Rotatech Polska Sp. z o.o.

Wrocław

Opinie o Rotatech Polska Sp. z o.o.

KOZIK85 2013-06-05 13:38
Ja, pracowalem w tej firmie i nie moge zlego slowa powiedziec o pracodawcy. Firma rodzinna, mila atmosfera pracy. Pracowalem tam jako student i odszedlem poniewaz po skonczeniu studiow znalazlem nowa prace w swojej branzy. Pracuje sie 5 dni w tygodniu, soboty najczesciej wolne,a jesli sobota jest pracujaca to jest dodatkowo platna. Nie ma mowy o jakims wyzysku i pracy 7 dni w tygodniu. Kto takie bzdury pisze, to z pewnoscia sie msci za cos. Idz do pracy na okres probny to sie sam przekonasz, ze nie jest zle. Jak cie sie nie spodoba, to zawsze mozesz odejsc.
1
KOZIK 85 2013-06-05 14:46
Pracowalo sie zawsze tylko od poniedzialku do piatku, sobota byla tylko pracujaca przy duzej liczbie zlecen, zawsze ekstra platna i dobrowolna, tzn. przychodzil ten kto chcial sobie dorobic. Idz na okres probny, sam zobaczysz jak jest.
KOZIK 85 2013-06-05 16:58
Stawka zalezna byla od umiejetnosci i szybkosci w ustawianiu maszyn. Nie zwalniali za to jak sie nie przyszlo w sobote do pracy.
wieteska 2014-03-15 14:34
może wszystko jest w normie, nie ma na co narzekać, albo po prostu dostali zakaz wypowiadania się o firmie ;)
fajans 2014-04-01 17:03
nie no takie sytuacje to chyba obecnie nie występują. Kto po za tym sprawdzi pracowników. Za dużo zachodu
bolo 2014-04-05 13:17
Przecież forum jest anonimowe, to nie rozumiem dlaczego nikt z drukarni rotatech nie napisze nawet krótkiego komentarza, że poleca lub nie.
Sams 2014-04-09 20:55
Anonimowe? Przecież każdemu użytkownikowi przypisane jest IP. Chociaż obiektywna krytyka czy opinia jest jak najbardziej adekwatna. Też jestem ciekaw tego co słychać w rotatechu..
sudy 2014-04-10 00:03
może po prostu pracownicy z Rotatechu nie trafili jeszcze na to forum, w końcu nie jest ich tam zbyt wielu
lenny 2014-05-02 02:34
mam w takim razie do tych którzy jednak pracują w rotatechu i może tu jeszcze trafią: chcę porównać zarobki w drukarniach, jak to wygląda u Was w tej kwestii?
michal 2014-05-07 12:23
Kiedys pracowalem tam, placili wtedy niezle i zawsze na czas. Teraz nie wiem jak jest, slyszalem tylko, ze sie teraz do jakiejś nowo wybudowanej siedziby przeprowadzili...
ok 2014-09-22 12:49
jest dobrze nowa hala pracy jest bardzo dużo można sobie dorobić na nad godzinach atmosfera ok ja pracuje już kilka lat nie narzekam
Bałwanek 2014-11-29 15:06
Będę wdzięczny komuś, kto powie mi czego można się spodziewać po firmie. W jaki sposób najlepiej się do nich dostać i jakiej kasy się spodziewać. Jestem po poligrafii i pewne umiejętności posiadam. Chciałbym być doceniony również w kwestii finansowej. Czy pracując z nimi można na to liczyć? Dzięki za info.
edek 2015-11-06 10:49
Witam odwiedzających forum. Czy ktoś wie ile jest zmian w firmie? Konkretnie o 4 brygady mi chodzi :)
edek 2015-11-06 10:49
Witam odwiedzających forum. Czy ktoś wie ile jest zmian w firmie? Konkretnie o 4 brygady mi chodzi :)
kandydat 2016-06-09 21:43
Witam,
Słyszałem od kolegi o podwyżkach w Rotatechu ? ktoś może to potwierdzić ?
Ponawiam pytanie o terminowość wypłat, pracuje w podobnej firmie i mam już dosyć proszenia się co miesiąc o pieniądze...
Dajcie szybko znać bo się zastanawiam nad przejściem.
1
thorin30 2016-10-23 20:52
witajcie a gdzie miesci sie hala produkcyjna w tej drukarni Bomi w Bykowie ??
thorin20 2016-10-23 21:05
mam tam isc do pracy ale dokladnie nie ustalielm gdzie jest ta hala produkcyjna m yslalem ze przed ta bylom stacja cpn w bykowie tam je4st drukarnia Bomi
John 2016-11-21 20:37
Są 3 zmiany w tygodniu + sobota kto chce
Bolo 2017-01-13 13:07
Myślę że masz problem z firmą. Ja mam inne zdanie i uważam , że jest więcej takich osób. Poczytaj sobie inne wpisy, zmień nastawienie do nich. Czy nie jest szkoda stracić dobrą robotę? Zawsze można dogadać się z kierownictwem w sprawie zmian, tak myślę.
Patrycja 2017-02-28 15:53
Szukasz informacji na temat aktualnych propozycji pracy w Rotatech Polska Sp. z o.o.? Sprawdź zakładkę "Oferty pracy"
Polanikal90 2017-06-02 11:49
Nie polecam nic na zakładach nie ma żadnych narzędzi potrzebnych praca bardzo nudna zdarza się że nie ma kierownika nie wypłacają wynagrodzenia na czas a żeby dostać umowę o pracę to trzeba się prosić bo nie ma czasu teraz itd. Zmywają pracowników tylko nie poleca nie ma możliwości rozwoju zawodowego wszystko tam jest do bani.
Bolo 2017-06-18 18:36
Czy Rotatech Polska nie ma zupełnie potrzeb kadrowych? Zupełnie nie mogę znaleźć nowych ofert a słyszałam sporo dobrego o nich i miałam zamiar aplikować. Czytałam wpisy i myślę, że ktoś świadomie wystawia negatywne opinie firmie ze złości. Najlepiej rozmawiać z ludźmi.
Patrycja 2017-08-25 13:39
@Bolo obecnie poszukują na stanowisko kierownik produkcji. W ofercie napisali, że oferują szansę stania się ważną częścią dynamicznie rozwijającej się firmy, pracę w firmie o rozbudowanym parku maszynowym i zaawansowanych możliwościach technologicznych, po okresie próbnym umowa na stale. @Polanikal90 a czy rozmawiałaś z pracodawcą o takich narzędziach?
polo 2017-08-25 15:25
Jestem pracownikiem i wszystko sie zgadza jest ok
Kuba 2017-08-29 14:37
Rotatech Polska to spoko firma. Może komuś nie podoba się, że dobrze sobie radzą i inicjuje negatywne opinie?
Patrycja 2017-09-20 11:08
@Kuba jakie są mocne strony pracodawcy? Co najbardziej podoba Ci się pracując w firmie Rotatech Polska Sp. z o.o.? Aktualnie firma poszukuje pracownika na stanowisko operator maszyny/pracownik produkcji. W ofercie napisane jest, że oferują satysfakcjonujące wynagrodzenie, umowę o pracę, po okresie próbnym umowa na stale. Czy ktoś jest zainteresowany aplikowaniem?
minka 2017-09-20 11:36
po pierwsze stabilna firma z 25 letnim stazem z tego co wiem a reszte mozesz dowiedziec sie na rozmowie
Zostaw swoją opinię o Rotatech Polska Sp. z o.o. - Wrocław
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Rotatech Polska Sp. z o.o.