Najlepszy kierowca Pan Piotr Kowalczyk. Bardzo miła podróż, bardzo sympatyczny, pomocny. Polecam
Dziękujemy za pozytywną opinię na temat naszych usług transportowych. Staramy się zapewnić Państwu jak najlepsze doświadczenia podczas podróży. Mamy nadzieję, że jeszcze nie raz skorzysta pani z naszych usług. Pozdrawiamy i życzymy miłego dnia.
Witam ! Jestem bardzo zadowolona ,kierowcy przemili, jazda busem konfortowa . Napiszę krótko DZIĘKUJĘ .
Dzień dobry Pani Barbaro, niezmiernie nam miło czytać pochlebne słowa. Cieszymy się, że sprostaliśmy Pani oczekiwaniom oraz, że pozostawiliśmy pozytywne odczucia. Mamy nadzieję na kolejne wspólne podróże. Pozdrawiamy i do zobaczenia na trasie :) Zespół GTVBUS
(usunięte przez administratora)
Dzień dobry, dziękujemy za Pana uwagę dotyczącą naszych komentarzy. Chcielibyśmy podkreślić, że zależy nam na jakości naszych usług, a opinie Klientów są cennym źródłem informacji. Jeśli chodzi o brak konkretnego odniesienia do przekazywanych w komentarza uwag, pragniemy poinformować, że bez podania szczegółów nie zawsze jesteśmy w stanie skutecznie zareagować i udzielić konkretnych odpowiedzi. Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę i chcemy zapewnić, że nasze działania są ukierunkowane na poprawę jakości obsługi Klienta. Pozdrawiamy, Zespół GTV BUS
Super, kierowca pan Jacek b540,
Witam, często podróżuję z GTV z Pl na północ Niemiec i odwrotnie. Busy są wygodne, panowie kierowcy różni. Jedni sympatyczni, inni nieuprzejmi. Ale wiecznie jest ten sam problem BRAK PRZERW. Dlaczego firma nie zajmie się tym problemem ? Ostatnio na 12 godzin jazdy jedna możliwość skorzystania z toalety. Prośby są często ignorowane. Czy kierowcy nie powinni po paru godzinach się zatrzymać ? Czy za każdym razem musi być to samo?
Do Niemiec jechałam pierwszy raz z firmą GTV. Podróż wyjątkowo długa. Wracałam również z firmą GTV 6 września. I ten etap był koszmarem. To, że wozili nas po różnych zakamarkach południowych Niemiec (zbierając pasażerów) to pół biedy, ale koszmar zaczął się w Dreźnie. Nad ranem byliśmy w Dreźnie, w centrum przesiadkowym. Wszyscy przesiadali się do podstawionych busów, a my W kierunku Słupska) staliśmy zmarznięci na dworze. Wskazano nam numer busa, a kiedy tam poszliśmy kierowca spał, a pojazd był zamknięty. Inni odjechali, my staliśmy. W końcu kierowca z innego busa obudził tego, który miał nas wieźć w zachodniopomorskie. Obudzony dał wyraz swojemu niezadowoleniu. Dosłownie rzucał naszymi bagażami. W sposób dalece niestosowny komentował zaistniałą sytuację. Nie odpowiadał na pytania. W końcu ruszył włączając radio na cały regulator. Pasażerowie tylko zerkali na siebie, nikt nie komentował obawiając się o swoje bezpieczeństwo. Ja byłam bardzo zdziwiona tym, że kierowca jest inwalidą, widoczny był niedowład jednej nogi. Miał kłopoty z chodzeniem. Byłam zdumiona, że w takiej kondycji fizycznej wozi ludzi. Całą drogę dawał wyraz swojemu niezadowoleniu. Nie odpowiadał na pytania: kiedy będzie postój. Sam decydował o wszystkim nie informując ile czasu trwa postój. Żadnej ogłady, żadnego taktu w tym człowieku. Złośliwy, bez ogłady młody człowiek. A ileż nienawiści wyczuwało się w jego niezwykłych zachowaniach. W Koszalinie nic nikomu nie mówiąc usiadł na stacji benzynowej i zamawiając sobie jedzenie na wpół leżąc konsumował patrząc co my na to. Siedzieliśmy w busie, bo nie wiedzieliśmy ile ta jego sjesta będzie trwała i czy nas nie zostawi odjeżdżając. TRAGEDIA! Teraz jadę znowu, ale znalazłam inną firmę w obawie, że znów trafię na niepełnosprawnego kierowcę. Szkoda. Pozdrawiam taktownych kierowców z GTV......
