super serwis tv sony 65 polecam Pana Jerzego
Jestem zadowolony z serwisu. Polecam Pana Marka.
Oddałem do tego pseudoserwisu szumiące słuchawki to stwierdzili że tak ma być i nazwali mnie kłamcą mówiąc że słuchawki nie mogły nie szumieć. Nie polecam
Serwis nazwał mnie kłamcą i odmówił wykonania naprawy twierdząc że usterka jest normalnym działaniem produktu. Usterki nie było przez kilka miesięcy. Na forach jest pełno informacji o tym ale serwis stwierdził że kłamię. Przy okazji zniszczyli nowe opakowanie które zostało pocięte nożem. Także sami "fachowcy"
To bardzo nieprofesjonalne z ich strony, jeśli faktycznie masz pewność co do tego, że nie zawiniłeś tu niczym. :/ Ogólnie to o jaki konkretnie produkt chodzi? Drogi?
Chciałabym oddać telewizor do naprawy, niestety dziecko uderzyło w niego zabawką i w tym miejscu wyświetla się tylko biała plama. Po komentarzach widzę, że w większości jesteście zadowoleni z usług tego serwisu. Wiecie może, czy jest możliwość odbioru sprzętu od klienta? Niestety nie posiadam samochodu, a raczej nie zawiozę go autobusem. Ps. Ciekawe, że za kontakt z klientem odpowiada kobieta, wiecie może, czy w firmie zatrudnionych jest więcej Pań?
Hej, gdybyście mieli polecić mi żebym wybrała właśnie tę firmę na swoje przyszłe miejsce pracy to jakie plusy moglibyście wymienić z zatrudnienia? :) Co takiego Sontronic oferuje swoim pracownikom? Jakie warunki pracy proponowane są na start?
Polecam konkretną i fachową obsługę. Była szybka diagnoza oraz wykonana usługa serwisową. Profesjonalne podejście do klienta. Gorąco polecam
witam miałem w naprawie radio stare Sony długo leżało- naprawili trochę to trwało nie dużo kosztowało. Radio gra jestem zadowolony!!! obsługa super - zadzwoniła osoba, która naprawiała sprzęt szczegółowo omówiła co było niesprawne i poinformowała mnie o kosztach, krótko mówiąc kontakt bardzo sympatyczny. Dodam jeszcze ,że stan naprawy można sprawdzić na stronie Sontronic. Byłem w tej firmie pierwszy raz w życiu. Polecam
To super, że polecasz serwis Sontronic. Właśnie szukałam informacji o tym, czy warto zanieść do nich sprzęt do naprawy. A ile trwała naprawa?
Opinie dodawane przez Was w ostatnim czasie skupiają się wyłącznie na przedstawianiu wrażeń dotyczących usług świadczonych przez Autoryzowany Serwis RTV – Sontronic. Przeznaczenie tego forum jest inne. Służy do gromadzenia merytorycznych wpisów o tej firmie, ale jako pracodawcy. Czy osoby pracujące w tym miejscu, mogłyby wypowiedzieć się odnośnie do zatrudnienia z tym pracodawcą? Jak ocenicie swoje dotychczasowe współprace z nim?
A ja dziś otrzymałem telewizor po naprawie i jestem niezadowolony .. Obraz w telewizorze jest gorszy paski po środku a do góry i na dole plamy . Podobno nowy ekran . Śmiechu warte czekam do poniedziałku i reklamuje .
Jestem pod wielkim wrażeniem serwisu ,23 .08.2017 około godz 16,00 wysłałam zapytanie o możliwość naprawy telewizora i ewentualny przybliżony jej koszt.Poproszono o przesłanie zdjęc obrazu który utracił część kolorów. 25,08,2017 o godz 9,00 telefonicznie poinformowano mnie iż mam przywieżć telewizor i około 15 tego samego dnia był gotowy do odbioru.Nadmieniam iż diagnostyka dotycząca naprawy jest bezpłatna.Pani odbierająca telefon przemiła chętna do udzielenia informacji.Jednak może być miło łatwo i przyjemnie.BRAWO SONTRONIC :)_
Witam Poszukiwałem serwisu dla mojego aparatu sony,różne były wystawiane opinie ,lecz zdecydowałem się na ten serwis Super kontakt telefoniczny , bardzo mila pani która odbiera. Sama naprawa przebiegała w tempie wręcz ekspresowym,drobna reklamacja również bardzo pozytywnie i szybko załatwiona, a do tego możliwość śledzenia naprawy w sklepie.SUPER dla mnie Uważam że czasami nim się kogoś oceni trzeba być bardziej tolerancyjnym,wyrozumiałym, sami też nie jesteśmy perfekcjonalistami . Polecam ten serwis
kapitalista