brak logo

SevenComp

Poznań

Opinie o SevenComp

Zniesmaczony 2013-09-20 22:42:00
Ta firma to jakaś pomyłka. Praca w niej nie ma nic wspólnego z informatyką, prędzej z budowlanką. Warunki pracy masakryczne a podejście do pracownika jeszcze gorsze.
Odradzam wszystkim te firmę. Zastanówcie się trzy razy zanim złożycie do niej podanie o pracę.
5
zawiedziony 2013-10-29 22:15:40
Budowlanka bardziej niż informatyczna. Miałem tam pracować w serwisie komputerowym, ale po miesiącu jeżdżenia z wiertarką dałem sobie spokój.
4
xxx 2013-11-01 15:14:45
Zgadzam się z opinią. Również miałem okazje pracować w tej firmie i mam podobne odczucia. Praca mało rozwijająca a nawet uwsteczniająca i w dodatku jeszcze warunki pracy dają wiele do zastanowienia podczas decyzji podjęcia pracy w firmie SevenComp. Płaca i oczekiwania pracodawcy wobec pracownika są w żaden sposób nie adekwatne co do wykonywanych prac i czasu pracy (w tej firmie nie wiedzą co to są nadgodziny i jak się z nich rozliczać). Podjęcie pracy przez młodą osobę z wielkimi nadziejami na rozwój zaraz po 2 tygodniach pracy opuszcza wszelaki zapał i sentyment co do tej firmy.
Stanowczo nie polecam!!!!!
4
zal 2014-01-08 12:39:54
praca w tej firmie to instna porazka, brak atmosfery w pracy, sef ma pracownika (usunięte przez administratora),praca to tlyko siedzenie i czekanie az ktos ci cos zleci,wiele obiecywane lecz jak zwykle figa z makiem
4
AntySeven 2014-01-27 22:51:40
Niestety z mojej strony także opinia negatywna :(
W firmie SevenComp jako pracownik wykonuje się wszystkie prace oprócz tych związanych z informatyką. Podejście do pracownika i warunki pracy pozostawiają wiele do życzenia. Używanie wiertarki i skakanie po drabinie do maksimum oraz nabijanie kilometrówki szefowi firmy.(usunięte przez administratora)
4
antyseven 2014-02-18 09:04:25
fajny portal, można się wyżyć na pracodwacy :-)
Faktycznie SevenComp to masakra....tylko praca i praca.
5
Bolek 2014-02-18 09:10:37
Zastanawiam się, skąd takie oipnie chłopaki?
Pracowałem tam kiedyś i pierwsze słyszę, że to firma budowlana!
(usunięte przez administratora)
Bolek 2014-02-18 09:11:48
Lolek, a skąd wiesz, że szukają pracownika?
Kriss 2014-02-19 11:25:02
Ja pracowałem w SevenComp kilka lat i mam bardzo dobre wspomnienia. Atmosfera Super, szkolenia, polecam. A propos postów powyżej: atmosferę tworzą pracownicy i jeśli jest zła to oznacza tylko tyle, że i oni są do niczego.
terefere 2014-03-05 18:42:57
kriss to na pewno szef seven comp juz tutaj widac podejscie szefa do pracownika ,pracownik jest nikim ... nie polecam tej firmy ta firma to wielka pomylka pod dowodzeniem osoby ktora nie ma pojecia o tym co robi i ma olew na to czy sa zlecenia czy nie
4
Były Pracownik 2014-04-01 22:39:16
Miło, że w końcu języki się rozwiązały :)
Niestety podpisuję się pod wszelkimi negatywnymi opiniami związanymi z firmą SevenComp. Nająłem się jako ambitny i chętny do rozwoju pracownik. Bardzo szybko moje emocje opadły ponieważ praca ograniczała się do robienia setek kilometrów samochodem do innych miejscowości i z powrotem, opanowania do perfekcji obsługi młota udarowego oraz do ciągnięcia kabla sieciowego.
Natomiast jeżeli chodzi o serwisowanie komputerów i innego sprzętu biurowego to ogranicza się to do odwożenia do innych serwisów ewentualnie wytarcia drukarki szmatą. Dla Pana Właściciela to nie jest dochodowe więc lepiej jechać 300 km tablice w szkołach wieszać.
Serdecznie nie polecam tej firmy nikomu.
