GTV BUS

3.8 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o GTV BUS

Barbara
Inne

Dziękuję za miłą podróż z wami będę wracała 17 go kwietnia i myślę że znów trafię na tak sympatycznych i miłych kierowców z jakimi jechałam do Holandii pozdrawiam

2
Justyna
Inne

Najlepszy kierowca Pan Piotr Kowalczyk. Bardzo miła podróż, bardzo sympatyczny, pomocny. Polecam

1

Pracodawca

@Justyna

Dziękujemy za pozytywną opinię na temat naszych usług transportowych. Staramy się zapewnić Państwu jak najlepsze doświadczenia podczas podróży. Mamy nadzieję, że jeszcze nie raz skorzysta pani z naszych usług. Pozdrawiamy i życzymy miłego dnia.

Barbara
Inne

Witam ! Jestem bardzo zadowolona ,kierowcy przemili, jazda busem konfortowa . Napiszę krótko DZIĘKUJĘ .

2

Pracodawca

@Barbara

Dzień dobry Pani Barbaro, niezmiernie nam miło czytać pochlebne słowa. Cieszymy się, że sprostaliśmy Pani oczekiwaniom oraz, że pozostawiliśmy pozytywne odczucia. Mamy nadzieję na kolejne wspólne podróże. Pozdrawiamy i do zobaczenia na trasie :) Zespół GTVBUS

anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

Pracodawca

@Gładki

Dzień dobry, dziękujemy za Pana uwagę dotyczącą naszych komentarzy. Chcielibyśmy podkreślić, że zależy nam na jakości naszych usług, a opinie Klientów są cennym źródłem informacji. Jeśli chodzi o brak konkretnego odniesienia do przekazywanych w komentarza uwag, pragniemy poinformować, że bez podania szczegółów nie zawsze jesteśmy w stanie skutecznie zareagować i udzielić konkretnych odpowiedzi. Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę i chcemy zapewnić, że nasze działania są ukierunkowane na poprawę jakości obsługi Klienta. Pozdrawiamy, Zespół GTV BUS

Monia Nowy wpis
Inne

witam serdecznie. Widziałam ofertę pracy dla przedstawiciela handlowego. proszę mi powiedzieć ile minimalnie doświadczenia wystarczy aby moc się zatrudnić? nie zostało to określone a już ciekawi mnie rozmowa kwalifikacyjna. Czy był ktoś może już teraz niedawno i by opisał swoja?

Grzegorz Nowy wpis
Inne

Bardzo polecam skorzystam jeszcze nie raz wygodne siedzenia ,dużo miejsca,bezpieczna jazda.

Nowy wpis

Pracodawca

@Grzegorz

Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią, jest nam niezmiernie miło. Do zobaczenia.

Dominika
Inne

Bardzo polecam przejazdy GTV Bus ????

Nowy wpis

Pracodawca

@Dominika

Dzień dobry, dziękujemy. Mamy nadzieję, że znaki zapytania nie wiążą się z zastanowieniem, co do naszej firmy :) Pozdrawiamy, Zespół GTV BUS

Alocin
Inne

A ja mimo wszystko chce ppchwalic kierowce z busa 612 dzien przejazdu 22.02.2024 pana Jacka.Milo spokojnie czysto w busie przystanki nawet jak ktos poprosil ze potrsebuje do wc....To byl moj 3 przejazd ale nie czulam sie zawiedziona.Pozdrawiam kierowce i wspolpasazerow.

1

Pracodawca

@Alocin

Dziękujemy za podzielenie się swoimi doświadczeniami. Cieszymy się, że pozostawiliśmy pozytywne wrażenia. Mamy nadzieję na więcej wspólnych podróży w przyszłości. Pozdrawiamy serdecznie :)

Kierowca b
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

O

Pytania

Ale podczas rekrutacji zapewniano mnie iz firma Opłaca cała działalność gospodarcza czy to prawda ??

