Twój głos ma znaczenie,
podziel się swoją historią!
Najlepszym dowodem i świadectwem o tym jaka jest to firma (właściwie jak nędzna jest to firma) jest fakt, że regularnie co pół roku a czasem nawet częściej poszukują pracownika na stanowisko analityka czy kontrolera finansowego. Z dobrej firmy pracownicy nie uciekają po pół roku. W nędznej, rotacja pracowników jest właśnie taka jak tu. To świadczy o wszystkim. Ale to świadczy nie tylko o kiepskich zarobkach, toksycznych ludziach, złej atmosferze czy nadmiarze obowiązków ale przede wszystkim świadczy o niekompetencji zarządu oraz zatrudnianych przez niego managerach i pracownikach HR. Wręcz o głupocie w/w. Tak się składa bowiem, że człowiek jest jednym z najdroższych aktywów w firmie. Czas potrzebny na przeszkolenie i wdrożenie, obciążenie innych pracowników obowiązkami wdrożenia i przejęcia części zadań, wiedza specjalistyczna. To wszystko wpływa na wydajność i ma niebagatelny wpływ na wyniki finansowe. Na pieniądze. Na jakość. Na obsługę klienta. Wreszcie na wykorzystanie szans i ... znowu na pieniądze. Jeżeli zatem standardem pracy w jakiejś firmie jest to, że poszukuje się pracownika na konkretne stanowisko co pół roku to znaczy, że do wymiany jest cały zarząd. Bo jest zwyczajnie niekompetentny. Wraz z tymi, których wymieniłem powyżej tj. managerami odpowiedzialnymi bezpośrednio za prace operacyjne i pracownikami HR, którzy nie potrafią stworzyć sita dla pracowników kompetentnych a odsiewającego hołotę. Rodzi się oczywiście pytanie za co ci wszyscy ludzie pieniądze biorą?... No ale cóż ryba psuje się od głowy tak samo jak od góry/głowy cały przykład idzie. Z g na to nawet Michał Anioł nie wyrzeźbi. Niestety.
Zgadza się dziewczyny w HR, a zwłaszcza Ilona nie są na właściwym miejscu. Ilona z HR nie traktuje nowych pracowników dobrze, byłam naocznym świadkiem jak tworzy negatywną atmosferę wokół nowych osób. Myślę, ze słaba atmosfera + słaba pensja jest przyczyną ciągłych rotacji.
Pracuje w tej firmie 1.5 roku, w salonie. Praca nie jest zła, są dni kiedy klientów jest masa, ale są też takie, kiedy jest spokojnie. Nie odpoczniesz wtedy, bo musisz wtedy realizować sprawy przypisane do komórki Back Office, no ale efektywność musi się zgadzać. Ciśnienie na sprzedaż duże, ale też jak jej nie zrobisz przez miesiąc czy dwa to nikt Ci głowy nie urwie. Odkąd wprowadzili konwersję w sprzedaży, to niestety trudniej jest wyrobić wynik, ale ludzie sobie jakoś radzą. Koordynatorki salonów - moja była super ale odeszła, reszta ma opinię różne - ale to jak w każdej innej firmie, czasem ktoś nam pasuje a czasem nie. Szkolenie - trudne, dużo rzeczy do zapamiętania, nie oszukujmy się - sektor energetyczny nie jest prostym tematem. Oprócz wiedzy o procesach EON musisz też znać procesy OSD, przyłączenia do sieci, zmiany sprzedawcy. Po pół roku już ogarniasz, wcześniej starasz się utrzymać na powierzchni. Jeżeli chodzi o pieniądze - nie jest źle. Masz możliwość awansu, dodatkowo płatne soboty i niedziele handlowe, premie półroczną, dofinansowanie do wakacji i gotówkę na Święta (ok 1000 zł), kartę żywieniowa (150zl), bony do różnych sklepów (ok. 70 zł MSC), lux med, Multisport. Dodatkowo co miesięczna premia za sprzedaż. Jak jesteś ogarnięty, awansujesz z młodszego specjalisty na specjalistę, a później na starszego i experta, robisz premie co miesiąc na dobrym poziomie - masz szansę zarabiać ok 5000 - 6000 zł brutto. No ale jak Ci się nie chce, to siedzisz i robisz za 3500 zł brutto - Twoja decyzja. Praca nie jest zła, ale nie jest łatwa i przyjemna - najgorsi są w niej roszczeniowi klienci, którzy uwielbiają się awanturować i uważają, że wiedzą lepiej. Czy polecam pracę? Tak, ale tylko jeśli zamierzasz pracować dłużej, a nie chwile. Jeżeli chodzi o umowę - standardem są umowy na rok. Rotacja w niektórych salonach jest spora, w niektórych nie ma żadnej - generalnie