Opinie o Telbridge sp. z o.o. sp.k. w Toruń

Poniżej przeczytasz opinie byłych i aktualnych pracowników o firmie Telbridge sp. z o.o. sp.k.. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do zatrudnienia w Telbridge sp. z o.o. sp.k. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Telemarketerzy i call-center

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Telbridge sp. z o.o. sp.k. w Toruń

xyz
Kandydat
 Pytanie

Witam, jaka jest sytuacja na dziale sprzedaży? Mógłby ktoś napisać jak to wygląda rzeczywiście.

Agent
Były pracownik
@xyz

Dział sprzedaży to najgorszy możliwy wybór. Generalnie to całe "to coś" omijać szerokim łukiem!

Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Czy poleca ktoś prace na infolinii?

Ole
Były pracownik
@Kandydat

Prędzej poleciłbym włożenie ręki do wrzątku

Nick
Pracownik
@Kandydat

Praca jak każda inna znajda się plusy i minusy plusem jest atmosfera współpracownicy i liderzy na literę S. którzy pomagają minusy to wieczne redukcje które nie pozwalają normalnie zarobić przyjdz zobacz i ocen

CRM
Pracownik
@Nick

Potwierdzam, dzięki wsparciu innych konsultantów i wspomnianych liderów wraca chęć do pracy., takich ludzi tam potrzeba! To co się dzieje z redukcjami to masakra i wyciąganie na bezpłatne maratony szkoleń. Nie można zaplanować wydatków, mimo grafiku na znaczną ilość godz., po tym wszystkim zostaje niewiele zliczonych do wypłaty.... Są osoby które idealnie się tutaj odnajdują, mają jeszcze inną pracę czy dorabiają sobie. Zobacz, wyrób sobie swoją opinię w praktyce...

Gość
Były pracownik

Szczerze nie polecam całej firmy telbridge. Sami nie wiedzą czego tak naprawdę chcą. Najpierw proszą cie o jak najwieksza ilość godzin i najlepiej dyspozycyjność 24/7 a później cie zwalniają z godzin bo za mały ruch i nie starcza ci nawet na opłaty za mieszkanie. Jeśli jesteś juz na jednej linii, np 1 to się jej trzymaj bo przejście na inny dzial bez tzw. Znajomosci niczego ci nie gwarantuje. W szczególności "awans" na 2 linie jest totalną pomyłką. Szanowny Pan TL który wiecznie nie ma na nic czasu, a już z pewnością nie na pomoc tobie. Wazniejszy jest spacer do Lidla i nagranie z tego relacji. Ah no i zapomnij ze wyżej wymieniony TL powie ci o twoich błędach czy pomyłkach na osobności, przeciez fajniej jest obgadać cie na grupie ze znajomymi albo przy całej sali pracowników. Plusów tej pracy jest zbyt mało i nie wynagrodzą ci one twoich straconych nerw.

lol
Były pracownik
@Gość

Póki nie piszesz ani o nikim konkretnym, ani bezpośrednio "do góry" to nikogo nie obchodzi Twoja opinia, tak jak setki innych negatywnych XD

Ktos
Pracownik
 Pytanie

Witam. Czy sytuacja w firmie nadal jest taka zła? Zastanawiam się zeby isc tam do pracy.

ktoś34
Były pracownik
@Ktos

Nie idz, darcie mordy na całą sale i redukcje po 3 godzinach wykonanej pracy bo nie masz wyniku. podsłuchy. szkalowanie. brak szacunku. na przerwe sie nie wbijesz dopóki ktoś ciebie nie wpisze. nieludzko tam jest.

Byly parac.
Były pracownik
 Pytanie
@ktoś34

Dokladnie podsłuch i opiepsz ze za malo cisniesz klientów którzy nie chca ubezpieczenia. Za słabe wyniki i wypad z sali. Premia to jakieś żarty,caly miesiac po 2 nadgodziny każdego dnia, po 4-7 sprzedaż dziennie, chyba nawet 100zl wiecej nie mialam do wypłaty. Zapytalam jak to możliwe, coś krecil ze jak się wiecej zarobi to inne oprocentowanie bla bla ale żeby sie nie zrażać...CO NIEZRAZAC? Ludzie? Ci nowi jak ja, byli w 50% spoko, ale ci co dłużej pracują to masakra, chlew doslownie, w szczególności gruba karolina tak samo siedzi na sluchawkach a ciągle drze paszczę, niekiedy nie wiedzialam o co.

