Profil firmy British American Tobacco

British American Tobacco

Warszawa

Obserwuj
Dodaj opinię

Opinie o British American Tobacco

Fifi 2013-06-24 06:05:14
Projekt jest skazany na sukces tak jak my na to ze jesteśmy tu na chwile.
Jesli ktoś myśli inaczej to jest w błędzie.
0
Fifi 2013-06-24 06:14:32
Dla zainteresowanych definicja "projektu"
Zbiór aktywności charakteryzujacymi sie następującymi cechami:
-sa ze sobą związane w złożony sposób
-zmierzają do osiągnięcia celu
-posiadają z góry zaplanowany początek i koniec...

Mam nadzieje ze to rozwiewa pewne wotpliwosci.
0
luis 2013-06-24 23:22:44
jak to się mówi,,,, pożyjemy zobaczymy,,,,myśle że będzie dobrze a póki co trzeba czesać rynek,,,,,,,,,,,wciąż zadowolony
0
BATMAN 2013-06-26 10:31:41
Proszę Was żebyście nie liczyli na pracę w BAT. Owszem - jezeli na waszym terenie odejdzie jakiś Rep Wasz udział w projekcie będzie dodatkowym atutem ale nic więcej. Jednak obiektywnie patrząc to nic złego - na rynku pracy nie jest ciekawie ale jeżeli nie macie "noża na gardle" to nie wiąrzcie się za nic na świecie z tą firmą (BAT).
Najgorszy okres w moim zawodowym życiu to właśnie praca dla tego "Kołchozu". Musicie wiedzieć, że kadra kierownicza dobierana tu jest z przypadku - ludzie bez kawlifikacji i wykształcenia (nawet średniego) patrz południe (np.[usunięte przez administratora]). Praca nad administracją ma miejsce tylko po godzinach. z zewnątrz może wydawać się, że bajka ale tak naprawdę to kanał.
Jeżeli macie na tyle czasu i możliwości to nie szukajcie pracy w tym syfie - jeżeli już tak bardzo chcecie w fajkach to JTI jeszcze chyba jest najnormalniejszy.
BAT omijajcie z daleka!!!!
0
Anonim 2013-06-27 09:15:59
Da się wyżyć z kasy od nich?
0
nowy 2013-06-28 12:33:36
Bardzo proszę o informację osoby, które podjęły pracę w czerwcowym projekcie - jak to wszystko wygląda, wiadomo coś więcej??
Jak się pracuje? Jaka kasa i szansa na przedłużenie umowy?
0
Artur 2013-06-28 13:45:22
Dzisiaj zakończyłem rekrutację na rejon Tarnobrzeg i czekam na odpowiedź do środy włącznie.
0
nowy 2013-06-28 16:29:56
aha, czyli nikt jeszcze nie rozpoczął pracy? Umowy dopiero od 3-4 lipca? ..i na czym ma to polegać? na ile jest to pewna praca?
0
kola 2013-06-29 19:16:37
UWAGA firma zewnętrzna nie płaci składki ZUS
0
denis 2013-06-29 22:12:32
w projekcie jest dobrze. jedyne co to musicie sprzedawac w kazdym sklepie, niewazne czy duzo czy malo. Nawet jak jestecie rozliczani z wiekszej ilosci robcie co sie da a zbierze sie to na calosc i kazdy bedzie mowil, ze jestescie super plus zbierze sie wam to na sume kilogramow w targecie. Praca dla najlepszych. Leszcze zostaly za burta. hej
0
nowy 2013-07-03 09:34:30
a na jakich warunkach zatrudnienie? na co zwrócić uwagę? ..i co z tym ZUS???
0
kil 2013-07-04 20:35:58
nowy - 2013-07-03 09:34:30

a na jakich warunkach zatrudnienie? na co zwrócić uwagę? ..i co z tym ZUS???
"i co z tym ZUS?"- wiesz nowy ,to pytanie zadaje sobie ponad 38 mln.Polaków,jak będziesz znał odpowiedź to daj znać:)))))))
0
nowy 2013-07-05 12:48:19
Dzień Dobry:) Czy ktoś może wie jakie są szanse na przedłużenie umowy po okresie próbnym. Jest to w ogóle brane jest pod uwagę?, czy założenie odgórne to: koniec sierpnia - koniec projektu i PAPA?
0
marian 2013-07-11 15:25:45
Cześć,
może ktoś powiedzieć coś więcej o tym projekcie z początku czerwca? Ile łącznie liczy osób (ile było na tym szkoleniu?), jaka jest szansa na zostanie po jego zakończeniu.

