy grać sobie w milionerów i wszystko jest w porządku. Idźmy dalej. Podwyżki, o ile takie istnieją, to i tak ich nie dostaniesz, albo dostaniesz 100-200zl brutto, po wielkiej szarpaninie. Ścieżki kariery zmieniają się kilka razy w roku, wiec jeśli masz dostać za miesiąc podwyżkę, to o niej zapomnij, bo według nowych ścieżek dostaniesz ja za 6 kolejnych miesięcy, a za 6 miesięcy ścieżki znowu się zmienia i tak w kółko. Oczywiście w trakcie Twojego stażu, jakkolwiek by długi on nie był, spotkasz się z tym, ze osoba, która pracuje krócej od Ciebie nawet o 3 lata, będzie miała stawkę wyższa lub równa Tobie, przy czyn będzie robiła o polowe mniej. Zmian jest mnóstwo. Jest sobie jakiś team, nikt nie wie, gdzie on się właściwie znajduje, ale widomo, ze narzuca zmiany procesów. Często masz wrażenie, ze ktoś, kto podjął decyzję o zmianie procesów nigdy nie widział, na czyn właściwie polega ta praca, no ale musiał spełnić jakaś inicjatywę do podwyżki, wiec zaproponował coś co przeczy wszelkim prawom logiki. Za dodatkowe zadania dostaniesz bilet do kina, butelkę, kubek albo inna pierdołę. Po kilku latach pracy okaże się, ze nie zaoszczędziłeś ani grosza, ale masz za to stos kubków, bidonów, pendrivów i jakichś tam torebek z logiem Groupona. A żeby Cię zmanipulować i pokazać Ci jak ważna osoba jesteś w Grouponie, dostaniesz po 2 latach pracy bluzę, taką co niby z Ameryki do Ciebie płynie. Targety, może w 2015/16 roku były do wyrobienia, w 2017 i na początku 2018 to było jakieś kuriozum. Nowe procesy utrudniają zdobycie targetu, ale przecież to Twoja wina, ze ich nie osiągasz, nie ważne, ze przed zmiana procesów osiągałeś dużo ponad target. Często zdarza się, że osoby z wyższym wykształceniem, z bardzo dobra znajomością języka, z wieloletnim stażem są podwładnymi(tak, podwladnymi - bo Groupon przypomina trochę twór feudalny) dziewuszek, które nawet licencjatu nie zrobiły i smarki pod nosem jeszcze maja. Fajnie, ze są płatki, kawa, napoje, ale to w warszawskich firmach dzisiaj standard. Jeśli masz ambicję, to i tak ją zgaszą w tej firmie. Albo ktoś dostanie nagrodę za Twoja dodatkowa pracę, a Ty bilet do kina. Komunikacja wewnętrzna w tej firmie ogranicza się do wydawania polecenia i opieprzania kogoś. Możesz liczyć na rozmowy ze swoim TeamLeader, jeśli trafisz na tych bardziej ludzkich, jeśli zaś trafisz na kogoś, kto idzie po trupach do celu, to w trakcie rozmów usłyszysz frazy wyjęte żywcem z podręczników dla młodych menadżerów. Propsuję dokształcanie się, ale coś tu idzie w ewidentnie złym kierunku. Smutny jest tez sam dział HR i ‚kadry’ - butna i arogancka Pani, która nie jednej osobie zalazła za skore. Atmosfera w pracy jest dobra, o ile nie stajesz się obiektem plotek pań z podestu, a przygotuj się, że takim obiektem będziesz, plotkowanie o czyimś życiu jest chyba ich celem zawodowym.
Czy macie jakieś informacje o stanowisku Przedstawiciela Handlowego w Grouponie? Dziękuję bardzo
Musiałam zrezygnować z karnetu...pieniążki oddi w przeciągu godziny przelewem na konto. Solidna firma.
Jestem obecnym pracownikiem firmy w warszawskim biurze. Nie pracuję tu długo (jedynie pół roku), niemniej jestem pod naprawdę wielkim wrażeniem tego, jak pozytywnym miejscem pracy jest Groupon. Nie spotkałem się nigdy wcześniej z tym, by firma rzeczywiście mogła dbać o pracowników na tak wiele sposobów - zaczynając od napojów, poprzez imprezy, skończywszy na świetnej atmosferze w biurze. Wynagrodzenie nie należy do najwyższych, aczkolwiek ze swojej strony nie mogę powiedzieć na nie złego słowa (szczególnie mając porównanie do tego, które otrzymywałem pracując np. w banku). Jeżeli chodzi o samą pracę to również widzę same plusy. Praca w prawdzie jest ciężka, ale cele są jasno sprecyzowane i łatwe do osiągnięcia, nikt nie stoi nad kwiatem z konewką i batem, team leader jest kompetentny i stara się usprawniać co się da, atmosfera jest przyjacielska (czemu sprzyja chociażby mała rotacja pracowników). Być może to kwestia specyfiki działu, w którym się znalazłem, niemniej ja patrzę na firmę przez ten właśnie pryzmat pozytywnych doświadczeń i zdecydowanie poleciłbym jako pracodawcę. Lubię atmosferę w Groupon za: Mała rotacja pracowników i fakt, że zespoły są naprawdę zgrane.
Witam z grupona kupiłem 6 biletów na koncert Markowskiej na Ergo w gdańsku ale pech chciał że po morderstwie Adamowicza odwołano pierwszy termin drugi przesunięty o dzień ze wzgledu na śmierć Olszewskiego trzeci termin mi i moim znajomym nie pasował. postanowiłem o zwrocie kasy przez rozmowe z konsultantem na czacie po weryfikacji danych kase dostałem na konto w 30 min wiec jestem zadowolony z obsługi
Ostatnio dostałem ofertę od tej firmy za śmiesznie niskie wynagrodzenie. Nie polecam!
Ostatnio dostałem ofertę od tej firmy za śmiesznie niskie wynagrodzenie. Nie polecam!
Specjaliści do spraw obsługi Klienta - to właśnie oni obecnie poszukiwani są do pracy w warszawskiej siedzibie firmy Groupon (https://gogreengroupon.com/open-roles-in-warsaw/ ). Mile widziane są osoby ze znajomością j. angielskiego/ niemieckiego/ włoskiego/ hiszpańskiego. Firma Groupon oferuje umowę o pracę oraz możliwość rozwoju zawodowego - co sądzicie o tej ofercie? Może ktoś z Was będzie aplikował?
Not interested, at all. To be honest their recruitment process needs an improvement. An HR agent who reaches up to you is a little bit irresponsible. No feedback after conversation whatsoever. The way they treat you at work is disgusting. Wouldn’t recommend this job to anyone. The money that they pay- it’s a joke. Disgusting.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Groupon?
Zobacz opinie na temat firmy Groupon tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 17.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Groupon?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 13, z czego 2 to opinie pozytywne, 10 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Groupon?
Kandydaci do pracy w Groupon napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.