Czytają te opinie jestem trochę przerażona warunkami w tej firmie. W tym tyg idę na rozmowę w Rzeszowie. Jakieś opinie ?
Dziewczyno nie patrz na opinie. Nie dzięki opinii będziesz zarabiać Jak się chce pracować i wiesz po co idziesz do pracy to połowa sukcesu Wiele osób uważa ze idąc do pracy będą wypoczywać Do pracy idziemy pracować a stanowisko sprzedawcy samo mówi za siebie - trzeba sprzedawać a nie liczyć na to ze sie samo sprzeda….
Czyli według Ciebie ludzie tutaj bezsensu cokolwiek piszą, bo nie powinno się na to w ogóle patrzeć?
Ostatnio też miałam możliwość iść na rozmowę do tej firmy, właśnie w Rzeszowie. Pani bardzo młoda ale bardzo sympatyczna. Na początku opowiedziała o firmie i wtedy tez dostałam informacja ze firma sam w sobie ma nazwę Etos. Informacji jeszcze nie dostałam czy zostałam zatrudniona, ale jak na pierwsze wrażenie to bardzo bardzo pozytywne. Pani pokazała mi sklep i opowiedziała o produktach, rozmiarach. Zszokowana byłam „scenka”- miałam rozglądnąć się na sklepie, kierownik powiedział jak wyglada obsługa i miałam obsłużyć druga pracownice jak klienta. Panie nie wyglądały na niezadowolone z pracy Sama bym chciała mieć taki kontakt z współpracownikami. Dużo tu negatywnych opinii lecz w Rzeszowie chyba dobrze się pracuje. Pani z rekrutacji nawet nazwała prace „drugim domem”, ze jest zapiernicz ale wszystko co się nauczy to wchodzi w nawyk. Rozmowa była wczoraj, trzymam kciuki żeby się udało
Sprzedawca a wchodzacy w dupe klientowi sprzedawca to różnice. Czy Pan KS jak idzie do sklepu to chce aby odrazu naskoczyli na niego i proponowali od wejścia spodenki i koszulkę kiepskiej jakości? Wątpię. Sama jako były pracownik bo nie dało się tam psychicznie wytrzymać wole isc do sklepu i na spokojnie popatrzeć. Weźcie przykład z Zary lub z house mają w dupie klientow i mają większe utargi od was. Jeśli chcecie by ludzie dobrze pracowali to zaproponujcie im min 3200 na rękę ( zwykły sprzedawca) , dawajcie bony np urodzinowe i premie świąteczne. Bo jak pracowałam to nigdy nie dostaliśmy nic Pozytywnego od was. Pamiętajcie jak szefostwo jest wporzadku , docenia pracowników to i pracownicy się odwzajemnia. A tak to macie dupeee dalej bo traktujecie ludzi jak szmaty
To ile pracownicy mają zaproponowane w tym miejscu pracy? Skoro piszesz żeby dali im 3200 zł na rękę? Orientujesz się?
Nie polecam pracy w tej firmie, bardzo nerwowa i stresująca praca.
Czy ktoś zaszedł w ciążę kilka miesięcy przed podpisaniem umowy na czas nieokreślony? Jak się firma zachowała? Czy przedłużyli umowę do dnia porodu czy tak jak powinni na czas nieokreślony?
W moim przypadku umowa kończyła się parę dni po urodzeniu dziecka. Niestety firma nie przedłużyła umowy ( kolejna miała już być na czas nieokreślony).
Hej! Czy ktoś podzieli się swoim doświadczeniem z pracy w centrali? Szczególnie interesują mnie działy: marketing/komunikacja i e-commerce. Jakie zarobki i atmosfera?
Rekrutowano mnie do C. H., które dopiero ma się otworzyć. Kazano tylko opisać siebie, powiedziano ogólnie jak to ma wyglądać i jak wyglądają zarobki. Potem "szkolenie", czyli tak naprawdę praca w innych sklepach i dla osób chętnych chcących coś zarobić możliwość pracy w innych miastach.
