brak logo

Solid Service

Łódź

Opinie o Solid Service

anonim 2011-08-16 13:49:49
Moja przygoda z tą agencją zaczęła się i skończyła na kilku rozmowach telefonicznych. A dlaczego tak szybko? Nie chce opowiadać szczegółów bo zabrałoby mi to za dużo czasu ale w mojej ocenie pan który prowadził ze mna rozmowe nie ma zielonego pojecia o rekrutacji .To jakiś przypadkowy człowiek ktory dostał tą prace chyba po znajomości i nie został przeszkolony nawet w podstawowym stopniu.Tak duża agencja rekrutacyjna mogłaby się postarać o kogoś bardziej kompetentnego ,co przy naszym bezrobociu z pewnością nie będzie trudne.
1
elo 2011-10-20 16:04:43
elo młodziez jedzie ktos za tydzien w sobote do Holandii z tego biura?? amoze ktos tam byl i cos o nim napisze
zzzz 2013-11-20 14:22:38
Nie pracowałem w tej agencji ale już po rozmowie z pracownikiem biura w łodzi moge przypuszczac ,że to niepoważna agencja.dzwoni do mnie w czwartek po południu pan biura i pyta czy chce wyjechac do pracy,wyjazd w sobote.Zdecydowałem że jade,wiec pan ma mi przesłac w ciagu godziny reszte informacji i zarezerwowac transport.W piatek po poludniu telefon z biura,że jednak nie pojade w sobote bo cos sie zmieniło ale pojade napewno w przyszłym tygodniu.Na wszelki wypadek dzwonie w poniedziałek żeby potwierdzić ten wyjazd i okazuje sie że jednak nie ma pewności bo znowu coś sie zmieniło i poinformują mnie w środę.To była ostania rozmowa z biurem w Łodzi.
kot 2014-04-17 14:10:03
Hej! czy ktos sie moze wypowiedziec na temat tej firmy? jakie warunki i gdzie pracuje? Moze pomoze tym ktorzy sie zastanawiaja nad podjeciem pracy przez to biuro??Zeby komus doradzic albo i nie;)..?
mimi r 2014-04-21 01:27:01
Hej! Ja byłam z tego biura rok temu. W tym roku też chcę jechać na czerwiec -wrzesień (jestem studenktką). U mnie akurat poszło bez żadnych zmian- był telefon jakoś chyba w środę, pojechałam razem z kolezanką w sobotę. Pracowałyśmy w kilku miejscach, aż nas osadzili na dluzej w jednej fabryce przy pieczarkach. Wiadomo, że praca nie jest jakas ambitna i czego tu sie wiecej spodziewac, ale zarobilam trochę kasy i bylo ok :) Są też takie przypadki ludzi, co tam siedzą rok i nic nie odłożyli, bo co weekend idą na imprezę, więc jest to naprawdę indywidualne podejscie każdego człowieka. Ja wiedziałam że jadę do pracy, zeby zarobić na studia. Warunki - nie są super, duzo nas mieskzalo w jednym mieszkaniu, ale dalo się żyć. Ale najlepsze jest to, że poznałam naprawdę duużo osób :) Zgadujemy się, żeby znów tam pojechać tą samą ekipą :) Wiadomo, że zawsze się znajdzie ktoś, komu coś tam nie będzie pasować, bo na miejscu jest tam naprawdę masa ludzi z Polski, ale to były 2-3 przypadki na jakieś 50 osób, co naprawdę narzekały. Ja generalnie polecam, ale niech każdy ocenia według swoich spostrzeżeń :)
2
luke87 2014-04-22 11:39:25
Solid Service jest ok, trzeba tylko patrzeć gdzie się jedzie w Holandii, do jakiej firmy. Wypąłata na czas, jest praca, nie ma na co narzekać. Lepiej niż w polszy....
