Opinie o GTV BUS
Każdy pracownik szanował GTV zanim nie zaczął współpracy z przewozami maszynistów. Ta przyjażń z Cargo idzie w destrukcyjnym kierunku.Jeszcze trochę i bedą mieli opinie jak Cargo Speed! Gratulacje!
Dzień dobry, cieszymy się z nawiązanej współpracy. Jesteśmy przekonani, że nasza wspólna praca przyniesie korzyści obu stronom i przyczyni się do rozwoju naszych działań. Liczymy na owocną i długotrwałą relację. Pozdrawiamy, Zespół GTV BUS
Dobry wieczór. Bardzo dziękuję Panu Krystianowi busa GTV o numerze 564 za bezpieczną i miła podróż.Bardzo sympatyczny,młody i pracowity człowiek Pozdrawiam Ewa
Witam, w jednej z wypowiedzi zauważyłem wzmiankę dotycząca kontaktu z doradcami z Działu Rekrutacji. jakie warunki należy spełnić by moc dołączyć do tej części zespołu? chciałem zorientować się na stronie firmowej ale nie ma na niej aktualnie żadnych ofert
Dzień dobry, w sprawie rekrutacji na stanowiska w firmie GTV BUS prosze o kontakt pod numerem +48 538 623 442 Pozdrawiam, Zespół GTV BUS
Dzień dobry, dziękujemy za zainteresowanie możliwością dołączenia do naszego zespołu. W chwili obecnej nie prowadzimy rekrutacji do tej części zespołu. Zachęcamy do śledzenia naszych aktualnych ogłoszeń na stronie firmowej. W przypadku pojawienia się odpowiedniej oferty zapraszamy do kontaktu. Pozdrawiamy, Zespół GTV BUS
Witam, zespół planowo ma być powiększany? W wolnej chwili można śledzić oferty ale nie mam pojęcia czy w tym roku nadarzy się taka okazja? Raczej jeśli już trzeba czekać na rotacje?
Dzień dobry, Nasz zespół doradców rekrutacyjnych jest kompletny, dlatego w chwili obecnej nie planujemy jego powiększania. Jeśli nasze plany ulegną zmianie, będziemy informować na bieżąco. Pozdrawiamy, Zespół GTV BUS
Bardzo dziękuję za bardzo miłą i bezpieczną jazdę Panu Dawidowi kierowca busa R-24 a potę 533 Miałam przyjemność podróżować z Panem Dawidem 14-15styczeń Do zobaczenia na trasie Wspaniały kierowca
Dziękujemy za pozytywną opinię na temat naszych usług transportowych. Staramy się zapewnić Państwu jak najlepsze doświadczenia podczas podróży. Cieszymy się, że nasza praca została doceniona i chcielibyśmy zapewnić, że będziemy kontynuować nasze wysiłki w celu zapewnienia najwyższej jakości usług przewozowych dla naszych Klientów.
Pani Dagmaro, abyśmy mogli odnieść się do Pani opinii bardzo prosimy o więcej szczegółów. Jeśli spotkała Panią jakaś przykra sytuacja w czasie podróży czy też inne zdarzenie chcielibyśmy się z nią zapoznać i pozostać z Panią w kontakcie. Bylibyśmy wdzięczni za wypełnienie formularza reklamacji https://gtvbus.pl/reklamacja/
O
Ale podczas rekrutacji zapewniano mnie iz firma Opłaca cała działalność gospodarcza czy to prawda ??
