Czy w MELLON POLAND Sp. z o.o. odbywają się wewnętrzne rekrutacje?
Firma szambo, zwalniają listownie pracowników, bez rozmowy, we firmie panuje (usunięte przez administratora)
A jak wygląda praca zdalna bo taka opcja też jest, wszyscy mówią tu o atmosferze w firmie a jeśli pracujesz z domu to czy masz wsparcie i jak wygląda szkolenie zdalne?
Jak długo trwa proces awansu w MELLON POLAND Sp. z o.o.?
Pracujesz na stanowisku, na którym robisz cały czas to samo. Nie wzrasta poziom trudności obowiązków czy ich zakres. Praca nie jest złożona, polega na wykonywaniu tej samej czynności kilkaset razy dziennie. Na kilkuset stanowiskach pracuje się zazwyczaj kilka miesięcy i odchodzi, na kilku wyższych ludzie są najwyżej kilka lat czy rok.
Kilku wyższych tylko rok? Jakie teraz masz na myśli i na tych wyższych co się wykonuje? Bo ten pierwszy przykład zrozumiały skoro monotonnie może być
Ja bardzo źle wspominam gdy np. ktoś siedzący obok mnie krzyczał mi do słuchawki dla żartu żeby klient, który już zaraz miał kupić, rozłączał się. To miało mieć miejsce zawsze gdy miałam mieć sprzedaż. Przełożeni widzieli to i byli świadomi co się dzieje. Innym razem robiłam sprzedaż i samodzielnie wypełniałam w tym ceku dokumentację. Ta sama osoba, która w trakcie sprzedaży wrzeszczała do mojej słuchawki, powiedziała przełożonemu żeby mnie nie chwalił, że zrobiłam sprzedaż i dobrze potem wypełniłam dokument, bo to ona przecież zrobiła za mnie, bo ja nic nie umiem. Była to nieprawda, bo to ja sama robiłam wszystko u siebie. Dodam jeszcze, że zostałam tam przesadzona, ponieważ rozsadzono mnie z przyjaciółką, a w nowym miejscu nie znałam żadnych osób. Słyszałam wtedy, że tylko ja nie mam tu znajomych (to osobliwe). Osoby obok których byłam zmuszona siedzieć, mówiły, że siedzę tam na ich zasadach a ja nie miałam wpływu na to gdzie zostałam przesadzona. Źle mnie traktowały gdy miałam sprzedaże. W trakcie gdy sprzedawałam bałam się, było mi niedobrze. Gdy komuś nie działał komputer nie przedłużyli mu umowy, bo "miał pecha w życiu skoro mu nie działał", bo innym jakoś działał. Gdy ktoś się z kimś zaprzyjaźniał, źle na to patrzono, ponieważ ludzie tam mają ze sobą rywalizować i codziennie dowiadują się o swoim wyniku na dany dzień.
Nie polecam, niby Pani, która ze mną rozmawiała była bardzo miła natomiast jak opowiedziała o warunkach współpracy z nimi ech brak słów. Miesiąc umowa zlecenie, szkolenie 2 tygodnie natomiast pieniądze za to szkolenie byłoby wypłacone dopiero po przepracowaniu 60 godzin. Nie gwarantują, że po szkoleniu dadzą umowę o pracę. Jeśli chodzi o wynagrodzenie ech też szkoda gadać. Tak niska, że człowiek się nie utrzyma. Zanim ktoś pójdzie na rozmowę z nimi proszę przemyśleć, czy warto tracić swój czas na taką rozmowę. Moja rozmowa rekrutacyjna trwała około dwie minuty.
