brak logo

P.P.H.U. SOMKOL s.c.

Jaworzno

Opinie o P.P.H.U. SOMKOL s.c.

pracownik 2014-05-19 14:37:53
ja tam pracuję i jestem zadowolony,kasa jest na czas nie trzeba czekać nie wiadomo ile, robota wiadomo trzeba zrobić,nie ma problemu gdy muszę wyjść szybciej coś załatwić, a pan trojan jest znany tylko szkoda że ze strony. ja i inni pracownicy mogą to potwierdzic, jak ktoś chce poznać prawdziwą opinie to zapraszam
3
wojtek 2014-05-30 15:03:39
jakie sa tam zarobki ?
pracownik 2014-05-31 12:08:19
kasa jest na czas, a zarobki uzależnione są od ilości pracy plus dodatkowe bonusy za wykazywanie się w pracy
1
martin 2014-06-12 01:51:20
Pracowałem tam miesiać szkoda czasu zarobki sa marne(usunięte przez administratora)
kierownik autobusu 2014-06-24 21:05:53
Bo przychodzą takie nieuki i od wejścia chcą minimum 3 tysiaki zarabiać a chęci do pracy i umiejętności zero
TOPOREK 2014-07-25 17:17:45
PRACA MIAŁA BYĆ OD 6-14.A TU CIĄGŁE NADGODZINY LUB WYJAZDY,KASA TEŻ SŁABA.SZKODA CZASU
1
Miecio 2014-07-28 14:48:16
Stary przecież nadgodziny i wyjazd = większa kasa ... ktoś tu nie miał matematyki w podstawówce ^^ poza tym jak idziesz na rozmowę to się pytasz czy są wyjazdy i ile płacą za nadgodziny albo jak dostajesz umowę to ją czytasz i jak coś nie pasuje to nie podpisujesz... proste... co do wypłat tak samo, wszystko jest w umowie o pracę i pracownik ma prawo dać wypowiedzenie jeśli wypłata nie jest przekazana na konto w terminie... nie kumam was ludzie ... nie chce się wam nawet umów czytać tylko potem każdy narzeka jak to mu ciężko, ruszyć mózgiem troszkę bo to nie boli !
1
Rozczarowany 2014-08-08 10:22:04
Miecio to chyba nie miałeś do czynienia z wyżej opisywaną firmą. Na umowie pięknie wpisana podstawa najniższa krajowa i 40h pracy tygodniowo a reszta na gębę. A jak masz na gębę to wiadomo,że prezes zawsze Cię okantuje. Stawka za nadgodziny jest różna w zależności od humoru prezesa. A że 10. prezes ma zawsze zły humor to wiadomo jak jest z kasą. Druga sprawa to ekstra kasa za jakieś duże czy szybkie roboty nigdy nie wypłaca tyle, ile obiecywał na początku. Zawsze coś oszuka. No ale wiadomo utrzymanie VW-ów kosztuje. Żenada
1
Miecio 2014-08-27 12:58:33
Powiem ci "rozczarowany" , że chyba musiałeś dawno tam pracować albo słaby byłeś bo ja mam dość świeże informacje i ok pisało mi na umowie 40h ale miałem stawkę 3100 brutto a jak były nadgodziny to też dostałem, musiałem odejść ze względów rodzinnych ale podkreślam że było wszystko dobrze i nic nie oszukiwał, a ty GIBON zobacz sobie ich zdjęcia bo tam wszystko widać, serio pracują z najlepszymi sam byłem parę razy w Sokołowie - pełen profesjonalizm - poza tym mają loga firm na stronie a to znaczy że się ci klienci zgodzili na to wiec to tez dowód.
O każdej firmie są dobre i złe opinie bo konkurencja nie śpi i nie wiadomo kto pisze ... moje zdanie jest takie że źli nie są
1
gosc 2014-08-28 11:27:55
co za bzdury ...profesjonalizm w garażu ..no nie wiem czy profesjonalne firmy pracuja w takich miejscach i warunkach...
