brak logo

BELIN

Poznań

Opinie o BELIN

Kasia 2016-06-21 17:11
Uwielbiam czytać te Wasze komentarze zawsze poprawiają mi humor.Pracowałam tam 7 dlugich lat i jedynie co mogę powiedzieć o tej firmie to to ze po Belinie żadna inna praca nie jest straszna.
4
OnaKK 2016-06-23 08:48
Jak pracowałaś tam 7 lat to chyba nie było tak źle??
Kasia 2016-06-23 17:59
Na poczatku byłam u pani Izy a później u Koli na zmianie wiec było ok.Niestety czesc pisanych tu opinii jest prawda.
izi 2016-07-18 17:50
czy wreszcie wypierniczyli kole ze szukaja brygadzisty czy ela na eme odchodzi?
13
NYJ 2016-08-05 21:34
Brygadzistki nie szanują ludzi z produkcji.
kIEDYS beda tak samo traktowane przez wlasne dzieci
9
poznanianka 2016-09-24 11:41
A może ktoś powiedzieć coś o tej firmie jej wielkości ponieważ nie słyszałam o niej za wiele a produktów na półkach też nie przypominam sobie abym widziała, no i pytanie czy jest to taka bardziej stara firma czy jakieś odrobiny nowoczesności w wyposażeniu się pojawiają?
poznanianka 2016-09-24 11:41
A może ktoś powiedzieć coś o tej firmie jej wielkości ponieważ nie słyszałam o niej za wiele a produktów na półkach też nie przypominam sobie abym widziała, no i pytanie czy jest to taka bardziej stara firma czy jakieś odrobiny nowoczesności w wyposażeniu się pojawiają?
3
OnaKK 2016-09-28 09:45
warto.
Mnojaln 2016-09-30 15:25
Ogólnie z tego co wiem to nie ma na co narzekać, czytam te opinie o księgowych, mniej lub bardziej rozwinięte, ale na pewno dość porządnie napisane i jestem właściwie z nimi zgodny, całkiem nieźle to wygląda z mojej perspektywy, no i jest ogłoszonko na księgowych
Jakub 2017-01-26 20:14
Odradzam aplikować na stanowisko Magazynier w tej firmie.
Wyzysk człowieka.
Wynagrodzenie za pracę marne.
Nie idzie za taką stawkę wogóle przetrwać w dzisiejszych czasach.
Kierownictwo bez żadnych kompetencji.
To co mówią na rozmowie to kompletna bzdura.
Strzeżcie się tej firmy.
2
HERBATKA 2017-02-22 15:19
Zostawię opinię o produkcie: Herbatka owocowa Dzika róża z żurawiną - Magiczny Ogród - jest pyszna, ale sporo saszetek tych okrągłych jest ŹLE zgrzana/sklejona i wszystko się sypie. Prawie co druga saszetka do wyrzucenia, wyjmuję z torebki puste saszetki, albo sypią zanim wrzucę do szklanki - partactwo!
1
mona 2017-02-24 07:56
Te herbatki to sama chemia, brak w nich suszonych owoców, za to pełno granulowanej chemii i barwników!
Feee!!!
2
Konsument 2017-03-01 10:09
Chyba piszesz o innych herbatach. W tych owszem są aromaty, ale ich główne składniki to susz owocowy.
OnaKK 2017-03-01 11:26
Zgadzam się. Bardzo lubię te herbaty i nie jest to sama chemia. Są smaczne i wbrew temu co ktoś tu napisał, na każdym tego typu produkcie jest napisane co zawiera. Nie cierpię oczerniania bez powodu - więc poczytajcie sobie skład, jeżeli umiecie :-) dopiero wtedy piszcie.
2
kobi 2017-03-21 13:21
Odradzam !!!!!!!!!! przestrzegam przed mobingiem!!!!!
1
M 2017-03-24 08:23
A zgłosiłes fakt wspomnianego przez Ciebie mobingu właścicielom? Jeśli nikt tego nie robi, a zarząd i kadra zarządzająca ma o tym dowiadywać się tylko z forrmu trudno temu przeciwdziałać;/
8
Ktoś kto przeżył 2017-05-16 20:05
Nie polecam zarobki kiepskie bardzo kiepskie, firma nie ma szacunku ani kultury do pracownika. Potwierdzam wszelkie negatywne opinie!