Jaki samochód jest do dyspozycji? Wszystkich zatrudnia ta sama firma zewnętrzna?
0
FMCG 2013-07-17 22:10:33
Witajcie. Generalnie branża jest ciężka. Trwają przygotowania do podpisu zakazującego sprzedaży cienkich i mentolowych papierosów...

Targety bardzo wysokie, wręcz kosmiczne, a ci co dostają bonusy to zwyczajnie oszukują. Region świeci się na "zielono", a ci co nie zrobią no to są na tapecie. DLACZEGO?! Rzetelną pracą jest niemalże niemożliwe osiągnąć zakładane cele, na nic nie ma czasu, a zapomnij już o tym, że odwiedzisz sklep częściej niż raz na miesiąc. Administracja po godzinach. Trzeba zapierniczac a co rusz, to straszą, że jak będziemy zamykać sklepy które są faktycznie zamknięte, to napewno ktoś pożegna się ze stanowiskiem... Szczerze powiem, że to nie jest najlepsza motywacja, jak pracuje się ze strachu, a nie z chęci..

Niestety nie polecam.

Kiedyś były lepsze czasy w tej firmie

0
Kopi 2013-07-18 17:57:41
Witam,

Niestety z waszych kłótni niewiele konkretów można wywnioskować. Zapytam więc wprost. Zostałem zaproszony na rozmowę na stanowisko PH. Zatrudnienie bezpośrednio przez BAT. Poproszę o kilka konkretów. Jak jest z kasa? Jakie samochody? Własne czy z zewnętrznej floty? Jakieś limity kilometrów, gps? Ile punktów do odwiedzenia, ile punktów do przejechania w okresie? Jakie punkty sie odwiedza (kioski, sklepiki, supermarkety, stacje)? Na co trzeba zwrócić uwagę?
0
PITER 2013-08-02 21:14:57
Niestety chyba to powyżej to prawda, zarówmo co do tego, ze batowców traktują jak natrętów co co rusz wypuszczają coś nowego jak i to że uczciwie nie da rady zrobić targetów. Mój kolega pracuje w Warszawie iokolicy, jakoś się chyba poukładał ze swoim asmem i moze też poczaruje czasem bo mowi, że nierealne, ale bonus dostaje:) Wie jak kombinować i ma przyzwolenie, ze niewazne jak a ma być zrobione w tabelce na sto procent, bo asm musi miec premie. Takie czasy
0
GUMA 2013-08-13 23:02:06
czy pracuje jeszcze(usunięte przez administratora)? asm bez żadnej wiedzy, gamoń i idiota?
to jakich kierowników zatrudniają świadczy tylko o firmie że spadła na dno, od przejęcia st nastał totalny syf, NIE JEST REALNE ZROBIENIE UCZCIWIE TARGETÓW!!!!
WSZYSCY WALĄ ŚCIEME, HR O TYM WIEDZĄ, RM, NAWET SAM WYSOWSKI, I CO? I NICZ TYM NIE ZROBIĄ BO TABELKI MUSZĄ BYĆ NA ZIELONO!!!!!
0
WYDYMANY PRZEZ BAT 2013-08-14 17:14:28
DOBRE DOBRE ALE W SLUPSKU JEST DWOCH (usunięte przez administratora)WIEC CWANIACZKU JAK DOROSNIESZ ZEBY POWIEDZIEC MI TO W TWARZ
TO CZEKAM BO MYSLE ZE NA TRANSFERACH TO ZADUZO NIE POTRAFILES POKAZAC NO ALE JAK ODWAZYSZ SIE POWIEDZIEC MI TO PROSTO W OCZY TO SZACUN A MYSLE ZE WIESZ ZE MOJE ZWOLNIENIE MIALO BYC DLA KOGOS KARA ...BO OD DAWNA O TYM MOWILEM I RACZEJ POKAZYWALEM ZE MAM WYLOZONE NA ROBOTE ...ALE SPOKO NIE OBRAZAM SIE BO MYSLE ZE JESTES JEDNYM Z TYCH SLUZACYCH KTORZY LUBIA BYC DYM...I PAMIETAJ SPOTKALO MNIE MOZE SPOTKAC CIEBIE ...
0
nowy 2013-08-22 14:25:49
Witam,
Czy ktoś z Was może już wie co będzie dalej po zakończeniu Akcja Lato
?
0
bob 2013-08-23 09:10:13
Wyluzujcie bo po pozytywie i tak nas [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] wymyślili to aby odpraw niebyło niezaliczony nagana jedna wizyta asma wiemy jak jest i papapapapapa
0
2013-08-23 16:22:27
( usunięte przez administratora ) wróc
0
BATMAN 2013-08-29 06:47:21
( usunięte przez administratora )przez BAT ale ty głupi jesteś...
Nudzi Ci sie w domu bo pracy nie mozesz dostać?