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Katastrofa warunki sa jakie sa a tu trza czekac 2 h na przesiadke odkad jeżdżę zawsze ten sam problem na tradie jedzie 6 h bez pauzy a tu ba przesiadke 2h bo busy sie nie wyrobily wsxystkue by na czas dojechac
Dzień dobry, sama Pani wspomniała o złych warunkach pogodowych, proszę o odrobinę wyrozumiałości dla kierowców, którzy dojeżdżają z opóźnieniem, ponieważ muszą dostosować prędkość do warunków na drodze, jeżeli kierowcy jadą wolno to widocznie stan drogi tego wymaga. Może Pani oczywiście złożyć reklamację, jeżeli nie sprostaliśmy Pani oczekiwaniom do czego zachęcam, można to zrobić telefonicznie pod numerem 606 200 002 wew. 3 lub mailowo reklamacje@gtvbus.pl Pozdrawiamy Zespół GTVBUS
Ktoś kto pisze takie opinie, nie ma zielonego pojecia na czym polega ta praca i widzi tylko czubek własnego nochala. Zdajesz sobie sprawę, że wystarczy ze jedna osoba w jednym busie bedzie chciała co chwila palić, albo (usunięte przez administratora) robić 17 razy po drodze, bądż jeden korek ponad plan i wszystko się sypie? Bo ktoś ma 8 osób na pokładzie i każda idzie w 8 roznych destynacji na Kątach, czyli osiem aut czeka na jednego busa. Uważasz ze kierowca nie chce byc wczesniej w domu? Tez by chciał. Co to za idiotka to pisała
Co ty gadasz ? Widzę masz pojęcie o tej robocie co nic. Dyspozytorzy planując trasę kierowcy czasami pokazują że nie mają pojęcia o tej robocie. Ludzie płaca i wymagają, ile razy czekałem na przesiadkach po 3H nawet na innych kierowców z winy dyspozytora.
Dzień dobry, dyspozytorzy starają się jak najlepiej zarządzać trasami i harmonogramami, uwzględniając wiele czynników, takich jak warunki drogowe, ograniczenia czasowe i inne zmienne. Ich celem jest zapewnienie optymalnych podróży dla wszystkich zaangażowanych. To wymaga koordynacji i elastyczności, aby odpowiednio reagować na zmieniające się warunki. Dążymy do tego, aby podróże były komfortowe dla wszystkich zaangażowanych. Pozdrawiamy, Zespół GTV BUS
To kierowca ma ustalać warunki przejazdu!Jeżeli wszyscy mają się podporządkować osobie palącej co chwilę,to gratulacje!Na pewno wszyscy będą szczęśliwi!
Przerwę na papierosa, na toaletę czy też tankowanie ustala tylko i wyłącznie kierowca według zaplanowanej trasy i miejsc wyznaczonych na taki postój. Jeżeli Pani przejazd odbiega od tej normy zapraszam do złożenia skargi/ reklamacji poprzez poniższy formularz https://gtvbus.pl/reklamacja?utm_source=facebook&utm_medium=link&utm_campaign=dok
Kierowca busa gburowaty i niemiły. Za taką cenę nie tego oczekiwałem .... Kierowca miał problem o bagaż uważał że jest za ciężki chociaż nie miał jak tego udowodnić i kazał mi dopłacić 80 zł. Nie polecam!!!!
Mechanik samochodowy na pełen etat (widziałem, że pół też możliwe, ale to mnie akurat nie interesuje) w jakich godzinach pracuje? W ogłoszeniu nie podali tego w ogóle, to szukałem i znalazłem to forum. Pomoże ktoś? Wielkie dzięki. Szukam czegos bez nadgodzin ogółem.
Dzień dobry, jeśli chodzi o szczegóły pracy mechanika samochodowego to jest to praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7-15. Nasz firmowy warsztat znajduje się w Opolu na ul Zakładowej. Po więcej szczegółów zachęcam do kontaktu telefonicznego pod numerem +48 538 623 442
Witam, tak jak wyżej zostało podkreślone istnieje również możliwość zatrudnienia się na część etatu a przynajmniej tak jest wskazane w ofercie. Jeśli tak to wtedy od razu będzie przypadała ta umowa zlecenie z opisu czy może jednak też ta o prace?