1
znudzony 2014-08-29 11:29:22
każdy orze jak może... nie ważne gdzie ważne jak... kiepskiej baletnicy przeszkadza nawet rąbek u spódnicy...
1
obserwator 2014-09-22 13:19:41
garażowa firma... hmmm... to skoro pracując w garażu ma się takich klientów jak Sokołów, Bakoma albo Henryk Kania to ja też otwieram firmę w swoim garażu :-) ewidentnie większość negatywnych komentarzy to zazdrosna konkurencja... jak się nie umie dorównać to żal pośladki ściska i trzeba oczerniać...
1
daro 2014-09-27 19:59:35
proszę mi wyjaśnić, dlaczego zniknął mój post z wiosny tego roku, w którym przypuszczałem że pozytywy o firmie pisze sam Pan Prezes?
Mati 2014-10-14 11:10:27
Wątpię żeby jakiś "Pan Prezes" miał czas na pierdoły, jak już to pewnie dział PR działa :p a post zniknąć nie może sam z siebie pewnie obraźliwe słowa zastosowałeś i cie moderator usunął :)
2
master 2014-10-24 14:40:41
Key a kto tam normalny,że uzbierało Ci się aż 5 osób ?
Cycu 2014-11-19 11:59:53
A dlaczego jesteś taka pewna,że zadzwonią właśnie do Ciebie?
achilles 2014-12-12 22:01:49
Wymyslny to jest Twoj poziom czytania ze zrozumieniem. W poscie podpisana jest kobieta to raz a dwa z tresci rowniez to wynika. A Ty obstajesz,ze to ON. Cos mi sie zdaje orzeszek zamiast mozgu hehe
2
ZDUMIONY 2015-01-10 21:51:36
Szkoda słów,nie polecam.Już tam nie pracuje na moje szczęście,kasa płacona w ratach.Jak by nie to,to spokojnie bym tam pracował ale zawsze problemy z wypłatą i kasą za nadgodziny bo nigdy się niezgadzało
ZDUMIONY 2015-01-10 21:53:16
Masz racje,uciekać póki czas,heh
1
Agnieszka 2015-02-15 15:33:24
ściema? dziwne bo bywają U NAS I JAKOŚ WSZYSTKO JEST OK:-)
daro 2015-05-01 19:14:05
no to się wyjaśniło dlaczego zniknął mój post w którym nie było obraźliwych słów ...
1
zlomkol 2015-05-23 09:19:40
super firma hmmm?! interesujace?!
ciekawe dlaczego usuwaja niepochlebne komentarze dot pracy w tym czyms?!
porazka!!!
daro 2015-05-26 22:35:12
i znowu zniknęło kilka ostatnich nieprzychylnych firmie postów. Nieładnie... Więc jaki sens ma pisanie jakichkolwiek opini, skoro można kształtować wizerunek firmy usuwając te negatywne?
Miecio 2015-05-27 11:00:07
zauważ "Daro", że usunięto tylko obraźliwe opinie o pracownikach, bo to nie ma nic wspólnego z opinią o firmie... ta strona jest poświęcona firmie a nie jej pracownikom, to że ktoś kogoś nie lubi i próbuje w negatywny sposób go przedstawić nie ma nic wspólnego z opinia o firmie. Ludzie są różni a firma o której tu mowa czyli SOMKOL działa dobrze, produkuje dla największych w tym kraju, więc to się liczy, a nie jacyś sfrustrowani byli pracownicy którzy o 2 w nocy nie mają co robić więc aby "polepszyć" sobie humor lubią obrabiać innym tyłek w wulgarny sposób...
Wiechol 2015-05-28 22:36:34
Oj "Miecio" droga, gdyby tylko Ci najwięksi w kraju zobaczyli w jakim garażu i syfie powstają ich zamówienia to chyba pękli by ze śmiechu.