W sumie sie nie dziwie z takim podejsciem to nawet do Mc Donalds sie nie nadajesz...
0
JACEK, DOBRZE, ŻE CIĘ WYJEB... 2013-08-30 22:44:20
( usunięte przez administratora ) ZE SŁUPSKA MÓWIĘ CI W TWARZ, ŻE JESTEŚ CHORY NA GŁOWĘ, TWÓJ LEKARZ PSYCHIATRA CIĘ OSZUKUJE, ZMIEŃ GO I MOŻE NOWY LEKARZ PRZEPISZE CI JAKIEŚ LEPSZE TABLETKI :-) W TWOJEJ( usunięte przez administratora )PSYCHICE UBZDURAŁEŚ SOBIE ŻE TWOJE LEWE L4 BĘDZIE KARĄ DLA KRAJKA, A ON SIĘ TAK TYM PRZEJĄŁ JAK ZESZŁOROCZNYM ŚNIEGIEM BUHEHEHE :-) I LEPIEJ SIĘ TYM NIE CHWAL NA OGÓLNODOSTĘPNYM FORUM BO JAK HRy SIĘ O TYM DOWIEDZĄ TO ZGŁOSZĄ TO DO ZUS I TY I TWÓJ LEKARZ PSYCHIATRA BĘDZIECIE MIEĆ( usunięte przez administratora )A TO ŻE MIAŁEŚ WYŁOŻONE NA ROBOTĘ TO TYLKO POTWIERDZA FAKT, ŻE SŁUSZNIE CIE ( usunięte przez administratora )OBY ZROBILI TAK Z KAŻDYM ŚCIEMNIACZEM, BO POTEM CIERPI CAŁA RESZTA UCZCIWYCH LUDZI, KTÓRZY CHCĄ NORMALNIE PRACOWAĆ I SPOKOJNIE ZARABIAĆ NA RATĘ HIPOTECZNEGO, A PRZEZ TAKICH DRUKARZY JAK TY ASMOWIE ( usunięte przez administratora )NA KONTROLE TERAZ NAWET W SOBOTY I UCZCIWY CZŁOWIEK NAWET W WEEKEND SIĘ STRESUJE CZY MU DYSTRYBUCJA BĘDZIE GRAŁA. I NIE MIESZAJ DO TEGO WIŚNI ZE SŁUPSKA BO TO WPORZO KOLO. A Z TWOICH WYPOWIEDZI NA TYM FORUM TO CAŁY REGION MA JUŻ BEKĘ, NARA( usunięte przez administratora )
0
Ciekawy 2013-09-06 13:16:45
Czy słyszał ktoś o kolejnych zmianach w strukturach ?? Od poniedziałku podobno ogromne zmiany
0
Reni 2013-09-06 20:23:39
Podobno wygrali ci co zaryzykowali i zgodzili się pracować w projekcie. Teraz moze się zdarzyć się tak ze teraz beda BATowcami
0
2013-09-06 23:40:41
Ludzie-wyluzujcie!!! Czym jest BAT? To korporacja(nie jedna na polskim rynku) - każdy z Nas wie gdzie pracujemy. Każdy z Nas wie na co się godzimy. Żal tylko ludzi (nie obiboków gdzie rysik przyjmie wszystko i ich przełożonych...) którzy chcą pracować w "normalnych" warunkach i uczciwie dostarczać wyniki.. Ale......... Kiedyś - to były czasy......hm - logiczne zadania osadzone w realnych ramach vs realny świat itd...........ale to już było........... byli też ludzie ....różni........ już ich nie ma......dlaczego?....... bo ich pomysły i zajawki były za "słabe ( a może ktoś był "mądrzejszy" i tego nie rozumiał) - uwierzmy w to że przyszłość która Nas czeka może być tylko lepsza- dlacDlatego (usunięte przez administratora) że gorzej już być nie możezego?
0
PHowiec 2013-09-10 16:38:29
Witajcie,
Mialem rozmowe telefoniczna prowadzona przez przedstawiciele.pl, rozmowa trwala z 40 minut nie mowili wtedy jaka firma, nagle po 2 miesiacach oddzwaniaja i mowia ze to BAT po czym chc ami zaoferowac zatrudnienie takie ze centrum dystrybucji jest z Tarnowie na ul. Do Huty i wyglada to tak ze przyjezdzam miedzy 6-7 rano do firmy po zapakowane fajkami auto czyli Fiata Ducato i potem po pracy w firme byc na 15 i rozliczyc sie.
Czy ktos wie co na ten temat bo dziwnie ze tak po 2 miesiacach zadzwonili bez zadnych rozmow w 4 oczy itp.
0
Arnold 2013-09-10 17:02:07
A ile ci zaproponowali bo mi 3200 do 4900 brutto troszkę mało
0
Vanseler 2013-09-10 17:30:42
Witam . W necie ukazało się ogłoszenioe na stanowisko PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY/VANSELLER . Może ktoś powiedzieć coś więcej na ten temat np jakie zarobki , ile godzin dziennie trzeba pracować , ile punktów do odwiedzenia .. . Z góry dzięki ..pozdrawiam .
0
Armani 2013-09-10 18:06:45
Gorzej być nie może - 2013-09-10 05:58:47