Telemarketer
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

krótka rozmowa odnośnie oczekiwań co do pracy

Pytania

jakie są moje oczekiwania wobec pracy, ile chciałabym zarabiać, wymienić swoje wady i zalety

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Brand Manager (Sektor Przemysłowy)
Sarnów
Inducomp Industrial Components Sp. z o.o.
(5 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Account Manager
Warszawa
IQFM Sp. z o.o.
(179 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Scrum Master/Agile Coach
Warszawa
GoWork.pl
(540 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Egdirblet
Pracownik

Gowork jest spoko, można się pożalić, pośmiać w pracy z bardziej kreatywnych wpisów, czy dostarczyć informacji o nowych dramach starym pracownikom. Ale to nic nie zmieni. Obecni pracownicy boja się zgłosić nieprawidłowości ze względu na toruński nepotyzm i to, ze każdy każdego zna, a byli pracownicy dziękują Bogu, że uciekli z tego pierdolnika do godnych warunków. To firma dla dzieci prowadzona przez dzieci i nie ma się oszukiwać, ze bedzie inaczej. Zmieni się cos dopiero gdy ktoś będzie zdeterminowany zgłosić wszystkie nieprawidłowości do PIPu, albo napisze post na Wykopie o tym, jak naprawdę wygląda ta praca, ochrona danych osobowych i traktowanie klienta. Zgodnie z art. 44 ust. 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2007 r. o Państwowej Inspekcji Pracy (Dz. U. z 2017 r. poz. 786 ze zm.) inspektor pracy jest zobowiązany do nieujawniania informacji, że kontrola przeprowadzana jest w następstwie skargi, chyba że zgłaszający skargę wyrazi na to pisemną zgodę. Skargi dotyczące naruszania praw pracowniczych mogą być zgłaszane do Państwowej Inspekcji Pracy pisemnie lub za pomocą poczty elektronicznej i formularza e-skargi. Musi się tylko komuś chcieć.

Pracownik-buntownik
Pracownik
 Pytanie
@Egdirblet

Wszystko pięknie, tylko dlaczego od lat nikt tego nie zgłosił/zmienił? Czy wiecznie zwieszające się kompy, niestabilne krzesła, zagrzybiało-pizgająca klima, teel mający bzika na punkcie pewnego wskaźnika i nepotyzm na górze na niespotykaną skalę, nadzwyczajna kasta ludzi utwierdzająca się wzajemnie w przekonaniu o własnej wyższości i wyjątkowości nad podludźmi, za jakich mają konsultantów nie są wystarczającymi powodami? Dodam jeszcze upierdzielanie dobrych pracowników, znikanie nowych i migracje między projektami z tylnej części ciała...