Dzień dobry, Pani Joanno dziękujemy za podzielenie się Pani doświadczeniem podróży z nami. Chcielibyśmy przeprosić za wszelkie niedogodności, jakie spotkały Panią podczas podróży. Jesteśmy głęboko zaniepokojeni opisanymi sytuacjami, zwłaszcza dotyczącymi nieprofesjonalnego zachowania kierowcy. Zależy nam na tworzeniu atmosfery szacunku i bezpieczeństwa dla naszych Pasażerów, a opisane przez Panią incydenty są absolutnie niedopuszczalne. Zapewniamy, że wszyscy nasi kierowcy przechodzą odpowiednie szkolenia i badania lekarskie, aby zapewnić wysoki standard obsługi i bezpieczeństwa podróży. Pragniemy przeprowadzić dogłębną analizę Pani przejazdu, która pozwoli nam na podjęcie odpowiednie kroków względem kierowcy. Prosimy o przekazanie większej ilości szczegółów dotyczących Pani przejazdu telefonicznie pod numerem 606 200 002 lub mailowo na adres e-mail reklamacje@gtvbus.pl. Naszym celem jest zapewnienie, że każda podróż będzie dla naszych Pasażerów komfortowa, bezpieczna i zgodna z ich oczekiwaniami. Pozdrawiamy, Zespół GTV BUS
Dzień dobry, od czasu mojej podróży minęło 2 i pół miesiąca. Podałam tyle szczegółów i datę, że można znaleźć w systemie pana, który tak potraktował mnie w czasie podróży ( będę mówiła o sobie). Przecież państwo wiecie, który kierowca ma niepełnosprawność kończyn dolnych i który jechał tego dnia od Drezna do Słupska ( ostatnia pasażerka tam wysiadała). Nie przedstawił się nam, a ja w obawie o bezpieczeństwo nie pytałam o jego imię. Kierowca powinien mieć identyfikator widoczny dla klienta i byłoby po sprawie. Ja nie należę do pieniaczy, ale mam taki uraz, że choćbym miała iść na piechotę, to nie wsiądę do GTV. Kilka dni temu jechałam z inną firmą na tej samej trasie. Taktownie, z wielkim wyczuciem przesłania jakim jest dobro i bezpieczeństwo klienta. Odnoszę wrażenie, że brakuje kierowcom świadomości, że tracą dużo przez swoją butę i nieobycie. Brakuje świadomości, że to nie my jesteśmy dla firmy, ale firma dla nas. A może szkolenie on- line na ten temat? Dodam, że nie jestem odosobniona w swoich spostrzeżeniach. Pozdrawiam wszystkich kulturalnych pracowników firmy GTV.
Dzień dobry, bardzo dziękuję za zainteresowanie. Liczę na to, że pan, który lekceważąco potraktował swoje obowiązki przemyśli swoje zachowanie i nie będzie więcej tak postępował z ludźmi, a swoje frustracje zawiezie do domu. Każdy ma jakiś kłopot, każdy ma jakieś trudne chwile, ale czy to znaczy, że wszyscy wokół mają odczuwać tego skutki?! W pracy trzeba być profesjonalistą. Proszę temu panu kierowcy to uświadomić. Z pozdrowieniami, Joanna.
