Opinie o MZA
Ciekawe kiedy kasa wpłynie dla zleceniowców czy 12 czy 15-16
Możecie się denerwować my za 168 H dostajemy więcej niż wy za nominał + wszystkie premie a na dodatek jeździmy najlepsze linie zmiany jakie chcemy żyć nie umierać miło patrzeć na etatowców jeżdżących w święta z grafiku na spacerze pozdrawiam
ja mam takie pytanie?... Czy emerytowani Kierowcy (inni pracownicy) mają wolny przejazd czy musi kasować bilet ulgowy?
Dzień dobry, Emeryci i renciści, jeżeli bezpośrednio przed przejściem na emeryturę lub rentę byli zatrudnieni w m.in. w Miejskich Zakładach Autobusowych mają bezpłatne przejazdy w Warszawie w I i II strefie biletowej.
Benefity - część rzeczowa wynagrodzenia pracownika od której pracownik odprowadza składki ZUS. Pytanie: jak wyceniony jest Benefit dla nowo przyjętego pracownika otrzymywany w postaci mieszkania, jak wyliczona jest składka ZUS, dlaczego nowo przyjęci pracownicy otrzymują wyższe wynagrodzenie w formie pieniężnej i rzeczowej niż pracownik pracujący 10 lat?
Wypowiedź prezesa spółki dla pracy ....Z myślą o nowo zatrudnionych kierowcach podwyższono pensję początkową z 6900 zł na 7300 zł brutto. Cała kwota została powiększona o premię roczną i dodatki. Oprócz tego przyszły kierowca ma z góry opłacony kurs na uprawnienia, bezpłatną komunikację miejską dla siebie i rodziny oraz inne benefity.....Pytanie: Czy kierowcą którym odebrane zostały bilety dla rodziny zostaną one przywrócone?
Wynagrodzenie składa się nie tylko z podstawy, ale także z dodatków, premii, nagród itp. Pracownik może również liczyć na korzyści pozapłacowe. Pytanie: O jaką kwotę więcej będzie otrzymywał nowo zatrudniony pracownik od pracownika pracującego w spółce 10 lat na najniższej stawce wynagrodzenia? Przypomnę że benefit w postaci mieszkania zaliczany jest do formy wynagrodzenia pracownika.
Żeby się zatrudnić w MZA trzeba się zgłosić na ulWloscianska do działu rekrutacji wypełnić kwestionariusz i można być odrazu przyjętym jeśli się ma min 2 lata praktyki w zawodzie. Po przyjęciu podpisujesz umowr, robisz badania, wybierasz zajezdnie, stawiasx się do pracy, jezdzisx 5 dni z patronem i po zaliczeniu jeździsz sam według swojego grafiku. To jest cała polityka pracy.
Na ul. Woronicza sprawdzają czy masz pojęcie o jeździe, przegubem jedziesz po placu i robisx łuk przodem i tyłem.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Mam pytanie dotyczące wypadku z 7 sierpnia 2023 na linii 116. Dlaczego firma wiedząc o fakcie spożywania posiłku w trakcie jazdy z pasażerami przez kierowcę, który spowodował śmiertelny wypadek dopuściła go do dalszej pracy?
Jeżeli nie ma zabranego prawa jazdy, nie ma prawomocnego wyroku,to czemu ma nie pracować???
Czy to prawda że w tej spółce umowa o pracę jest zastępowana umową na zlecenie?
Rodzaj podpisanej umowy z pracownikiem można poznać po numerze służbowym pracownika. Kierowcy o numerach służbowych do 9 tyś posiadają umowę o pracę, kierowcy o numerach służbowych wyżej niż 900 tyś posiadają umowy zlecenie.
Nie. Co za absurdalne pytanie. Takie rzeczy to mogą być w dziadtransach, no już nie przesadzajmy.
Spółka wychodząc naprzeciw oczekiwaniom kandydatów z kategorią D, oferuje możliwość zatrudnienia na podstawie umowy o pracę lub zawarcia umowy cywilno-prawnej. Z tej drugiej możliwości korzystają kandydaci, którzy oczekują elastycznej formy zatrudnienia gdyż chcą w sposób dowolny dysponować swoim czasem. Formę współpracy wybiera kandydat. W przypadku pytań zachęcamy do kontaktu telefonicznego 22 568 77 65 lub mailowego kierowcaautobusu@mza.waw.pl
TAK, spółka jest dziadtrasnem, (usunięte przez administratora) własnych pracowników zatrudnionych na umowę o pracę w wynagrodzeniu, większe wynagrodzenie daje zatrudnionym na umowę zlecenie która to umowę zawiera niezgodnie z obowiązującymi przepisami
Od kiedy rodzaj zawartej umowy przy wykonywaniu jednakowej pracy może różnicować stawkę wynagrodzenia?. Kierowca zatrudniony na umowę o pracę otrzyma 37 zł/h, kierowca zatrudniony na umowę zlecenie otrzyma 55 zł/h.