Szymon
Pracownik
@Egdirblet

Dokładnie firma dla dzieci prowadzona przez dzieci

Fan
Pracownik

Praca w tej firmie jest inspirująca każdego dnia. Bogactwo rozmów z klientami i rozwiązanie ich problemów rozwija empatyczne cechy konsultantów. Połączenia trudne, niemiłe ćwiczą postawę cierpliwości i pokory względem każdego człowieka. Wynagrodzenie wypłacane na czas pozwala docenić wartość tej pracy w czasach kryzysu, gdy inne osoby są jej pozbawione i ledwo starcza im na podstawowe opłaty. Wsparcie TL oraz trenerów pozwala doskonalić warsztat obsługi, a taka dawka wiedzy jest warta bezpłatnego spędzania czasu w firmie. Każdy powinien docenić możliwość uczestniczenia w szkoleniach, przecież służą one polepszeniu wydajności i jakości pracy. Swoją drogą gdyby były prowadzone na jakiejś stronie internetowej, dostęp do tak szerokiej wiedzy byłby słono biletowany. Przymusowe redukcje to idealna okazja do zwiększenia swojej ilości czasu poświęconego rodzinie, domowym pupilom lub dodatkowym zakupom. Klimatyzacja pozwala uniknąć przegrzania organizmów pracowników, co przekłada się na uniknięcie fetoru pojawiającego się z powodu przepocenia. Brak wolnych stanowisk pracy w godzinach południowych świadczy o ogromie osób chcących pracować w tej wspaniałej placówce. Systematyczne awarie komputerów czy zainstalowanego na nich oprogramowania pozwalają na sprawdzenie szybkości reagowania pracowników działu informatycznego oraz zagaszenia sytuacji kryzysowych i zbadaniu zaradności agentów. Duża rotacja pracowników umożliwia poznanie interesujących osób o różnych hobby i preferencjach, dzięki temu można w miesiąc zwielokrotnić ilość znajomych na portalach społecznościowych i zwiększyć zasięgi wrzucanych fotek. Lokalizacja firmy daje codzienną możliwość niesamowitych doświadczeń podczas podróży przez Toruń, zwłaszcza przy korzystaniu z MZK (kolej transsyberyjska przy tym wymięka). Obecność w budynku lokalu gastronomicznego daje uciechę dla żołądka i kubków smakowych. Limit przerw (5 min/h) uczy podejmowania świadomych wyborów i ponoszenia ich konsekwencji, np. pójdę do toalety, nie będę mieć czasu na wyjście do gastronomii. Czas oczekiwania na upragnione wybicie się na przerwę pozwala jeszcze bardziej ją docenić, jak i wzmocnić zaufanie do kolegów i koleżanek (przecież jako zgrany zespół nikt nie złamie zasad tablicowej kolejki). Współpracownicy są przesympatyczni, zawsze pomocni (niektórzy posiadają wbudowaną funkcję dyktafonu, która pozwala przełożonym dowiedzieć się o nastrojach wśród agentów). Migrację między projektami dają okazję do wymiany doświadczeń i umiejętności między pracownikami różnych działów i specjalności oraz nawiązywanie przyjaźni. Ćwiczą również elastyczność, dyspozycyjność i posłuszeństwo agentów względem przełożonych, które są cechami bardzo pożądanymi przez pracodawców. Awansować tutaj może każdy, zwłaszcza jeśli dogłębnie bada nastroje wśród agentów, ot taki double agent i tym samym okazuje swoją przydatność dla wyższego szczebla. Czasami ostre słowa padają z ich ust czy team liderów, jednak to wszystko służy doprowadzeniu konsultanta do perfekcji w wykonywanej pracy i zdobyciu premii. Jest ona bardzo wysoka, kwota kilkudziesięciu złotych pozwala uniknąć śmierci głodowej w czasie zastoju restauracji. Na uwagę zasługuje również świetny program lojalnościowy, zarówno ten pozwalający na zdobywanie punktów i ich wymianę na cenne nagrody (karty w supermarketach i stacjach to przy nim zabawki) jak i polecenia pracowników (300 zł gdy polecony przepracuje min. 3 mies., gdy przepracował 2,5 widać nie powinien tu nigdy trafić, a polecający powinien nigdy do tego nie dopuścić). Tak więc polecam każdemu szukającemu pracy lub chcącemu zmienić na lepszą to miejsce, wcześniejsze negatywne opinie są bardzo subiektywne, stronnicze i jednostkowe, nie sugerujcie się nimi!

Szymon
Były pracownik
@Fan

Co ty (usunięte przez administratora)panie liderze bez wykształcenia

Szymon
Pracownik

Cała firma w Toruniu to prowizorka ,brak kompetencji i chamstwo . Coaching prowadzi ktoś kto sam dopiero to studiuje i powinien odbywać praktyki u kogoś z doświadczeniem a nie pełnić samodzielne stanowisko.Rekruterzy przyjmą każdego ,każdego !!!!Szkolenia to 3 dni suchej teorii ,uczysz się dopiero na klientach (biedni).TL to chamska swołocz która zamiast służyć pomocą potrafią powiedzieć do konsultanta nie mam czasu zamawiam pizzę .I ta chora druga linia co drze mordę na konsultantów ze przyjmują od klientów reklamacje.Od tego jesteście żebyście się tym zajmowali a nie z 50 do pracy przychodzi 18 bo nie ma roboty !