Witam Pani Joanno, zweryfikowanie jakości wykonanej usługi oraz odpowiedź na Pani zgłoszenie musi odbyć się przez bezpośredni kontakt z działem reklamacji. Proszę pozostać na bieżąco w kontakcie ze wspomnianym działem telefonicznie pod numerem 606 200 002 wew. 3 lub mailowo reklamacje@gtvbus.pl Pozdrawiamy Zespół GTVBUS
Dzień dobry Pani Joanno, jak już wspomnieliśmy wcześniej, chcielibyśmy przeprowadzić dogłębną analizę Pani przejazdu, która pozwoli nam na podjęcie odpowiednich kroków względem kierowcy dlatego też prosimy o bezpośredni kontakt z działem reklamacji, ponieważ musimy mieć oficjalne zgłoszenie zażalenia na jakość wykonanej usługi, niestety sam komentarz na platformie gowork nie pozwala nam na podjęcie stosownych kroków. Proszę o bezpośredni kontakt z działem reklamacji telefonicznie pod numerem 606 200 002 wew. 3 lub mailowo reklamacje@gtvbus.pl Pozdrawiamy, Zespół GTVBUS
Czytam te animozje p.Joanny i odnoszę wrażenie że ta pani ma problem ,ma problem i to sama że sobą napisała raz i wystarczy ,ale nie pisze rozprawkę i się nakręca i się nakręca proponuje kubeczek MELISY i będzie dobrze naprawdę pomoże .Pozdrawiam
Piszesz to jako osoba z zewnątrz? Mnie to bardziej ciekawi zdanie takiego zwykłego kierowcy, wiecie może jakie występuje podejście do pasażerów? Jaka jest atmosfera wtedy? Mój partner może tu przyjdzie, a nie chce żeby się niepotrzebnie stresował
Rozprawka to nie jest ten rodzaj opisu. Ja wykorzystałam tzw. opis sytuacyjny, panie kierowco GTV busa. Sytuację opisałam raz. Pozostałe wpisy to odpowiedzi: taktowne. MELISA ZBĘDNA.
Gdybym był kierowcą GTV Bus podejrzewam że nie wpuściłbym pani do Busa , a dlaczego bo kierowca jednej nocy pokonuje setki kilometrów i należy mu się szacunek ze swoją zawodową empatią dowozi państwa bezpiecznie zaznaczam bezpiecznie do miejsca docelowego ,a takie obrażanie kierowcy i wyśmiewanie się daleko jest poza standardami i wie pani że to podlega pod paragraf na miejscu tego pana poszedłbym do sądu .a wyjście jest można Simbudem i wygoda i kawa i ubikacja no i obsługa panów i pani pilotki to poco GTV gdzie razi obsluga
Witam. Mozna wiedzieć z jakim jeździ Pani teraz przewoźnikiem bo ja tez szukam innego.?
Co do tego wszystkiego ma niepełnosprawność kierowcy? Czy niepełnosprawność wyklucza z pracy? Pani wypowiedź dotycząca niepełnosprawności kierowcy jest delikatnie mówiąc dyskryminacją. Nie bronię kierowcy odnośnie jego zachowania bo jeśli tak było to jest to karygodne tak samo jak i Pani słowa o jego niepełnosprawności. Niepełnosprawność nie zawsze jest blokadą do prowadzenia auta.
Sam grupy żadnej akurat nie mam ale przy tym wątku zacząłem się faktycznie zastanawiać nad tym w jakiej sytuacji mogą być teraz stawiani kandydaci w firmie odnośnie tego poruszonego zagadnienia o niepełnosprawności. będzie to zależało od jej stopnia? Ciekawi mnie jaki jest dopuszczalny
Mechanik samochodowy- naprawa samochodów ciężarowych i autokarów - od czego zależy jaki rodzaj umowy dadzą? W styczniu w ogłoszeniu jak sprawdzałam to podawali umowę o pracę i umowę zlecenie, nawet jak było napisane o co chodzi dokładnie, to i tak już nie można przeczytać.