Do kiedy będziecie trzymać kierowców zasilających na 1/10 etatu z zaplecza ? Czy do końca czerwca ,czy do końca roku? Kolega pyta.
A ja tam grafikowo miałem wolne dwa dni świat i jeszcze wtorek po świętach. Od razu to wykorzystałem i z wolnego dostałem po 10 godzin w dwa dni świat. Lubię kasiorę.
Zgodnie z art. 22 § 12 Kodeksu pracy, nie jest dopuszczalne zastąpienie umowy o pracę umową cywilnoprawną przy zachowaniu warunków wykonywania pracy. Oznacza to, iż jeśli praca wykonywana jest w warunkach typowych dla stosunku pracy, to pracodawca nie prawa nawiązać z pracownikiem w takiej sytuacji zamiennie umowy cywilnoprawnej.
Różnica jest też w wynagrodzeniu kierowca zatrudniony na umowę o pracę wykonując pracę w miesiącu 174 godzin otrzyma wynagrodzenie 7400 zł ( brutto), kierowca wykonujący pracę na umowę zlecenie w tym samym czasie pracy otrzyma wynagrodzenie 9700 zł (brutto)
Powiem krótko, zamknij się spółka preferuje dwie stawki wynagrodzenia dla pracowników zatrudnionych na umowę o pracę zaniżona, dla pracowników zatrudnionych na umowę zlecenie rynkową ( tyle ile w zawodzie kierowcy KM powinno wynosić wynagrodzenie)
Pracuje od roku w MZA jako kierowca autobusu. Firma ma wiele ciekawych rozwiązań dla osób, które w jakiś sposób mają problemy z czasem. Podejście pracodawcy jest w tym kontekście znakomite!
Owszem, zwłaszcza w tych chwilach gdy masz rezerwę 4 godziny o dostajesz 10 godzinną zmianę lub gdy nie ma człowieka na daną zmianę i masz polecenie podciągać auto na jeden z krańców. Lux.
Nie pisz głupot. Pracujemy w równoważnym systemie czasu pracy w rozliczeniu miesięcznym. Mam pisać raport o treści "uprzejmie proszę o przestrzeganie przepisów KP?" Zapoznaj się z przepisami KP na ten temat, a dopiero podejmuj się dyskusji.
Mylisz sie. Jeżeli pracownik ma w planie pracy na dany dzień uwzglednioną pracę na 4 godziny to cały czas pracy który wykracza po za te 4 godziny musi byc zaliczony jako praca w nadgodzinach. Nie dopuszczalne jest żeby pracodawca , dodawal pracownikowi w jednym dniu godzin pracy a w drugim odejmowal. To jest bezprawne i to właśnie Ty powinieneś zwrócić sie do IP o wyjaśnienie spospbu przydzielania nadgodzin oraz rekompensaty za nadgodziny.
Na swoim przykładzie nie powiem czy dochodzi do odejmowania przepracowanych nadliczbowych godzin, ale kiedy ten temat poruszyłem czas pracy został mi zaliczony zgodnie z czasem w grafiku choć pracowałem mniej godzin, czy tak mają inni kierowcy tego nie określe
Czy na wszystkich zajezdniach są tak notorycznie łamane (usunięte przez administratora) jak na Woronicza? Czy na pozostałych zajezdniach brak osoby odpowiedzialnej za wyprawki jak na Woronicza? Na Woronicza jest uśmiechnięta Pani (usunięte przez administratora), która mowi cześć prezes, a jej babcia doradziła jej żeby była dobra dla ludzi, wysyła do pokoju obok. Pokój obok jest w amoku. Mowią że będzie załatwione. A na wyprawce jest zupełnie inaczej. Dzwonisz do nich. Jak się po stu próbach dodzwonisz to mówią że nie wiedzą o co chodzi. Wysyłają do (usunięte przez administratora). I tak non stop. Trafiasz na linie do (usunięte przez administratora) udając że wszystko wie. Trzyma Cię w niepewności kilka minut na telefonie blokując innym dostęp do połączenia. Na koniec tlumaczy że tak się nie da używając podwórkowego CO NIE. Czy wszędzie tak jest? Czy tylko na R1? Co tu się dzieje? Odechciewa się pracy. W autobusach są reklamy o pracy. Pracujesz. A na Woronicza zniechęcają Cię do pracy. Na tym to polega? Wszędzie reklamują że poszukują kierowców, a jak już jesteś kierowca to mają Cię w (usunięte przez administratora)
Napisz papier do dyrektora. Ja już taki złożę po świętach. Pierwsze święta w mza gdzie pracuje we wszystkie dni.