1
kot 2014-04-29 12:26:30
Witam! Dziekuje za odp. Wlasnie z kolezanka sie zastanawiamy nad ta firma czy jest warta uwagi czy nie? Bo praca typu "skoczek" nas nie interesuje;/ lepiej stala prace miec. Teraz sie pojawiła oferta pracy pracownik produkcji..ale nie pisza w jakiej miejscowosci;/
1
martin 2014-12-05 22:14:21
Witam ja ta firma jestem na drugim wyjezdzie i zawsze bylo ok .Dwa lata pracowalem w Belfascie teraz w limerick pracuje 3 lata jako mechanik zarobki mam bardzo dobre .
praca w holandi 2015-02-24 18:57:33
Witam. Czy nadal nic sie nie zmienilo w skuli tej agencji? Tzn. czy warto wyjechac?
praca 2015-03-12 04:26:41
Witam czy ktoś ma teraz wyjechać w sobote do Kleve ?
Kamil 2015-03-19 11:19:32
Witam, chciałem się dowiedzieć jak z etatami do bunschoten? Pojechał ktoś tam w tym tygodniu? będzie jeszcze zapotrzebowanie?
burdel 2015-04-14 21:57:23
ja wyjechalem w zeszla sobote i jest chu*jnia z grzybnia, siedze juz tydzien i roboty zero, i ni widu ni slychu zeby byla, burdel na kolkach jak(usunięte przez administratora)
k 2015-05-06 23:00:11
a w jakiej miejscowości jestes ?
rossi 2015-06-08 19:02:11
nie polecam !! kał totalny !! brak pracy nie trafiasz tam gdzie miales trafic przyjezdzasz na miejsce ledwo zywy a tu co nie wiedza co na miejscu z toba zrobic siedzisz zmeczony po podrozy bo kogos przenosza zalsone szajs !
imi 2016-04-04 16:14:45
Hej mam pytanko co to dokładnie za praca w bunschoten i jak z godzinami ? można liczyć na 38-40h na tydzień? a jakie mają zakwaterowania cz ktoś coś wie? proszę o obiektywne opinie
NIEZADOWOLONY 2016-04-05 13:32:42
TA FIRMA SOLID SERVICE I PAN RAFAŁ TO OSZUŚCI. W ROZMOWIE TELEFONICZNEJ GWARANTUJE PRACE LECZ JAK WYJEDZIESZ Z POLSKI DO NIEMIECKIEGO BIURA mcdo-it TAK JAK BYŁO USTALONE Z PANEM RAFAŁEM. TO NIESTETY W OWYM BIURZE CIE DOPIERO INFORMUJA ZE NIE MA DLA CIEBIE PRACY.TĄ FIRMĄ POWINNA SIĘ ZAJĄC POLICJA ŻE LUDZI NARAŻAJĄ NA KOSZTA I OSZUKUJĄ I ZAPEWNIAJĄ IM NIBY PRACE.