Tak naprawdę zadano tylko jedno pytanie
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Nie polecam tego miejsca pracy czułam się tam żle, najgorszy strach był przed regionalnym.
Nie polecam pracy w tej firmie. 1. Małe zarobki przy takiej pracy przy 12 godzinach kilka razy albo dwa dni z rzędu lub trzy. Żadne pieniądze nie oddadzą mi mojego zdrowia jakie tam straciłem. 2. Nachalność do klienta i na siłę uśmiechanie się do nich to codzienność trzeba wchodzić im w d*upe żeby coś kupili, informowanie o promocjach i słyszenie niemiłych słów od klienta żeby pracownik dał spokój to codzienność tez. 3. Ceny to jakiś kosmos a jakość tych ubrań to jakiś żart bardzo zle się czułem jak klient mówił mi czemu proponuje mu takie badziewie. 4. Strach przed regionalnym doprowadzała do dużego stresu. 5. Brak jakich kolwiek „bonów” na święta lub nawet kart podarunkowych, większość firm daje takie prezenty a ta firma ? Daje te same świąteczne życzenia co roku. 6. Chcecie się czuć wykorzystywani ,zmęczeni i zestresowani codziennie zapraszam do tej firmy a dokładnie do mordowni.
Nie polecam pracy w tej firmie. Drugi raz nie zdecydowałabym sie na nawiązanie współpracy. Nie miałam umowy o pracę, urlopu, nawet bonu na święta. Bardzo niskie zarobki.
To mega słabo. A czemu nie miałeś? W sensie, co Ci mówili gdy się o to upominałeś? A małe zarobki to znaczy jakie?
Nie polecam pracy w sklepach diverse. Zero szacunku do pracownika, szczególnie dotyczy to "PANI kierownik regionalnej Żanety W. Potrafi sprawdzić metki na ubraniach aby upewnić się że są to ubrania z diversa. Poniża i wyśmiewa pracowników w czasie wizyty, pisząc raporty potrafi wymyślać swoją wersję żeby tylko pracownik był ukarany(polecieć mu po pensji). Musisz skakać przy klientach i wciskać na siłę produkty marnej jakości a jak się nie wyrabia normy miesięcznej i wskaźników to od razu telefony z pretensjami że się do niczego nie nadajemy. Obiecują dodatki za wyrobienie targetu ale nawet jak się go wyrobi to się nic nie dostaje. Oczywiście pensja najniższa nigdy na czas i płacona z wielką łaską, najlepiej żeby za darmo pracować bo to przecież taka "wielka firma". Nawet jak Ci się wydaje że wszytko na sklepie jest super to i tak przyjedzie jakiś kierownik, który powie że wszystko jest źle. Ciągłe kontrolę jakiś kierowniczków którzy gnoją pracowników. O umowie o pracę to można zapomnieć, zlecenie i to jeszcze żeby być pod telefonem cały dzień. Nie polecam nikomu.