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
Wonzaa
Kandydat
 Pytanie

Witam. Rozważam kandydaturę pracy w tej firmie w przewozach krajowych. O sprawach finansowych już trochę się dowiedziałem, ale mam ważne pytanie. Jak wygląda podejście do pracownika w tej firmie? Czy można liczyć na chociaż minimum szacunku? Czy w firmie występowały problemy z mobbbbingiem? Co w przypadku błędu, wypadku, przykrych sytuacji? Jaka jest atmosfera pomiędzy pracownikiem a przełożonym? Czy warto się w to pchać? Bardzo proszę o rzetelną opinię

2

Pracodawca

@Wonzaa

Dzień dobry, w naszej firmie tworzymy atmosferę opartą na współpracy, otwartości i wzajemnym wsparciu, co przyczynia się do pozytywnej atmosfery pracy. Relacja pomiędzy pracownikami, a ich przełożonymi jest oparta na wzajemnym szacunku i zaufaniu. Dążymy do budowania pozytywnych relacji, które sprzyjają efektywnej komunikacji i rozwojowi zawodowemu. Zapraszamy do złożenia aplikacji i przekonania się, jak wygląda współpraca z nami! Pozdrawiamy, Zespół GTV BUS

anonim
Inne
@GTV BUS

Dzień dobry, tego akurat nie doszukałem się w ofercie dla kierowców na stronie a wobec tego zostało napisane zastanawiam się czy pracownicy maja może organizowane jakieś większe wydarzenia / spotkania integracyjne? myślę przy tym o wspomnianym budowaniu relacji

Marii
Użytkownicy czekają na odpowiedź 16 dni.
Inne
 Pytanie

Jadę w dalszym ciągu do Ratingen i z mojego miejsca zamieszkania powinnam już dojechać . Przesiadki z busa do autokaru, który wlókł się przez 10 godzin. Panowie kierowcy z autokaru nie trzymali się planu,. Autokar miał nr.189 przesadzili nas do kolejnego busa, który jak się okazało nie przybył na miejsce docelowe o nr. 534,wsadzili nas do 515 nie do pojęcia co się dzieje z tym przewoźnikiem. Wożą nas odległymi trasami,brak logistyki w układaniu ekonomicznego planu dla podróżujących jak i samej firmy . Kierowcy uprzejmi i pomocni ale ktoś kto układa plan podróży powinien być przeszkolony bądź zamieniony kimś bardziej fachowym. Czy kierowcy mają płacone od godzin czy od kilometrów.???

Marlenka
Inne

Witam, kiedy ostatnio był poszukiwany Specjalista ds. rekrutacji? przeglądam okoliczne oferty z Ozimka w tym zakresie i pokalało mi, że od firmy też coś kiedyś wisiało, ale nie mogę wieść w szczegóły, bo ogłoszenie jest wygasłe. Będą może planowane nabory do HR?

Pracodawca

@Marlenka

Dzień dobry, w chwili obecnej nie jest prowadzona rekrutacja na stanowisko Specjalista ds. rekrutacji. Można śledzić ogłoszenia na naszej stronie internetowej: https://praca.gtvbus.pl/ Pozdrawiamy Zespół GTV BUS

Pracodawca

@Marlenka

Dzień dobry, w chwili obecnej nie planujemy powiększania zespołu specjalistów HR w naszej firmie. Zapraszamy do śledzenia aktualnych ofert na naszej stronie internetowej www.gtvbus.pl w zakładce: Praca. Pozdrawiamy, Zespół GTB BUS

Ja
Inne

To jest moja ostatnia podróż z tą firmą, jestem w podróży od godziny 13,a jestem dopiero w Dreźnie, dziś rozmawiałam z firmą, obiecywano mi, że będę na miejscu najpóźniej o 6 rano. Jadę w bardzo ciasnym autobusie, non stop zbieranie ludzi, a to jeszcze nie ostatnia przesiadka, o której nie było mowy nawet. Tylko kasa się liczy, nie polecam.

anonim
Inne

Dzień dobry, czy mógłby ktoś opisać aktualną pracę w biurze? wstępnie rozglądam się za oferta dla siebie i czytam właśnie pakiet benefitów na stronie. zastanowiło mnie to wspomniane wsparcie psychologiczne, czego ono konkretnie ma dotyczyć?

