Czy ktoś orientuje się jakimi samochodami jeżdżą kierownicy regionalni w Sizeer ?
Widzę, że orientujesz się, czym jeżdżą przedstawiciele handlowi. Napisz czy otrzymują prowizje od sprzedaży lub premie jeśli targety są zrobione? Dodaj proszę więcej informacji o wynagrodzeniu.
Jak widać ktoś pod pseudonimem Karol jest pracownikiem centrali MIG. Praca w tej firmie jeśli nie jesteś kierownikiem to najniższa krajowa i tyle. Regionalny na kamerach obserwujący pracowników. Fajna praca ale za te pieniądze lepiej poszukać coś mniej stresującego niż współpraca z narzekającą i szukającą problemu centralą MIGu. Do tego raz na jakiś czas wpadnie na sklep łysy regionalny i wygłosi parę swoich mądrości, później znowu go nie widać dłuższy czas. Centrala wypisuje maile i traktuje cię jak złodzieja, wręcz dążą do tego żeby na końcu się okazało że wszystko to twoja wina. W tej firmie jak nie wchodzisz w du.e regionalnemu to jesteś nikim. Atmosfera w pracy byłaby dobra gdyby nie wcześniej spomniana Łysa pała aka regionalny i centrala.
Naprawdę ludzie się tak poniżają wchodząc w d*pę regionalnemu? A kim on przepraszam jest? Królem?
Znacznie milej czyta się posty napisane kulturalnym językiem - warto mieć to na uwadze. Nie wynika to z Twojej wypowiedzi, więc zapytam: pracujesz w ogóle w Sizeer?
Dokładnie tak jest.prwmia to porażka. Więcej zarabiają Ci co pizze dowoza niż kierownicy w tej firmie.do tego mobing i ogromny stres.
Napiszesz coś o warunkach zatrudnienia?
Dla mnie super- jest uczciwie, pensja na czas, zasady jasne i klarowne. Może to nie jest max ale jest dużo innych korzyści i Ci wspaniali Ludzie.
@Ja Na taką odpowiedź liczyłam. Możesz napisać, ile wynosi mniej więcej wynagrodzenie w Sizeer? Z góry dzięki.
@Ewelina wszystko zależy od miejsca - miasta, Sklepu i stanowiska. wynagrodzenie jest wieloskładnikowe. Najlepiej umów się z Kierownikiem Sklepu na rozmowę :)
Moim zdaniem super praca dla młodych osób! Jeśli chodzi o płace to nie ma co narzekać jak na początek, najniższa krajowa, do tego dodatki i premie od utargu. W firmie pracują wszędzie młodzi ludzie, wiec śmiało można się z każdym dogadać. Zniżki może nie są powalające, ale moim zdaniem najważniejsze, że wgl istnieją. Praca faktycznie zazwyczaj po 11/12h.. dla niektórych za długo a dla niektórych korzystniej, ponieważ praca po tyle godzin = więcej dni wolnych w miesiącu. Moim zdaniem super, ale każdy ma inne wymagania :)
Może napisałbyś coś więcej o tych dodatkach i premiach. W jakiej są wysokości i czy nowi pracownicy też mogą na nie liczyć?
Zależy to tez od tego w jakim sklepie pracujesz, w sensie czy jest to franczyzna czy nie. W sklepach które nie są franczyzą masz premie od własnego utargu i dodatek lokalizacyjny.
Pracowałem tam, ale dawno temu, fajni ludzie fajna atmosfera, firma się rozwija. Gratulacje
Jakieś podpowiedzi o możliwej pracy i atmosferze byłyby mile widziane.
Polecam. Zawsze zamawiam i wszystko jest tak jak powinno Widziałam ostatnio wiele negatywnych komentarzy, i trochę się bałam. Jest to chyba robota konkurencji. Buty doszły bardzo szybko (2 dni) , paczka była dobrze zapakowana i nie zniszczona. Moje sugestie dla Sizeer: Polecam. Zawsze zamawiam i wszystko jest tak jak powinno Widziałam ostatnio wiele negatywnych komentarzy, i trochę się bałam. Jest to chyba robota konkurencji. Buty doszły bardzo szybko (2 dni) , paczka była dobrze zapakowana i nie zniszczona. Lubię atmosferę w Sizeer za: Szybka wysyłka, miła obsługa.
Czy poza zamawianiem w sklepie internetowym w firmy Sizeer masz okazję również odwiedzać sklepy stacjonarne tej firmy? Jeżeli tak to możesz napisać, jak ocenisz poziom obsługi klienta? Zawsze spotkałaś się z życzliwością pracowników, którzy tam pracują? Napisz, czy masz doświadczenia na ten temat.
- dobra Firma, płaca na czas, rozwój na miarę potencjału i możliwości - Lokalizacja. Kraków daje dużo opcji. Atmosfera kapitalna, Ludzie świetni. Osobiście polecam. Może nie płacą najlepiej ale... płacą dobrze, fajne zniżki dla Pracowników. Zawsze może być lepiej ale zamiast narzekać proponuje zmianę pracy bo Firma jest rzetelna i uczciwa.
Praca w Sizeer jednym słowem to wciskanie klientom wszystkiego co popadnie nawet jeśli klient jasno mówi, że nie chce, w innym wypadku ciagle zwracanie uwagi przez kierowników lub regionalnego który siedzi non stop na kamerach. Jeżeli nie ma ruchu pamietam tylko jak musiałam udawać że coś robię lub stać jak słup i odliczać minuty do przerwy, a tylko jakbym spróbowała iść sprawdzić telefon (kierownicy na swoich non stop siedzieli ponieważ mieli je schowane przy kasie a wytłumaczenie to było, że oni maja pozwolenie) Moje sugestie dla Sizeer: Zmiana kierowników w sklepie Sizeer Ostrów. Wielkopolski
Od dawna nikt nie wypowiadał się na temat zarobków w Sizeer? Jak od czasu dodania ostatniej opinii zmienił się ich poziom w przedsiębiorstwie?
