logo Browar Namysłów Sp. z o.o.

Browar Namysłów Sp. z o.o.

Namysłów

Opinie o Browar Namysłów Sp. z o.o.

Xyz 2016-11-27 00:53:58
Zgadzam się z tym ale bzdur też pisać nie ma co bo później opinia na temat Browaru jest jaka jest.
3
ja 2016-11-27 19:54:16
witajcie.pochwalcie się prosze jakie konsekwencje ponosicie na swoich działach gdy musicie isc na zwolnienie lekarskie?czy na kazdym dziale kara jest taka sama czyli utrata premii??
1
Bubu 2016-12-05 16:53:10
A kto tam teraz jest mistrzem na rozlewie? Kiedyś było ich trzech, ale to była ekipa aż się chodzić do pracy chciało:)
7
BB 2016-12-05 21:37:56
Dyrektor BB musi odejść - to szkodnik
12
...... 2016-12-08 11:50:26
BN...druga wypłata po podwyżce i drugi miesiąc w plecy...dali podwyżkę a obcięli wszelkie przywileje..i zarabia się mniej.oprócz pracownika wszyscy zadowoleni....za parę dni wigilia z panem Prezesem.ciekawe czym tym razem nas zaskoczy.....
9
bran 2016-12-09 12:47:01
Czerwony oszust na taczkę i za bramę
13
ja 2016-12-13 10:27:21
1 300 000 hl sprzedane...jestem z Was dumny.....to słowa Pana prezesa....dajcie godnie zarobić byśmy nie musieli odliczać dni do wypłaty....w przyszłym roku norma w górę,zarobki nie..........JAK ŻYĆ PANIE PREZESIE
9
full 2016-12-13 15:18:02
Panie prezesie ale my nie jesteśmy dumni z naszego pracodawcy. Zmieńcie to prosimy
11
Bb 2016-12-16 13:14:47
Podobno kierownik magazynu w Braniewie poleciał?
8
Pracownik 2016-12-16 16:26:22
Nie wiem kto ten kciuk w górę postawił, najbardziej kumaty gość, który był na tym stanowisku ale pewnie się nie podporządkował czerwonemu
6
braniewiak 2016-12-16 19:25:20
Kierownik to równy gościu,nie cisnął kiedy nie musiał ale jak podobno był na magazynie i powiedział słowo to wózkowi pracowali aż miło.Wszyscy wiedzieli kiedy można pożartować a kiedy zasuwać.Ciekawe kogo teraz przyslą..Byle nie takiego psychola jak w Namysłowie
8
Do p.Prezesa 2016-12-16 21:51:47
Nikt i tak nie pozna powodów zwolnienia kierownika magazynu,prawdziwych powodów,trzeba przyznać że wyglądał na takiego,który nie da sobą manipulować i nie właził w tyłek dla R.W i to pewnie jest powód.Miał szacunek do każdego pracownika,zawsze się przywitał i pogadał jak człowiek a że nie cisnął zawsze na 100 procent to też jego plus bo ludzie nie czuli presji jak wcześniej.Jeżeli ktoś tu zasługuje na zwolnienie to ten co go zwalniał.Czy to nie dziwne,że to już 5 zmiana?
7
................----------- 2016-12-17 11:33:26
Za podwójną stawkę przyjdzie kierownik z Namysłowa. On was nauczy jak się pracuje.
wwwwwwwwwwww 2016-12-17 11:35:47
Podobno to on nie bywał na magazynie. j. e.ło.p. z ciebie
bran 2016-12-17 11:37:27
Nie wypisujcie do prezesa bo to taki sam typ jak czerwony oszust
10
Rdza 2016-12-17 22:10:31
1 wypłata po podwyżce w miarę ok !
No ale 2 wypłata to Masakra .