Pracodawca

@anonim

Dzień dobry, obecnie posiadamy kilka możliwości nawiązania współpracy w naszych zespołach. Nasze propozycje dotyczą różnych działów naszej firmy, w związku z czym różnią się wykonywanymi obowiązkami. Z chęcią przekażemy więcej szczegółów dotyczących możliwości nawiązania współpracy, jak również oferowanych przez nas benefitów - zapraszamy do kontaktu z Działem Rekrutacji, który jest dostępny pod numerem +48 538 623 442 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00. Rozpocznij z nami swoją zieloną przygodę! Pozdrawiamy, Zespół GTV BUS

Karolka
Inne

Dzień dobry, zastanawiam się nad zarobkami kierowców względem posiadanego prawa jazdy. Jak jest ten formularz na stronie, w którym można sobie wybrać czy ma się kat B lub D albo obydwie, to stawka która zostanie zaproponowana może być wyższa jeśli ktoś zapisuje się na podwójną opcje? Może ktoś zna jakieś konkrety :)

Pracodawca

@Karolka

Dzień dobry, w sprawie oferty pracy proszę o kontakt pod numerem +48 538 623 442, jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00. Pozdrawiamy Zespół GTV BUS

Barbara
Inne

Dziękuję za miłą podróż z wami będę wracała 17 go kwietnia i myślę że znów trafię na tak sympatycznych i miłych kierowców z jakimi jechałam do Holandii pozdrawiam

2
Adin00
Inne

Super, kierowca pan Jacek b540,

Pracodawca

@Adin00

Dzień dobry, Dziękujemy za miłe słowa! Cieszymy się, że nasz kierowca zapewnił pozytywne doświadczenia podróżowania z nami. Do zobaczenia na trasie w przyszłości. Pozdrawiamy. Zespół GTV BUS

Ala
Inne
 Pytanie

Witam, często podróżuję z GTV z Pl na północ Niemiec i odwrotnie. Busy są wygodne, panowie kierowcy różni. Jedni sympatyczni, inni nieuprzejmi. Ale wiecznie jest ten sam problem BRAK PRZERW. Dlaczego firma nie zajmie się tym problemem ? Ostatnio na 12 godzin jazdy jedna możliwość skorzystania z toalety. Prośby są często ignorowane. Czy kierowcy nie powinni po paru godzinach się zatrzymać ? Czy za każdym razem musi być to samo?

Pracodawca

@Ala

Dzień dobry, dziękujemy za podzielenie się opinią o naszych przejazdach. Chcielibyśmy wyjaśnić, że planujemy postoje co około 3,5-4 godziny, aby uwzględnić różnorodność preferencji naszych Pasażerów i zachować płynność podróży. Jeśli jednak ktoś potrzebuje skorzystać z toalety poza ustalonymi przerwami, zachęcamy do poinformowania kierowcy, który podejmie odpowiednie działania w miarę możliwości. Zrozumienie i poszanowanie potrzeb naszych Pasażerów jest dla nas priorytetem. Pozdrawiamy, Zespół GTV BUS

Wioleta
Inne

Dzień dobry. Miałam okazję wracam z Niemczech do Polski 08.02 kierowcy przemili i pomocni ( ogromny minus dla logistyki !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! za nie sprawdzenie i przeanalizowanie tras) Polecam

Pracodawca

@Wioleta

Dzień dobry, dziękujemy za podzielenie się swoim doświadczeniem. Cieszymy się, że kierowcy byli uprzejmi i pomocni. Przykro nam, że doświadczyła Pani niedogodności, w związku z zaplanowaną trasą. Chcemy dokładnie zbadać tę sprawę, dlatego zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z naszym Działem Reklamacji, który jest dostępny telefonicznie pod numerem 606 200 002 wew. 3 lub mailowo: reklamacje@gtvbus.pl. Dzięki temu będziemy mogli sprawdzić zaplanowanie Pani podróży. Pozdrawiamy, Zespół GTV BUS

