logo Mag Dystrybucja

Mag Dystrybucja

Olsztyn

Opinie o Mag Dystrybucja

anonim 2009-03-08 00:53
Dodaj opinie o Mag Dystrybucja. Twoja ocena może okazać się bezcenna przy procesie rekrutacyjnym, podjęciu decyzji, pracy.
6
Robotnik 2014-08-21 16:28
Nie płacą tu za leżenie, ale jest uczciwość. Pracujesz - zarabiasz. Wypłaty rozsądne i na czas. Umowy o pracę po okresie próbnym.

Łazienka, szatnia do bani ale niedługo ma być remont.
Kierowca 2014-10-08 11:04
Poza sezonem luzik, Praca w sezonie ciężka, dużo godzin ale uczciwie płacone - pracowałem w niejednej firmie i zarobki rzędu 2500 zł śmiech na sali jak tu rodzinę utrzymać, albo za km płacą rżną na czym się da. Nie leżę tu ale przynajmiej wiem za co robię.
1
Jarek 2015-01-13 16:36
Mag Chwaszczyno najlepsza firma w woj Pomorskim
4
pindol 2015-09-08 06:57
Gorszej firmy juz nie da sie znalesc. Masakra
3
Avxx 2015-09-10 21:41
No blagam... Trzeba byc desperatem, zeby isc do Maga, mam na mysli kierowcow. Wiekszosc przewoźników nie daje umow, pracuje sie na czarnucha. Nie raz chlopaki pracuja od szostej rano nawet do drugiej w nocy, taki jest sajgon. Czy kasa wieksza? Niewiele. Za tak ciezka fizyczna prace wynagrodzenie 2000-2300? Smieszne pieniadze.... Rak do pracy ubywa a roboty coraz wiecej. Nie raz mdleli i slabli, nawet ladowali w szpitalu a szefowie na to wracaj na trasę bo tracimy kase. Zero poszanowania, ucinaja hajs za wszystko. Tylko desperat pojdzie tam do pracy, wezcie to pod uwage. A dla ekspedientek spozywczakow, sklepy Fresz (sa dwa) w Olsztynie sa sklepami magowskimi, kolejne Auschwitz, gdzie pracownik to [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] Nie polecam serdecznie
4
aaaark 2015-09-11 08:49
MAG nie zatrudnia w ogóle kierowców. Nie ma samochodów ciężarowych. Wszystko wynajmuje razem z kierowcami.
1
oll 2015-10-08 17:20
Jak widzisz piszą głównie pracownicy fizyczni. Starałem się tam do pracy ale nie wyszło - szkoda, bo wyglądało, że właśnie atmosfera jest ok no ale wywiad mówił że orać też trzeba
xxx 2016-01-05 20:26
Pracowałem tam jako konwojent i nigdy więcej. Skończysz jak Ci pozwolą, nie możesz sprawdzic monitoringu jak dowalą Ci karę finansową, kierowcy ( starzy ) mają zryty beret oraz problem z higieną. Nawet na koniec dnia może się okazac że musisz jechac, tak naprawdę sam nie wiesz o której kończysz, magazynier( wieśniak ) myśli że jest panem świata i policzy Ci skrzynki jak mu się zechce. Wypłata to śmiech na sali, robota dla osób, które nie mają życia i perspektyw na życie :).
4
nie ważne 2016-02-08 21:46
wyzysk rób rób o kasiore nie pytaj, wieczne pretensje nie polecam. i wszyscy mają cie w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] nie ważny pracownik padnie naryj bedzie nowy, ważny jest wyjazd towaru oto motto MAGa
4
log 2016-06-10 13:28
nie wiecie czy czasem potrzebują logistyka i na jaką kasę można liczyć
10
Bogdan 2016-09-25 02:28
Przestrzegam przed tą firmą, zwłaszcza magazynierów !! Jaś jest może i młodym kierownikiem, ale kompletnie nie ma za grosz dla pracowników szacunku !! Nie raz słyszałem jak mówił do jednego (usunięte przez administratora)Uważajcie, bo na początku jest miła rozmowa, lecz później wszystko wychodzi na jaw !!
4
kajtek 2016-09-25 09:54
Takie odzywki do pracownika nie mają usprawiedliwienia wiadomo @Bogdan ale obaj też wiemy, że tak jest jak się pracuje w typowo męskim zakładzie..wtedy trzeba sobie wyrobić pozycję i nie pozwalać na takie słowa
3
dawny pracownik 2016-12-09 15:35
Chyba szef Jarosław sam to napisał! Chory człowiek który kradnie pieniądze i nie wyjaśnia dlaczego. Nie szanuje pracowników. Nikomu nie polecam!!! To nie prawda ze wypłatę masz za to co przepracujesz. 10go okazuje się ze są jakieś cięcia i to nie małe kwoty. Ani prezes Jarosław ani inny szef magazynu nie potrafią wyjaśnić dlaczego wypłata jest okrojona! I ten brak szacunku i odzywki! Za oranie należy się wypłata wypracowana a nie okrojone drobne bo ktoś gdzieś kradł to zabrali każdemu pracownikowi żeby straty wyrównać!!
2
Dobra rada nie pracuj dla MAGA! 2017-06-15 00:43
Firma Mag porażka
Wynagrodzenie porażka
Szef totalna porażka
Ściemniacze i przekręty , kombinują jak tylko mogą.
OSZUKUJĄ ludzi
1
lolo 2017-06-17 16:28
tak to jest jak przyjdzie młody i myśli że mu za leżenie albo chowanie się pod regałami zapłacą !!! firma spoko,szef też widzi jak się starasz i jesteś pracowity, to na warunki olsztyńskie całkiem niezle płaci.Jak ktoś nie chce pracować, to po co się pcha i zajmuje miejsce innym .
1
spontan 2017-06-29 19:34
Napisze w dosc krotko bo szkoda mojego czasu jezeli chodzi o magazyn maga w gdansku to dobrzi pracownicy ale nie wyrabiaja sie przyjezdzasz na 8 czekasz do 11 az wyjedziesz pozniej jaroslaw logistyk hahaha padne zaraz ma do wszystkich pretensje co gdzie jak i dlaczego tak dlugo ile.to rozniesc to czy tamto :) wiadomo pan jaroslaw wszystko wie najlepiej dlatego tez duzo klnie podnosi glos i atakuje bo taka linie obrony sobie obral no ale co zrobic ukruci mu sie kiedys :) kierownik magazynu pan janek nastepny as on nigdy nic nie moze zrobic on nie wie on nie pomoze to po co on tam.jest ?? Gdyby pan jaroslaw ogarnial temat i z.glowa wyznaczal towar trasy a pan janek zprezyl by magazynierow.plus siebie to napewno wygladalo by to.inaczej i pracowaloby sie lepiej :) p.s nie trzeba tam pracowac by widziec co sie dzieje w tej firmie
2
Patrycja 2017-07-20 12:24
Obecnie Mag Dystrybucja poszukuje kandydatów do pracy jako Pracownik Biurowy. Jest to praca w Gdańsku. Ktoś z Was pracuje w tym dziale firmy? Możecie powiedzieć jak wygląda praca w nim? Takie informacje mogą być bardzo istotne dla osób, które myślą o aplikacji na tą ofertę pracy.
Zostaw swoją opinię o Mag Dystrybucja - Olsztyn
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Mag Dystrybucja