Rekrutacja 2 ludzi potrzebują na rozlew , ale jak tak będzie to będą potrzebowali 4 . Kierowniku przenieś się do budynku tam gdzie dyrektor , a tam palarnie zrobić będzie można .
4
Ktos 2016-12-18 18:30:01
Za malo placa.
1
ja 2016-12-19 18:13:36
czy zwolnienie kiera z Braniewa to pewne info??bo ,,media"browaru milczą....
pracownik 2016-12-21 15:48:41
A kogo z inicjałów wspominasz?
widzieli to wszyscy 2016-12-24 10:04:33
Składał życzenia i zrobił się purpurowy. On nie ma sumienia nawet przy takiej okazji kłamie. MASAKRA
6
Agrrrr 2016-12-27 13:01:12
XXI wiek. Browar zarabia w dziesiątkach milionów , a szeregowy pracownik dalej ma tyle co kot napłakał. Te 2000zl w ch**a sobie mogą wsadzić.
5
piwny 2016-12-27 14:29:25
Ptaszek pracował kiedyś w głubczycach. Jednym słowem idiota wiem bo z nim robiłem tylko piwo do astry ładował. Teraz macie już spokój z alkiem.
3
dupek 2016-12-28 18:17:44
Niech komisja się lepiej przygotuje na dobre liczenie magazynow, można tam wiele cukierków znaleźć, które spod choinki spadły.
2
nkm 2016-12-31 22:52:55
Zostawcie Węgorza w spokoju i tak ma chłopak przeje.... :) pozdrawiam i szczęśliwego nowego roku dla obecnych pracowników! Niech ten rok będzie mniej bolesny niż poprzedni
2
mkn 2017-01-02 07:24:58
Gdyby nie jego kłamstwa i intrygi już dawno by go wyjeb.....i
2
Masłowy 2017-01-03 10:56:35
Człowieku co ty piszesz? Załóż sobie własną firmę i płać ludziom duuuuuuuuuużo kasy a sobie mało. Każda firma musi zarobić żeby inwestować i dawać pracę następnym. Jaka praca taka płaca Powinieneś zrezygnować a na Twoje miejsce będzie inny chętny i jeszcze Ci podziekuje.
3
Techno 2017-01-03 11:38:20
Człowieku co ty piszesz ?
Teraz problemem nie jest znalezienie pracy, a znalezienie pracownika!
Jeśli odejdę ja lub któryś z moich kolegów, to pozyskanie pracownika na nasze miejsce będzie albo niemożliwe, albo będzie kosztowało dużo więcej niż nasze aktualne zarobki
(nawet te po ,,podwyżkach").
Tak więc, albo dostaniemy solidne podwyżki, albo prezes idzie pracować na widlaku.
8
dobry obserwator 2017-01-04 22:34:08
Jaki chętny, ogłoszenia o pracę wiszą jakiś czas, a chętnych brak!!! Jak tak dalej pójdzie to Komara też wyp....dolą. Z tego co wiem to większość pism piszą za niego magazynierzy -taki z niego cwaniaczek kierowniczek nierobek! I dziwna sprawa, że tylko jeden magazynier został na drugim magazynie. Wszyscy co z nim robili już nie robią.
Lizak jakiś czy co?
10
Masłowy 2017-01-06 13:17:24
Nie byłbym taki pewny. Pamiętaj, że dobra firma znajdzie ludzi do pracy. Jeśli browar ma kłopoty( w co wątpię) to miedzy innymi przez takich pracowników jak TY.
3
nbr 2017-01-06 16:55:54
Andriej dawaj do Braniewa. Wygryziesz czerwonego jego oszustwami i bedziesz dyrektorem. Nu nie bedziesz musial robic
4
ja 2017-01-07 15:45:51
Panowie zarządzający browarem,panowie dyrektorzy,kierownicy..
Trzeba poważnie przemyśleć strategię na przyszłość....bez podwyżek satysfakcjonujących pracowników nie będzie przyszłości tak na dłuższą metę.Wartościowych pracowników coraz mniej a wypełnianie na siłę wakatów tymi którzy przychodzą i którzy po prostu są to w dalszej perspektywie czasu jest krokiem w tył..a przy tak ambitnych planach to nie tędy droga...Zapotrzebowanie w okolicznych zakładach na ludzi pracowitych zdolnych jest coraz większe więc WALCZCIE O NICH....
4
Zapracowany 2017-01-07 19:05:27
Nie badz taki cwany kupe kasy masz to blyszczysz postaw sie w role zwyklych ludzi i smiesznej wyplaty juz te czasy minely gdzie zarabialo sie grosze. Browar niech sie wstydzi za tak niskie wyplaty jeszcze jak na faceta.
5
Happy 2017-01-08 00:22:24
Pracujcie a bedzie wam dane. Narzekanie nic nie da.
8
Be happy 2017-01-09 23:33:41
Krotko Na temat
4
Boluś 2017-01-11 15:05:42
Ja też tak uważam jak Ty HAPPY. Kto dobrze pracuje zawsze doczeka się nagrody. Praca w takiej firmie to prawie zaszczyt. Maruderom już dziękujemy!!!!
4
ja 2017-01-12 08:27:14
KOLEDZY Z Braniewa..plotki głoszą że wstrzymujecie rozlew..czy to prawda??
2
... 2017-01-12 17:27:40