Aosidoqpdoskwos
Kandydat
 Pytanie

Można prosić o kogoś o opisanie obecnej sytuacji w firmie ?

USCAE
Pracownik
@Aosidoqpdoskwos

Sytuacja jest dobra.

Pogromco pseudo-korpo
Były pracownik
 Problem

Jest to pseudo firma która wykorzystuję pracowników jak tylko może.Robione są śmieszne redukcje godzinowe jak jest mało pracy potrafią zadzwonić i dać wolne bo jest mało pracy i nie jesteś potrzebny na dany dzień lub wysyłają na śmieszne warsztaty które nie liczą Ci się do godzin pracy a tam warsztat to tak naprawdę plotkowanie o innych pracownikach.Żeby udać się na przerwe to trzeba się wpisać na tablicę o ile się uda samemu zapisać lub poprosić kogoś by zapisał twe imię.Liderstwo ma gdzieś swoich pracowników często trzeba czekać żeby ldier podszedł do Ciebie gdy prosisz o pomoc a oni między sobą śmiechy i głośne rozmowy gdzie zapewnie klient też to słyszy.Jeżeli jesteś śmieciem lub chcesz stać się śmieciem to jest idealna firma dla Ciebie śmieciowa firma dla śmieciowych ludzi którzy nie potrafią nic zrobić ze swoim życiem.

1
MdoO gmd

Świetna atmosfera. Cudowni Teamleaderzy. Zawsze chciałem żeby TL mnie mobingował. Śpiewanie Barki i szkalowanie papieża świętego Jana Pawła drugiego to codzienność. Jest całkiem ok 2/10

3
NICOOO
@MdoO gmd

Czyli przez trzy lata nic się nie zmieniło. No cóż zastanawia mnie czemu za tą firmę nikt się nie wziął

A L
Były pracownik
 Pytanie
@MdoO gmd

O,czyli ten buc pan DK,który jest teraz tl nadal jest tak niewychowany ? Z kulturą nie miał nigdy nic wspólnego

kek
Były pracownik
 Pytanie

jak tam zleceniobiocy? nadal aportujecie za kartą rzucaną przez okno aby wejść do firmy? XDD

lol
Były pracownik
@kek

Z perspektywy czasu nie mogę uwierzyć, że ktokolwiek zgodził się tam pracować dłużej niż 2 miesiące