jak przykładasz się pracy to nie ma problemu z tym, żebyś pracował tutaj do emerytury. Czy wytrzymasz, to inna kwestia. O pracy w Back Office nie słyszałam.dobrej opinii - taka praca na akord, zrób jak najwięcej w jak najkrótszym czasie. Niektórych to wypala, niektórych motywuje. Back Office jest też najczęstszym wyborem dla pracowników salonu do zmiany stanowiska - generalnie jak ktoś odchodzi, to do innego działu. Czy to na Włodarzewska, Wybrzeże czy Nieświeska. Infolinia. Masz opinie na stronie. Dziel je przed dwa i zapamiętaj, że jak ktoś jest leserem to zawsze wypowie się negatywnie. I niestety błędnie poinformuje klienta, który przyjdzie do salonu się wykłócać.
Nie słuchajcie Truffle - pracownik naganiacz, możecie się nieźle rozczarować, ludzie odchodzą a oni muszą jakoś zwabić nowych chętnych, to co Was czeka po przyjęciu to istny chaos
Jak wygląda praca w Eon Polska na infolinii? Jak atmosfera? Czy są duże wymagania??
Aż tak? Wiadomo ze do takiej pracy trzeba mieć odpowiednie podejście do klienta i zdolności interpersonalne. Koordynatorki też pracują na słuchawce czy są niemiłe po prostu do pracowników?
Jedno wielkie (usunięte przez administratora) Znęcanie się nad ludźmi.
Ilość obowiązków i zadań jakie dostaje się na cc jest ogromna, jeżeli jakiś inny dział jak BO albo księgowość nie wyrabia się z zadaniami dostaje je do robienia cc. Jeden dzień szkolenia i rób zadania innych, nikogo nie obchodzi że telefony dzwonią i że nie ma czasu masz to zrobić albo się tłumacz czemu nie zrobiłeś. Ekspertki niby pomagają i rozumieją ale i tak będą cisnęły żebyś robił więcej niż jesteś w stanie, najlepiej gdyby w ciągu 8 godzinnego dnia pracy przepracować 12 godzin. Telefony dzwonią cały czas a jak nie dzwonią to tobie karzą dzwonić żeby efektywność była dobra bo to jest najważniejsze w tej pracy. Poza efektywnością ważny jest też SL który jest władcą całego cc, jak jest za słaby to koordynatorka dzwoni do ciebie po pracy czy się możesz zalogować i odebrać kilka telefonów bo słaba sytuacja na lini jest. Warto jeszcze pamiętać o tym że trzeba robić cel sprzedaży bo jak nie zrobisz to też nie będzie zbyt miło. Podsumowując pracy dużo a pieniądze przy tym mógłby być lepsze, ciągły stres i proszenie się o wyjście na przerwę bo oczywiście nie wypuszczą wszystkich naraz bo SL. Jeżeli lubisz pracę w pełnym stresie i z presją czy zrobisz cel i czy będziesz miał dobrą efektywność to jest to praca dla ciebie
Zgadzam się. Zachrzaniac nontop! Kasa jest naprawdę niska. Telefony od koordynatorek w piątki po 18 kiedy już skończyłeś pracę 2 godziny temu. Efektywność to w tej pracy cos niezrozumiałego , roisz robisz i nic to nie wnosi. A (usunięte przez administratora) jak osiol. Cel? Sprzedawaj, rób efektywnosc, bądź odpowiedzialny za wszystko co mówisz, bo monitoring. To wszystko jest tak stresujące jakbyś przekadal papiery wartościowe spółek i leżała na tobie odpowiedzialność za to i to tylko na tobie, bo koordynatorek to nie dotyka. Totalny rozgardiasz psychiczny i emocjonalny. Po pracy żyjesz praca i myślisz że jutro będzie reklamacja na ciebie bo z odgromu obowiązków zapomniałeś oddzwonić do klienta lub czegoś odnzaczyc w systemie. Chyba tego jest za dużo. Nie wiadomo co zrobić... do kogo to zgłosić bo to jest jedna wielka sitwa i ręką rękę myje tu. Do tego za cos trzeba zyc. Rachunki placisz sam i widzisz ile to wszystko kosztuje a jeszcze odbierasz telefony i słuchasz różnych naprawdę różnych ludzi (jedni grożą że się zabija inni wygrazaja się do ciebie) a my niczego tu nie jesteśmy winni, ale to tu spada na nas wiadro pomyj. Zachrzaniasz a i tu osoby władne nami też nas obrzucają błotem. Jest ciężko. Naprawdę ciężko. I to wszystko jest baaaardzo przykre. Ciekawe ile kasy mają koordynatorki, że godza sie tak nami gardzic. . Jak sie coś by trafiło innego dobrego za inna kasę to zrezygnuje bez zastanowienia.