Zarobki to śmieszne ochłapy. Tak się szczycą premiowaniem i zniżkami na produkty przy ogłoszeniach o prace.. a premia oczywiscie zależy od wyrobionego planu sprzedażowego który zależy od ruchu i chęci klientów do kupowania. Jednak rzadko udaje się to wyrobić... więc załóżmy, że zarobię dla firmy 20 00 zł to moja premia to 200 zł bez wyrobionego planu.
@Ania, rozumiem, że Twoja opinia jest z poziomu klienta, który zakupił produkt oferowany przez sklep Sizeer. Możesz napisać, co było powodem tego, że sklep nie przyjął reklamacji, którą złożyłaś? Przybliż, jak wyglądała ta sytuacja.
Nie polecam sklepu Sizeer z powodu iż nie uwzględniają reklamacji
@Czarny, widzę, że Twoje niezadowolenie wyrażone w wątku opinii o firmie Sizeer jest z poziomu klienta sklepu. Czy możesz sprecyzować, jak często robisz zakupy w tym sklepie? Jest to Twoja pierwsza taka sytuacja, gdzie zmuszony byleś reklamować produkt, który oferuje ta firma? Napisz, proszę, jak to wygląda.
Nie wiem jak wygląda praca w Sizeer jako sprzedawca ale byłam na rozmowie kwalifikacyjnej. Poszukiwali pracowników w Poznaniu. Rozmowę prowadziła kierowniczka sklepu wraz z zastępcą. Trwało to jakieś 30 minut, pomyślałam że jeżeli tyle czasu wymaga rekrutacja na stanowisko sprzedawcy to i wynagrodzenie będzie zadowalające. Myliłam się... na samym końcu przeszliśmy do wynagrodzenia i umowy ( bo wcześniej byłam bombardowana różnymi pytaniami tak więc cierpliwie czekałam do końca- mój błąd) tak więc dają umowę o pracę na pełen etat, zarobki miesięczne to 1400zł BRUTTO plus premia regulaminowa coś około 500zł BRUTTO (oczywiście możesz mieć z niej potracone) plus prowizja od sprzedaży... dziwne jest to, że jest to Polski sklep, mają w nim rzeczy ze średniej półki a w taki sposób traktują pracowników. Przecież najniższa krajowa to 1850zł brutto i nie jest to majątek!
Dostałam za mały rozmiar butów, nie przyjęli wymiany bo był ' kurz ' na bucie. Tyle pieniędzy wydanych i co?
Czy firma potrzebuje pracowników? Wiecie coś?
paranoja z tym sklepem ,reklamacje uwzględniono a ciężko o zwrot ,codziennie co innego mówią telefon nie dostepny nie kupujcie co bądź........
@Angel, dziękuję za wypowiedź na temat firmy Sizeer z poziomu klienta. Opinie klientów oraz kontrahentów są równie ważne i pomagają w budowaniu pozytywnego wizerunku firmy na rynku. Czy możesz napisać, czy firma Sizeer w jakiś sposób upomniała sklep w którym kupowałaś wadliwe obuwie? Czy sprawa zakończyła się jedynie na etapie o którym napisałaś w swoim komentarzu? Napisz proszę jak zakończyła się cała sprawa.
Podpowiedzcie czy firma prowadzi jakieś rekrutacje?
Kochani ku przestrodze waszej i mojej... Nigdy nie kupujcie butów w Sizer Płock. Omijajcie szerokim łukiem. Buty kosztują duże pieniądze a nie wytrzymują nawet roku. Reklamacje opisuje kierownik na kolanie za drzwiami. Nie są one uznawane bo za to ma premie. Buty powinny być wysyłane do rzeczoznawcy do Krakowa. Nigdy nie są. Ważne ,że kupiłeś wydałeś kasę i spadają. Rozmowa z kierownictwem na poziomie zerowym. Brak kompetencji i profesjonalizmu. Kultury brak. Jest dużo sklepów gdzie klienta się traktuje profesjonalnie i reklamacje są rozpatrywane z pełną odpowiedzialnością. Sklep antyklientowski. Dzisiaj wszyscy przedsiębiorcy są proklientowscy ale Sizer NIE!! Uzyskałam opinię niezależnego rzec,oznawcy , oczywiście z pełnym prawem do uznania reklamacji. Pan jest inżynierem obuwnictwa,fachowcem w swojej dziedzinie. Pomógł mi w inny sposób ,tak że dostałam nowe buty ale od producenta z przeprosinami za sklep. Jeśli chodzi o sklep i jego przedstawicieli to ŻENADA i WSTYD. Szkoda zdrowia na szarpanie się z nimi bo tam brak ludzi kompetentnych. Ogromny szacunek dla dziewczyn ,które tam pracują. Szkoda,że muszą się wstydzić za przełożonych. Kupujcie buty i wydawajcie swoje pieniądze w pro klientowskich sklepach i wracajcie do nich bo tam nie ma problemu jeśli przydarzyła się wam Reklamacja. W Sizer zostaniecie po prostu okradzeni. Jak zaniesiecie tam buty to usłyszycie że ,,z nimi PAN,pani ,nie wygra,,. Czy tak do klienta mówi osoba na stanowisku? Uważajcie i ostrzegajcie innych o nie uczciwości firmy.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Sizeer (praca w salonie)?
Zobacz opinie na temat firmy Sizeer (praca w salonie) tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 62.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Sizeer (praca w salonie)?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 50, z czego 3 to opinie pozytywne, 41 to opinie negatywne, a 6 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!