Jakie są tam zniżki pracownicze ?
Dziś tj. 20.03.2018 zrobiliśmy zakupy w tym sklepie (CROPP) i mam nadzieję, że po raz ostatni o ile zmieni się jakość obsługi klienta. Obecny personel (usunięte przez administratora) kompletnie nie ma pojęcia o właściwym traktowaniu klienta - arogancja i totalna zlewka ! Trzy panie za kasą i nie mają czasu ( i ochoty) w miarę grzecznie obsłużyć kupujących. Zamiast tego słyszymy "trzeba poczekać, zaraz !" Czy takie są wasze standardy obsługi klienta ?! A może zainwestowalibyście nieco w szkolenie personelu bo to co jest teraz to (usunięte przez administratora) żenada !!! Chciałbym też zaznaczyć nie był pierwszy raz..... Z wyrazami braku szacunku Bardzo niezadowolony klient
LPP oczywiście zgadzam się że szanuje swoich pracownikow, w żadnym innym sklepie odzieżowym nie byłomi tak dobrze.
popieram w 100%, [usunięte przez moderatora] to trafne określenie!!!
Nie polecam pracy w Croppie, Reserved, Hause, REKids, Mohito ( ta sama właścicielka) we Włocławku. Ludzie, jeżeli się łudzicie, że dacie radę wytrzymać z tymi wyzyskiwaczami to życzę powodzenia. Nie ważne czy jesteś sprzedawcą czy zastępcą kier. czy samym kier. daja Ci do podpisania umowę zlecenie a na niej info. że jesteś od wykładania towaru. Praca po 230 godzin w miesiącu a za nadgodziny (usunięte przez administratora) mi ani razu. Ciagle im mało, mobbing to mało powiedziane, zapomnieli, że czasy (usunięte przez administratora) się skończyły. Jest wielka rotacja zatrudnienia, bo wszyscy z tamtąd uciekają...