3
Wiedząc 2017-05-16 20:19
Jedno i to samo ten sam pokrój ludzi, firma ogólnie nie pomocna. Ludzie niezyczliwi. Brak jakichkolwiek zasad współpracy nie mówiąc już o jakości skandal
3
Wiedząc 2017-05-16 20:22
Sami się wszyscy zwalniają, płacą ci za to czyszczenie opinii czy co, każdy się wypowiada a ty tylko opanujesz napisz swoją opinie i daj przedstawić obraz tej chorej struktury!
3
Ktoś kto przeżył 2017-05-16 20:25
To zostań tam, tu brak pakietu zabierają premie i nie jest miło, trauma naprawdę brak szacunku i zarobki kiepskie
4
Rob 2017-05-16 20:29
Nic sobie z tego nie robią szefostwo się cieszy. Nie te wartości, usuwają jak tylko nie pasujesz na kapo
3
Iwo 2017-05-31 14:24
Szkoda czasu i życia na ten cyrk
4
...iz.. 2017-06-10 09:44
Znowu szukacie mechanika, ha ha to zostaje ukraina i białoruś, kiedy szefostwo na oczęta przejrzy, kadra kierownicza do całkowitej wymiany, brak elementarnych zasad ludzkich, tylko do zamiatania ulicy, brak kompetencji, szyfilis na maxa, wymiana kadry kierownika i brygadzistek . brak z ich strony szacunku do człowieka. Pamiętajcie zło wróci do was podwójnie.....
6
OnaKK 2017-06-12 13:56
Oczywiście, że mi płacą ale nie za czyszczenie opinii, tylko za rzetelną pracę. Opinię wyrażam własną. Jeżeli ktoś się przykłada jak ja, to naprawdę można się szybko wybić, dlatego ich chwalę - już od kilku dobrych lat i nie zamierzam tego zmieniać. Dobrze mi w tej firmie. Faktycznie czasem jest napięcie, ale pokażcie mi inne przedsiębiorstwo w którym się to nie zdarza - zwłaszcza w środku sezonu.
2
Śmiech ???? 2017-07-05 11:37
Napięcie,.... Ciekawe stwierdzenie. Firma kiepska jeśli chodzi o zarządzanie- zerowe kompetencje, kultura osobista -brak, dwie trzy osoby pracujące tam latami reszta rotuje, zapomogowe pensje, brak systemu motywacyjnego, prowizji. Nie warto!
3
OnaKK 2017-07-12 07:40
Serio?? To może warto byłoby się zmobilizować i wziąć do roboty, żeby na tą premię zasłużyć, zamiast siedzieć i czekać aż sama jakoś się wyczaruje...?? Jak co poniektórzy... siedzą i czekają na cud...??? Znajome?? A jeżeli chodzi o szacunek do takich ludzi to sam sobie odpowiedz.
Wit 2017-07-20 01:06
Widać że, rzeczywiście coś nie tak. Czytając opinie, widać że jedna osoba prostuje temat ale z taką agresją która, potwierdza wpisy innych..
Dominika 2017-07-22 16:15
@OnaKK jak dokładnie są naliczane premie w BELIN? Możesz napisać o tym systemie motywacyjnym więcej. Samo jego istnienie wydaje się być pozytywnym zjawiskiem, ale dodatkowe konkrety pozwolą ocenić go osobom, które są zainteresowane ofertami pracy.
OnaKK 2017-07-24 06:55
Zgodnie z kodeksem pracy klauzula poufności wynagrodzenia zabrania udzielania takich informacji, zwłaszcza w miejscach publicznych :) Dowiesz się na rozmowie kwalifikacyjnej, mogę powiedzieć tyle: jak ktoś się przykłada to nie będzie na tym stratny, może liczyć na awans i zwolniony nie zostanie. Cyba o to chodzi w pracy??
Gramis87 2017-07-30 19:33
Praca w belinie byla super. Stres wiadomo zawsze jest i bedzie. Ja sie sam zwolnilem i bardzo tego zaluje z chcia bym tam wrocil jako ph. Szef to gosc z ogromna wiedza i swoj chlop ale potrafi [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] Moje odejscie to byla najgorsza decyzja ....