Dzień dobry, z chęcią przedstawiamy możliwości związane z podjęciem współpracy, dlatego prosimy o bezpośredni kontakt telefoniczny z naszymi doradcami z Działu Rekrutacji, którzy są dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00 pod numerem +48 538 623 442. Pozdrawiamy, GTV BUS
Nie polecam żona z powodu choroby była zmuszona odwołać wyjazd i okazuje się że zwracają tylko 5 procent wartości biletu
Dzień dobry, dziękujemy za podzielenie się opinią dotyczącą naszej polityki zwrotów. Chcielibyśmy zaznaczyć, że przed finalizacją zamówienia każdy Pasażer ma możliwość zaznajomienia się z Regulaminem, w którym zawarta jest informacja dotycząca naszej polityki zwrotów. Ponadto, oferujemy również opcję wykupienia gwarancji zwrotu, która umożliwia odzyskanie 100% kosztów biletu w sytuacjach takich jak ta, która miała miejsce w przypadku Pana żony. Rozumiemy, że taka nieprzewidziana sytuacja jak choroba może być trudna i niekomfortowa, dlatego też staramy się zapewnić naszym Pasażerom możliwość ochrony przed takimi zdarzeniami. Pozdrawiamy, Zespół GTV BUS
Mam pytanie, chciałem się zatrudnić jako kierowca krajowy, chciałem zasięgnąć języka jak to wygląda teraz, czy coś się zmieniło na lepsze? Czy dalej jest 18zl/H , czy dyspozytorzy zaczęli szanować kierowców itp .
W sprawie pracy, obecnych warunków zatrudnienia oraz wolnych wakatów zapraszam do kontaktu z naszym Działem Rekrutacji +48 538 623 442
Dzień dobry, dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą pracy. Z przyjemnością udzielimy Panu więcej informacji na temat naszych warunków pracy oraz możliwości zatrudnienia w naszej firmie. Zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z naszymi doradcami z Działu Rekrutacji, którzy są dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00 pod numerem +48 538 623 442. Pozdrawiamy, Zespół GTV BUS
Ta oferta dla mechanika jeszcze aktualna? Wisi od stycznia z tego co widzę, jeszcze tydzień był miał na aplikowanie. Stawka niby od 6000 na rękę, co sugeruje, że można osiągać jeszcze wyższe dochody. Co biorą pod uwagę, tylko doświadczenie? Czy po prostu wyższa stawka może wynikać z dodatkowych premii?
Dzień dobry, potwierdzamy, że oferta jest w dalszym ciągu aktualna. Z przyjemnością przekażemy więcej szczegółów dotyczących zasada współpracy oraz odpowiemy na wszelkie pytania. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z doradcami Działu Rekrutacji, którzy są dostępni pod numerem +48 538 623 442 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00. Pozdrawiamy, Zespół GTV BUS
Jako pracy nie polecam busy różnego stanu technicznego i nie ważne co musisz jechać zarobki śmiechu warte do wykonywanej pracy zerowy praktycznie bo nie mówię że w ogóle ale 2-3godziny pauzy po 12-16godzinach jazdy i z powrotem 10+godzin za kółkiem? Tu komuś się coś w głowę stało co do podwyżek nie było żadnej i o żadnej nie słychać a przepraszam marne 25zlotych za kółko chcą dodać ale to tez nie wiadomo czy będzie a ponadto kursy ciągle zabierają Firma dziad a za te warunki pracy spanie w busie niemalże tylko i wyłącznie, raz na miesiąc / dwa hotel w którym i tak jest taki (usunięte przez administratora) ze żrą Cię robaki ktoś powinien pójść siedzieć. Można tu powiedzieć ale przecież godzicie się na takie warunki otóż nie ale cokolwiek powiesz jesteś zawieszany normalnie po prostu zabierają Ci możliwość zarabiania pieniędzy co jest karalne :) dużo by mówić a przy zatrudnieniu mówione masz kompletnie co innego i różowe okulary za uszy zakładane obiecywanki jak to super będzie. JEST DRAMAT kierowcy boją się reagować że przez to stracą pracę jeśli mieliby powiedzieć wszystko jak leci i co się dzieje i ta jazda busami w których ciągle coś nie gra a później jak się coś dzieje to tylko i wyłącznie twoja wina jako kierowcy Do tej firmy powinna wejść inspekcja pracy i zaraz cały zarząd by wyleciał nie pozdrawiam nikogo poza kierowcami i pasażerów
Czyli nic się nie zmieniło przez ostatni rok, dyspozytorzy zaczęli szanować kierowców, czy dalej legalne (usunięte przez administratora) stosują ?