Co fakt to fakt....Ale ciekawa jestem jak długo ta szczera do bólu opinia pozostanie na GoWorku :)
Interesuje mnie płatny staż w Zespole Marketingu. Co prawda przygotowywanie wyliczeń związanych z marżowością produktową trochę mnie zaskakuje, sądziłam, że tym zajmuje się Dział Sprzedaży, ale może warto właśnie się nauczyć ;) Mam jednakże pytanie, jaką płacę szykują dla takiego stażysty na 30 ha w tygodniu?
Na każdym stanowisku pracuje się w sobotę i niedzielę, tak jak ktoś sugerował tutaj? Chodzi o pracę jako Koordynator Sprzedaży. Może ktoś ma doświadczenie z tym stanowiskiem pracy. Pytam, bo trochę średnio by mi to pasowało.
Równiez rekruterka spóźniona i skład inny niż w mailingu. Dodatkowo była jedna osoba więcej więc skład 3 osobowy: rekruterka, przyszła szefowa i jakiś pracownik (chyba po to by tłumaczyć załodze o czym mowie). Spotkanie trwało godzinę, większość czasu standard - powiedz o sobie, parę pytań na temat ogólnej wiedzy projektowej, zero scenek sytuacyjnych (nie wiem na czym podejmowali decyzje) i na końcu opowieści o firmie. Zostało mi przekazane że oczywiście feedback otrzymam i informacje co dalej, jednak minął miesiąc i cisza. Później zdziwienie że branża się śmieje z hr i IT rekrutow, jak nie dość że niepoważnie podchodzą do rekrutacji to jeszcze do samych wyników.
J/w
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Polecam współpracę z tą firmą. Mam zablokowane stawki u siebie w firmie jeszcze na poziomie 40 groszy. A blokowałam je 2 lata temu. Dodatkowo cały czas aneksuje umowy. Wszystkie problemy jakie miałam zniknęły po współpracy z EON.
Firma poszukuje pracownika na stanowisko młodszego specjalisty ds. sprzedaży i obsługi klienta. Widzę już po nagłówku ogłoszenia, że jest to praca zdalna. Czy to oznacza, że firma zapewnia odpowiednie narzędzia pracy? Poza tym, w jakie dni i w jakich godzinach się tutaj pracuje? Mowa jest również o konkursach pracowniczych. Na czym one polegają? I co można w nich wygrać? Zastanawiam się nad aplikacją w to miejsce.
Konkursy takie ze mozesz wygrac tydzien w grafiku wedlug ciebie. ale za to jestes dreczony telefonami swiatek piatek i niedziela. Lub wygrasz kubek logo firmy xD zadyma jednym slowem. Kasy malo pracy bardzo duzo i musisz byc przyjacielem i kapusiem dla szefa inaczej nie licz na nic. Ludzie toksyczni i plotlarze. Mam to za soba i w koncu zarabiam. Konkursy sa wtedy kiedy IM potrzeba podbic cel sprzedazowy. Premie niskie. Nie warto nie olecam
Plotkarze fakt , czy kapusiem no ja nie byłem ale też nikt mnie nie prosił bym o kimś się wypowiadał No konkursy były różne zaś fakt się tam pozmieniało więc premie są dość słabe po 10 zł za umowę np było.