2
prawnik 2017-08-02 18:54
jesteś w błędzie kochana. Klauzula poufności własnego wynagrodzenia nie istnieje w kodeksie pracy. "Nie jest dopuszczalne ograniczenie indywidualnego uprawnienia pracownika w zakresie ujawniania wysokości własnego wynagrodzenia” (stanowisko MPiPS z dnia 28 sierpnia 2009 r., DPR-II-053-73143/AK/MC/09). Jeśli podpisałaś taką klauzulę w umowie o pracę, to inna sprawa.
1
OnaKK 2017-08-04 15:23
Nie napisałam gdzie podpisałam i czy w ogóle, tylko, że zabrania.
Ps. Prawnik powinien nie tylko czepiać się szczegółów ale i czytać ze zrozumieniem i uważać na "kruczki" :-)
Pozdrawiam
1
Prawnik 2017-08-05 06:36
Napisałaś "zgodnie z kodeksem pracy", więc wypowiedź dotyczyła zapisów kodeksu pracy. Trzeba było napisać, że zabrania Ci tego klauzula w umowie o pracę. Jeśli twierdzisz, że kodeks pracy zabrania Ci mówienia o własnych zarobkach, to delikatnie mówiąc mijasz się z prawdą.
1
On 2017-08-08 15:05
Niestety zarabia się grosze, trochę więcej niż najniższa krajowa. Systemu motywacyjnego brak
3
Dominika 2017-08-13 15:16
@On na każdym stanowisku te warunki zatrudnienia wyglądają podobnie? Widzę, że co do istnienia, bądź braku systemu motywacyjnego są podzielone zdania - może to zależy od stanowiska?
Kasia 2017-08-13 22:18
Z ciekawosci sprawdzilam moje umowy z firma Belin i nigdzie nie ma tej klauzury.Oczywiecie byla o tym mowa na smiesznych zebraniach ale niczego do podpisania nie dostaliśmy.
2
on 2017-08-16 08:55
Z tego co wiem te same zasady wynagradzania obowiązują wszystkich pracowników. Pensja składa się z podstawy i premii uznaniowej, która się nie zmienia i stanowi stałą część wynagrodzenia. Jeśli chcesz zarobić 2 tys to dostaniesz jako podstawę minimum krajowe + resztę wypłacaną w postaci premii uznaniowej. Premia jest zabierana jeśli jesteś na l4 więc większość pracowników wykorzystuje urlop wypoczynkowy w przypadku choroby lub przychodzi do pracy chora, bo urata kilku stówek premii dla pracownika to bardzo dużo.
2
Dominika 2017-08-23 11:38
@on, dziękuję za wyszczególnienie dotyczące wynagrodzenia. Zapytam w takim razie, czy zapis o premii uznaniowej znajduje się w umowie? Chodzi mi o to, że L4 nie powinno w żadnym razie powodować utraty tej części zarobków. Możesz dać znać innym jak to funkcjonuje dokładnie?
Kamil 2017-08-26 07:42
Premia uznaniowa jest wygodna dla pracodawcy, bo to on uznaje czy premia Ci się należy, czy nie. To jest po prostu gest dobroci szefa. Możesz ją dostač, lub nie. Ta premia nie jest zależna od niczego oprócz szefa. Nie musi być też zapisana w umowie.
1
Kinga 2017-08-29 09:07
Jak już coś piszecie - to róbcie to z głową. Premia uznaniowa fakt: zależy od szefa, ale w tej konkretnej firmie jest wyliczana precyzyjnie i wypłacana zawsze, gdy ktoś na nią zasłuży: nikt nie powie, że nie dostał premii ponieważ szef nie miał "dnia dobroci". Premia w BELiN jest wyliczana według określonych, jasnych zasad na które zarówno szef-pracodawca jak i pracownik się zgadzają wspólnie. Wypłata jest zawsze na czas i w takiej wysokości jaka powinna być. Jeżeli ktoś nie dostał premii to doskonale zdaje sobie sprawę dlaczego. Jeżeli pracownik się stara i pracuje to premia jest co miesiąc.