Losowy Nick
Były pracownik
 Pytanie

Co tu dużo mówić, zwykłe pseudo-korpo które ma pracowników w czterech literach i skupiające się na wyniku i ciągłym porównywaniu się do innych oddziałów. Słaby wynik = twoja wina i nieważne czy klient był czymś ważniejszym zajęty czy był po prostu w pracy – ustawiasz oddzwonienie na za godzinę i tylko drażnisz tym klienta, a potem wielkie zdziwienie teamleadera że nie masz wyniku i w ogóle to wracaj domu po 4 godzinach pracy, choć miałeś pracować 8. To tak ogólnie, teraz wszystko po kolei wypunktuję: 1.Przerwy – na sali jest zawsze około 40-50 osób, a na przerwie jednocześnie mogą być 3-4 osoby (zależy od wyników i widzimisię TL). Chcesz wyjść coś zjeść na kilka minut? Czekaj z nadzieją ponad godzinę jak się zwolni miejsce albo proś innych aby cię wpisali jak wrócą. Najlepiej to tam siedź bez przerwy bite 8 godzin. (usunięte przez administratora) 3.Higiena pracy – chodzi mi głównie o krzesła, które rozpadają się od samego patrzenia na nie, a na nich jest już zapewne niejedna kolonia bakterii, która stworzyła własną metropolię. Podobnie jest z klawiaturami i myszkami komputerowymi. Ręce się wręcz do nich przyklejają. (usunięte przez administratora) 4.Atmosfera – ciągły opieprz nie wiadomo za co. Tylko dla zasady, bez jakiegokolwiek racjonalnego powodu. Jesteś nowy i chcesz się o coś spytać? Czekaj kilkadziesiąt minut jak ktoś łaskawie do ciebie podejdzie (bo rozmowa z kolegą/koleżanką jest ważniejsza oczywiście) i ci wytłumaczy w taki sposób, że nic z tego nie zrozumiesz. Oczywiście klient jest cały czas na linii i musisz go prosić co chwilę o cierpliwość, żeby się nie rozłączył. Słaby wynik? TL będzie stał nad Tobą i wytykał każdy nawet najmniejszy błąd. Nie powie ci też co robić, aby tych błędów unikać – sam się domyśl. Jeszcze trochę by się tego znalazło, ale nie mam zamiaru tracić czasu na ich wymienianie, poczytaj sobie pozostałe opinie. 5.Szkolenia „przygotowujące” – mimo zapewnień, że są płatne to tak naprawdę są BEZPŁATNE. Tracisz tylko swój cenny czas aby niczego się nie dowiedzieć. Jakość tych szkoleń jest na bardzo niskim poziomie, wręcz zerowym. Więcej się dowiesz wchodząc na stronę Fioletowych. 6.Szkolenia dodatkowe – czyli dokładnie takie same jak „przygotowujące” Cię do pracy. Nic się z nich nie dowiesz, a zapłaty za to nie dostaniesz (jesteś wylogowany z systemu więc czas pracy się nie nalicza). Siedzisz jak na kazaniu i potulnie przytakujesz głową. 7.Jakość – również na poziomie zerowym. Nawiązując do punku 2. dystans jest tak mały, że musisz się przekrzykiwać z innymi agentami. Do tego dochodzą ciągłe krzyki TL, że mamy słabe wyniki, zamykamy skrypty, robimy przekierowania itp. Klienci to wszystko słyszą i nie wygląda to profesjonalnie. 8.Sprzęt – tutaj skupię się tylko na komputerach. One ledwo co radzą sobie z samymi sobą, a jeszcze muszą udźwignąć dwie przeglądarki i kilkanaście kart. To wszystko kończy się potężnymi lagami i momentami ciszy podczas rozmowy, bo czekasz minutę jak się załaduje tabelka z kilkoma danymi klienta, którą zamkniesz po kilku sekundach. A potem musisz znowu coś kliknąć i koło się zamyka. (usunięte przez administratora) 10.Grafik – „elastyczny grafik” - na takie słowa zapewne trafisz w ogłoszeniu. Tak na prawdę jest on elastyczny na tyle, na ile uda Ci się go naciągnąć. Aby był rzeczywiście elastyczny musisz być ekspertem w negocjacjach i mocno trzymać się swojego zdania. Inaczej masz do wyboru godzinę 9 albo 12 i siedzieć tam 8 godzin. Nie możesz sobie sam wybrać ile i od której chcesz pracować. Na rozmowie kwalifikacyjnej dostaniesz również formularz, w którym między innymi musisz określić swoją dyspozycyjność. Nie wiem po co to jest, bo oni nawet na to nie patrzą. 11.Premia – prawdziwa wisienka na torcie. W ogłoszeniu zapewne trafisz na zwrot „atrakcyjne, wysokie premie”. Szybko przypomnisz sobie ten zwrot, gdy na twoje konto bankowe wpłynie kwota o zawrotnej wysokości 3,31 zł (słownie: trzy złote i trzydzieści jeden groszy) za miesiąc ciągłego załamania nerwowego i poczucia bycia wyzyskiwanym. Ta kwota skutecznie umocni i utrwali te odczucia. Trochę się tego nazbierało, choć kilka elementów pominąłem ze względu na limit znaków w opinii. Jak ktoś chce się czegoś dowiedzieć to chętnie będę wchodził tu co jakiś czas i Wam odpowiadał. Podsumowując: Jak wam zdrowie psychiczne i chęć do życia miłe, to omijajcie szerokim łukiem.