Dzień dobry, w sprawie ofert pracy prosimy o kontakt do działu rekrutacji pod numerem +48 538 623 442 od poniedziałku do piątku 8:00-16:00. Pozdrawiamy Zespół GTV BUS
O
Ale podczas rekrutacji zapewniano mnie iz firma Opłaca cała działalność gospodarcza czy to prawda ??
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Nie polecam. Gdy jechałam, bus nie miał ogrzewania. Rozchorowałam się bardzo. Poza tym, ciasno. Siedziałam za kierowcą, kolanami w jego fotel. Podróż okropna.
Dzień dobry, bardzo nam przykro słyszeć, że doświadczyła Pani negatywnych odczuć po przejeździe z naszą firmą. Zależy nam na zapewnieniu jak najwyższej jakości usług, dlatego każda opinia jest dla nas bardzo ważna. Abyśmy mogli podjąć odpowiednie kroki oraz zweryfikować opisaną przez Panią sytuację, zachęcamy do kontaktu bezpośrednio z Działem Reklamacji pod numerem 606 200 002 wew.3 lub mailowo na adres reklamacje@gtvbus.pl. Pozdrawiamy, Zespół GTV BUS
Dzień dobry, rozumiemy, że preferencje naszych Pasażerów mogą się różnić, zwłaszcza jeśli chodzi o miejsce w pojeździe. Projektujemy nasze pojazdy zgodnie z normami bezpieczeństwa i ergonomicznymi standardami przewozu osób, co obejmuje również miejsce obok kierowcy. Pozdrawiamy, Zespół GTV BUS
Prawda. Upychanie pasażerów w to miejsce firma mogłaby odpuścić. A przynajmniej kasować pół ceny za bilet.
Jesteśmy wdzięczni za podzielenie się swoją opinią. Przestrzeń w naszych pojazdach jest projektowana tak, aby zapewnić swobodne rozprostowanie nóg i umożliwić wygodną podróż, szczególnie podczas dłuższych tras
To nie siedział Pan jeszcze na miejscu między kierowcą a innym pasażerem ???? nie ma przestrzeni nawet na reklamówkę, a co dopiero na bafaz podręczny
(usunięte przez administratora)
Dziękujemy na zwrócenie uwagi, będziemy robić wszystko, żeby Państwa podróż była bezpieczna i miła. Pozdrawiamy serdecznie, GTV Bus
Nie jestem uprzedzona ale dziś kierowca gtv z Ukrainy nr 576 gburowaty myślał że król busa nie miły człowiek żadnej pomocy z jego strony choćby pomógł przenieść walizki pod drzwi katastrofa jednak nasi polscy kierowcy gtv są najlepsi pozdrawiam
Dzień dobry, przykro nam z powodu Pani negatywnych odczuć po przejeździe z Naszą firmą. Abyśmy mogli podjąć odpowiednie kroki oraz zweryfikować opisaną przez Panią sytuację zachęcamy do kontaktu bezpośrednio z działem reklamacji pod numerem 606 200 002 wew.3 lub mailowo na adres reklamacje@gtvbus.pl Pozdrawiamy, Zespół GTVBUS
Kierowca nie ma obowiązku nosić pani walizek :) My mamy tylko was odebrać i bezpiecznie dowieźć, nic poza tym. Targanie walizek pod drzwi czy na piętro to tylko nasza dobra wola
A czy ta wspomniana dobra wola może być w jakiś lepszy sposób wynagradzana? Powyżej widzę zaproszenie do kontaktu w tej sprawie, więc zastanawiam się czy ten temat został poruszony w firmie?