No chyba, że przedtem pracował ktoś na budowie to będzie się mógł w SevenComp rozwinąć do poziomu kierowca-instalator.

Pozdrawiam wszystkich tych których moja opinia uchroni od popełnienia poważnej pomyłki zawodowej.
6
kacperek 2014-05-13 06:17:21
Nie wiem co wam właściciel obiecywał kiedy was zatrudniał, ale pisanie, ze trzeba robić inna rzecz kiedy któraś jest nierentowna jest troche dziwne. bo albo robisz to z czego sa pieniadze, albo firma idzie z torbami.Jak to sie mowi czasem trzeba być elastycznym. no gorzej jak nastepuje calkowite przebranzowienie, wtedy pracodawca i pracownik powinni albo dojsc do porozumienia albo sie pożegnać
1
zadowolony 2014-05-18 18:25:15
Nie wiem o co wam chodzi. Pracuje tu kilka tygodni i powiem wam tak. Najpierw trzeba z siebie coś dać, żeby coś dostać. Nie ma nic za darmo. Dka, mloo tej pory nie bylem zbytnio techniczny, a teraz wiertarka nie stanowi dla mnie wiedzy tajemnej. To samo elektryka, z którą nigdy nie miałem do czynienia. Tak wiec dużo sie już nauczyłem i za to dziekuje.
Zycze wam więcej optymizmu na przyszłość. Pozdrawiam
1
DA 2014-07-30 09:52:45
Ktoś się musiał komuś narazić w tej firmie chyba. Znam SevenComp od dawna i szczerze mówiąc przez przypadek wszedłem na to forum. Sterta paszkwili. Pewnie nie jest tam idealnie, ale gdzie jest? Do pracy Panowie, Do pracy....
zielony 2014-08-05 15:47:21
Witam wszystkich!
pracowałem kilka miesięcy w SevenComp jako programista. Niestety nie dogadaliśmy się i po okresie próbnym odszedłem. Oceniam jednak pracę bardzo pozytywnie. Atmosfera SUPER, POLECAM!
1
gandalf 2014-10-11 12:32:21
Elektryka, ciekawe, bo by zajmować się elektryką nie wystarczy przeciągać kabli i podpinać ich , trzeba odbyć szkolenia i zdobyć uprawnienia SEP do 1kv , w przeciwnym wypadku robisz to bez uprawnień , i jak coś się stanie to nie odpowiada pracodawca a ty , bo on umywa ręce i powie że nie powinieneś tego robić bo nie masz uprawnień a sam się za to brałeś. Wystarczy że na jakiejś budowie, pomieszczeniach , przyjdzie kierownik albo jakiś nadzór i poprosi o okazanie uprawnień i wtedy jak się nie posiada to dostaniesz zajebistą karę że chwycisz się za głowę .
4
Dani 2014-10-11 12:47:55
Przeczytaj dokładniej posty osób które pracowały w tej firmie a odpowiesz sobie na wszystkie swoje pytania i dojdziesz do wniosku czy tam pracować ( nie jako serwisant czy it itp. - a jako osoba od wszystkiego a tego co przeczytać można bardziej budowlanka , wiercenie, kucie itp. niż serwis )
2
Didi 2014-12-02 21:43:34
Doświadczenia raczej tam nie zdobędziesz, będziesz robił wszystko ale nie to co masz zapisane na umowie . Chcesz być serwisantem , zapomnij , będziesz jeździł i latał z wiertarą, przeciągał kable a nie naprawiał sprzęt. Jak chcesz zobie dorobić na wakacje to oki , można, ale w między czasie warto szukać jakiejś innej pracy. Bo na pewno możesz zapomnieć o jakiś dodatkowych szkoleniach na początku, nawet prostego szkolenia bhp nie dostaniesz :(
3
anusiak 2015-01-06 22:01:46
Witam, moja opinia jest taka jak w postach powyżej nic dodać nic ująć. Zatrudniasz się tam do czarnej roboty a nie do szczytnych zadań jakimi jesteś oczarowywany w ogłoszeniu lub na rozmowie o pracę. Praca ponad 8h to norma, brak podstawowych narzędzi do wykonywania prac monterskich i budowlanych, ciągłe narzekanie że się nie opłaca że za długo wykonuje się montaż i ostatecznie się nie opłaca (a wszytko przez złe oszacowanie ilości pracy niezbędnej do wykonania montażuinstalacji przez prezesa). Dłubanie w instalacji 230V bez uprawnień i nawet nikt nie myśli w tej firmie na poważnie aby zorganizować pracownikom uprawnienia SEP (tylko ciągłe obietnice dokończcie robotę a szkolenie SEP za miesiąc będzie bo mało ludzi jest), już nie wspomnę o osobach które mają lęk wysokości (nikt się nie przejmuje że masz lęk wysokości a wysyła cię na taką robotę i tylko słyszysz święte "Ma być zrobione nie interesuje mnie to..."). Dodatkowo rotacja w firmie świadczy o niej samej. Jeśli się zatrudnisz i popracujesz trochę to fakt że masz umowę na 3 miesięce (lub którąś z kolei) z czasem staje się twoim wybawieniem (wielu mężnych instalatorów i informatyków skorzystało z tego). Jeżeli ktoś nie ma wyboru i musi tam pracować to trudno ale jeśli możesz sobie pozwolić na dalsze szukanie pracy to SZUKAJ !!!!! Pozdro dla obecnej warty w Sevencompie.