Znasz takie coś jak L-4. Meldujesz się u lekarza pierwszego kontaktu i mówisz, że jesteś wykończony i wypalony. Z miejsca dostajesz pięć dni. I nie jest to naciąganie, gdyż w tej pracy jesteś odpowiedzialny za życie pasażerów
Szanowni Państwo kierowcy. Prosze o informacje w jaki sposób wyglada w tej firmie praca na podstawie umowy zlecenia. Czy prace w tej formie cechują takie aspekty jak: 1. stałe miejsce i godziny pracy, 2. wykonywanie pracy w podporządkowaniu organizacyjnym i służbowym, 3. bezwzględny wymóg osobistego świadczenia pracy
1- miejsce wykonywania pracy wskazane przez zleceniodawcę w godzinach pracy wyznaczonych przez zleceniodawcę. 2 - Praca wykonywana pod nadzorem zleceniodawcy, wszelkie sprawy związane z wykonywaniem pracy trzeba zgłaszać zleceniodawcy i on decyduje co należy wykonać. 3 - Wymóg osobistego wykonywania pracy, nie można samemu decydować żeby pracę wykonał inna osoba.
W takim razie pracownik nie może absolutnie być zatrudniany w formie umowy zlecenia. Jeśli praca wygląda w ten sposób to należy zawrzeć umowę o prace. Nie może to być umowa zlecenie. Proponuje sprawe skierowac do Inspekcji Pracy
Czy według Ciebie zawieranie umów o pracę niezgodne z obowiązującymi przepisami jest normalne?, pytania zadawane są w uzyskaniu odpowiedzi na dany temat
Widze że przy tej spółce będzie duzo pracy. Piszcie proszę jakie jeszcze nieprawidłowosci występują? Zgłosimy problem do IP
Szanowni Panowie i Panie kierowcy. Czy w waszych zajezdniach odbywa się proceder polegający na dziwnym przenoszeniu pracowników do innych zajezdni lub ustalanie zakończeń i rozpoczęć zmian roboczych i czasu pracy w różnych miejscach. Prosze napiszcie jak to u Was wygląda i na jakich zasadach sie odbywa, jeśli występuje.
Czyli zdarzają sie takie sytuacje?
Tak, istnieje taki proceder. Nakazują do przeniesienia do innych zajezdni pod groźbą wypowiedzenia. Dotyczy to osób chodzących często na zwolnienia lekarskie. Dziwi mnie jednak fakt że przyjmują na Ostrobramską wcześniej zwolnionych za alkohol. Widać jakie metody stosuje kierownictwo z tej zajezdni czyli z R3. Brawo za takie traktowanie pracowników. Później się nie dziwcie na Włościańskiej że ludzie z długim stażem odchodzą z firmy.
Jeżeli mają za dużo ludzi to czy zlecają prace w nadgodzinach? Bo to chyba są dwie sprzeczności.
@ mazowiecki tom. Przeczytaj wyraźnie umowę. Prace wykonujesz dla Spółki Mza na terenie Warszawy a nie na danej zajezdni. W umowie nie masz przypisanej zajezdni więc w każdej chwili możesz iść na inną z powodu braku kierowcow
Miejsce pracy jest wskazane w umowie jako MZA? Bez wskazania adresu? Jeśli tak to jest to bezprawne uogulnianie. Jeśli nie jest doprecyzowane miejsce pracy, to takim miejscem jest siedziba pracodawcy. Nie należy mylic miejsca peacy z miejscem wykonywania pracy. To sa dwie różne sprawy. W błedzie jesteś twierdząc że pracownik może zacząć lub skończyć prace w dowolnym miejscu Warszawy.