Miecio 2015-05-29 08:57:20
ktoś tu kiedyś napisał, że jeśli w garażu produkuje się takie rzeczy i fajna kasa z tego jest to on też zakłada firmę garażową , mądry człowiek swoja drogą ;) zapamiętaj nie liczy się to gdzie ktoś coś produkuje tylko jakiej to jest jakości - a o tym że jakość dobra świadczą klienci - najwięksi w Polsce :)a tak na przyszłość imię Mieczysław jest rodzaju męskiego... rozumiem że wielu z nas dawno ukończyło edukację ale nie idźmy w ślady naszego byłego prezydenta... dość już "bulu" pozdrawiam serdecznie i słonecznie :)
1
a.b. 2015-05-30 03:59:13
jacy pracownicy taka firma i na odwrot
Dominika 2015-06-09 14:08:44
Ktoś tu ma bardzo nudne życie skoro o 4 w nocy w sobotę zamiast imprezować siedzi na kompie i czyta opinie o somkolu... jaki żal i desperacja hahaha ,
ze śmiechem na ustach czytam te hejtowe wpisy bo zaczynam tam pracę od przyszłego tygodnia, będę pomagać w zamówieniach i sprawach biurowych więc sorki bardzo ale skoro byli by tacy źli to nie zatrudniali by nowych ludzi...
a.b. 2015-06-12 11:20:12
i co z tego ze ktos pisze w nocy?!
zal dominisia - jeszcze nie pracujesz a juz sie podlizujesz
porazka
Dominika 2015-06-12 12:55:22
no właśnie to z tego, że w nocy się śpi , imprezuje lub ewentualnie spędza upojne chwile (niektórzy tez pracują i tym bardziej nie mają czasu na pierdoły) a pisanie hejtów o 4 nad ranem jest oznaką desperacji, znudzenia swoim życiem i braku pomysłu na siebie ... szkoda że nie możemy się poznać w realu bo jestem pewna , że uśmiałabym się z Ciebie jeszcze bardziej :) podlizywać się nie muszę bo jak warunki mi się nie spodobają albo coś będzie nie tak to znajdę inną pracę , proste, nie jestem tam przywiązana łańcuchem ... ech widać Stwórca nie dał rozumku , no ale cóż nikt nie jest doskonały ...
zlomkol 2015-06-13 16:38:59
slowo przeciw slowu
nie mow mi co mam robic, z kim i o ktorej godzinie - nie twoja sprawa
portal jest po to zeby wyrazac swoje opinie - czy sie to komus podoba czy nie
jak mozna pisac ze jest tam fajnie jak sie jeszcze nie zaczelo pracowac?
chyba tobie ktos nie dal rozumku
nie chce cie poznawac w realu bo juz mi sie nie podobasz wiec szkoda czasu
buahahahahaahhaa
Dominika 2015-06-14 21:18:20
Czekałam z niecierpliwością na odpowiedź ale takiego dna się nie spodziewałam… najpierw a.b potem złomkol czyli wyszło że to ta sama osoba wiec tym bardziej śmiech na sali i żal, druga sprawa nie umiesz czytać ze zrozumieniem ale to już o Twojej małej inteligencji świadczy :) szkoda mi nawet zużywać klawiatury na pisanie z tak płytką osobą… skoro hejtowanie sprawia Ci taką radość to naprawdę pogratulować trzeba ciekawego życia… a w niedziele o 16 jeszcze zwłaszcza w tak piękną pogodę leży się na leżaku lub pływa w basenie i spędza czas z rodziną… żal mi Ciebie bardzo , smutny , zakompleksiony i samotny człowieczku...