1
były pracownik poz/prze
Były pracownik
@Losowy Nick

przeczytałem całość i niestety ale zgadzam sie z wiekszościa którą tu wymieniłeś ;( Praktyki z brakiem wyniku i pojsciem do domu po 4 , 5 godzinach pracy to norma. Zdarzały sie dni z dobrym wynikem ale tez i takie gdzie 0 bylo przez cały dzień . Część ludzi fajnych ale tylko na pokaz , obagdywanie na porządku dziennym i wbijanie noza w plecy. Nagrody wąpliwej jakosc i bedące motywacja do zrobienia wyniku. I ta wisienka ;) Premia uzalezniona od wielu czynników jak: ilośc czasu przerw, ilość czasu rozmów, ilośc sprzedaży, dosprzedaży, efektywność , czas skryptu i kilka innych... Starasz sie ale jest i tak żle i za mało . Premia za doświadczenie jest ale nie (usunięte przez administratora)zl a po przepracowaniu 3 miesiecy ok (usunięte przez administratora)zł dodatkowo. Szkolenia - byłem na kilku i mimo tego ze mialy sie wliczac w czas pracy to sie nie wliczały czyli kilka godzin sluchania specjalisty za darmo. Klienci - elaborat mogly powstac , trafialem na takich co mysleli ze pozjadali rozumy wszystkie i pouczali , dogryzali i wyzywali . Po kilku tygodniach przywykniesz do tego ;) Byli tez tacy co nie chcieli ani telefonu ani usług żadnych . ..po prostu chcieli pogadac ;) W tej pracy trzeba dbac o gardło bo możesz zaniemówić ( nie tylko na widok niektorych atrakcyjnych dziewczyn bo jest na co oko zawiesić) ale doslownie. Duze prawdopodobienstwo , żę stracisz głos na kilka dni;) Duzo nauczy cie ta praca ale na dłużej nie polecam bo psychicznie męczy bardziej niż fizyczna. tyle ode mnie , jeśli pomogłem odpowiedz na tą wiadomość ;)

Xyz
Pracownik
 Pytanie

@panda Kocyki dawać w czasie pandemii? Proszę się doinformować w kwestii obostrzeń związanych z pandemią.

Bibi
Były pracownik

Pracowałem kilka miesięcy. Praca sama w sobie nie jest tragiczna, ale przełożony już tak, bardzo chamskie zachowane do pracowników, brak szacunku, sądzi , że wszystko mu wolno. Z takim nastawieniem R. Napewno będziesz sam na aplikacji ;)

Fala
Pracownik

Jako że pracuje już kilka miesięcy w tej firmie(pandemia) pozwolę na krótki komentarz. Jestem zadowolona z pracy bo do trudnych nie należy. Warto wspomnieć o sympatycznym składzie liderskim, cieszy fakt że nowy lider od początku do końca zmiany chętnie pomaga na sali, bo z tym czasami bywało różnie. Przesympatyczni współpracownicy. Z każdym można porozmawiać zapytać. Minusem są godziny których nie da się wyrobić i połączenie za połączeniem, przerwy. Jednak polecam bo Toruniu nie znajdzie się lepszej oferty pracy z takim grafikiem i stawką :)

Hhhhhh
Kandydat
 Pytanie

Chciałbym się dowiedzieć jak wyglada naprawdę praca w telbridge ? Od ostatnich opinii minęło trochę czasu, czy moglby ktoś napisać czy warto zatrudnić się na lini przychodzącej ?

dd
Pracownik
@Hhhhhh

Jeżeli chodzi o linie przychodzącą to mi osobiście się bardzo podoba. Grafik jest rzeczywiście elastyczny, czasami jak mamy mało godzin zdarzy się, że ktoś poprosi czy przyjedziesz np. na więcej godzin ale jak nie możesz to nie ma też żadnego problemu. Na atmosfere również nie narzekam. Wypłata jest zawsze na czas a praca nie jest jakoś szczególnie trudna. Wiadomo są minusy np. trafisz na jakiegoś nieprzyjemnego klienta ale jest to praca z ludźmi więc wszędzie to tak wygląda i trzeba się z tym liczyć. Znając życie zaraz ktoś tu coś doda jaki to jest niezadowolony ale w moim przypadku jakbym kierowała się opiniami to nigdzie bym nie znalazła pracy. Trzeba samemu ocenić bo jednemu się podoba a drugiemu przeszkadza po prostu wszystko.