3
Kit Kat 2015-01-29 20:34:37
(tylko ciągłe obietnice dokończcie robotę a szkolenie SEP za miesiąc będzie bo mało ludzi jest)... No to Anusiak, nieźle to opisałeś, widać pracodawca myśli chyba że owe szkolenie SEP wykona się w siedzibie firmy ... a niestety tak nie jest. Warto by pracodawca dokładnie dowiedział się jak takie szkolenie wygląda, gdzie jest wykonywane, i co ważne ile trwa czasu. Znając życie , pewno myśli że szkolenie pracownika będzie trwało 30 minut i taki pracownik dostanie uprawnienia, hehe a niestety tak nie jest. Polecam albo w tej firmie dowiedzieli się co najważniejsze gdzie odbywa się takie szkolenie, no i najważniejsze kto je wykonuje. A z drugiej strony to pracownik który godzi się na grzebanie w sieci energetycznej bez uprawnień jest po prostu "debilem" bo robi coś na czym się nie zna, i daje sobie w mówić że będzie miał szkolenie później. Taka osoba powinna być odpowiedzialna i wiedzieć co może robić a co nie - chyba że boi się że zostanie zwolniony i ryzykuje zarówno życiem swoim i ludzi którzy którym wykonuje takową instalację, no i kolejna sprawa , to ciekawe kto taką instalację odbiera, i wykonuje pomiary bo na to trzeba mieć też uprawnienia SEP z odpowiednią Kategorią. Anusiak napisałeś cała prawdę ... pracowałeś w tej firmie ??
3
Były pracownik 2015-02-03 21:53:26
Mimo iż pracowałem tam dawno temu to czytając opinie powyżej mogę śmiało zaryzykować że wiele się nie zmieniło a nawet się pogorszyło.
@Kaszmit - powiem wprost, jeżeli naprawy mają się sprowadzać do prostych wymian części które padły to problemu nie ma, każdy średnio rozgarnięty serwisant ze śrubokrętem bez problemu poradzi sobie z wymianą płyty głownej, w sumie to za moich czasów i takich tam brakowało. Problemy się pojawiają gdy trzeba coś naprawić na tej płycie głownej albo próbuje się zaoszczędzić na częściach poprzez nieudolne reperowanie poprzez nagrzewanie układów i sprawdzania "co dalej". W razie niepowodzenia części takie i tak jechały do innych serwisów które sobie radziły z lutowaniem BGA. Nie muszę chyba tłumaczyć jaki jest czas realizacji w razie gdy klient przychodzi z reklamacją po takiej "wieloserwisowej" naprawie.