dominika 2015-06-15 08:27:22
buahahahahahaha
ostatni raz odpisuje na twoje badziewne maile
ty nie jestes zadnym przyszlym pracownikiem tylko pracujesz tam od dluzszego czasu (podejrzewam kto, nawet skoligacona rodzinnie z wlascicielami) i to jest najwieksza porazka tej firmy tzn podszywa sie pod kogos innego zeby ratowac i tak juz beznadziejna reputacje (tego pseudo-zakladu)
co do mojego wolnego czasu to pozwolisz (tak jak juz wczesniej pisalem) ze sam bede o nim decydowal
smutnego, zakompleksionego i samotnego czlowieczka o malym IQ to sobie poszukaj w swojej rodzinie (o ile ja masz)
zyc nie mozesz bez wypisywania bzdur na tym portalu - zal
jak popracujesz w zlomkolu kilka lat tak jak ja to wowczas podyskutujemy
na razie zajmij sie praca o ile cie juz nie wyrzucili bo z takim charakterem nie zagrzejesz tam dlugo miejsca
Dominika 2015-06-15 09:01:58
No i po raz kolejny wyszła Twoja pseudo inteligencja... po pierwsze na portalach pisze się posty nie maile, po drugie musisz być mega zorientowany skoro tak przypuszczasz więc albo konkurencja albo zazdrosny były pracownik a po trzecie to przykro mi ale mylisz się niesamowicie, dziś jest pierwszy dzień mojej pracy nie jestem z rodziny bo sama do wszystkiego w życiu dochodzę i to jest cenniejsze niż koneksje rodzinne :) bardzo mi cię żal bo każdym kolejnym wpisem pogrążasz się coraz bardziej... no ale nie spodziewałam się niczego innego po osobie z Twoim "poziomem", życzę miłego hejtowania bo na nic innego Cię nie stać jak widać... a co do opinii na temat firmy to pewnie będę ja mogła tu napisać po miesiącu albo dwóch bo na początku jak dla mnie to firma jak każda inna...
1
Dominika 2015-06-15 12:07:17
poczytaj sobie poprzednie wpisy (nie moje)
a jak jestes taka inteligentna to wlasnie cie przylapalem na tym ze zajmujesz sie bzdetami w czasie pracy!!! gratuluje tobie oraz ludziom ktorzy cie zatrudnili - swietny pracownik ktory juz w 1 dzien zamiast zajmowac sie praca siedzi w internecie. takim sposobem napewno firma pojdzie do przodu. wiem kim jestes i jaka jestes falszywa. co robisz i jak obrabiasz tylek sasiadom. na kazdy twoj wpis odpowiem kolejnym - mam duzo czasu, wiec zastanow sie nad swoim postepowaniem
buahahahhahahahaa
Dominika 2015-06-15 12:26:13
Poza tym nikt przy zdrowych zmyslach (tym bardziej nowy pracownik ktory ujawnia swoje imie) nie wdaje sie w dyskusje w sieci gdzie wszyscy to widza (zwlaszcza szefostwo) Jak mozesz powiedziec cokolwiek o warunkach pracy skoro tam nie pracowalas? Totalne dno!!! Co ci to da? Myslisz ze zapunktujesz niewiarygodnymi opiniami? Mnie to zwisa gdyz tam juz nie pracuje ale tobie powinno zalezec. Zebys tylko nie przedobrzyla
Zastanawialas sie jak to wplynie na twoja opinie w szczegolnosci na samym poczatku? Ja bym ci podziekowal w tym samym dniu w ktorym zaczelas prace. Gdzie tu logika? O inteligencji nie wspomne. Wiec tak jak pisalem wczesniej prawdopodobnie nie jestes tym za kogo sie podajesz lub jestes skrajnie nieodpowiedzialna lub cos z glowa nie halo. Pracownicy tez to czytaja i to zweryfikuja.