Hej, ja z innej paki bo przeglądam stronę i oferty pracy, co to są za konkursy dla pracowników i jakieś sekcje sportowe ? Z tym drugim się w ogóle nie spotkałam, chodzi o multisporta czy jakieś inne zorganizowane rzeczy z pracownikami ? przyznam że brzmi to ciekawie :)
Z tego co słyszałam na korytarzach, kierownik jednego zespołu zatrudnia swoją rodzinę i osoby od swoich znajomych. Zastanawiam się czy wszyscy są tak samo traktowani.
Faworyzacja wybranych mówienie nieprawdy (jak wygodnie) szczerość 0, powiedzenie co leży nie tak głównemu = wygadanie Pani N a ona reszcie przyjmowanie bliskich Pani N bo przecież nie ma innych zasłużonych, a może i wypowiedzenie komuś na ich rzecz co może miało miejsce w listopadzie. Czasem zdaje się że tancone jest jak zagra Pani N, tak jakby nie było swojego zdania panie D. Obmawianie na porządku dzienym udając głubka porządnego obywatela. Zero przemyśleń i skromności Fifa rafa i do przodu cukiereczek pani M.W , nie ładnie gdzie przemyślenia? Ręką rękę myje. Mozna sie zle czuc naprawdę Mam to za sobą.
Elektromonter tam widzę poszukiwany ale mało piszą o samym stanowisku, ktoś z was panowie pracował i coś powie? Godzin pracy nawet nie ma podanych ani czy swoje auto trzeba mieć. Szkoda, no ale liczę, że tu ktoś coś napisze
Firma E.ON POLSKA S.A. dodała ofertę pracy na stanowisko Koordynator Sprzedaży. Warto składać swoje CV?
Jakie są widełki na stanowisko testera? Macie jakieś szkolenia zewnętrzne z zakresu IT, do których pracodawca dokłada, a może i wykłada całość kosztów? I z ciekawości, co można wyciągnąć z kafeterii benefitów?
Firma która nie szanuje pracowników. Kadra zarządzająca na poziomie zerowym nasz kierownik bez wykształcenia. Jak patrzę zarządzający może być osoba która nie ma skończonych studiów. To chyba jakieś żarty gdy ja skończyłem studia magisterskie muszę słuchać jak niepoprawny sposób prowadzone są rozmowy i prośby. To naprawdę żałosne że firma stawia na takie osoby ponieważ mocno bije to w pracowników i atmosferę.
A jak pracuje się w dziale księgowości? Jak atmosfera ludzie , obowiązki.
A o digitalu mi napiszecie? widzę ze ktoś wprost pytał czy iść na transformację, mnie natomiast staż bardziej interesuje, oferta taka widnieje od wczoraj w zasadzie. Podkreślają przy tym tryb hybrydowy. Ciekawi mnie wiec jak program jest ułożony? Omówicie go?
JAK WAM SIĘ PRACUJE NA TRANSFORMACJI ? DOŁĄCZAĆ CZY SZUKAĆ DALEJ ?
(usunięte przez administratora). Kolejki . Narzucanie pracownikom front ofice czynności należących do backoffice . (usunięte przez administratora). Czas na realizację problemu kl 6.30 inaczej masz po premii półrocznej odejmowane . Szczucie jeden na drugiego. (usunięte przez administratora) Masakra nie polecam . Jak chcesz być pod presją tzw efektywności czyli ty musisz ciągle coś robić jak kl nie dzwonią..
Stylowa Korporacja pełna subtelnego uroku solidnie ułożonych procesów biegnących przez kolejne spółki tej rozległej organizacji. Szacowne grono managerów dzielących się swą rynkową wiedzą dzięki której implementują najlepsze rozwiązania rynkowe. Stonowane postacie dyrektorów którzy odgórnie określają standardy i pryncypia dla wszystkich pól organizacji co umożliwia kadrze ułożenie procesów w swych obszarach zgodnie z przyjętymi standardami. Jestem zdania, że to nadzwyczaj spokojne miejsce prawdziwie godne doświadczonych konsultantów przybywających tu z innych szacownych instytucji.