Joanna
Inne

Do Niemiec jechałam pierwszy raz z firmą GTV. Podróż wyjątkowo długa. Wracałam również z firmą GTV 6 września. I ten etap był koszmarem. To, że wozili nas po różnych zakamarkach południowych Niemiec (zbierając pasażerów) to pół biedy, ale koszmar zaczął się w Dreźnie. Nad ranem byliśmy w Dreźnie, w centrum przesiadkowym. Wszyscy przesiadali się do podstawionych busów, a my W kierunku Słupska) staliśmy zmarznięci na dworze. Wskazano nam numer busa, a kiedy tam poszliśmy kierowca spał, a pojazd był zamknięty. Inni odjechali, my staliśmy. W końcu kierowca z innego busa obudził tego, który miał nas wieźć w zachodniopomorskie. Obudzony dał wyraz swojemu niezadowoleniu. Dosłownie rzucał naszymi bagażami. W sposób dalece niestosowny komentował zaistniałą sytuację. Nie odpowiadał na pytania. W końcu ruszył włączając radio na cały regulator. Pasażerowie tylko zerkali na siebie, nikt nie komentował obawiając się o swoje bezpieczeństwo. Ja byłam bardzo zdziwiona tym, że kierowca jest inwalidą, widoczny był niedowład jednej nogi. Miał kłopoty z chodzeniem. Byłam zdumiona, że w takiej kondycji fizycznej wozi ludzi. Całą drogę dawał wyraz swojemu niezadowoleniu. Nie odpowiadał na pytania: kiedy będzie postój. Sam decydował o wszystkim nie informując ile czasu trwa postój. Żadnej ogłady, żadnego taktu w tym człowieku. Złośliwy, bez ogłady młody człowiek. A ileż nienawiści wyczuwało się w jego niezwykłych zachowaniach. W Koszalinie nic nikomu nie mówiąc usiadł na stacji benzynowej i zamawiając sobie jedzenie na wpół leżąc konsumował patrząc co my na to. Siedzieliśmy w busie, bo nie wiedzieliśmy ile ta jego sjesta będzie trwała i czy nas nie zostawi odjeżdżając. TRAGEDIA! Teraz jadę znowu, ale znalazłam inną firmę w obawie, że znów trafię na niepełnosprawnego kierowcę. Szkoda. Pozdrawiam taktownych kierowców z GTV......

Pracodawca

@Joanna

Dzień dobry, Pani Joanno dziękujemy za podzielenie się Pani doświadczeniem podróży z nami. Chcielibyśmy przeprosić za wszelkie niedogodności, jakie spotkały Panią podczas podróży. Jesteśmy głęboko zaniepokojeni opisanymi sytuacjami, zwłaszcza dotyczącymi nieprofesjonalnego zachowania kierowcy. Zależy nam na tworzeniu atmosfery szacunku i bezpieczeństwa dla naszych Pasażerów, a opisane przez Panią incydenty są absolutnie niedopuszczalne. Zapewniamy, że wszyscy nasi kierowcy przechodzą odpowiednie szkolenia i badania lekarskie, aby zapewnić wysoki standard obsługi i bezpieczeństwa podróży. Pragniemy przeprowadzić dogłębną analizę Pani przejazdu, która pozwoli nam na podjęcie odpowiednie kroków względem kierowcy. Prosimy o przekazanie większej ilości szczegółów dotyczących Pani przejazdu telefonicznie pod numerem 606 200 002 lub mailowo na adres e-mail reklamacje@gtvbus.pl. Naszym celem jest zapewnienie, że każda podróż będzie dla naszych Pasażerów komfortowa, bezpieczna i zgodna z ich oczekiwaniami. Pozdrawiamy, Zespół GTV BUS

Joanna
Inne
 Pytanie
@GTV BUS

Dzień dobry, od czasu mojej podróży minęło 2 i pół miesiąca. Podałam tyle szczegółów i datę, że można znaleźć w systemie pana, który tak potraktował mnie w czasie podróży ( będę mówiła o sobie). Przecież państwo wiecie, który kierowca ma niepełnosprawność kończyn dolnych i który jechał tego dnia od Drezna do Słupska ( ostatnia pasażerka tam wysiadała). Nie przedstawił się nam, a ja w obawie o bezpieczeństwo nie pytałam o jego imię. Kierowca powinien mieć identyfikator widoczny dla klienta i byłoby po sprawie. Ja nie należę do pieniaczy, ale mam taki uraz, że choćbym miała iść na piechotę, to nie wsiądę do GTV. Kilka dni temu jechałam z inną firmą na tej samej trasie. Taktownie, z wielkim wyczuciem przesłania jakim jest dobro i bezpieczeństwo klienta. Odnoszę wrażenie, że brakuje kierowcom świadomości, że tracą dużo przez swoją butę i nieobycie. Brakuje świadomości, że to nie my jesteśmy dla firmy, ale firma dla nas. A może szkolenie on- line na ten temat? Dodam, że nie jestem odosobniona w swoich spostrzeżeniach. Pozdrawiam wszystkich kulturalnych pracowników firmy GTV.