Dzień dobry, dziękujemy za komentarz. W pełni rozumiemy, jak istotne jest zapewnienie Pasażerom jak najlepszej obsługi. Nasz personel zawsze stara się sprostać oczekiwaniom i pomóc w miarę możliwości. Warto podkreślić, że choć nasi kierowcy są zawsze gotowi pomóc w przeniesieniu bagażu, nie jest to zobowiązanie, które na nich spoczywa. Jednakże, zawsze zachęcamy do zwrócenia się do nich o pomoc, gdy jest taka potrzeba. Pozdrawiamy, Zespół GV BUS
Dzień dobry, bardzo ważne jest dla nas, aby zapewnić Podróżującym jak najlepszą obsługę i komfort podróży. W sytuacjach, w których Pasażerowie potrzebują pomocy w przeniesieniu bagaży staramy udzielić takiego wsparcia. Pozdrawiamy, Zespół GTV BUS
Kierowca ma byc skupiony na jezdzie a nie nosic walizki. Bylo rzucic 20 euro to by pomogl. Zreszta jest rownouprawnienie, Ty nie pomagasz kierowac buse.
Chcemy Państwa zapewnić, iż na punktach przesiadkowych obecne się osoby w żółtych kamizelkach z napisem chętnie pomogę. Taka osoba, pomoże Państwu w przeniesieniu bagażu, poinformuje o godzinie zbiórki, oraz przekaże jaki bus, zawiezie Państwa w miejsce docelowe, a kierowca jest skupiony na dowiezieniu wszystkich pasażerów.
Dziękuję za podzielenie się doświadczeniem. Oczywiście taka sytuacja nie powinna mieć miejsca, za co przepraszamy. Każda sytuacja nieodpowiedniego zachowania kierowcy której są Państwo świadkami, powinna zostać zgłoszona natychmiastowo na numer infolinii +48 606 200 002.
Podstawianie małych busów do Niemiec to skandal może tak właściciel sam się wybrał
Wszystkie nasze pojazdy spełniają standardy europejskie i są skonstruowane do przewozu 9 osób, co zostało potwierdzone przez homologację. Jednocześnie, rozumiemy, że jako Klient ma Pan prawo do oceny jakości naszych usług. Zapewniamy, że podejmujemy decyzje dotyczące wyboru środka transportu zawsze w oparciu o dobro i bezpieczeństwo naszych Pasażerów. Dokładamy wszelkich starań, aby zagwarantować Państwu komfort podczas realizowanych przez nas przejazdów. Pozdrawiamy, GTV BUS
Nasza flota ciągle powiększa się już tylko o większe i bardziej komfortowe busy, myc może następna podróż odbędzie się właśnie takim :)
Oczywiście, że tak. Dlatego cały czas stawiamy na rozwój, oraz wymianę floty, aby Państwu z nami było najwygodniej. :)
Każdy pracownik szanował GTV zanim nie zaczął współpracy z przewozami maszynistów. Ta przyjażń z Cargo idzie w destrukcyjnym kierunku.Jeszcze trochę i bedą mieli opinie jak Cargo Speed! Gratulacje!
Dzień dobry, cieszymy się z nawiązanej współpracy. Jesteśmy przekonani, że nasza wspólna praca przyniesie korzyści obu stronom i przyczyni się do rozwoju naszych działań. Liczymy na owocną i długotrwałą relację. Pozdrawiamy, Zespół GTV BUS
A ja mimo wszystko chce ppchwalic kierowce z busa 612 dzien przejazdu 22.02.2024 pana Jacka.Milo spokojnie czysto w busie przystanki nawet jak ktos poprosil ze potrsebuje do wc....To byl moj 3 przejazd ale nie czulam sie zawiedziona.Pozdrawiam kierowce i wspolpasazerow.