A jednak może
Nie może a jest. Nie wiem jak reszta ale czuję się zdegradowany. Pięknie firma doceniła naszą pracę przez te ładnych parę lat. Dziękujemy. Teraz nawet nie możemy siebie nazwać przedstawicielami handlowymi.... BAT się obudzi jak w październiku lawinowo wzrośnie ilość dostarczonych do HR L4. Ta struktura nie ma szans na powodzenie niestety. A było tak fajnie ...
0
Do Vanseler 2013-09-10 18:08:56
Vanseler - 2013-09-10 17:30:42

Witam . W necie ukazało się ogłoszenioe na stanowisko PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY/VANSELLER . Może ktoś powiedzieć coś więcej na ten temat np jakie zarobki , ile godzin dziennie trzeba pracować , ile punktów do odwiedzenia .. . Z góry dzięki ..pozdrawiam .
Kolego jeśli chcesz być w pracy od 6.30 do 19.30 to praca dla ciebie. Samochód To duży bus. Rozliczenia codziennie. Tak naprawde to praca dostawcy a nie PH. Odpuść sobie chyba że jestes zdesperowany.
0
Tragedia 2013-09-10 20:06:09
Degradacja to najtrafniejsze stwierdzenie. Generalnie jest makabra - No ale taki los korporacyjnych ludków. I niestety prawda jest taka, że w dzisiejszych realiach bardzo ciężko znaleść coś za podobne pieniądze jako PH
0
Doradca Personalny 2013-09-10 22:20:57
A na wszystkich niezadowolnych malkontentów czeka Rejonowy Urząd Pracy.
Powodzenia!!!
0
ph 2013-09-10 23:59:24
do mnie też dzownili. wrocław praca dla ph. centrum dystrybucji siechnice. dwa miesiace temu dosc długa rozmowa przez telefon a dzis tel ze mnie biora na vansellera. strasznie to słabe moim zdaniem. nie jestem jakis zdesperowany zeby to brac. czuje ze to jakas zmasowana akcja zatrudniania na duza skale a pozniej bedzie selekcja. co do samej pracy to przypuszczam ze kołchoz od 6.30 do oporu. biorac pod uwage ze mieszkam po drugiej stronie wrocławia i to ze do siechnic zawsze jest korek na opolskiej, czas dojazdu miałbym okolo 50minut. czyli wstawanko o 5 rano dzien w dzien. do tego paliwo doswojego auta zeby dojechac te 20km w jedne strone przez cale miasto. słabo.. praca dobra to poczatkujacych w zawodzie ph a nie dla starych wyjadaczy. tak wiec podziekuje. zastanawia mnie jeszcze kwestia odpowiedzialnosci za towar czy on jest jakos ubezpieczony. taki ducato zmiesci pewnie towaru za 50k. zbieranie kasy do tego. kasa zaproponowana nie adekwatna
0
2pofj02ifj023fij203fij203ifj203fij20f3 2013-09-11 11:45:59
Witam serdecznie. Ja takze otrzymałem jeden z telefonów od przedstawiciele.pl z zaproszeniem do wspolpracy. Weksli sie nie obawiam, ciezkiej pracy równierz. Martwi mnie jedynie to co przeczytałem wczesniej na temat okresu pracy, czyli 3 miesiecznego wsparcia sprzedaży a pozniej do widzenia. Nie mam czasu bawić sie w takie umowy bo to ani nie buduje CV, ani nie służy rozwojowi osobistemu. Jak to jest z tymi Van Sellerami naprawde? Widziałem z początku czerwca zapytania o tą prace, tu na forum no i to by się zgadzało, kolejna tura to początek pazdziernika, czyli tak jak mi powiedziano. Mam zakladać, ze i mi podziękują na początku lutego?
0
znieciepliwiony 2013-09-11 12:19:03
Obecnie proponują pracę na Vana swoim PH.
Kasa bez zmian, samochód służbowy(Skoda,Peugeot) do końca roku
są i tacy którzy dostali jeszcze propozycję +1000 zł do wypłaty przez 9 miesięcy ale NIESTETY WIĘKSZOŚĆ LUDZI REZYGNUJE I CHCE ODPRAWĘ - tylko na ta chwilę nie wiadomo jaka będzie.