1
justyna 2016-04-07 11:49:52
Ta "agencja" powinna zostać postawiona pod sądem. Szukaliśmy pracy w holandii, dostaliśmy od nich oferte do pracy na produkcji ciastek w Bunschoten, ja miałam mieć 5,7e netto, mój chłopak 8,2e netto (na wiekówce), miała być jedna zmiana i stała firma. Dostaliśmy info, że jeśli wyjedziemy w ciągu kilku dni (na miejscu mieliśmy być na początku miesiąca) dostaniemy grafik na cały miesiąc. Pojechaliśmy własnym autem, dojeżdżamy do biura zupełnie inaczej się nazywającego (mcdoit) niż mowa o tym była w pl. Dojeżdżamy, ktoś na miejscu przygotowuje papiery i zaczyna się rozmowa - umowa ma się nijak do tego co ustalaliśmy w pl, a mianowicie praca w charakterze skoczka, żadnego grafiku czy jednej zmiany, moja stawka to 3.40 BRUTTO czyli najniższa z dopuszczalnych na mojej wiekówce, ponad to umowy tygodniowe a nie na pół roku. Wkurzylam się niemiłosiernie, dzwonię do Rafałka żeby sprawe wyjaśnić, a on wyskakuje z tekstem o co mi chodzi, ze ludzie są zadowoleni i nie narzekają, poleciało w jego strone kilka niecenzuralnych słów, Rafałek zaczął mnie obrażać, po czym przekazałam mu pracownika z którym podpisywaliśmy umowe, gdzie ten jąkał się tylko i twierdził ze nie rozumie. Pokazałam mu oferte którą przedstawiał nam Rafał, gościu przytaknął że to oszustwo jednak zaproponował nam pojechanie do domku i spokojne ochłonięcie. Byliśmy wyczerpani po podróży, więc pojechaliśmy. Dom typowo holenderski, na obrzeżach miasta, standard nie byłby najgorszy gdyby towarzystwo zamiast kresek dbało o niego :) Na ludzi tam mieszkających nie mogę narzekać, trafiają się różni, w różnych sytuacjach. Powiedzieli nam co i jak, poszliśmy się przespać. Wstaliśmy, zrobiliśmy coś do jedzenia, pogadaliśmy, do domku wbija kilku gości, wysypują towar (i nie mówię tu o trwie) na stół w salonie i zaczynają się zakupy prawie wszystkich domowników.To w jakiś sposób przelało szale goryczy, na drugi dzień pojechaliśmy, zrobiliśmy kolejną awanture, podarte umowy (które po spokojnym przeczytaniu okazały się zawierać kary na np.szkody w domku, zaniedbania czy inne tego typu w granicach 5 tysięcy euro) rzuciliśmy im na blat. Skończyło się na koczowaniu na parkingu przez ponad tydzień i szukaniu innej pracy, bo wrzuciliśmy w ten wyjazd kilka tysięcy, a wracać do pl nie było większego sensu. Tak więc, ogólnie - jeśli ktoś pojedzie do nieszczęsnego Rafała, może dać mu ode mnie w pysk, bo jest to człowiek poniżej krytyki, który chce was tylko wydymać :)
1
Imigrantka 2016-04-13 09:49:10
witam jak wygląda sytuacja w bunschoten teraz? jak z godzinami? czy jest zapotrzebowanie? czy ktoś coś wie? proszę o opinie
Marta 2016-05-10 23:43:05
Witam i proszę o szczerą opinię DOŚWIADCZONE osoby. W najbliższą sobotę wyjeżdżam z solid service do pracy. Do końca nie wiem na czym praca będzie wyglądała, w każdym bądź razie jakieś etykietowanie itp. Wyjeżdzam do Niemiec do Kleve. Czy może jest teraz tam ktoś i może się wypowiedzieć czy jest w porządku robota i ogólnie wszystko jest okej? Troszkę się martwię, bo rozmowa przez telefon nie była zbyt profesjonalna... Pana z którym rozmawiałam nic nie interesowało... Chcę jechać no to jadę i tyle :D
mieciu 2016-07-28 13:48:42
Widziałem na niedzieli ofertę na wózki widłowe na terenie Holandii ponoć dobre zarobki i podstawa 40/h na tydzień Ktoś coś wie na ten temat ???
seb 2016-07-29 17:08:00
@mieciu jest kilka ofert pracy w Holandii, ale widzę, że wszędzie wymogiem koniecznym jest znajomość języka. Są oferty pracy na produkcji, ale tam też ze znajomości języka nikt wcale nie jest zwolniony...
holender 2016-11-16 13:26:39
co człowiek to opinia, ja tam nie narzekam jeżdze z Solidem juz 6 rok zmalymi przerwami, pierwszaprzygoda pod Bristolem dla fajnej firmy , a teraz juz kiolejny rok latam do Kleve , prace sa rozne , ja prawie wszedzie juz pracowalem dla Mcdoit i na wozkach i na produkcjach , prawda jest taka jak sie chce pracowac i zarabiac to mcdoit i solid wam pomoga w tym
Zostaw swoją opinię o Solid Service - Łódź
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Solid Service