Dzień dobry, nasze podejście do bezpieczeństwa i szacunku wobec kierowców pozostało niezmienne. Stawiamy na komfort pracy naszych kierowców. Dyspozytorzy są świadomi swojej roli w zapewnieniu odpowiednich warunków. Naszym celem jest dbanie o dobre relacje zarówno z naszymi pracownikami, jak i Klientami. Pozdrawiamy, Zespół GTV BUS
(usunięte przez administratora)
Czas wolny od pracy, nie jest rozliczany. Kierowca ma pełną wolność oraz decyzyjność, w jaki sposób chce go wykorzystać.
Są tu może aktualni mechanicy? Myślę czy by nie zgłosić się na te ofertę, która jest wystawiona w tej specjalnej sekcji tutaj. Wiem, że dostane zaproszenie do kontaktu z działem kadr, do którego później przedzwonię. Jaka jest mimo wszystko wasza wstępna ocena? Warto się zaangażować? Szukam czegoś na stale
Dzień dobry, zapraszam do kontaktu bezpośrednio z działem rekrutacji pod numerem 538 623 442 lub mailowo na adres: rekrutacja@gtvbus.pl W jednym z etapów rekrutacji będzie przeprowadzona rozmowa z kierownikiem bazy pojazdów, który chętnie odpowie na wszystkie Pana pytania. Pozdrawiamy Zespół TVBUS
Podobnie jak ktoś zauważył, że na administracji potrzeba prawka z kat B takie samo widzę w tej ofercie dla lakiernika, która niedawno została dodana. Piszą także o zaangażowaniu oraz sumienności w pracy. zastanawiam się czy cały czas jest co lakierować? Często zdarza się komuś otrzeć lub coś porysować? Jakie są jeszcze inne poboczne obowiązki?
Dzień dobry, zapraszamy do kontaktu bezpośrednio z działem rekrutacji pod numerem 538 623 442 lub mailowo: rekrutacja@gtvbus.pl Pozdrawiamy Zespół GTVBUS
Pięknie dziękuję kierowcom z GTV BUS za szczęśliwy powrót do domu pozdrawiam serdecznie kierowców z 548 i 632
Dzień dobry, niezmiernie nam miło, że mogliśmy sprostać Pani oczekiwaniom. Bezpieczeństwo przejazdu jest naszym priorytetem, dlatego cieszymy się z każdej pozytywnej opinii. Pozdrawiamy serdecznie i do zobaczenia na trasie :) Zespół GTVBUS
Po co właściwie prawo jazdy wymagają na stanowisku związanym z administracja? chodzi o ofertę specjalista ds. administracji. Tam taki wymóg jest. Są jakieś dodatkowe obowiązki poza biurem czy jak, trzeba gdzieś jeździć? Ciekawe, czy samochód dadzą...
Dzień dobry, zapraszamy do kontaktu bezpośrednio z działem rekrutacji pod numerem 538 623 442 lub mailowo na adres rekrutacja@gtvbus.pl Pozdrawiamy Zespół GTVBUS
Pan wysadził mnie pod innym adresem paranoja banda nieudaczników i tyle
Dzień dobry, po dokonanej analizie trasy kierowcy, ustalono iż zatrzymał się w wyznaczonym przez agencję pracy miejscu docelowym.