Dziękujemy za podzielenie się swoimi doświadczeniami. Cieszymy się, że pozostawiliśmy pozytywne wrażenia. Mamy nadzieję na więcej wspólnych podróży w przyszłości. Pozdrawiamy serdecznie :)
Dobry wieczór. Bardzo dziękuję Panu Krystianowi busa GTV o numerze 564 za bezpieczną i miła podróż.Bardzo sympatyczny,młody i pracowity człowiek Pozdrawiam Ewa
Witam, w jednej z wypowiedzi zauważyłem wzmiankę dotycząca kontaktu z doradcami z Działu Rekrutacji. jakie warunki należy spełnić by moc dołączyć do tej części zespołu? chciałem zorientować się na stronie firmowej ale nie ma na niej aktualnie żadnych ofert
Dzień dobry, w sprawie rekrutacji na stanowiska w firmie GTV BUS prosze o kontakt pod numerem +48 538 623 442 Pozdrawiam, Zespół GTV BUS
Dzień dobry, dziękujemy za zainteresowanie możliwością dołączenia do naszego zespołu. W chwili obecnej nie prowadzimy rekrutacji do tej części zespołu. Zachęcamy do śledzenia naszych aktualnych ogłoszeń na stronie firmowej. W przypadku pojawienia się odpowiedniej oferty zapraszamy do kontaktu. Pozdrawiamy, Zespół GTV BUS
Witam, zespół planowo ma być powiększany? W wolnej chwili można śledzić oferty ale nie mam pojęcia czy w tym roku nadarzy się taka okazja? Raczej jeśli już trzeba czekać na rotacje?
Dzień dobry, Nasz zespół doradców rekrutacyjnych jest kompletny, dlatego w chwili obecnej nie planujemy jego powiększania. Jeśli nasze plany ulegną zmianie, będziemy informować na bieżąco. Pozdrawiamy, Zespół GTV BUS
Bardzo dziękuję za bardzo miłą i bezpieczną jazdę Panu Dawidowi kierowca busa R-24 a potę 533 Miałam przyjemność podróżować z Panem Dawidem 14-15styczeń Do zobaczenia na trasie Wspaniały kierowca
Dziękujemy za pozytywną opinię na temat naszych usług transportowych. Staramy się zapewnić Państwu jak najlepsze doświadczenia podczas podróży. Cieszymy się, że nasza praca została doceniona i chcielibyśmy zapewnić, że będziemy kontynuować nasze wysiłki w celu zapewnienia najwyższej jakości usług przewozowych dla naszych Klientów.
Pani Dagmaro, abyśmy mogli odnieść się do Pani opinii bardzo prosimy o więcej szczegółów. Jeśli spotkała Panią jakaś przykra sytuacja w czasie podróży czy też inne zdarzenie chcielibyśmy się z nią zapoznać i pozostać z Panią w kontakcie. Bylibyśmy wdzięczni za wypełnienie formularza reklamacji https://gtvbus.pl/reklamacja/
Katastrofa warunki sa jakie sa a tu trza czekac 2 h na przesiadke odkad jeżdżę zawsze ten sam problem na tradie jedzie 6 h bez pauzy a tu ba przesiadke 2h bo busy sie nie wyrobily wsxystkue by na czas dojechac
Dzień dobry, sama Pani wspomniała o złych warunkach pogodowych, proszę o odrobinę wyrozumiałości dla kierowców, którzy dojeżdżają z opóźnieniem, ponieważ muszą dostosować prędkość do warunków na drodze, jeżeli kierowcy jadą wolno to widocznie stan drogi tego wymaga. Może Pani oczywiście złożyć reklamację, jeżeli nie sprostaliśmy Pani oczekiwaniom do czego zachęcam, można to zrobić telefonicznie pod numerem 606 200 002 wew. 3 lub mailowo reklamacje@gtvbus.pl Pozdrawiamy Zespół GTVBUS
Ktoś kto pisze takie opinie, nie ma zielonego pojecia na czym polega ta praca i widzi tylko czubek własnego nochala. Zdajesz sobie sprawę, że wystarczy ze jedna osoba w jednym busie bedzie chciała co chwila palić, albo (usunięte przez administratora) robić 17 razy po drodze, bądż jeden korek ponad plan i wszystko się sypie? Bo ktoś ma 8 osób na pokładzie i każda idzie w 8 roznych destynacji na Kątach, czyli osiem aut czeka na jednego busa. Uważasz ze kierowca nie chce byc wczesniej w domu? Tez by chciał. Co to za idiotka to pisała
Co ty gadasz ? Widzę masz pojęcie o tej robocie co nic. Dyspozytorzy planując trasę kierowcy czasami pokazują że nie mają pojęcia o tej robocie. Ludzie płaca i wymagają, ile razy czekałem na przesiadkach po 3H nawet na innych kierowców z winy dyspozytora.