Lol się nie dziwię, że nie polecasz, co to wgl za podejście? Skoro i tak gadają, że wszystko jest źle, to ciekawa jestem co by powiedzieli, jakby serio nic tu nie robili, bo po co się wysilać, jeśli by wyszło, że bez różnicy ich ocena jest? Ciekawe czy po takiej opinii wciąż kandydatów znajdą
Zapomniano dodać, że Pani W. rozwiązuje problemy krzykiem. Brak kontroli nad nerwami z jej strony, według niej każdy pracownik to nieudacznik
Pracowałam w tej marce kilka lat na Dolnym Śląsku i muszę przyznać że są plusy i minusy pracy w tej firmie. Ale to chyba jak wszędzie. Minusem są zarobki i ilość obowiązków, które spadają na zespół. Jeden tydzień jest taki że nic się nie dzieje, a w kolejnym wszystko na raz. Współpraca z działem zatowarowanie bardzo slaba, nie reagują na to co się dzieje na sklepie. Wiem, że czasami czegoś nie ma, ale w zamian nic innego nie przyślą. Z plusów to na pewno zespół, bo akurat miałam dobrze zgrany i ogólnie atmosfera. Duży rabat dla pracowników to też fajna opcja w diverse, szkoda tylko że nie wchodzi na przecenę. Mam doświadczenie z innych marek i musze przyznać, że współpraca z RKS ok. Nie jest wymagający i się nie czepia i nie sprawdza za duzo na sklepie, a wizyty to po prostu pytanie 'czy wszystko u nas ok' i prywatna rozmowa. Więc myślę że mało kto będzie narzekał na Sebastiana, bo jest z nim naprawdę wygodnie. Dlatego polecam, bo nie trzeba się nim stresować. Pracowałam w różnych markach i tutaj rks najbardziej lajtowy. Sympatyczny facet. Chyba że jest problem w sklepie to już gorszy temat, bo po prostu go nie ma i wsparcia od niego rowniez, trzeba radzic sobie samemu ... Coś co mnie dziwi w tej marce to fakt że to RVM oprócz o vm czepia się o obsługę, organizacje dnia itd. W innych markach jest z reguły odwrotnie. Wymagania są za duże względem oczekiwań RKS. Czasami mam wrażenie, że jemu bardziej zależy, bo czepia się za każdym razem o gadanie z Klientem, a nie ma co się (usunięte przez administratora) że Klient nie lubi jak się do niego podchodzi więc tego nie robimy, RKS na szczęście to wie i nie każe biegać wokół klientow. W VM bardzo dużo standardów i ilość pracy z aranżacją i czepianie się o 'pierdoły' w ułożeniu i ilosc odrzuconych zdjeć po wprowadzeniu zadan ... Słaby socjal w marce - brak bonów, możliwości zakupów kawy herbaty itp.
Przez te kilka lat udało Ci się wypracować jakąś podwyżkę? Ile mniej więcej udało Ci się zarobić razem z premiami o ile takie były?
@Robert zarobki b.słabe. premie wyrabiane bardzo sporadycznie. w tym roku podwyżki otrzymali tylko wybrani - bardzo słabo. zgadzam się z @nick odnoście socialu w diverse i współpracy z rks w tym regionie. ale ubrałabym to trochę inaczej. jako kierownik wolałabym, aby RKS pracował z zespołem, bo aktualnie jak mam oczekiwać od zespołu działania z klientami, jak RKS na to nie zwraca uwagi -przykład idzie od góry. konwersja do wyrobienia, aby otrzymać nagrodę a zespół nie chce obsługiwać, bo podczas wizyt... pamiętam jak rks była p. Katarzyna. atmosfera wtedy nie była fajna, ale znane były oczekiwania i wymagania. zabawne są też limity na zakupy w diverse - bardzo ciężko się w nich zmieścić. o zakup dodatkowych biurowych rzeczy trzeba mieć zgodę rks. brakuje w sklepach wody, kawy i herbaty - w mojej ocenie to podstawy. do zniżki dla pracowników nie czepiałabym się, bo w innych markach jest słabsza. tutaj też otrzymuje się mundurki pracownicze.
Czasami wystarczy pomyśleć zanim coś się napisze. Współczuję Ci naprawdę. Z taką inteligencją daleko nie zajdziesz.