Masz rację ale w żadnym łódzkim call center nie zarobisz tyle żeby się utrzymać.Tę pracę może wykonywać student z nienormowanym czasem, kobieta przy mężu, ktoś kto już ma emeryturę,rentę.Może zdarzyło się,że jakiś pracownik sporo zarobił ale to dzięki układom,np dostał lepszą bazę,ktoś z szefostwa mu to ułatwił ale tak samemu z siebie nie da rady.Praca bardzo wykańcza bo mordujesz się z ludźmi,system w kompie zachrzania że nie masz czasu na zamknięcie ust .Za takie pieniądze nie warto,taką samą kasę można zarobić wykonując inną pracę,lżejszą i nie stresującą z umową o pracę.Poszukujących pracowników a szczególnie młodych nie brakuje.W życiu trzeba sie brać za zarabianie i szkoda czasu na call center.
A jaką to prace masz na myśli, Mateuszu? Bo co jak co, ale w Łodzi ciężko o pracę. Magazyny i inne fabryki to nie jest praca, więc odpada.
To prawda, że od bazy klientów zależy to czy masz sprzedaż. Jedni dostają lepszą bazę klientów inni nie. Potem na rankingu ci ludzie są traktowani tak jak gdyby mieli wcześniej te same warunki i szanse. Pretensje są ogromne gdy nie ma sprzedaży a są bazy, na których naprawdę niemozliwa jest sprzedaż. Poza tym organizacja jest taka żeby ludzie sobie nie pomagali i ze sobą rywalizowali. Gdy komuś udalo się z kimś zaprzyjaźnić to został przesadzony w inne miejsce tam gdzie siedziała osoba, która w trakcie sprzedaży koleżanki obok krzyczała do jej słuchawki z miejsca obok glupoty po to żeby klient się rozłączył. Taka osoba mówiła też przełożonemu, że tak ładnie pomogła koleżance zrobić coś od a do z za nią, bo ta nie umiała. Została ona pochwalona a ta co niby nie umiała dostała pouczenie i zaraz dostałby nadgodzinę. Prawda była taka, że ta pracownica jej nie pomagala tylko wymyśliła to sobie. Taka atmosfera na codzień Męcz się cały dzień, nie miej perspektyw ani nie utrzymaj się nawet.
Czyli trochę taki wyścig szczurów. Od czego zależy jaką dostanie się bazę klientów? Kierownik rozdaje to po uważaniu czy po prostu losowo? Ile trzeba sprzedać żeby zasłużyć na pochwałę i ewentualną premie?
Ta firma to totalny żart I Brak szacunku do pracownika pod każdym względem 0 podwyżek nawet jak się zangazujesz i wykarzesz i tak nic nie dostaniesz! Dodatkowow nie masz żadnych praw do niczego ma być tak jak menager zarządzi czyli pod ich dyktando.. Odradzam wszystkim do okoła ta firmę to dno by w tych czasach pracownik zarabiam najniższą krajową a na premie możesz pomarzyć bo i tak nie dostaniesz!
"Dodatkowow nie masz żadnych praw do niczego ma być tak jak menager zarządzi czyli pod ich dyktando" Normalnie szok! Co za szczyt chamstwa żeby manager mówił jak ma być! Żeby pracownik musiał pracować pod dyktando przełożonego! No normalnie mi się to w głowie nie mieści! Zgłaszam do prokuratury!!!
Zgadzam się coś okropnegi, pracowałam tam rok temu przez kilka lat....straciłam tyle nerwów, stresu że szkoda mi o tym opowiadać, byłam u wielu koordynatorów ale najgorszym koordynatorem w tej firmie jest Julka K to jest chore jak ta kobieta się zachowuje.....jazdy miał problem aby o cokolwiek jej się zapytać...bo zawsze był problem bez względu na to czy masz wynik czy nie.....osoba stosująca regularny mobbing w grupie. Zmusza do pracy po za pracą aby odciążyć ją z obowiązków. Nie raz nie dwa za nią prowadziłam szkolenia.....czy dostałam za to dodatek....nie.....