1
prawnik 2017-08-30 10:45
W takim razie nie jest to premia uznaniowa. Premii uznaniowej nie można zaskarżyć przed sądem pracy, dlatego jest tak popularna wśród pracodawców. Jeśli jest tak jak piszesz, to niestety nie jest to premia uznaniowa i powinna być zapisana w umowie, lub w warunkach zatrudnienia, ewentualnie w regulaminie. Jak jest różnica pomiędzy premią uznaniową, a np. sprzedażową. Jak szef mówi "dobrze pracuj, jak będę z Ciebie zadowolony to dostaniesz premię" - wtedy jest uznaniowa. Ale jeśli mówi "jak zrobisz obrót na x zł to dostaniesz x% premii, lub zrobisz wystawki w sklepie to dostaniesz dodatkowo x% podstawy wynagrodzenia" - to już nie jest premia uznaniowa i powinna być zapisana w umowie i jest składnikiem wynagrodzenia. Premia uznaniowa nie jest premią, a nagrodą i nie jest to tożsame. Taka drobna różnica. A jeśli pracodawca nie widzi różnicy, to stąpa po kruchym lodzie.
1
Kinga 2017-08-30 13:37
Może nie jestem prawnikiem jak ty i użyłam jednego nieodpowiedniego słowa. Liczy się sedno i, że każdy wie ile dostanie a chyba o to chodzi w pracy-nikt nie pracuje charytatywnie na nie jasnych warunkach. Nie napisałam jaki jest zapis dokładny w umowie więc nie czepiaj się. :-) Puenta: kasa na czas i wszystko jasne a nie widzi mi się według humoru. Pozdrawiam
prawnik 2017-08-31 09:40
Kinga, różnica jest zasadnicza i każdy pracownik powinien ją znać, nawet nie będąc prawnikiem. Parafrazując - nie trzeba być kierowcą, żeby stosować się do kodeksu Prawo o Ruchu Drogowym (przynajmniej jego części).
Jeśli szef nie będzie chciał wypłacić premii zadaniowej, którą pracownik "wyrobił" a nie jest ona zapisana w umowie/regulaminie/warunkach zatrudnienia, to jest potem bardzo ciężko odzyskać swoje pieniądze nawet na drodze sądowej. Nagroda (niewłaściwie - premia uznaniowa) nie ma podstaw roszczeniowych i żaden sąd nie wyda wyroku nakazującego wypłatę nagrody uznaniowej, pomimo wzorowego wykonywania obowiązków przez pracownika. Jeśli są zapisy w umowach i kasa się zgadza, to wszystko jest OK! Jak ktoś ma premię zadaniową i nie chce mu się pracować, to faktycznie nie powinien narzekać, że premii nie dostał.
1
Dominika 2017-08-31 12:28
@prawnik, na pewno powinno to być zapisane w umowie bo tak jak piszesz może być trudno w razie jakiejś sytuacji kryzysowej pieniądze odzyskać. Jednak tak jak pisze @Kinga, na razie takie sytuacje nie mają miejsca i pieniądze są wypłacane, a to najbardziej liczy się dla pracujących w BELINIE osób.
1
On 2017-09-02 16:04
Premię, o której pisze Kinga ( liczona od obrotu) otrzymuja przedstawiciele handlowi Belina. Pracownicy produkcyjni i administracyjni maja wypłacana uznaniowa, której wysokość nigdy się nie zmienia. Podczas podpisywania umowy dowiesz sie ile dostaniesz podstawy, a ile premii i prawdopodobnie tyle bedziesz zarabiała przez cały okres zatrudnienia, bo podwyżka o 200zł graniczy z cudem.
on-e 2017-09-10 10:50
czołem herbaciarze, czy w waszej firmie nie szukają nowego kierownika produkcji przypadkiem ?
Dominika 2017-09-10 11:47
@On czyli w takim razie premie na stanowiskach innych, niż handlowe są w zasadzie różne? Obecnie firmy coraz częściej stosują indywidualne oferty dla pracowników, jednak są stanowiska (np. produkcyjne), na których zdarza się to rzadko. Jak to wygląda w BELINIE?
ja 2017-09-10 15:48
szukamy !
ty 2017-09-11 18:47
wow ! a pani obecna kierownik ( pseudo) ? awans na derektora ? hahahahahaha
po tylu latach ściemy zrezygnowała ?
2
Były pracownik 2017-09-18 17:22
Ale sciema
Zostaw swoją opinię o BELIN - Poznań
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie BELIN