2
kaszmir 2015-03-21 04:01:49
Seven Comp jest to poznański serwis komputerowy - moim zdaniem najlepszy w mieście i będę się przy tym upierał. Pracują tutaj naprawdę dobrzy specjaliści z dziedziny IT , pomimo , że pewnie wielu z nich marzyło kiedyś jednak o karierze programisty czy też innego specjalisty w jakimś zachodnim korpo ;)
Pracownik 2015-03-23 08:13:43
@gazel - te czasy nawet teraz trwają, ja pracowałem w tej firmie, i wiem jak to wyglądało no i co ważne jak wygląda. systemy , technologie systemy zabezpieczen itp. , to i tak tylko ciągnięcie okablowania bo sprzet i tak montują i dostarczają firmy które sevencompowi zlecają dane zlecenie, nie wiem czy wiesz ale do niektórych rzeczy które robisz potrzeba stosownych uprawnień a z tego co wiem to osoby które bawią się w montaż, kładzenie instalacji prądowych przez osoby wymaga uprawnień sep, a nikt ich w 7compie niema - a to że osoba z zewnątrz posiada uprawnienia to nie zwalnia reszty i można kłaść kable czy dłubać w rozdzielniach bo tanta osoba ma uprawnienia. Z tego co mi wiadomo było w tej firmie kilku specjalistów którzy posiadali potężną wiedze, umiejętności, stosowne uprawnienia, ale niestety już u nich nie pracują. to tyczy się instalacji, z serwisem jest podobnie, Wymiana matrycy , dysku to każdy serwis nawet mniejszy zrobi, niestety naprawy bardziej skomplikowane w tym serwisie są nie możliwe, nie ma tam osób które posiadają takowa wiedze, umiejętności oraz znają się na elektronice w takim stopniu by coś porządnie naprawić, bez śladów i uszkodzeń przy wymianie elementów. Z rozmów z byłymi pracownikami wiem, że o naprawach płyt głównych czy innej elektroniki to tam można zapomnieć, brak podstaw do naprawy elementów BGA czy innych technologiach. A odsyłanie sprzętu do innych serwisów , nawet mniejszych to nie potrzebnie wydłuża czas na naprawę.

@@kaszmir - nie wiem czy jesteś w temacie, ale to już nie jest poznański serwis, poczytaj informacje na necie a dowiesz się że przenieśli się do swarzedza - czyli nie prowadzaj ludzi w błąd. niestety nie zgodzę się z tobą, najlepszym serwisem to on nie jest - poczytaj opinie - jest dużo lepszych od nich serwisów nawet w Swarzędzu naprawiąjacych sprzęt szybciej , taniej, no i co ważne posiadających potrzebne części u siebie na stanie. A co chyba najważniejsze posiadają potrzebny sprzęt serwisowy, części no i odpowiednich ludzi z umiejętnościami .
2
Pracownik 2015-04-09 15:31:22
A mnie się podoba - polecam
Pracownik 2015-04-14 15:47:47
Pracowałem tam i w skrócie dobrze że już tam nie pracuję, szkoda czasu sił i młodzieńczego zapału. Jeśli szukasz pracy jako typowy instalator na pensji ochrony z marketu to dobrze trafiłeś. Motto i z gowna da się bat ukręcić w tej firmie jest prawdzie i oddaje codzienny tok pracy.Pozdrawiam
2
co_za_ludzie 2015-06-25 17:49:19
Moi drodzy.. Na głowę upadliście. Pracuję tam od 3 lat podejrzewam, że większość z ludzi wypowiadających się powyżej poznałem i byłem w momencie ich odejścia. Na ich temat mogę powiedzieć (jako osoba obiektywna, która była obserwatorem z boku gdyż pracuję tam zupełnie w innej dziedzinie), że karierę zakończyli na własne życzenie. Jeżeli ktoś nie chce pracować lub nie potrafi porozmawiać z szefem co mu się nie podoba w jego pracy tylko spiskuje za plecami to kogo to jest wina? Jeżeli nie ma problemu ( nie mówi się o nim głośno i wprost, a nie gdzieś jakieś pseudo hasła rzucane) to jak go firma ma rozwiązać?
Jak dla mnie w firmie Sevencomp pracuje się świetnie i jest genialna atmosfera i z każdym dniem, tygodniem, miesiącem firma się rozwija o czym świadczy chociażby zmiana siedziby na większą i lepszą! Przez co można wywnioskować, że jest to dobry firma świadcząca profesjonalne usługi. Dziękuję i pozdrawiam.
