brak logo

Stacja Paliw Będkowo Pieprzyk

Będkowo

Opinie o Stacja Paliw Będkowo Pieprzyk

M.P 2010-10-20 15:55
Przyjedźcie sobie na stacje paliw do Będkowa. Tam to się dopiero cyrki dzieją....kasy ciągle brak...[usunięte przez moderatora]oby jak najszybciej wylecieli z tej roboty. Na stacji syf i bród mimo tego że pracownicy sprzątają to i tak jest syf, stare zużyte kible...masakra. Omijajcie ta stacje szerokim łukiem.
1
tom 2016-01-27 07:07
MASAKRA PO WLANIU PALIWA/ OLEJ NAPĘDOWY/ ZA 50 ZŁ. 23 STYCZNIA 2016 NA STACJI PIEPRZYK W BĘDKOWIE DOJECHAŁEM TYLKO DO MILICZA I STOP.RESZTA PODRÓŻY DO DOMU DO WRZEŚNI NA AUTOLAWECIE/ POMOC DROGOWA/. SAMOCHÓD/CITROEN C3 2009R/ ZACZĄŁ PO WLANIU PALIWA SZARPAĆ I W MILICZU TOTALNIE ODMÓWIŁ DALSZEJ JAZDY. U MECHANIKA OKAZAŁO SIĘ ,ŻE ZATARTE SĄ WSZYSTKIE WTRYSKI/ KOSZT NAPRAWY OKOŁO 1000ZŁ./ MECHANIK STWIERDZIŁ, ŻE JEST TO NAJPRAWDOPODOBNIEJ WINA ZŁEJ JAKOŚĆI PALIWA.
elo 2016-01-28 05:28
Dystrybutory legalizowane są co 25 m-cy.Przy legalizacji dystrybutor ustawia się za odpowiednią opłatą dla pana z Urzędu Miar na najwyższy błąd pomiaru.Do pana z UM się nie doczepią i do pana właściciela również.
Dopuszczalny błąd pomiaru to 0,5%. To teraz policzmy ile można zarobić legalnie na lewo.
Jeden dystrybutor na przeciętnej stacji paliw przelewa 5000l.x0.5%=25l. do przodu x 30dni=750l.miesięcznie x 25 m-cy=18750l.między legalizacjami. Ile jest przeciętnie dystrybutorów na stacjach to chyba widać.
Przydałaby się kontrola po legalizacji i wyjaśnienie dlaczego dystrybutory ustawiane są na max. błąd pomiaru!
luis25 2016-02-21 12:29
obsługa wiecznie nadąsana pani w bląd włosach to w ogóle się wyróżnia zajebistą wiedzą z klientami powinnw pracować w oborze siedzi na telefonie nawet jak obsługuje klientów powinni zacząć od kierownika panie szefie czas podjąć zmiany co do tej stacji chociaż personelu dramat jestem z ok warszawy takiego burdelu i smrodu w kiblach nigdy nie widziałem i czułem porazka
2
papuga 66 2016-02-21 12:35
ja jechałem z wrocławia i tam zajechałem nie wiem jak wy ale ja stałem 20 minut przy kasie bo blondynka i jakiś koleś poszli do jakiegoś pomieszczenie obok i zostawili tylko jedna osobe przy kasie widząc że jest kolejka żenada w właściciel powinien podjąć jakieś kroki co to jest jarmark porazka papuga 66
1
mrosizk 2016-04-23 13:35
no jak jest dużo klientów to robią się kolejki, to jest normalne
Bbdgh 2017-01-21 13:42
Zdecydowanie nie polecam bo jeśli pracuje sie z ludźmi powinno sie mowić wyraźnie i wolno a nie z nadąsana mina. Kolejnym razem zje sobie ta pani sama te hot dogi jeśli nie wykona poprawnie zamówienia :)
Iwona 2017-07-24 07:01
A ja opowiem inną historię o tej stacji. Zgłosiłam już sprawę do sekretariatu tej firmy która jest właścicielem tej stacji. Otóż wczoraj potrzebowałam drobne pieniądze i chciałam kupić batona na co pracownik rzekł ja nie mam w kasie drobnych pieniędzy! Ja mowie jak to jest mozliwe to nieprawdopodobne ze nie ma pan wydac z 10 zl. I poszlam do ludzi rozmieniac ale nikt nie miał. To wracam po batonika i chce kupic wnerwiona juz jak nie wiem co i nagle sie okazalo ze ma wydac z 10 zl. On mi mowi bo teraz mi ludzie dali. To nie mogl gadac tak od razu tylko mnie splawił? Debil.... Totalny... Polecam tylko pana Mateusza ktory nalewa tam paliwo. Jedyny normalny...
Zostaw swoją opinię o Stacja Paliw Będkowo Pieprzyk - Będkowo
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Stacja Paliw Będkowo Pieprzyk