łoł
Pracownik
@Hhhhhh

Grafik elastyczny jeśli jest się bardzo stanowczym. Klienci jacy są każdy wie, jednak większość jest w miarę spoko, lekkie rozmowy o błahostkach. Równie ważna jest praca z ludźmi po sąsiedzku w firmie, podobnie jak klienci. No i sprzęt na którym pracujesz.

onid
Pracownik
 Pytanie

Co jakiś czas groźba zwolnienia nawet kiedy wynik był zrobiony, WBT fajna atmosfera ale sanki do wygrania to jakaś beka, kiedy mieliśmy zimę ostatnio?

Dawid

Plusy: - elastyczny grafìk - realna możliwość awansu - ciągłe wsparcie ze strony przełożonych - duża ilość przerw w ciągu dnia pracy Minusy: - praca na Umowie Zlecenie - niska stawka godzinowa - duży nacisk na realizację celów sprzedażowych ze strony przełożonych - niekompetenie przeprowadzane szkolenia wdrażające

Ktos
@Dawid

A od kiedy na obsłudze klienta się sprzedaje?

Nick

Pracuję tu już jakiś czas i jestem bardzo zadowolona. Atmosfera jest bardzo miła i w porównaniu do poprzednich prac tutaj naprawdę jest elastyczny grafik. Co do redukcji, na które widzę są skargi? Zgodzę się z innym komentarzem, że wystarczy się starać i mieć dobry wynik. Z czego wiem i widzę bardzo dużo osób nie stara się i siedzi jakby tu byli za karę. Nic dziwnego, że potem Was redukują jak nie realizujecie nawet minimum. Twarz, na którą się skarżycie też mi nie przeszkadza bo przyszłam tu pracować i zarobić na przysłowiowy chleb a nie po to żeby co 5 minut ktoś mnie głaskał po głowie i 24/7 chodził z uśmiechem od ucha do ucha. Niestety zdziwicie się bo w każdej pracy tak jest- nawet znacznie gorzej. Musicie się liczyć z tym, że dorosłe życie tak wygląda. I mam wrażenie, że większość opinii to komentarze ludzi, którzy są po prostu zazdrośni. Ja mam propozycję. Zajmijcie się pracą i róbcie to co do Was należy. Póki co niestety ale dla większości z Was priorytetem jest szybka ucieczka na fajkę i kłótnia kogo jest teraz kolej... Nie chce nikogo urazić Tym komentarzem ale jakie to ma znaczenie skoro wypisujecie takie rzeczy a w rzeczywistości żadne z Was nic nie powie na forum tylko piszecie anonimowe kom a i tak tu nadal pracujecie.

1
Lepsza oferta konkurencji

Pracowałem tam kilka miechów,generalnie tylko dlatego ze epidemia corona nastała i trudno było wtedy coś znależć. Co do pozytywów -Elastyczny grafik,kasa na czas,ciekawi ludzie. Negatywy -TLB kłamie ze szkolenie wstępne jest płatne,jest bezpłatne -Prowizje za sprzedaż telefonów są śmiechu warte(5 do 15 pln)i wypłacane są po 3 miesiącach -Bezpłatne szkolenia dla pracowników z ofert,tym inspekcja pracy powinna się zająć -Beznadziejny sprzęt do wykonywania pracy(komputery,fotele) -Przerwy(2 osoby mogą być jednocześnie na przerwie na 50 pracowników) Generalnie polecam na miesiąc prace tam.

1

Zostaw merytoryczną opinię o Telbridge sp. z o.o. sp.k. - Toruń

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Telbridge sp. z o.o. sp.k.?

    Zobacz opinie na temat firmy Telbridge sp. z o.o. sp.k. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 124.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Telbridge sp. z o.o. sp.k.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 110, z czego 22 to opinie pozytywne, 61 to opinie negatywne, a 27 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Telbridge sp. z o.o. sp.k.?

    Kandydaci do pracy w Telbridge sp. z o.o. sp.k. napisali 8 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Telbridge sp. z o.o. sp.k.
Przejdź do nowych opinii