Powodzenia
Dominika 2015-06-15 12:52:12
Jak się nie ma nic do ukrycia to się pisze otwarcie kim się jest i co się robi... proste... ale jak widać znów nie dociera, druga sprawa każdy ma prawo do przerwy i w jej trakcie może robić co chce... trzecia sprawa z mojego smartfona prywatnego mogę pisać kiedy ot choćby udaję się na stronę czyli do wc - wiesz to też czas wolny :) a gdyby Ci zwisało to co piszę to byś się tak nie rozpisywał... czytanie ze zrozumieniem to jednak Twoja pięta achillesowa :) coraz bardziej śmieszy mnie Twój jad i zawiść na pracowników tej firmy i szefostwo... widać, że kompleksy to masz ogromne... współczuję naprawdę i to bardzo :)
Dominika 2015-06-15 16:27:48
zmien plyte!
a ty czytalas ze zrozumieniem moje wpisy czy patrzysz tylko ze nowy sie pojawil i dalej jedziesz swoje?
hormony ci buzuja - znajdz se chlopa!
o 12 znowu mialas przerwe?
jak taka madra jestes to sie podpisz nazwiskiem!
buahahahahahaha
Dominika 2015-06-15 22:28:43
Och , och nie emocjonuj sie tak bo ci żyłka pęknie :) przy okazji mój mąż też ma z Ciebie polewkę ;) aż chce sie czekać na kolejna "cięta ripostę " , nic ci nie da moje nazwisko nie znamy sie przecież , choć może szkoda bo było by sie z kogo pośmiać na żywo :) na dobry sen powiem Ci "hejterze lub hejterko " ze właśnie wróciłam z cudownej kolacji z mężem i dziećmi z okazji pierwszego dnia pracy :) a Tobie życzę miłego dalszego nudnego życia :) pozdrawiam serdecznie i cieplutko :)
Dominika 2015-06-16 09:26:10
tzn ze maz cie nie zadowala - zal
buahahahahahahaha
nie wiem czy bierzesz pod uwage taka rzecz ze im wiecej wpisow w tym temacie tym wieksze zainteresowanie innymi osobami ta firma (niekoniecznie w korzystnym swietle)
ale to przeciez ty tam pracujesz
nie pisz mi co robisz w czasie wolnym bo mnie to wogole nie interesuje
naucz sie czytac ze zrozumieniem
buahahahahhahaha
rob tak dalej a napewno po 3 miesiacach ci przedluza umowe
z ciebie maja polewke wszyscy ktorzy to czytaja
poza tym nie wiesz kim jestem, co robie etc wiec nie pisz bzdur ze mam nudne zycie
chyba twoje jest nudne i desperackie skoro sie tam zatrudnilas
Dominika 2015-06-16 09:48:45
Wiem kim jesteś :) smutną, zdesperowaną i poirytowana osobą która nie ma nic ciekawego do roboty tylko pisać pierdoły :) sam czy tez sama mówisz ze masz dużo czasu więc albo bezrobotna albo jakaś kiepska praca :)teraz podpisujesz się moim imieniem więc to tez objaw jakiejś desperacji i fałszu... tak tu w firmie to my mamy z Ciebie niezły ubaw - teraz trwa przerwa na kawkę żeby nie było :)co do mojej opinii na temat firmy to tak jak pisałam wcześniej a czego Ty nie zrozumiałeś/aś , że mogę się wypowiedzieć dopiero po miesiącu lub dwóch bo jako nowy pracownik po prostu się ze wszystkim zaznajamiam :) póki co praca jak praca :) Twój dziwny poniekąd śmiech przypomina mi bajkę która kiedyś oglądała moja córka "Hanna Montana" i tam był chłopczyk o imieniu Ricco i też tak się śmiał, nikt go nie lubił bo był bardzo niemiły dla wszystkich, od dziś będę cię nazywać Panem Ricco bo śmiejesz się w dziwny sposób :) nie będe się więcej zniżać do Twojego poziomu i podziękuje za "bogatą" konwersacje, która nic nowego do tematu nie wniosła tylko utwierdziła wszystkich czytających jak niski poziom sobą reprezentujesz i jak bardzo zazdrościsz innym sukcesu... no comments more...