Czyli podzielasz zdanie @Mellon P - to nieciekawie. A myślałam, że w firmie MELLON pracownicy są traktowani z szacunkiem. @Kasia M, piszesz o jednym z koordynatorów. A czy rozmawiałaś na temat jego zachowania już bezpośrednio z kimś wyżej postawionym w hierarchii firmy? Mobbing to naprawdę poważny zarzut.
Jeżeli o coś zapytasz, zaraz dostajesz karę, np. w postaci zostania dziś dłużej w pracy za to, że czegoś nie wiedziałeś a za pracę tu ci PŁACĄ. Dodam, że nie dało się z tego utrzymać nawet z premią. Gdy miałeś dużo sprzedaży, często i tak wiele się potem nie liczyło i nic nie miałeś z ich większości. Gdy klienci cię obrażali to twoja wina bo nie masz kompetencji społecznych. Gdy ktoś dostal komputer na którym nie działał prawie w cale cały jeden program, to nie będzie naprawiane bo to się nie opłaca. Jak komuś tak się robi, to znaczy, że ma pecha w życiu i nie opłaca się w taką osobę inwestować. Poczekajmy aż taka osoba starci tę pracę, przyjedzie kolejna, która ma więcej szczęścia. Potem okazuje się że wszystko to twoja wina. Były sytuacje że ktoś mówił do kogoś, potem wyrwane z kontekstu słowa były układane w jakąś historię przez osobę trzecią i całkiem niewinną osobę spotykała nie wiem jaka kara za takie rzeczy, że jej się nawet nie śniło, że takie cos robiła. Zdarzały się karczemne awantury od przełożonych, które były całkowicie irracjonalne. Były one robione głosem osoby rozwścieczonej i sfrustrowanej. Dotyczyły np. tego, że ktoś bardzo już przekroczył przerwę na dziś. Okazywało się potem, że osoba nawet ma jeszcze dużo przerwy i to była np. pomyłka, ale już wiele osób, które to słyszało nie miało potem wyjaśnione, że ta osoba nic nie zrobiła.
Ciekawa jestem z czego miałby wynikać ten brak awansów tutaj, o którym ktoś kiedyś wspominał... Struktura jest dość płaska czy na wyższych stanowiskach jest po prostu mały ruch? A jeśli miałoby chodzić o jakiś awans finansowy to z tym już mogłoby tutaj być lepiej?
@Mellon P Ta firma to dobry pracodawca ,ale potrzebuje dobrego pracownika, a z tym są kłopoty!
Jaka jest kultura pracy w MELLON POLAND Sp. z o.o.? Obowiązuje typowy dress code?
Dodatkowo jeżeli chcesz zarobić sobie w sobotę nie ma szans najpierw musisz mieć wynik w tedy dostaniesz kasę za nadgodziny w sobotę jeżeli nie masz do odbiór za obowiązkową sobotę. Nie takiego czegoś jak dla chętnych obowiązkowa ????
W Twoich wypowiedziach nie ma żadnego sensu, nie pomogą nikomu, kto szuka pracy. Soboty są dodatkowe, w cc, sklepach itd. też masz do odbioru, a przeciez nie pracujesz w kazdą sobotę. Ja nie mam z tym problemu, czasem taki dzień w tygodniu właśnie się przydaje. Zmień sobie po prostu branże na cos, gdzie tylko w tygodniu sie pracuje
Może ktoś źle wybrał sobie pracę? Firma jest dobrym pracodawcą i ja polecam!
Pracuje ponad pół roku i też nie wiem skąd takie opinie wypłata zawsze na czas a nawet eczesniej, liderzy ok zwsze się można dogadać, praca jak ktoś pracował na słuchawkach to tak jak wszędzie z klientami, minus jedyny małe premie na poczatku były
@Nadgodzinka Dziękuję za Twoją opinię na temat tego, jak w firmie MELLON POLAND wygląda rozmowa rekrutacyjna. Jednak sama piszesz, że uczestniczyłaś w niej tylko dwie minuty - nie uważasz, iż to trochę za mało na całkowitą ocenę sytuacji? Może jakbyś rozpoczęła tam pracę, to byś się przekonała do tego pracodawcy.