2
Joanna
Inne
 Pytanie
@GTV BUS

Dzień dobry, bardzo dziękuję za zainteresowanie. Liczę na to, że pan, który lekceważąco potraktował swoje obowiązki przemyśli swoje zachowanie i nie będzie więcej tak postępował z ludźmi, a swoje frustracje zawiezie do domu. Każdy ma jakiś kłopot, każdy ma jakieś trudne chwile, ale czy to znaczy, że wszyscy wokół mają odczuwać tego skutki?! W pracy trzeba być profesjonalistą. Proszę temu panu kierowcy to uświadomić. Z pozdrowieniami, Joanna.

Pracodawca

@Joanna

Witam Pani Joanno, zweryfikowanie jakości wykonanej usługi oraz odpowiedź na Pani zgłoszenie musi odbyć się przez bezpośredni kontakt z działem reklamacji. Proszę pozostać na bieżąco w kontakcie ze wspomnianym działem telefonicznie pod numerem 606 200 002 wew. 3 lub mailowo reklamacje@gtvbus.pl Pozdrawiamy Zespół GTVBUS

Pracodawca

@Joanna

Dzień dobry Pani Joanno, jak już wspomnieliśmy wcześniej, chcielibyśmy przeprowadzić dogłębną analizę Pani przejazdu, która pozwoli nam na podjęcie odpowiednich kroków względem kierowcy dlatego też prosimy o bezpośredni kontakt z działem reklamacji, ponieważ musimy mieć oficjalne zgłoszenie zażalenia na jakość wykonanej usługi, niestety sam komentarz na platformie gowork nie pozwala nam na podjęcie stosownych kroków. Proszę o bezpośredni kontakt z działem reklamacji telefonicznie pod numerem 606 200 002 wew. 3 lub mailowo reklamacje@gtvbus.pl Pozdrawiamy, Zespół GTVBUS

Znudzony czytajacy
Pracownik
@Joanna

Czytam te animozje p.Joanny i odnoszę wrażenie że ta pani ma problem ,ma problem i to sama że sobą napisała raz i wystarczy ,ale nie pisze rozprawkę i się nakręca i się nakręca proponuje kubeczek MELISY i będzie dobrze naprawdę pomoże .Pozdrawiam

anonim
Inne
@Znudzony czytajacy

Piszesz to jako osoba z zewnątrz? Mnie to bardziej ciekawi zdanie takiego zwykłego kierowcy, wiecie może jakie występuje podejście do pasażerów? Jaka jest atmosfera wtedy? Mój partner może tu przyjdzie, a nie chce żeby się niepotrzebnie stresował

Joanna
Inne
@Znudzony czytajacy

Rozprawka to nie jest ten rodzaj opisu. Ja wykorzystałam tzw. opis sytuacyjny, panie kierowco GTV busa. Sytuację opisałam raz. Pozostałe wpisy to odpowiedzi: taktowne. MELISA ZBĘDNA.

Znudzony czytajacy
Pracownik
@Joanna

Gdybym był kierowcą GTV Bus podejrzewam że nie wpuściłbym pani do Busa , a dlaczego bo kierowca jednej nocy pokonuje setki kilometrów i należy mu się szacunek ze swoją zawodową empatią dowozi państwa bezpiecznie zaznaczam bezpiecznie do miejsca docelowego ,a takie obrażanie kierowcy i wyśmiewanie się daleko jest poza standardami i wie pani że to podlega pod paragraf na miejscu tego pana poszedłbym do sądu .a wyjście jest można Simbudem i wygoda i kawa i ubikacja no i obsługa panów i pani pilotki to poco GTV gdzie razi obsluga

@Adam32
Inne
 Pytanie
@Joanna

Witam. Mozna wiedzieć z jakim jeździ Pani teraz przewoźnikiem bo ja tez szukam innego.?