@Słuchaj skoro zatrudniłeś się jako (usunięte przez administratora) to nią bądź ja się zatrudniłem jako kierowca i takie stanowisko mam w umowie Ty widocznie masz inne
To jeżeli jest tak Ci zle w tej firmie to dlaczego tutaj nadal pracujesz????? przecież rynek pracy poszukuje ludzi cały czas. Więc można iść do ajenta lub zmienić kompletnie branże. Jeżeli jest tutaj aż tak źle to ja nie rozumiem dlaczego tutaj jeszcze większość pracuj
To ja już wiem teraz czemu macie takie braki kadrowe i cały czas męczycie podróżnych tymi reklamami o zatrudnieniu kierowców. Przy takich warunkach to powodzenia.
A jak kończę na falenicy , chomiczowce , Międzylesiu, itd itd to według Ciebie co to jest? To jest właśnie kończenie pracy w różnych częściach Warszawy.
To jest ewidentne łamanie zapisów kodeksu pracy. Napisałem Warszawa tylko chipotetycznie. Powinieneś tam zacząć i tam skończyć pracę gdzie masz wpisane w umowie.
Czy w tej firmie zastępuje się umowę o prace , umową na zlecenie? Jeśli tak to jest to prawnie zabronione.
(usunięte przez administratora)
Zleceniowcy to zakała tej firmy! Mają i tak potężną stawkę, zwłaszcza za jeżdżenie w weekendy. Oni zarabiają znacznie więcej od roboli na etacie. A jak jeszcze trafiają sie studenci oni biorą pełną stawkę 55zl/h bez podatku! Są tacy co tłuką po 200h w miesiącu i biorą po 11tys do ręki! A wy jeszcze pytacie sie o podwyżki? Do tego zabierają pracę normalnym etatowym kierowcom którym nie chcą dać nawet jednego dnia z wolnego. Zero szacunku dla ludzi pracujących tu od lat, zrywających się codziennie w środku nocy dla dobra firmy...
Chciałeś iść z wolnego ? I nie chcieli nic dać ? Widocznie za młody jesteś tu starzem Abu jesteś z wolnego . Na jazdę z wolnego trzeba zasłużyć
Obecnie jest 6000 +300 + 400 + 400 = 7100. Od 1 kwietnia będzie 6400 + 800 = 7300 czyli podwyżka od kwietnia to 200 złotych brutto.
Pomyliłem się. W końcu jestem człowiekiem a nie robotem. Czyli 7200 tzn., że 300 złotych podwyżki? W ogłoszeniu jest 7300. Jakoś mi to nie pasuje. Miało być 400 zlotych podwyżki. Zresztą co mnie tam ..., i tak będą musieli wszystkim wkrótce zrównac do jednej stawki.
Wszyscy jesteście w błędzie, lub znowu próbujecie szerzyć chaos i zamieszanie. Od pierwszego kwietnia (01.04.2024) stawka dla kierowcy z umową o pracę na najniższym stopniu przeszeregowania będzie wynosić: 6400zł podstawy + 300zł premii tej co zawsze + 800zł dodatkowej premii (zastąpi ona dwie premie po 400zł) czyli w sumie 7500zł. Do tych 7500zł trzeba doliczyć jeszcze dodatki czyli premia za godziny nocne (22-6), premia za oszczędność paliwa i ewentualne nadgodziny. Oczywiście to wszystko jest w kwotach BRUTTO (bo tu większość nie czai brutto-netto), czyli 7500zł brutto to około 5200-5300zł netto (na rękę) plus te premie za paliwo, godziny nocne i nadgodziny.
Tak jak zawsze w nędzy. Tutaj przecież zarobki odkąd pamiętam to były do (usunięte przez administratora),..jak cofniesz się 30 lat wstecz nawet, jeśli tyle lat była nędza to będzie i dalej a jak ktoś liczy że coś się tu zmieni na lepsze to chyba ma coś nie do końca dobrze z głową ????.
podstawa 6 200 zł brutto, premia regulaminowa 300 zł brutto, premia motywacyjna 800 zł brutto także nie wiem skąd wziąłeś podstawę 6400
Nie zarobisz w Januszexie 12 tysi za dwa tygodnie. Góra 5 tysi a na umowie najniższa krajowa albo zlecenie. I mandaty od ITD bo Janusz oszczędza tarcze popękane, z opon druty wyłażą, światła pozycyjne boczne pobite albo popsute.