Nikomu nie polecam! Obóz pracy po 13h, przywilej dla zatrudnionych na umowę o prace po 12h; na taką skale godzin tylko dwie przerwy po 15min wyliczone jak w zegarku. Jeśli chciało się skorzystać z ubikacji trzeba było za każdym razem pytać o pozwolenie. Praca polegała na nachalności wobec klienta, każdy gość który wchodził do sklepu musiał być poinformowany o promocji, codziennie. Nie ważne czy klient miał słuchawki na uszach bądź był zniesmaczony że się do niego mówi trzeba było wystukać regułkę. Nie można było spokojnie układać ubrań bądź czegokolwiek w sklepie ponieważ trzeba było mieć oczy wokół głowy żeby przypadkiem podczas wywieszania ubrań nie zapomnieć powiedzieć o promocji- co było dla mnie kompletnie nielogiczne gdyż traktujecie się tam człowieka jak robota do ogłoszeń. Straszenie kontrolą regionalnego który potrafił upomnieć o dosłownie wszystko; np o niezapiętą kurtkę która przed minutą została odłożona przez klienta, a pracownik wykonywał inną czynność. Podczas sprzątania nawet gdy zostało 5min czasu wolnego zostawały wymyślane zadania których nigdy wcześniej się nie wykonywało, ale wówczas trzeba było bo nie można było pozwolić pracownikowi na chwile odetchnięcia. Stan załogi zmieniał się nom stop, ludzie odchodzili i przychodzili- tak w kółko. Z dnia na dzień dziura grafiku, ale cóż dziwnego że ludzie nie chcieli tam zostać. Identycznie podczas gdy sklep był otwarty- nawet gdy wszystko było zrobione wieczne plątanie po sklepie i poprawianie ubrań które były ułożone. Zarobki oczywiście najmniejsze z możliwych, brak słów
Miałam „przyjemność” pracować w jednym ze sklepów na Górnym Śląsku. Praca porażka - masa roboty, łażenie przez 12 godzin za klientem, włażenie mu w (usunięte przez administratora) informowanie o śmiesznych promocjach to standard. Telefon do regionalnego o każdą pierdołę również jest normą… Grafik totalnie nie do dogadania - jeżeli jesteś studentem to zapomnij o pracy na umowie o pracę. Kierownictwo? Śmieszne. Grafik układany przez kierownika pod siebie, żadnych planów mieć nie można, bo jesteś zapchajdziurą kiedy kierownik się bawi, a jak potrzebujesz dzień wolnego, bo lekarz/studia to nie i koniec. Atmosfera w ekipie straszna, jeden nadaje na drugiego za plecami. Pensja tragedia… Ja się na szczęście uwolniłam z tej firmy, nikomu nie polecam pracy w Diverse.
Czy ktoś mógłby się podzielić opinią jak wygląda praca w centrali? Rekrutują do działu projektowego i co ciekawe jednym z wymagań jest "odporność na stres". Zastanowiło mnie to, bo większość firm raczej się chwali dobrą atmosferą itd w ogłoszeniach a tu od razu o stresie mowa. Czy ktoś może coś powiedzieć jak to wygląda od środka no i na jakie warunki finansowe można liczyć?
Nie polecam pracy w Diverse. Zaczynajac od niemiłej kierowniczki, która myślała, ze jest tam chyba księżniczka, za która trzeba dosłownie wszystko robić. Pytanie się o pozwolenie na pójście do toalety, przerwa 15 min na cały dzień z zegarkiem w ręku, już w 16 minucie każdy krzyczał gdzie jesteś (łazienka w ciągu śmią liczyła się jakoś do tej przerwy). Nie można było ani na chwile usiąść -12h roboty i ciagle stanie na nogach, nie można na chwile stanąć w miejscu bo trzeba jak (usunięte przez administratora) w każdej sekundzie poprawiać wieszak, żeby tylko coś robić. Nie polecam, codziennie tylko płakałam wracając z pracy do domu, całe szczęście po dwóch tygodniach dałam wypowiedzenie :)
Nie polecam pracy w tej firmie. Zatrudniają sprzedawców w Diverse na śmieciowe umowy i zwalniają z dnia na dzień, bo człowiek śmiał się rozchorować i siedzieć w domu na antybiotyku. Praca po 12h - chodzenie za klientem po sklepie i nagabywanie, a jeśli tego nie robisz to ciągłe zwracanie uwagi.
Współczuję. Jak jesteś na śmieciówce to faktycznie nie ma mowy o l4. A te 12 godzin, jak to na umowie wygląda. Nie było u Ciebie zmian na sklepie?