Gość
Inne
 Pytanie
@Joanna

Co do tego wszystkiego ma niepełnosprawność kierowcy? Czy niepełnosprawność wyklucza z pracy? Pani wypowiedź dotycząca niepełnosprawności kierowcy jest delikatnie mówiąc dyskryminacją. Nie bronię kierowcy odnośnie jego zachowania bo jeśli tak było to jest to karygodne tak samo jak i Pani słowa o jego niepełnosprawności. Niepełnosprawność nie zawsze jest blokadą do prowadzenia auta.

anonim
Inne
@Gość

Sam grupy żadnej akurat nie mam ale przy tym wątku zacząłem się faktycznie zastanawiać nad tym w jakiej sytuacji mogą być teraz stawiani kandydaci w firmie odnośnie tego poruszonego zagadnienia o niepełnosprawności. będzie to zależało od jej stopnia? Ciekawi mnie jaki jest dopuszczalny

anonim
Inne

Mechanik samochodowy- naprawa samochodów ciężarowych i autokarów - od czego zależy jaki rodzaj umowy dadzą? W styczniu w ogłoszeniu jak sprawdzałam to podawali umowę o pracę i umowę zlecenie, nawet jak było napisane o co chodzi dokładnie, to i tak już nie można przeczytać.

Pracodawca

@anonim

Dzień dobry, w sprawie ofert pracy prosimy o kontakt do działu rekrutacji pod numerem +48 538 623 442 od poniedziałku do piątku 8:00-16:00. Pozdrawiamy Zespół GTV BUS

S
Inne

Nie polecam. Gdy jechałam, bus nie miał ogrzewania. Rozchorowałam się bardzo. Poza tym, ciasno. Siedziałam za kierowcą, kolanami w jego fotel. Podróż okropna.

Pracodawca

@S

Dzień dobry, bardzo nam przykro słyszeć, że doświadczyła Pani negatywnych odczuć po przejeździe z naszą firmą. Zależy nam na zapewnieniu jak najwyższej jakości usług, dlatego każda opinia jest dla nas bardzo ważna. Abyśmy mogli podjąć odpowiednie kroki oraz zweryfikować opisaną przez Panią sytuację, zachęcamy do kontaktu bezpośrednio z Działem Reklamacji pod numerem 606 200 002 wew.3 lub mailowo na adres reklamacje@gtvbus.pl. Pozdrawiamy, Zespół GTV BUS

Kk
Pracownik
@S

TO NIC NAJLEPIEJ SIEDZI SIE OBOK PASAŻERA A KIEROWCĄ Z PRZODU

Pracodawca

@Kk

Dzień dobry, rozumiemy, że preferencje naszych Pasażerów mogą się różnić, zwłaszcza jeśli chodzi o miejsce w pojeździe. Projektujemy nasze pojazdy zgodnie z normami bezpieczeństwa i ergonomicznymi standardami przewozu osób, co obejmuje również miejsce obok kierowcy. Pozdrawiamy, Zespół GTV BUS

Nina
Inne
@Kk

Prawda. Upychanie pasażerów w to miejsce firma mogłaby odpuścić. A przynajmniej kasować pół ceny za bilet.

Pracodawca

@Nina

Jesteśmy wdzięczni za podzielenie się swoją opinią. Przestrzeń w naszych pojazdach jest projektowana tak, aby zapewnić swobodne rozprostowanie nóg i umożliwić wygodną podróż, szczególnie podczas dłuższych tras

Nina
Inne
@GTV BUS

To nie siedział Pan jeszcze na miejscu między kierowcą a innym pasażerem ???? nie ma przestrzeni nawet na reklamówkę, a co dopiero na bafaz podręczny

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Pracodawca

Dziękujemy na zwrócenie uwagi, będziemy robić wszystko, żeby Państwa podróż była bezpieczna i miła. Pozdrawiamy serdecznie, GTV Bus

Wiola
Pracownik

Nie jestem uprzedzona ale dziś kierowca gtv z Ukrainy nr 576 gburowaty myślał że król busa nie miły człowiek żadnej pomocy z jego strony choćby pomógł przenieść walizki pod drzwi katastrofa jednak nasi polscy kierowcy gtv są najlepsi pozdrawiam

Pracodawca

@Wiola

Dzień dobry, przykro nam z powodu Pani negatywnych odczuć po przejeździe z Naszą firmą. Abyśmy mogli podjąć odpowiednie kroki oraz zweryfikować opisaną przez Panią sytuację zachęcamy do kontaktu bezpośrednio z działem reklamacji pod numerem 606 200 002 wew.3 lub mailowo na adres reklamacje@gtvbus.pl Pozdrawiamy, Zespół GTVBUS