Jako pracownik mogę dodać parę słow. Firmar obi szybkie szkolenie dla nowych pracowników, wrzuca pracownika w proces, slaby przepływ onformacji, przekazywanie zadania z zespołu do zespolu, brak profesjonalizmu, duzo osób nie wie, co dokładnie robi, a do tego (usunięte przez administratora)
@mateusz Rozumiem Twój punkt widzenia i dziękuję Ci za wyrażenie swojego zdania o firmie MELLON POLAND. Jak długo byłeś tam zatrudniony? Czyli, w związku z tym, co napisałeś, uważasz, iż praca w tej firmie będzie odpowiednia na przykład dla studentów, którzy chcą sobie dorobić?
Firma straszna, przełożeni również. Nie wypłacają na czas, po prostu porażka Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Usunąć się z rynku pracy
Być może opóźnienia w wypłacaniu wynagrodzenia są spowodowane przejściowymi problemami finansowymi w firmie? Próbowałeś porozumieć się w tej kwestii z działem kadr i płac? Tam na pewno otrzymasz odpowiedź na swoje pytanie. Jeśli nie, być może warto poruszyć ten temat z kierownictwem?
Czy ta sytuacja dotyczy także Ciebie? A może po prostu chcesz dowiedzieć się, jak wygląda sytuacja w firmie? Czy to dlatego, że jesteś zainteresowana aplikowaniem do MELLON POLAND?
Pytam z jakich umów nie wypłacają bo ja mam umowę o pracę i pensja nigdy nie była spóźniona. Jeśli 10 wypada w weekend to pieniądze mam na koncie w piątek. W mellonie na korytarzu, w kuchni czy na fajce też nie słychać że ktoś miał wypłatę spóźnioną, więc się zastanawiam o co chodzi. Z tym, że firma straszna i przełożeni również nie dyskutuję. Każdy ma prawo do swojej oceny. Ja osobiście znam miejsca i kierownictwo dużo gorsze.
Rozumiem. Cóż, może ktoś podzielił się swoją jednorazową sytuacją? Nawet najlepsza firma ma niekiedy opóźnienia w wypłacaniu wynagrodzeń. Jak sam stwierdziłeś u Ciebie nigdy nie było takiej sytuacji. Czy możesz zatem powiedzieć nam, jak pracuje Ci się w MELLONie?
Na pewno ktoś sobie zadaje trudu, żeby pisac na forum jakby to chodziło o jednorazową sytuacje ajjjj
Nie możemy być tego pewni. Powodów, jakimi kierują się użytkownicy jest bardzo wiele. Czy Ty pracujesz w MELLON POLAND? Jeśli tak, czy chcesz podzielić się z nami spostrzeżeniami dotyczącymi warunków zatrudnienia w tym miejscu?
Rozumiem. Pamiętaj, że dzięki zachowaniu anonimowości, którą oferuje serwis GoWork.pl możesz bez obaw wypowiedzieć się na temat pracy w firmie. Jeżeli pewnego dnia zechcesz podzielić się z nami swoimi spostrzeżeniami, będziemy czekać na Twój komentarz. Opinie na forum są ogromną pomocą dla osób, które planują podjąć pracę w firmie. Dzięki nim dowiadują się oni o ważnych aspektach związanych z warunkami pracy, specyfiką zatrudnienia, czy atmosferą panującą w danym miejscu.
Zawsze pieniądze są na czas zawsze. I uczciwe. Proszę iść do góry na pewno to wyjaśnia. Praca super. Liderzy i góra wspaniali ludzie. Mając dziecko bałam się że znów mnie nikt nie zechce będąc mamą. Ale trafiłam i jak na prawdę nie mogę przyjść to nie ma żadnych problemów. I z pieniazkami. Wiadomo praca jak praca czasami wyjdzie źle ale to chyba jak w każdej.