Podstawa 6200+300 + 800 ale pod warunkiem że nie masz L4 więcej niż 5 dni i kary za wszystko to prawda o tej firmie. Brak toalet na krańcach normalnych masz toi toi. Praca w święta chyba że pójdziesz zrobić dobrze głównemu dyspozytorowi. Aaa wrócił do pracy ???????? a tak się zarzekał że MZA to zło
Jedyne co tutaj się zmienia to zakres obowiązków i kar. Z jednej strony dają a z drugiej zabierają. Dali podwyżkę - zabrali dodatek za paliwo. Obcięli przerwy na krańcach. ZTM sprawdza czy oby czasami nie masz maskotki za szybą, naklejki czy coś podobnego. Weźmiesz do kabiny znajomego czy zmiennika to oczywiście kara. Z każdej strony jesteś je....ny. Pasażerowie mają o wszystko pretensje. Daj pan spokój.
Najgorszemu wrogowi nie życzę pracy w komunikacji miejskiej. Smród, bród i ogromna odpowiedzialność za marne grosze. Zaczynasz pracę w środku nocy lub ją kończysz w środku nocy z prorokiem na plecach.
Ponad 160 kierowców i motorniczych brakuje Miejskiemu Przedsiębiorstwu Komunikacyjnemu we Wrocławiu, by zapewnić pełną obsadę pojazdów obsługujących miejską sieć połączeń. Jak alarmuje miasto, od jesieni szczególnie mocno pogorszyła się sytuacja wśród motorniczych. MPK Wrocław intensyfikowało też działania rekrutacyjno-promocyjne, ale odzew kierowców z uprawnieniami był niewielki. Nawet programy szkoleniowe nie przyciągnęły wystarczającej liczby nowych pracowników. Ostatnia rekrutacja przeprowadzona w lipcu 2022 roku przyniosła jedynie 5 kandydatów z planowanych 15. Spółka organizowała kolejne kampanie marketingowe i programy rekrutacyjne, ale zainteresowanie pracą wciąż spadało. W 2023 roku podjęto nawet współpracę z firmą rekrutacyjną, jednakże liczba chętnych nadal nie była zadowalająca. Nic nie pomaga, brakuje coraz więcej kierowców MPK Wrocław zatrudnia obecnie 2753 osoby, w tym 1706 kierujących, ale nadal brakuje 90 etatów kierowców i 59 etatów motorniczych. Sytuacja ta dotyka nie tylko kierowców autobusów, ale również motorniczych, co dodatkowo utrudnia obsługę sieci transportowej.Braki kadrowe w MPK Wrocław stają się coraz bardziej dotkliwe, dlatego firma intensywnie myśli nad nowymi, bardziej skutecznymi rozwiązaniami szukania kierowców i motorniczych. Spółka aktualnie kładzie jeszcze większy nacisk na działania rekrutacyjno-promocyjne, m.in. poprzez udział w targach pracy, współpracę z uczelniami i szkołami oraz programy motywacyjne dla pracowników.
W okresie świątecznym czekają nas zmiany w kursowaniu Warszawskiego Transportu Publicznego. Mniej autobusów pojawi się już w Wielki Czwartek – w pierwszym dniu ferii szkolnych
28 marca (Wielki Czwartek)
Uczniowie zaczynają przerwę świąteczną już w czwartek, więc i część autobusów będzie miała ferie. Zawieszone zostanie kursowanie linii „szkolnych” 320, 332, 339, 356, 379, a dla linii 114, 121, 142, 150, 152, 164, 211, 314, 502 nie będzie kursów wykonywanych tylko w dni nauki szkolnej (28-29 marca i 2 kwietnia). Autobusy linii 163, 164, 201 nie będą podjeżdżały pod placówki oświatowe, a linie 509 i 523 będą miały specjalne rozkłady jazdy.
Z mniejszą częstotliwością będzie kursowało metro – w godzinach szczytu na linii M1 co 2 minuty 50 sekund, a na linii M2 co 3 minuty 30 sekund.
29 marca (Wielki Piątek)
Komunikacja miejska w Warszawie będzie funkcjonowała w Wielki Piątek podobnie, jak w Wielki Czwartek. Z jednym wyjątkiem – w ten dzień zaczyna się przerwa świąteczna w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego i dlatego dla linii 401 nie będzie kursów wykonywanych w dni nauki szkolnej i akademickiej. Autobusy tej linii nie będą jeździły do pętli Ursynów Płd., tylko z ulicy Wałbrzyskiej skręcą w Rolną i skończą trasę na pętli Metro Wilanowska.
Pociągi metra będą podjeżdżały na stacje z taką samą częstotliwością, jak w Wielki Czwartek.