Czytam twój wpis i już nie wiem, czy to sarkazm czy nie ;) Krótka piłka, polecasz tu prace czy lepiej za czymś innym się rozglądać? Atmosfera tu jest typowo korporacyjna? Płaca adekwatnie do wykonywanych obowiązków?
Poczatek jak poczatek. Szkolenie. Pozniej blaganie o pomoc innych, bo na szkoelnih nikt nie mowil. Wynagrodzenie raczej takie sobie. Na sluchawce w telekomunikacji bylo wiecej. Ankieta o przełożonych. Tu wypowiem bo tam nic nie ma anonimowo. . Przynajmniej w anonimowosc nie wierze. Karierowiczki takie troche. Za pół ceny. Więcej jakby napisc to i tak usuną bo zbyt wiele negatywmych słów. Nic nie idziesz załatwić z koordynatorem. Atmosfera w pracy? Wszystko uzależnione od pracy nawet zycie. Wszędzie kłamstwo. nie polecam :)
Długo trwało szkolenie? Jak ono wyglądało, skoro twierdzisz, że nic nie mówili? Czy potem ludzie są chętni do pomocy, można liczyć na kogoś?
Jak zatrudniałem się w 2021 na cc, to szkolenie trwało chyba 3 tygodnie. Było bardzo w porządku, trzeba tylko uważać, bo jest sporo materiału do opanowania. Osoby z pracy chętnie pomagają, ciężko jest dodzwonić się do ekspertów. Atmosfera jest ogólnie dobra, zarobki raczej średnie, plus że jest praca zdalna.
Na koniec szkolenia jest jakiś egzamin? Jak tak to trudno go zdać? Nadal praca całkowicie zdalna czy są spotkania w biurze raz na jakiś czas?
Jak wygląda praca w Eon Polska na infolinii? Jak atmosfera? Czy są duże wymagania??
Nie chcesz tu pracować. Szukaj pracy w Beck office. Koordynatorki na call center trzymają się kurczowo stołka i są beznadziejne we współpracy z podwładnymi. Opryskliwe
Nie wiem z kim współpracowałeś/aś, ale ja nie spotkałem się z opryskliwością z niczyjej strony i przełożone i współpracownicy są bardzo pomocni. No, chyba że przychodzisz na kawkę i ploteczki jak część konsultantów, to nie ma co się dziwić że koordynatorki mają wymagania.
Jestem pracownikiem EON Polska od ponad roku i śmiało mogę polecić, zespoły młode zgrane, koordynatorki bardzo pomocne, jeszcze nigdy nie usłyszałem słowa NIE. Polecam z całego serca.
A jak twoim zdaniem zarobki? :) Adekwatne do obowiązków? To fajnie, że atmosfera się udała, mega duży plus!
Długoletni pracownicy z tego co wiem zwolnieni zostali za długi brak wyników i postawę, a nie za darmo :) Praca to praca a nie Pub
Nieprawda koordynatorki i eksperci na CC w Warszawie niemiłe, opryskliwe, powinien ich ktoś zgłosić do HR na badania czy nadają się do pracy z ludźmi
przestań kłamać atmosfera jest średnia, komputery się non stop zawieszają - później się dowiadujesz że to Twoja wina, koordynatorki i eksperci mur obojętności w pomaganiu, opryskliwi, najlepiej nie podchodź i nie zawracaj im czterech liter,
Czyli nie ma co liczyć na wsparcie ze strony przełożonych ? A zgłaszaliście problem z zawieszaniem się komputerów? Przecież to na pewno ma ewidentny wpływ na pracę i wyniki ... Nic z tym nie zrobiono? Jak na to odpowiadają? Czy to prawda, jak sugerują inne komentarze, że za brak wyników można zostać łatwo zwolnionym?
Aż tak? Wiadomo ze do takiej pracy trzeba mieć odpowiednie podejście do klienta i zdolności interpersonalne. Koordynatorki też pracują na słuchawce czy są niemiłe po prostu do pracowników?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w E.ON POLSKA S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy E.ON POLSKA S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 90.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w E.ON POLSKA S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 71, z czego 5 to opinie pozytywne, 48 to opinie negatywne, a 18 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy E.ON POLSKA S.A.?
Kandydaci do pracy w E.ON POLSKA S.A. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.