Hej, czy aplikował już ktoś z was na te ofertę dla specjalisty ds. administracji? Teraz właśnie zauważyłam te ofertę. przyznam, zarobki do 6 tys mnie zainteresowały. Czy opiszecie przy tym jak teraz wygląda praca w samym biurze? atmosfera?
Dzień dobry, zapraszamy do kontaktu bezpośrednio z działem rekrutacji pod numerem 538 623 442 lub mailowo na adres rekrutacja@gtvbus.pl Pozdrawiamy, Zespół GTVBUS
Najlepszy kierowca Pan Piotr Kowalczyk. Bardzo miła podróż, bardzo sympatyczny, pomocny. Polecam
Dzień dobry, dziękujemy za pozytywną opinię na temat naszego kierowcy. Stawiamy sobie za priorytet zapewnienie naszym Pasażerom jak najlepszego doświadczenia podczas podróży, a pochwały od Klientów są dla nas niezwykle ważne i motywujące. Pozdrawiamy, GTV BUS
Dziękujemy za pozytywną opinię na temat naszych usług transportowych. Staramy się zapewnić Państwu jak najlepsze doświadczenia podczas podróży. Mamy nadzieję, że jeszcze nie raz skorzysta pani z naszych usług. Pozdrawiamy i życzymy miłego dnia.
Dziękuję za bezpieczną i wygodną jazdę i za Wspaniałych Pracowników:pań i panów kierowców oraz dla pań, które pomogły mi odzyskać zamieniony bagaż w wyniku mojej " pomroczności ". Super s,ybka reakcja i życzliwość " wybawiły" mnie z kłopotu. Tak, to było mistrzostwo świata. Przepraszam Pana Kierowcę i Współpasażerów za opóźnienie w podróży. Przepraszam, ..., przepraszam. Jest mi niezmiernie przykro i obiecuję, , że to był pierwszy i ostatni raz..Polecam bardzo podróż z GTV-Bus, bo gwarantuje najlepszą, bezpieczną podróż i oraz opiekę i pomoc. Bardzo zadowolona pasażerka Ela. Do zobaczenia!!!
Dzień dobry, Dziękujemy za miłe słowa i docenienie naszych pracowników. Cieszymy się, że zapewniliśmy Pni bezpieczną i wygodną podróż. Naszym priorytetem jest zawsze zapewnienie doskonałego doświadczenia Podróżującym. Pozdrawiamy, Zespół GTV BUS
Dziękujemy za pozytywną opinię na temat naszych usług transportowych. Jesteśmy dumni z tego, że nasza flota pojazdów jest utrzymywana w doskonałym stanie technicznym, a nasi kierowcy są doświadczonymi i profesjonalnymi pracownikami. Staramy się zapewnić Państwu jak najlepsze doświadczenia podczas podróży.
Dziękujemy bardzo za tak miłe słowa i poświęcenie czasu na podzielenie się swoją opinią na temat naszych usług przewozowych. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że mogliśmy zapewnić Pani bezpieczną i kulturalną podróż na każdym z jej etapów. Cieszymy się, że nasza praca została doceniona i chcielibyśmy zapewnić, że będziemy kontynuować nasze wysiłki w celu zapewnienia najwyższej jakości usług przewozowych dla naszych Klientów.
Dziękujemy bardzo za tak miłe słowa i poświęcenie czasu na podzielenie się swoją opinią na temat naszych usług przewozowych. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że mogliśmy zapewnić Pani bezpieczną i kulturalną podróż na każdym z jej etapów. Cieszymy się, że nasza praca została doceniona i chcielibyśmy zapewnić, że będziemy kontynuować nasze wysiłki w celu zapewnienia najwyższej jakości usług przewozowych dla naszych Klientów. Pozdrawiamy, GTV BUS
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w GTV BUS?
Zobacz opinie na temat firmy GTV BUS tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 323.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w GTV BUS?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 199, z czego 135 to opinie pozytywne, 48 to opinie negatywne, a 16 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy GTV BUS?
Kandydaci do pracy w GTV BUS napisali 9 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.