Nie polecam tej firmy. Tydzień szkolenia dla kogoś kto nigdy nie był na słuchawkach, w dodatku używanie angielskich skrótów i posługiwanie się stereotypami płciowymi, by tak rozmawiać z klientami to śmiech na sali. Brak psychologicznego, a przede wszystkim rzetelnego podejścia do kursantów i naszych klientów to nie tylko domena tej firmy, ale ogólnie w naszym kraju takie podejście jest na szalenie niskim poziomie. Gdy mój brat pracował na słuchawkach w 2003 to miał ponad półtora miesiąca szkolenia, a nie tydzień. By nadążyć musiałbym udać się na kurs przygotowujący DO pracy na słuchawkach. Sądziłem że mnie wszystkiego przyuczą i... och, jak bardzo się myliłem. Byłem z młodymi ludźmi, atmosfera nie miła wśród załogi. Obgadywanie, a młodzi też przychodzili na szkolenia tak jak chcieli, ale im jakoś problemu nikt nie robił. Ponadto to co już napisali poprzednicy - umowa zlecenie na msc i brak gwarancji na umowę o pracę. Team leaderzy mili, ale co z tego skoro instruktorzy zachowywali się jakby pozjadali wszystkie rozumy? Nie dotrwałem do końca szkolenia i nie mam nic sobie do zarzucenia w tej kwestii, bo przy tak rakowym środowisku i tak nie mógłbym pracować. Naprawdę, nie warto. Plusy takie że firma mi zapłaciła za szkolenie.
Ja nie mogę złego słowa o firmie powiedzieć. Dzięki tej pracy i możliwości zarobkowych jakie daje, wyszłam na prostą. Wiele im zawdzięczam. Nie mam żadnych układów, nikogo tam nie znałam, przyszłam tam z ogłoszenia i po 4 miesiącach zarobiłam tyle, że spłaciłam swoje dlugi. Pieniądze zawsze były na czas.
gówniana firma. tyle w temacie Moje sugestie dla MELLON POLAND Sp. z o.o.: zmiane struktury
Pracowałam 3 miesiące na umowie-zlecenie, po czym uciekłam. Dostaliśmy grupą nowego leadera, który bardziej się zajmował słupkami i flirtem z dziewczyną z recepcji, niż swoim zespołem, a miał wiecznie pretensje, że wyników nie ma. Dodatkowo nie potrafił od zleceniodawcy wyegzekfować świeżych baz, dostawaliśmy wielokrotnie przedzwonione, w dodatku przez inne grupy, często klienci skarżyli się na natarczywość i (usunięte przez administratora) z naszej strony, a często był to pierwszy kontakt naszej grupy z nimi. W dodatku pomimo zaznaczania, by dzwonić w konkretnym dniu, chwilę później znów wybierało numer tych klientów (to samo, gdy było zaznaczone, by się nie kontaktować). Co więcej, progi do premii (swoją drogą niskich) horrendalnie wysokie, często niemożliwe do wykoania przez charakter kampanii. Tak samo często system przekazywał błędne informacje lub typ kampanii nie był pro-kliencki, co również utrudniało wykonanie zadania. Nie wszystkie godziny były opłacone, zwłaszcza gdy była sytuacja chwila spóźnienia - odrabianie, lub błąd systemu.
@Mikar, dlaczego twierdzisz, że "magazyny i inne fabryki to nie jest praca"? Co dokładnie masz na myśli? Jesteś zainteresowany podjęciem zatrudnienia w MELLON POLAND? A może złożyłeś już swoją aplikacje? Każda wartościowa wypowiedź jest istotna dla użytkowników forum.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w MELLON POLAND Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy MELLON POLAND Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w MELLON POLAND Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 0 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!