Ludzie zastanówcie się !!! Praca na rynku jest ale za 1500-max2000 zł .
Wiem że macie doświadczenie wieloletnie - ale niestety te wypłaty i te czasy z BAT i ST już nigdzie indziej i w żadnym zakładzie nie są osiągalne . Wiem to z własnego doświadczenia. Krótko mówiąc ja na waszym miejscu bym te Vany przyjął bo to i tak lepsza kasa niż gdzie indziej - ŻYCZE SUKCESÓW W POSZUKIWANIU PRACY - NIBY JEST ALE NIKT NA ROZMOWY NIE ZAPRASZA !!!! WIĘC JESZCZE RAZ ZASTANÓWCIE SIĘ !!!
0
PHowiec 2013-09-11 12:40:42
Mi zaproponowali 2500 brutto, i przyjeli mnie na teren Tarnowa, jak ktos jest niezdecydowany i nie do konca wie i rozumie czemu BAT przechodzi na vanselling to polecan przedzwonic do Pani ktora wyslala Wam meila z warunkami zatrudnienia.
0
2013-09-11 14:52:08
Panowiei Panie. Nie wiem jak w waszym przypadku ale mi, pracownikowi z 10 letnim stazem zapronowali prace jako vanseller w deop oddalonym o 100km. Jak powiedzialem, ze troche daleko to usłyszalem " wiemy " i dodali, ze oni tez tak sądzą, ze daleko. Na tym skanczyła sie rozmowa. Bede bezrobotnym. Odpoczne sobie kilka dni i rozejrze sie na rynku pracy. Ci ktorzy twierdzą, ze na rynku jest lipa radze zeby zdjecli klapki z oczu. Dobrzy ludzie nie muszą szukać pracy. Praca sama ich znajdzie. Jezeli umiesz sprzedawać to sobie poradzisz. Lepiej teraz odejsc z odprawa niz za 3mc z niczym.

Pozdrawiam
0
szukajpracy 2013-09-11 15:21:11
Jeśli można spytać ile odprawy zaproponowali Tobie za 10 lat pracy?
0
ms 2013-09-11 18:48:50
Witam, jestem właśnie po rozmowie tel. proponują 3000 brutto ze startem w Czechowicach Dziedzicach. Oczywiście jak to w tych rozmowach tel. nie wszystko Ci powiedzą, ale czy koś może wie:
1. Czy w CzDz jest zatrudnienie przez BAT czy jakieś biuro sprzedażowe?
2. Czy towar i auto jest w pełni ubezpieczone?
3. Czy to jest impreza na 3 miesiące i potem nara, czy jest realna szansa na zatrudnienie?
4. Ktoś jest z rejonów BB i ma jakąś opinie?
0
Borys 2013-09-11 19:18:07
ms - 2013-09-11 18:48:50

Witam, jestem właśnie po rozmowie tel. proponują 3000 brutto ze startem w Czechowicach Dziedzicach. Oczywiście jak to w tych rozmowach tel. nie wszystko Ci powiedzą, ale czy koś może wie:

1. Czy w CzDz jest zatrudnienie przez BAT czy jakieś biuro sprzedażowe?

2. Czy towar i auto jest w pełni ubezpieczone?

3. Czy to jest impreza na 3 miesiące i potem nara, czy jest realna szansa na zatrudnienie?

4. Ktoś jest z rejonów BB i ma jakąś opinie?
3000 brutto to dobra kasa na poczatek o ile nie masz daleko do depotu

Ad1 - Zatrudnienie jest bezpośrednio w BAT
Ad2 - Tak
Ad3 - To zależy od Ciebie
Ad4 - Sorry nie jestem z BB

0
ms 2013-09-11 19:33:54
Dzięki za odp!
Martwi mnie jednak temat tego in blanco...
0
Borys 2013-09-11 19:38:13
ms - 2013-09-11 19:33:54

Dzięki za odp!

Martwi mnie jednak temat tego in blanco...
A czego tu się bać ? Jak jesteś uczciwy to nie masz się czego bać. Po rozwiązaniu umowy o pracę lub jej wygaśnięciu firma ma obowiązek oddać Tobie weksel albo zniszczyć go przy Tobie.

Weksel to zabezpieczenie firmy w przypadku nieuczciwych pracowników, których nie brakuje.

Podpisywałem weksel w kilku firmach i nic złego mi się nie stało
0
Bezrobotny 2013-09-11 21:44:52
W dobie kryzysu to zajebista oferta. Po prawie roku bezrobocia wziąłem bez zastanowienia. Nic Cię nie interesuje, tylko sprzedaż, sprzedaż i tylko sprzedaż. System bonusowy też bardzo atrakcyjny. A przede wszystkim to olbrzymia korporacja międzynarodowa. Przedstawiciele mówią, że kasa zawsze na czas i że to co obiecują, to dotrzymują. A jak czytałem to są i tacy co i 10 lat pracują. O czyms to świadczy.
Polecam wszystkim zainteresowanym.
0
Pierwszy 2013-09-11 22:42:06
Bezrobotny - 2013-09-11 21:44:52

W dobie kryzysu to zajebista oferta. Po prawie roku bezrobocia wziąłem bez zastanowienia. Nic Cię nie interesuje, tylko sprzedaż, sprzedaż i tylko sprzedaż. System bonusowy też bardzo atrakcyjny. A przede wszystkim to olbrzymia korporacja międzynarodowa. Przedstawiciele mówią, że kasa zawsze na czas i że to co obiecują, to dotrzymują. A jak czytałem to są i tacy co i 10 lat pracują. O czyms to świadczy.

Polecam wszystkim zainteresowanym.
Masz rację, przedstawiciele Britisza chwalą sobie tam robotę i kasę też.
Lepiej tam, niż u Kowalskiego co obcina palce jak się dopominasz o wypłatę :) Jestem tego samego zdania co ty. Lepiej spróbować żeby później nie żałować, a za trzy koła to warto spróbować.
Jak ta robota jest tak samo zajebista jak viceroje które palę, to będzie zajebiście.
0
2013-09-11 22:50:15
W ogóle dziwna sprawa z ta ilością przedstawicieli . Ja już wiem o trzech.
A dzisiaj wyszło oficjalna oferta pracy od BAT na pracuj pl. Ja odbyłem rekrutacje przez przedstawiciel pl ukrytą a teraz wypuścili przez producenta ważną do 25.09 nic już z tego nie rozumiem;)
0
vw 2013-09-11 22:52:14
- 2013-09-11 22:50:15

W ogóle dziwna sprawa z ta ilością przedstawicieli . Ja już wiem o trzech.

A dzisiaj wyszło oficjalna oferta pracy od BAT na pracuj pl. Ja odbyłem rekrutacje przez przedstawiciel pl ukrytą a teraz wypuścili przez producenta ważną do 25.09 nic już z tego nie rozumiem;)
moze to jest już ogłoszenie na etat od nowego roku ;)) jak tych aktualnie przyjmowanych beda zwlniac po 3 m-cach :D
0
Xenofont 2013-09-11 22:57:25
Wszystko możliwe a to wyślę jeszcze raz dla pewności ;);)
0
2013-09-11 23:30:48
Prawda jest taka że zatrudniają dodatkowych 500 PH dlatego wszędzie ogłoszenia. Czy warto przekonam się już od pierwszego ale na pewno czasy w których za (usunięte przez administratora) dostawało się 3000 dawno minęły.
0
Zostaw swoją opinię
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie British American Tobacco