Czasami zmiany po 8 czy 10, ale większość to po 12h, a więcej wolnych dni. Owszem na zleceniu nie ma l4, ale każdy z nas może zachorować i wtedy po prostu na zleceniu nie dostaje za to pieniędzy... a nie od razu wyrzucać z pracy, bo ktoś jest człowiekiem i się rozchoruje.
I jak zastępcy czujecie się z tym, że sprzedawcy mają prawie taka sama stawkę jak Wy? Sprzedawcy dostali aneksy do umów a kadra nic.
(usunięte przez administratora), dniówki po 12, nawet 13 godzin, od jednej dziewczyny usłyszałam, że ona to dziś ma 14:o i to jako zwykły pracownik plątasz nie pomiędzy wieszakami porawiając kaptury po 1000x a jak w końcu pojawia się klient, to prawa nie masz zostawić mu jakiejś przestrzeni czy swobody.. masz być za nim krok w krok. Kierowniczka była fałszywa, mdliło mnie jak miałam z nią zmianę. Sapała się o każde odstępstwo od osoby, nawet jak osoba wyraźnie zaznaczyła, że da radę SAMA i nie potrzebuje pomocy. Zostałam zwolniona znienacka, ale i tak planowałam znaleść coś nowego tylko poczekać do końca miesiąca. Kamień z serca, teraz mam już nową prace jestem na 2 dniu szkolenia i nie mogę uwierzyć w ten kontrast, jednak da się w milej atmosferze i ludzkich warunkach
Kurcze, ja jakoś przepracowałam w tej firmie ponad 2 lata i jakoś nie narzekam na nic, spoko kierownictwo, wiadomo obsługa klienta bardzo ważna dla firmy, ale da się wystarczy tylko chcieć, uśmiechnąć się, oczywiście są klienci którzy odpowiadają ze poradzą sobie sami na propozycje pomocy ale firma w materiałach napisała co należy w takim razie zrobić. Może ktoś tutaj nie nauczył się, albo marzy się praca gdzie pieniądze za nic nie robienie będą wpływać na konto ale z tak praca to powodzenia bo raczej takiej nigdzie nikt nie znajdzie.
Nie polecam pracy w tej firmie atmosfera jest okropna. Zasady panują conajmniej ja w (usunięte przez administratora). Praca po 13h i obiecanki na umowę o pracę której faktycznie nie dostaniesz. Fatalna atmosfera, każdy na każdego nagaduje , kierownictwo stoi tylko za swoimi pupilami a inny pracownik nie ma prawa głosu. Dodam również ze dekoratorzy są traktowani jak smieci mimo ze wylewają z siebie 7 poty a standardy VM w tym salonie sa totalnie bez skladu i ladu. Traktowanie klienta w tym sklepie jest fatalne ponieważ skakanie na każdym kroku nikomu się nie podoba oraz mówienie o bzdurnych promocjach przy bardzo wysokich cenach. Reasumując jeśli chcesz sobie zaoszczędzić nerwow daruj sobie tu prace.
Obsługa w sklepie na naprawę wysokim poziomie, Panie bardzo miłe ale byłem świadkiem sytuacji, gdzie wszedł na sklep jakiś ważniak chyba wyżej postawiony w tej firmie i pracowniczki zaczęły chodzić jakby były zastraszone, aż przykro było mi to widzieć… (usunięte przez administratora) za najniższa krajową dalej na porządku dziennym. Gdybym usłyszał, że zaczyna krzyczeć na swoją pracownice to dostałby lampe ostrzegawczą…
(usunięte przez administratora)
PROSTACKI – podobnie jak PROSTY – to również określenie kogoś, kto jest nieobyty towarzysko i najczęściej także niewykształcony, ale przy tym nieokrzesany, prymitywny, ordynarny i grubiański.
Czy w waszych salonach premia w dalszym ciągu jest obcięta o połowę?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Etos S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Etos S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 117.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Etos S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 102, z czego 2 to opinie pozytywne, 75 to opinie negatywne, a 25 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Etos S.A.?
Kandydaci do pracy w Etos S.A. napisali 7 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.