30 marca (Wielka Sobota)
W tym dniu funkcjonować będzie linia C40 na Cmentarz Północny, która dowiezie pasażerów z Metra Młociny pod bramę zachodnią największej warszawskiej nekropolii. W godzinach 9:00-16:00 zmieni się też trasa autobusów linii 250, które ulicą Dziekanowską dojadą także pod bramę zachodnią Cmentarza Północnego. Autobusy 193 będą kursowały według zmienionego rozkładu.
31 marca-1 kwietnia (Wielkanoc)
Autobusy, tramwaje, metro i SKM będą kursować według świątecznego rozkładu jazdy. Zawieszone zostanie kursowanie wybranych linii autobusowych: 102, 107, 117, 118, 125, 126, 129, 139, 156, 168, 182, 187, 188, 193, 196, 200, 201, 207, 219, 221, 222, 226, 228, 234, 256, 512, 514, 516, Z-5. Niektóre linie będą miały skorygowane trasy: 131, 134, 143, 154, 164, 194, 202, 218, 251, 521 i 735.
W tych dniach zmiany obejmą też tramwaje, które będą jeździć ze zmniejszoną częstotliwością (co 10 i 20 minut). Zawieszone będzie kursowanie tramwajów linii: 13, 18, 27.
Metro będzie kursowało według specjalnego rozkładu jazdy.
2 kwietnia (wtorek)
W poświąteczny wtorek nieczynne będą szkoły i odpoczywać będą studenci, więc zawieszone pozostanie kursowanie linii 320, 332, 339, 356, 379 i nie będzie kursów szkolnych dla linii 114, 121, 142, 150, 152, 164, 211, 314, 502 oraz podjazdów szkolnych linii 163, 164, 201.
Linia 401 będzie miała skróconą trasę (do Metra Wilanowska), a linie 509 i 523 pojadą według specjalnego rozkładu.
Znów, tak jak w dniach 28-29 marca, metro będzie podjeżdżało rzadziej na stacje – w godzinach szczytu na linii M1 co 2 minuty 50 sekund, a na linii M2 co 3 minuty 30 sekund.
3 kwietnia (środa)
W środę Warszawski Transport Publiczny wróci do codziennej rutyny, z jednym wyjątkiem – dla linii 401, której autobusy dojadą tylko do pętli przy Metrze Służew.
Praca w tej firmie na umowę zlecenie to największa kara szczególnie jak dostaniesz na stałe linie obsługiwane autobusami elektrycznymi. Młodzi uciekają stąd. Dziś bardziej się opłaca jeździć na umowie zlecenie gdzie jesteś sam szefem swojego czasu a nie główny dyspozytor który wladuje pracujące święta bo tak mu się podoba. Od roku jeżdżę na umowę o pracę robię 160-170 H miesięcznie i zarabiam więcej niż ci na umowie o pracę i każda niedziela z rodziną
Są składowane w ZUS jedyny minus nie masz lat pracy ale nikt nie karze ci pracować wiecznie w komunikacji miejskiej na umowę zlecenie. Można szukać innej pracy na podstawie umowy o pracę. Na pewno nie jest miło pracować na umowie i pracę w MZA mając na uwadze iż stajesz się więźniem dyspozytorów i planistów w aspekcie świat i dni ustawowo wolnych.
W MZA wolą na zlecenie niż na umowie o pracę posiedzisz rok mając 30 lat i pracujesz tak jak chcesz a nie jesteś (usunięte przez administratora) firmy
Umowa o pracę może być tu problematyczna, zazwyczaj Pracownik otrzymuję inna ofertę pracy i musi się przemieścić w krótkim czasie, za porozumieniem stron. Tu może i trwa to do 3 miesięcy ,czasem bywa, że okazja przechodzi bokiem
Dla osób szukających elastycznych form zatrudnienia, możliwość współpracy na podstawie umowy zlecenia - od 45 zł brutto/h (od poniedziałku do piątku), 55 zł brutto/h (weekendy i święta). *od kwietnia 2024 wynagrodzenie podstawowe: 7 300 zł brutto (w tym podstawa 6 200 zł brutto, premia regulaminowa 300 zł brutto, premia motywacyjna 800 zł brutto)
Przypominam że ta premia 800zł to zamiast dwóch premii po 400zł. A te 6200zł brutto podstawy to tylko da świeżo przyjętych na okres próbny. Przy umowie o pracę jest 6400zł brutto (najniższe przeszeregowanie). To w ramach wyjaśnienia.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w MZA?
Zobacz opinie na temat firmy MZA tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1883.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w MZA?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1724, z czego 297 to opinie pozytywne, 363 to opinie negatywne, a 1064 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy MZA?
Kandydaci do pracy w MZA napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.