Dzień dobry, dyspozytorzy starają się jak najlepiej zarządzać trasami i harmonogramami, uwzględniając wiele czynników, takich jak warunki drogowe, ograniczenia czasowe i inne zmienne. Ich celem jest zapewnienie optymalnych podróży dla wszystkich zaangażowanych. To wymaga koordynacji i elastyczności, aby odpowiednio reagować na zmieniające się warunki. Dążymy do tego, aby podróże były komfortowe dla wszystkich zaangażowanych. Pozdrawiamy, Zespół GTV BUS
To kierowca ma ustalać warunki przejazdu!Jeżeli wszyscy mają się podporządkować osobie palącej co chwilę,to gratulacje!Na pewno wszyscy będą szczęśliwi!
Przerwę na papierosa, na toaletę czy też tankowanie ustala tylko i wyłącznie kierowca według zaplanowanej trasy i miejsc wyznaczonych na taki postój. Jeżeli Pani przejazd odbiega od tej normy zapraszam do złożenia skargi/ reklamacji poprzez poniższy formularz https://gtvbus.pl/reklamacja?utm_source=facebook&utm_medium=link&utm_campaign=dok
Kierowca busa gburowaty i niemiły. Za taką cenę nie tego oczekiwałem .... Kierowca miał problem o bagaż uważał że jest za ciężki chociaż nie miał jak tego udowodnić i kazał mi dopłacić 80 zł. Nie polecam!!!!
Mechanik samochodowy na pełen etat (widziałem, że pół też możliwe, ale to mnie akurat nie interesuje) w jakich godzinach pracuje? W ogłoszeniu nie podali tego w ogóle, to szukałem i znalazłem to forum. Pomoże ktoś? Wielkie dzięki. Szukam czegos bez nadgodzin ogółem.
Dzień dobry, jeśli chodzi o szczegóły pracy mechanika samochodowego to jest to praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7-15. Nasz firmowy warsztat znajduje się w Opolu na ul Zakładowej. Po więcej szczegółów zachęcam do kontaktu telefonicznego pod numerem +48 538 623 442
Witam, tak jak wyżej zostało podkreślone istnieje również możliwość zatrudnienia się na część etatu a przynajmniej tak jest wskazane w ofercie. Jeśli tak to wtedy od razu będzie przypadała ta umowa zlecenie z opisu czy może jednak też ta o prace?
Dzień dobry, z chęcią przedstawiamy możliwości związane z podjęciem współpracy, dlatego prosimy o bezpośredni kontakt telefoniczny z naszymi doradcami z Działu Rekrutacji, którzy są dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00 pod numerem +48 538 623 442. Pozdrawiamy, GTV BUS
Nie polecam żona z powodu choroby była zmuszona odwołać wyjazd i okazuje się że zwracają tylko 5 procent wartości biletu
Dzień dobry, dziękujemy za podzielenie się opinią dotyczącą naszej polityki zwrotów. Chcielibyśmy zaznaczyć, że przed finalizacją zamówienia każdy Pasażer ma możliwość zaznajomienia się z Regulaminem, w którym zawarta jest informacja dotycząca naszej polityki zwrotów. Ponadto, oferujemy również opcję wykupienia gwarancji zwrotu, która umożliwia odzyskanie 100% kosztów biletu w sytuacjach takich jak ta, która miała miejsce w przypadku Pana żony. Rozumiemy, że taka nieprzewidziana sytuacja jak choroba może być trudna i niekomfortowa, dlatego też staramy się zapewnić naszym Pasażerom możliwość ochrony przed takimi zdarzeniami. Pozdrawiamy, Zespół GTV BUS
Mam pytanie, chciałem się zatrudnić jako kierowca krajowy, chciałem zasięgnąć języka jak to wygląda teraz, czy coś się zmieniło na lepsze? Czy dalej jest 18zl/H , czy dyspozytorzy zaczęli szanować kierowców itp .