1
co_za_ludzie_2 2015-07-05 19:01:30
no nie wiem, ostatnie 2 komenty piała raczej jedna i ta sama osoba. TO że firma zmieniła miejsce nie zawsze wiąże się z tym że się rozwija. Może po porostu okazało się taniej , przy okazji więcej miejsca, a niekiedy bliżej do pracy. .......Jeżeli ktoś nie chce pracować lub nie potrafi porozmawiać z szefem co mu się nie podoba w jego pracy tylko spiskuje za plecami to kogo .... z tego co mi wiadomo, osoby w większości same odchodziły , bo jeżeli wymaga się nie wiadomo czeka a wypłata wysokości najniższej krajowej. TO nie ma co się dziwić że ludzi sami odchodzą. Z tego co tu piszą osoby co tam pracowały to widać że raczej się nic tam nie zmieniło. Jeżeli firma się "rozwija" to pewno osoby z wykształceniem i umiejętnościami , latają na drugi koniec polski by zamontować jedną kamerę czy zarobić jedną wtyczkę , więcej straci się czasu na dojazd niż sama pracę. Z tego to raczej nie da się wyżyć, ludzie tam którzy pracowali , mieli specjalistyczne uprawnienia, umiejętności , certyfikaty - co , jeżeli było tak dobrze to czemu nie pracują. Jeżeli nie można się dogadać, albo sami widzieli że gra nie jest warta "proszenia" bądź rozmowy to po prostu odchodzili. Nad godziny, czy w jeżeli pracujesz w tej firmie to robisz nadgodziny albo jak siedzisz dłużej to masz chociaż jakiś dodatek do wypłaty? Wątpie chyba że masz jakieś specjalne chody u właściciela. Ja jak pracowałem to wielokrotnie zdarzało mi się że zostałem troszkę duże by coś skończyć by klient mógł odebrać następnego dnia. Niestety ani razu nie dostałem premii, czy jakiegokolwiek dodatku do wypłaty. Ale zdarzały się też wersje w stylu że jest coś pilnego do zrobienia bo klient się spieszy, a sprzęt później leżał nawet 2 tygodnie na magazynku naprawiony. Jeżeli ktoś ma specjalistyczne uprawniania, lub certyfikaty, a jego praca np. wiąże się z rozciąganiem okablowania zamiast serwisem , bądź usługami technicznymi to nie ma się czemu dziwić właściciel że ludzie się tu żalą. Jeżeli było by tak mega super to firma miała by pełno klientów, pełno wyspecjalizowanych specjalistów od serwisu IT . Nie wiem, jedyną osobą godną polecenia to z tego co pamiętam to był tam Maciej. Posiada bardzo duża wiedza IT nie wiem czy jeszcze tam pracuje, czy nie otwarł własnego serwisu bo marnował się w firmie - jeden serwis na 3-4 dni to chyba przegięcie :(

@Dionizy, nie wiem kim jesteś, ale jeżeli chcesz tam zagrzać miejsca jak najdłużej , to widać że nie masz stażu czy doświadczenia z branży IT, serwisu IT, czy napraw czy administracji systemami IT, to wnioskuje że nigdy jeszcze nie pracowałeś w firmie z prawdziwego zdarzenia, serwisie, w dziale IT, dziale programistycznym , wtedy byś zobaczył co to znaczy. Serwis który rozwozi sprzęty do innych serwisów w celu naprawy laptopa, czy drukarki to nie jest raczej profesjonalny serwis. A odkręcenie kilku śrubek może zrobić byle jaki serwis, jedynie wystarczy kierowca który "by tylko mieć prace" zawiezie do innego serwisu sprzęt a potem go odbierze . Klient płaci wtedy 2 razie więcej , do tego czeka dłużej .
1
worker 2015-09-19 13:05:00
Ja polecam! Jest SUPER!
wokrer2 2015-09-24 22:11:39
Super to jest jak się piszę sztuczne komentarze okłamujące rzeczywistość w firmie. Nie dziwię się negatywnym opiniom...
worker3 2015-09-26 08:33:53
Super to jest jak jest sobota, no mozna sobie pospac.
wallty 2016-02-02 21:23:46
Nie polecam pracy w tej firmie. Mało zleceń a winę zrzuca się na pracownika, że tych zleceń niema...
worker 2016-10-23 20:44:25
Witam,
Ja bardzo sobie chwalę pracę w SevenCompie. Ciekawe wyzwania, dużo się uczę. Praktycznie same plusy.
loool 2016-11-01 13:10:39
Szeptanki też się uczysz? Bo jeśli tak to Ci słabo wychodzi.
Zostaw swoją opinię o SevenComp - Poznań
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie SevenComp