1
Dominika 2015-06-16 13:18:54
co wciagalas? pewnie dopalacze!
"nie chce mi sie z toba gadac bo ty stara d...a jestes"
mozecie sie kisic wszyscy w jednym sosie - nie dbam o to
tylko leje na was wszystkich cieplym m....m
w mojej firmie tez mamy wszyscy z was niezly ubaw
piszesz o mnie a myslisz o sobie
najlepszy przyklad to ze pracujesz tam gdzie pracujesz
buhahahahahaha
Dominika 2015-07-09 09:05:02
Witam serdecznie po dłuższej nieobecności :) Tak jak obiecałam pragnę wyrazić swoją (bezstronną) opinię na temat pracy w firmie SOMKOL. Otóż jestem pracownikiem od miesiąca - wiem to nie jest jakiś porywający staż pracy ale da się już na podstawie jego wyrobić sobie opinię - uważam że chłopaki z hali to fajna i zgrana ekipa, która poza standardowymi produktami, które oferuje firma, robi też przepiękne arcydzieła z "nierdzewki", charaktery mają prze sympatyczne i zawsze można się z nimi dogadać, atmosfera w biurze jest przemiła, pani Ania jest bardzo ciepłą i serdeczną osobą, która zawsze pomaga kiedy tego potrzeba, nawet ekipa, która przyszła do nas z konkurencji jest zadowolona z faktu że tu pracuje, dlatego też , uważam że wszystkie niepochlebne opinie, które były tu napisane są wynikiem działań konkurencji, którą krew zalewa na myśl że "za płotem" jest taka fajna i zgrana ekipa... Pozdrawiam wszystkich serdecznie i życzę ciekawszych zajęć niż hejtowanie :)
2
Spawacz 2015-10-22 17:41:24
Witam wszystkich . Jak wygląda praca na stanowisku spawacza ? Na jakie pieniądze można liczyć ? Z góry dzięki za odpowiedź ;)
Daro 2015-11-08 13:50:40
Dlaczego odnoszę wrażenie że Miecio, Dominika, Ernestynka, Darek to ta sama osoba, która w szczególny sposób "walczy" o dobrą opinię o Somkol na czyjeś polecenie? Przecież to powinno być forum dla byłych lub obecnych pracowników firmy, którzy w niesponsorowany sposób opowiedzą coś rzeczywistego o firmie.
3
Daro 2015-11-28 22:25:38
Czy pozytywne pisanie o branży nie jest w tym przypadku kryptoreklamą? (bo wtedy popierali by "zaprzyjaźnione" firmy np. Niro-Tech). Nie jestem już pracownikiem tej firmy i nie wrócę tam za żadne pieniądze!
1
ogr 2016-03-21 23:13:01
Szukam pracy jako spawacz tig brałem Somkol pod uwagę napiszcie coś o zarobkach i jaka atmosfera
ogr 2016-04-11 00:42:49
Dziękuje za odpowiedz trochę popytałem w kręgu z tego co się dowiedziałem to dziękuje nic więcej nie pisze szkoda mojego cennego czasu.
2
j.j. 2016-04-16 00:26:38
Ja tez kiedyś interesowałem się firmą SOMKOL i też pytałem znajomych tak jak (ogr)i wylądowałem w NIRO-TECH zapraszam kolega po fachu.
3
Bartek 2016-05-10 11:29:54
Szukałem ofert pracy na stronie internetowej SAMKOLu, ale akurat strona jest w budowie. Nie wiem, czy nastawiać się tutaj na jakieś rekrutacje? Słyszałem, że warunki są tu bardzo w porządku :)
1
Zostaw swoją opinię o P.P.H.U. SOMKOL s.c. - Jaworzno
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie P.P.H.U. SOMKOL s.c.