W sprawie pracy, obecnych warunków zatrudnienia oraz wolnych wakatów zapraszam do kontaktu z naszym Działem Rekrutacji +48 538 623 442
Dzień dobry, dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą pracy. Z przyjemnością udzielimy Panu więcej informacji na temat naszych warunków pracy oraz możliwości zatrudnienia w naszej firmie. Zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z naszymi doradcami z Działu Rekrutacji, którzy są dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00 pod numerem +48 538 623 442. Pozdrawiamy, Zespół GTV BUS
Ta oferta dla mechanika jeszcze aktualna? Wisi od stycznia z tego co widzę, jeszcze tydzień był miał na aplikowanie. Stawka niby od 6000 na rękę, co sugeruje, że można osiągać jeszcze wyższe dochody. Co biorą pod uwagę, tylko doświadczenie? Czy po prostu wyższa stawka może wynikać z dodatkowych premii?
Dzień dobry, potwierdzamy, że oferta jest w dalszym ciągu aktualna. Z przyjemnością przekażemy więcej szczegółów dotyczących zasada współpracy oraz odpowiemy na wszelkie pytania. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z doradcami Działu Rekrutacji, którzy są dostępni pod numerem +48 538 623 442 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00. Pozdrawiamy, Zespół GTV BUS
Jako pracy nie polecam busy różnego stanu technicznego i nie ważne co musisz jechać zarobki śmiechu warte do wykonywanej pracy zerowy praktycznie bo nie mówię że w ogóle ale 2-3godziny pauzy po 12-16godzinach jazdy i z powrotem 10+godzin za kółkiem? Tu komuś się coś w głowę stało co do podwyżek nie było żadnej i o żadnej nie słychać a przepraszam marne 25zlotych za kółko chcą dodać ale to tez nie wiadomo czy będzie a ponadto kursy ciągle zabierają Firma dziad a za te warunki pracy spanie w busie niemalże tylko i wyłącznie, raz na miesiąc / dwa hotel w którym i tak jest taki (usunięte przez administratora) ze żrą Cię robaki ktoś powinien pójść siedzieć. Można tu powiedzieć ale przecież godzicie się na takie warunki otóż nie ale cokolwiek powiesz jesteś zawieszany normalnie po prostu zabierają Ci możliwość zarabiania pieniędzy co jest karalne :) dużo by mówić a przy zatrudnieniu mówione masz kompletnie co innego i różowe okulary za uszy zakładane obiecywanki jak to super będzie. JEST DRAMAT kierowcy boją się reagować że przez to stracą pracę jeśli mieliby powiedzieć wszystko jak leci i co się dzieje i ta jazda busami w których ciągle coś nie gra a później jak się coś dzieje to tylko i wyłącznie twoja wina jako kierowcy Do tej firmy powinna wejść inspekcja pracy i zaraz cały zarząd by wyleciał nie pozdrawiam nikogo poza kierowcami i pasażerów
Czyli nic się nie zmieniło przez ostatni rok, dyspozytorzy zaczęli szanować kierowców, czy dalej legalne (usunięte przez administratora) stosują ?
Dzień dobry, nasze podejście do bezpieczeństwa i szacunku wobec kierowców pozostało niezmienne. Stawiamy na komfort pracy naszych kierowców. Dyspozytorzy są świadomi swojej roli w zapewnieniu odpowiednich warunków. Naszym celem jest dbanie o dobre relacje zarówno z naszymi pracownikami, jak i Klientami. Pozdrawiamy, Zespół GTV BUS
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w GTV BUS?
Zobacz opinie na temat firmy GTV BUS tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 322.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w GTV BUS?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 199, z czego 135 to opinie pozytywne, 48 to opinie negatywne, a 16 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy GTV BUS?
Kandydaci do pracy w GTV BUS napisali 9 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.