Nieprawda. Skad te wnioski?
1
Bron.pl 2017-01-12 17:30:01
Nie wierz plotkom
1
Żulik 2017-01-16 10:56:38
Szkoda że nie mogę znaleźć żadnej nowej oferty a tak bardzo chciałbym tu pracować. Może ktoś wie o wolnym etacie?
LECH 2017-01-16 19:37:04
Ktoś chyba za mocno poleciał na temat Pań z biurowca,
Wiecie jak działa taki portal, w momencie gdy się pałka przegnie Firma taka jak np BN żąda zamknięcia serwisu za niemałe oczywiście pieniążki, jednak to nie wszystko, za troszkę więcej hajcu Browar odkupuje sobie dane w postaci IP, lokalizację telefonów komórkowych itp. osób które szmaciły firmę. Zastanówcie się zdegenerowani frustraci o niespełnionych ambicjach co wypisujecie. FIRMA JAK NAJBARDZIEJ OK, POLECAM.
2
CAsk 2017-01-17 11:06:49
Polecasz bo zarabiasz ? Lech... Zastanów się co ty piszesz? Dlaczego nie ma ludzi do roboty bo źle płacą i taka prawda.... Pozdrawiam....
4
Spejalista 2017-01-17 18:41:06
Od kiedy browar ma prawo odkupienia ip. Ty chyba jesteś kierownik idiota bez szkoly a w BN jest tylko jeden
3
Go Work opinie 2017-01-17 20:24:35
Co najwyżej to jakby ktoś obrażał dyrektora z imienia i nazwiska to tak....Policja mogła by wystąpić do admina o jakieś dane , te urwy z biura to określenie ogólne ...Jak się niektóre osoby zachowują.....
Browar ma zepsutą opinie od jakiegoś czasu..
Trzeba było myśleć odrazu o podwyżkach....A nie omijać temat.
Teraz ciężko o pracownika.
Pozdrawiam !
1
Lesiu 2017-01-17 20:57:12
Mysl jak chcez, ciezko to ty myslisz, problemem sa oczywiscie pieniadze bo specjalistow takich jak ty to raczej nie brakuje.
1
...nie ważne kto?! 2017-01-18 00:34:49
Witam wszystkich przydupasów z browaru namysłów!!!!!!
Widzę że ktoś (lech) tutaj troszkę przesadził z tym tekstem o płaceniu (łapówce) za zamknięcie serwisu, udostępnieniem nr. IP czy lokalizację komórek!!!! Browar nie jest odpowiednią instytucją która ma możliwość żądania (jeszcze za pieniądze) udostępnienia jakichkolwiek danych osobowych, nr IP itp.
Ale skoro (lech) twierdzi że browar ma kasę i że może wszystko to pozostaje tylko zgłosić sprawę do CBA i oni już zrobią z browarkiem porządek!!!!
P.S. nawet (mąż prokurator) pani B. nic tutaj nie pomorze !!!!!!!
4
Rdza 2017-01-18 09:33:39
To gdzie masz dupku ludzi do roboty? Co za kretyn ...
4
BB 2017-01-20 18:59:57
Szanowny Rayanie drodzy czlonkowie zarządu, w zwuązky z faktem, iż Szanowny Pan Prezez nie widzi bądź udaje ślepego na to co dzieje się w braniewskim browarze zwracam się do was z prośbą o zainteresowanie się osobą dyrektora. W namyslowskim browarze zostal zatrudniowy przez bylego dyrektora operacyjnego po znajomości. Odkąd przyszedl do Braniewa niepasuje mu nikt. 6 kierownik magazynu,3 kierownik rozkewu, 3 kierownik warzelni, 3 kierownik utrzymania ruchu, 3 bhpowiec. Proszę się zastanowić czy oni wdzyscy byli nieodpowiedni czy może z tym panem jest coś nie tak. Klamie , kręci, oszukuje. Nikt z nim nie chce wspólpracować. Zero kompetencji, totalne dno. Prosimy bardzo zweryfikujcię to co napisane wśród pracowników bylych i obecnych może ktoś w końcu pójdzie po rozum do glowy.
8
Nie dla obibokow 2017-01-22 16:12:43
Nie pomyslales/as o tym ze wypowiadasz sie w imieniu wszystkich pracownikow. A co jesli nie wszyscy podzielaja twoje zdanie. Moze wyleciales/as za lenistwo lub niekompetencje i oczerniasz ludzi ktorzy wcale nie musza byc winni. Pomysl o tym. Na ponad setke pracownikow mozna policzyc na palcach jednej reki niezadowolonych z pracy w BB. Oczywiscie mowa o tych ktorzy sie tu udzielaja. Wiec moze warto przemyslec ze to moze nie jest wina gory tylko was samych za to ze jest jak jest.
2
Browarnik 2017-01-23 14:30:26
Taka firma zawsze będzie miała przyszłość a malkontenci mogą pracować w innej firmie.
to ty jesteś obibok 2017-01-23 17:06:57
Tak. Anonimowa ankieta otworzy oczy włazikom. Pewnie to same czerwoniaki piszą jak tu dobrze
Zostaw swoją opinię o Browar Namysłów Sp. z o.o. - Namysłów
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Browar Namysłów Sp. z o.o.