Kierowca
Pracownik
@Wiola

Kierowca nie ma obowiązku nosić pani walizek :) My mamy tylko was odebrać i bezpiecznie dowieźć, nic poza tym. Targanie walizek pod drzwi czy na piętro to tylko nasza dobra wola

anonim
Inne
@Kierowca

A czy ta wspomniana dobra wola może być w jakiś lepszy sposób wynagradzana? Powyżej widzę zaproszenie do kontaktu w tej sprawie, więc zastanawiam się czy ten temat został poruszony w firmie?

Pracodawca

@anonim

Dzień dobry, dziękujemy za komentarz. W pełni rozumiemy, jak istotne jest zapewnienie Pasażerom jak najlepszej obsługi. Nasz personel zawsze stara się sprostać oczekiwaniom i pomóc w miarę możliwości. Warto podkreślić, że choć nasi kierowcy są zawsze gotowi pomóc w przeniesieniu bagażu, nie jest to zobowiązanie, które na nich spoczywa. Jednakże, zawsze zachęcamy do zwrócenia się do nich o pomoc, gdy jest taka potrzeba. Pozdrawiamy, Zespół GV BUS

Pracodawca

@Kierowca

Dzień dobry, bardzo ważne jest dla nas, aby zapewnić Podróżującym jak najlepszą obsługę i komfort podróży. W sytuacjach, w których Pasażerowie potrzebują pomocy w przeniesieniu bagaży staramy udzielić takiego wsparcia. Pozdrawiamy, Zespół GTV BUS

Do Wiola
Pracownik
@Wiola

Kierowca ma byc skupiony na jezdzie a nie nosic walizki. Bylo rzucic 20 euro to by pomogl. Zreszta jest rownouprawnienie, Ty nie pomagasz kierowac buse.

Pracodawca

@Do Wiola

Chcemy Państwa zapewnić, iż na punktach przesiadkowych obecne się osoby w żółtych kamizelkach z napisem chętnie pomogę. Taka osoba, pomoże Państwu w przeniesieniu bagażu, poinformuje o godzinie zbiórki, oraz przekaże jaki bus, zawiezie Państwa w miejsce docelowe, a kierowca jest skupiony na dowiezieniu wszystkich pasażerów.

Pracodawca

Dziękuję za podzielenie się doświadczeniem. Oczywiście taka sytuacja nie powinna mieć miejsca, za co przepraszamy. Każda sytuacja nieodpowiedniego zachowania kierowcy której są Państwo świadkami, powinna zostać zgłoszona natychmiastowo na numer infolinii +48 606 200 002.

Ja
Pracownik

Podstawianie małych busów do Niemiec to skandal może tak właściciel sam się wybrał

Pracodawca

@Ja

Wszystkie nasze pojazdy spełniają standardy europejskie i są skonstruowane do przewozu 9 osób, co zostało potwierdzone przez homologację. Jednocześnie, rozumiemy, że jako Klient ma Pan prawo do oceny jakości naszych usług. Zapewniamy, że podejmujemy decyzje dotyczące wyboru środka transportu zawsze w oparciu o dobro i bezpieczeństwo naszych Pasażerów. Dokładamy wszelkich starań, aby zagwarantować Państwu komfort podczas realizowanych przez nas przejazdów. Pozdrawiamy, GTV BUS

Pracodawca

@Ja

Nasza flota ciągle powiększa się już tylko o większe i bardziej komfortowe busy, myc może następna podróż odbędzie się właśnie takim :)

Pracodawca

Oczywiście, że tak. Dlatego cały czas stawiamy na rozwój, oraz wymianę floty, aby Państwu z nami było najwygodniej. :)

Zostaw merytoryczną opinię o GTV BUS - Ozimek

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w GTV BUS?

    Zobacz opinie na temat firmy GTV BUS tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 323.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w GTV BUS?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 199, z czego 135 to opinie pozytywne, 48 to opinie negatywne, a 16 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy GTV BUS?

    Kandydaci do pracy w GTV BUS napisali 9 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

GTV BUS
Przejdź do nowych opinii